Konangera

ER6-n Project ER6-G


210 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBR1000rr (1000cc) Kawasaki ER6-G (649cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το ποστ αυτο θα περιεχει τις βελτιωσεις που εγιναν στο Er6n μοντελο του 2007 με πρωτη αδεια το 2009.

Ξεκιναω με την αισθηση που ειχα εχοντας κανει 16000χλμ περιπου με εργοστασιακα περιφερειακα.

Κινητήρας

Ισως το πιο δυνατο σημειο της μοτοσυκλετας.Προκειται για δικυλινδρο εν σειρα που επιστρατεφτηκε και στο versys. Σε σχεση με τον ανταγωνισμο και εχοντας οδηγησει τα περισσοτερα μηχανακια στα 600 κυβικα,μπορω να πω οτι ειναι απο τους πιο ενδιαφεροντες. Σαφως πιο πρακτικος και παιχνιδιαρης απο τους ιαπωνικους τετρακυλινδρους οι οποιοι προερχονται ως επι τω πλειστω απο τα 600αρια ss και πιο δυνατος στα ψηλα απο τους v κινητηρες του Transalp και V-strom.Δεν αναφερομαι στους μονοκυλινδρους (εκτος KTM) μιας και ειναι πιο δυνατος εξ'ορισμου. Μαζι σε ολα αυτα θα βαλω και την οικονομια,μιας και αν καποιος θελει να κανει εξοικονομηση καυσιμου μπορει να δει και 4.5 λιτρα στα 100 χλμ σε αστικη χρηση. Εγω αυτο το καιρο ειμαι κοντα στο 5 σταθερα.Τραβαει απο χαμηλα,αλλα πραγματικα απο τις 5-6000 στροφες ξεκιναει και ''δινει'' περισσοτερο μεχρι και τα ψηλα,οχι με την ιδια ενταση,αλλα ειναι θετικο οτι δεν ''κρεμαει''. Επιδεχεται μια σειρα απο βελτιωσεις,που θα παρουσιασω σε μελλοντικο ποστ,πιθανοτατα στο δικο μου μοτερ και οχι γενικα.Οι συγκρισεις με τους παραπανω κινητηρες ειναι απο δικες μου εμπειριες και οχι απο αποψεις τριτων. Η συντηρηση του θεωρειται ταυτοχρονα ευκολη και οχι τοσο συχνη. Ο κατασκευστης μιλαει για λαδια καθε 12000 χλμ και για βαλβιδες καθε 42000χλμ.Εγω προσωπικα αλλαζω λαδια καθε 6000χλμ. Σαφως πιο ικανοποιημενος απο τα spectro 10-40.

Αναρτησεις

Ποναμε και ποναμε πολυ. Οπως καθε ιαπωνικο μηχανακι all rounder που σεβεται τον εαυτο του πασχει στον συγκεκριμενο τομεα,αλλοτε περισσοτερο και αλλοτε λιγοτερο. Στο Ερ ειμαστε καπου στο μεσο. Ναι μεν ταιριαζουν στον χαρακτηρα της μηχανης ως commuter αλλα πασχουν στην προσπαθεια πιο επιθετικης οδηγησης. Συγκεκριμενα για να υπαρχει μετρο συγκρισης,το hornet μου φανηκε πολυ πιο ποιοτικο στον τομεα αυτο,ενω το nc700 της ιδιας εταιρειας,μου φανηκε χειροτερο.Το μπροστινο ειναι μαλακο,δημιουργει ανασφαλεια αλλα δεν προδιδει. Το πισω δε λειτουργει χειροτερα απο το μπροστινο και μου εδινε την εντυπωση οτι θα επρεπε να ειναι η πρωτη βελτιωση. Γενικα στοιχεια,μπροστινο τηλεσκοπικο 41αρι χωρις ρυθμισεις,πισω μη μοχλικο με ρυθμιση προφορτισης.

Φρενα

Οι διπιστονες tokiko ειναι πραγματικα ανεκδοτο. Παρολα αυτα,σε συνδιασμο με τα υπολοιπα στοιχεια της μηχανης,μπορει να φαινονταν αδυναμα αλλα ηταν τουλαχιστον αποτελεσματικα. Τα ιδια φρενα σχεδον προσπαθουν να σταματησουν τα z750<09 και τα v-strom,αλλα εχω την εντυπωση με χειροτερα αποτελεσματα.

Λαστιχα

Dunlop sportmax τα πρωτης τοποθετησης. Απλα απαισια,σκληρα,αταιριαστα με τον χαρακτηρα της μηχανης. Νεα η παλια,με η χωρις πολλα χλμ,χρειαζονται επειγοντως αλλαγη. τα κρατησα δυστυχως 14000χλμ.

Να και μια φωτο απο το Er6n μετα απο 13500χλμ στα χερια μου. Tank Cover Bagster,Crash Protectors Valter Moto,ζελατινα kawasaki και εξατμιση Racetech.

dsc05444m.jpg

Συνεχιζεται με τις βελτιωσεις.

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.
Αρέσει σε 14 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Να χαίρεσαι την κούκλα σου και με το καλό να την βελτιώσεις ακόμα περισσότερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple

Δημοσιεύτηκε

ελα παμεεεε αδελφια ERαδες ενωθείτε γιατι εδω θα πεσει της μοντας....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr (1000cc) Kawasaki ER6-G (649cc)

Δημοσιεύτηκε

Παμε στις βελτιωσεις με χρονολογικη σειρα.

-Στα 14000χλμ αλλαξα τα παν-ΑΘΛΙΑ λαστιχα πρωτης τοποθετησης και περαστηκαν τα Pirelli Diablo με δεικτη h. Οι διαστασεις ειναι 120/70 και 160/60. Προκειται για μαλακο λαστιχο,ζεσταινεται αμεσ κι χωρις κοπο,εχει αντοχη,αλλα θα επιθυμουσα μια πιο επιθετικη κορωνα.

-Στα 15000 χλμ αλλαξα τις κεφαλες στα μανιταρια δινοντας μια πιο επιθετικη γραμμη,η οποια ταιριαζει και στην σχεδιαση του Kawa Er. Οποτε εγιναν ετσι:

image_url-17899-1332524884.jpg

Μπροστινο Κομπλε

Στα 16000 χλμ περιπου αλλαξα το μπροστινο. Μπουκαλες,σταυρος,πανω και κατω πλακες,τιμονι και καθρεπτες μπηκαν αυτουσια απο z750>09. Προκειται για 41αρι USD πηρουνι με ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς. Ο τροχος,οι δισκοπλακες και τα φρενα κρατηθηκαν αυτουσια απο το Er6n. Χρειαστηκα και το μπροστα φτερο απο το z750,το οποιο βαφτηκε και μπηκε πανω. Πλεον,δειχνει καπως ετσι:

image_url-17899-1332525578.jpg

Τι ειδα διαφορετικο? Τα παντα. Η συμπεριφορα αλλαξε αρδην. Χωρις να ειναι ιδιαιτερα σκληρο εχει εναν τονο πιο σπορτιφ οδηγησης,ειναι πιο σταθερο και διαβαζει τον δρομο με τροπο που σου δινει ασφαλεια και ''μποσικα'' να δοκιμασεις και κατι περαν των οριων σου. Να πω οτι ενω δεν το περιμενα,μου χαριζει και εναν τονο ικανοποιησης νa εχει κατι η μηχανη που την κανει τοσο διαφορετικη απο τα ''αδερφακια'' της.

Επιπλεον,με το μεγαλυτερο τιμονι αλλαξα τον μοχλο φερνοντας το πιο κοντα στον σωματοτυπο μου και το εκανα πιο ξεκουραστο για την καθημερινη χρηση. Οι καθρεπτες τυπου ''δακρυ'' ειναι πιο ομορφοι απο τους τετραγωνους που ειχε πανω το μηχανακι και ενω φαινονται μικροτεροι εχουν καλη γωνια θεασης.

Συνεχιζεται....

Αρέσει σε 10 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple

Δημοσιεύτηκε

Να χαίρεσαι την κούκλα σου και με το καλό να την βελτιώσεις ακόμα περισσότερο.

:rotfl: :rotfl: :rotfl: περιμενε εσυ! πολυ βιάζεσαι να μιλήσεις...αμα την βελτιώσει κ'αλλο θα γινει panigalle!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

:rotfl: :rotfl: :rotfl: περιμενε εσυ! πολυ βιάζεσαι να μιλήσεις...αμα την βελτιώσει κ'αλλο θα γινει panigalle!

Μπόμπα το ER.... :lipssealed:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple

Δημοσιεύτηκε

Μπόμπα το ER.... :lipssealed:

περιμενε να ποσταρει και τα υπόλοιπα...τιποτα αλλο δεν λεω χαχαχ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr (1000cc) Kawasaki ER6-G (649cc)

Δημοσιεύτηκε

Ακτινικη Τρομπα

Περιπου 500χλμ μετα το μπροστινο,μπηκε και μια ακτινικη τρομπα Nissin. Αυτη συγκεκριμενα:

image_url-17899-1332525282.jpg

Σε συνδυασμο με τα καινουρια λαστιχα,το μπροστινο ανεστραμμενο και την περισσοτερη εμπειρια στους δρομους,το φρεναρισμα αρχισε να γινεται απολαυση. Το πιασιμο της δαγκανας ειναι πιο αμεσο,οι αποστασεις ακινητοποιησης εχουν μειωθει αισθητα και πολλες φορες εχω πιασει τον εαυτο μου να φρεναρει τελευταια στιγμη μιας και ειχα εμπιστοσυνη.

Τι χρειαζεται να προσεξουμε? Οι περισσοτερες ακτινικες τρομπες που κυκλοφορους στο εμποριο προερχονται απο ss. Συνεπως αφενος δεν υπαρχει τροπος να πιαστει το δοχειο των υγρων στο τιμονι,αφετερου μου περισσευε ο δεξιος καθρεπτης.

Η λυση ηταν απλη. Ενα λαμακι που ''λυγισα'' για να πιασει πανω στο τιμονι και να στηριζει σε αυτο το ''ποτηρακι'' και μια πατεντα απο μηχανουργιο,μιας και φτιαξαμε καινουρια βαση για το καθρεπτη. Εδω φαινεται καλυτερα η ιδιοκατασκευη:

dsc06830q.jpg

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Γραφεεε αντεε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr (1000cc) Kawasaki ER6-G (649cc)

Δημοσιεύτηκε

Γραφεεε αντεε

Εσυ νομιζεις οτι θα τελειωσω σημερα?? :tooth: :tooth: :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Ε τι μισο θα το αφησεις?

ξεκινας και το αφηνεις ρε βαριοσκυλο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

:popcorn:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR1000rr (1000cc) Kawasaki ER6-G (649cc)

Δημοσιεύτηκε

Αλλαγη Εξατμισης

Εχοντας βρει τον παραδεισο με τις αλλαγες που εκανα,εχοντας ερωτευθει ξανα το μηχανακι μου,εχοντας αρχισει να βελτιωνω την οδηγηση μου,ειχα να κανω με την εξατμιση. Απογοητευτικος ηχος μετα τους 2 πρωτους μηνες,καμμενα τα υλικα μεσα,κρεμασμενες χαμηλες,πολλα σκασιματα. Εκει αποφασισα να ξαναβαλω την μαμα πανω και ας ειχα να κανω με +3-4 κιλα περισσοτερα.

Αναβαλλοντας συνεχως λογω δουλειας και διαβασματος τοτε την αλλαγη,ετυχε και βρηκα μια Yoshimura TRS μεταχειρισμενη,αφου της εκανα εναν εξονυχιστικο ελεγχο την πηρα. Με τον διπλο εργοστασιακο σιγαστηρα,με την δυναμικη του brandname και με την θεληση μου να αλλαξω την σωληνα που ειχα πριν(και την οποια πουλησα με συνοπτικες διαδικασιες) περασα το νεο μου τελικο.

image_url-17899-1332525897.jpg

Εδω και ενα βιντεακι,στο οποιο η ταπα αφαιρεθηκε και επανατοποθετηθηκε μετα το περας της βιντεοσκοπησης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

εχοντας αρχισει να βελτιωνω την οδηγηση μου

Μπα ακομα κουλαδι εισαι οτι και να κανεις στη μηχανη :crazy:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος,για συνέχισε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

ΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΣΕ ΠΟΝΟ :shoot: :shoot: :shoot:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Απ' ότι κατάλαβα, λοιπόν, το ER-G βγαίνει από το σημείο G, έτσι? :online2long:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι ανεβαινει πανω και τον φτιαχνει :tooth:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys '10 Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πανεμορφο και το πιρουνι ΟΛΑ τα λεφτα... βαλε και ενα ψαλιδι απο Versys και μετα θα εχεις το ομορφοτερο (ισως και σωστοτερο) ER! :worshippy:

Υ.Γ. Η πρωτη εξατμιση ηταν Race Tech? Αν ναι ειχα ακριβως τα ιδια προβληματα με εσενα και την ιδια "ποιοτητα" υλικου (καμενο υλικο εσωτερικα με μολις 5-6000 χλμ). Την αλλαξα με επωνυμη και τωρα απλα κλαιω το 50% των χρηματων που δαπανησα για την Race Tech.

Τροποποιήθηκε από τον Zappa

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR250R ABS (250cc) BMW S1000RR HP4 (999cc)

Δημοσιεύτηκε

οτι καλυτερο εχω δει σε er :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ηρθε η ωρα του σπαμ!

Σορρυ αλλα εχει αλλος τα σκήπτρα του καλυτερου ερ στην Ελλαδα.....

p1050003jpeg.jpg

:tooth: :tooth:

Τροποποιήθηκε από τον A7XBilly
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys '10 Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

ηρθε η ωρα του σπαμ!

Σορρυ αλλα εχει αλλος τα σκήπτρα του καλυτερου ερ στην Ελλαδα.....

p1050003jpeg.jpg

:tooth: :tooth:

OH YES!!!!! :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco jetix F-16 Block 52+ (50000cc)

Δημοσιεύτηκε

Το ποστ αυτο θα περιεχει τις βελτιωσεις που εγιναν στο Er6n μοντελο του 2007 με πρωτη αδεια το 2009.

Ξεκιναω με την αισθηση που ειχα εχοντας κανει 16000χλμ περιπου με εργοστασιακα περιφερειακα.

Κινητήρας

Ισως το πιο δυνατο σημειο της μοτοσυκλετας.Προκειται για δικυλινδρο εν σειρα που επιστρατεφτηκε και στο versys. Σε σχεση με τον ανταγωνισμο και εχοντας οδηγησει τα περισσοτερα μηχανακια στα 600 κυβικα,μπορω να πω οτι ειναι απο τους πιο ενδιαφεροντες. Σαφως πιο πρακτικος και παιχνιδιαρης απο τους ιαπωνικους τετρακυλινδρους οι οποιοι προερχονται ως επι τω πλειστω απο τα 600αρια ss και πιο δυνατος στα ψηλα απο τους v κινητηρες του Transalp και V-strom.Δεν αναφερομαι στους μονοκυλινδρους (εκτος KTM) μιας και ειναι πιο δυνατος εξ'ορισμου. Μαζι σε ολα αυτα θα βαλω και την οικονομια,μιας και αν καποιος θελει να κανει εξοικονομηση καυσιμου μπορει να δει και 4.5 λιτρα στα 100 χλμ σε αστικη χρηση. Εγω αυτο το καιρο ειμαι κοντα στο 5 σταθερα.Τραβαει απο χαμηλα,αλλα πραγματικα απο τις 5-6000 στροφες ξεκιναει και ''δινει'' περισσοτερο μεχρι και τα ψηλα,οχι με την ιδια ενταση,αλλα ειναι θετικο οτι δεν ''κρεμαει''. Επιδεχεται μια σειρα απο βελτιωσεις,που θα παρουσιασω σε μελλοντικο ποστ,πιθανοτατα στο δικο μου μοτερ και οχι γενικα.Οι συγκρισεις με τους παραπανω κινητηρες ειναι απο δικες μου εμπειριες και οχι απο αποψεις τριτων. Η συντηρηση του θεωρειται ταυτοχρονα ευκολη και οχι τοσο συχνη. Ο κατασκευστης μιλαει για λαδια καθε 12000 χλμ και για βαλβιδες καθε 42000χλμ.Εγω προσωπικα αλλαζω λαδια καθε 6000χλμ. Σαφως πιο ικανοποιημενος απο τα spectro 10-40.

Αναρτησεις

Ποναμε και ποναμε πολυ. Οπως καθε ιαπωνικο μηχανακι all rounder που σεβεται τον εαυτο του πασχει στον συγκεκριμενο τομεα,αλλοτε περισσοτερο και αλλοτε λιγοτερο. Στο Ερ ειμαστε καπου στο μεσο. Ναι μεν ταιριαζουν στον χαρακτηρα της μηχανης ως commuter αλλα πασχουν στην προσπαθεια πιο επιθετικης οδηγησης. Συγκεκριμενα για να υπαρχει μετρο συγκρισης,το hornet μου φανηκε πολυ πιο ποιοτικο στον τομεα αυτο,ενω το nc700 της ιδιας εταιρειας,μου φανηκε χειροτερο.Το μπροστινο ειναι μαλακο,δημιουργει ανασφαλεια αλλα δεν προδιδει. Το πισω δε λειτουργει χειροτερα απο το μπροστινο και μου εδινε την εντυπωση οτι θα επρεπε να ειναι η πρωτη βελτιωση. Γενικα στοιχεια,μπροστινο τηλεσκοπικο 41αρι χωρις ρυθμισεις,πισω μη μοχλικο με ρυθμιση προφορτισης.

Φρενα

Οι διπιστονες tokiko ειναι πραγματικα ανεκδοτο. Παρολα αυτα,σε συνδιασμο με τα υπολοιπα στοιχεια της μηχανης,μπορει να φαινονταν αδυναμα αλλα ηταν τουλαχιστον αποτελεσματικα. Τα ιδια φρενα σχεδον προσπαθουν να σταματησουν τα z750<09 και τα v-strom,αλλα εχω την εντυπωση με χειροτερα αποτελεσματα.

Λαστιχα

Dunlop sportmax τα πρωτης τοποθετησης. Απλα απαισια,σκληρα,αταιριαστα με τον χαρακτηρα της μηχανης. Νεα η παλια,με η χωρις πολλα χλμ,χρειαζονται επειγοντως αλλαγη. τα κρατησα δυστυχως 14000χλμ.

Να και μια φωτο απο το Er6n μετα απο 13500χλμ στα χερια μου. Tank Cover Bagster,Crash Protectors Valter Moto,ζελατινα kawasaki και εξατμιση Racetech.

dsc05444m.jpg

Συνεχιζεται με τις βελτιωσεις.

Καλορίζικο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger (1050cc) Shoei XSpirit + AGV Blade MV Agusta F4 RepartoCorse (998cc)

Δημοσιεύτηκε

ηρθε η ωρα του σπαμ!

Σορρυ αλλα εχει αλλος τα σκήπτρα του καλυτερου ερ στην Ελλαδα.....

p1050003jpeg.jpg

:tooth: :tooth:

:shock: :shock: :_thumbsup: :_thumbsup:

Θα ήθελα να οδηγήσω ένα τέτοιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα