Κρανοφορος

Επιλογή μοτοσικλέτας (κυρίως Honda hornet η Suzuki gsr)

355 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Cbf (125cc) Honda Hornet (600cccc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα παιδια. Είμαι νέος στο φόρουμ αλλά το παρακολουθώ εδώ και καιρό. Γνωρίζω πως έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για το θέμα επιλογής ανάμεσα σε αυτές τις δυο μοτοσικλέτες και σορρυ που θα σας ξανακουρασω αλλά μουδιαζει το κεφάλι μου από τόσο ψάξιμο που έχω ρίξει :P

Λοιπόν, είμαι φοιτητής 21 στα 22 και από πάπια πήρα το 2010 ένα Cbf 125 καινουριο. Ολα καλά Χρύσα και ωραία, οικονομικοτατο κλπ αλλά αυτό που μόλις βρεις λίγο ανηφόρα πέφτει η ταχύτητα είναι αρκετά κουραστικό.

Οπότε έλεγα να το αλλάξω. Υπάρχει ένα budget γύρω στα 3κ αλλά μπορεί να παει και 4κ. Θα δείξει.

Αλλά ας πούμε ότι μένει στα 3κ.

Ηθελα να σας ρωτήσω. Για το hornet και το gsr. Aξιζουν από μοντέλα του 07 και μετά για μια μεταπήδηση από το 125 στα 600 (γνωρίζω πως είναι μεγάλο βήμα αλλά πιστεύω πως υπάρχει σύνεση).

Εχω ακούσει πως το χορνετ πριν το 2007 δεν έχει τόσο καλά φρένα, ενώ από το 2009 και μετά κάνει μια πολύ μεγάλη στροφή προς το καλύτερο. Από την άλλη και για το gsr έχω ακούσει καλά λογια. Νομίζω όμως από αυτά που έχω δει πως το χορνετ πίνει λίγο λιγότερο και αισθητικά μου αρέσει λίγο πιο πολύ.

Στα διαδικαστικά είμαι 1.73 γύρω στα 80 κιλά και η χρήση του θα είναι 50% πόλη 50% πέριξ εώς 80χλμ και 1 βαριά 2 ταξίδια ίσως το καλοκαίρι. Είμαι συνειδητά διατεθημενος να παίξω ξύλο με τον αέρα οπότε αυτό δεν με πειράζει. Υπάρχει και μια κοπέλα για πίσω (αλλά πιο λίγες φορές γιατί με το μωρό πρέπει να περνάς και προσωπικό χρόνο :P )

Υπάρχει και εξοπλισμός από τότε που πήρα το Cbf κράνος τζακετ παντελόνι.

Στο πίσω μέρος του μυαλού ίσως υπάρχει και το xj6 naked.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλη τη βοήθεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R Nolan X802

Δημοσιεύτηκε

οποιο σου αρεσει εσενα και σε οποιο κουμπωνεις καλυτερα...κανενας δεν μπορει να σε κατευθυνει στην αγορα