zeus

βρε παιδια δυσκολευομαι στο να

56 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda cbf Honda cbr (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

στιβω τη μηχανη! πηγα μια βολτα με κατι αλλα παιδια εμπαιναν πολυ ανετα πως να βελτιωθω; τι να φταιει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR+XRV (1000cc) Μπερδεμα

Δημοσιεύτηκε

Η εμπειρια φιλε μου.

Η παρεα σου, ή ειναι πιο εμπειρη, ή ειναι ανεγκεφαλη αν δεν εχει εμπειρια.

Πηγαινε με τον ρυθμο που εσυ νοιωθεις ανετος και ασφαλης, και θα δεις οτι σιγα σιγα ο πηχης θα ανεβαινει μονος του!

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV Varadero (1000cc) Shoei XR1100, Schubert C3 Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αμήχανος Laser vertigo r μοϊκάνικο KTM smc r (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Εμπειρία και κάποιες τεχνικές..

Τσέκαρε εδώ για αρχή:

http://www.mybike.gr/topic/57723-%CE%B4%CF%8D%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF/ .

Όταν τελειώσεις το συγκεκριμένο κάνε και μόνος σου μια αναζήτηση στο φόρουμ,θα βρεις κι άλλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
(sold) Ducati Hypermotard SP (821cc)

Δημοσιεύτηκε

μη το σκεφτεσαι ετσι.

μη προσπαθησεις να κανεις πραγματα που υπερβαινουν την εμπειρια σου.

διαβασε,δοκιμασε στην πραξη και καλα ξυσιματα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Να μπεις κάποιια στιγμή στην πίστα ώστε να ελέγξεις τα όρια της μηχανής σου αλλά και τα δικά σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Derbi mulhacen Morini corsaro 1200 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Υπομονή, παρατήρηση και φαντασία. Όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

http://www.youtube.com/watch?v=Vr-Wqs37Ug4

Κ μην το πιεζεις. Θα ερθει μονο του με τον καιρο και τα χιλιομετρα.

Σημειωση: Δεν υπαρχει κατι καλυτερο να μελετησεις απ αυτο το βιντεο που ποσταρα. Τα λεει ολα ακριβως οπως ειναι

Τροποποιήθηκε από τον Jimskeet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbf Honda cbr (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

cbf 250cc εχω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

cbf 250cc εχω

Το 1ο μου μηχανακι. Μηχανακι σχολειο. Ποσα χλμ εχεις κανει? Γιατι αν εχεις κανει 4-5000 χλμ κ μας ρωτας γιατι δεν μπορεις να το στιψεις πιστευω ξερεις ηδη γιατι....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Εκτος απο αυτα που ειπαν τα παιδια, ισως να σε βοηθουσε και λιγο να πηγαινες σε καμια αλανα, να εκανες ωχταρακια, μανουβρες με ελαχιστη ταχυτητα, για να εξοικιωθεις μονο και μονο με τα χειριστηρια, να βρεις καποια θεση που σε βολευει και να νιωθεις λιγο πιο ανετα αρχικα. Αμα θες βαλε ενα σημαδι (πχ, ενα κουτακι αναψυκτικο) και σκεψου το σαν την κορυφη της στροφης. Με αυτο κατα νου, δοκιμασε να παρεις την υποθετικη στροφη με διαφορους τροπους (πατημενο φρενο, φρενο πιο πριν και γκαζι πριν το σημαδι, στο σημαδι, μετα το σημαδι).. Σκεψου οτιδηποτε μπορεις να τεσταρεις και να δοκιμασεις, οσο πιο ακινδυνα και ανωδινα μπορεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Θα κάνεις υπομονή. Κάνε search και μελέτησε για το γυροσκοπικό. Θα σε βοηθήσει.

Η ταχύτητα θα έρθει από μόνη της. Μην πιεστείς για κανέναν λόγο, διότι θα είναι εύκολο να υποπέσεις σε λάθος.

Οι φίλοι σου πιθανότητα να έχουν μεγαλύτερη ευχέρεια στην γρήγορη οδήγηση. Μην προσπαθείς να τους ακολουθήσεις. Και οι ίδιοι θα πρέπει να το καταλάβουν και να μην σε "τραβούν" στον ρυθμό τους.

Επίσης, να ξέρεις ότι πάντα θα υπάρχουν πιο αργοί, αλλά και πιο γρήγοροι από σένα, όσο καλός και να γίνεις. Ο καθένας κινείται στην δικιά του ταχύτητα. Φρόντισε να απολαμβάνεις την οδήγηση στην ταχύτητα αυτή και να μην προσπαθείς να πιέσεις τον εαυτό σου σε σημείο που να χάνεται αυτή η απόλαυση.

Για τους κινδύνους που κρύβει αυτή η πίεση στα άκρα, δεν χρειάζεται να αναφερθώ. Ενήλικα παλικάρια είμαστε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbf Honda cbr (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

10000 χιλ εχω κανει!

με τα οχταρακια το χω αλλα μολις αυξησω ταχυτητα τοτε δε στριβω σωστα εχω παρατηρησει οταν θελω να στριψω δεξια την παιρνω πολυ κλειστη τη στροφη με αποτελεσμα οταν τελειωσω τη στροφη καμια φορα να ειμαι αντιθετο ρευμα δεν ξερω εαν καταλαβατε τι εννοω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Δεν έχεις ακρίβεια στο στρίψιμο στα πολλά χαω εννοείς, έτσι?

10000 χιλ εχω κανει!

Δεν είναι πολλά χιλιόμετρα για τον μέσο άπειρο αναβάτη ώστε να πιέσει το μοτόρι του...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Και παλι λιγα ειναι. εχεις δρομο μπροστα σου ακομα. Εγω 45000 χλμ το ειχα κανει το θηριο μεχρι να το αλλαξω κ να παω στο cbr. Επισης οπως ειπα κ πριν Δες το βιντεο π εβαλα. Εξηγει κ τις γραμμες στις στροφες. Αν μπαινεις νωρις κλειστα ειναι λογικο να βγαινεις πολυ ανοιχτα στην εξοδο. Δεν υπαρχει κατι που να σου πει καποιος που να μην ειναι μεσα στο βιντεο π εβαλα. Οποτε αφιερωσε μιαμιση ωριτσα κ δες το.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSΧR Triumph Daytona 6755R

Δημοσιεύτηκε

10000 χιλ εχω κανει!

με τα οχταρακια το χω αλλα μολις αυξησω ταχυτητα τοτε δε στριβω σωστα εχω παρατηρησει οταν θελω να στριψω δεξια την παιρνω πολυ κλειστη τη στροφη με αποτελεσμα οταν τελειωσω τη στροφη καμια φορα να ειμαι αντιθετο ρευμα δεν ξερω εαν καταλαβατε τι εννοω!

Κλασικο!!Δες το βιντεακι που σου ποσταρε ο jimskeet πιο πανω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
(sold) Ducati Hypermotard SP (821cc)

Δημοσιεύτηκε

10000 χιλ εχω κανει!

με τα οχταρακια το χω αλλα μολις αυξησω ταχυτητα τοτε δε στριβω σωστα εχω παρατηρησει οταν θελω να στριψω δεξια την παιρνω πολυ κλειστη τη στροφη με αποτελεσμα οταν τελειωσω τη στροφη καμια φορα να ειμαι αντιθετο ρευμα δεν ξερω εαν καταλαβατε τι εννοω!

προσπαθησε να κοιτας στο εσωτερικο της στροφης.

βρες και καλη θεση πανω στη μηχανη να εισαι σαν ενα σωμα αρχικα μαζι της.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbf Honda cbr (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

προσπαθησε να κοιτας στο εσωτερικο της στροφης.

βρες και καλη θεση πανω στη μηχανη να εισαι σαν ενα σωμα αρχικα μαζι της.

εσωτερικο δλδ;;;;;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φίλε zeus, για να σε βοηθήσουμε όπως μπορούμε πρέπει να μας πεις ακριβώς τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις, και κινήσεις κάνεις όταν στρίβεις. Έτσι θα εντοπίσουμε το πρόβλημα και θα είναι ευκολότερο για σένα από το να διαβάζεις όλα τα λινκς που σου αραδιάζουμε.....

edit: άλλαξε το μηχανάκι που έχεις στα στοιχεία σου, ώστε να μην νομίζουν ότι έχεις πρόβλημα στο στρίψιμο με το απρίλια.

Τροποποιήθηκε από τον gkourmoul1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400 SuperFour (399cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

με πολλα χλμ/ω για να μπεις στη στροφη γενικα πρεπει:

-αν ειναι δεξια στροφη πρεπει να πας οσο γινεται αριστερα, κλεινεις το γκαζι κ αρχιζεις να πλαγιαζεις προς το κεντρο της, αφου περασεις το κεντρο της στροφης (κεντρο=γωνια) κ αρχισεις να ισιωνεις τοτε ανοιγεις το γκαζι.

-αντιστοιχα στην αριστερη στροφη, οσο γινεται δεξια, κλεινεις γκαζι, πλαγιαζεις, αρχιζεις να ισιωνεις κ ξαναγκαζωνεις...

προσοχη με την ταχυτητα που θα μπεις στην στροφη: πρεπει λιγο πριν μπεις να ρεγουλαρεις με λιγο πισω φρενο αν νιωσεις οτι πας πολυ γρηγορα.

θα πρεπει να γνωριζεις τη στροφη που θες να μπεις γρηγορα, γιατι αν περασεις πρωτη φορα ετσι, η πιθανοτητα ατυχηματος ειναι μεγαλη!!!

(λακουβες, ποιοτητα οδοστροματος κ αλλοι παραγοντες)

Τροποποιήθηκε από τον zentakias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbf Honda cbr (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

διορθωθηκε το οχημα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE (250cc) cafe racer

Δημοσιεύτηκε

Αρχικά δες το βίντεο που σου βάλαν τα παιδιά,δεν λέγεται άδικα corner bible!

Εκτός απο το βίντεο διάβασε και μερικά πράγματα σχετικά με την οδήγηση,όλα περιγράφονται στο βίντεο αλλά μπορείς να τα διαβάσεις και πιο αναλυτικά.

Βρες κάποιον κοντινό δρόμο,επαρχιακό δίκτυο ή κάποιο βουνό και αφού πρώτα μάθεις τον δρόμο, στην διάρκεια αυτή θα παρατηρήσεις και πράγματα που θα έχεις διαβάσει όπως γραμμές,άπεξ και λοιπά.

Αφού βρεις το μέρος πήγαινε καθημερινά ή όποτε μπορείς και οδήγα εκεί,αργά και θα δεις πως με τον καιρό θα πηγαίνεις όλο και πιο γρήγορα και θα νιώθεις μεγαλύτερη σιγουριά! Όταν θα έρθει αυτή η σιγουριά με τον εαυτό σου και το μηχανάκι να προσέχεις πιο πολύ γιατί εκεί μπορεί να την πατήσεις πιο εύκολα.

Κάνε το ίδιο και σε άλλα μέρη,μάθε να διαβάζεις τον δρόμο,πήγαινε προσεχτικά και βρες τις γραμμές που σε βολεύουν.

Κάνε και μια βόλτα απο τα θέματα σχετικά με την οδήγηση,θα βρείς πολλές απαντήσεις!!

Καλά χιλιόμετρα!!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbf Honda cbr (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

με πολλα χλμ/ω για να μπεις στη στροφη γενικα πρεπει:

-αν ειναι δεξια στροφη πρεπει να πας οσο γινεται αριστερα, κλεινεις το γκαζι κ αρχιζεις να πλαγιαζεις προς το κεντρο της, αφου περασεις το κεντρο της στροφης (κεντρο=γωνια) κ αρχισεις να ισιωνεις τοτε ανοιγεις το γκαζι.

-αντιστοιχα στην αριστερη στροφη, οσο γινεται δεξια, κλεινεις γκαζι, πλαγιαζεις, αρχιζεις να ισιωνεις κ ξαναγκαζωνεις...

προσοχη με την ταχυτητα που θα μπεις στην στροφη: πρεπει λιγο πριν μπεις να ρεγουλαρεις με λιγο πισω φρενο αν νιωσεις οτι πας πολυ γρηγορα.

θα πρεπει να γνωριζεις τη στροφη που θες να μπεις γρηγορα, γιατι αν περασεις πρωτη φορα ετσι, η πιθανοτητα ατυχηματος ειναι μεγαλη!!!

(λακουβες, ποιοτητα οδοστροματος κ αλλοι παραγοντες)

ετσι παρατηρησα οτι εμπαιναν οι αλλοι οταν ηταν μπροστα απο εμενα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp (600cc) Suzuki Hayabusa (1340cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν οι φίλοι σου γνώριζαν την διαδρομή ενώ εσύ την έκανες για πρώτη φορά είναι λογικό να μένεις πίσω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbf Honda cbr (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

πριν κανενα μηνα ειχα παει καβαλα, ειχα ενα φιλαρακι με pcx 125cc κ αυτος εμπαινε καλυτερα απο εμενα! :(

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα