HLIAS

H Husqvarna επιστρέφει στις Σουηδικές ρίζες της για την παρουσίαση των μοντέλων 2014

75 μηνύματα σε αυτό το θέμα

EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Husqvarna, η μάρκα με τις Σουηδικές ρίζες και με μια πλούσια ιστορία αγωνιστικών επιτυχιών το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013 παρουσίασε τη νέα της γκάμα μοντέλων 2014 για το motocross και το enduro στο διεθνή τύπο στην Uddevalla, το «σπίτι» του MXGP της Σουηδίας.

Επιλέγοντας τη Σουηδία, για την παρουσίαση των μοντέλων, η Husqvarna Motorcycles τιμά την χώρα με την οποία η μάρκα έχει πολύ στενή σχέση.

Η Husqvarna ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές και πρωτοπόρους την εποχή που ξεκινούσε το motocross στο τέλος της δεκαετίας του 1950 και του 1960 με αναβάτες θρύλους όπως ο Bill Nilsson, ο Torsten Halmann και ο Rolf Tibblin. Αυτή η παράδοση συνεχίστηκε και το 1970 με αναβάτες όπως οι Bent Aberg και Heikki Mikkola και την εποχή που οι Αμερικανοί ήρωες όπως ο Malcolm Smith επέλεγαν μια Husqvarna ως το αγωνιστικό τους «όπλο».

Σε μια προσπάθεια όπου θα διατηρηθεί ο κεντρικός πυρήνας, τα νέα μοντέλα Husqvarna επικεντρώνονται στον εκτός δρόμου συναγωνισμό, τόσο στο motocross όσο και στο enduro. Η γκάμα τονίζει την παράδοση της Husqvarna για κορυφαία ποιότητα, που πλέον εντοπίζεται στις έξι νέες μοτοσυκλέτες motocross, περιλαμβανομένου και ενός 85cc minicross για τους νέους αναβάτες και επίσης επτά μοντέλα enduro.

Τώρα, με την νέα παρουσίαση, η Husqvarna έχει εστιάσει στην ικανοποίηση του σημερινού αναβάτη, σε δύο διαφορετικές κατευθύνσεις, προσφέροντας μοτοσυκλέτες υψηλών προδιαγραφών. Όλες οι μοτοσυκλέτες Husqvarna κατασκευάζονται στο Mattighofen στην Αυστρία, σε ένα εργοστάσιο που θεωρείται από τα πιο προηγμένα στην Ευρώπη.

Όλες οι μοτοσυκλέτες 2014 Husqvarna έχουν πανάλαφρο πλαίσιο από χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα με υποπλαίσιο από πολυαμίδιο, μια πρωτοποριακή ιδέα για τις μοτοσυκλέτες motocross. Όλες έχουν προηγμένες, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP και κινούνται από πανίσχυρους, αξιόπιστους κινητήρες που εξασφαλίζουν ότι οι μοτοσυκλέτες θα βρίσκονται στην κορυφή των offroad μοντέλων.

Γκάμα Motocross

Η νέα γκάμα της Husqvarna μένει πιστή στους δίχρονους κινητήρες στα 125cc και στα 250cc. Η γκάμα περιέχει 250, 350 και 450 τετράχρονα μοντέλα και επίσης το 85cc minicross, εξασφαλίζοντας μοτοσυκλέτες για κάθε αναβάτη.

Έχοντας σημαντικές καινοτομίες, τα νέα μοντέλα Husqvarna προσφέρουν τεχνικές λεπτομέρειες εντελώς φρέσκιες στο χώρο των motocross, όπως το υποπλαίσιο από πολυαμίδιο, το οποίο εξασφαλίζει αυξημένη σταθερότητα και ευελιξία. Αυτό επιτρέπει στο υποπλαίσιο να επανέρχεται στην αρχική του θέση εύκολα ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει ιδανική προστασία στο φίλτρο αέρα, τη μπαταρία και τα καλώδια.

Γκάμα Enduro

Για το 2014 η Husqvarna προσφέρει μια μεγάλη γκάμα από ανταγωνιστικές δίχρονες και τετράχρονες μοτοσυκλέτες enduro. Τα TE 125, 250 και 300 με δίχρονους κινητήρες συνυπάρχουν με τα FE 250, 350, 450 και 501. Όλα τα μοντέλα έχουν το προηγμένο πιρούνι WP 4CS με κλειστό cartridge και τέσσερις διαχωρισμένους θαλάμους, που είναι αυτή τη στιγμή ότι καλύτερο στα συστήματα ανάρτησης. Όλη η γκάμα των enduro μοντέλων, εκτός του ΤΕ 125, έχουν μίζα.

Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα προηγμένο αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού, ειδικά εξελιγμένο για χρήση enduro, το οποίο είναι ανθεκτικό και αποτελεσματικό για μεγαλύτερη ευχρηστία στα σκληρά τερέν ώστε να απορροφά σωστά μεγάλα εμπόδια. Την ίδια στιγμή, οι μοτοσυκλέτες έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν τη μέγιστη πρόσφυση στις μικρότερες ανωμαλίες της κάθε διαδρομής.

Τα νέα μοντέλα 2014 Husqvarna είναι διαθέσιμα από το εξουσιοδοτημένο δίκτυο διανομέων Husqvarna στην Ευρώπη από τις αρχές Νοεμβρίου 2013.

FC-250_Left-front.jpg

FE-TE_Chassis.jpg

FE-350_Right-front.jpg

TC-85_Right-rear.jpg

Enduro_4stroke_RSC4362_miho_flat_B.jpg

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SFI-KA DR SE

Δημοσιεύτηκε

Καλή κίνηση η επιστροφή στα κλασσικά γραφικά και χρώματα. Θυμίζουν τις παλιές καλές εποχές..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Υποπλαισιο, κοσμημα..

ΑΑΑΑαχχ

Υ.γ, Ψαλιδι και φτερο εμπρος, θυμιζει εντονα ΒΕΤΑ

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδιά HUSABERG είναι το μηχανάκι.

Όπως και να έχει πιστεύω πως επιτέλους έγινε η σωστή κίνηση και η HUSQVARNA

θα πάει πολύ μπροστά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

Λια πηζεις στην δουλεια παλι? :P

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM

Δημοσιεύτηκε

Λια πηζεις στην δουλεια παλι? :P

:tooth: :tooth: :tooth:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki καζερ Ducati 1098

Δημοσιεύτηκε

εμετικη κινηση

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Δε με νοιαζει αν τα ΚΤΜ ηταν τα καλυτερα μηχανακια του κοσμου, αλλα ουσιαστικα παει η husa, τωρα πανε και τα husqy... Μου φαινεται οτι περιοριζονται οι επιλογες οσο παει...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Λια πηζεις στην δουλεια παλι? :P

:tooth: :tooth:

ρε αστα διαλα και οι δυο :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Derbi mulhacen Morini corsaro 1200 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Μετά τα αρμόνια της yamapa...

4a754c3c.jpg

Well done Λιάκο!

Και πέρα απο την πλάκα.. δίχρονα, εξειδικευμένα, μάλλον πανάκριβα. Κάτι μου λέει οτι δεν θα πολυτσουλήσουν στην ελλάδα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 990 adv orange (999cc) MV Agusta veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

σιγουρα η berg παει ολοταχως για τον Αδη.

τωρα τα husky ελπιζω να προχωρησουν και να εχουν καποιες διαφορες που να δινουν τον χαρακτηρα σε σχεση με τα ktm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM

Δημοσιεύτηκε

Δεν θα συμφωνήσω με τα σχόλια σας περί κακής κίνησης από πλευρά της ΚΤΜ.

Μην ξεχνάμε πως η HUSQVARNA χρόνια τώρα πάει από εταιρία σε εταιρία χωρίς αυτό το χάλι να έχει τελειωμό

και με την εταιρία αυτή με την μεγαλύτερη πείρα στον χώρο και τους πολυάριθμους τίτλους να είναι

εκτός της αγοράς.

Νομίζω πως τώρα είναι η ευκαιρία η HUSQVARNA να γίνει μια από τις καλύτερες εταιρίες του χώρου.

Άλλωστε από τις φώτο φαίνεται να παντρεύετε η HUSABERG με την HUSQVARNA και ένας τέτοιος γάμος μόνο

ΠΡΙΟΝΙΑ μπορεί να έχει για απογόνους. :worthy: :worthy: :worthy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet S 2002

Δημοσιεύτηκε

Καλά όλα αυτά αλλά από Husky μόνο τα SM με απασχολούν. Τέρμα αυτά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki καζερ Ducati 1098

Δημοσιεύτηκε

Δεν θα συμφωνήσω με τα σχόλια σας περί κακής κίνησης από πλευρά της ΚΤΜ.

Μην ξεχνάμε πως η HUSQVARNA χρόνια τώρα πάει από εταιρία σε εταιρία χωρίς αυτό το χάλι να έχει τελειωμό

και με την εταιρία αυτή με την μεγαλύτερη πείρα στον χώρο και τους πολυάριθμους τίτλους να είναι

εκτός της αγοράς.

Νομίζω πως τώρα είναι η ευκαιρία η HUSQVARNA να γίνει μια από τις καλύτερες εταιρίες του χώρου.

Άλλωστε από τις φώτο φαίνεται να παντρεύετε η HUSABERG με την HUSQVARNA και ένας τέτοιος γάμος μόνο

ΠΡΙΟΝΙΑ μπορεί να έχει για απογόνους. :worthy: :worthy: :worthy:

θα αφησω στην ακρη το γεγονος το οτι οι σουηδοι ειναι αρκετα καινοτομοι ...το απεδειξαν απο την πρωτη στιγμη πριν 25 χρονια με το πρωτο μπεργκο ...καινοτομοι σε ολα , απο την απλοτητα της σχεδιασης τους μεχρι και στην επιλογη των κυβικων τους ...και τελος με τον 70αρη κινητηρα ...οταν λοιπον απο μια μικρη ουσιαστικα βιοτεχνια μεσα σε μια 20ετια εχεις δυο πρωτοποριες-καινοτομιες τοτε το μονο που εχεις να κανεις ειναι να τους χορηγεις χρηματα ...

για τους εταιρους σουηδους-ιταλους δεν θα μιλησω ...θαρρω οτι αρκετα πριν ξεπουληθηκαν ,και μπλεξαν σε ενα παιχνιδι το οποιο δεν μπορουσαν διαχειριστικα να ανταπεξελθουν ...

παμε λοιπον στο σημερα ...ενωσαμε της δυο εταιριες ,με καθαρα αμερικανικο προσανατολισμο , μιας και στην ευρωπη η χουσβαρνα θεωρειτο πεθαμενη και τα χουζαμπεργκ θεωρουνται πλεον κτμ , οπου στην αμερικη το ονομα χουσβαρνα ειναι HYPE ενω τα χουζαπεργκ something wicked MAY this way coming ...και ετσι λοιπον εγινε αυτη η συνενωση εις βαρος της χουζαμπεργκ , με τις υποσχεσεις του mr.KTM οτι τον οκτωβρη θα δουμε κατι που θα μας αποστομωσει ...

τι ειδαμε λοιπον ? τα πρωην χουζαμπεργ ,τα οποιοα ειναι τα πρωην κτμ ,απλα φερουν μοχλικο ...και ειναι πιο ασπρα ????ΟΜΟΡΦΑ ...και ολα αυτα με τις υπονοιες οτι ολο το εγχειρημα θα βασιστει στο αυτοκινητιστικο βιομηχανικο πλαισιο ...δλδ , κοινη πλατφορμα=μειωμενες τιμες ...παπαρια μεντολες , οι τιμες ειναι ακριβως οι ιδιες ...

well done λοιπον

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Τι Χάσκι και π#π#ρια μέντολες, όμορφα ΚΤΜ είναι, καλά τα λέει ο γέρο Νικολάκιςς!

ΥΓ. Για κάτσε, για κάτσε, βλέπω επιτέλους ΚΤΜ εντούρο με μοχλικό;;;;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SFI-KA DR SE

Δημοσιεύτηκε

Καλά τα λέει, αλλά δε νομίζω να περίμενε κανείς απ' τη husqvarna να ανταγωνιστεί την ktm, απ' τη στιγμή που η πρώτη ανήκει στον ceo της δεύτερης! Η δε συγχώνευση husqvarna-husaberg είχε προαναγγελθεί αν θυμάμαι καλά.

Σαν εμπορική κίνηση θεωρώ ότι είναι επιτυχημένη η επιστροφή στα κλασσικά χρώματα και προσωπικά δεν περίμενα τίποτε περισσότερο από ένα ktm με άλλα γραφικά και μικροδιαφοροποιήσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki καζερ Ducati 1098

Δημοσιεύτηκε

αλλά δε νομίζω να περίμενε κανείς απ' τη husqvarna να ανταγωνιστεί την ktm, απ' τη στιγμή που η πρώτη ανήκει στον ceo της δεύτερης

ειναι εκνευριστικο σε αυτες τις δυσκολες οικονομικες εποχες που ζουμε , να εμφανιζει καποιος το εγχειρημα του για την εξαληψη του ανταγωνισμου ,ως αγαθοεργεια προς τους καταναλωτες ...

γιατι ουσιαστικα αυτο εκανε ...συστηματικά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Ξεκινάει η παραγωγή στο Mattighofen: Η πρώτη νέα Husqvarna βγαίνει από την παραγωγή.

Μέχρι και 15.000 μοτοσυκλέτες Husqvarna θα κατασκευάζονται κάθε χρόνο στην Αυστρία στο άμεσο μέλλον.

Η πρόσφατα επιτυχημένη εξαγορά του μοτοσυκλετιστικού brand Husqvarna από το KTM Group αναμένεται να επιφέρει περαιτέρω αναβάθμιση στην παραγωγή του εργοστασίου στο Mattighofen (Upper Austria).

Τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της KTM AG, καθώς και το προσωπικό του κεντρικού εργοστασίου παρακολούθησαν με μεγάλη χαρά την παραγωγή της πρώτης μοτοσυκλέτας Husqvarna που συναρμολογήθηκε στο Mattighofen. Ο CEO της KTM Stefan Pierer εξηγεί την εταιρική στρατηγική ως εξής: “Με την εξαγορά του brand Husqvarna, το KTM Group αναμένει περαιτέρω αύξηση της τάξεως των 15,000 μοτοσυκλετών περίπου τα επόμενα χρόνια.”

Στις 7 Οκτωβρίου 2013, την πρώτη μέρα παραγωγής, συναρμολογήθηκαν περίπου 75 μοτοσυκλέτες της καινούριας 4-χρονης γκάμας (250cc – 450cc).

1HQV_theBoards1.jpg

Από αριστερά προς τα δεξιά: StefanPierer, Hubert Trunkenpolz, Viktor Sigl, Harald Plöckinger

www.husqvarna-motorcycles.com

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SFI-KA DR SE

Δημοσιεύτηκε

ειναι εκνευριστικο σε αυτες τις δυσκολες οικονομικες εποχες που ζουμε , να εμφανιζει καποιος το εγχειρημα του για την εξαληψη του ανταγωνισμου ,ως αγαθοεργεια προς τους καταναλωτες ...

γιατι ουσιαστικα αυτο εκανε ...συστηματικά

:thumbsup1:

Αν με ρωτούσες, θα προτιμούσα και την ίδια την ktm όπως ήταν πριν την αναλάβει αυτός. Γενικά έχω μιά απέχθεια στα "trendy" (πρέπει να το κοιτάξω αυτό.. :think:). Επίσης θα προτιμούσα την εποχή της άνθησης των ιταλο-ισπανικών βιοτεχνιών.

Όμως σε αυτές τις εποχές και το οικονομικό σύστημα που ζούμε, νομίζω δεν υπάρχει χώρος πιά γιά ν' αναπτυχθούν και επιβιώσουν τέτοιου τύπου επιχειρήσεις. Οπότε δεν περιμένω τίποτε περισσότερο από πλήρως ελεγχόμενες και άκρως εκμεταλεύσιμες μικροποσότητες "νεωτερισμών" και "καινοτομιών", από επιχηρήσεις κολοσούς με κυρίαρχο χαρακτηριστικό το επιστημονικού τύπου μάρκετινγκ και την παπαρολογία της διαφήμισης.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Trail (650cc) Caberg Ego

Δημοσιεύτηκε

Ειναι βελτιωμένα, ειναι όμορφα, αλλα θελω να ελπίζω οτι δεν θα υπάρχει περαιτέρω συγχώνευση και θα διατηρηθεί η husqvarna γιατι όλο αυτο με την ktm εχει καταντήσει ανιαρό..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki σε νάρκη Shoei αραχνιασμένο εκπτούται

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μέχρι και 15.000 μοτοσυκλέτες Husqvarna θα κατασκευάζονται κάθε χρόνο στην Αυστρία στο άμεσο μέλλον.

Η πρόσφατα επιτυχημένη εξαγορά του μοτοσυκλετιστικού brand Husqvarna από το KTM Group αναμένεται να επιφέρει περαιτέρω αναβάθμιση στην παραγωγή του εργοστασίου στο Mattighofen (Upper Austria).

Κάπου πήρε το μάτι μου πως το εργοστάσιο φτιάχτηκε εξ'αρχής υπερβολικά μεγάλο για τις ανάγκες παραγωγής της ΚΤΜ οπότε δεν αξιοποιόταν κατάλληλα και ανοιχτήκανε πολύ για να το φτιάξουν γι'αυτό και φλερτάρανε με φούντο όταν κάθισε η αγορά από το '08 και μετά οπότε τώρα με αυτό τον τρόπο αξιοποιούνε καλύτερα το δυναμικό του. Αυτά που δεν μας είπαν είναι τι θα γίνει με την παραγωγή σε Iνδία (Bajaj - Duke 200-390, ωραία θα ήταν σε ψευδοεντούρο) και αν τα Strada/Terra κλπ Μπεμβεδοπαράγωγα αν θα συνεχίσουν ή θα πάρουν την άγουσα που πήρε η Nuda μόλις εξαντληθεί το στοκ.

Επίσης θα προτιμούσα την εποχή της άνθησης των ιταλο-ισπανικών βιοτεχνιών.

Όμως σε αυτές τις εποχές και το οικονομικό σύστημα που ζούμε, νομίζω δεν υπάρχει χώρος πιά γιά ν' αναπτυχθούν και επιβιώσουν τέτοιου τύπου επιχειρήσεις.

Χωρίς λιρέτα-πεσέτα ντεν γκίνεται μάιν φίλτατε.

Τροποποιήθηκε από τον Mi_ka

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GSF650-XR250 990R

Δημοσιεύτηκε

Κρίμα κρίμα..

Στην αρχή μπερδεύτηκα και λέω Husaberg βλέπω.. Εντάξει όμορφα αλλα΄με μπερδεμένη ταυτότητα, ψιλομπασταρδάκια τα καημένα!

Δεν ξέρω όλες αυτές οι συγχωνεύσεις, η βιομηχανοποίηση, η μαζική παραγωγή τουλάχιστον να έφερναν αποτέλεσμα στην τσέπη του καταναλωτή αλλά πρόκειται απλά για ένα ΦΤΗΝΟ μαρκετινίστικο κόλπο.

Ο παραδοσιακός αγοραστής Husaberg και Husqvarna έχει αποχαιρετίσει την μάρκα που ήξερε προ πολλού και πλέον απλά βλέπουμε ΚΤΜ με διαφορετικά χρώματα.

Ευτυχώς που υπάρχουν και κάποια αντίπαλα δέη όπως Gas Gas και BETA αλλά και οι Ιάπωνες στον χώρο να διατηρηθεί ένας ανταγωνισμός.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Εμενα μου αρεσουν.....και ισως τα προτιμουσα σε σχεση με καποιο αντιστοιχο ΚΤΜ :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW GS 1200 ADV Ducati MULTISTRADA (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραια ειναι,το παντρεμα δεν με χαλαει αν βγει κατι καλο κ αν κρινω απο το μοχλικο προς τα εκει παει,θα δειξει................

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke 690 KTM SMR 990 (990cccc)

Δημοσιεύτηκε

Καποτε υπηρχε η αποκλειστικα χωματινη μαμα husqvarna την οποια αγορασε η gagiva.Οσα μαστορια εμειναν πισω στα πατρια εδαφη ιδρυσαν την husaberg η οποια συνεχισε το χωματινο εργο της με την τεχνογνωσια που ειχαν απο το παλιο εργοστασιο. Η αυτονομη πια husaberg με την παροδο του χρονου εξελιχθηκε στα πιστολια που ειναι μεχρι σημερα με μονη παρεκλιση που εκανε απο την χωματινη ιστορια της να μετατρεψει τα χωματινα της σε supermotard. Την ιδια περιοδο η husqvarna στον δρομο για την ιταλια εχασε τον χαρακτηρα της και σταδιακα απο χωματινο οπλο εγινε supermoto οπλο περιπου μεχρι το 2005. Απο εκει και μετα μπηκε στην φιλοσοφια του friendly use και της φινετσας. Οι υπολοιπες ιταλιδες την επηρεσαν και σιγα σιγα απο το 2007 και μετα εφτιαξε μηχανακια που σε τραβουσαν εμφανισιακα και οχι για το αρκουδογκαζο τους. Φυσικα κρατησε και λιγα μοντελα χωματινα/sm που πρωτοστατουσαν και οσα δεν τραβουσαν στην αγορα τα εκοψαν. Καπου εκει την ανακαλυψε η μερκελ(λεγε με BMW) και την "αποτελειωσε". Της αλλαξε κυριολεκτικα τα φωτα σε ολους τους τομεις. Σταματησε την εξελιξη των κινητηρων της και της εδωσε δικα της μοτερ με την "φλωρικη" φιλοσοφια της. Παραλληλα της εκοψε και οτι καλο ειχε στα χωματα και στα sm και προσπαθησε να γεμισει τα κενα στην παραγωγη της η BMW ξεγελωντας το κοινο με μηχανακια στα χρωματα husqvarna και στα του κινητηρα BMW. Δεν την εξελιξε ουτε στο ελλαχιστο παρα μονο την χρησιμοποιησε και την μικρυνε αρκετα σαν φιρμα. Παραλληλα στις ταξεις της husaberg ηρθαν φαινομενικα μεγαλες αλλαγες η οποια αγοραστηκε απο την ΚΤΜ η οποια την αφησε να κρατησει το προσωπικο της και την τεχνογνωσια της και την χρηματοδοτησε ετσι ωστε να ειναι το φυτωριο-δοκιμαστηριο της ΚΤΜ. Με αλλα λογια το εργο της ειναι να δοκιμαζει προτοτυπες ιδεες και νεες τεχνολογιες με τον παραγοντα ρισκο να παραμονευει αν δεν παει τσουλησει κατι στην αγορα(ποιος δεν θυμαται τι ντορος ειχε γινει με τα μοτερ 75 μοιρων και τελικα δεν προχωρησε???). Τα husaberg ειναι το εργαστηρι ερευνας και εξελιξης της ΚΤΜ και παντα θα ειναι ενα κλικ πιο μπροστα σε καποια σημεια. οτι καλο γεννιεται εκει μεσα θα ψηνεται λιγο καιρο στην αγορα με τα μπεργκο να δουν τι ψαρια πιανουν και μετα θα περνανε στα ΚΤΜ που ειναι πολυ μεγαλυτερο σαν εργοστασιο και δεν μπορεις να παρεις πολλα ρισκα. Η ΚΤΜ δεν την εκμεταλλευτηκε και δεν την αγορασε με σκοπο να την εξαφανισει για να μειωθει ο ανταγωνισμος ουτε για να βουλωσει τρυπες(βλεπε BMW) και να την παραμελησει. Ευτυχως για την husqvarna που βρεθηκε η ΚΤΜ να την ξανακανει μεγαλη και τρανη. απλα θα εχει η καθε εταιρεια τον τομεα της. Τα husky θα γινουν τα χωματινα οπλα που ηταν καποτε με εμφαση κατω απο 450cc, τα μπεργκο θα ειναι προσανατολισμενα στα υπεροπλα πανω απο 450cc και τα ΚΤΜ θα ειναι οτι καλυτερο value for money απο τις 2 εταιριες και πολλα πολιτικα υβριδια διαφορων κατηγοριων. Οι της ΚΤΜ εβγαλαν και επισημη ανακοινωση οτι δεν θα αφησουν ερμαια οσους εχουν αγορασει τα ΒΜW/husqvarna αλλα θα συνεχισουν την υποστηριξη ανταλλακτικων και την αντιπροσοπευση(αν εχετε κανενα φιλο με husky μοντελο πριν το 2007 περιπου ρωτηστε τον τι τραβηξε απο την BMW).

Υ.Γ1 Το οτι αλλαζουν μονο τα πλαστικα δεν ειναι ετσι ρε παιδια, εχουν αλλαγες αλλα θελει λιγο χρονο να ξεμπλεξουν τα πραγματα και να παρει ο καθενας το ποστο του και να μεινει σε αυτο.

Υ.Γ2 Ευχομαι να ξαναδουμε husqvarna sm570r και το KTM smr 560, τα μπεργκο συνεχιζουν κανονικα βγαζοντας υπεροπλα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα