gkourmoul1

X-CITE 135 Modenas X-CITE 135 - Βίος και Πολιτεία


185 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

12fw.jpg

7gdd.jpg

To μοτόρι το έχω σχεδόν 3 βδομάδες. Το πήρα με 900 χιλιόμετρα, έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιών και τώρα έχω αισίως 1500. Αν και είναι το πρώτο μου παπί, μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την αγορά. Αυτά τα οποία ζητάω, μου προσφέρει μέχρι στιγμής απλόχερα, αφήνοντάς μου υποσχέσεις για ένα καλύτερο αύριο. Ποιότητα κατασκευής, σχετικές επιδόσεις, οικονομία χρήσης, και ευχρηστία είναι τα ατού του.

Πάμε πιο αναλυτικά:

Εξωτερική εμφάνιση: Είναι από τα πιο "διαστημικά" παπιά που έχω δει. Είναι αρκετά ογκώδες και μυώδες και το δείχνει. Και μου αρέσει αυτό διότι δεν χάνεται κάτω από τα πόδια μου.

Ποιότητα πλαστικών: Τα πλαστικά είναι αρκετά ποιοτικά. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι η ποιότητα βαφής, αλλά και τα ματ πλαστικά στην ποδιά, τα οποία και δεν τα κόβω να παραμείνουν για πολύ ακόμα μαύρα. Από τριξίματα και συντονισμούς ακόμα δεν έχω ακούσει το παραμικρό.

Άνεση-εργονομία: Η σέλα είναι απλά η μεγαλύτερη που έχω δει σε παπί, σε μήκος και σε πλάτος. Αρκετά εργονομική και μαλακή. Θα την ήθελα λίγο πιο ανηφορική στο κομμάτι που αναλογεί στον οδηγό, ώστε να μη με σπρώχνει προς τα εμπρός. Χέρια και πόδια έχουν σχετικά καλές γωνίες. Θεωρώ πως θα μπορούσε να ήταν και καλύτερες, αν και ίσως δεν βοηθά το 1,87 μπόι μου. Όσους συνεπιβάτες έχω βάλει πίσω μου έχουν πει τα καλύτερα για τη σέλα. Μελανό σημείο η πίσω ανάρτηση, όπου τερματίζει για πλάκα με δικάβαλο.

Τα φώτα του έχουν ικανοποιητικές επιδόσεις, ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι σωτήριος και με γλίτωσε από την αγορά μπαγκαζιέρας, και το ντεπόζιτο που βρίσκεται μπροστά στο τιμόνι είναι πάρα πολύ βολικό.

Κινητήρας-επιδόσεις: Ο κινητήρας είναι 10 ίππων (στις 7500 στροφές) και έχει 1,1 κιλό ροπή (στις 5500 στροφές). Με τη πρώτη μιζιά παίρνει μπρος και ο ήχος της εξάτμισης είναι πολύ μπάσος και σε χαμηλά ντεσιμπέλ. Κραδασμοί μηδέν σε όλο το φάσμα στροφών.

Όταν το πρωτοοδήγησα μου φαίνοταν ότι δεν "πήγαινε" καθόλου. Ήταν ακόμα στην διαδικασία στρωσίματος και δεν περνούσα τις 5000 στροφές. Αυτό σε συνδυασμό με το πολύ μακρύ κιβώτιό του μου έδιδε την αίσθηση ότι θα με ταλαιπωρήσει στο μέλλον. Και φυσικά έσφαλα, διότι μετά την αλλαγή λαδιών και καθώς περνούσαν τα χιλιόμετρα το άνοιγα ολοένα και περισσότερο και έβλεπα ότι έχει πολλά ακόμα να δώσει.

Ο κινητήρας ακόμα σφικτός, αλλά πήγαινε το κοντέρ στα 90 αρκετά εύκολα και στα 100 λίγο πιο δύσκολα, παρόλα τα 130 κιλά μου. Γενικότερα, μετά τις 5500 στροφές ο κινητήρας αρχίζει και ροπιάζει και δίδει δύναμη μέχρι και τις 10000 στροφές όπου είναι και, θεωρητικά, ο κόφτης. Εγώ βέβαια το έχω πάμε μέχρι 7500-8000 χωρίς να το ζορίζω. Γενικά είναι ένα πολύ πολύ γρήγορο παπί. Έχω οδηγήσει και άλλα, με λιγότερα κυβικά, και έχω δει τη διαφορά.

Το κιβώτιο, όπως αναφέρθηκε είναι μακρυ. Η 1η βγάζει γύρω στα 45, η 2α γύρω στα 80, η 3η γύρω στα 110 και η 4η, θεωρητικά, 140+. Όσον αφορά την απόκλιση του κοντέρ, είναι αρκετή. Τα 60 είναι 53 πραγματικά και τα 90 είναι 78 πραγματικά χαω.

Φρένα: Τα φρένα του κρίνονται ως άκρως ικανοποιητικά για παπί, καθώς έχει μπρος πίσω δισκόφρενα. Το εμπρός δεν έχει τόσο καλή αίσθηση, αλλά δεν σε φοβίζει και δεν κινδυνεύεις να έχεις μπλοκάρισμα εύκολα. Το πίσω είναι αρκετά πιο δυνατό, αλλά και αυτό σε οριακό φρενάρισμα δεν μπλοκάρει εύκολα. Σε συνδυασμό με ένα καλό σετ λαστιχάκια (πρόσφατα φόρεσα τα ΜΕ22) το παπί βγάζει μάτια στο φρενάρισμα.

Οδηγική συμπεριφορά: Η αίσθηση που σου προκαλεί είναι ενός πολύ στιβαρού δίκυκλου που το μόνο που του λείπει είναι ένα ντεπόζιτο ανάμεσα στα σκέλια (αν και θεωρητικά εκεί κάπου βρίσκεται). Υψηλότητα ποιότητα κύλισης και μέχρι και τα 110 τελικής που το έχω πάει, παραμένει ακλόνητο και έτοιμο να στρίψει. Στις στροφές επαρχιακού δρόμου που το οδηγώ μπαίνει πάρα πολύ καλά με 80-90 χιλιόμετρα. Η εμπρός ανάρτηση είναι αρκετά καλή. Δεν έχω σκοπό να την πειράξω σύντομα. Η πίσω είναι επιεικώς απαράδεκτη, καθώς όχι μόνο δεν έχει επιλογή ρύθμισης για προφόρτιση, αλλά δεν έχει την συμπεριφορά που πρέπει. Κοινώς βάρκα.... Έχω βέβαια ήδη αγοράσει την αντικαταστάτρια (KRAMMER) και εντός ολίγων ημερών θα την τοποθετήσω.

Κατανάλωση: Ο κινητήρας δεν είναι στρωμένος ακόμα. Το μηχανάκι παρόλα αυτά πιέζεται καθημερινώς, έστω και σε χαμηλό αριθμό στροφών. Τα κιλά μου (130) είναι πολλά και ο κινητήρας είναι ακόμα σφικτός δεν "αρπά" εύκολα. Αποτέλεσμα είναι η κατανάλωση να κυμαίνεται από 2,4 μέχρι 2,7. Νομίζω είναι καλά για αρχή. Στο μέλλον, θα δουλεύει σε πιο ωφέλιμο εύρος στροφών και θα τρώει λιγότερο ζόρι, άρα θα πέσει σίγουρα και η κατανάλωση.

Θέματα αξιοπιστίας: Το μόνο πρόβλημα που είχα στις αρχές ήταν ότι το ρελαντί δεν έμενε σταθερό και είχε παράξενη συμπεριφορά. Επίσης, κρύο ήθελε υπερβολικό ζέσταμα για να μη μου σβήνει. Όλα διορθώθηκαν με μια απλή ρύθμιση του αέρα στο καρμπυρατέρ. Έκτοτε, δουλεύει ρολόι.

Γενικότερα έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος από το μηχανάκι. Λίγο πιο άνετη σέλα να είχε (πόσο πιο άνετη πια??) και πιο στρωμένο κινητήρα ώστε να μην κολλάω στις παρατεταμένες ανηφόρες, θα ήμουν ακόμα πιο ευτυχής. Σιγά σιγά όλα θα πάρουν τον δρόμο τους. Σημασία έχει ότι είναι αρκετά οικονομικό στη χρήση και έχει και πολύ φτηνά ανταλλακτικά, με σοβαρό αντιπρόσωπο στη Ελλάδα. Είναι μια σχέση η οποία ευελπιστώ να διαρκέσει αρκετά χρόνια.

Το θέμα θα ανανεώνεται τακτικά....

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ζ

Δημοσιεύτηκε

καλοταξιδο να ειναι .πεξε με ενα δοντι στο γραναζι και θα δεις αλλο μοτο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Το σκέφτηκα διότι είναι αρκετά κουραστικά να κατεβάζω συνέχεια και σε πρώτη εντός πόλης, αλλά περιμένω λίγο να ανοίξει ο κινητήρας μπας και τραβά καλύτερα. Ήδη, τα τελευταία 100 χιλιόμετρα υπάρχει θεαματική διαφορά. Το αφήνω μέχρι τα 2500 και βλέπουμε.

Για να αλλάξω γρανάζι πρέπει να αλλάξω και αλυσίδα? Θέλω γρανάζι με +1 δόντι πίσω? Πόσο θα επηρεάσει τελικές?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (600cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

καλόβολτο το υπέροχο μηχανάκι που πήρες!είχα και εγώ το καβασάκι ζχ 130 και σε ΟΛΑ του ήταν υπέροχο..στιβαρότητα το μεγάλο ατού του!επιδόσεις πραγματικά απίθανες που θα τις δεις και εσύ μετα τα 3.500-4.000 χιλιομετρα....το μόνο που μου την έδωσε και το πούλησα ήταν το καρπυρατέρ του που είχα κουραστεί μαζί του!όταν είχε κρύω ή υγρασία άρχιζε τα δικά του!!μπερδέματα στα χαμηλά που δεν σε άφηναν να ξεκινήσεις!!βασικά το μηχανάκι όταν περπάταγε συνεχόμενα για καμιά 20αριά χιλιόμετρα και είχε κρύο ή υγρασία σε άφηνε στο δρόμο..έκανε λες και πήρε νερό η βενζίνη λες και του τάπωνες την εισαγωγή αέρα γενικά μεγάλους δυσταγμούς μέχρι τις 4.500-5000 στροφές που εάν κατάφερνες να περάσεις απο εκεί και πάνω περπάταγε κανονικά!αν έκανες το λάθος να κατέβεις κάτω απο εκείνες στροφές ήσουν τελειωμένος σταμάταγες αναγκαστηκά γτ δεν μπορούσες να ανοίξεις το γκάζι και μετά έσβηνε...μετά δεν ξαναέπερνε με ΤΙΠΟΤΑ εκτός και αν το άφηνες να κρυώσει για 5-10 λεπτά!τότε δούλευε κανονικότατα!αυτά τα συμπτώματα τα είχε ΜΟΝΟ με υγρασίες και και κρύα!!γενικά το μηχανάκι δεν δούλευε καλά το τσόκ δεν ανέβαζε στροφές όταν το πρωτοέβαζες μπροστά για πρώτη φορά μέσα στην ημέρα!όταν άνοιγε ο καιρός κααααααααααααλά σαν ιντζεκσιον δούλευε!!πραγματικά λυπήθηκα αφάνταστα και το μετάνιωσα που το έδωσα μιάς και τα είχε ΟΛΑ!γκάζια,κρατήματα,φρένα στιβαρότητα κ.α.!σού εύχομαι να μην σου τύχει ποτέ μιας και γίνετε επικίνδυνο αν είσαι σε πόλη και χρειάζεται να ανεβοκατεβάζεις ταχήτυτες!ειπά πολλά και συγγνώμη γι αυτό απλά θέλω να ξέρω ότι αν σου τύχει τπτ από αυτά που να μην σου τύχει τίποτα δηλαδή και βρεις λύση στο πρόβλημα θα ήθελα να ξέρω!ευχαριστώ και πάλι καλά χιλιόμετρα φίλε μου και ΠΑΝΤΑ με κράνος!!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Τα γνωρίζω τα προβλήματα αυτά που είχαν τα zx130 και τα xcite 135. Δεν τα είχαν όλοι και ελπίζω να μην είμαι από αυτούς. Η υγρασία της ατμόσφαιρας δεν το επηρεάζει μέχρι στιγμής (και είναι γύρω στο 85%). Ελπίζω να μην το επηρεάσει και η βροχή με το κρύο. Θα δείξει στο μέλλον.....

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Ναπολέων! Να χαίρεσαι το yamaha σου και πάντα όρθιος!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (600cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

φίλε μου επλίζω να μην αντιμετωπίσεις κανένα μα κανένα πρόβλημα ποτέ σου με το μηχανάκι!σε ευχαριστώ και εσένα για να καλά σου λόγια!δυστυχώς δεν το χαίρομαι όσο περίμενα το κρύπτον για αρκετούς λόγους!αν μάθω ότι βρέθηκε οριστική λύση για το θέμα αυτό με το καρμπυρατέρ ξαναπέρνω ζχ με κλείστα μάτια!!το μηχανάκι τα έχει όλα!!είδη το έχω για πούλημα το κρύπτον και πάω για ιννόβα ιντζεκσιον εκτός και μάθω από οπουδήποτε ότι βρέθηκε λύση!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Νόμίζω ότι κάποιοι έχουν βρει τη λύση για το καρμπ, με αλλαγή ζιγκλέρ αν θυμάμαι καλά.

Στην τελική, δεν μπορεί να μπει άλλο καρμπυρατέρ πάνω που να δουλεύει σωστα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (600cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

είχα νευριάσει τοοοοοόσο πολύ τότε με αυτά που πάθενα και με άφηνε συνέχεια που το πούλησα όσο όσο!!όταν το πούλησα το σκέφτηκα αλλά λέω αν έδινα 150-200 ευρώ για ένα καλό καρπυρατέρ keihin θα λυνόταν το πρόβλημά μου οριστικά!??είμαι κατά 99% σίγουρος ότι το καρπυρατέρ είναι αλλααααά...μόλις πουλήσω το κρύπτον θα το σκεφτώ παααάρα πού τι θα πάρω...ιννοβα ιντζεκσιον ή ζχ...φυσικά ζχ για το πιο ολοκληρομένο πακέτο που έχει δηλαδή απο την σέλα μέχρι τον αποθηκευτικό του χώρο αλλά απο την άλλη ξανατραβάς πάλι αυτά τα ζόρια μέχρι να βρεθεί λύση που αν βρεθεί ή πας στο στανταράκι ιντζεκσιον που δεν μπα να χει -10 δουλεύει απροβλημάτιστα????

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Σίγουρα θα λύνονταν οριστικά, αφού όλοι που έχουν αυτό το πρόβλημα έχουν την ίδια διάγνωση....καρμπυρατέρ....!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (600cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

σίγουρα καρπυρατέρ είναι και λύση έτσι πιστεύω ότι θα βρεθεί οριστική λύση...στο kawasakibikers που παρακολουθούσα και ακόμα παρακολουθώ πολλοί τα πούλησαν γτ βαρέθηκαν να ασχολούνται και να τρέχουν στην καβασάκι συνέχεια χωρίς λύση στο πρόβλημα τους!!τι να πω....ΜΑΚΑΡΙ μέχρι να πουλήσω το κρύπτον να έχει βρεθεί 100% λύση μιας και ο καθένας λέει ότι θέλει..ο καθένας ''λύνει'' όπως λέει το πρόβλημα με διαφορετικούς τρόπους....πως γίνετε αυτό δεν ξέρω!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (125cc) HJC FG-15/ REVIT RADAR Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

Nαι ειναι χαρακτηριστικο οτι αυτο το θεμα που ειχε με το καρμπυρατερ ειχε επηρεασει αρκετους στην αγορα του. Φιλος το εχει αλλα οι επιδοσεις του ειναι πολυ πεσμενες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (600cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

δεν σε κατάλαβα.γιατί είναι οι επιδόσεις πεσμένες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport KTM EXC (520cc)

Δημοσιεύτηκε

για μενα φιλε εκανες αν οχι την καλυτερη μια απο τις καλυτερες αγορες!και οπως ειπες και συ αν σου κανει θεμα με το καρμπυρατερ χτυπα ξυλο ,αλλαζεις ενα ζιγκλερακι και ειναι κομπλε δηλαδη γιατι τοσο πολυ θεμα πια, εκαναν μια πατατα απο το εργοστασιο και βαλαν λαθος ζιγκλερ αυτο δεν σημαινει ουτε οτι χανει την αξιοπιστια του ουτε οτι δεν ειναι πια με τα γνησια πραγματα του κατασκευαστη,ουτε οτι αλλαζουν οι επιδωσεις.Το συγκεκριμενο ζιγκλερακι για οσους δεν σκαμπαζουν ειναι μονο και μονο γι αυτο το πραγμα το ρελαντι δεν εχει καμια σχεση με το αν θα ειναι αξιοπιστο το παπι η τις επιδωσεις του κτλ.Και στο κατω κατω οπως ειπες και συ αν δεν φτιαξει ουτε ετσι βαζεις ενα αλλο καρμπυρατερ παλι keihin απο τα pe και εισαι κομπλε.Δεν ειναι λογος αυτος καποιος να μην αγορασει αυτο το παπακι η να το δωσει.Και μια διορθωση ειναι 11 αλογα οχι 10.Απο καταναλωση παντως εγω που εχω δει απο του αδερφου μου δεν ειναι οτι καλυτερο καιει αρκετα βεβαια λογικο με 24αρι καρμπυρατερ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (600cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

πραγματικά έκανε την καλύτερη αγορά!το μηχανάκι τα έχει όλα!άνεση πρακτικότητα τα ΠΑΝΤΑ!!δεν μπορώ να καταλάβω γτ όλοι αυτοί που τρέχουν στην καβασάκι δεν έχουν βρει λύση αν είναι όντως ένα ζιγκλέρ όπως λες και σε πιστεύω γτ δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο...όσο για την κατανάλωση έχει κοντή τετάρτη και πραγματικά μπαίνει παντού η ταχύτητα και με δικάβαλο ανηφόρες παντού δεν καταλαβαίνει τίποτα το μηχανάκι έχει αρκετή δύναμη!!αν το ζορίσεις η βελόνα της βενζίνης πέφτει πραγματικά γρήγορα ΑΛΛΑ σε ανταμοίβη με τις επιδόσεις του!!το θέμα είναι ότι αααν δεν φτιαχτεί με το ζιγκλέρ και βάλεις άλλο καρμπυρατέρ δεν θα καίει τον άμπακο??τώρα έχει και σύστημα για οικονομία και σε γκάζια ρουφάει τι θα γίνετε αν μπει καρμπυρατερ χώρις σύστημα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Έχω ακούσει και χειρότερα από τα 2,5 που καίει σε μένα, δικάβαλος. Δεν είναι 110 κυβικά με κοντές σχέσεις να καίει κάρβουνο, αλλά ένα από τα πιο γρήγορα παπιά. Λογικό είναι να καίει λίγο παραπάνω...

Όπως και να 'χει, τι να καίει 2, τι να καίει 2,5. Στα 10000 χιλιόμετρα ανά έτος είναι 50 λίτρα, άρα 70-80 ευρώ διαφορά στη βενζίνη...

πραγματικά έκανε την καλύτερη αγορά!το μηχανάκι τα έχει όλα!άνεση πρακτικότητα τα ΠΑΝΤΑ!!δεν μπορώ να καταλάβω γτ όλοι αυτοί που τρέχουν στην καβασάκι δεν έχουν βρει λύση αν είναι όντως ένα ζιγκλέρ όπως λες και σε πιστεύω γτ δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο...όσο για την κατανάλωση έχει κοντή τετάρτη και πραγματικά μπαίνει παντού η ταχύτητα και με δικάβαλο ανηφόρες παντού δεν καταλαβαίνει τίποτα το μηχανάκι έχει αρκετή δύναμη!!αν το ζορίσεις η βελόνα της βενζίνης πέφτει πραγματικά γρήγορα ΑΛΛΑ σε ανταμοίβη με τις επιδόσεις του!!το θέμα είναι ότι αααν δεν φτιαχτεί με το ζιγκλέρ και βάλεις άλλο καρμπυρατέρ δεν θα καίει τον άμπακο??τώρα έχει και σύστημα για οικονομία και σε γκάζια ρουφάει τι θα γίνετε αν μπει καρμπυρατερ χώρις σύστημα?

Δεν θα μπορούσε να μπει υποθετικά ένα 24 καρμπ με ίδιες προδιαγραφές? Δεν θα έκαιγε το ίδιο? Τι θα άλλαζε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (600cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

δεν τίθεται θέμα για την βενζίνη όπως είπες και εσύ γιατί στο ανταποδίδει το μηχανάκι με τις πολύ καλές επιδόσεις του!!εγώ το θεωρώ το καλύτερο μηχανάκι!!πιστεύω πως θα άλλαζε η κατανάλωση μιας και δεν θα είχε σύστημα TPS.....

Τροποποιήθηκε από τον Ναπολέων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport KTM EXC (520cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

μα το καρμπυρατερ το αλλο που θα εβαζες μπορεις να το ρυθμισεις εσυ[η ο μαστορας σου] ποσο καυσιμο να δινει και θα καιει τα αναλογα.Φυσικα αναλογα και πως το πας.Εγω φαντασου στο αστρα μου που ειναι αλλο μηχανακι απλα στο φερνω ως παραδειγμα του εχω εκκεντροφορο και καρμπυρατερ 24αρι και εχω ενα φιλο μου που το εχει ολο μαμα και μαμα καρμπυρατερ και εξατμιση και ολα και παμε βολτα με τους δεικτες της βενζινης στο ιδιο σημειο θα κανουμε και τα ανοιγματα μας και στο τελος γυρνωντας που θα κοιταξουμε τη βενζινη μας η διαφορα μας ειναι οτι σε μενα αντε να εκαψε 50 λεπτα πιο πανω δηλαδη πολυ λιγη και σου μιλαω για διαφορα καρμπυρατερ 24 το ενα με 105 ζιγκλερ και 16 το αλλο το μαμα με 72 ζιγκλερ...εκκεντροφορος αγριος με εκκεντροφορο μαμα....φυσικα και με την αναλογη διαφορα σε γκαζι...Αν υπαρξει καποια διαφορα με το αλλο καρμπυρατερ αυτη θα ειναι ελαχιστη και δεν πιστευω να την καταλαβεις καν.

edit: δεν ξερω αν το κιβωτιο του ειναι μακρυ η κοντο.Παντως το γραναζωμα που εχει για μαμα ειναι πολυ κοντο 14/42

Τροποποιήθηκε από τον vagoskonti

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (600cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

μου ακούγεται σωστό αυτό που λες με την ρύθμιση...τώρα για την διαφορά που θα έχει δεν ξέρω στην κατανάλωση σίγουρα λίγο περισσότερη αλλά όχι πιστεύω δραματική!εγώ που είχα ζχ η 1η του πιάνει 50 2α 80 3η 110 και 4η οοοοσο πάει....για εμένα έχει την καλύτερη κλιμάκωση..ούτε σαν το ιννόβα 1η 55 2α 85 3η 115 και 4η οοοσο πάει αλλά ούτε σαν το κρύπτον χ 1η 40 2α 70 3η 100 4η επιιισης οοοσο πάει...βασικά όταν αλλάζεις στο ζχ απο 3η 4η οι στροφές πέφτουν ελάχιστα...πάντως αν το πας σαν άνθρωπος και αλλάζεις τις ταχύτητες μέχρι 5500 στροφές δεν έχει να ζηλέψει καθόλου από ένα ιντζεξιον στο θέμα οικονομίας!!το ζχ για μένα είναι το καλύτερο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport KTM EXC (520cc)

Δημοσιεύτηκε

μη τα κοιτας ετσι το ποσο ποιανει το καθε ενα το θεμα ειναι ποσο γρηγορα τα ποιανουν.Το ιννοβα ειναι πολυ μακρυ για μαμα και δεν εχουν δυναμη οι ταχυτητες του και απλωνει πολυ γι αυτο ολοι το κανουν πιο κοντο για να τραβαει καλυτερα και σε ανηφορες.Αλλα ειναι φουλ οικονομικο [για τον ιντζεκτσιον μιλαω].Οσο για το ζχ και για μενα φιλε ειναι το καλυτερο απο τα καινουργια μονο υδροψυκτο αν το βγαζανε δεν θα ειχε να ζηλεψει τιποτα απο τα αλλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (600cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

εγώ έχω να πω πάντως ότι το ζχ είνια πιο γρήγορο απο το κρύπτον...το ζχ μιας και το έζησα και το περπάτησα μόνο εκτός πόλης σε πολλά στροφιλίκια παρατεταμένες στροφές ανηφόρες κατηφόρες και μιας και έκανα όλο το καλοκαίρι τις ίδιες διαδρομές το είχα μετρήσει και κοιτάξει παααααάρα πολλές φορές σε διάφορα σημεία δρόμων πόσα χιλιόμετρα πιάνει έχω να πω πως το κρύπτον πιάνει παντού μα παντού από 5 εως 10 χιλιόμετρα παρακάτω!τώρα 12,6 ίππους και ιστορίες διαδρομές-συμπιέσεις που έχει στα χαρτιά καλύτερες απο το ζχ εγώ δεν πίστευα τίποτα πριν ακόμα το πάρω και τώρα που το έχω επιβεβαιώνομαι ότι στην πράξη είναι μπαρούφες...τουλάχιστον περίμενα να είχε τις ίδιες επιδόσεις...δεν θέλω να μηλίσω για αμορτισέρ και φρένα....σαν μότερ μιας και έχει υδρόψυξη πιστεύω πως βγάζει άπειρα χιλιόμετρα!!δεν αμφιβάλλω το παραμικρό για την ποιότητα μοτέρ!!είναι καλό μηχανάκι αλλά τα λεφτά του δεν τα αξίζει!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport KTM EXC (520cc)

Δημοσιεύτηκε

δεν τα εχω δει να ανοιγουνε μαζι περα απο ενα βιντεακι που εχουν ανεβασει 2 τυποι που πηγανε να σκοτωθουνε xD εχοντας ομως οδηγησει και τα 2 το zx μου φενεται πιο δυνατο 1η και 2α, 3η και 4η πιστευω εκει το crypton θα ειναι μπροστα δηλαδη 3η θα το πλησιασει και 4η θα φυγει.Για μαμα μιλαω παντα.Τωρα αν βαλουν και τα 2 εξατμιση γραναζωμα φιλτρο δεν γνωριζω...Παντως και αυτα να κανουν και να ειναι πιο γρηγορο το crypton, στο ζχ εχεις την επιλογη να βαλεις ενα μεγαλυτερο καρμπυρατερακι με λιγα λεφτα και να ειναι πιο γρηγορο απο το χ απλα θα καιει λιγο παραπανω απο αυτο που καιει ως μαμα.ενω το χ για να βαλεις προγραμμα....θα σου χει στοιχοισει ηδη μια περιουσια το παπι βαλτου και αλλα ποσα θα θελει το προγραμμα, αστα να πανε.Και τα 2 παντως ειναι κορυφη και απο επιδωσεις και απο αξιοπιστια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φορέθηκαν και τα καινούργια αναρτησάκια!! Θανάση, είναι όντως πάρα πολύ καλά. Άλλαξε εντελώς συμπεριφορά το μηχανάκι και από βάρκα στο γυαλό έγινε πιο απόλυτο και σπορ.

Τιμή 50 ευρώ, συν 15 τα περαστικά...

large_2303_DSC02080123729514849bfa02c54d7f.gif

5d69.jpg

Τροποποιήθηκε από τον gkourmoul1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (600cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

εμένα το ζχ μου φαινόταν σε όλες τις ταχύτητες πιο δυνατό..στο κρύπτον μόλις βάλεις τετάρτη το μηχανάκι κόβει!!στο ζχ δεν θυμάμαι ποτέ να είχε τέτοιο θέμα!εγώ θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι τα 0-90 το ζχ τα είχε πανεύκολα..άνοιγες το γκάζι και άλλαζες τις ταχύτητες μέχρι 6000 στροφές την κάθε μια και έβλεπες τα 90 για πλάκα!στο κρύπτον βλέπεις εύκολα τα 0-80 αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο στο ζχ...όσο για το ''φτιάξιμο'' δεν χρειάζεται αναφορά..το πρόγραμμα θέλει πολλά λεφτά!!όπως είπες και εσύ είναι κορυφαία από επιδόσεις και από αξιοπιστία!! φίλε gkourmoul1 απίθανα τα αμορτισέρ και με φοβερά χρώματα!το κόκκινο και το μπλέ θα τονίζουν πολύ ωραία στο μηχανάκι!όταν περπατήσεις λίγο ακόμα μαζί τους πες μας και άλλες εντυπώσεις π.χ πως είναι και στο δικάβαλο....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

φίλε gkourmoul1 απίθανα τα αμορτισέρ και με φοβερά χρώματα!το κόκκινο και το μπλέ θα τονίζουν πολύ ωραία στο μηχανάκι!όταν περπατήσεις λίγο ακόμα μαζί τους πες μας και άλλες εντυπώσεις π.χ πως είναι και στο δικάβαλο....

Υπενθυμίζω, ότι είμαι 130 άρα σχεδόν δικάβαλο. Παρόλ' αυτά, βάζω συχνά άτομα πίσω (ξεπερνώντας κατά πολύ τα 200 κιλά φορτίο) και θα έχω feedback σύντομα....

Το λίγο που το οδήγησα, πήρα σβάρνα λακούβες και σαμαράκια. Ακούνητο το μηχανάκι, χωρίς να χάσει το παραμικρό σε άνεση. Ακριβώς όπως θα πρέπει να είναι.

Ακόμα δεν το έστριψα για να δω τι σκαμπάζει η νέα αναρτησούλα. Άλλωστε δεν έχει και το γκάζι για να μπορεί να πάει στα όρια στις στροφές (εκτός και εάν είναι κατηφόρα...).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (600cc) caberg KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

και εγώ στα ίδια κιλά είμαι και θυμάμαι ότι και το καβασάκι έκανε ακριβώς τα ίδια με τις πίσω αναρτήσεις(αφού ίδιες φοράνε)...δεν τις είχα αλλάξει..στην αρχή απογοητεύτικα λιιιιίγο γιατί το μπροστινό του ζχ ήταν ΑΡΙΣΤΟ!είχε φοωερή συμπεριφορά σε λακούβες και φρενάρισμα αλλά και οοοοοοόσα και αν το πίεζες στις στροφές δεν σε πρόδιδε!εμένα προσωπικά μου παρείχε τεράστια εμπιστοσύνη το μπροστινό να πιέσω απλά το πίσω μας το ψιλοχάλαγε όταν έμπαινες με πολλά χιλιόμετρα σε παρατεταμένες στροφές γτ σε λακουβίτσες κούναγε το πίσω μέρος χώρις όμως να το χάσεις!!βέβαια όλα αυτά σε συνδυασμό με ένα καλό ζευγάρι λάστιχα!του είχα δοκιμάσει michelin pilot sporty που τα έβρισκα ΑΡΙΣΤΑ,είχα δικομάσει metzeler m22 σαν πίσω λάστιχο επίσης ΑΡΙΣΤΟ αλλά αυτό που πραγματικά θα σας φανεί πολύ περίεργο είναι ότι το καλύτερο που φόρεσα ήταν σαν πίσω πάλι το pirelli dura traction..επειδή οι περισότεροι κοιτάνε εμφάνιση δεν το φοράει κανένας αυτό το λάστιχο!έχω να πω τα καλύτερα!όλα μου τα λάστιχα τα δοκίμαζα στην ίδια μεριά στο ίδιο οδόσρτωμα!είχα 3η ταχήτυτα με 85 χιλιόμετρα φρέναρα και πριν μπω στην στροφή έβαζα 2α στα 75 χιλιόμετρα εεε εκεί όλα μου γλίστραγαν γιατί η τελική της 2ας ήταν 80 και οι στροφές έμεναν ψιλά οπότε γινόταν αυτό!ε το πιρέλλι ποτέ δεν μου γλύστρησε εκεί!τέλος πάντων ξέφυγα από το θέμα!περιμένουμε συμπεριφορά των αμορτισέρ σου υπό πίεση!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα