manko5

service πίσω ανάρτηση..

25 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha dt125x (125cc) Honda crf (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σε ολα τα μέλοι!

ξέρει κάποιος να μου πει πως καταλαβένω ότι η πίσω ανάρτηση χρειάζετε service?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αν έχει μαλακώσει πολύ κι όταν την σκληρύνεις, αν παίρνει ρυθμίσεις, μετά από ελάχιστη χρήση είναι πάλι σουμιές. Στα πολύ χάλια μπορεί να τερματίζει κιόλας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha dt125x (125cc) Honda crf (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Στο δικάβαλο τερματίζει αλλα γενικά όταν κάθομαι κατεβένει πολύ..το ρύθμισμα μπορώ να το κάνω και μόνος μου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν τρεις περιπτώσεις να θέλει το αμορτισέρ σου service.

1. Τα λάδια έχουν γίνει τηγανόλαδα, που σημαίνει ότι δεν θα δουλεύει σωστά η απόσβεση και η επαναφορά.

2. Στάζει λάδι που σημαίνει ότι σύντομα θα χαθεί όλο το λάδι και δεν θα δουλεύει καθόλου το αμορτισέρ.

3. Έχει χαθεί όλο το λάδι, και δεν πήρες χαμπάρι, και δεν δουλεύει η ανάρτηση και πάλι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Γαμάτο μηχανάκι Airoh(k600) WW. Ducati Streetfighter S (1098cc)

Δημοσιεύτηκε

γινεται κρεβατι με ελατηρια...! η δικια μου ηταν τραμπολινο... :lipssealed: ευτηχως τη διορθωσαμε με ενα ρυθμισμα αλλα θελει το σερβισακι της σε λιγο,,!

προτιμησε απευθειας το σερβις αν εχεις τη δυνατοτητα και το χρειαζεται! :secret:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Mπορείς αρκεί α) να παίρνει ρυθμιση to dt. (δεν το γνωρίζω) β) Να έχεις το μανουαλ για να δεις πόσα κλικ θα ρυθμίσεις την προφόρτιση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton 110 Yamaha dt200wr (199cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

κ

Τροποποιήθηκε από τον yannisdoul

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXRTLXRVYZNSR Suzuki Το εχω

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η πισω καθως και η μπροστα αναρτηση θελει σερβις οταν δεν μπορουμε παρ'ολες της προσπαθειες και ρυθμισεις να επιτυχουμε το προβλεπομενο sag..οποτε και καταφευγουμε σε αντ/ση των ελατηριων τους

Οταν δε, δεν μας ικανοποιουν και οι αποσβεσεις των αναρτησεων, τοτε χρειαζομαστε και αλλαγη λαδιων σε αυτες.

Τροποποιήθηκε από τον NIKOLAS L
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Γαμάτο μηχανάκι Airoh(k600) WW. Ducati Streetfighter S (1098cc)

Δημοσιεύτηκε

το γραναζι εκεντροφορου ειναι σαν αυτο ?

0314120_%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%96%CE%99_%CE%95%CE%9A%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A1%CE%9F%CE%A6%CE%A9%CE%A1%CE%9F%CE%A5_astra-100_japan-130613162826_0_l.jpg

:pray::peep::crazy:
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Η πισω καθως και η μπροστα αναρτηση θελει σερβις οταν δεν μπορουμε παρ'ολες της προσπαθειες και ρυθμισεις να επιτυχουμε το προβλεπομενο sag..

Νικόλα, το sag δεν εξαρτάται από το ελατήριο και μόνο, δηλαδή από την ικανότητα του να σηκώνει ένα συγκεκριμένο βάρος? Τι ρόλο παίζει το αμορτισέρ στο sag? Όταν ένα αμορτισέρ είναι χωρίς λάδια, και έχουμε ρυθμίσει σωστά την προφόρτιση, η μηχανή δεν είναι με σωστό sag (άσχετα ότι εάν κινηθεί και χρειαστεί να αποσβέσει μια ανωμαλία δεν θα δουλέψει σωστά)?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXRTLXRVYZNSR Suzuki Το εχω

Δημοσιεύτηκε

Πολυ σωστα Γιωργο..Το sag ειναι ανεξαρτητο του αμορτισέρ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Άρα κάνουμε σέρβις στο αμορτισέρ σε κάθε περίπτωση που δεν δουλεύει σωστή η ανάρτηση, ο,τι ρύθμιση και να βάλουμε....

Βέβαια χρειάζεται εμπειρία για να ξέρεις εάν δουλεύει σωστά το αμορτισέρ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σε κάθε περίπτωση φίλε άμα το μηχανάκι έχει το ίδιο ελατήριο καμιά 10ετία και πολλές χιλιάδες χλμ, αν δεν το αλλάξεις μην περιμένεις πολλά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha DT (200cc) Buell (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

παιδιά επειδή και εμένα έχει γίνει λίγο βούτυρο η πίσω αναρτιση πόσο περίπου πάει το σερβις?(μονο για πίσω παντα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Γαμάτο μηχανάκι Airoh(k600) WW. Ducati Streetfighter S (1098cc)

Δημοσιεύτηκε

παιδιά επειδή και εμένα έχει γίνει λίγο βούτυρο η πίσω αναρτιση πόσο περίπου πάει το σερβις?(μονο για πίσω παντα)

για δωστε καμια απαντα, γιατι με ενδιαφερει και εμενα, :popcorn:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXRTLXRVYZNSR Suzuki Το εχω

Δημοσιεύτηκε

Άρα κάνουμε σέρβις στο αμορτισέρ σε κάθε περίπτωση που δεν δουλεύει σωστή η ανάρτηση, ο,τι ρύθμιση και να βάλουμε....

Βέβαια χρειάζεται εμπειρία για να ξέρεις εάν δουλεύει σωστά το αμορτισέρ....

Για να ειμαστε ασφαλης πανω στη μοτοσυκλετα πρωτα πρεπει να ειναι σωστη γεωμετρικα...Να πεφτει το αναλογο βαρος σε καθε τροχο και να ειναι το κεντρο βαρους εκει που εχει γινει προβλεψη να ειναι..

Απο εκει και περα το αν θα κανει γρηγορες ( παλια ή λεπτα λαδια) ή αργες (φρεσκαή χοντρα λαδια) αποσβεσεις το αμορτησερ ειναι αλλο θεμα..

Πρωτα ομως ελατηρια

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Γύρω στο 80άρι παίρνει ο kshock. Δεν ξέρω τώρα βέβαια αν τη ζητά λυμένη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXRTLXRVYZNSR Suzuki Το εχω

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πληροφοριες σχετικα με κοστος και συνεργεια θα βρεις σε παλαιοτερα τοπικ οπως

http://www.mybike.gr...__fromsearch__1

http://www.mybike.gr/topic/58656-service-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD/page__fromsearch__1

Τροποποιήθηκε από τον NIKOLAS L

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Trail Pegasos ADV

Δημοσιεύτηκε

Είμαι σε φάση σέρβις στην μηχανή και αναρωτιέμαι κατα πόσο αξίζει ή όχι η επισκευή σε κλειστού τύπου πίσω ανάρτησης. η μηχανή έχει 90κ χιλιόμετρα και φυσικά το πίσω δεν εχει επισκευαστεί ποτε. όχι οτι καταλαβαίνω καμία διαφορά δηλαδη! αξίζει τα 120+ ευρώ  ή δεν θα δώ καμία διαφορά εφόσον η ανάρτηση δεν ειναι κλασμένη σε  φάση να τερματίζει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Αξίζει, το 13 χρονων λαδι με 100k θα εγινε γρασο, αφετέρου μετρας σε αναρτησαδικο τα k stroke του ελατήριου και εαν ειναι οκ το κρατας εαν εχει πέσει βαζεις αφτερμαρκετ.

 Εναλλακτικά εαν εχεις λιγα επιπλέον πας στο παρακατω

https://www.hagon-shocks.co.uk/catalog/partdetail.aspx?PartNo=M68029

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Trail Pegasos ADV

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ελατήριο φοράει ετσι και αλλιώς πιο σκληρό της wp. ρωτάω περισσότερο απο την άποψη οτι δεν καταλαβαίνω κατι απο την τωρινή συμπεριφορά και αναρωτιέμαι αν θα δώ και κάποια διαφορά μετα το σέρβις!

εντιτ: επίσης μιλάμε για κλειστού τύπου ελατήριο που κανονικά το βγάζεις και το πετάς! απλά κάποιοι τα ανοίγουν και τα φρεσκάρουν. 

Τροποποιήθηκε από τον pit_hal

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fjr 1300 Shark RSX

Δημοσιεύτηκε

πριν 19 ώρες, το μέλος pit_hal έγραψε:

ελατήριο φοράει ετσι και αλλιώς πιο σκληρό της wp. ρωτάω περισσότερο απο την άποψη οτι δεν καταλαβαίνω κατι απο την τωρινή συμπεριφορά και αναρωτιέμαι αν θα δώ και κάποια διαφορά μετα το σέρβις!

εντιτ: επίσης μιλάμε για κλειστού τύπου ελατήριο που κανονικά το βγάζεις και το πετάς! απλά κάποιοι τα ανοίγουν και τα φρεσκάρουν. 

Aξιζει και με το παραπανω θα δεις μεγαλη διαφορα......Αν δεν ειναι επισκευαζομενο απο την κατασκευη του, ο μονος που μπορει να στο επισκευασει ειναι ο Ρεμουνδος στο Μενιδι Εγω επισκευασα πριν κανα διμηνο το δικο μου και εκανε παρα πολυ καλη δουλεια. Οσο για το ελατηριο σου το πιθανοτερο ειναι να μην εχει παθει κατι. Θα το δει ομως ο Ρεμουνδος. https://www.facebook.com/search/top/?q=επισκευή αμορτισέρ μότο

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fazer s2 Suzuki /GSX-S/BusaGen2

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ανδρεα ο Ρεμουνδος απαιτει την αναρτηση στο χερι η την βγαζει με εξτρα χρεωση?? Επισης ποσο σου πηγε?

Τροποποιήθηκε από τον Peiraiwths

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Trail Pegasos ADV

Δημοσιεύτηκε

@ANDREASP το σέρβις θα γίνει σε κατάστημα της θεσσαλονίκης που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες. το ελατήριο δύσκολα να εχει χάσει τις ιδιότητες του, με την ευκαιρία θα γίνει και μια συντήρηση στο μοχλικό!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fjr 1300 Shark RSX

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Peiraiwths έγραψε:

Ανδρεα ο Ρεμουνδος απαιτει την αναρτηση στο χερι η την βγαζει με εξτρα χρεωση?? Επισης ποσο σου πηγε?

Την αναρτηση δεν την βγαζει ο Ρεμουνδος. Δεν είναι όμως δυσκολη δουλεια. Φανταζομαι με κανα 20αρι να στην βγαλει καποιο συνεργειο. Εγω την εβγαλα μονος μου.(δυο βιδες είναι)

Ολοι οι επισκευαστες την θελουν στο χερι. Ρωτησα και στον Τασουλη και στον Κ-shock αλλα δεν μπορουσαν να μου την επισκευασουν γιατι δεν είναι ανοιγομενη. Το κοστος ηταν 150 ευρω.

 

πριν 21 λεπτά, το μέλος pit_hal έγραψε:

@ANDREASP το σέρβις θα γίνει σε κατάστημα της θεσσαλονίκης που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες. το ελατήριο δύσκολα να εχει χάσει τις ιδιότητες του, με την ευκαιρία θα γίνει και μια συντήρηση στο μοχλικό!

Και εγω το ιδιο πιστευω για το ελατηριο Απιθανο να εχει χασει πανω από ένα δυο δεκατα του χιλ.απο την αρχικη του διασταση και σιγουρα ειναι εντος των προδιαγραφών του

.Όταν εκανα την γενικη επισκευή στο μπροστινο συστημα (λαδια τσιμούχες γλυστρες ροδέλες κτλ) μετρησα τα ελατήρια και μετα από 135.000 χιλ  ηταν εντος των προδιαγραφών που δινει η YAMAHA. Ξαναμπηκαν τα ιδια.

Πολύ σωστα κανεις για την συντηρηση στο μοχλικο. Μια δουλεια λιγο μανουρα αλλα απαραιτητη οσο και η επισκευή της αναρτησης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα