Stratos 650

Wave 110 i Honda Wave 100i | 5.000+ χλμ.: Μύθοι και αλήθειες


23 μηνύματα σε αυτό το θέμα

BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μιας και βλέπω ότι αρκετοί έχετε ασχοληθεί με την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, θα έχει ενδιαφέρον να βάλουμε κάτω όλοι τις εμπειρίες μας. Προσωπικά έπλεξα μαζί του λόγω της φίλης μου η οποία το αγόρασε γι' αυτή -ζητώντας παράλληλα τη βοήθεια στο κομμάτι της έρευνας αγοράς- και τελικά κατέληξε για αρκετά χιλιόμετρα στα χέρια μου :peep:

Κάθε εταιρεία προκειμένου να προωθήσει ένα καινούργιο προϊόν στην αγορά, χρησιμοποιεί διάφορα στοιχεία από το ίδιο το προϊόν ώστε να το παρουσιάσει ως κάτι μοναδικό και ιδιαίτερο. Στην περίπτωση του wave της Honda χρησιμοποιήθηκε πάρα πολύ το στοιχείο της χαμηλής κατανάλωσης. Μαζί με αυτό όμως ήρθαν μαζί και μερικοί μύθοι και πραγματικότητες που χρειάζεται να αποσαφηνιστούν.

Καταρχήν, μόνο από το ζήτημα της χαμηλής κατανάλωση καταλαβαίνουμε ότι η Honda θέλησε να σχεδιάσει ένα σύγχρονο παπί γύρω από μια αυστηρή φιλοσοφία ενδοαστεακής χρήσης, γεγονός το οποίο όπως θα δούμε παρακάτω ισχύει απόλυτα.

2wqx5ok.jpg

Σχεδιασμός, Φιλοσοφία, Ποιότητα

Με βάση τον σχεδιασμό των σημερινών παπιών ο οποίος είναι εμφανώς επιθετικός, το wave ξεχωρίζει τόσο για τις ηπιότερες γραμμές του όσο και από μια αισθητική που κατά κάποιο τρόπο “σκουτερίζει”. Η ουρά δεν ακολουθεί την κλασική νευρική γραμμή που κυριαρχεί αλλά έναν πιο πολιτισμένο σχεδιασμό. Σε γενικές γραμμές ο σχεδιασμός δηλώνει μια μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού και όχι τόσο μια νεανική πάπια πράγμα που μπορεί να στεναχωρήσει μερικούς/ες και να χαροποιήσει κάποιους άλλους/άλλες.

Η ποιότητα των πλαστικών βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα με το μπροστινό μέρος όμως να παραπέμπει κυριολεκτικά σε φθηνή κινέζικη κατασκευή (χωρίς να θέλω να προσβάλω την κινέζικη βιομηχανία). Όπως θα δείτε στην φωτογραφία το πλαστικό που αγκαλιάζει τον μπροστινό προβολέα δεν εφάπτεται με αυτόν αλλά αφήνει αρκετά χιλιοστά αέρα. Ως φυσικό αποτέλεσμα, μετά από τα 700 χιλ. εμφανίστηκε ένα εκνευριστικό τρίξιμο στο καντράν το οποίο σταματούσε μόνο αν πίεζες τα πλαστικά προς τα κάτω. Δεν ασχολήθηκα περισσότερο αλλά πιστεύω πως λύνετε εύκολα με ένα εκ νέου σφίξιμο των βιδών. Το υπόλοιπο όμως κομμάτι, η μικρή ποδιά σε συνδυασμό με το εκτεταμένο μπροστινό φτερό προσφέρει πολύ καλή κάλυψη από τα νερά.

jkefkl.jpg

ic7cph.jpg

Διακόπτες, σέλα, χώροι και εργονομία

Το πρώτο πράγμα που περιμένει κανείς από μια πάπια είναι να προσφέρει έναν τυπικό χώρο για τουλάχιστον ένα κράνος και διακόπτες σχεδιασμένους να ανταποκρίνονται σε συνθήκες καθημερινής χρήσης-μετακίνησης. Δυστυχώς το wave σ’ αυτούς τους τομείς δεν καταφέρνει να κάνει την διαφορά και ειδικότερα στον πρώτο. Παρ’ ότι έχει μικρό ντεπόζιτο (3,7l) ο χώρος κάτω από τη σέλα δεν μπορεί να φιλοξενήσει τίποτα παραπάνω από τα αναγκαία χαρτιά και ένα αδιάβροχο. Αυτό σημαίνει πρακτικά την επιπρόσθετη αγορά μπαγκαζιέρας -για όσους/όσες χρειάζονται χώρο- την οποία η ίδια η Honda δεν διαθέτει (τουλάχιστον την περίοδο που το αγόρασα εγώ πρόσφερε μόνο την σχάρα) ενώ η σχάρα που προσφέρει δεν είναι συμβατή με τις γνωστές λύσεις της αγοράς. Προσωπικά αναγκάστηκα να κουμπώσω ένα topcase 38L της Kappa με πατέντα η οποία όμως είναι απόλυτα ασφαλής και δεν παρεμβαίνει στην αισθητική της μηχανής.

Οι διακόπτες αν και δεν παρουσίασαν κανένα πρόβλημα και είναι καλής κατασκευής, είναι πραγματικά αστείος ο τρόπος με τον οποίο τοποθετήθηκε η κόρνα. Εκτός του ότι είναι ανάποδα, έπρεπε δηλαδή το παχύ μέρος του να βρίσκεται από την αριστερή πλευρά, το σημείο στο οποίο είναι τοποθετημένος δεν βοηθάει καθόλου στη χρήση του. Εκτός αυτού, μετά τα 3.οοο χλμ. η κόρνα άρχισε να απαιτεί πολύ περισσότερη πίεση για να λειτουργήσει. Παρ’ όλα αυτά, όλα τα υπόλοιπα βρίσκονται σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Ένα από τα πιο δυνατά σημεία του είναι η πραγματικά άνετη σέλα του. Δεν έχω εμπειρία από πολλές σύγχρονες πάπιες, αλλά θεωρώ πως η συγκεκριμένη είναι από τις πιο επιτυχημένες. Έχει καλό αφρώδες υλικό και φιλοξενεί άνετα αναβάτη και συνεπιβάτη. Η άνεση μειώνεται –κυρίως για τη πλευρά του αναβάτη– όταν οδηγός και συνοδηγός φοράνε fullface κράνη. Για κάποιον όμως που θα το χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγω μόνος, νομίζω πως το wave είναι μια από τις καλύτερες προτάσεις σ’ αυτό τον τομέα.

33ufibn.jpg

1zqa3qh.jpg

24q1vk9.jpg

Κινητήρας:

Χαζεύοντας το wave ξέρεις από την πρώτη στιγμή ότι δεν περιμένεις ιδιαίτερες συγκινήσεις αν και τα χαρτιά μας δείχνουν τελείως αντίθετα πράγματα με 8,5 άλογα να βρίσκονται κρυμμένα κάτω από τα πλαστικά του. Το πάντρεμα των δύο αυτών στοιχείων όμως δημιούργησε μια χρυσή τομή. Μία πάπια δηλαδή που το γκάζι της δεν δέχεται κανιβαλισμούς, δεν έχει ξεσπάσματα αλλά δεν απογοητεύει ποτέ όσο βάρος και αν της προσθέσεις. Για παράδειγμα, ακόμα και με –περίπου– 100 κιλά συνοδηγό δεν είχε πρόβλημα να ανέβει ανηφόρες με μεγάλη κλίση χρησιμοποιώντας όμως μικρές ταχύτητες. Από την άλλη, το κιβώτιο των ταχυτήτων αρχικά είναι πολύ σκληρό και μάλιστα το ανέβασμα για τα πρώτα 25οο χλμ. είναι πολύ πιο δύσκολο από το κατέβασμα. Μετά όμως από αυτό το όριο αρχίζει και καλυτερεύει η κατάσταση με ελάχιστα προβλήματα στην πρώτη η οποία μερικές φορές χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια για να κουμπώσει.

Στο θέμα της τελικής και του ανεβάσματος στροφών δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάζει αλλά ικανοποιεί. Τα 60 χλμ. έρχονται εύκολα και ομαλά αλλά από εκεί και πέρα ο κινητήρας αρχίζει και δείχνει τα όριά του. Μερικοί υποστηρίζουν ότι βγάζει τελική 100. Εγώ προσωπικά δεν μπόρεσα να ξεπεράσω ποτέ τα 85-90, αλλά ακόμα και να τα φτάσεις η ίδια η μοτοσυκλέτα σου φωνάζει να μην ξεπεράσεις τα 70-80.

Φρένα-Αναρτήσεις-Ελαστικά

Επειδή μέχρι σήμερα ότι μοτοσυκλέτα –μικρή ή μεσαία– είχα στα χέρια μου διέθετε δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, όταν είδα στον πίσω τροχό ταμπούρο με έπιασε ένα άγχος ή πιο σωστά κρίση ποιότητας που λέει και ένας γνωστός κωμικός-τραγουδοποιός. Όταν όμως άρχισα να το οδηγό κατάλαβα ότι όλα ήταν απλά μέσα στο μυαλό μου. Με ένα μονό δισκόφρενο (220χιλ.) μπροστά το οποίο κάνει πολύ καλά τη δουλειά του, το wave φρενάρει καλά, κυρίως όμως σε χαμηλές ταχύτητες. Μετά τα 60 χλμ. αρχίζει η απόσταση φρεναρίσματος να μεγαλώνει πράγμα το οποίο οφείλεται στα χαμηλής ποιότητας ελαστικά που φοράει από το εργοστάσιο. Τα ελαστικά του πραγματικά μετά από τα 2οοο χλμ. επιβεβαιώνουν τους λόγους για τους οποίους χρησιμοποιούμαι χαρακτηρισμούς όπως “νάιλον” για να περιγράψουμε ένα κακό ελαστικό. Ειδικότερα στο βρεγμένο οδόστρωμα μπορείς πολύ εύκολα να γίνεις καλλιτέχνης του πατινάζ αν δεν είσαι πάρα πολύ προσεκτικός.

Από άποψη αναρτήσεων σίγουρα δεν περιμένει κανείς κάτι ιδιαίτερο από μία μικρή μοτοσυκλέτα των 110κ.ε. Το επίπεδό τους βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα με τα πίσω αμορτισέρ να είναι αρκετά σκληρά σε σημείο που μπορούν να σε “τινάξουν” από τη σέλα αν περάσεις με μεγάλη ταχύτητα πάνω από κάποια έντονη ανωμαλία του δρόμου ή μεγάλη λακκούβα. Από την άλλη, το μπροστινό σύστημα προσωπικά με εξέπληξε αφού διαβάζει ομαλά το δρόμο και σε φρεναρίσματα πανικού λειτούργησε εξαιρετικά. Οι μπουκάλες όμως σε 2-3 περιπτώσεις εμφάνισαν ένα μικρό πρόβλημα: ενώ ήμουν σταματημένος σε φανάρι κλείδωναν στιγμιαία σε μια συγκεκριμένη θέση και απότομα έπεφταν στο κατώτατο σημείο συμπίεσής τους. Αυτό δεν το είδα ποτέ να συμβαίνει σε συνθήκες οδήγησης γι’ αυτό και δεν ασχολήθηκα καθόλου με το ζήτημα.

Πρώτος μύθος: Φώτα

Πριν καταλήξω στο wave και βρισκόμουν στη φάση του ψαξίματος, διάβαζα πολύ συχνά σε άρθρα ότι τα φώτα του είναι πολύ δυνατά. Κατά μία έννοια δεν είναι λάθος αυτή η άποψη γιατί όντως έχει καλά φώτα, αλλά το "καλά" σταματάει όταν μιλάμε για συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Σε καθημερινό βραδινό δρομολόγιο Αμπελόκηποι-Κορδελιό-Διαβατά-Ιωνία-Σίνδος (ξέρουν για τι μιλάω οι Θεσσαλονικείς) όπου ο φωτισμός σε μερικά σημεία ήταν ανύπαρκτος, τα φώτα του αδυνατούσαν να δώσουν την σωστή πληροφόρηση. Ως αποτέλεσμα δεν μπορούσα να ξεπεράσω τα 50-60 χιλιόμετρα. Το ακόμα χειρότερο και πραγματικά παράδοξο είναι ότι η μεγάλη σκάλα είναι…χειρότερη από την κανονική. Αυτό οφείλεται μάλλον στο κάτοπτρο ή στη θέση της λάμπας αφού ανάβοντας τη μεγάλη σκάλα το φως διαχέεται έντονα περιμετρικά και κυκλικά από το φανάρι και όχι ευθεία. Παρ’ όλα αυτά, μέσα στην πόλη με τους έντονα φωτισμένους δρόμους, ακόμα και βράδι που δεν υπάρχει πολύ κίνηση, οι υπόλοιποι οδηγοί σε βλέπουν πράγμα που επιβεβαιώνει ότι όντως τα φώτα βρίσκονται σε καλό επίπεδο.

1zo7mf6.jpg

Πρώτη αλήθεια αλλά και…μύθος: Χαμηλή κατανάλωση

Το πιο καυτό θέμα που αφορά το wave είναι αναμφισβήτητα η χαμηλή κατανάλωση που προσφέρει. Εδώ πραγματικά πρέπει να παραδεχτώ την Honda η οποία έκανε εξαιρετική δουλειά. Όντως η κατανάλωση βρίσκεται σε πάρα πολύ χαμηλά επίπεδα η οποία κυμαίνεται στα νούμερα που δίνει η ίδια, δηλαδή 1,75L/100χλμ. (στην επίσημη ιστοσελίδα αναγράφει 1,6L). Τα πράγματα αλλάζουν όμως σχεδόν κατακόρυφα όταν μιλάμε για περισσότερο και συνεχόμενο γκάζι σε μεγάλες αποστάσεις. Το διάστημα που έκανα το προαναφερθέν δρομολόγιο Δυτική Θεσσαλονίκη-Σίνδος με ταχύτητες που ξεπερνούσαν τα 60χλμ. η κατανάλωση ανέβαινε αισθητά και σε συνδυασμό με το μικρό ρεζερβουάρ έπρεπε να επισκέπτομαι πολύ πιο συχνά τα βενζινάδικα (πράγμα που με εκνευρίζει απίστευτα).

Συνοψίζοντας: Αξίζει την αγορά ?

Η αλήθεια είναι ότι στο wave στράφηκα εξ αρχής λόγω χαμηλής κατανάλωσης και όχι λόγω αισθητικής ή άλλων στοιχείων, οπότε αν κάποιος έχει την ίδια φιλοσοφία τότε απλά το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Είναι το παπάκι που μπορεί να σου προσφέρει όλες τις εβδομαδιαίες ενδοαστεακές μετακινήσεις με κόστος 3,5 ευρώ και αυτό χωρίς υπερβολές. Είναι ένα παπί φτιαγμένο αυστηρά για την πόλη με ότι συνεπάγετε αυτό. Από αξιοπιστία δεν μπορώ ακόμα να εκφέρω ξεκάθαρη άποψη λόγω λίγων χιλιομέτρων, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει βγάλει το παραμικρό. Ο μόνος λόγος για να απέτρεπα κάποιον από το να το αγοράσει, θα ήταν αν ζητούσε περισσότερο νεύρο και καλύτερη τελική (πράγμα που βοηθάει σε μικρά ή μεγάλα ταξίδια).

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.
Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (125cc) HJC FG-15/ REVIT RADAR Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλη ενημερωση, σε ευχαριστουμε πολυ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

:cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH 300i C ABS

Δημοσιεύτηκε

Πολυ καλή παρουσιάση ... Αναλυτικότατη !!! :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda TRANSALP (650cc) Arai Quantum Honda VFR 750R RC30 (750cc)

Δημοσιεύτηκε

απο τα θεματα που μενουν κ αποτελουν μπουσουλα για πολλους!

ωραιος!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GSF650-XR250 990R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πολύ καλή η ενημέρωση σου και να προσθέσω και εγώ ένα σχόλιο που μπορεί να κάνει πιο πλήρες το θέμα.

Πριν απο ένα χρόνο ήμουν στο δίλημμα να πάρω μια πάπια οικονομική.

Απο τη μία είχα ένα Honda Wave 110 με 1800€ και απο την άλλη ένα DAYTONA DY125 carb. με 1200€

Απο τη μια ο Κινέζος με το Ιαπωνικό όνομα και απο τήν άλλη ο Κινέζος με κινέζικο όνομα αλλά με μια καλή αντιπροσωπεία εδώ και 2 χρόνια εγγύηση όπως και το Honda.

Αυτή τη στιγμή ο Κινέζος Daytona έχει 13.000km, καίει τέρμα γκάζι 2,3lt/100km, δεν τρίζει τίποτα απολύτως επάνω, όλα είναι συναρμολογημενα άψογα και δεν έχει κάποιο σημάδι φθοράς. Λίγο σκληρό κιβώτιο αλλα όχι κάτι ιδιαίτερο.

Συνεπώς απο την πλήρη αναφορά που μας έκανες εσύ εδω καταλαβαίνω συγκριτικά πως καλώς άφησα αυτά τα 600€ στην τσέπη μου και δεν πΛήρωσα το Honda με επιπλέον κέρδος πως δεν έχω το άγχος να έχω ένα Honda πεταμένο απο δω κι εκεί που είναι ευκολότερος στόχος κλοπής.

Αντικειμενικά βέβαια εμφανισιακά είναι πιο όμορφο το Honda Και έχει πιο σύγχρονες γραμμές. Βέβαια υπάρχει και το Sprinter 125ι που είναι πιο όμορφο.

ΑΝ φτάσει το Daytona και 50-60.000km θα μπορώ να έχω και πλήρη εικόνα για την αξιοπιστία. Ακόμα με 13.000km είναι νωρίς.

Μια σημείωση. Το Daytona Κατεβάζει κοντέρ 120km/h Που είναι πραγματικά μετρημένα με GPS περίπου 100. Αλλά εκεί στα 80-90km/h Κοντέρ ρολάρει όμορφα χωρίς να νιώθεις ανασφάλεια και χωρίς κουνήματα και κοπανήματα.

Τροποποιήθηκε από τον TC-drift
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fz6+daytona dy

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πολύ ωραία και πλήρης παρουσίαση για το wave,πιστεύω μπορεί να βοηθήσει πολύ κάποιον που σκέφτεται να το πάρει.

ΑΝ φτάσει το Daytona και 50-60.000km θα μπορώ να έχω και πλήρη εικόνα για την αξιοπιστία. Ακόμα με 13.000km είναι νωρίς.

γνώμη μου,μη το φοβάσαι.το δικό μου νταυτόνα(50άρι) το πήρα το 2009,σημερα έχει ξεπεράσει τις 46000 χλμ με μηδέν προβλήματα και αν αναλογιστούμε ότι λόγω του χαμηλού κυβισμού του είναι ένα παπί που δουλεύει στο 80% της ζωής του με τέρμα στροφές και πως η συντήρηση που ζητάει είναι πολύ μικρή το 125άρι θα τα πάει ακόμα καλύτερα. Τροποποιήθηκε από τον bill_daytona
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολύ καλή η ενημέρωση σου και να προσθέσω και εγώ ένα σχόλιο που μπορεί να κάνει πιο πλήρες το θέμα.

Πριν απο ένα χρόνο ήμουν στο δίλημμα να πάρω μια πάπια οικονομική.

Απο τη μία είχα ένα Honda Wave 110 με 1800€ και απο την άλλη ένα DAYTONA DY125 carb. με 1200€

Απο τη μια ο Κινέζος με το Ιαπωνικό όνομα και απο τήν άλλη ο Κινέζος με κινέζικο όνομα αλλά με μια καλή αντιπροσωπεία εδώ και 2 χρόνια εγγύηση όπως και το Honda.

Αυτή τη στιγμή ο Κινέζος Daytona έχει 13.000km, καίει τέρμα γκάζι 2,3lt/100km, δεν τρίζει τίποτα απολύτως επάνω, όλα είναι συναρμολογημενα άψογα και δεν έχει κάποιο σημάδι φθοράς. Λίγο σκληρό κιβώτιο αλλα όχι κάτι ιδιαίτερο.

Συνεπώς απο την πλήρη αναφορά που μας έκανες εσύ εδω καταλαβαίνω συγκριτικά πως καλώς άφησα αυτά τα 600€ στην τσέπη μου και δεν πΛήρωσα το Honda με επιπλέον κέρδος πως δεν έχω το άγχος να έχω ένα Honda πεταμένο απο δω κι εκεί που είναι ευκολότερος στόχος κλοπής.

Αντικειμενικά βέβαια εμφανισιακά είναι πιο όμορφο το Honda Και έχει πιο σύγχρονες γραμμές. Βέβαια υπάρχει και το Sprinter 125ι που είναι πιο όμορφο.

ΑΝ φτάσει το Daytona και 50-60.000km θα μπορώ να έχω και πλήρη εικόνα για την αξιοπιστία. Ακόμα με 13.000km είναι νωρίς.

Μια σημείωση. Το Daytona Κατεβάζει κοντέρ 120km/h Που είναι πραγματικά μετρημένα με GPS περίπου 100. Αλλά εκεί στα 80-90km/h Κοντέρ ρολάρει όμορφα χωρίς να νιώθεις ανασφάλεια και χωρίς κουνήματα και κοπανήματα.

Ακριβώς αυτό το οντέλο κοιτούσα πριν πάω στο wave, αλλά έκανα πίσω λόω κατασκευής (ουσιαστικά όπως και το wave κίνα όπως λες).

Αυτό που υπερτερεί το wave νομίζω είναι στη μεταπωλητική αξία (εφόσον βέβαια το έχει αυτό κάποιος στο νου του).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πατίνι

Δημοσιεύτηκε

το αντίθετο αντε να δώσεις το wav σου σε 4-5 χρονια με 30.000χλμ στα 1000 ευρώ θα φύγει ευκολα? δε νομίζω! γιατί θα υπάρχουν άπειρα μηχανάκια σε αυτά τα λεφτά ενώ το σπρίντερ με τοσα χλμ και χρόνια στ πλατι στα 400 (μπορεί και περισσότερα ανάλογα τ κατάσταση) θα φύγει άνετοτατα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Θα συμφωνήσω με τον ziaba.Eίμαι κ εγώ στο ίδιο δίλημα αλλά θα προτιμήσω το DY125 .Αλήθεια πόσο καίει ??Nομιζω δεν είναι injection.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

το αντίθετο αντε να δώσεις το wav σου σε 4-5 χρονια με 30.000χλμ στα 1000 ευρώ θα φύγει ευκολα? δε νομίζω! γιατί θα υπάρχουν άπειρα μηχανάκια σε αυτά τα λεφτά ενώ το σπρίντερ με τοσα χλμ και χρόνια στ πλατι στα 400 (μπορεί και περισσότερα ανάλογα τ κατάσταση) θα φύγει άνετοτατα.

Δεν νομίζω να ισχύει αυτό γιατί δυστηχώς ή ευτυχώς το όνομα παίζει μεγάλο ρόλο. Τουλάχιστον μια αντιπροσωπεία honda στο Βόλο ξέρω από πρώτο χέρι ότι αγόρασε από ιδιώτη παπάκι της (inova, 20.000χλμ), όπως και Yamaha (crypton) σε πολύ καλή τιμή. Για daytona δεν έχω ακούσει κάτι αντίστοιχο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Πιστεύω αξίζει να δώσεις 300+ και να πάρεις innova.Πρόκειται για μικρό innova αδοκίμαστο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GSF650-XR250 990R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αν και δεν με ενδιαφερει η μεταπώληση στο παπί. Νομίζω το παπί το παίρνεις και απλά όταν λιώσει το στέλνεις για ανακύκλωση!!

Το Honda Wave θα το πάρεις 1800€ και υποθετικά μετά απο 5 χρόνια θα μπορείς να το δώσεις (με ΜΠΟΛΙΚΗ ΤΥΧΗ) 900-1000€ σε ιδιώτη. Έμπορος δεν πρόκειται ποτέ να στο πάρει πάνω απο 700€.

Χασούρα λοιπόν απο 800 ως 1100€..

Το DY125 το παίρνεις σήμερα 1200€. Σε 5 χρόνια μπορείς να το δώσεις 400-500€ υποθετικά. Αν το έχεις και σε καλή κατάσταση θα φύγει.

Χασούρα περίπου 700-800€.

Αν υποθέσουμε οτι μετά απο 5 χρόνια σου την βιδώσει και αποφασίσεις να το πετάξεις το DY125 απο τον γκρεμό=χασούρα 1200€

Συνεπώς ακόμα και απο τον γκρεμό να το πετάξεις το DY125 πάλι πάνω κάτω ίδια χασούρα θα έχεις με το να έχεις αγοράσει το HONDA και να το δώσεις σε έμπορο.

Άρα για ποιά μεταπωλητική αξία μιλάμε?Είπα κάτι λάθος?

Το Daytona το παίρνεις φτηνα, το πουλάς φτηνα ή τσάμπα, καθαρισες..

Το Honda το παίρνεις ακριβά και μετά ψάχνεις να το δώσεις ακριβά για να μειώσεις τη χασούρα. Ζημιωμένος σε μια μεταπώληση θα βγεις έτσι κι αλλιώς, δεν σε σώνει στην προκειμένη περίπτωση το όνομα Honda.

Τροποποιήθηκε από τον TC-drift

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αν και δεν με ενδιαφερει η μεταπώληση στο παπί. Νομίζω το παπί το παίρνεις και απλά όταν λιώσει το στέλνεις για ανακύκλωση!!

Το Honda Wave θα το πάρεις 1800€ και υποθετικά μετά απο 5 χρόνια θα μπορείς να το δώσεις (με ΜΠΟΛΙΚΗ ΤΥΧΗ) 900-1000€ σε ιδιώτη. Έμπορος δεν πρόκειται ποτέ να στο πάρει πάνω απο 700€.

Χασούρα λοιπόν απο 800 ως 1100€..

Το DY125 το παίρνεις σήμερα 1200€. Σε 5 χρόνια μπορείς να το δώσεις 400-500€ υποθετικά. Αν το έχεις και σε καλή κατάσταση θα φύγει.

Χασούρα περίπου 700-800€.

Αν υποθέσουμε οτι μετά απο 5 χρόνια σου την βιδώσει και αποφασίσεις να το πετάξεις το DY125 απο τον γκρεμό=χασούρα 1200€

Συνεπώς ακόμα και απο τον γκρεμό να το πετάξεις το DY125 πάλι πάνω κάτω ίδια χασούρα θα έχεις με το να έχεις αγοράσει το HONDA και να το δώσεις σε έμπορο.

Άρα για ποιά μεταπωλητική αξία μιλάμε?Είπα κάτι λάθος?

Το Daytona το παίρνεις φτηνα, το πουλάς φτηνα ή τσάμπα, καθαρισες..

Το Honda το παίρνεις ακριβά και μετά ψάχνεις να το δώσεις ακριβά για να μειώσεις τη χασούρα. Ζημιωμένος σε μια μεταπώληση θα βγεις έτσι κι αλλιώς, δεν σε σώνει στην προκειμένη περίπτωση το όνομα Honda.

Καλά ένα μηχανακι δε το αγοράζεις μόνο για μεταπώληση.Τα 5 χρόνια που θα το έχεις λέμε, θα έχεις την ίδια ποιότητα ή μήπως θα σου βγει ακριβότερο με αυτά που θα ζηταέι?Πολλές φορές το ακριβότερο είναι και φθηνότερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

TC-Drift μη ξεχνάς την κατανάλωση που έχει το wave η οποία αυτή τη στιγμή παίζει μόνης της και ουσιαστικά σου κάνει απόσβεση σε πολλά πράγματα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GSF650-XR250 990R

Δημοσιεύτηκε

kayato: Είπα για την αξιοπιστία του Daytona θα μιλήσω αφού κλείσει 50.000km.. Έχω δει ομως μηχανακια τετοια με Πολλά km και ΄χωρίς προβλήματα.

Το δικό μου DY125 εχει 13.000Km σε 14 μήνες χρήσης και δεν έχω να αναφερω κάτι, ούτε τριξιμο.Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ας μιλήσουν οι ιδιοκτητες Wave να μας πουν για προβλήματα..

Stratos 650.. το δικό μου DY 125 καίει 2,3lt/100km με γκάζι full. ¨Αμα το Wave καταφέρνει και 0,3-0,4 παρακατω μαγκιά του. Στα 50.000km θα έχει εξοικονομήσει 250€!! 50€ για κάποιον που γράφει 10.000KM το χρονο, δεν το λες και σημαντικό!

Στο ενδιάμεσο όμως αν κάτσει καμια στραβή με το injection και τις κωλοβενζίνες και κάψει μια αντλία βενζίνης τα πιασες τα λεφτά σου! Τουλάχιστον το CARB το βγαζεις, το καθαρίζεις και τελειώνεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

kayato: Είπα για την αξιοπιστία του Daytona θα μιλήσω αφού κλείσει 50.000km.. Έχω δει ομως μηχανακια τετοια με Πολλά km και ΄χωρίς προβλήματα.

Το δικό μου DY125 εχει 13.000Km σε 14 μήνες χρήσης και δεν έχω να αναφερω κάτι, ούτε τριξιμο.Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ας μιλήσουν οι ιδιοκτητες Wave να μας πουν για προβλήματα..

Stratos 650.. το δικό μου DY 125 καίει 2,3lt/100km με γκάζι full. ¨Αμα το Wave καταφέρνει και 0,3-0,4 παρακατω μαγκιά του. Στα 50.000km θα έχει εξοικονομήσει 250€!! 50€ για κάποιον που γράφει 10.000KM το χρονο, δεν το λες και σημαντικό!

Στο ενδιάμεσο όμως αν κάτσει καμια στραβή με το injection και τις κωλοβενζίνες και κάψει μια αντλία βενζίνης τα πιασες τα λεφτά σου! Τουλάχιστον το CARB το βγαζεις, το καθαρίζεις και τελειώνεις.

κοίταξε για παπί που οι τιμές ανταλλακτικών κυμαίνονται πολύ χαμηλότερα από αυτές των μεγάλων μοτοσκλετών είναι ένα ποσό που μπορείς να το λάβεις υπόψη. Αλλά ας μην είμαστε κακοί από τώρα και λέμε για injection κ.λπ. Πάντως μέχρι τώρα δεν έχω δει να αναφέρετε κάποιο άλλο πρόβλημα εκτός από το γνωστό τρίξιμο που λες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GSF650-XR250 990R

Δημοσιεύτηκε

κοίταξε για παπί που οι τιμές ανταλλακτικών κυμαίνονται πολύ χαμηλότερα από αυτές των μεγάλων μοτοσκλετών είναι ένα ποσό που μπορείς να το λάβεις υπόψη. Αλλά ας μην είμαστε κακοί από τώρα και λέμε για injection κ.λπ. Πάντως μέχρι τώρα δεν έχω δει να αναφέρετε κάποιο άλλο πρόβλημα εκτός από το γνωστό τρίξιμο που λες.

Δεν είναι θέμα κακίας η κουβέντα για το injection. Στη χώρα μας με 90% νοθευμένη βενζίνη απλά είναι η πραγματικότητα. Θέλει προσοχή. Η απλότητα του καρμπυρατέρ μπορεί να σώσει σε κάποιες περιπτώσεις.

Μια χαρά μηχανάκι είναι το Wave, στην τελική ε΄ίναι και θέμα γούστου το μηχανάκι μου καβαλάμε, 'ασχετα απο το όνομα που κουβαλάει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

κσλά σ' αυτό που λες με την βενζίνη μου έρχετε να κουβαλάω μαζί μου ένα χωνί-φίλτρο που φιλτράρει το νερό (μου διαφεύγει τώρα η ονομασία, είναι αυτό που χρησιμοποιούν στα σκάφη)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda wave110i Αλλος

Δημοσιεύτηκε

παραμυθαδες...δεν εχετε κανει βολτα με wave και σας εμεινε στο ματι ...ζηλιαρηδες...Στο τελος θα μου πειτε το cheetah ειναι καλλητερο απο το honda..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Kaze S Yamaha R1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν συγκρινεται μηχανακι κινεζικο cheetah και δν ξερω και γω τι αλλο με honda μπορει το honda να εχει κατασκευαστει κινα αλλα ειναι με πραγματα τις honda πανω δν μπορει να κανει 1800 ευρω και να ειναι κινεζικο μηχανακι θα ηταν και μεγαλη κλεψια να συνεβενε κατι τετοιο.Ακομα,το wave εχει πολυ καλυτερη καταναλωση η honda δινει 1.6 στα 100 αν και αυτο εξαρτατε και το πως το οδηγας.Παντως για το carb συμφωνο γιατι αμα σου κατσει μια στραβη μετα θελει πολλα λεφτα για να διορθοθει και ειναι και ενα απο τα μειονεκτιματα του injection αυτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TTR 250 RAID

Δημοσιεύτηκε

θα πω και τη δικιά μου εμπειρία ή μάλλον του αδερφού μου κυρίως....

το έχει λίγο πάνω από ένα χρόνο και

ταξιδεύει με αυτό συχνά Καλαμάτα-Αθήνα..............

του έχει βάλει δυο δόντια μεγαλύτερο δόντι μπροστά (κανονικά θέλει ένα) γιατί από τη μάνα του είναι πολύ κοντή η τελική σχέση μετάδοσης.

κατανάλωση:

ζυγίζει γύρω στα 73 κιλά ο μικρός και μαζί με μπαγκαζιέρα και επιπλέον αποσκευές του καίει σταθερά κάτω από 2 λίτρα ανά 100 χλμ όταν κινείται με την κλασσική ταχύτητα ταξιδιού του 85-90 χλμ στο κοντέρ.

όταν το είχα πάρει εγώ για ένα ταξίδι αυθημερόν Καλαμάτα-Πάτρα-Καλαμάτα με ταχύτητα 90χ.α.ω. μου έκαψε 2,2λίτρα ανα 100 χλμ (ζυγίζω 90 κιλά)

μονο πρόβλημα τα πλαστικά που άρχισαν να τρίζουν αλλά το έλυσε βγάζοντας τα πλαστικά και περνώντας μια ταινία σαν σφουγγαρένια στα σημεία που εφάπτονται.

Κατα τ άλλα το μηχανάκι ως τώρα του χει βγει αστέρι

θα πω και τη δικιά μου εμπειρία ή μάλλον του αδερφού μου κυρίως....

το έχει λίγο πάνω από ένα χρόνο και

ταξιδεύει με αυτό συχνά Καλαμάτα-Αθήνα..............

του έχει βάλει δυο δόντια μεγαλύτερο δόντι μπροστά (κανονικά θέλει ένα) γιατί από τη μάνα του είναι πολύ κοντή η τελική σχέση μετάδοσης.

κατανάλωση:

ζυγίζει γύρω στα 73 κιλά ο μικρός και μαζί με μπαγκαζιέρα και επιπλέον αποσκευές του καίει σταθερά κάτω από 2 λίτρα ανά 100 χλμ όταν κινείται με την κλασσική ταχύτητα ταξιδιού του 85-90 χλμ στο κοντέρ.

όταν το είχα πάρει εγώ για ένα ταξίδι αυθημερόν Καλαμάτα-Πάτρα-Καλαμάτα με ταχύτητα 90χ.α.ω. μου έκαψε 2,2λίτρα ανα 100 χλμ (ζυγίζω 90 κιλά)

μονο πρόβλημα τα πλαστικά που άρχισαν να τρίζουν αλλά το έλυσε βγάζοντας τα πλαστικά και περνώντας μια ταινία σαν σφουγγαρένια στα σημεία που εφάπτονται.

Κατα τ άλλα το μηχανάκι ως τώρα του χει βγει αστέρι

έχει κάνει λίγο πάνω από 14.000 χλμ σε ένα χρόνο

θα πω και τη δικιά μου εμπειρία ή μάλλον του αδερφού μου κυρίως....

το έχει λίγο πάνω από ένα χρόνο και

ταξιδεύει με αυτό συχνά Καλαμάτα-Αθήνα..............

του έχει βάλει δυο δόντια μεγαλύτερο δόντι μπροστά (κανονικά θέλει ένα) γιατί από τη μάνα του είναι πολύ κοντή η τελική σχέση μετάδοσης.

κατανάλωση:

ζυγίζει γύρω στα 73 κιλά ο μικρός και μαζί με μπαγκαζιέρα και επιπλέον αποσκευές του καίει σταθερά κάτω από 2 λίτρα ανά 100 χλμ όταν κινείται με την κλασσική ταχύτητα ταξιδιού του 85-90 χλμ στο κοντέρ.

όταν το είχα πάρει εγώ για ένα ταξίδι αυθημερόν Καλαμάτα-Πάτρα-Καλαμάτα με ταχύτητα 90χ.α.ω. μου έκαψε 2,2λίτρα ανα 100 χλμ (ζυγίζω 90 κιλά)

μονο πρόβλημα τα πλαστικά που άρχισαν να τρίζουν αλλά το έλυσε βγάζοντας τα πλαστικά και περνώντας μια ταινία σαν σφουγγαρένια στα σημεία που εφάπτονται.

Κατα τ άλλα το μηχανάκι ως τώρα του χει βγει αστέρι

έχει κάνει λίγο πάνω από 14.000 χλμ σε ένα χρόνο

επίσης όταν δοκίμασε μια εξάτμιση ελεύθερη το μηχανάκι δυνάμωσε πολύ στις ψηλές στροφές αλλά ξενέρωσε γιατί έκανε φασαρία και ξαναέβαλε την εργοστασιακή

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb125f (125cc) MT Honda cb 500x

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα και απο μενα, λιγο για τη μεταπολητικη αξια ενως παπιου μιας και εχω εχω αλαξει αρκετα ως τωρα, παντα για yamaha honda suzuki kawasaki μιλαω κατω απο 1000 ευρο δεν εχω πουλησει φυσικα τα αλαζω συχνα και για μενα τα χλμ που ειπατε 40-50.000 το θεωρο για πεταμα τα 20-25.000 αρκετα το μαξιμουν σε χλμ παπι που πουλησα ηταν 17.000χλμ σε 4-5 χρονια στην κατοχη μου το ενλογο μηχανακι. Γενικα εχουν καλη μεταπολητικη αξια ειδικα Innova και cripton x βλεπω τιμες μεχρι και τρελες για μεταχειρισμενο.... :blush2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα