4kings

SUZUKI GSX 1250 FA

119 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki custom (Πολλάαcc)

Δημοσιεύτηκε

rolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gifrolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gifrolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gifrolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gifrolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gifrolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gif
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DL650-LO Zundapp KS 750

Δημοσιεύτηκε

rolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gifrolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gifrolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gifrolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gifrolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gifrolling-on-the-floor-laughing-smiley-emoticon.gif

Γέλα φατσούλη,γέλα..Μια τρίτη μου,είσαι..laughing.gif

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki custom (Πολλάαcc)

Δημοσιεύτηκε

Γέλα φατσούλη,γέλα..Μια τρίτη μου,είσαι..laughing.gif

Οχι Τριτη ελα καμια Παρασκευη που δεν εχει τοσο δουλεια 50554_270047017194_1149339_n.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DL650-LO Zundapp KS 750

Δημοσιεύτηκε

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsx1250fa

Δημοσιεύτηκε

προτεινω το θεμα να μεταφερθει στα μοντελα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Και εχουμε και αλλο !!!

http://www.holeshot.com/

Stock vs. Stage 2 with Holeshot 4-2-1 Full System

1250_dynochart_hdr.jpg

Τροποποιήθηκε από τον Panag

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Bandit

Δημοσιεύτηκε

Χεχε

dyno.jpg

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki

Δημοσιεύτηκε

με το λουκανικο στο top case για πολλα πολλα χιλιομετρα δεν υπηρξε το παραμικρο(συνολο κιλων αποσκευων 65+140 2 ατομα+267 μοτο=περιπου 475 οσο κ του κατασκευαστη)

Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό, το να κουβαλάτε μαζί το top case σε ταξίδι. Καταλαβαίνω την αναγκη για έξτρα χώρο ή την αισθηση σιγουριάςπου δίνει στο συνεπιβάτη αλλά αυτά που χάνετε με το top case επανω, ειδικά όταν είναι και φορτωμενο, σε οδηγική απόλαυση και απόδοση αναρτήσεων δεν αναπληρώνονται με 2 έξτρα παντελόνια και ένα πιστολάκι για τα μαλλιά. Για να μη πω για το λουκάνικο πάνω από το top case. Στειλτε τα εξτρα πραγματα με courier, πλύντε κανένα βρακί σε καποιο ξενοδοχείο - καμπνγκ ή αφήστε το κουστούμι σπίτι.

Η μαμά αναρτηση του suzuki είναι ίσως ό,τι χειρότερο έχει φορεθεί ποτέ σε μηχανάκι. Σε λιγότερο από 20κ χλμ θα νομίζετε ότι οδηγάτε ψαροκάικο και με τέτοιο λάθος φόρτωμα, καταλαβαινετε που έχει παει το κέντρο βάρους, το τέλος της προσδόκιμης ζωής του απορτισέρ πέφτει στο ελάχιστο.

Ψαξτε στο ebay πόσο κάνει καινούριο το μαμά αμορτισέρ και θα καταλαβετε. bye.gif

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki custom (Πολλάαcc)

Δημοσιεύτηκε

Θελω την ζελατινα της zero gravity την double bubble σε dark smoke αν την βρειτε σε κανενα λινκ σε καλη τιμη ανεβαστε το!...Ευχαριστω! :_hi:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSX650F

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Κάπου την είχε πάρει το μάτι μου και δεν μπορώ με τίποτα να θυμηθώ που. Θυμάμαι οτι μου έβγαινε με τα μεταφορικά γύρω στα 120-130€. Ρίξε μια ματιά και στην Puig. Εγώ πήρα την Double Bubble 86€ με τα μεταφορικά.

Τροποποιήθηκε από τον Masif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki custom (Πολλάαcc)

Δημοσιεύτηκε

Κάπου την είχε πάρει το μάτι μου και δεν μπορώ με τίποτα να θυμηθώ που. Θυμάμαι οτι μου έβγαινε με τα μεταφορικά γύρω στα 120-130€. Ρίξε μια ματιά και στην Puig. Εγώ πήρα την Double Bubble 86€ με τα μεταφορικά.

Βγαλε μου σε παρακαλω δυο τρεις φωτογραφιες τη δικια σου να τη δω πανω στη μηχανη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSX650F

Δημοσιεύτηκε

Θα την βγάλω με την πρώτη ευκαιρία.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Θα την βγάλω με την πρώτη ευκαιρία.

Μη την βγαλεις απο τωρα , κανει κρυο ακομα και θα σου κρυωσει :mB_kalo_e: :P :P :lol: :lol: :lol:

Τροποποιήθηκε από τον Panag
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton Χ

Δημοσιεύτηκε

Θα την βγάλω με την πρώτη ευκαιρία.

Αργούν ακόμα εκείνες η φωτό ......

Θα καούν στο τέλος :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT1200Z Yamaha Το απέκτησα

Δημοσιεύτηκε

@ gsx1250rider

Κοίτα στα μηνύματά σου!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki custom (Πολλάαcc)

Δημοσιεύτηκε

Μανιταρια

γκουχ..γκουχ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Παραθετω τις εντυπωσεις ενος Αγγλου ιδιοκτητη GSX1250FA απο ενα ταξιδι του στα Πυρηναια :

http://www.twtex.com/forums/showthread.php?t=63140

21-2011, 05:37 AM #5

leedude03

Join Date: Oct 2009

Location: uk

Posts: 86

Re: GSX1250FA (new bandit)

Off to the pyrenees in south france this week will let you know how it behaves compared to my bandit 1250 i just chopped in. user_offline.gif

-07-2011, 06:40 AM #9

leedude03

Join Date: Oct 2009

Location: uk

Posts: 86

Re: GSX1250FA (new bandit)

Just got back from france, my thoughts on the gsx compared to the gsf, the fairing and overall protection from the elements is better on the gsx, fuel consumption is better but dont understand why, unless its the bikes new fairing, on a similar run with the gsf i got an average of 43 mpg the gsx returned 49mpg in both cases i used the sat nav for mileage and mph.

There is a little more vibration from the gsx again i dont understand why, you would think it would be identical.

Brakes are better this is possibly due to a different compound of pad,all the riding was done two up and with a fully loaded top box and panniers, if anything i would say they were a little overloaded but with my lady only weighing 7.5 stone i figured it wouldnt be to bad. I also fitted a pair of conti motion tyres on before i left and have covered 2500 miles on them, the front shows little to no wear and the rear has just started to show signs of squaring off and they performed very well in all conditions from torrential rain to 37 degree of heat, and gripped well throughout, i would use them again.

he suspension on the gsx is better than the gsf when 2 up and loaded set at the same settings as the gsf.

The headlight is not as good as the gsf,on dip it does not have the same amount of side coverage and on main beam it has more of a pin point beam not as wide as the gsf, this is using the 55w ddm tuning hid kits as were in the gsf.

So on the whole better in some areas and not as good in others, would i buy one over the other, if it were just for looks then yes the gsx imho looks better, but for everything else they are both good bikes, and i will be selling this on and getting a newer one next year.

Τροποποιήθηκε από τον Panag

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

http://www.motorcycl...-abs-86696.html

With a ridiculously low compression ratio of 10.5:1 the engine is very much unstressed and can probably be upgraded for another 10 years before it is replaced. I expect this Suzuki engine to be talked about as one of the most reliable motorcycle engines built in the future.

http://www.ashonbikes.com/content/suzuki-gsx1250fa-test

look at the torque: 81lb.ft (11.2kgm, 110Nm) at a subterranean 3,700rpm. That’s GSX-R1000 torque at a third of the revs, or more relevantly, more grunt than BMW or VFR at that level.

Two up and loaded the Suzuki isn’t strained at everyday revs and speeds, and instead feels muscular and relaxed.

What does impress is the suspension. There’s nothing obviously special in terms of specification but the ride quality is exceptionally good
!!!

As a sports tourer buyer, with the Bandit GTs gone my money would go on the GSX1250FA. I’d pine after a Multistrada now and then, but cure that by looking at the £7,120 price tag. And I’d not be fussed about any of the others.
Τροποποιήθηκε από τον Panag

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σημερα προχωρησα σε καποιες εργασιες στο GSX1250FA που τις θεωρω ουσιαστικες βελτιωσεις .

Συγκεκριμενα:

1. Σωληνακια υψηλης παντου , με τα μπροστα να φευγουν πλεον ξεχωριστα απο τον κατανεμητη σε καθε δαγκανα.

2. Τρομπα φρενου απο Hayabusa K8

3. Εξαέρωση και αλλαγη υγρων φρενων και υγρου υδραυλικου συμπλεκτη .

Αυριο :

4. Ελατηρια μπροστα WP , γιατι πλεον τα φρενα εγιναν ποιο δυνατα και φανηκε αμεσως η αδυναμια της μπροστινης αναρτησης να τα διαχειριστει.

Αυτα , προς το παρων .

Ελπιζω να μην πεταξα τα λεφτακια μου .

Εντυπωσεις και φωτο μετα την πρωτη βολτα

Eμεινα πολυ ευχαριστημενος, μεχρι στιγμης, απο την πολυ προσεγμενη τοποθετηση .

Τροποποιήθηκε από τον Panag
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Burgman (400cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολυ σωστες, και προπαντος ουσιαστικες οι βελτιωσεις σου! Ευγε!!! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSX650F

Δημοσιεύτηκε

Παναγιώτη πόσα έδωσες;

Αν μπορείς να μας πεις αναλυτικά ακόμα καλύτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σημερα προχωρησα σε καποιες εργασιες στο GSX1250FA που τις θεωρω ουσιαστικες βελτιωσεις .

Συγκεκριμενα:

1. Σωληνακια υψηλης παντου , με τα μπροστα να φευγουν πλεον ξεχωριστα απο τον κατανεμητη σε καθε δαγκανα.

2. Τρομπα φρενου απο Hayabusa K8

3. Εξαέρωση και αλλαγη υγρων φρενων και υγρου υδραυλικου συμπλεκτη .

Για αυτα εδωσα 290€ . Δεν ξερω να τα πω αναλυτικα γιατι τα καναμε σουμα ολα μαζι .

Σωληνακια υποτιθεται οτι εβαλα πολυ καλη ποιοτητα και φτιαχτηκαν ακριβως στις διαστασεις των μαμα.

Για τα ελατηρια θα γνωριζω αυριο .

Τροποποιήθηκε από τον Panag

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki custom (Πολλάαcc)

Δημοσιεύτηκε

Η τρομπα τι ειναι 16αρα??

υ.γ με γεια σου! :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Nαι νομιζω οτι ειναι 16mm .

Τροποποιήθηκε από τον Panag

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Επισκέπτης
Το θέμα δεν δέχεται άλλες απαντήσεις.