Kostas_dev

Φόρτιση GPS?Καμιά ιδέα?

18 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBF1000A (998cc) Ζελέ και χωρίστρα

Δημοσιεύτηκε

Εχω ένα παλιό σάπιο GPS κουμούτσα ολόκληρη το οποίο στο αμάξι πρέπει να το εχω συνέχεια στην φόρτιση γιατι η μπαραρια ειναι σάπια και κραταει 5 λεπτά. :crazy:

Ψανχω να βρω λοιπον ενα αντάπτορα να το βάζω στην μπαταρία της μηχανης . Ξέρουμε κανα κατάστημα να πουλάει εδω Ελλαδα? ή κανα καλο καταστημα απο εξωτερικο ?

http://viewitem.eim.ebay.gr/SatNav-GPS-Motorcycle-Bike-Mount-with-USB-Hardwire-Battery-Cable/140839583350/item

Κατι τέτειο να εχει αντάπρορες ψάχνω , να εχει και μικροUSB και μινιUSB ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

ποιο gps είναι και τί βύσμα έχει για φόρτιση? mini usb?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000A (998cc) Ζελέ και χωρίστρα

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ΕΙναι παλιο , απο πισω λεει MLS destinator T&D 43-A , εχει διαστάσεις 12,4 επι 8 επι 2 και το βισμα δεν ειναι το τελειος μικρο μικρο που εχουμε στην ψηφιακή ειναι το προηγούμενο, θα ανεβάσω φώτο

DSC00230.jpg

Αριστερά ειναι η ψηφιακή και δεξια το GPS,

Τροποποιήθηκε από τον Kostas_dev

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

οκ....mini-usb είναι....έχω τέτοιο αντάπτορα σε πρίζα αυτοκινήτου 12v.

συγκεκριμένα ένα τέτοιο

nw2.jpg

αν μπορείς να κουμπώσεις πρίζα με παροχή 12v, είσαι έτοιμος.

τον αντάπτορα στον χαρίζω :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000A (998cc) Ζελέ και χωρίστρα

Δημοσιεύτηκε

Ναι στο kymco που είχε απο μονο του 12V :mB_kalo_e: κότσαρα τον ανταπτορα του αυτοκινήτου , εβαζα το GPS στην τσέπη και ολα καλά.

Στην αρχη σκέφτηκα να ανοίξω τον ανταπτορα του αυτοκινήτου και να τον βάλω κατευθείαν πανω στην μπαταρια του ΧΤ , το θέμα ειναι μην καψουμε τιποτα :blush2: .... Αν βραχυκυκλώσει το GPS να εχει το κύκλωμα ασφάλεια , να καεί η ασφάλεια και τέλος . Αν δεις στο λινκ που πόσταρα το κύκλωμα εχει ασφάλεια (Reverse Voltage Protection /Short-Circuit Protection /Overload Protection)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε

Βρίσκεις πια καλώδια σου βγάζουν +12V όταν το κλειδί σου είναι ανοιχτό, αλλά ο κινητήρας σβηστός, και παίρνεις από εκεί ρεύμα!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε

Oχι κατευθειαν απο την μπαταρια ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε

Oχι κατευθειαν απο την μπαταρια ?

Καλύτερα όχι.

Δες το ότι μπορεί να σου κλέψουν ρεύμα; Θες το ότι μπορεί κάποιος μλκς να πειράξει τίποτα και να μείνεις από μπαταρία;

Καλύτερα σε κατάσταση αναμονής (παρκαρισμένο μηχανάκι) να μην σου αδειάζει τίποτα την μπαταρία (πέρα απο συναγερμό), για να μην μείνεις πουθενά..

Κατά την γνώμη μου :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε

Oποτε μπορουμε να συνδεσουμε το αρνητικο στον αρνητικο πολο της μπαταριας και το θετικο σε μια ασφαλεια στην ασφαλειοθηκη στην οποια δεν περναει ρευμα οταν κλεινει ο διακοπτης ?

Πως αλλιως μπορει να γινει ?

Βλεπω π.χ στο καλωδιο που δινει η Garmin με τα Zumo οτι εχει ενσωματομενη ασφαλεια .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εδώ τα έχει όλα http://www.motoraid.eu/accessories/12v

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε

Κοίτα, δεν ξέρω πως είναι στις μηχανές, αλλά εγώ στο παπάκι (μια ασφάλεια είχε, την έχω βγάλει), θα έκανα το εξής:

Θα τράβαγα ρεύμα από καλώδιο που να δίνει ρεύμα, μόνο αν ανοίξω τον διακόπτη, διότι μπορεί πχ να ξεχάσω πάνω κάτι, και να χαλάσει η μπαταρία..

Στο παπάκι σιγά, 15€ νέα μπαταρία, αλλά στις μηχανές;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki VERsatileSYStem Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Και Καλλιρρόης μαι βόλτα να πας ή Μιχαλακοπούλου, θα βρεις άπειρα. Οι τιμές είναι από 12-20€, κοίτα να υπάρχει λόγος αν είναι να δώσεις παραπάνω λεφτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Προτεινετε , αν δεν βαριεσται , κανεναν καλο ανταπτορα για να βαλω στο κτηνος ..

Τροποποιήθηκε από τον Panag

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki VERsatileSYStem Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=12v+motorcycle+adaptor&_sacat=0&_odkw=12v+adaptor&_osacat=0&_from=R40

Αν δεν θές να κόβεις βόλτες, πάρε από Αγγλία να σου έρθει και γρήγορα.

Αν και επειδή τα έχω ψάξει, σου λέω ότι οι διαφορές στις τιμές είναι ελάχιστες, έως μηδενικές.. Προτίμησε ελληνικό μαγαζι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000A (998cc) Ζελέ και χωρίστρα

Δημοσιεύτηκε

Και Καλλιρρόης μαι βόλτα να πας ή Μιχαλακοπούλου, θα βρεις άπειρα. Οι τιμές είναι από 12-20€, κοίτα να υπάρχει λόγος αν είναι να δώσεις παραπάνω λεφτά.

Μαλλον απο Motoraid Θα παραγγειλω εγω , Ξέρουμε όμως κανα μαγαζί αθήνα? Γιατι μια φορά που ειχα παρει σβάρνα για ενα δισκόφρενο (άσχετο) βαρίοντουσαν να σηκωθούν απο την καρέκλα οι περισσότεροι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε

Γιατι μια φορά που ειχα παρει σβάρνα για ενα δισκόφρενο (άσχετο) βαρίοντουσαν να σηκωθούν απο την καρέκλα οι περισσότεροι.

Ποσο δικιο εχεις και ποσο φορτωνω οταν συμβαινει αυτο .

Λετε ακομη και τωρα να γινεται το ιδιο ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton X Shark Speed R

Δημοσιεύτηκε

φιλε το συγκεκριμενο θεμα εχει παιξει πολυ εδω μεσα, κανε μια αναζητηση και ειμαι σιγουρος οτι θα σου λυθουν ολες οι αποριες. ;)

https://www.google.gr/#hl=en&sclient=psy-ab&q=site:mybike.gr+12v&oq=site:mybike.gr+12v&gs_l=hp.3...1942.12412.0.12953.28.24.4.0.0.0.255.3443.0j23j1.24.0.les%3B..0.0...1c.1.4.psy-ab.5eNpUOQ-LPk&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42965579,d.Yms&fp=5f2a18655efcff04&biw=1508&bih=839

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000A (998cc) Ζελέ και χωρίστρα

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον για να μην αφηνουμε τα θέμματα ορφανά

dsc00413a.jpg

Σήμερα πήγα Καλλιρρόης και βρήκα τσαντάκι για την γκουμουτσα μου , στο ιδιο μαγαζι κοζάρω και αντάπορα αυτοκινήτου με 8 ευρώ οπότε τον πήρα για να δω αν μπορω να τον τροποποιήσω για μηχανη. Λεω αυτοκινήτου γιατι δεν εχει καποιο αξεσουαρ για το τιμόνι . Στην αρχή το μετάνιωσα βέβαια.

Γυρνώντας σπιτι πέτυχα ανοικτό κατάστημα με ηχεια και γουφερ και λεω στο παλικαρι αν μπορει να ασχοληθει να μου βάλει μπολικο καλώδιο , ακροδεκτες , φυσες για ευκολο βγάλε-βάλε και ασφάλεια ..οτι δηλαδή εχουν και τα ετοιμα 12v adapter για μοτο.

Αλάνι λοιπον το παλικάρι μου βάζει 2 φυσουλες για να βγαίνει ευκολα το τελικό τμημα (που θα το πιάνω προσωρινα οποτε θέλω με ενα κορδονάκι στο τιμόνι) , βάζει μπολικο καλώδιο 2,5μ ωστε να μην εχουμε θέμα, βάζει μια ασφαλεια 3 Α ,βάζει και ακροδεκτες μπαταρίας μου δίνει και αλλες 2 αφάλειες να χουμε να καίμε ...

Το πλεονέκτημα είναι οτι μαλλον κάνει αυτο που θέλω ,(θα δοκιμαστεί και θα αναφέρω πίσω τι εγινε) το μειονέκτημα ειναι οτι συνολο βγήκε 18 ευρώ και εχω 2 ασφάλειες ακόμα ,

δηλαδή οσο ενα έτοιμο κιτ ..βέβαια εχω πιο πολύ καλώδιο σε σχεση με ενα ετοιμο κιτ και οτι τα λεφτα πηγαν σε ελληνικά χερια ...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα