31 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Απίστευτο, δείχνει κουκλί. Μπράβο σου για την δουλειά που του 'κανες!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400 SuperFour (399cc)

Δημοσιεύτηκε

λες κ ξανα ανοιξε η γραμμη παραγωγης ταουνας φαινεται!! ευγε!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLR 250 Baja (250cc) Honda VFR400Z

Δημοσιεύτηκε

Πολύ όμορφο! Αυτά τα παπάκια με πραγματικά ελάχιστη φροντίδα κρατάνε περισσότερο απ'τον ιδιοκτήτη τους!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki VSTROM Morini granpasso (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

στο ειπα οταν ειδα το ΤΑ σου ,,,αλλά στο ξαναλέω είσαι απίστευτος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF600S4 PC38 Honda RC211V

Δημοσιεύτηκε

Αθάνατα μηχανάκια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600 FS kLip On

Δημοσιεύτηκε

υπέροχο παπί το townmate...το καβάλαγε ο πατέρας μου ΧΡΟΟΟΟΝΙΑ και γούσταρα που είχε άξονα και το ΘΟΡΥΒΟ ΤΟΥ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Διαφορικό και ησυχάζεις

Απλό ή περιορισμένης ολίσθησης;

:crazy:

Κατά τα άλλα, ωραίο το θέμα σου, να το χαίρεσαι, ωραίο έγινε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Απλα ουαου :worshippy::clapping2:

Πρεπει να ειναι απολαυση να το οδηγεις πλεον. Μπραβο και να το χαιρεσαι :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Άριστο αποτέλεσμα, εκπληκτικές φωτό !

Μπράβο για την ανάσταση της Ταούνας, το άξιζε. :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki vstrom

Δημοσιεύτηκε

Δεν εχουμε εικονα πως ηταν αλλα τοκανες σαν καινουριο μπραβο!!!!Αυτο ηταν το πρωτο μου μηχανακι......

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μπραβο σου.....πολυ καλη δουλεια,εισαι μερακλης και αυτο φαινεται.

Να τον χαιρεσαι τον παπιο σου......

Αυτα τα μηχανακια αν εισαι λιγο προσεκτικος στην συντηρηση τους αντεχουν για μια ζωη..........

Τροποποιήθηκε από τον GeorStrat

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Πολυ μερακλής φίλε μπράβο!!!

Αυτά είναι θέματα!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda AFRICA TWIN (750cc) BMW GS 1150 ADV (1150cc)

Δημοσιεύτηκε

Χίλια μπράβο και να το χαίρεσαι!!! Το 1ο μου μηχανάκι... Μλκία που το πούλησα... :cry:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR 11 NC29 C50 Bieffe RT Kawasaki H2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπραβο σου για το μερακι και τη δουλεια σου.Εγινε τελειο.Καλες βολτες. :cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Ωραιο το αποτελεσμα, ενα μεγαλο μπραβο για την υπομονη και τη δουλεια που εκανες, εγω παντως θα το εκανα 80αρι, ειναι η κλασσικη μοντα χωρις απωλεια αξιοπιστιας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ζ

Δημοσιεύτηκε

Ωραιο το αποτελεσμα, ενα μεγαλο μπραβο για την υπομονη και τη δουλεια που εκανες, εγω παντως θα το εκανα 80αρι, ειναι η κλασσικη μοντα χωρις απωλεια αξιοπιστιας.

συμφωνω απολυτως !!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (125cc) HJC FG-15/ REVIT RADAR Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

Φοβερη δουλεια, μπραβο σου για την υπομονη σου. Το πρωτο μου μηχανακι ηταν αυτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF600SA (600cc) Honda Innova (125icc)

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια.

Νάστε καλά, εύχομαι πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.σε όλους σας.

Χρειάστηκαν 8 περίπου μήνες προσωπικής δουλειάς κυρίως σε ότι αφορά τα περιφερειακά, αφού ακόμα δεν έχω ανοίξει κινητήρα μιας και δεν τα κετέχω κ τόσο πολύ τα μηχανολογικά, η δουλειά αυτή ηταν ευχάριστη και δημιουργική αλλά είχε και πολλή λεπτομέρεια όπως για ποαράδειγμα λύθηκαν οι διακόπτες του τιμονιού, τρίφτηκαν ασταρώθηκαν, ξαναβάφτηκαν και οι ενδείξεις βάφτηκαν με λευκή μπογιά με την χρήση ..... καρφίτσας.

Αυτό που κυρίως με κούρασε ήταν το ψάξιμο για ανταλλακτικά, αφού προτίμησα να αγοράζω γνήσια εστω και μεταχειρισμένα και να τα περιποιούμαι καταλληλα, υπήρξαν όμως και περιπτώσεις που δεν έβρισκα και αναγκαστικά χρησιμοποίησα aftermarket , ευτυχώς μόνο λίγα χρειάστηκαν.

Το καλό σε όλη αυτή την προσπάθεια είναι οτι τα ανταλλακτικά είναι πάμφθηνα για όποιον το αποφασίσει.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1000r (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φιλε ειναι πολυ ομορφο το παπακι σου.Συγχαρητηρια για τη δουλεια σου.

Για μενα δεν μετραει να εχεις ωραια μηχανη , αλλα αυτη που εχεις να ειναι σα καινουργια.

Αν θες πες μας και ποσο σου κοστησε η ανακατασκευη αυτη...

Μπραβο σου για το μερακι και τη δουλεια σου.Εγινε τελειο.Καλες βολτες. :cheers:

Σαν το c50 σου ενα πραμα! Μονο που το δικο σου ειναι honda , τι να λεμε τωρα! Αλλο πραμα!

Τροποποιήθηκε από τον dionisishonda
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V STROM K8

Δημοσιεύτηκε

Μπραβο φιλε πολυ μερακλιδικη δουλεια !! Αθανατο μηχανακι . Πριν λιγο καιρο εφτιαξα και εγω ενα Α100 , αγορασμενο το 1993 ,που το ειχα παρατημενο στην αυλη για 6 χρονια . Απιστευτη η ικανοποιηση που νιωθεις οταν ειναι ετοιμο να το ξανακαβαλησεις .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki

Δημοσιεύτηκε

Απλά συγχαρητήρια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF600SA (600cc) Honda Innova (125icc)

Δημοσιεύτηκε

Πόσο μου κόστισε? είναι και κάποια χρόνια που την εκανα την δουλειά.

Σαν εργασία τπτ αφού ασχολήθηκα μόνος.

Μπογιές, ασταρια κλπ κάπου 50 ευρώ

Πίσω ζάντα 27 ευρώ

Εξάτμιση 35 ευρώ

Το γράσο για το διαφορικό που αλλάζεται κάθε 50000χλμ και είχε 51700 ρίναι δώρο απο ενα φίλο που δουλευε ενα φεγγάρι στην Yamaha.Kαι είναι αυτό:

Dsc01751.jpg

Λάστιχα είχα δώσει κάπου 70 ευρώ

Μια ντίζα γκαζιού κάπου στο 5ευρω

Και τα πατακια, οδηγού/συνεπιβάτη , που δεν κόστισαν πάνω απο 10 ευρώ.

Μια τετράδα σιαγώνες , που κοστίζουν 8 ευρώ yο ζευγάρι

Καθρέπτες κάτω απο 10 ευρώ.

Τα εμπρός φλας τα βρήκα στο Σχιστό πρός 15 ευρώ το ζευγάρι γνήσια μεταχειρισμένα.

Χοντρικά που είχε κοστίσει κάπου 220 ευρώ επιπλέον της αγοράς του.

Αλλάξα και πολλά O-rings σε λαιμούς εισαγωγής, και όλα όσα έχει το διαφορικό αφού το ελυσα για να το καθαρίσω και να το ξαναγρασάρω.

Ομως τα αγόρασα πολύ φθηνα όλα μαζί δεν ξεπέρασαν τα 10 ευρώ, με το δείγμα στο χέρι απο ενα καταστημα στην Σπ. Πάτση.

Αυτό που με ενθουσίασε ήταν ότι επάνω του ηταν όλα λειτουργικά. Σκουριασμένα αλλά λειτουργούσαν.

Επίσης πολύ καλή δουλειά εκανε μια αλοιφή για γυάλισμα μετάλων της Αrexons που βρήκα τυχαία στο Πράκτικερ και γυάλισα ακτίνες, βίδες , χρώμια κλπ.

Φυσικά άλλαξα όλες τις βίδες που βρήκα στο εμπόριο με ανοξείδωτες, και στους αξονες, αλλά και στην κόντρα του πίσω φρένου αντικατέστησα τις βίδες με ασφάλεια με άλλες αυτασφαλιζόμενες επειδή κάθε φορά που το επλενα ετρωγα τα χέρια μου.

Η ποδιά του είναι η γνήσια (ακόμα) με τις Ιαπωνικές οδηγίες επάνω.

Τώρα για το αν θα ηταν καλύτερα να το ανεβάσω στα 80 κυβικά? Ισως αλλά δεν συμφέρει. Ζητάνε οτι θέλουν οι μαντράδες.

Δεν δίνω 200 ευρώ για ενα κινητήρα που δεν ξέρω τι έχει μέσα και τι θα βγάλει με την 1η μανιβελιά.

Επειδή το 80αρι είναι τετρατάχυτο, εχει άλλη κεφαλή με ίδιες μεν βαλβίδες αλλά διαφορετικό βύθισμα στον εκκεντροφόρο, μακρύτερο διαφορικό, ενα επιπλέον δισκάκι συμπλέκτη και 16αρι καρμπ, καταλαβαίνετε οτι πρέπει να αγοραστεί ''σετ'' κινητήρας/ψαλίδι/διαφορικό δλδ πάνω απο μια 300αρα.

Και δεν υπολογίζω το κόστος για ενα μεγαλο σέρβις αυτού του κινητήρα που αφού θα τον έχω στο πιάτο θα είναι ευκαιρία να αλλάξω δισκάκια, καδένα /γλύστρες κλπ.

Πχ Tι να δουλεύει σε αυτό τον κινητήρα που πωλείται 80 ευρώ?

11_zps6ae1c56f.jpg

Εχω βρεί βέβαια και αυτό στα 170 ευρώ σε μαντρα στον Ασπρόπυργο αλλά είναι 50αρι.

ok1_zpsa0247158.jpg

Απο την άλλη το να το κάνω μαιμού, με ζιγκλερωμένο 14αρι καρμπ απο το 50αρι, με κεφαλή απο 50αρι, κυλινδροπίστονο απο 80αρι, αφήνοντας το κοντό κιβώτιο/διαφορικό δεν λέει.

Αρα το αφήνω ως έχει και σε 3 χρόνια του βγάζω πινακίδα συλλεκτικού.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLR 250 Baja (250cc) Honda VFR400Z

Δημοσιεύτηκε

Σωστός! :_thumbsup:

Μια παρατήρηση μόνο για τις ανοξείδωτες βίδες.Επειδή η περιεκτικότητά τους σε άνθρακα άρα και η σκληρότητά τους είναι μικρότερη απο μιας "κανονικής" βίδας,προτιμάμε να αφήνουμε τις γνήσιες βίδες ή να αντικαταστήσουμε με αντίστοιχων του κατασκευαστή προδιαγραφών,σε εφαρμογές που η βίδα δέχεται έντονες καταπονήσεις (πχ σε άξονες,στις βίδες των πλακών του τιμονιού κλπ) αν δεν γνωρίζουμε αν η σκληρότητα της ανοξείδωτης που επιλέξαμε είναι αντίστοιχη της εργοστασιακής.Δεν είναι θέμα προσκόλλησης στη γνησιότητα,είναι για τη δική μας ασφάλεια. :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το 80αρι με το 50αρι εχουν τις εξης διαφορες.. Κεφαλη με μεγαλυτερες βαλβιδες, το βυθισμα ειναι ιδιο, η καμπανα οπως ειπες εχει ενα δισκο παραπανω αλλα εχει και λιγοτερα δοντια και πρεπει να αγοραστει μαζι με το γραναζι του στροφαλου που εχει περισσοτερα δοντια απο το 50αρι. Το σαζμαν και το διαφορικο ειναι ιδια, ακομα και ο στροφαλος που λενε οτι εχει διαφορα στην τελικη δεν εχει, τα Townmate τα σπουδασα!

Βαλτου μονο ενα κυλινδρο αν καποια στιγμη αρχισει να καιει λαδι για να τραβαει περισσοτερο και τιποτα αλλο.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα