efkola

SYM Maxsymi 600i abs

46 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Νέο megascooter της SYM με νέο κινητήρα 565cc και abs Bosch.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

Ποιοτικό δείχνει, ειδικά το θέμα με το ABS της Bosch για το οποίο έχουν ακουστεί τρομερά πράγματα.

Αλλά αυτή την κατηγορία ποτέ δεν την κατάλαβα. Το σκούτερ το βλέπω σαν μέσο μετακίνησης μέσα στην πόλη. Με 234 κιλά που πας;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh300i abs Gilera Runner 50 DD

Δημοσιεύτηκε

το συγκεκριμενο σκουτερ γυρναει και την Ευρωπη ανετα οπως δειχνει... 'εργαλειο' πολης δε το λες...

τωρα ποιος και γιατι θα το παρει ειναι αλλο θεμα...

ακτινικες δαγκανες sym μπροστα!!

αλλα το βλεπω κανα 2χιλιαρο κατω απο τμαχ burgman τουλαχιστον...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

το συγκεκριμενο σκουτερ γυρναει και την Ευρωπη ανετα οπως δειχνει... 'εργαλειο' πολης δε το λες...

τωρα ποιος και γιατι θα το παρει ειναι αλλο θεμα...

ακτινικες δαγκανες sym μπροστα!!

αλλα το βλεπω κανα 2χιλιαρο κατω απο τμαχ burgman τουλαχιστον...

Βρε χαλαρά τη γυρνάει. Αλλά συνήθως οι ταξιδιάρηδες δεν επιλέγουν scooters για τα ταξίδια τους. Ακόμα και αν αυτά είναι μέγκα.

Υπό αυτή την έννοια δεν καταλαβαίνω την κατηγορία.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Ποιοτικό δείχνει, ειδικά το θέμα με το ABS της Bosch για το οποίο έχουν ακουστεί τρομερά πράγματα.

Αλλά αυτή την κατηγορία ποτέ δεν την κατάλαβα. Το σκούτερ το βλέπω σαν μέσο μετακίνησης μέσα στην πόλη. Με 234 κιλά που πας;

Να,αυτά είναι τα αποτελέσματα της απουσίας του Σάββα...αν ήταν παρών,δε θα υπήρχαν τέτοια κακεντρεχή σχόλια :grin:

Αστειεύομαι wolf!

Πάντως η τιμή του στη Βρετανία είναι £6000.Για να δούμε/συγκρίνουμε καλύτερα τα μεγέθη,το burgman executive 650 abs κοστίζει £9000.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter AGV Air Tech Harley Davidson street (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Μόλις κάνεις βόλτα με ένα θα καταλάβεις...

Μόνο πόλης δεν είναι. Εγώ τα βλέπω μια πολύ καλύτερη εναλλακτική των cruiser.

Άνετα, γρήγορα, και πλέον ασφαλή.

Φορτώνονται πολύ, κουβαλούν άνετα 2 άτομα, σε προστατεύουν από καιρό. Μάλλον κάτι σε goldwing με 1200 cc κάτω είναι.

Αν κάποιος δεν θεωρεί ακριβή την συντήρηση της μετάδοσης και του αρέσει η άνεση τότε καταλαβαίνει τι αγοράζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

Nα,αυτά είναι τα αποτελέσματα της απουσίας του Σάββα...αν ήταν παρών,δε θα υπήρχαν τέτοια κακεντρεχή σχόλια :grin:

Αστειεύομαι wolf!

Πάντως η τιμή του στη Βρετανία είναι £6000.Για να δούμε/συγκρίνουμε καλύτερα τα μεγέθη,το burgman executive 650 abs κοστίζει £9000.

Λείπει η γάτα και χορεύουν τα ποντίκια!:P

Δεν χρειάζεται να πεισθώ για το value for money της Sym. Το βιώνω κάθε μέρα :D

Μόλις κάνεις βόλτα με ένα θα καταλάβεις...

Μόνο πόλης δεν είναι. Εγώ τα βλέπω μια πολύ καλύτερη εναλλακτική των cruiser.

Άνετα, γρήγορα, και πλέον ασφαλή.

Φορτώνονται πολύ, κουβαλούν άνετα 2 άτομα, σε προστατεύουν από καιρό. Μάλλον κάτι σε goldwing με 1200 cc κάτω είναι.

Αν κάποιος δεν θεωρεί ακριβή την συντήρηση της μετάδοσης και του αρέσει η άνεση τότε καταλαβαίνει τι αγοράζει.

Ότι μπορείς να τα δεις σαν εναλλακτική των Cruisers για ταξίδια συμφωνώ απολύτως. Αλλά από όσα έχω δει δεν είναι συνήθης επιλογή όσων καταπίνουν χιλιόμετρα, για αυτό λέω ότι η κατηγορία μου φαίνεται περίεργη.

Φυσικά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma GW250 BMW R nineT (1170cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα το προτιμούσα δικύλινδρο στα κυβικά αυτά, θα περνά κραδασμούς. Περι ορέξεως βέβαια...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

καιρός ήταν

Νομίζω πως ήθελε λίγα άλογα παραπάνω πάντως με τέτοιο βάρος

Από τιμή πάντως θα τους χτυπήσει όλους

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH300i cruiser BMW F800ST

Δημοσιεύτηκε

[...]Με 234 κιλά που πας;

όπου τραβάει η καρδιά σου

βέβαια όντας SYM το πιθανότερο είναι ότι το μεγαλύτερο δρομολόγιο που θα κάνεις είναι μέχρι την αντιπροσωπία της XEROX για να αλλάξεις toner στο φωτοτυπικό...

φτυστό το Τ-ΜΑΧ όμως

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Βρε χαλαρά τη γυρνάει. Αλλά συνήθως οι ταξιδιάρηδες δεν επιλέγουν scooters για τα ταξίδια τους. Ακόμα και αν αυτά είναι μέγκα.

Eτσι αρχιζει και θα φτασουμε στα ταξιδιαρικα μοτό τού Μελλοντος... :lipssealed::crazy:

quno.jpg

τρελλά γουστα λεμε! :wallbash: Λεω ΟΧΙ κι οσο μπορω θα το στηριξω...θελω Μοτοσυκλετα θελω Μοτοσυκλετα Θελω Μοτοσυκλετα!!! :_rock-on:

Kι ο Σαββας δεν μπορει να μου πει τιποτα...για την ωρα :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

όπου τραβάει η καρδιά σου

βέβαια όντας SYM το πιθανότερο είναι ότι το μεγαλύτερο δρομολόγιο που θα κάνεις είναι μέχρι την αντιπροσωπία της XEROX για να αλλάξεις toner στο φωτοτυπικό...

φτυστό το Τ-ΜΑΧ όμως

Εννοώ ρε συ "που πας;" μέσα στην πόλη. Π

Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι μάλλον κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια. Σε άλλες μεγαλουπόλεις χρήση μηχανής μέσα στην πόλη δεν σημαίνει απαραίτητα χωσίματα ανάμεσα στα αυτοκίνητα οπότε δεν είναι τόσο ακραίο να πάρει κάποιος μεγάλο σκούτερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Α-Μήχανος (Πεζό 2cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πάντως εγώ με το 400άρι, έφτασα Κομοτηνή, ξεκούραστα και ατσαλάκωτα, αν και δικάβαλος, 2 τσάντες από κάτω από την σέλα, 2 στην μπαγκαζιέρα, 1 μικρή πάνω από την μπαγκαζιέρα, και μια βαλίτσα ανάμεσα στα πόδια.... Ταχύτητες ταξιδίου 120-140χλμ.... :P Δηλαδή με το 600άρι με βλέπω Αγγλία.... (επίσκεψη σε γνωστούς), Α, 230kg είναι το 400άρι., το γκαζάκι το παραπάνω το χρειάζεται. Ούτε αέρηδες να σε χτυπάνε μπροστά, ούτε σκύψιμο.

Τροποποιήθηκε από τον MANOLITO
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger (1050cc) Shoei XSpirit + AGV Blade MV Agusta F4 RepartoCorse (998cc)

Δημοσιεύτηκε

το συγκεκριμενο σκουτερ γυρναει και την Ευρωπη ανετα οπως δειχνει... 'εργαλειο' πολης δε το λες...

τωρα ποιος και γιατι θα το παρει ειναι αλλο θεμα...

ακτινικες δαγκανες sym μπροστα!!

αλλα το βλεπω κανα 2χιλιαρο κατω απο τμαχ burgman τουλαχιστον...

Και το 400 ακτινικές δαγκάνες είχε μπροστά.

Νομίζω φοράει τις ίδιες (αλλά 2) με την μονή ακτινική του Wolf.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH300i cruiser BMW F800ST

Δημοσιεύτηκε

Εννοώ ρε συ "που πας;" μέσα στην πόλη. Π

Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι μάλλον κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια. Σε άλλες μεγαλουπόλεις χρήση μηχανής μέσα στην πόλη δεν σημαίνει απαραίτητα χωσίματα ανάμεσα στα αυτοκίνητα οπότε δεν είναι τόσο ακραίο να πάρει κάποιος μεγάλο σκούτερ.

μπαααααααααααα

μην το λες...

ίσα ίσα έχει άλογα και φεύγει

το SH είναι 175Κγρ με 30 αλόγατα και την παλεύει άριστα εντός πόλης

αυτό με 230Κγρ και 45 αλόγατα σίγουρα εξίσου καλά (αν όχι ακόμα καλύτερα) θα τα πηγαίνει στις εκκινήσεις

εκεί είναι το ζουμί και εκεί είναι που το CVT κερδίζει κατά κράτος

εγώ τουλάχιστον έτσι κάνω MAX οικονομία εντός πόλης, φεύγω σφαίρα πιάνω 50-60Km/h με συνοπτικές διαδικασίες και μόλις αφήσω το γκάζι πέφτουν οι στροφές και δεν καίει τίποτα

νομίζω ότι το αδικείς... δεν τα έχω σε εκτίμηση τα ΣΥΜ (δεν ξέρω αν φαίνεται :crazy: ) αλλά νομίζω ότι εδώ το αδικείς

και εντός πόλης αξιοπρεπέστατο θα πρέπει να είναι είμαι σίγουρος....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH 300i C ABS

Δημοσιεύτηκε

ωραίο, αν έχει φθηνή υιμή θα πουλήσει....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YBR125 (125cc) Yamaha SR400 (400cc)

Δημοσιεύτηκε

Συμπαθητική πρόταση για τους scooterfans και με καλή τιμή...

http://www.mrbike.gr...m-600i-abs.html

http://www.car.gr/cl...s/view/4801813/

αν και ειναι γνωστη η αντιπαθεια που εχω στα σκουτερ,τολμω να χαρακτηρισω το συγκεκριμενο μοντελο, οπως και το MAXSYM 400,τα απολυτα value for money της κατηγοριας...Ελπιζω μονο το καινουργιο μοντελο να διαθετει καλυτερα ελαστικα.Και ναι η τιμη του ειναι πολυ καλη...αν σκεφτει κανείς οτι κατι 300αρια κανουν κοντα 5κ...ισως και παραπάνω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Πουλάκια μου πουλάκια μου, I' M BUCK και σημειώνω :rtfm: !

:tooth: :tooth: :tooth:

Υ.Γ. Ωραιότατο το SYM καλή κίνηση και πλέον και με τιμή 5.695 € θα σπάσει κόκαλα πολλώωωωωωωων λέμε !

Με τέτοια τιμή γιατί όχι?

ΕΥΓΕ SYM ! :_thumbsup:

Λεπτομέρειες εδώ : http://www.gorgolis.gr/maxsym600.htm

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger (1050cc) Shoei XSpirit + AGV Blade MV Agusta F4 RepartoCorse (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Όταν ο βασικός του αντίπαλος παίζει στη διπλάσια τιμή, γιατί όχι;;;

Πολύ καλό το SYM.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW 650 Atomic (10cc)

Δημοσιεύτηκε

Για 565κ το βλέπω πολύ καλή επιλογή. Αρκετοί το ζαχαρώνουν. Δεν βάζει φωτιά στην ασφαλο, αλλα δίνει νόημα στην πρακτικότητα Μένει να δούμε πως θα πάει στο δρόμο απο κραδασμούς. γιατι σαν μονοκυλινδρο θα εχει ένα θέμα.

Ανταγωνισμός της βαρκαρόλας αυτής δεν διακρίνω στον ορίζοντα. Ουτε το απίστευτα ακριβό Τμαξ, ουτε το άθλιο Silvwerwing μπορώ να το τοποθετήσω διπλά του.

Είναι εν μέρη μια κατηγορία μόνο του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH 300i C ABS

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εξαιρετική τιμή εαν αναλογιστεί κανεις οτι οι Ιάπωνικές εταιρείες έχουν διπλάσιες τιμές πώλησης.

Βέβαια οι ανταγωνιστές εχουν κ 1 κυλινδρο ακομη ....

Το Sym είναι η καλύτερη value for money πρόταση, όμως σε σχέση με τoν ανταγωνιστή του σε κάποιες λεπτομέρεις χάνει σε κάποιες κερδίζει, όποιος δε θέλει να το δει δικαιωμά του.

Πχ Maxsym 600 αλλαγη ιμαντα ανα 12,000 χλμ , SilverWing αλαγη ιμάντα ανα 24,000 χλμ. Maxsym 600 15"/14" τροχους ενώ SilverWing 14"/13" τροχούς.

Τροποποιήθηκε από τον Θάνος.Κ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Η τιμή του δεν υάρει πραγματικά. Μακάρι όλες οι εταιρείες να έιχαν τέτοια οικονομική πολιτική.

Εγώ το γουστάρω πολύ. Καλός κιντήρας με αξιόλογη αποδοση (11 άλογα παραπάνω από το 4άρι, γύρω στα 45 δλδδ). Άνεση όσο δεν πάει κ.λπ.

Αρκεί να εχει διοορθωθεί και το πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση και το φιλτροκούτι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YBR125 (125cc) Yamaha SR400 (400cc)

Δημοσιεύτηκε

ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΤΟΤΡΙΤΗ

  • MAXSYM-600i-0.jpg
    Το νέο Maxsym 600i ABS θα είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας, το τελευταίο δεκαήμερο του Μαρτίου.
  • MAXSYM-600i-2.jpg
    Η άνεση και οι χώροι είναι δύο δεδομένα στοιχεία πάνω στο Maxsym.
  • MAXSYM-600i-3.jpg
    O κινητήρας αποδίδει 46 ίππους και 4,9 kgm ροπής.
  • MAXSYM-600i-4.jpg
    Δύο δίσκοι 275 χλστ. με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής μπροστά, αλλά και ABS της Bosch.
  • MAXSYM-600i-5.jpg
    H πολυτέλεια που αποπνέει το scooter οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στις λεπτομέρειες, όπως το λογότυπο στη σέλα.

  • MAXSYM-600i-0.jpg
  • MAXSYM-600i-2.jpg
  • MAXSYM-600i-3.jpg
  • MAXSYM-600i-4.jpg
  • MAXSYM-600i-5.jpg
  • tr.gif

Έρχεται το νέο SYM Maxsym 600i ABS

TR.gifΔιαβάστηκε από 1608 αναγνώστεςTR.gifΗμερομηνία δημοσίευσης: 13/3/2014

To νέο Maxsym 600i ΑBS απέκτησε ήδη τη δική του ιστοσελίδα στα ελληνικά και αναμένεται να γίνει διαθέσιμο στη χώρα μας το τελευταίο δεκαήμερο του Μαρτίου.

Το νέο Maxsym θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της SYM και μια πολυτελή πρόταση υψηλών επιδόσεων, με μέγιστα επίπεδα ασφάλειας και εργονομίας. Επιπλέον, σύμφωνα με την εταιρεία, η τιμή του θα είναι καλύτερη ακόμα και από 400άρια, αλλά και 300άρια scooter άλλων εταιρειών.

Πολυτελής αισθητική

Με επιβλητική σχεδίαση, το Maxsym 600i ΑBS γοητεύει με τη δυναμική του εμφάνιση, τις εντυπωσιακές γραμμές και το αεροδυναμικό του σχήμα. Το εμπρόσθιο τμήμα χαρακτηρίζεται από τη «μυώδη» σχεδίαση με διπλά φωτιστικά σώματα από διάφανο κρύσταλλο και φώτα θέσεως τεχνολογίας LED. Η σχεδίαση του πίσω μέρους εκφράζει την κομψότητα, καταλήγοντας σε δύο καλαίσθητα φανάρια τύπου LED.

Εντυπωσιακός και λειτουργικός, ο πίνακας οργάνων προσφέρει πλήρη ενημέρωση στον αναβάτη. Διαθέτει στρογγυλή ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, αναλογικές ενδείξεις με επιχρωμιωμένες λεπτομέρειες και απαλό φωτισμό του πάνελ.

Η ειδικά σχεδιασμένη σέλα, είναι ντυμένη με ανθεκτικό αντιολισθητικό υλικό υψηλής ποιότητας και διαθέτει ρυθμιζόμενη πλάτη οδηγού και πλάτη συνοδηγού, εξασφαλίζοντας πραγματική άνεση. Πάνω στην πλάτη του οδηγού, αναγράφεται με κόκκινη ραφή το λογότυπο του μοντέλου Maxsym, προσθέτοντας μία ιδιαίτερη νότα στο χαρακτήρα του μοντέλου.

Εξοπλισμός άνεσης

Το νέο Maxsym 600i ΑBS θα καλύψει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες μετακίνησης για χρήση εντός και εκτός πόλης, προσφέροντας ασφάλεια, άνεση και πολυτέλεια. Κάτω από την αναπαυτική σέλα, το άνοιγμα της οποίας γίνεται αυτόματα και με τη βοήθεια ενός διπλού υδραυλικού μηχανισμού, υπάρχει διαθέσιμος μεγάλος αποθηκευτικός χώρος με εσωτερικό φωτισμό, που θα φιλοξενήσει δύο full face κράνη.

Τα τέσσερα ντουλαπάκια που βρίσκονται στο εσωτερικό της εμπρόσθιας ποδιάς και ανάμεσα από τα πόδια του οδηγού, παρέχουν επιπλέον αποθηκευτικό χώρο, με τον έναν από αυτούς να διαθέτει 12V παροχή ρεύματος και θύρα USB για φόρτιση συσκευών.

Ο συνεπιβάτης ταξιδεύει ξεκούραστα και άνετα χάρη στην ειδικά σχεδιασμένη πλάτη, τις χειρολαβές και τα πτυσσόμενα μαρσπιέ, τα οποία ανοίγουν εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού.

Ο αεροδυναμικής σχεδίασης ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας δύο θέσεων παρέχει εκπληκτική προστασία από τον άνεμο ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες ταξιδιού. Το πλαϊνό σταντ με διακόπτη ασφαλείας και το χειρόφρενο συμβάλλουν στο άμεσο και ασφαλές παρκάρισμα του οχήματος. Ο μαγνητικός διακόπτης ασφαλείας κλειδαριάς και ο αντικλεπτικός διακόπτης ασφαλείας κάτω από τη σέλα που διακόπτει την παροχή ρεύματος, τέλος, προσφέρουν επιπλέον ασφάλεια σε περίπτωση στάθμευσης του οχήματος για μεγάλο διάστημα.

Μεγάλα αποθέματα ισχύος

Το Maxsym 600i διαθέτει έναν ισχυρό τετραβάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα 565 κ.εκ. Έχει μέγιστη ισχύ 46 ίππων στις 6.750 σ.α.λ., ροπή 4,9 kgm στις 5.000 σ.α.λ., ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού της Keihin και, σύμφωνα με τη SYM, καταναλώνει 4.78 λίτρα στα 100 χλμ.. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14.2 λίτρων, εξασφαλίζει ικανοποιητικά επίπεδα αυτονομίας.

Ασφάλεια και αξιοπιστία

Πέραν της πολυτελούς εμφάνισης, του εξοπλισμού άνεσης αλλά και των υψηλών επιδόσεων, το Maxsym 600i ΑBS εγγυάται άψογη οδηγική συμπεριφορά. Το τηλεσκοπικό πιρούνι, τα διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ με προφόρτιση ελατηρίου 5 θέσεων και το ελαφρύ άκαμπτο πλαίσιο προσφέρουν σίγουρο κράτημα και ποιότητα κίνησης.

Η απόκριση των φρένων είναι άμεση, με το σύστημα ABS 9M της Bosch τελευταίας γενιάς να έχει υποδειγματική λειτουργία και να εξασφαλίζει μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης του οχήματος. Διαθέτει πίσω μεγάλο δισκόφρενο 275χλστ. και δυο δισκόφρενα εμπρός (275χλστ.) με ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής πίεσης.

Οι μεγάλοι τροχοί, με ζάντες ελαφρού κράματος και ελαστικά 120/70R15 εμπρός και 160/60R14 πίσω, παρέχουν εξαιρετικό κράτημα, ξεπερνώντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το πλαίσιο, ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα με ενισχύσεις, προσφέρει σταθερότητα και ακαμψία επιτυγχάνοντας τη μέγιστη ευελιξία και ακρίβεια στην οδήγηση. Τα αντίβαρα τιμονιού, τέλος, παρέχουν μεγαλύτερη αδράνεια στο τιμόνι για καλοζυγισμένη οδήγηση.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1555 χλστ.

ΠΛΑΤΟΣ: 825 χλστ.

ΜΗΚΟΣ: 2270 χλστ.

ΥΨΟΣ: 1410 χλστ.

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 750 χλστ.

ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΟ): 233 κιλά

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 14.2 λίτρα

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΤΥΠΟΣ: 4Τ, 1Κ, 4Β, Υ/Ψ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ : 92 x 85

ΚΥΒΙΚΑ: 565 κ.εκ.

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ: 10.5:1

ΑΝΑΦΛΕΞΗ: C.D.I.

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 46 ίπποι / 6750 σ.α.λ.

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 4,9 kgm / 5000 σ.α.λ.

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 165 χλμ./ώρα

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: E.F.I (KEIHIN)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (με 50 χλμ./ώρα): 4.35 λίτρα / 100 χλμ.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (κατά WMTC): 4.78 λίτρα / 100 χλμ.

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: ΜΙΖΑ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

ΤΥΠΟΣ: Ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα

ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 120/70-15”

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 160/60-14”

ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ: Τηλεσκοπικό πιρούνι - 106χλστ.

ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ: Δυο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ – 108χλστ.

ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ: 2Δ/275 χλστ. (Με ABS)

ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ: Δ/275 χλστ. (Με ABS)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Νορμανδούλη το καλοκοιτάς ήηηηη μου φαίνεται ? :D

Χλίδα ξέρεις τι πά να πεί ?

Και στρίβει χίλιες φορές καλύτερα από ένα χοντρό και ατσούμπαλο κάστομ ! :rolleyes: :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα