StevenGalan

Yamaha Yamaha MT-09 (2014)


2939 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha Crypton X (135cc) MT Dragon Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν βρηκα αναλογο θεμα στο forum και μιας και το ειδα σημερα στο Facebook , ειπα να το κανω ενα Copy Paste εδω.

Yamaha MT-09 is a whole new concept in sport bike design. With a compact new chassis and high-torque 3-cylinder engine, this new generation performance machine is designed for riders who appreciate character and soul.

The beating heart of this new kind of animal is a lightweight 850cc 3-cylinder engine that kicks out a wide band of raw, linear torque giving outstanding acceleration that gets your adrenaline flowing.

And for agile handling this dynamic new naked motard-style bike is equipped with a compact aluminium chassis and upright riding position that make light work of everything - from weekday urban riding through to Sunday morning blasts.

998324_10151636535065349_538686182_n.jpg1001840_10151636537195349_1858842197_n.jpg945143_10151636537240349_596170628_n.jpg996713_10151636537395349_421647647_n.jpg971767_10151636538100349_655903206_n.jpg999377_10151636538525349_381346133_n.jpg

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Monocross rear suspension with horizontal shock

Refined ergonomics “full-control” riding position

YCC-T and D-MODE electronic control systems

298mm floating front discs radial-mount calipers

All-new lightweight 10-spoke alloy wheels

Consealed 3 into 1 exhaust

Engine type liquid-cooled

Displacement 847 cm³

Bore x stroke 78.0 mm x 59.1 mm

Compression ratio 11.5 : 1

Maximum power 84.6 kW (115PS) @ 10,000 rpm

Maximum torque 87.5 Nm (8.9 kg-m) @ 8,500 rpm

Lubrication system Wet sump

Fuel system Fuel Injection

Clutch type Wet

Ignition system TCI

Starter system Electric

Transmission system Constant Mesh

Final transmission Chain

Chassis Frame Diamond

Front suspension system Telescopic forks

Front travel 137 mm

Caster angle 25º

Trail 103 mm

Rear suspension system Swingarm

Rear travel 130 mm

Front brake Hydraulic dual disc, Ø 298 mm

Rear brake Hydraulic single disc, Ø 245 mm

Front tyre 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)

Rear tyre 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)

Dimensions

Overall length 2,075 mm

Overall width 815 mm

Overall height 1,135 mm

Seat height 815 mm

Wheel base 1,440 mm

Minimum ground clearance 135 mm

Wet weight (including full oil and fuel tank) 188 kg

Fuel tank capacity 14 L

Oil tank capacity 3.4 L

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton X (135cc) MT Dragon Yamaha R6 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Monocross rear suspension with horizontal shock

Refined ergonomics “full-control” riding position

YCC-T and D-MODE electronic control systems

298mm floating front discs radial-mount calipers

All-new lightweight 10-spoke alloy wheels

Consealed 3 into 1 exhaust

Engine type liquid-cooled

Displacement 847 cm³

Bore x stroke 78.0 mm x 59.1 mm

Compression ratio 11.5 : 1

Maximum power 84.6 kW (115PS) @ 10,000 rpm

Maximum torque 87.5 Nm (8.9 kg-m) @ 8,500 rpm

Lubrication system Wet sump

Fuel system Fuel Injection

Clutch type Wet

Ignition system TCI

Starter system Electric

Transmission system Constant Mesh

Final transmission Chain

Chassis Frame Diamond

Front suspension system Telescopic forks

Front travel 137 mm

Caster angle 25º

Trail 103 mm

Rear suspension system Swingarm

Rear travel 130 mm

Front brake Hydraulic dual disc, Ø 298 mm

Rear brake Hydraulic single disc, Ø 245 mm

Front tyre 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)

Rear tyre 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)

Dimensions

Overall length 2,075 mm

Overall width 815 mm

Overall height 1,135 mm

Seat height 815 mm

Wheel base 1,440 mm

Minimum ground clearance 135 mm

Wet weight (including full oil and fuel tank) 188 kg

Fuel tank capacity 14 L

Oil tank capacity 3.4 L

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Αρκετα ωραιο.

Περιεργο το φαναρι μπροστα αλλα μου αρεσει.

Απο τιμη βλεπω κανα 9000.

αν το εβαζαν 8000 παντως θα πουλαγε τα κερατα του

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-03 Arai Viper

Δημοσιεύτηκε

Ενδιαφέρουσα μοτο, ειδικά για μέσα και γύρω από την πόλη (άλλωστε αυτή είναι και χρήση των ΜΤ σαν σειρά, υποτίθεται)

Τα χαρακτηριστικά είναι καλά (από τα λίγα που ξέρω και μπορώ να κρίνω)

Από εμφάνιση θα προτιμήσω το ΜΤ03, με περισσότερες καμπύλες, τις εξατμίσεις πάνω κλπ

Από τιμή... θεωρώ ότι κάτω από 8000 δε θα πέσει αλλά για να είναι και "ανταγωνιστικό" δε θα πρέπει να ανέβει πάνω από τα 10.000

Με δεδομένο ότι το ΜΤ03 όταν πρωτοβγήκε πήγαινε στα 6.800 τότε εδώ

θα στοιχηματίσω για το χαβαλέ τιμή Ελλάδας 8.700 χωρίς abs 9.400 με abs. Εκτός αν ΠΡΑΓΜΑΤΙ θέλουν να χτυπήσουν ανταγωνισμό και το ρίξουν κι άλλο οπότε βγάλε 1000-1500 ευρώ από τις τιμές που έγραψα (δεν το βλέπω πολύ πιθανό).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

δημιουργήθηκε τοπικ για το συγκεκριμενο μοντέλο

2u909qd.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zephyr (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Μου φαινεται καταλληλο για stand :shoot:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ενα μωβ με ακραπα παρακαλω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

2nbylgz.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ηλεκτρογκαζο (YCC-T)

D-mode με τρεις χαρτες(std mode = ισχυς κατανεμμημενη γραμικα σε ολο το φασμα των στροφων ,A-mode =γεματη αποκριση στις χαμηλομεσαιες ,B-mode= ηπια αποδοση για πολη-βρεγμενο)

Εξατμιση 3:1

πλαισιο = αλουμινιου ελαφρυτερο κατα 10 κιλα απο οποιοδηποτε πλαισιο μοτοσυκλετας ιδιου κυβισμου

ψαλιδι =χυτο αλουμινιου δυο μερων ,δεξιο και αριστερο συγκολημενα μεταξυ τους με εξελαση αλουμινιου ,λυση που προσφερει ιδανικη ισσοροπια ακαμψιας και μειωνει το μη αναρτωμενο βαρος

ρυθμισεις εμπρος = μονο επαναφορα ,πισω συμπιεση - επαναφορα

http://www.motoblog.it/post/154287/yamaha-mt-09-2014-3-cilindri-850cc

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr (1000cc) Kawasaki ER6-G (649cc)

Δημοσιεύτηκε

Βλεπω και ρυθμισεις στα καλαμια ή με απατουν τ ματι μου απο την κουραση? :shock:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500F Kawasaki Ninja ZX-10R (998cc)

Δημοσιεύτηκε

ερωτευσιμο ! :wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

ομορφιές

2q2jwq8.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR+XRV (1000cc) Μπερδεμα

Δημοσιεύτηκε

Το φαναρι του ειναι σα να περιμενει "κατι" για να "ολοκληρωθει" ή ειναι ιδεα μου?

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος για Χίο.. Triumph Speed Triple.. (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

Σα Hornet μου μοιάζει....

Το φαναρι του ειναι σα να περιμενει "κατι" για να "ολοκληρωθει" ή ειναι ιδεα μου?

Σαν ενα fering εννοείς?? εαν ναι, νομίζω έχεις δίκιο...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Πίνακας οργάνων μετατοπισμένος δεξιά (!)

fkqq89.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

κυριοι απο οτι καταλαβαινετε ,το μηχανακι κατασκευαστηκε στηριγμενο σε τεχνολογια αιχμης.Τιμολογιακα μαλλον θα πικρανει κοσμο.Απο αυτα που γραφουν οι ιταλοι ειναι οντως πιστολι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

"αποδίδει 115 ίππους στις 10.000 στροφές και 8,9 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.500.

Επίσης, θα διαθέτει και τρεις διαφορετικούς χάρτες απόδοσης, έναν στάνταρ,

έναν για περισσότερη δύναμη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές

κι ένα mode για συνθήκες με μειωμένη πρόσφυση."

http://motomag.gr/mo...t-09&Itemid=112

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger (1050cc) Shoei XSpirit + AGV Blade MV Agusta F4 RepartoCorse (998cc)

Δημοσιεύτηκε

πλαισιο = αλουμινιου ελαφρυτερο κατα 10 κιλα απο οποιοδηποτε πλαισιο μοτοσυκλετας ιδιου κυβισμου λέει...

Γιατί υπάρχει άλλη μοτοσυκλέτα ίδιας κατηγορίας , ίδιου κυβισμού;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

πλαισιο = αλουμινιου ελαφρυτερο κατα 10 κιλα απο οποιοδηποτε πλαισιο μοτοσυκλετας ιδιου κυβισμου λέει...

Γιατί υπάρχει άλλη μοτοσυκλέτα ίδιας κατηγορίας , ίδιου κυβισμού;

To Z800 και το οικογενειακο FZ8. ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR+XRV (1000cc) Μπερδεμα

Δημοσιεύτηκε

Σαν ενα fering εννοείς?? εαν ναι, νομίζω έχεις δίκιο...

Ακριβως.... ειναι σα να σχεδιαστηκε για φαιρινγκ(το φαναρι) και να το εχουν βγαλει το φαιρινγκ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZS 600 Fazer Triumph Street Triple R (675cc)

Δημοσιεύτηκε

To Z800 και το οικογενειακο FZ8. ;)

Τα οποία παίζουν στα 230 και 212 κιλά γεμάτα, αντιστοίχως...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM (1290cc)

Δημοσιεύτηκε

μονο σε μενα δεν αρεσει?

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα οποία παίζουν στα 230 και 212 κιλά γεμάτα, αντιστοίχως...

Γενικα η σειρα ΜΤ της Yamaha ειναι αρκετα Minimal αλλα και το ολοκαινουριο παναλαφρο πλαισιο του 09 φαινεται κοσμημα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT660-R Zundapp KS800 (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Επιτελους λιγη Yamahila...βαρεθηκα να βλεπω Eurojapan. Προσαρμοσμενη στην αγορα χωρις να χανει τον Samurai απο μεσα της.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton X Αλλος Πολλες (xcc)

Δημοσιεύτηκε

μονο σε μενα δεν αρεσει?

Εμφανισιακά ούτε εμένα μου αρέσει. Αλλά κάποια στιγμή στο μέλλον θα την αγοράσω γιατί παίζει να είναι τρελλό παιχνίδι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα