Optimus Prime

Φρένα How to...αλλαγή τακακίων, υγρών φρένων και εξαέρωση σε Yamaha Crypton R T115


70 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Astrea Grand (125cc) HJC FG-15/ REVIT RADAR Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολυ χρησιμο θα βοηθησει αρκετους, σε ευχαριστουμε για τις οδηγιες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

+1, Ο Ηλίας όντως τρομερό παλληκάρι.

Από ότι είδα φοράμε ίδια δαγκάνα-τακάκια. Περιμένω εντυπώσεις, γιατι πάω για αλλαγή. Τα brembo που έχω πάνω τώρα, απλά δεν.

Ηλία που είσαι; Για πες την γνώμη σου :baby:

Τροποποιήθηκε από τον AlexDMegara
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μιας και και το R T115 είχε την ίδια δαγκάνα με το Dinamik, εγώ εκτός από υγρό φρένων που έριχνα για να καθαρίσει, όταν έβγαζα τα εμβολάκια για να τα δω αν είναι οι φλαντζούλες σε καλή κατάσταση έπαιρνα το Dremel έβαζα την κεφαλή με το σφουγγαράκι επάνω και καθάριζα το έμβολο να φύγει η μάκα που επικάθεται γύρω από την φλάντζα.Μιλάω για την παρακάτω εικόνα όπου βλέπουμε βρωμιά γύρω γύρω στο έμβολο που είναι εκτεθειμένο!

11vqg5j.jpg

Μπράβο σου, πολύ καλή δουλειά!

Τροποποιήθηκε από τον st3li0s
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki

Δημοσιεύτηκε

07YA22.jpg

οι κωδικοί της brembo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Μπραβο!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Πολυ καλή εργασία, όπτιμους !

Οι φωτό ειναι καθαρές + το θέμα καρφιτσώνεται. :afro:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

well done my friend! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton R T115 (110.3cc) Yamaha WR250R (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολυ καλή εργασία, όπτιμους !

Ευχαριστούμε πολύ Θανάση!

Τα εύσημα πρέπει να αποδοθούν κυρίως στον επιβλέποντα που καθοδηγούσε την κάθε μου κίνηση! Πραγματικός φωταγωγός...! :D

Εγώ επιτελούσα το ρόλο των εργατικών χεριών (η καλύτερή μου :secret: ), αλλά μπορώ να πω ότι μου έμειναν αρκετά πράγματα! :) :)

Σε κάθε περίπτωση, είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. :)

Ευχαριστούμε παίδες για τα καλά λόγια. AlexDΜegara, θα ξαναποστάρω για εντυπώσεις εντός εβδομάδας! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

. Ελπίζω να μην τον ζάλισα με τις απορίες μου και να το ευχαριστήθηκε όσο εγώ, που δεν κατάλαβα καν για πότε πέρασε η ώρα και έπρεπε να φύγω.

και το κείμενο να μην έχει πολλά λαθάκια.... :sweatdrop:

Και τέλος, πιο σημαντικό απ’ όλα, να ευχαριστήσουμε την επιβλέπουσα, άριστη μηχανικό μας, χ

καταρχην εγω ευχαριστω για τα καλα σου λογια. με κανουν καπως ετσι :blush2:

Δεν με ζαλισες καθολου, ισα ισα γουτσαρα που καναμε ωραιες και σωστες δουλιτσες :)

Το κειμενο ειναι ολοσωστο. Ειδες τι εγινε? εκανες αυτο που σου ειπα. ''Θα κοιτας τις φωτο και θα σου ερχονται ολα στο μυαλο και με την σωστη σειρα. :_thumbsup: Το να το εκανα εγω το θεμα, δεν θα το εκανε πιο ομορφο ή οτιδηποτε.

Εσυ επρεπε να το κανεις και το εκανες πολυ ομορφα. Το ειπα και θα το λεω. Ο,τι εχει σχεση με μο/τα και τεχνικα πρεπει τα νεα μελη να μας τα ξαναποσταρουν, για να υπαρχει και μια ανανεωση. Επισης παντα μα παντα κατι μαθαινουμε ολοι, οσες φορες και αν το εχουμε ξανακανει.. Οπως παρακατω

έπαιρνα το Dremel έβαζα την κεφαλή με το σφουγγαράκι επάνω και καθάριζα το έμβολο

Ωραιος Στελιο. Δεν το ειχα σκεφτει ποτε αυτο.. Πολυ καλο και εξυπνο. :_thumbsup:

οι κωδικοί της brembo

δεν ηξερα οτι η brembo βγαζει και αυτο το size. Αλλα παρατηρω για αλλη μια φορα οτι αλλος ενας χρηστης δεν ειναι ευχαρηστημενος με αυτα τα τακακια..

Οι φωτό ειναι καθαρές

Ειδες Γιαννο ποσο καλες φωτο εβγαλε το κινητο σου? Για αυτο επεμενα. Το δικο μου δεν τραβαει τετοιας ποιοτητας εικονες..

Αγαπαμε Κ750s ( ή K750i ??? ) ( 'η το εγραψα σωστα, ή την μπερδεψα με την bmw k750s :mB_kalo_e: _

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Συγχαρητήρια και για τα Ελληνικά σου.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton R T115 (110.3cc) Yamaha WR250R (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μετά από 1 περίπου εβδομάδα και 500 χλμ, τα τακάκια έχουν στρωθεί πλήρως! Εντυπώσεις:

Σε σχέση με τα μαμά, δεν κάνουν αυτό το εκνευριστικό κχχχρρρρ όταν φρενάρω δυνατά για να ακινητοποιηθώ στο φανάρι. Αυτό το έκαναν τα μαμά στα πρώτα 2-3 χιλιάδες χλμ και μου έσπαγε τα νεύρα. Μετά έστρωναν.

Επίσης, το φρένο έχει καλύτερη αίσθηση, είναι πολύ πιο προοδευτικό με αποτέλεσμα να έχεις πολύ καλύτερη πληροφόρηση για το πότε θα μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός.

Η δύναμη του φρένου έχει παραμείνει πολύ καλή και δεν έχασε καθόλου σε αυτό το σημείο (το κρύπτον φημίζεται έτσι κι αλλιώς για το μπροστινό του). Αυτά προς το παρόν! :)

Συγχαρητήρια και για τα Ελληνικά σου.

Ευχαριστώ...(!)

Τροποποιήθηκε από τον Optimus Prime
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω αν πρέπει να το πω αλλά έχοντας την ίδια δαγκάνα και βάζωντας σωληνάκια υψηλής το φρενάρισμα τουλάχιστον στο δικό ήταν πολύ καλύτερο!

Βέβαια η επιλογή του να βάλεις σωληνάκια υψηλής μπορεί να έχει άλλο αντίκτυπο!

Απλώς ενημερωτικά το αναφέρω εννοώντας ότι όντως η δαγκάνα αυτή σαν δοκιμασμένη λύση έχει καλύτερη απόκριση με υψηλής!

:_hi:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki

Δημοσιεύτηκε

Ξέρει κάποιος να μας πει πόσοι τύποι τακακίων υπάρχουν;

Λογικά και εγώ ferodo θα βάλω,

FDB2087

αλλά σκέφτομαι να δοκιμάσω ebc

SFA197HH_01.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν και τα Premier 055!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Αφού τα καθαρίσαμε έπρεπε να τα πιέσουμε προς τα μέσα ώστε να χωρέσουν τα καινούρια τακάκια με την γεμάτη πάστα, χρησιμοποιώντας ως μοχλό ένα μακρόστενο αντικείμενο (πχ κατσαβίδι ή σωλήνας).

11vqg5j.jpg

Θα σου πρότεινα σαν πιο ασφαλή λύση, να ξαναβάλεις τα παλιά τακάκια + με το κατσαβίδι ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ, να ανοιξεις το κενό

ωστε να πιεστούν τα έμβολα πίσω.

Ετσι κι αλλιως τα τακάκια πάνε για πέταμα και δεν ασκείς πίεση με το κατσαβίδι σε ευαίσθητα σημεία της δαγκάνας.... :afro:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

ευχαριστω για τις πληροφοριες! ο ιδιοκτητης του crypton των φωτογραφιων πρεπει να αλλαξει τον δισκο συντομα γιατι εχει φαγωθει πολυ!

θα καταστρεφει γρηγορα τα τακακια αυτος ο δισκος!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fz6+daytona dy

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

μπορεί να μου πει καποιος αν υπαρχει καποια διαφορα στην αλλαγη τακακιων στο δικό μου?οχι το xt!

Το daytona dy 50.σκέφτομαι να βλέπω το thread στο κινητό και βήμα βήμα να κανω τα ίδια,δεν τα έχω ξαναλλαξει μόνος μου αλλα πιστεύω δεν είναι και τόσο δυσκολο.

Τροποποιήθηκε από τον bill_daytona

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

προχωρα :)

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fz6+daytona dy

Δημοσιεύτηκε

θελω να μάθω να κανω μόνος μου τετοιες απλες εργασίες,όπωσ πχ σήμερα αλλαξα λάδια,φιλτρο λαδιού στο xt και χάρηκα που είμαι εστω και λίγο λιγότερο ασχετος απο πριν :D

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fz6+daytona dy

Δημοσιεύτηκε

πολυ ωραιο θεμα!!χαιρομαι να διαβαζω τετοια θεματα.θα τα αλλαξω και γω alone.μπραβο στο διμιουργο!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) Nolan Yamaha Birdie (50 cccc)

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο σε όλους όσους ασχολήθηκαν! Μόλις τα άλλαξα μόνος μου! Σας ευχαριστώ!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Xj6 Diversion (600cc) Hjc fg15 Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Παιδιά καταρχήν συγχαρητήρια για το θέμα πολύ καλός οδηγός για εμάς που δεν ξέρουμε. Μου δώσατε κουράγιο να αλλάξω κεγώ τα τακάκια μόνος μου.. Αυριο κιόλας γιατί θέλουν άμεση αλλαγή! Όπως και το υγρό φρένων. Έχω μόνο μια ερώτηση, έχω ένα daytona με δισκόφρενα μπρος πίσω, χρειάζεται να αγοράσω έναν συγκεκριμένο τύπο τακακίων ή μπορώ να ζητήσω από τον μαγαζάτορα τακάκια για παπί και να μου δώσει τα σωστά; Μην τα αγοράσω και δεν ταιριάζουν..

Τροποποιήθηκε από τον l4m0

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

θα ζητησεις τακακια για το μηχανακι σου. γυρω στα 25 ευρω κοστιζουν (μπρως-πισω). αν δεν εχουν γνησια, πηγαινε σε ενα εξουσιοδοτημενο

συνεργειο daytona (η σε επισημο αντιπροσωπο).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Xj6 Diversion (600cc) Hjc fg15 Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα πήγαινα σε μαγαζί με ανταλλακτικά αλλά μάλλον θα πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να μου δώσουν κάτι καλύτερο και συμβατό με το παπάκι..Ευχαριστώ πολύ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα