Smias

Διάφορα για klx250 & D-tracker 250


307 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οτι γραφω αφορα μονο τα παλιοτερα μοντελα με καρμπυρατερ , για τα καινουρια τα ψεκαστα δε ξερω δε γνωριζω !

Πολυ ωραιο μηχανακι για τοτε που βγηκε , στις μερες μας συνεχιζει να παλευει με αξιωσεις αλλα καλος η κακος τα πιο πολλα που παιζουν ειναι παλια μοντελα φορτομενα με αρκετα χιλιομετρα και ωρες λειτουργειας .

Τα θετικα του τα ξερουμε ολοι νομιζω που μας ενδιαφερει και ψαχνουμε λιγο .

Π.χ

Μηχανικο καρμπυρατερ με αντλια επιταχυνσης Mikuni TM33mm για 250cc και 300cc και ΤΜ36mm για ενα 300cc και πανω .

Το 33άρι θα δωσει καλυτερες χαμηλες και μεσαιες στο 250 & 300 , το 36άρι θα δωσει και καλυτερες ψηλες στο 300 .

Το 36άρι για ενα μαμα ή σχεδον μαμα klx/d-tracker 250 ειναι λιγο πολυ .

Προσοχη ΤΜ αυτο για τα 4Τ γιατι εχει κι αλλη σειρα για 2Τ η Mikuni , μοιαζει ετσι

TM33mm

tm33-dr350.jpg

TM36mm

tmxr4s.jpg

Και ετσι μοιαζει η σειρα για τα 2Τ που απλα δεν κανει σε κανενα 4Τ

Carburateur-MIKUNI-TM-33mm-250.jpg

Αυτα ειναι μερικα απ'τα καλα που μπορει να παρει , τα ασχημ τωρα..

Η "σοφη" Kawasaki διαλεξε να μη δινει τη μπιελα μονη της..

Τη δινει μαζι με το στροφαλο οποτε αν καποιος χρειαστει μπιελα δυστυχως ψωνιζει στροφαλομπιελα..

Μα καλα δε βγαζει καμια αλλη εταιρια μια σκετη μπιελα ;

Οχι.. ουτε η ProX , ουτε η HotRods ουτε καμια..

Κυλινδρο πιστονι για 250 απο Kawasaki και μονο..

Για 300άρι κυλινδρο εκτως απο την Kawasaki δε βγαζει κανεις , πιστονι βγαζει η Wiseco .

Οταν λεω για κυλινδρο 300άρι εννοω με νικασιλ κυλινδρο και οχι με χιτωνειο οπως βγαινουν μερικα aftermarket bb kit στα 300cc , 330cc , 340cc και 350cc .

Αυτα εχουν κυλινδρο με χιτωνειο απο σιδερο και οχι αλουμινιου , ας πουμε οχι και το καλυτερο

παντρεμα υλικων .

Αλλο κακο ειναι οτι δε παιζουν aftermarket πλαστικα , εκτως απο μπροστινο φτερο , μασκα-φαναρι που ειναι universal δε παιζει απο καμια γνωστη εταιρια καποιο κιτ πλαστικων .

Το πισω φτερο μονο μπορει να αλλαχθει σχετικα ευκολα με ενα απο drz400 και καποια απο ΚΧ αλλα εκεινα απο το ΚΧ μοιαζουν λιγο μικρα σε σχεση με τον ογκο του klx & d-tracker..!

Αυτα προς το παρον .

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.
Αρέσει σε 11 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

pinned...

Ευχαριστουμε αρχηγε ΅:)

ΟΥΓΚ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ideal hillmstr ola oraia einai (>600cc)

Δημοσιεύτηκε

Επειδή για όσους έχουν το μικρό δίπλωμα το d-tracker είναι καλή επιλογή,αξίζει να το αγοράσεις μεταχειρο γύρω στα 1500 ή μήπως κλτερα να πας σε άλλο μοταρντ όπως xt500?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Super Sherpa (250cc)

Δημοσιεύτηκε

μμμμμμμμ!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeoRS/D Tracker (600cc) Arnette Πορτοκαλί KTM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μπράβο ρε δάσκαλε δώσε γνώση στο λαό...

Τροποποιήθηκε από τον reNos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Περι μαμα καρμπυρατερ κι εξατμισεων klx250/300 & D-tracker 250 .

Μια καλη εξατμιση γι'αυτα θεωρειται η Muzzys , εχει μια ολοσωμη(λαιμο-ενδιαμεσο και τελικο) και ενα τελικο , η ολσοωμη ειναι σαφως πιο καλη .

Το να μπει ενα τελικο απλα θα ειναι καλυτερα απο το μαμα τελικο , σε γενικες γραμμες δε θα παρει απο ενα τελικο καποια σοβαρη επιπλεον δυναμη , ο ψυχολογικος παραγοντας ομως θα μας κανει να νομιζουμε οτι ειναι αλλο πραγμα..!

Ολοσωμη δεν θεωρειται ενα συστημα το οποιο μπορει να συνεργαστει με καποιο απο τα κομματια της μαμα εξατμισης , π.χ η fmf βγαζει εναν λαιμο και ενα τελικο , αυτα δε θεωρουνται ολοσωμη μιας και δεν εχουν σοβαρη διαφορα απο το παχος του μαμα λαιμου κι ενδιαμεσου κομματιου .

Ολοσωμη ειπαμε ειναι ενα συστημα το οποιο μπαινει ως εχει και συνηθως εχει λαιμο μεταβλητης διατομης για καλυτερη διαχειριση των αεριων εις οφελος της αποδοσης .

Ομως.. μια ολοσωμη εξατμιση σε μαμα-ψιλομαμα μηχανακι θα κοψει κατι απο τις χαμηλες εις οφελος των ψηλων και μεσαιων .

Το καρμπυρατερ που φοραει ειναι το Keihin CVK34mm .

Αν καποιος αλλαξει εξατμιση με καποια ολοσωμη κι ελευθερη τοτε φυσικα το καρμπυρατερ θα χρειαστει νεο σεταρισμα .

Πληροφοριες υπαρχουν πολλες σε πολλα αμερικανικα φορουμ , με μια αναζητηση οποιος θελει να βρει πληροφοριες θα της βρει πανευκολα , δεν υπαρχει δικαιολογια πανω σ'αυτο , ειδικα απο το '06 που ξαναβγηκε στην Αμερικανικη αγορα μιζατο klx250(klx250s) εχει γεμισει ο κοσμος απο πληροφοριες .

Βγαζει και η Dynojet κιτ , ισως βγαζει και ο JD/James Dean , αν βγαζει αυτος προτιμιστε τον .

Απλα λιγο προσοχη γιατι τα οποια κιτ εχουν σχεδιαστει για την αμερικη , οποτε αν καποιος βαλει χερι στο καρμπ. του ας δει πρωτα τι εχει μεσα και μετα βαζει χερι , φυσικα χωρις δοκιμες και βολτες δε βγαινει ακρη οποτε μη βασιστει κανεις στο αφου το ειδε εκει ή ετσι λεει το κιτ ετσι θα πηγαινει τελεια.. :nono:

planetklx.org

kawasakiforums.com/forum/klx-250s

Επειδή για όσους έχουν το μικρό δίπλωμα το d-tracker είναι καλή επιλογή,αξίζει να το αγοράσεις μεταχειρο γύρω στα 1500 ή μήπως κλτερα να πας σε άλλο μοταρντ όπως xt500?

Αυτο ειναι θεμα του τι θελει ο καθενας καθαρα και μονο .

Το ενα ειναι πιο παιχνιδιαρικο κι ελαφρυ , το αλλο πιο ροπατο και παει καπως πιο ανετα ενα ταξιδακι .

Οπως και σε ολα αν ενα μηχανακι (μονοκυλινδρο πολιτικο) εχει ενα σκασμο χλμ π.χ 50.000χλμ και πολλες ωρες λειτουργειας εε οπως και να το κανουμε αργα ή γρηγορα θα χρειαστει ενα φρεσκαρισμα .

Δε λεω οτι δεν υπαρχουν και μονοκυλινδρα με 80-90φευγα χιλιαδες χλμ χωρις να εχει αλαχθει τιποτα και να πηγαινουν ακομα αλλα σε σχεση με ενα αντιστοιχο μηχανακι που εχουν μπει καινουρια πραγματα μεσα του θα ειναι ερπετο και οταν κανει το μπαμ δε θα μαζευεται ευκολα..

Απλα ρε παιδια μη το κανουμε το θεμα ασχετο απο klx250 & D-tracker , ας το κρατησουμε λιγο καθαρο και ας μεινουμε μονο σ'αυτα τα 2 και μονο χωρις συγκρισεις με αλλα μηχανακια :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ideal hillmstr ola oraia einai (>600cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Άρα γενικά αφού στρόφαλος και μπιέλα πάνε μαζί αυξάνεται το κόστος ανακατασκευής,άρα και το ρίσκο να πάρεις klx/d-tracker μετάχειρο;

Απλα ρε παιδια μη το κανουμε το θεμα ασχετο απο klx250 & D-tracker , ας το κρατησουμε λιγο καθαρο και ας μεινουμε μονο σ'αυτα τα 2 και μονο χωρις συγκρισεις με αλλα μηχανακια :_thumbsup:

OK.ευχαριστώ και σόρρυ. :rolleyes:

Τροποποιήθηκε από τον stairway

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple (675cc) Hjc Rpha 11

Δημοσιεύτηκε

Smia το klx το δικό μου όταν το βάζω μπρος έχει αναπτύξει προσωπικότητα και κάνει ότι θέλει :shock:

Μπορεί ένα πρωί με πενήντα μανιβελιές η με δύο ώρες στην μίζα να μην παίρνει με τίποτα μπορεί να κατέβω το πρωι κάτω και να πάρει μπαμ με μία μανιβελιά (Λέω έιδικα για το πρωί γτ αν το βάλω μια φορά όλη τη μέρα μετά δν μου τα κάνει αυτά) . Έχει να κάνει γενικά με τα klx η το δικό μου πάλι με τον τρόπο του μου ζητάει συνεργείο ?

Αν είναι γενικό αυτό μπορούμε κάπως να του πάρουμε τον αέρα ? :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple (675cc) Hjc Rpha 11

Δημοσιεύτηκε

Up γιατί σήμερα το πρωί ίδρωσα για να το βάλω μπρος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Τσεκαρε βαλβιδες αν ειναι οκ .

Συνηθως αν δε περνει ευκολα μπροστα εχουν θεμα οι βαλβιδες .

Δεν εχεις και μιζα εσυ ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple (675cc) Hjc Rpha 11

Δημοσιεύτηκε

Έχω αλλά τις τελευταίες δύο μέρες και αυτή απέκτεισε προσωπικότητα... :P ]

Απο δευτέρα θα πάω να δω και μπαταρία και βαλβίδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki D-Tracker (250cc) Kawasaki Z750 (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Ελπίζω σε λίγο καιρό να ανήκω και εγώ στο club :)

Smias απλά :respekt:

μια ανακατασκευή πόσο μπορεί να στοιχίσει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeoRS/D Tracker (600cc) Arnette Πορτοκαλί KTM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ελπίζω σε λίγο καιρό να ανήκω και εγώ στο club :)

Smias απλά :respekt:

μια ανακατασκευή πόσο μπορεί να στοιχίσει?

Αρκετά...μιλάς για εξολοκλήρου ανακατασκευή?Καλό είναι αυτό το θέμα να το κρατάμε ζωντανό οι κλχάκηδες.Σε ότι μπορώ βοηθάω κι εγώ...και ερωτώ τι παίζει με τους δίσκους συμπλέκτη.Οι μαμά είναι πολύ ακριβοί ε?Επίσης ήθελα να ρωτήσω τι παίζει όταν είναι με κύλινδρο-πιστόνι 300cc το μηχανάκι.Αλλάζω ζίγκλερ.Γενικά πως παίρνει τα πάνω του.Αυτά μόνο... :P

Τροποποιήθηκε από τον reNos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki D-Tracker (250cc) Kawasaki Z750 (750cc)

Δημοσιεύτηκε

και τα δύο... και μικρή και μεγάλη...

έτσι να ξέρω περίπου τιμές

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeoRS/D Tracker (600cc) Arnette Πορτοκαλί KTM

Δημοσιεύτηκε

και τα δύο... και μικρή και μεγάλη...

έτσι να ξέρω περίπου τιμές

Για μένα αν δεν ξέρεις να βάζεις χέρι δεν αξίζει να κάνεις ανακατασκευή θα σου πάει πολλά.Σκέψου μόνο για αλλαγή πιστονιού + τα παρελκόμενα + εργασία θα σου βγει 350 στη καλύτερη των περιπτώσεων.Τώρα εξαρτάται και σε τι τιμή θα βρεις κάποιο που θέλει ανακατασκευή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple (675cc) Hjc Rpha 11

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μία ανακατασκευή μπορεί να σου πάει απο κανά χιλιάρικο εως να παίρνεις καινούργιο κλχ του 2012-13

Πχ η στροφαλομπιέλα κάνει 600 ευρώ κύλινδρος 200 περίπου (αν θυμάμαι καλά ) έμβολο γύρω στα 150 το καρμυρατέρ επίσης γύρω στα 150 για άλλα ανταλακτικά δεν ξέρω αλλα φαντάζομαι έβγαλες κάποια συμπεράσματα

αα και τα εργατικά αρχίζουν περίπου στα 150 ευρώ και πάνε μεχρι 300-350 αν χρειαστεί να κάνεις τελείως βίδες το μοτέρ

Τροποποιήθηκε από τον xStefanosx

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio Zip R Yamaha T MAX

Δημοσιεύτηκε

Στη τιμή παίζει ρόλο και ο μηχανικός πάντα.

Εγώ πχ έτυχα σε ένα καλό παλικάρι (και πάω τώρα σε αυτόν ΜΟΝΟ) και μου είχε πάρει για αλλαγή ελατηρίων πιστονιού + ρύθμιση carb 100. Πολύ καλή τιμή. Άλλοι πέρνουν περίπου τα διπλάσια

Ρένο, για τα ζιγκλέρ που λες, άμα ψάξεις υπάρχουν και τα jetkit ειδικά για τα 300άρια. Είναι πιο ακριβό από το να πάρεις μόνο το ζιγκλέρ αλλά είναι πιο ολοκληρωμένο upgrade απ'ότι ξέρω. Διαλέγεις(stage I-II-III)-παίρνεις-βάζεις-ρυθμίζεις και μετά από κανα μήνα μας λες ότι τα έπαιξε και το carb σου :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeoRS/D Tracker (600cc) Arnette Πορτοκαλί KTM

Δημοσιεύτηκε

Στη τιμή παίζει ρόλο και ο μηχανικός πάντα.

Εγώ πχ έτυχα σε ένα καλό παλικάρι (και πάω τώρα σε αυτόν ΜΟΝΟ) και μου είχε πάρει για αλλαγή ελατηρίων πιστονιού + ρύθμιση carb 100. Πολύ καλή τιμή. Άλλοι πέρνουν περίπου τα διπλάσια

Ρένο, για τα ζιγκλέρ που λες, άμα ψάξεις υπάρχουν και τα jetkit ειδικά για τα 300άρια. Είναι πιο ακριβό από το να πάρεις μόνο το ζιγκλέρ αλλά είναι πιο ολοκληρωμένο upgrade απ'ότι ξέρω. Διαλέγεις(stage I-II-III)-παίρνεις-βάζεις-ρυθμίζεις και μετά από κανα μήνα μας λες ότι τα έπαιξε και το carb σου :tooth:

Καλή φάση...χαχαχα ε να τα παίξει και το καρμπ. να το αλλάξω κι αυτό.Το κιτ που λες θέλει κι άλλο καρμπ. ε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio Zip R Yamaha T MAX

Δημοσιεύτηκε

Όχι, για το μαμα είναι. Έχει θέματα το καρμπ σου???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeoRS/D Tracker (600cc) Arnette Πορτοκαλί KTM

Δημοσιεύτηκε

Όχι, για το μαμα είναι. Έχει θέματα το καρμπ σου???

Όχι απλά νόμιζα λόγω κιτ μήπως θέλει αλλαγή.Απλά θέλει ρύθμισμα τότε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Καλυτερα με δισκους συμπλεκτοι να προτιμοντε οι μαμα, τουλαχιστον στα drz400 αυτος ειναι νομος γιατι οι μαμα δισκοι θα βγαλουν τα περισοτερα χλμ απο τον οποιο αφτερμαρκετ .

Κανοντας μια ψαχτικη σε καποιο απο τα φορουμ που εχω γραψει στη πρωτη σελιδα θα βρειτε πιστευω γνωμες απο πολυ κοσμο .

Επίσης ήθελα να ρωτήσω τι παίζει όταν είναι με κύλινδρο-πιστόνι 300cc το μηχανάκι.Αλλάζω ζίγκλερ.Γενικά πως παίρνει τα πάνω του.Αυτά μόνο... :P

Αμα ειναι με κυλινδρο πιστονι (Big Bore/bb) τοτε συνηθως αλαζει μονο το κυριο ζιγκλερ με καποιο μικροτερο .

Οχι ντε και καλα μιας και ειναι υποπιεσης το μαμα καρμπυρατερ και δεν ειναι τοοοοσο μαχιμο ας το πουμε αλλα συνηθως ετσι γινετε .

Για κιτ καρμπυρατερ δε ξερω αν αξιζουν τα λεφτα , καλυτερα λιγη υπομονη για ενα ΤΜ οπου θα φανει διαφορα !

Τα κιτ ειναι λιγο ημιμετρα , απλα θα ειναι μισο-ενα κλικ καλυτερο απο πριν , αλλα τραγικη διαφορα δε θα δεις καποιος .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Εδω εξηγει το γιατι φτωχαινουμε το κυριο ζιγκλερ οταν κανουμε υπερκυβισμο σε διαμετρο .

Typically, you go leaner as the pull (air velocity through the carb) is larger but it depends on cams too.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GeoRS/D Tracker (600cc) Arnette Πορτοκαλί KTM

Δημοσιεύτηκε

Ναι σίγουρα το τμ θα μετράει πολύ περισσότερο απλά είναι μεγάλη η διαφορά τιμής από ότι βλέπω.Αν και νομίζω πως είδα και θετικά σχόλια για το κιτ.

http://www.dirtbikeworld.net/forum/showthread.php?t=19279

εδώ έχει πολλές πληροφορίες.Ξεστράβωμα λοιπόν εδώ και σε αυτά που έστειλε ο Σμιας...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki D-Tracker Ducati Diavel

Δημοσιεύτηκε

Εδω εξηγει το γιατι φτωχαινουμε το κυριο ζιγκλερ οταν κανουμε υπερκυβισμο σε διαμετρο .

Typically, you go leaner as the pull (air velocity through the carb) is larger but it depends on cams too.

Δηλαδη εγω που το εκανα 292cc θα ηταν καλο να βαλω μικροτερο main jet? Κατι παρομοιο ακουσα στη σχολη σημερα αλλα δεν εδωσα σημασια..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio Zip R Yamaha T MAX

Δημοσιεύτηκε

Όλοι 300άρια τα έχετε κάνει ρε? Που βρήκατε κυλίνδρους??? Όταν έψαχνα δεν έβρισκα ΤΙΠΟΤΑ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα