gkourmoul1

TDM 900 TDM 900 - ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ


362 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οπως μερικοι γνωριζετε, ειμαι εδω και λιγες μερες κατοχος ενος Yamaha TDM 900 του 2004 με 80.000χμ στο ενεργητικο του. Ηταν συνειδητη επιλογη το μοντελο αυτο και οσο το καβαλαω και το γνωριζω (και με γνωριζει) τοσο πιο δικαιωμενος νιωθω για την επιλογη μου αυτη. Ανοιγω αυτο το θεμα με σκοπο να καταγραφω, τακτικα, τις σκεψεις μου για το μηχανακι αυτο. Θα προσπαθησω να ειμαι οσο πιο αντικειμενικος μπορω, εχοντας μια σχετικα μετρια εμπειρια απο μηχανες μεγαλου κυβισμου.

20130601200532201306022.jpg

%20<a%20%20data-cke-saved-href=

ΥΓ. Ενα μεγαλο ευχαριστω στον HLIAS και στον makisp που ετρεξαν για μενα!

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.
Αρέσει σε 14 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova R (675cc) AGV K4 Aprilia RSV4R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλος!!! :D

Δεν είναι του HLIA αυτό εε??

Και εκείνο θυμάμαι ότι έχει χιλιόμετρα και είναι και ίδιο χρώμα με το δικό σου ;-)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Πολυ σωστα θυμασαι!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda TRANSALP (650cc) Arai Quantum Honda VFR 750R RC30 (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιωργη εμπλεξες κ συ με οργανα μουζικης ωρε..?

χε,χε ωραιο φιλε κ φαινεται λουλουδι,καλοταξιδο ευχομαι!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr (1000cc) Kawasaki ER6-G (649cc)

Δημοσιεύτηκε

Μεγειες!! Πολυ ωραιο. Το θυμαμαι σε μια εκδρομη που καναμε το ΤΔΜ αυτο και μου φανηκε πολυ γληγορο. :mB_kalo_e:

Παντα ορθιος,και με πολλες γκαζιες,αυτες οι μιβ ειναι ερωτας τρελος!! :blush2:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλωσηρθες και επισημως στη μεγαλη οικογενεια της Yamaha!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλοριζικο Γιωργο, καλες βολτες!!! :_rock-on:

Ακομα δεν μπορω να πιστεψω, πως ο Λιακος αποχωρηστηκε τον TDMαρο!! :cry2:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιώργαρε καλορίζικο, καλοτάξιδο.

Καλές βόλτες και σούζες. :D

Ωραία τα τελικά

Ωραίος και ο Ηλίας.

Δείχνει «χαρτί» :D

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλορίζικο καλοτάξιδο και πάντα όρθιος!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Combiz (125cc) Hjc r-pha 11

Δημοσιεύτηκε

κι`ελεγα κατι μου θυμιζει αυτος ο γκριζομπλε ταφος,αντε καλοριζικο καλοταξιδο και παντα ορθιος με το καινουργιο σου εργαλειο γιωργο. :clapping:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Οι εντυπωσεις μου, συνοπτικα, μεχρι στιγμης ειναι οι εξης:

Κινητηρας:

Τα 86 ονομαστικα αλογα που εχει φαινονται απο το ρελαντι. Απο τις 2000 στροφες και επανω τραβαει χωρις καμια ενοχληση. Απο τις 4000 ξεκιναει και τραβαει δυνατα, και απο τις 6000 δεν προλαβαινεις να δεις ποτε ερχεται ο κοφτης, ειτε μεσα στο κιβωτιο υπαρχει 2α, ειτε 3η, ειτε 4η. Παρα πολυ ελαστικος και πολιτισμενος κινητηρας, με πολυ ομαλη λειτουργια σε ολο το φασμα. Κατι τρυπουλες παρατηρησα μονο στις μεσαιες στροφες. Η καταναλωση μεχρι στιγμης δεν πρεπει να ξεπερναει τα 5λτ ανα 100χμ, περιλαμβανοντας αρκετα κοκκινισματα. Ισως λεω και πολλα.

Κιβωτιο:

Με εξαιρεση την πρωτη σχεση ειναι αθορυβο και εξαιρετικα μαλακο. Μου θυμιζει πολυ εκεινο απο το vstrom. Και σε συνδυασμο με τον πολυ μαλακο συμπλεκτη και την ελαστικοτητα του κινητηρα, δημιουργουν ενα συνολο που σε προδιαθετει για ευχαριστη και ξεκουραστη οδηγηση. Χανει λιγο απο αισθηση θα ελεγα, αλλα σιγουρα δεν χανει καμια ταχυτητα, ειδικα σε σχεση με το τρανσαλπ οπου η δευτερα δεν ελεγε να μπει τις μισες φορες.

Φρενα:

Η εκδοση μου ειναι χωρις ABS και φοραει σωληνακια υψηλης απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη. Το αποτελεσμα ειναι οτι μπορω και κοκκαλωνω το μπροστινο με το μικρο μου δακτυλακι στη κυριολεξια. Πιο δυνατα ακομα και απο τα brembo της BMW. Θα τα χαρακτηριζα ως αρκετα αναισθητα, μιας και δεν δινουν αρκετα πληροφορηση, αλλα ειναι ακρως αποτελεσματικα . Ισως φταινει τα τακακια που φοραει. Θα φανει στην πορεια.

Να προσθεσω οτι φοραω ελαστικα metzeler Z6. Θα μιλησω αργοτερα γι' αυτα

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Αναρτησεις:

Πληρως ρυθμιζομενες αναρτησεις εμπρος πισω. Αλλαγμενα ελατηρια εμπρος πισω. Το αποτελεσμα, στις μαμα ρυθμισεις οπου το εχω, ειναι ακρως θετικο. Πολυ υψηλα επιπεδα ανεσης (ξεκινω απο εκει διοτι ειναι η προτεραιοτητα μου), δεν κοπαναει σε καμια λακουβα, εκει που με το τρανσαλπ μαρτυρουσα και ημουν διαρκως με ενα κατσαβιδι ρυθμιζοντας την επαναφορα του πισω. Ειναι οσο ανετα θελω και οσο σφικτα χρειαζεται ωστε να διατηρηρω ασφαλης, τοσο στο φρεναρισμα οσο και στο στροφιλικι. Για το τελευταιο να πω οτι δεν το πιεσα στις στροφες, ακομα, αλλα τα φρενα το δοκιμαζα συνεχεια στα ορια τους.

Θυμαμαι οταν καθομουν ως συνεπιβατης σε 900 φιλου αισθανομουν ακριβως το ιδιο και πισω, ανεση στις λακουβες.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXRTLXRVYZNSR Suzuki Το εχω

Δημοσιεύτηκε

Καλορίζικο Γιώργο..

Φαίνεται σαν καινούργιο το μηχανάκι..Εύχομαι να είναι αυτό που έψαχνες και να ζήσεις μαζί του μοναδικές στιγμές διανύοντας πολλά πολλά όμορφα χιλιόμετρα..

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM Ducati 848 EVO (848cc)

Δημοσιεύτηκε

αν ειναι του Ηλια ...φοραει τα δικα μου μαμα μπροστινα...εκτος αν τα αλλαξε.

καλοταξιδο και μη φοβασαι τα χλμ.

απλα τα Ζ6 δωστα...πουλο γιατι θα σε πουλησουν πολυ ευκολα.

μια και εχεις χωρις ΑΒS κανε την πιο απλη και ουσιαστικη αναβαθμιση.

Βαλε ζαντα απο Ρ1 1999-2003 και θα εχεις προσβαση πλεον σε ελαστικα αλλης κατηγοριας με πιο καλες γομες.

εγω στο δικο μου εχω 113300 χλμ και ...γουργουριζει.

οτι θες εδω ειμαστε...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Βαλε ζαντα απο Ρ1 1999-2003 και θα εχεις προσβαση πλεον σε ελαστικα αλλης κατηγοριας με πιο καλες γομες.

...

Καθεται στο πηρουνι του ευκολα αυτη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM Ducati 848 EVO (848cc)

Δημοσιεύτηκε

βγαζεις...βαζεις.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Ανεση-εργονομια-ανεμοκαλυψη

Η αισθηση οταν το καβαλαω ειναι οτι καθομαι σε ενα μηχανακι πιο ελαφρυ απο το τρανσαλπ και ελαφρως πιο συμμαζεμενο. Βεβαια τα κιλα του μαρτυρανε διαφορετικα. Οι γωνιες στο σωμα ειναι εξαιρετικες για το 188 εκατοστων μποϊ μου. Τα ποδια σε 90 μοιρες σχεδον και η πλατη ελαφρως κυρτη, θυμιζοντας σου οτι καθεσαι επανω σε τουριστικη μηχανη και οχι on-off. Προσωπικα εχω κουμπωσει 100% επανω στη μηχανη.

Μοναδικο μελανο σημειο ειναι η σελα, η οποια δεν εχει το αφρωδες υλικο των πιο προσφατων μοντελων και η οποια θελει λιγο βελτιωση. Συγκριτικα με εκεινη απο το τρανσαλπ την θεωρω πολυ καλυτερη και πιο ξεκουραστη για τον οδηγο.

Οσον αφορα την ανεμοκαλυψη, ειναι μετριου επιπεδου. Με την εξτρα ζελατινα που εχει η δικια μου ο αερας φευγει ψηλα χτυποντας με στο κουτελο μου. Ο κορμος και το κεφαλι και τα μονα που ειναι προστατευμενα απο αερα. Χερια, ποδια καλυψη μηδεν.

Οδηγωντας...

Ανεβαινεις πανω στην 82 εκατοστων σελα. Στατικα δειχνει το βαρος της η μηχανη. Βαζεις κλειδι και μιζαρεις. Αμεσως σε φτιαχνει ο θορυβος των εξατμισεων καθως η ελλειψη κραδασμων απο τον κινητηρα. Βαζεις πρωτη ξεκινας κανοντας την καθιερωμενη μανουβρα ξεπαρκαρισματος. Εκει αντιλαμβανεσαι οτι το τιμονι κοβει λιγο. Ξεκινας και αναπτυσσεις ταχυτητα και νιωθεις οτι οδηγας χρονια το μηχανακι αυτο. Ολα ειναι στη θεση τους. Γκαζι αρκετο ωστε να μην σε κανει να βαριεσαι, φρενα που συνεχως σου επιβεβαιωνουν την αποδοτικοτητα τους.

Μολις ζεσταθει αρκετα ο κινητηρας (σε 3 χιλιομετρα ειναι ΟΚ) αρχιζουν και οι δοκιμαστικες αποτομες επιταχυνσεις. Να δουμε τι αγορασαμε ρε παιδι! Η υπερστροφικη ταση ισχυος παραμονευει οταν ειναι κουμπωμενη η πρωτη και δευτερα (και η τριτη πολλες φορες). Με καλα ζεσταμενα ελαστικα και καλο οδοστρωμα, και με τερμα γκαζι η μηχανη απογειωνεται χωρις να υπαρξει το παραμικρο γλιστρημα ακομα και με την πρωτη. Φταιει βεβαια και ο οδηγος που κανει για δυο. Στο σημειο αυτο να πω οτι τα Μ6 ζεσταινονται υπερβολικα γρηγορα για τον χαρακτηρα τους.

Ξεκινανε οι στροφες. Το μοτορι δειχνει να μην του αρεσει και τοσο να πεφτει και να αλλαζει πορεια. Φταιει το υψηλο κεντρο βαρους του και γενικοτερα η σχεδιαση του. Παρολα αυτα πεφτει και ειναι και υποδειγματικα σταθερο για τα δεδομενα μου. Δεν ειναι κατι που με ενοχλει αυτη η ταση του να μενει ορθιο.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Συνοψιζοντας αυτες τις πρωτες εντυπωσεις των 2 ημερων που εχω την μηχανη, να πω οτι σε γενικες γραμμες ειμαι απολυτα ευχαριστημενος για να μην πω ευτυχισμενος. Και ευτυχισμενος γινεται ο.μοτοσυκλετιστης ο οποιος καβαλαει την καλη του και απο το πρωτο μεχρι το τελευταιο λεπτο της διαδρομης εχει ενα χαμογελο στα χειλη. Φανταστειτε λοιπον οταν αυτο συμβαινει επι καθημερινης βασεως....

Το μηχανακι θελει καποια μικρομαζεμματα και καποιες προσθηκες. Ολα θα γινουν οπως πρεπει σε βαθος χρονου ξεκινοντας απο τα απαραιτητα.... δηλαδη μπαγκαζιερα givi v46 (ειπαμε οτι το μηχανακι ειναι εργαλειο και οχι εκθεμα δε καφετερειες...), διπλο σταντ, και βελτιωση σελας.

Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες σας. Μεινετε αυστηρα συντονισμενοι. Θα επανερχομαι τακτικα με νεοτερα....

Τροποποιήθηκε από τον gkourmoul1
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

:worshippy: :worshippy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Καλωσηρθες και επισημως στη :tooth:μεγαλη:tooth: οικογενεια της Yamaha!

Ποιον κοροϊδευεις ρε Χρηστο.....!!!! :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM Ducati 848 EVO (848cc)

Δημοσιεύτηκε

ΓΙα το κοψιμο του τιμονιου...πηγαινε και δωσε 50€ και παρε σιδερενιο τιμονι Vstrom 650.

θα αναθεωρησεις για το κοψιμο...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

ΓΙα το κοψιμο του τιμονιου...πηγαινε και δωσε 50€ και παρε σιδερενιο τιμονι Vstrom 650.

θα αναθεωρησεις για το κοψιμο...

Ηδη φοραει απανω τιμονακι Renthal made in UK... Λες μα μεταλλασεται σε τιγρη σιγα σιγα? :tooth:

Το τιμονι ειναι με αποστατες και σχετικα στενο. Οχι ο,τι καλυτερο στον χειρισμο κανοντας μανουβρες, αλλα εν κινησει ειναι μια χαρα.

Εξαλλου, με αλλο τιμονι πως ειναι δυνατον να αλλαζει η διαδρομη που κανει??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM Ducati 848 EVO (848cc)

Δημοσιεύτηκε

το κοψιμο ναι ειναι στανταρ.

η λαβη αλλαζει και σε βολευει πιο πολυ.

ρωτα τον Ηλια οταν ειχε οδηγησει το δικο μου να σου πει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Η αληθεια οτι η λαβη ειναι χαλια. Βρισκουν τα δακτυλα μου στο ντεποζιτο. Οπως και να χει, οι επιλογες και οι διαθεσιμες λυσεις ειναι πολλες. Η μηχανη μπορει να βελτιωθει ποικιλοτροπως και σχετικα οικονομικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM Ducati 848 EVO (848cc)

Δημοσιεύτηκε

καταλαβα...θα σε αρρωστησουμε και σενα ...

οποιος ξεκιναει και βαζει χρημα στο TDM παντα...ξεκιναει απο τα απαραιτητα...και καταληγει να βαζει μεχρι ηχεια στους ...καθρεφτες.

μην ξεγελαστεις!

σελα

τιμονι

αυτα ειναι τα απαραιτητα.

ολα τα αλλα...με τον καιρο και αν..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα