30 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda hornet

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Eτσι μετράμε την μπαταρία, με το αμπερόμετρο μετράμε διαρροή, σβηστός ο κινητήρας και εξω τα κλειδιά

battl.jpg

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Αν υπάρχουν και άλλα σχέδια / σκαριφήματα, βάλτε ελεύθερα !

1 εικόνα = 1000 λέξεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW F650GS ('01)

Δημοσιεύτηκε

Eτσι μετράμε την μπαταρία, με το αμπερόμετρο μετράμε διαρροή, σβηστός ο κινητήρας και εξω τα κλειδιά

battl.jpg

Το βολτόμετρο θα δείξει μόνο πόσο υγιής είναι η μπαταρία πχ 12,2 βολτ = υγιής 11,5 βολτ = θέλει φόρτιση

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι από τα βολτ δεν φαίνονται διαρροές.

Από την άλλη το αμπερόμετρο είναι αυτό που θα δώσει τις ακριβείς πληροφορίες για απώλειες ρεύματος. Αλλά μην ξεχνάμε ότι αν κάτι τραβάει ρεύμα, όπως ο συναγερμός, είναι λογικό να υπάρχουν διαρροές με κλειστή την μηχανή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM

Δημοσιεύτηκε

εγω αυτο που εκανα συνηθως ηταν να μετραω με το βολτομετρο την μπαταρια χωρις να την εχω συνδεδεμενη με το μηχανακι και μετα απο καποιες ωρες να ξαναεπερνα ενδειξη.Εαν χασει 0,1-0,3 volt νομιζω οτι ειναι λογικο.Για παραπανω υπαρχει θεμα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Η μέτρηση της μπαταρίας είναι σύνθετο θέμα και δεν βγαίνει έτσι απλά. Στα 12,2V χωρίς να είναι συνδεδεμένη έχει περίπου το 50% με 75% του φορτίου της. Θέλει οπωσδήποτε φόρτιση γιατί η θειήκωση είναι πολύ έντονη και θα χαλάσει γρήγορα. Η μπαταρία είναι πλήρης όταν δίνει περισσότερα από 12,7V και σταματήσει η θειήκωση...

εγω αυτο που εκανα συνηθως ηταν να μετραω με το βολτομετρο την μπαταρια χωρις να την εχω συνδεδεμενη με το μηχανακι και μετα απο καποιες ωρες να ξαναεπερνα ενδειξη.Εαν χασει 0,1-0,3 volt νομιζω οτι ειναι λογικο.Για παραπανω υπαρχει θεμα

Σε γενικές γραμμές σωστός! Αφού φορτήσει την αφήνεις μια - δυο ώρες να ηρεμήσει ώστε να φύγουν τα επιφανειακά φορτία. Η τιμή που θα πάρεις τότε είναι σωστή.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

....αυτό που μας ενδιαφέρει στο θεμα, ειναι ο τρόπος εύρεσης διαρροής κάπου στο ηλ. κύκλωμα της μοτοσυκλέτας.

Ο τίτλος και οι ετικέτες, μπήκαν για να είναι εύκολα ευρέσιμο το τόπικ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM

Δημοσιεύτηκε

Α

....αυτό που μας ενδιαφέρει στο θεμα, ειναι ο τρόπος εύρεσης διαρροής κάπου στο ηλ. κύκλωμα της μοτοσυκλέτας.

Ο τίτλος και οι ετικέτες, μπήκαν για να είναι εύκολα ευρέσιμο το τόπικ.

Το ιδιο ισχυει,αφου φορτισεις την μπαταρια ξανακανεις την μετρησει με το βολτομετρο υστερα απο καποιες ωρες...εαν την δεις να ειναι πολλα volt κατω σημαινει προβλημα και δυστηχως η διαρροη ειναι μια απο της ποιο χειροτερες βλαβες (ετσι θεωρω) διοτι πρεπει να ψαχνεις τα παντα ολα στα ηλεκτρικα και την πλεξουδα.Σπαστικο και χρονοβορο.Σας ευχομαι να μην σας συμβει ποτε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Για τη διαρροή δε χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο. Το θέμα είναι όταν πρόκειται για μέτρηση της ικανότητας της μπαταρίας να εκκίνησει τον κινητήρα. Η τάση στα άκρα της μπαταρίας δε σημαίνει επι της ουσίας τίποτα με την έννοια ότι σε ενδιαφέρουν δυο παράμετροι για να μπορέσει να λειτουργήσει η μίζα. Η τάση και τα αμπέρ που μπορεί να δώσει η μπαταρία. Το βολτομετρο μέτρα μόνο το ένα σκέλος. Η αληθεια ειναι οτι την πραγματική κατάσταση της μπαταρίας τη βλέπεις μόνο με ένα τεστερ μπαταρίας όπου βλέπεις την τάση και την ικανότητα της μπαταρίας να δώσει ρεύμα υπό φορτίο κι όχι στο κενό, όπως γίνεται με το βολτομετρο. Πχ κατι τέτοιο:

BT91-7.V3.png

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δλδ αν εσύ μετρήσεις δύο μπαταρίες με βολτόμετρο μόνο,

και η μία μπαταρία στο ένα βουτάει στα 8 volt στην μιζιά

και η άλλη μπαταρία στο άλλο πέφτει απλά στο 11 volt στην μιζιά

εσένα αυτό δεν σου δίνει καμία πληροφορία;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Και να επιστρέψουμε στο θέμα, για διαρροές ο ένας τρόπος είναι με μέτρηση με αμπερόμετρο, όπως δείχνει το σχήμα.

Άλλος τρόπος να μετρήσουμε, αν έχουμε διαρροές είναι με μέτρηση αντίστασης. Βγάζουμε τον ένα πόλο, και βάζουμε το πολύμετρο σε μέτρηση αντίστασης σε Ω, στους πόλους της μοτοσυκλέτας, ΟΧΙ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ. Με κλειδί στο OFF πρέπει να μετρήσουμε ΑΠΕΙΡΗ αντίσταση (ή ισοδύναμα μηδενική αγωγιμότητα). Αν ακόμα και σε μεγάλες κλίμακες (π.χ. 100ΚΩ) μετρήσουμε τιμή αντίστασης, μόλις εντοπίσαμε μια διαρροή....

Φυσικά αν μετρήσουμε αντίσταση π.χ. 600ΚΩ δλδ μια πολύ μεγάλη αντίσταση, το αφήνω ως άσκηση για όποιον θέλει, πόσους μήνες θέλει μια 12V, 7AH μπαταρία για παράδειγμα να αδειάσει με αυτήν...

Αν όμως μετρήσουμε μικρές τιμές, π.χ. 100Ω, τότε αυτή είναι μια καλούτσικη διαρροή.

Πως εντοπίζουμε σε ποιό κύκλωμα είναι η διαρροή; 9 στα 10, η διαρροή γίνεται από ελατωματική ανόρθωση. Πρώτο βήμα λοιπόν, ξεφισώνουμε την ανόρθωση από το σύστημα, και ξαναμετράμε τους πόλους της μοτοσυκλέτας, χωρίς μπαταρία, κλειδί στο ΟΦΦ. Αν βγάζοντας την ανόρθωση, δεν μετράμε πια αντίσταση, μόλις βρήκαμε τον ένοχο.

Αν δεν είναι εκεί η απώλεια, συνεχίζουμε στο κουτί με τις ασφάλειες της μοτό. Βγάζοντας μία-μία τις ασφάλειες, μόλις βγάλουμε κάποια και τότε χαθεί η αντίσταση, μόλις βρήκαμε τον κλάδο των ηλεκτρικών της μοτό που έχει απώλεια.

Από εκεί και πέρα, ελέγχουμε αφαιρώντας ένα-ένα τα επιμέρους εξαρτήματα που συνδέονται στο κύκλωμα που τροφοδοτεί η ασφάλεια που βρήκαμε, μέχρι να βρούμε το εξάρτημα, που αφαιρώντας το, χάθηκε η αντίσταση.

Αν έχοντας σίγουρα βγάλει τα πάντα, επιμένει η αντίσταση, τότε έχουμε θέμα στην πλεξούδα μας.

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε

Φυσικά αν μετρήσουμε αντίσταση π.χ. 600ΚΩ δλδ μια πολύ μεγάλη αντίσταση, το αφήνω ως άσκηση για όποιον θέλει, πόσους μήνες θέλει μια 12V, 7AH μπαταρία για παράδειγμα να αδειάσει με αυτήν...

350000 ώρες ή 39 χρόνια περίπου (εφόσον η μπαταρία είναι σταθερή στα 12V, και δεν έχουμε άλλες απώλειες!

Αν όμως μετρήσουμε μικρές τιμές, π.χ. 100Ω, τότε αυτή είναι μια καλούτσικη διαρροή.

Όντως! Διότι το μέγιστο που μπορεί να αποδώσει είναι 58 ώρες.. Οπότε πρακτικά αν υπολογίσουμε και άλλες απώλειες (αντίσταση μπαταρίας, θερμότητα μπαταρίας, κακή χρήση της) δεν θα αντέξει πάνω από 2 μέρες!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δλδ αν εσύ μετρήσεις δύο μπαταρίες με βολτόμετρο μόνο,

και η μία μπαταρία στο ένα βουτάει στα 8 volt στην μιζιά

και η άλλη μπαταρία στο άλλο πέφτει απλά στο 11 volt στην μιζιά

εσένα αυτό δεν σου δίνει καμία πληροφορία;

Τα νούμερα προφανώς είναι στην τύχη γιατί καμία σχέση δεν έχουν με τις πραγματικές μετρήσεις.

Από κει και ύστερα, επειδή φοβάμαι ότι σου διαφεύγει αυτή η λεπτομέρεια, η μίζα δεν είναι σταθερό φορτίο αφενός (άρα @@ μέτρηση θα πάρεις ακόμα και με το γρηγορότερο πολύμετρό) και β) μια τέτοια μέθοδος μπορεί πολυ εύκολα να σε οδηγήσει σε εσφαλμένα συμπεράσματα στην περίπτωση που η μίζα σου πνέει τα λοισθια.

Συγκεκριμένα, βραχυκυκλωμενη μίζα, μετράς μεγάλη πτώση τάσης στα άκρα της μπαταρίας και θεωρείς ότι φταίει αυτή κι αγοράζεις άλλη τσάμπα. ;)

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Αφαίρεση ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τα νούμερα προφανώς είναι στην τύχη γιατί καμία σχέση δεν έχουν με τις πραγματικές μετρήσεις.

Από κει και ύστερα, επειδή φοβάμαι ότι σου διαφεύγει αυτή η λεπτομέρεια, η μίζα δεν είναι σταθερό φορτίο αφενός (άρα @@ μέτρηση θα πάρεις ακόμα και με το γρηγορότερο πολύμετρό) και β) μια τέτοια μέθοδος μπορεί πολυ εύκολα να σε οδηγήσει σε εσφαλμένα συμπεράσματα στην περίπτωση που η μίζα σου πνέει τα λοισθια.

Συγκεκριμένα, βραχυκυκλωμενη μίζα, μετράς μεγάλη πτώση τάσης στα άκρα της μπαταρίας και σα μπαμιας θεωρείς ότι φταίει αυτή κι αγοράζεις άλλη τσάμπα. ;)

Για την ιστορία αυτά τα νούμερα, ΔΕΝ είναι στην τύχη, και είναι επί της ίδιας μοτοσυκλέτας, την ίδια μέρα, σε δύο μπαταρίες. Όπως και ότι γράφω δλδ.

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Αφαίρεση....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ας μείνουμε σε επίπεδο τεκμηρίωσης, παρακαλώ.

Οι χαρακτηρισμοί δεν εχουν θεση, και γι'αυτό θα αφαιρεθούν.

Επαναλαμβανω, το τοπικ δημιουργηθηκε απο 1 πόστ συμφορουμίτη, και στόχος του ειναι να βοηθηθουν όσοι μελλοντικά θελήσουν, να εντοπίσουν εύκολα μια διαρροή.

Ήδη, εχουν γραφτεί διάφοροι λόγοι που προκαλουν μια διαρροή + τρόποι επίλυσης.

Να εστιάσουμε σε αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Προφανως οι εταιρειες που βγαζουν τα τεστερ για μπαταριες ειναι ανοητοι και τους διαφευγει η λυση με το πολυμετρο που αναφερεις. :)

Σε παρακαλώ πολύ , εκτός που έχεις μαύρα μεσάνυχτα από γνώσεις, το χειρότερο όλων, έχεις μαύρα μεσάνυχτα από διαίσθηση πως δουλεύει η φύση του ηλεκτρισμού. Κάνε μια χάρη λοιπόν σε όλους, και ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ με αυτά που γράφεις.

Εζησα να το ακουσω κι αυτο... Να εισαι καλα, αυτη η σου προταση με εκανε και γελασα και δεν στο λεω ειρωνικα! Σε καποια συναντηση ισως τα πουμε απο κοντα και θα διαπιστωσεισ, αν δεν εισαι ανθρωποσ με παρωπιδες οπωσ δειχνεισ εδω στα ποστ σου, οτι θα σου γυρισει πισω αυτο για τα μαυρα μεσανυχτα. :) καλο σου βραδυ και χρονια πολλα.

Edit: συγνωμη Θαναση, τωρα ειδα το ποστ σου. Φατο λαχανο το δικο μου. Χρονια πολλα και σε σενα. :)

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ναι εντάξει.

Μια μπαταρία, όταν δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο φορτίο που της ζητείται, τι κάνει; Ρίχνει την τάση της.

Άρα και αντίστροφα, αν δούμε μια μπαταρία, μόλις της ζητάμε φορτίο να ρίχνει την τάση της, άρα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει.

Διαισθητικά, αυτό σαν αίσθηση, το ξέρουν και τα μικρά παιδιά. Δώσε σε ένα παιδάκι ένα φακό, και μόλις δει την λάμπα να κιτρινίζει, θα σου πει ότι τα έπαιξε η μπαταρία. Διαισθητικά και το παιδάκι ακόμα, ξέρει την πτώση τάσεως. Που ένας μεγάλος θα μέτραγε με ένα βολτόμετρο.

Ε εσύ, που δεν έχεις παρωπίδες, και γελάς κιόλλας, από αυτά που γράφεις ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΝΟΙΩΘΕΙΣ. Και πετάς μπόμπες τύπου ''με το βολτόμετρο δεν βγάζουμε συμπέρασμα''

Ε ναι, αν δεν ξέρεις τι σου γίνεται, όντως δεν βγάζεις συμπέρασμα.

Τα τέστερ βγαίνουν για να κάνουν μια δουλειά. Τι πάει να πει αυτό; Το τέστερ δίνει πληροφορίες, το βολτόμετρο επίσης. Ανάλογα την δουλειά που θέλουμε να κάνουμε, μας φτάνουν οι πληροφορίες του ενός ή δεν μας φτάνουν και χρειαζόμαστε και τις πληροφορίες του άλλου. Και ναι το τέστερ θα βγάλει καλύτερη ετυμηγορία, αλλά ελλείψη τέστερ, δεν θα κάτσουμε να πεθάνουμε ενώ έχουμε βολτόμετρο διαθέσιμο.

Και οι μπουλντόζες σκάβουν την Γη, αλλά οι Αρχαίοι που δεν τις είχαν, πάλι σκάβανε όπως θέλανε. Τι θέλω να πω με αυτό; Το ότι ένα εργαλείο μας κάνει μια δουλειά, δεν σημαίνει ότι και κάποιο άλλο, διαφορετικό, αποκλείεται να μας την κάνει επίσης.

Εδώ η συζήτηση που άνοιξες ΕΣΥ είναι αν μια τάση μας δίνει πληροφορία ή όχι. Εσύ λες όχι, εγώ λέω ναι και πολύ μάλιστα. Και δίνω και τον τρόπο και εδώ http://www.mybike.gr/topic/62913-θέματα-ανόρθωσης-μπαταρίας-τελοσ/ και κατασκευαστικά και τι πρέπει να κοιτάμε και τι σημαίνει.

Τέσπα, μου φαίνεται τελείως παράλογο να συζητάμε αν η μέτρηση τάσης βγάζει πληροφορίες ή όχι... Άιντε με το καλό σε λίγο να πιάσουμε και το αν η Γη γυρίζει...

Αντί για όλες αυτές τις σοφιστείες για να βγάλεις λάδι μια λάθος άποψη, μπορείς κάλιστα να πεις, ναι έκανα λάθος, δεν απάντησα ακριβώς σωστά, μπερδεύτηκα και άλλο νόημα κατάλαβα κ.ο.κ. Ουδείς αλάνθαστος και δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε και κανείς δεν θα σε κατηγορούσε για αυτό.

Το να προσπαθείς όμως μια συζήτηση ολόκληρη, να μου βγάλεις, ότι μια μέτρηση τάσης δεν μας δίνει καμιά πληροφορία, δείχνει ότι και εσύ ακόμα ξέρεις το λάθος σε αυτό που έγραψες, και κοιτάς με σοφιστείες να το βγάλεις πάση θυσία σωστό.Ε αυτό είναι πραγματικά άσχημο. Θες να το συνεχίσεις πολύ ακόμα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Τα τέστερ βγαίνουν για να κάνουν μια δουλειά. Τι πάει να πει αυτό;

Το τέστερ δίνει πληροφορίες, το βολτόμετρο επίσης.

Ανάλογα την δουλειά που θέλουμε να κάνουμε, μας φτάνουν οι πληροφορίες του ενός ή δεν μας φτάνουν και χρειαζόμαστε και τις πληροφορίες του άλλου.

Και ναι το τέστερ θα βγάλει καλύτερη ετυμηγορία, αλλά ελλείψη τέστερ, δεν θα κάτσουμε να πεθάνουμε ενώ έχουμε βολτόμετρο διαθέσιμο.

Ο Χαγιαμπουσας ομως επιλέγει την άκρως επαγγελματική άποψη, εν αντιθέσει με σενα που πας με απλό βολτόμετρο.

Αντιστρέφοντας τα εργαλεία όμως, ειμαι 1000% σίγουρος ότι και με απλό βολτόμετρο ο Χαγιαμπουσας, πάλι θα εντοπίσει την στραβή..

Σαφως το ίδιο κι εσυ με το τέστερ.

Δινει ομως και το παράδειγμα με την βραχυκυκλωμενη μίζα.

Τα υπόλοιπα ειναι περιττά ρε 'σεις..

Το γεγονος οτι παραθέτετε απόψεις + λύσεις, ειναι οτι καλύτερο.

Φυσιολογικό ειναι να υπάρξουν και διαφορές στις απόψεις.

Και υγιές.

Η μπλέ πρόταση, μου λέει οτι......συμφωνείτε.

:afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Θαναση συγνωμη προκαταβολικα απο σενα και τους συμφορουμιτες για οτι γραψω. :afro:

Αγαπητε ιπταμενο ονειρο ή οτι εισαι τελος παντων, συγνωμη που καθυστερησα να σου απαντησω αλλα ειχα παει να αδειασω το εντερο μου προκειμενου να γλιτωσω το χεσιμο μαζι σου, παρα το οτι συνεχιζεις και εισαι προκλητικος, προσβλητικος κι εριστικος χωρις να σου εχω δωσει κανενα δικαιωμα ή να εχω απευθυνθει ποτε σε σενα με αντιστοιχο υφος. Δεν πειραιζει, ως γνωστον τα φορουμ ειναι μικρογραφιες της κοινωνιας οπου κυκλοφορουν καθε καρυδιας καρυδια.

Στο διαταυτα, για τελευταια φορα και το δηλωνω ωστε να μη θεωρησεις οτι με "βουλωσες" και δεν ξερω να σου απαντησω, κανω μια αναδρομη στο θρεντ. Η ολη συζητηση ξεκινησε απο το ποστ του nikoskallithea για το πώς μετρας την κατασταση της μπαταριας και πώς για διαρροή. Παρακατω ο Falax ποσταρει και λεει (σωστα & συμφωνω μαζι του) οτι αυτος ο τροπος μετρησης θα δειξει μονο αν η μπαταρια μας θελει φορτιση κι οχι αν ειναι καλη, με την εννοια αν εχει ζωη μεσα της. Μεσολαβουν καποιες απαντησεις και ποσταρω εγω οτι για το αν ειναι ικανη η μπαταρια να εκκινησει εναν κινητηρα ή οχι δεν αρκει μια απλη μετρηση στην ταση της αλλα δυο συνιστωσες, η ταση της και η ικανοτητα της να δωσει το απαιτουμενο ρευμα. Ο μονος τροπος για να γινει σωστα και με μηδενικη πιθανοτητα λαθους, ειτε σου αρεσει ειτε οχι, ειναι τα τεστερ μπαταριας οπου μετρουν την ταση της υπο φορτιο και μαλιστα ρυθμιζομενο. Ετσι, μπορεις να εισαι σιγουρος οτι η μπαταρια σου μπορει να δωσει τα καταλληλα αμπερ (και σε συνεχεια/αναλυση αυτου που ειπα) αν παρ'ολ'αυτα η μιζα σου δεν μπορει να εκκινησει τον κινητηρα, αυτο συνεπαγεται αυτοματως οτι φταιει κατι αλλο κι οχι η μπαταρια σου.

Ερχεσαι λοιπον και μου λες αστειοτητες για εξωγηινους κλπ ενω σου μιλαω με συγκεκριμενο παραδειγμα: εχεις μια βραχυκυκλωμενη μιζα και την ωρα που μιζαρεις η ταση της μπαταριας πεφτει πολυ κατω απο τα υποτιθεμενα σου φυσιολογικα επιπεδα κι εσυ μετρας με ενα πολυμετρο την ταση της. Τι θα καταλαβεις? Οτι η μπαταρια ειναι "ψοφια" και θελει πεταμα ενω κατι τετοιο δε θα ισχυει. Διαφωνεις? Σου φαινεται εξωγηινο σεναριο?

Θες κι αλλες περιπτωσεις που μπορει να συμβει αυτο? Βραχυκυκλωμενο ρελε μιζας, κακος χρονισμος κινητηρα, 1002 μηχανικα προβληματα και παει λεγοντας.

Μετα απο την ανευ προηγουμενου επιθεση σου, για τον ισχυρισμο μου οτι το τεστερ ειναι ο σωστος τροπος για ελεγχο την μπαταριας, ερχεται το παρακατω

Και ναι το τέστερ θα βγάλει καλύτερη ετυμηγορία, αλλά ελλείψη τέστερ, δεν θα κάτσουμε να πεθάνουμε ενώ έχουμε βολτόμετρο διαθέσιμο.

ενω πιο πριν στο ιδιο ποστ εχεις ο ιδιος γραψει

Ε ναι, αν δεν ξέρεις τι σου γίνεται, όντως δεν βγάζεις συμπέρασμα.

Βρε μπας και τελικα αλλος δεν ξερει τι του γινεται????

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Έχω ήδη απαντήσει γιατί είναι λάθος αυτά που γράφεις.

Τέσπα, όποιος καταλαβαίνει, καταλαβαίνει, έχω κι άλλα πράγματα να κάνω από το να προσπαθώ να εξηγήσω τα ΕΥΚΟΛΑ, σε ανθρώπους που κάνουν τον ΔΥΣΚΟΛΟ.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva SuperCity (125cc) Shark S500 Air Suzuki GSX-R (600 K5cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Απλά πράγματα: Για να εξετάσουμε με ~70-80% ορθότητα αν η μπαταρία μας είναι εντάξει, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε battery tester. Οι υπόλοιπες μετρήσεις είναι απλά ενδείξεις. Δεν είναι άχρηστες, είναι απλά ενδείξεις ότι κάτι δε πάει καλά

Μέτρηση διαρροής όπως αναφέρθηκε και εικονογραφήθηκε με αμπερόμετρο

Τροποποιήθηκε από τον Messer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TTR (250cc) Yamaha WR (400cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά να ρωτήσω κάτι? Πόση διαρροή ρεύματος επιτρέπεται από την μπαταρία με κλειδιά εκτός? Δηλαδή πόσα mA πρέπει να μετρήσω για να αρχίσω ανησυχώ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε

υπολόγισε ποσες λαμπες είναι ανοιχτές.

αν πχ έχεις μπροστά 35W λαμπα, και πίσω άλλη μια 5W, και είναι και κανα-δυο λαμπακια στο κοντερ αναμένα, τότε χοντρικά 4-4.2Αmpere

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt-e

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεδομένου ότι οι συνηθισμένες μπαταρίες είναι 7AH , τα 4 Α δεν είναι κάπως πολλά ?

Εγώ αυτό που έχω να πω για τα ηλεκτρικά είναι αρχικά ότι μπορεί να να σε τρελάνουν :P ψυχοφάρμακα και τέτοια .

Εμένα έχει ταλαιπορημένη πλεξούδα , αυτή τη στιγμή το μηχανάκι τελικά είναι στο μάστορα αν και έλεγα να το λύσω μόνος μου γιατί χτες το βράδυ ξαναρχησε τις διακοπές στα ρεύματα...

Τέλος πάντων , καλό είνια όσοι πιάνουν κατσαβίδι στο χέρι να έχουν μια πιο συνολική άποψη , για να καταλαβαίνουν τι βγάζουν και οι μετρήσεις .

Στα περισσότερα μηχανάκια η μπαταρία έχει ΚΑΙ ρόλο σταθεροποιητή τάσης πέρα από κινητήρια δύναμη της μίζας . Το ηλεκτρικό κύκλωμα της μηχανής έχει τα εξής (δεν θα μπλεχτώ με πολαπλασιαστές,μπουζιά κτλ , θα μιλήσω για το "δευτερεύον") :

πηνεία (αριστερό καπάκι) , από εκεί φεύγουν 3 καλώδια, οι άκρες των πηνείων .

Αυτά τα 3 καλώδια πάνε στον ανορθωτή . Ο ανορθωτής είναι ένα εξάρτημα που εσωτερικά έχει μια διάταξη που ανορθώνει το ρεύμα , το κάνει δηλαδή από εναλασώμενο συνεχές (καθώς το ρεύμα που παράγεται επαγωγικά λόγω της περιστροφικής κίνησης του πηνείου ως προς ένα μαγνήτη είναι εναλασώμενο και μπλα μπλα μπλα μπλα) .

Ο ανορθωτής δίνει στο βασικό κύκλωμα της μηχανής συνεχές ρεύμα λοιπόν , ακαθόριστης όμως τάσης . Οταν αυτή η τάση ξεπεράσει τη τάση της μπαταρίας , η μπαταρία φορτίζει .

Γιατί δεν φορτίζει μια μπαταρία εξολοκλήρου από τον δυναμό της (πηνεία/ανορθωτής) αλλά θέλει και φόρτισμα από τη "μπρίζα" ?

Οι προδιαγραφές για το XTάκι μου όπως μάλλον και στις περισσότερες μηχανές λένε ότι η μπαταρία πρέπει να έχει γύρω στα 12,7 - 12,8 V . Για να φορτίσεις μια μπαταρία που είναι στα 11 και δεν είναι γ@#$%^&η με νορμάλ φόρτιση (ρεύμα γύρω στο 1 - 1,2Α ) πρέπει ουσιαστικά να της βάλεις μια τάση στους πόλους της κοντά στα 15V πχ και να την αφίσεις για κανα 4ωρο ή 5αωρο ή παραπάνω (τα νούμερα είναι στο περίπου ε , μην με φάτε) ανάλογα το πόσο ξεφόρτιστη είναι κτλ . Το σίγουρο είναι ότι πρέπει η τάση από τον φορτιστή να είναι μεγαλύτερη από της μπαταρίας ώστε το ρεύμα που προκαλείται από τον φορτιστεί να "υπερνικά" το ρεύμα που προκαλείται από την μπαταρία . Λόγω λοιπόν του κυκλώματος δημιουργείται ρεύμα αντίστροφο εντός της μπαταρίας και ένα μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας η μπαταρία το κρατάει . Οσο μεγαλύτερο το ρεύμα τόσο πιο γρήγορα φορτίζει και η μπαταρία , γιαυτό άμα δείτε τις μπαταρίες γράφουν αργή φόρτιση 10 ώρες πχ με ρεύματα κοντά στο 1 Α και πολύλιγότερο για ρεύματα κοντά στα 5 Α . Προφανώς όταν τη φορτίζεις γρήγορα την φθήρεις και περισσότερο .

Προφανώς όσο περνάει η ώρα και φορτίζει η μπαταρία η τάση στους πόλους της ανεβαίνει, άρα το ρεύμα μικραίνει καθώς υπερνικά όλο και δυσκολότερα το αντίστροφο από τη μπαταρία . Η μπαταρία τείνει να φτάσει στην τάση του φορτιστή . Γιαυτό πρέπει να έχουμε το νου μην υπερφορτιστεί . Στα 12,8 - 12,9 σταματάμε .

Τελικά όλο το κόλπο με τη φόρτιση έχει να κάνει την τάση των 2 εξαρτημάτων (μπαταρία - φορτιστής) να διατηρίσουν την αρχικής τους κατάσταση και να είναι σε ηρεμία . Ο φορτιστής ανάλογα με την ικανότητα που έχει να "προμιθεύσει" με ηλεκτρική ενέργεια (πόσα watt είναι δυλαδή) προσπαθεί να φέρει την ηρεμία στα 17V πχ και το ρεύμα να γίνει μηδενικό , ενώ η μπαταρία το παίζει δύσκολη μεν , αλλά τελικά το ρουφάει το ρεύμα και (εφόσο η τάση του φορτιστή είναι μεγαλύτερη) και τελικά συμβιβάζεται και ανεβάζει την τάση της .

Το δυναμό της μηχανής τώρα απλά συμπληρώνει ένα μικρό μέρος μιας και δεν έχει τη δυνατότητα , και δεν πρέπει κιόλα για να μην κάψει τα πάντα , να δώσει τάσεις κοντά στα 20V πχ για να φορτίσεις γρήγορα τη μπαταρία . Στις 5000σαλ λέει ότι πρέπει να δίνει 14 V , οπότε καταλαβαίνετε πόσες ώρες θα θέλει για να φορτίσει πλήρως τη μπαταρία . Θα σε θέλει να κινείσαι με 5000+ σαλ για καμιά 10άρια ώρες χοντρικά . Τώρα όποιος έχει όρεξη να ξεκινήσει ταξίδι με ελατωματικά ηλεκτρικά μάλλον είναι αρκετά ριψοκίνδυνος :P .

Αμα η μπαταρία δεν φορτίζει , τότε τα ενδεχόμενα είναι τα εξής :

1) να έχει διαλύσει τα πηνεία (ψιλοαπίθανο)

2) να έχει κάψει καμιά ασφάλεια ( στο δικό μου αν καεί α ασφάλει μεταξύ ανορθωτή-μπαταρίας το μηχανάκι παίζει μόνο με μπαταρία αν θυμάμαι καλά άρα το έχεις πάρει πρέφα ότι κάτι τα παιξε )

3) να έχει φαγωθεί κανά καλώδιο (όχι πολύ απίθανο)

4) να τα χει φτίσει η μπαταρία (πολύ πιθανό)

5) να τα χει φτύσει ο ανορθωτής (πολύ πιθανό)

Πολύ προσοχή και με τις πρώτες κόνξες στα ρεύματα να μην παίρνει μπροστά το μηχανάκι γιατί ο ανορθωτής είναι πούστικο πράγμα . Ο χαλασμένος ανορθωτής πάει και δίνει εναλασώμενα ότι να ναι ρεύματα στο κύκλωμα και κινδυνεύεις να τα διαλύσεις ΟΛΑ με ένα χαλασμένο ανορθωτή . Οταν είχα το Virago 250 ο ανορθωτής τα χε παίξει , και αφού μου έκαψε όλα τα φώτα τις ασφάλειες και τις ασφαλειοθήκες , το φλασέρ , μου διαλυσε τη μπαταρία και έκανε και (ευτυχώς) βλάβη στη πλακέτα και ένα τσακάλι μου άλλαξε νομίζω 2 καμένα πικνωτάκια . Θα μπορούσε να τα κάψει όλα για όλα . Το έπαιζα πολύ μάγκας και έλεγα "ε δεν έχει μπαταρία , το βάζω μπροστά σπρωχτό" γιατί είμαι και γαμάτος και τελικά πλήρωσα αρκετά .

Τροποποιήθηκε από τον komitis
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Bandit GSF650SA BMW S 1000 RR

Δημοσιεύτηκε

Δεδομένου ότι οι συνηθισμένες μπαταρίες είναι 7AH , τα 4 Α δεν είναι κάπως πολλά ?

Η μονάδα AH (Ampere Hours) εκφράζει την χωρητικότητα της μπαταρίας με το 7ΑΗ να σημαίνει ότι η μπαταρία αυτή μπορεί να παρέχει ρεύμα 7Α για μια ώρα ή 14Α για 1/2 της ώρας κτλπ.

Φυσικά η μπαταρία δεν μπορεί να δώσει άπειρα Αμπέρ ακόμη και σε σύντομο χρονικό διάστημα γιαυτό και υπάρχει το specification που ονομάζεται Cranking Amperes που δείχνει το μέγιστο στιγμιαίο ρεύμα που μπορεί να δώσει η μπαταρία στην εκκίνηση στην θερμοκρασία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Για την δική μου μπαταρία yuasa YTX9-BS 8AH o κατασκευαστής δίνει 139Α στους -18οC

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500 Yamaha Fazer

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γεια σας παιδιά. Θέλω την γνώμη σας πάνω σε ένα ενοχλητικό θέμα που είχα με τα ηλεκτρικά της μηχανής. Τον Δεκέμβριο του 2013 στα πρώτα κρύα τα έφτυσε η μπαταρία και φυσικά την άλλαξα.όλο το 2014 τα πηγαίναμε περίφημα μέχρι και τον Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου που τα σπάσαμε.

αναλυτικά, στις χριστουγεννιάτικες γιορτές του 2014 με τα πολλά κρύα με άφησε η μπαταρία.(έναν χρόνο ακριβώς άντεξε η αλλη Η οποία ήταν φτηνιαρικη ) και εγώ την άλλαξα με την ίδια ακριβώς φτηνιαρικη.Επειδή όμως αρχές του 2015 συνέχισαν τα κρυα, σε ένα μήνα με ξαναφησε.θεώρησα λοιπόν ότι είναι κακής ποιότητας ή μπαταρία.

Πήγα στον μάστορα και έκανε εκεί τις μετρήσεις του και βρήκε χαλασμένο τον ανορθωτη.μου τον άλλαξε με την επισήμανση ότι επειδή τα ρεύματα ήταν τεράστια όσο είχα χαλασμένο ανορθωτη (μέτρησε 22v και δεν ανέβασε παραπάνω στροφές για να μην ανέβουν και άλλο τα volt και τα ριμαξει Όλα ) Ίσως χρειαστεί καινούργια μπαταρία.πράγματι σε δύο μέρες με τα επόμενα κρύα με ξανααφησε.ξανααλλαξα μπαταρία και όλα Καλά εδώ και μια βδομάδα.Αν και στα χιόνια έκανε αρκετή ώρα να πάρει μπροστά.

Έκανα μετρήσεις σήμερα που διάβασα εδώ μέσα και είδα τα εξής. 00,03 μΑ 3,68ΜΩ και 12,48 volt με τον διακόπτη κλειστό Η μπαταρία και η ταση μέχρι 5000 στροφες είναι έως 14,07 volt.

Κάποιος πολυ εμπειρος να μου πει αν είναι καλές οι μετρήσεις.

(Η μπαταρία είναι 12v 8,6Ah)

Σας επριξα...Τέλος!!!

Τροποποιήθηκε από τον Τσακι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα