DIAMAPA

CBR 125 R CBR 125R (Όλη η ιστορία μέχρι τώρα)


10 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Όλα ξεκίνησαν στις 11/4/2011, όπου αγοράστηκε από μάντρα στη Θεσσαλονίκη. Επειδή καιγόμουν για μηχανή, το σκεφτόμουν όλη μέρα κάθε μέρα πότε θα αποκτήσω ένα, δεν το πήγα σε κάποιο μηχανικό, οπότε το πήρα στα ψιλοτυφλά. Κόστος αγοράς 1700 ευρουλάκια στο χέρι τα οποία μάζευα για 1μισή χρόνο, συν άλλα 100 η μεταβίβαση. Το όλο σκηνικό έγινε κρυφά απο γονείς, διότι τους παρακαλούσα για χρόνια να μου πάρουν ένα, κι άκουγα μόνο θα, θα, θα, θαντερακτς κτλπ..

Άφου μου έβαλε καινούργια μπαταρία, πήγα να το παραλάβω την επόμενη ημέρα. Η οδηγική μου εμπειρία σε μηχανάκια ήταν από καμιά βόλτα που έπερνα κανενός φίλου και από ότι θυμόμουν από τα μαθήματα του διπλώματος, το οποίο είχα 1 χρόνο, κι απ την μέρα που το πήρα δεν έτυχε να ξανακαβαλήσω. Έτσι λοιπόν, έρχεται η ώρα να το πάρω απ΄το μαγαζί και να την πάω στη πυλωτή ενός φίλου μου, όπου θα έμενε 2 μέρες, μέχρι να έβρισκα μεταφορική για να το στείλω Καβάλα.

Και με το καλημέρα τσουπ, έρχεται και η πρώτη σαβούρντα. Είχε ενα μεγάλο πάρκνιγκ δίπλα στο κατάστημα και το έκανα εκεί λίγες γύρες, μέχρι να το συνηθήσω και να το βγάλω στον περιφερειακό. Από απροσεξία ομώς βγαίνω από μια έξοδο του πάρκινγκ χώρις να το καταλάβω και βλέπω ένα αμάξι να έρχεται κατευθείαν πάνω μου, οπότε και μπλοκάρω ασυναίσθητα το μπροστινό, με 20 χλμ πρέπει να ήμουν, και ρίχνω το μηχανάκι χωρίς να πέσω εγώ. Μετά κατάλαβα οτί είχα στραβώσει το δεξί κλιπ ον, γιατι εβρίσκε πάνω στο ντεπόζιτο.

Τέλος πάντων με τα πολλά βρίσκεται η μεταφορική, διότι θεωρούσα αδιανόητο να το πάω οδηγικώς στην Καβάλα και χωρίς ασφάλεια κιόλας και το μηχανάκι βρίσκετα στην πόλη μου την επόμενη μέρα, όπου γίνεται κι η γνωστοποίηση στους γονείς. Σε λεπτομέρειες δεν θα μπω, αλλά όπως καταλαβαίνεται ένας μικρόοοος πανικός έγινε. Όμως το μηχανάκι το είχα ήδη πάρει, η μεταβίβαση είχε γίνει, καταλάβαν ότι να το στείλω πίσω δεν γίνεται. Οπότε πάμε αυθημερόν να βγάλουμε ασφάλεια (75Ε για ένα χρόνο με επασφάλιστρο).

Την ίδια μέρα το πάω και στο μηχανικό μου για να το ελένξει, αφού το πήρα, όπου μου είπε σε γενικές γραμμές ότι είναι σε μέτρια κατάσταση.

Το κοντέρ έλεγε 10000 χλμ, αλλα φαινόταν ότι είχε φάει μια σαβουρντίτσα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη από το γδάρσιμο που έχει ακόμα και σήμερα στο φανάρι, κι απ το γεγονός ότι η κόρνα και ο διακόπτης για τα φώτα δεν ήταν στην θέση που έπρεπε. Αλλάζονται λοιπόν λάδια, μου φτίαχνει και τους διακόπτες όπως έπρεπε να είναι κι όλα καλά. Και να πώς ήταν όταν το πήρα

ptpq.jpg

Δεν μου άρεσε και τόσο για αυτό σχεδίασα κάποια αυτοκόλλητα και τα έστειλα για εκτύπωση. Αλλάχτηκαν και τα αντίβαρα.

phdo.jpgέπεται η συνέχεια

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.
Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

xpek.jpg

Το μηχανάκι τον πρώτο χρόνο που το πήρα δεν το έκανα πολλά χιλιόμετρα, γιατί το είχα μόνιμα Καβάλα κι εγώ ήμουν Θεσσαλονική για τις σπουδές. Ήθελα να μάθω να το οδηγάω καλά πριν το βάλω στη ζούγκλα της Θεσσαλονίκης κι είχα κι έναν φόβο να μην μου το φάνε. Μέσα στον πρώτο χρόνο είχα κι άλλες 2 πτώσεις, μια σε παραλία, πάλι με 10 χλμ, όπου νόμιζα οτί έχω crf με τακουνάτα λάστιχα (απλά στράβωσε το κλιπ ον), και μια με βροχή, όπου πραγματικά κατάλαβα ότι τα μανίσια λάστιχα πρέπει σύντομα να φύγουν. Είχαν πέλμα ακόμα πάνω αλλά ήταν λάστιχα του 2004, το μηχανάκι είναι του 2005.

Στο επόμενο σέρβις στις 13000 χλμ αλλάχτηκαν λάδια (απ το πρώτο σέρβις μέχρι τώρα βάζω τα motul 5100 15-50), καθαρίστηκε το καρμπ, αλλάχτηκε η μανέτα φρένου με ρυθμιζόμενη κι αλλάχτηκαν οι λάμπες στο φανάρι.

3398g.jpg3401.jpg

Λίγες μέρες μετά έρχεται κι η 4η πτώση, για την οποία φταίγαν καθαρά τα λάστιχα κι έτσι αποφασίζεται η αμέση αντικατάσταση τους με τα michelin pilot sporty σε διαστασεις ενα κλικ μεγαλύτερα απ ότι τα εργοστασιακά. Πολύ καλά λάστιχα κι οι σωστές διαστάσεις κατ΄εμε για το cbr, αρκεί να έχουν τις σωστές πιέσεις για να δουλέψουν σωστά. (30-32 στο μπροστα, 35 το πίσω)

Το επόμενο σέρβις γίνεται στα 16700 και περιλαμβάνει λάδια, καθάρισμα καρμπ και φίλτρου αέρα, αλλαγή παραφλού, αλλαγή στις καμένες λάμπες του φαναριού και του κοντέρ. Γενικά με τις λάμπες έχει ενα θέμα το μηχανάκι το οποίο ακόμα και σήμερα δεν μπορώ να το εξηγήσω, απλά βάζω καλές ιαπώνικες λάμπες και κρατάνε περισσότερο (καποιά στιγμή παραδίδουν πνεύμα κι αυτές)

Στο εντωμετάξυ έχω πάρει τον αέρα κι κάνω διάφορα ταξιδάκια κι εκδρομές, όπου δεν έχει κάνει κιχ πουθενά, παρόλο που γίνονται με τέρμα γκάζι.

bxf7.jpg

6shu.jpgur75.jpgcs6w.jpgwwk1.jpgΚαθώς την έχω μάζι μου πλέον, όπου και να μαι, κι αφού γνωρίστηκα με τους βόρειους του mybike, έρχεται κι η ώρα να το δοικμάσουμε στην πίστα..

Η σαβούρντα δεν άργησε και πολύ να έρθει, μόλις στο πρώτο 10λεπτο, αλλά ήταν καθαρά οδηγικό λάθος. Το μηχανάκι να φανταστείτε συνέχισε μόνο του ευθεία, την ίδια στιγμή που εγώ έκανα κολοτούμπες. Επειδή αποφάσισε να μην πάθει σοβαρή ζημιά από την αμπαλοσύνη μου, κατευθύνθηκε προς τα χόρτα κι έπεσε με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Η μόνη ζημιά ήταν το μπροστινό φλασάκι που έτσι κι αλλιώς ήθελα να αλλάξω. Οπότε σηκώθηκα και συνέχισα..

9i6i.jpg

lves.jpgΓενικά πολύ ωραία εμπειρία και με βοήθησε πάρα πολύ και με κάποιες συμβουλές από πιο έμπειρους αναβάτες να διορθώσω τα λάθη που έκανα ανεπαίσθητα τόσο καιρό.

Τα χιλιόμετρα συνεχίζουν και το Καβάλα-Θεσσ, το έχω κάνει άπειρες φορές πλέον, οπότε έρχεται και το επόμενο μεγάλο σέρβις στις 20300, όπου επιδιορθώνεται το πίσω λάστιχο από καρφί που πάτησα, αλλαζώ τακάκια μπροστά με premier, λάδια, μπουζί ngk cr9e, καθαρίζεται η τρόμπα φρένου, όπως επίσης το καρμπ και το φίλτρο αέρα (έχω το μανίσιο ακόμα κι επειδή το καθαρίζω είναι σε καλή κατάσταση), φτιάχνεται ο διακόπτης της μεγάλης σκάλας επειδή κολλούσε, αλλάζονται τα φλασάκια, μας έκαψε και μια λάμπα απ το κοντέρ (δεν άντεξε), έγινε έλεγχος στα ρουλεμάν τιμονιού, λαδώθηκαν όλες οι ντίζες, αλλάχτηκε το παραφλού, συμμαζεύτηκαν λίγο τα πλαστικά κι αλλάχτηκε οποία βίδα ήταν σάπια (το τρίξιμο των πλαστικών δυστυχώς υπάρχει ότι και να κάνω) και επιδιορθώθηκε η μόνη ψιλοσοβαρή βλάβη που μου παρουσίασε μέχρις στιγμής, είχα τρύπιο ψυγείο και για αυτο χρειαζόταν συνέχεια παραφλού. Τώρα πλεόν είναι κομπλέ. Αφού έγινε τέλειο το μηχανάκι περάστηκε και κτεο (δυστυχώς πλήρωσα και το πρόστιμο).qw4i.jpg

Όταν είδε αυτήν την λίστα ο μηχανικός μου τρόμαξε, αλλά επειδή ξέρει τι ψείρας είμαι έκατσε και τα έκανε όλα όπως τα ήθελα

Στα 23500 μου πέταξε την αλυσίδα, οπότε αλλάχτηκαν και τα μανίσια αλυσιδογράναζα κι αλλάχτηκαν και τα λάδια.

Σήμερα το κοντέρ γράφει 24000, για αυτό και αποφάσισα να κάνω αυτόν τον απολογισμό, ύστερα απο 14000 χλμ και 2μιση χρόνια συμβίωσης.

Και πάμε στους αριθμούς τώρα

Αρχική αγορά 1700

Μεταβίβαση 100

2 ασφάλειες απο 75ε=150

Κτέο 70

Σερβις 10000χλμ=100

13000=80

Λαστιχα 120

16700=60

20300=200

23500=100

Βενζίνες: έχω μετρήσει πολλές φορές την κατανάλωση και πάντα κυμαίνεται γύρω στα 3,3λ/100χλμ

δεδομένου ότι έχω 10αρι ντεπόζιτο, μου βγάζει το κάθε ντεπόζιτο 280 χλμ. Αρα στα 14000 χλμ, έχω χρησιμοποιήσει 50 ντεπόζιτα. Απο 17 ευρώ γέμισμα το καθένα μας κάνει σύνολο 850Ε.

Τελικο σύνολο ευρώ που έχω δώσει απ την άρχη μέχρι και σήμερα 3500.

Η απόλαυση ανεκτίμητη. Πιστεύω ότι διάλεξα την καλύτερη μηχανή για να κάνω τα πρώτα μου βήματα και δεν έχω μετανιώσει στιγμή.

Το μηχανάκι έχει πολύ καλά κρατήματα, αν και οι αναρτήσεις είναι τέλειες στην εγνατία, στο σφιχτό στροφιλικί εμφανίζουν ταλαντώσεις στο πολύ πλάγιασμα, πάντα προοδευτικά όμως, φρένα αστεράτα, κινητήρας άσπαστος μέχρι στιγμής κι πιο δυνατός από των παπιών. Τελικη 140, αλλα τερματίζει στα 160 σε κατεβασια, ταχύτητα ταξιδιού 100-110. Ανεμοκάλυψη 0, άνεση σέλας είναι σχετικό, ταξίδι με 2ο άτομο θα ζοριστεί αλλά δεν θα σ αφήσει.

Αυτά είχα να πω καλά χιλιόμετρα σε όλους!!!qlcv.jpg

Αρέσει σε 13 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW r1200gs

Δημοσιεύτηκε

:thumbsup1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ΕR6-Ν Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

ειναι ωραιο να βλεπεις καποιον να επιβεβαιωνει τις επιλογες του!!

καλη συνεχεια καλα χλμ και απροβληματιστα.... αμα εκανες το μπροστινο φαιρινγκ μαυρο θα μετραγε να ξες!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Γαμάτο μηχανάκι Airoh(k600) WW. Ducati Streetfighter S (1098cc)

Δημοσιεύτηκε

καλα χιλιομετρα.. και παντα ορθιος..

υ.γ. καλα ρε μεγαλε 1α-2ο-3 σουπες δεν χορτασες? πως τα καταφερες στις 5? :tooth:

εγω μια εφαγα και ενιωσα χαλια γιατι δεν ειχα ξανα πεσει :thumbsdown:

υ.γ 2 το cbr οντως ειναι τιμιο. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Moto Guzzi Breva Zundapp

Δημοσιεύτηκε

cbr125 :wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki kaze r Honda CBR-Fi (600cc)

Δημοσιεύτηκε

''κι άκουγα μόνο θα, θα, θα, θαντερκατς κτλπ..'' :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

καλα χιλιομετρα και παντα ορθιος!!!!! :mB_kalo_e: :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
toyota aygo (1000cc) Suzuki gsx-r 1000 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλοτάξιδος και με το καλό να κάνεις άλλα τόσα χιλιόμετρα , κι όχι μόνο!!

Να το χαίρεσαι το εργαλείο!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Κι αφου περασαν αλλα 4 χρονακια κι κλεισαμε αισιως τα 50k χλμ, ας κανουμε μια συνοψη τι εχει γινει εως τωρα.

Οποτε εχουμε και λεμε:

Συνολικα αλλαχτηκαν τα λαδια 6 φορες, εχω καταληξει οτι το bel ray exs ειναι το καλυτερο αν θελει καποιος να βαζει φουλ συνθετικο, αλλιως και το exp κανει εξισου την ιδια δουλεια. Τα φουλ συνθετικα τα κρατησα για 8k χλμ και για 1 χρονο, οπως αναγραφοταν και στο μανουαλ και το μηχανακι δεν επαθε απολυτως τπτ.

Μπηκε φιλτρο αερα dna κι εκ τοτε καθαριζεται στα διαστηματα που πρεπει

Αλλαχτηκε μονο μια μπαταρια

4 μπουζι, παντα ngk cr8e

Λαδι αναρτησεων και παραφλου καθε 2 χρονια

2 μπροστινα λαστιχα και 4 πισινα, επειδη δοκιμασα σχεδον τα παντα εχω καταληξει οτι τα pirelli angel gt που φοραω τωρα στις μανισιες διαστασεις παντα ειναι το καλυτερο λαστιχο (michelin καλο αλλα δεν βγαζει χιλιομετρα, vee rumber kai continental contigo για κανενα λογο)

Κι επειδη δυστυχως πριν ενα χρονο περιπου μου το ριξαν παρκαρισμενο, εριξα αρκετα λεφτα για να το συνεφερω, οποτε το μηχανακι αυτην την στιγμη εχει ολα τα πλαστικα του καινουργια, οπως επισης και φαναρια, κοντερ. Επι της ευκαιριας αλλαχτηκαν και ολα τα ρουλεμαν, πλεξουδα, σινεμπλοκ, ντιζες, μανετες, αλυσιδογραναζα και μπηκαν μανιταρια gsg για να αποφυγουμε ξανα τα ιδια. Επισης ρυθμιστηκαν βαλβιδες και αλλαχτηκε ο τεντωτηρας καδενας διοτι δεν επαιρνε αλλο σφιξιμο και ακουγοταν αρκετα.

Επειδη καποια απο τα ανταλλακτικα στην αρχη δεν αλλαχτηκαν με γνησια, μπορω να πω με σιγουρια οτι το φθηνο πραγμα το πληρωνεις 2 φορες, ενω το μανισιο μια φορα και ξεμπερδευεις.

Οποτε πραγματα που πρεπει να παραμεινουν μανισια στο μηχανακι ειναι τα εξης: Φρενα (οτι αλλο εχω βαλει απλα δεν εχει την αποδοση που εχουν τα μανισια), αλυσιδογραναζα (τα ιδια με τα φρενα), μανετες (οι chinese δεν εχουν την τελεια εφαρμογη), ντιζες (οτιδηποτε αλλο απλα κοβεται σε λιγα χλμ), πλαστικα (τα καινουργια δεν ειναι τα γνησια με αποτελεσμα να χρειαζονται καποιο μονταρισμα για να κατσουν σωστα εκει που πρεπει), πισω φαναρι  (τα ενσωματωμενα led φλας μπορει να φαινονται cool, αλλα οταν ξεκολλανε τα περιβληματα λογω κολλας κακης ποιοτητας, δεν ειναι καθολου cool να ξαναπληρωνεις 2ο φαναρι), βιδες (καλες οι χρωματιστες αλλα κοβονται για πλακα αν σφιξεις ενα κλικ παραπανω).

Σε γενικες γραμμες απροσδοκητες βλαβες δεν εχει βγαλει, απλα με το κλεισιμο των 50000 και 12ετιας βγηκαν αρκετα πραγματα μαζεμενα, που θεωρουνται αναλωσιμα βεβαια.

Η καταναλωση κυμαίνεται στα 3,5λ/100 και μπορει ευκολα να φτασει και τα 4 αν δει τα πολλα ζορια (δικαβαλα ταξιδια, φουλ γκαζι για αρκετη ωρα)

Η συνεχεια σε καμια 5ετια, αν θα το εχω ακομη κι αν υπαρχει το φορουμ.

Καλα χιλιομετρα σε ολους!!

 

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τελικά δεν άντεξα και το έδωσα με 52500 χλμ. Οι λόγοι αρκετοί, με τον κύριο να είναι, ότι το γκάζι του πλέον δεν μου ήταν αρκετό. Επίσης οι βάσεις από τα πλαστικά, σπάσανε για ακόμη μια φορά, λόγω των υπέροχων δρόμων μας, γεγονός που με εξοργησε,  καθώς δεν πέρασε ούτε χρόνος από την τοποθέτηση των καινουργιων. Επιπλέον μπερδευε στα χαμηλά και έχανε συνέχεια παραφλου από το ψυγείο. Ο συμπλεκτης αν και με αρκετή ζωή ακόμη, άρχισε να δείχνει σημάδια κοπωσης και που και που πατιναριζε αν το ζοριζα. Τέλος οι αναρτήσεις, θεωρώ πως χρήζαν αντικατάσταση για τα δικά μου δεδομένα. 

Καθώς είχα ρίξει ήδη πάνω από 1μιση χιλιάρικο να το συνεφερω,  και συνεχιζα και είχα τα παραπάνω θέματα,  η απόφαση πάρθηκε και στην σωστή τιμή, πουλήθηκε και σύντομα. 

Τα μόνα λεφτά που "κλαίω"  είναι αυτών που δόθηκαν σε εξτρά,  καθώς ήξερα ότι δεν θα τα παιρνα ποτέ πίσω. Δεν πειραζει όμως, πλέον μου έφυγε το μικρόβιο της ασκοπης βελτίωσης κι αν ποτέ αποφασίσω να ρίξω λεφτά σε μηχανακι, τουλάχιστον θα σιγουρευτω ότι έχω μία καλή βάση. 

Στα 6μιση χρόνια που το είχα ξόδεψα σύνολο 7 χιλιάρικα, συμπεριλαμβανομένων όλων των εξόδων από την αγορά του μέχρι και των εσόδων από την πώληση του,  για μετακίνηση 45000 χιλιομέτρων. Πολλά ή λίγα είναι στην κρίση του καθενός. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μου λείψει καθώς το είχα συνδέσει με αρκετές ευχάριστες αναμνήσεις, αλλά πλέον έχει έρθει η ώρα να ανεβουμε σε κυβικά και να εξελιχθουμε οδηγικα και να αποκτήσουμε νέες εμπειρίες. 

Εις το επανειδειν λοιπόν καλό μου cbrακι! 

6IyPu3l.jpg

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα