Μήτσος ΚΤΜΣΚ

Χαρτί κατάταξης ενώ είμαι φοιτητής!

53 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBR (125cc) Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας. Μόλις με πήραν τηλέφωνο να πάω να παραλάβω το χαρτί κατάταξης στρατού ..

Για να μην τελείως άσχετος εκεί και τα ρωτάω όλα μπορεί κάποιος να με βάλει στον δρόμο της επιφώτησης για το πως μπορώ να συνεχίσω την αναβολή μέχρι να τελειώσω την σχολή ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Παρε ενα τηλεφωνο στη στρατολογια για να σου πουν τι ακριβως θα κανεις .

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Yamaha XSR

Δημοσιεύτηκε

βεβαίωση σπουδών-στρατολογία-αναβολή

Αυτά είναι τα 3 βήματα

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Triumph Sprint ST (1050cc) Shoei XR 1000

Δημοσιεύτηκε

Πόσο χρονών είσαι; Γιατί αν είσαι πάνω από 26 δεν μπορείς να πάρεις αναβολή εκτός κι αν είσαι σε μεταπτυχιακό, το οποίο σου δίνει αναβολή έως τα 28 σου χρόνια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Honda CBR (125cc) Honda CBR (600 RRcc)

Δημοσιεύτηκε

Όχι 18 είμαι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Honda Innova R (675cc) Suomy SR Sport Aprilia RSV4R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Έλα έλα τα τσίμπησες τα 8 χρονάκια αναβολή :_rock-on:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Φίλε τη γάμησες.Έτσι είχε γίνει στον αδερφό μου και τελικά μπήκε μέσα αλλιώς φαίνεσαι λιποτακτης...Καλή θητεία από μένα... :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Honda Varadero (1000cc) Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε