themata

Bridgestone Battlax T30 sport touring

78 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

http://moto.bridgestone.eu/motorcycle-tyres/ranges/battlax/t30/

o διάδοχος του ΒΤ023

τό έχει βάλει κανείς?

σκέψεις? εντυπώσεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Ποιες είναι οι πρώτες σκέψεις μου?

Κλικ μι

1η σκέψη: είμαστε οι ακριβότεροι σε τιμές αλλά εκτός λίστας. Εύγε Eltrekka/elastrak..... :wallbash::ranting::lac::ranting3::knuppel2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton X Αλλος Πολλες (xcc)

Δημοσιεύτηκε

Για δείτε καιι αυτό!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Για δείτε καιι αυτό!

το οποίο ποιά ακριβώς σχέση έχει με το Bridgestone Battlax T30 του τόπικ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Πολύ ενδιαφέρον λαστιχάκι φαίνεται. Εάν ζεσταίνεται λίγο πιο γρήγορα από το 023 και είναι καλύτερο στην βροχή το έβαλα χθες!

Μέχρι και 19άρα ζάντα υποστηρίζει εμπρός. Θα χαρείτε οι ονοφάδες!

http://moto.bridgestone.eu/motorcycle-tyres/ranges/battlax/t30/#sizes

http://www.bridgestonemotorsport.com/championships/other/news/2863/bridgestone_launches_battlax_sport_touring_t30_motorcycle_tyre__and_puts_the_pleasure_back_in_touring

pneu-sport-touring-bridgestone-battlax-t30_hd.jpg

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Κυκλοφόρησε, τελικά, το Τ30. Το είδα από κοντά στο λαστιχάδικό της γειτονιάς. 1ο ζευγάρι που φέρνει. Είναι ελαφρώς πιο μαλακό από το 023 και ζεσταίνεται ευκολότερα. Η πράξη θα δείξει τι σόι ελαστικό είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Bridgestone fitted its new BATTLAX SPORT TOURING T30 tyre to unsuspecting riders’ bikes including Superbike hopefuls Alex Lowes and Ryuichi Kiyonari, not to mention The Prodigy’s vocalist Keith Flint and actor Danny John-Jules.

After completing a succession of laps with Ron Haslam and his team of instructors, they were told that their Honda CBR600RRs were kitted with the touring tyre and not a hyper sport version as they had all presumed.

Honda Ron Haslam Race School instructor John Yates said: “The feedback from each group told its own story. If we had told them at the start of the day that they’d be on a touring tyre, they’d have been quite nervous.

“When we told them at the end of their sessions, they were gobsmacked. We didn’t change them once on any bike throughout the day either, which says a great deal about the T30’s durability. Everybody wants a tyre with exceptional grip that lasts a long time and Bridgestone is onto a phenomenal winner here.”

The SPORT TOURING T30 is the latest tyre to join the BATTLAX line-up with technology based on Bridgestone’s development of MotoGP™ racing tyres.

The development concept of the new T30 is to give riders the real pleasure of touring, with improved handling and dry grip compared to the predecessor BT023 tyre. To achieve this, Bridgestone has developed a new compound, construction and tread pattern, all optimized for better rigidity and contact patch grip, giving a superbly good all-round tyre.

Bridgestone’s motorcycle business development manager Steve Watts said: “This was the first time we took the T30 onto the track and it performed brilliantly in all conditions.

“Riders want quick responsive handling that lets them hold the line they want while giving them the confidence to lean. Many of the guests rode pillion with Ron Haslam and could see how it performed under real pressure.”

Red Dwarf actor Danny John-Jules, who has been a keen motorcyclist for 15 years, said: “The science behind that tyre is incredible. The speed I was travelling on the back of Ron Haslam’s bike made me wonder if I would come out alive.

“I didn’t have any problems in the wet and didn’t experience any sliding at any point. The T30 is a seriously good tyre.”

The BATTLAX series is Bridgestone's premium brand of on-road motorcycle tyres. Top of the line BATTLAX tyres race in the FIM (Fédération Internationale de Motocyclisme) MotoGP, the premier motorcycle racing world championship series, for which Bridgestone is the official tyre supplier.

Bridgestone offers a wide range of BATTLAX tyres: from touring to racing, and for small motorcycles through to the largest machines. With a comprehensive line-up of motorcycle tyres, including the BATTLAX series, Bridgestone will strive to continue to support comfortable and enjoyable riding for motorcycle enthusiasts in the years ahead.

http://www.worldofbiketyres.com/features/ron.html

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε

Κυκλοφόρησε, τελικά, το Τ30. Το είδα από κοντά στο λαστιχάδικό της γειτονιάς. 1ο ζευγάρι που φέρνει. Είναι ελαφρώς πιο μαλακό από το 023 και ζεσταίνεται ευκολότερα. Η πράξη θα δείξει τι σόι ελαστικό είναι.

Αντε ρε Γιωργη γιατι ψηνομαι κι εγω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Κώστα ψήσου!! :punk: Φαίνεται καλό το λαστιχάκι!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fjr 1300 Shark RSX

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Χρειαζεται ενα λαστιχο να καλυψει το κενο που υπαρχει αναμεσα στα σπορ και στα τουρινκ λαστιχα. Να ειναι δηλαδη λιγο μαλακοτερο απο τα τουρινκ και να εχει μεγαλυτερη χιλιομετρικη αποδοση απο τα σπορ. Αν το Τ 30 καλυψει αυτο το κενο θα γινει Best seller

Τροποποιήθηκε από τον ANDREASP

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Yamaha Tracer

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αν ολα πανε καλα, λεω να το περασω στο στρωμα συντομα...

Edit: Σε επικοινωνια με 2 μαγαζια που πωλουν λαστιχα, υπαρχει μονο η πισω διασταση. Η μπροστα θα αργησει αρκετα...

Τροποποιήθηκε από τον stakhs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Θέλω και εγώ να το περάσω, αλλά το Ζ6 έχει μπόλικο ψωμί ακόμα. Πιθανότατα να το βάλω την επόμενη σεζόν :wallbash:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger (800cc) Shark RaceR Simson S-51

Δημοσιεύτηκε

καλουλι φαινεται, απλα να υπενθυμισω οτι σε διαστασεις για 19' υπαρχει κ το dunlop roadsmart II απ' το οποιο ειμαι τεζα ευχαριστημενος !!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FJR (1300cc) Shoei GT-Air Wanderer

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Χρειαζεται ενα λαστιχο να καλυψει το κενο που υπαρχει αναμεσα στα σπορ και στα τουρινκ λαστιχα. Να ειναι δηλαδη λιγο μαλακοτερο απο τα τουρινκ και να εχει μεγαλυτερη χιλιομετρικη αποδοση απο τα σπορ.

Καταρχην να ξεκαθαρισουμε,οτι τον τελευταιο χρονο,εχουν σταματησει να βγαινουν καθαρα τουρινγκ ελαστικα..Ολες οι εταιρειες πλεον τα εχουν βαφτισει sport touring..Η bridgestone γενικοτερα εχει σκελετο πολυ σκληροτερο απο τις αλλες εταιρειες,και προσωπικα δεν την προτιμω..Απο την αλλη,μολις κυκλοφορησε αυτο το μοντελο απο την Pirelli,το οποιο πιστευω οτι ειναι οτι κοντινοτερο σε αυτο που λες παραπανω..Την Παρασκευη θα τα περασω στο δικο μου..Μετα απο καποια χιλιομετρα,θα δουμε τι κανει..

Τροποποιήθηκε από τον Maggellanos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fjr 1300 Shark RSX

Δημοσιεύτηκε

Φιλε Δημητρη το ειπες και εσυ Τα τουρινκ λαστιχα τα βαφτησαν σπορτ τουρινκ .Παρεμειναν ομως αρκετα σκληρα και δεν κανουν, αν θες να κινηθεις λιγο πιο σβελτα καποιες φορες. Εγω ειχα πολλα γλυστρηματα και εβαλα τα s20 που ειναι απιθανο λαστιχο,αλλα δεν βγαζει χιλιομετρα. Ηδη εχω βαλει το δευτερο λαστιχο πισω και εχω κανει μολις 7500 χιλ.Δεν με ενδιαφερει να βγαλω 20 ή 25 που βγαζουν τα λεγομενα σπορτ τουρινγκ αλλα θα ηθελα ενα λαστιχακι με δυνατο κρατημα και να μου βγαλει 10-12.000 χιλ.

Περιμενω με ενδιαφερον την αποψη σου για το νεο ANGEL, κατ' αρχην για το κρατημα του και θα δουμε την αντοχη του. Μακαρι να καταλαβαν οι εταιριες την αναγκη για ενα λαστιχο με δυνατο κρατημα και αξιοπρεπη αντοχη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FJR (1300cc) Shoei GT-Air Wanderer

Δημοσιεύτηκε

Φιλε Δημητρη το ειπες και εσυ Τα τουρινκ λαστιχα τα βαφτησαν σπορτ τουρινκ .Παρεμειναν ομως αρκετα σκληρα και δεν κανουν, αν θες να κινηθεις λιγο πιο σβελτα καποιες φορες. Εγω ειχα πολλα γλυστρηματα και εβαλα τα s20 που ειναι απιθανο λαστιχο,αλλα δεν βγαζει χιλιομετρα. Ηδη εχω βαλει το δευτερο λαστιχο πισω και εχω κανει μολις 7500 χιλ.Δεν με ενδιαφερει να βγαλω 20 ή 25 που βγαζουν τα λεγομενα σπορτ τουρινγκ αλλα θα ηθελα ενα λαστιχακι με δυνατο κρατημα και να μου βγαλει 10-12.000 χιλ.

Περιμενω με ενδιαφερον την αποψη σου για το νεο ANGEL, κατ' αρχην για το κρατημα του και θα δουμε την αντοχη του. Μακαρι να καταλαβαν οι εταιριες την αναγκη για ενα λαστιχο με δυνατο κρατημα και αξιοπρεπη αντοχη.

Σπαμαρω τωρα και δεν πρεπει οποτε ζηταω προκαταβολικα συγνωμη.. :_hi:

Σε οτι αφορα τα angel,δυστυχως δεν προλαβαινω να παω αυριο για την αλλαγη οπως υπολογιζα,αλλα σιγουρα θα γινει μεσα στην επομενη εβδομαδα..Ενα μηνα αργοτερα θα ειναι φορτωμενα με 8-9.000 χιλιομετρα σε διαφορα τερρεν,οποτε σιγουρα θα γραψω εντυπωσεις,και θα ειναι και εγκυροτατες.. :tooth:

Αντρεα παντως να ξερεις οτι εαν οι αναγκες σου ειναι οπως τις διαβαζω παραπανω,τοτε την επομενη φορα και με τα ματια κλειστα,φορεσε το Metzeler M5...Ειναι οτι καλυτερο σε κρατημα,και σιγουρα θα βγαλεις 10-12.000..Δοκιμασε το και σιγουρα θα γινει το επομενο αγαπημενο σου.. :thumbsup1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Φιλε Δημητρη το ειπες και εσυ Τα τουρινκ λαστιχα τα βαφτησαν σπορτ τουρινκ .Παρεμειναν ομως αρκετα σκληρα και δεν κανουν, αν θες να κινηθεις λιγο πιο σβελτα καποιες φορες. Εγω ειχα πολλα γλυστρηματα και εβαλα τα s20 που ειναι απιθανο λαστιχο,αλλα δεν βγαζει χιλιομετρα. Ηδη εχω βαλει το δευτερο λαστιχο πισω και εχω κανει μολις 7500 χιλ.Δεν με ενδιαφερει να βγαλω 20 ή 25 που βγαζουν τα λεγομενα σπορτ τουρινγκ αλλα θα ηθελα ενα λαστιχακι με δυνατο κρατημα και να μου βγαλει 10-12.000 χιλ.

Περιμενω με ενδιαφερον την αποψη σου για το νεο ANGEL, κατ' αρχην για το κρατημα του και θα δουμε την αντοχη του. Μακαρι να καταλαβαν οι εταιριες την αναγκη για ενα λαστιχο με δυνατο κρατημα και αξιοπρεπη αντοχη.

Τα S20 σε πιο ελαφριές μηχανές με λιγότερα άλογα και βάρος, είμαι σίγουρος ότι θα βγάζουν παραπάνω χιλιόμετρα. Ελαστικά του τύπου ΒΤ023 έχουν τόσο μεγάλη διαφορά στο κράτημα από τα S20 στο FJR?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε

Χρειαζεται ενα λαστιχο να καλυψει το κενο που υπαρχει αναμεσα στα σπορ και στα τουρινκ λαστιχα. Να ειναι δηλαδη λιγο μαλακοτερο απο τα τουρινκ και να εχει μεγαλυτερη χιλιομετρικη αποδοση απο τα σπορ. Αν το Τ 30 καλυψει αυτο το κενο θα γινει Best seller

Θα συμφωνησω 100% μαζι σου!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε

καλουλι φαινεται, απλα να υπενθυμισω οτι σε διαστασεις για 19' υπαρχει κ το dunlop roadsmart II απ' το οποιο ειμαι τεζα ευχαριστημενος !!!

Επειδη φιλε κι εγω εχω το Roadsmart II θα το συγκρινω να δω τι "ψαρια" πιανει!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW r1200gs

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Επειδη φιλε κι εγω εχω το Roadsmart II θα το συγκρινω να δω τι "ψαρια" πιανει!

αμα στριβεις ορθιος πως θα τα συγκρινεις...? :peep:

Τροποποιήθηκε από τον ibar132

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε

αμα στριβεις ορθιος πως θα τα συγκρινεις...? :peep:

Αργησες αλλα την ειπες εσυ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fjr 1300 Shark RSX

Δημοσιεύτηκε

Τα S20 σε πιο ελαφριές μηχανές με λιγότερα άλογα και βάρος, είμαι σίγουρος ότι θα βγάζουν παραπάνω χιλιόμετρα. Ελαστικά του τύπου ΒΤ023 έχουν τόσο μεγάλη διαφορά στο κράτημα από τα S20 στο FJR?

Eχει πολυ μεγαλη διαφορα.Παντα βεβαια μιλαμε οταν θελεις να κινηθεις με κλισεις στο οριο της μηχανης(μασπιεδες).Εκει και με το 023 και με το michelin 2, και 3 ειχα πολλα γλυστρηματα ενω με το s20 σχεδον κανενα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Θέλω και εγώ να το περάσω, αλλά το Ζ6 έχει μπόλικο ψωμί ακόμα. Πιθανότατα να το βάλω την επόμενη σεζόν :wallbash:

Όπως και έκανα, μιας και το πολύ ψωμί που είχε ακόμα το Ζ6 είχε ξεραθεί, μετά από ~18000χμ....

20140710_180247_zpscad23626.jpg

20140710_180239_zps356cba60.jpg

Για λίγο το μάτι μου πήγε στο όμορφο PR4

20140710_183625_zps81d5bec8.jpg

Αλλά με τέτοιο σκελετό, το μάτι μου πήγε γρήγορα αλλού.....

20140710_183424_zpsf2c22438.jpg

20140710_183344_zpsfd68f880.jpg

20140710_185706_zpsde3a99e3.jpg

Και καμιά ώρα μετά, μετά την πρώτη βόλτα...

20140710_194611_zps1f5f6d5f.jpg

Εντυπώσεις θετικότατες. Καινούργιο ελαστικό, άρα σε όλα άριστο σε σχέση με το παλιό.

Γρήγορη κορώνα, άρα η μηχανή άλλαζε για πλάκα κλίση (το είχα παράπονο καιρό τώρα).

Αθόρυβο, με ανάλαφρο πάτημα, έδειχνε να βεντουζάρει για πλάκα στους δρόμους γυαλί όπου καθημερινά είχα γλιστρήματα.

Δεν το πίεσα βέβαια, αλλά παρόλα αυτά είχα αυξήσει τον ρυθμό μου σε σχέση με πριν. Και έχει πολλά περιθώρια (ασφάλειας) ακόμα.

Αναλυτικότερες εντυπώσεις εν καιρώ....

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Να προσθέσω ότι δείχνει αρκετά μαλακότερο σε σχέση με τον προκάτοχό του ΒΤ023 τον οποίο φοράει το R850. Και στο πάτημά του φαίνεται η σχετικά μαλακή γόμα. Φυσικά ο σκελετός είναι ο,τι καλύτερο....

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Εχω κανει καμια 400αρια χιλιομετρα. Οντως ειναι μαλακοτερο απο το bt23. Μου ζεσταινεται σχετικα ευκολα, και ειναι παντου και παντα βεντουζα. Τα χιλιομετρα τα εκανα με ~30 βαθμους και αρκετο αερα, σε επαρχιακο και εθνικο δικτυο με οδοστρωμα μετριο, κακο και (κυριως) γυαλι.

Το μηχανακι βουταει πολυ ανετα στη στροφη και οι εναλλαγες κλισεις ειναι παιχνιδακι παρα το ψηλο κεντρο βαρους της μηχανης. Η κορωνα τερματιζει αρκετα ευκολα χωρις να προκαλει αισθημα ανασφαλειας (δεν ειμαι κανενας στιφτης). Θα μπορουσα να ειμαι ολη μερα πλαγιασμενος με αυτο το ελαστικο. Πραγματικα χαιρομαι να το στριβω.

Τεστ φρενων δεν εκανα (το λυπαμαι ακομα). Παντως η πρωτη δεν σπινιαρει με την καμια πλεον.

Ολα αυτα που ειδα αυτες τις ημερες, εαν εχουν διαρκεια στον χρονο (θελω να μου βγαλει 2 χρονιες) τοτε νομιζω οτι βρηκα το λαστιχο που μου ταιριαζει....

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα