babis5570

NC 700 X Εμπειρίες από την συμβίωσή με την HONDA NC700X


6717 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Moto Guzzi BREVA 750 IE Αλλος

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Παίρνοντας ιδέα από το μέλος ΣΑΒΒΑΣ ανοίγω αυτό το θέμα (ελπίζω να είναι οκ με τους mod) για να ενημερωνόμαστε για ότι έχει να κάνει με το HONDA NC700X , φωτογραφίες , εντυπώσεις , κόστος σέρβις , προβλήματα κλπ κλπ κλπ .

Θα προτιμούσα να μείνει καθαρο αυτο το θεμα απο αντιλογους , προσωπικές απόψεις αν ειναι καλή ή χρέπι , αν οι αναβατες του ειναι κουτακιδες και ΟΧΙ μοτοσυκλετιστες κλπ , για να μπορεί κάποιος να ανατρέξει εύκολα τις σελίδες του αν θέλει να βρει καποια πληροφορία ή να ρωτήσει κάτι σχετικά με την μηχανή και να του απαντήσουν οι χρήστες της μότο όσο μπορούν πιο εμπεριστατωμένα .

Όποιος θέλει να βγάλει το άχτι του (για να μην πω τίποτα χειρότερο) μπορεί να συνεχίσει στο θέμα που είναι ήδη ανοιχτό και έχει γεμίσει 80 σελίδες με μπούρδες , από τις οποίες οι μισές δεν αφορούν την μότο αλλά μόνο χαρακτηρίζουν τους αναβάτες της.

Δεν γράφω κάτι άλλο τώρα γιατί πάω δουλειά , θα γράψω τις εντυπώσεις μου πιο αργά το βραδύ , από την έως τώρα συμβίωσή μου με την NC700X και θα χαρώ να απαντήσω σε απορίες (αν γνωρίζω) .

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.
Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GSF650-XR250 990R

Δημοσιεύτηκε

καλά κάνεις και ανοίγεις ένα θέμα για το NC αλλά..

μάλλον πρέπει να μάθεις να σέβεσαι τις απόψεις όλων και να μην τις χαρακτηρίζεις ΄΄μπουρδες΄΄.

Φρονώ πως η εμπειρία σου στα 2-κυκλα δεν είναι τόσο ευρεία και πλήρης ωστε να έχεις την δυνατότητα να βγάζεις τόσο ακραία συμπεράσματα για συναδέλφους που γράφουν εδω μέσα έστω και αν είναι λάθος αυτά που γράφουν. Είναι απλά η γνώμη τους, τίποτα παραπάνω.

Και με την ευκαιρία.. Την μοτοσυκλέτα όσοι είναι πραγματίκά μοτοσυκλετιστές κατα την ταπεινή μου γνώμη την παίρνουν για την πάρτη τους. Τους γεμίζει, τους διασκεδάζει.Την αγαπάνε για αυτό που είναι. Αν περιμένεις κάποιος να σου πει ποσο όμορφη μηχανή έχεις και πόσο τέλεια είναι τότε προφανώς είναι για σένα άλλο ένα gadget που περιμένεις να σε ανεβάσει ψυχολογικά.

Και η αλήθεια είναι πως έχουμε πήξει απο αναβάτες που αφήνουν το παπί σπίτι για να πάνε για καφέ με την ΄΄μηχανή΄΄..

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Moto Guzzi BREVA 750 IE Αλλος

Δημοσιεύτηκε

καλά κάνεις και ανοίγεις ένα θέμα για το NC αλλά..

μάλλον πρέπει να μάθεις να σέβεσαι τις απόψεις όλων και να μην τις χαρακτηρίζεις ΄΄μπουρδες΄΄.

Φρονώ πως η εμπειρία σου στα 2-κυκλα δεν είναι τόσο ευρεία και πλήρης ωστε να έχεις την δυνατότητα να βγάζεις τόσο ακραία συμπεράσματα για συναδέλφους που γράφουν εδω μέσα έστω και αν είναι λάθος αυτά που γράφουν. Είναι απλά η γνώμη τους, τίποτα παραπάνω.

Και με την ευκαιρία.. Την μοτοσυκλέτα όσοι είναι πραγματίκά μοτοσυκλετιστές κατα την ταπεινή μου γνώμη την παίρνουν για την πάρτη τους. Τους γεμίζει, τους διασκεδάζει.Την αγαπάνε για αυτό που είναι. Αν περιμένεις κάποιος να σου πει ποσο όμορφη μηχανή έχεις και πόσο τέλεια είναι τότε προφανώς είναι για σένα άλλο ένα gadget που περιμένεις να σε ανεβάσει ψυχολογικά.

Και η αλήθεια είναι πως έχουμε πήξει απο αναβάτες που αφήνουν το παπί σπίτι για να πάνε για καφέ με την ΄΄μηχανή΄΄..

Φίλε μου σέβομαι τις απόψεις ΟΛΩΝ και τα συμπεράσματα για συναδέλφους αφορούν μόνο 1-2 άτομα τα οποία αυτά ΔΕΝ σέβονται τους συναδέλφους και χαρακτηρίζουν τους αναβάτες αναλόγως με το τι οδηγούν. Δεν έχω πει τίποτα σε κανέναν που εξέφρασε αρνητική εντύπωση για την μοτο.

Ακραία συμπεριφορά δέχτηκα από την αρχή που έγραφα για το NC και δεν έδωσα. Σέβομαι όλους τους μοτοσυκλετιστές ΟΤΙ και να ΟΔΗΓΟΥΝ.

Η εμπειρία μου στις μότο είναι θεωρώ ευρεία και πλήρης. Είμαι 42 ετών , 25 χρόνια με δίκυκλα , έχω αλλάξει πολλές μηχανές ΟΛΩΝ των ειδών και κυκλοφορώ κατά 80% με μότο . Εκτός και αν εννοείς οτι για να εχω ευρεία και πληρης γνωση πρεπει να εχω τρέξει σε αγώνες ή να είμαι μηχανικός αυτών.

Φιλικά πάντα.

Μπάμπης

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp

Δημοσιεύτηκε

μπαμπη προσωπικα μου αρεσει πολυ η εν λογω μηχανη.σκεφτεται ενας φιλος μου να την αγορασει. α) ισχυει οτι γεμιζεις βενζινη ανοιγωντας τη σελα; β) τα πλαστικα ειναι καλης ποιοτητας; γ) το αμορτισερ πισω ειναι ρυθμιζομενο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XSR

Δημοσιεύτηκε

Γενικά μ'αρέσει σαν μηχανάκι commuter. Έχει χαμηλή κατανάλωση, καλή ροπή, καλούτσικη ανεμοκάλυψη, ευέλικτο στην πόλη.

Αυτό όμως που με φτιάχνει είναι ο χώρος για ένα κράνος κλειστού τύπου που έχει εκεί που οι μοτοσυκλέτες έχουν το ρεζερβουάρ.

@bestoftherest7 :όντως το ρεζερβουάρ είναι κάτω από τη σέλα και πρέπει να την ανοίξεις για να ανεφοδιαστεί. Ευτυχώς ανοίγει η μισή σέλα και έχει μεντεσέ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC 700X DCT (670cc)

Δημοσιεύτηκε

Γειά σας και απο εμένα!(Βασίλης).Έχει μια κλειδαριά πάνω στο ''λεγόμενο '' για όλους ρεζερβουάρ που αριστερά ανοιγεί το πίσω κάθισμα για ανεφοδιασμό και δεξιά ανοίγει τον αποθυκευτικό χώρο που έχει.Τα πλαστικά φαίνονται καλής ποιότητας(έτσι δείχνουν σε μένα),όσο για το αμορτισερ όχι δεν είναι ρυθμιζόμενο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Moto Guzzi BREVA 750 IE Αλλος

Δημοσιεύτηκε

μπαμπη προσωπικα μου αρεσει πολυ η εν λογω μηχανη.σκεφτεται ενας φιλος μου να την αγορασει. α) ισχυει οτι γεμιζεις βενζινη ανοιγωντας τη σελα; β) τα πλαστικα ειναι καλης ποιοτητας; γ) το αμορτισερ πισω ειναι ρυθμιζομενο;

Λοιπον :

α) ναι ανοιγεις την σελα την οποια δεν χριαζεται βεβαια να την κρατας γιατι μαγκωνει σε εναν μεντεσε ας πουμε και με μια πολυ απλη κινηση την κλεινεις.

β) Τα πλαστικα φενονται πολυ ποιοτικα και τιποτα δεν τριζει. υποψην ομως την εχω μολις 4 μηνες και εχω 3000 και κατι χιλιομετρα. Πρωτες εντυπωσεις ομως ειναι οτι θα αντεξουν.

γ) το πισω αμορτισερ ρυθμιζεται ως προς την προφορτιση ελατηριου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον :

α) ναι ανοιγεις την σελα την οποια δεν χριαζεται βεβαια να την κρατας γιατι μαγκωνει σε εναν μεντεσε ας πουμε και με μια πολυ απλη κινηση την κλεινεις.

β) Τα πλαστικα φενονται πολυ ποιοτικα και τιποτα δεν τριζει. υποψην ομως την εχω μολις 4 μηνες και εχω 3000 και κατι χιλιομετρα. Πρωτες εντυπωσεις ομως ειναι οτι θα αντεξουν.

γ) το πισω αμορτισερ ρυθμιζεται ως προς την προφορτιση ελατηριου

ευχαριστω. σορυ που σε ζαλιζω που ειναι κατασκευασμενο; ιαπωνια;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Super Sherpa (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Τελικά, ρε παιδιά, μέσα στη πόλη πόσο σας καίει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290s Super Adv (1301cc) Nexx XD1

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που με χαλάει πολύ είναι ότι πρέπει να σβήσεις τη μηχανή να βγάλεις το κλειδί και να το βάλεις στην δεύτερη κλειδαριά που ανοίγει το Luggage box ( όπως το ονομάζει η Honda ) και το πίσω μέρος της σέλας. Εντάξει για να βάλεις βενζίνη να το κάνεις, αλλά θα ήταν πολύ πιο πρακτικό να υπήρχε και κάποιο κουμπάκι όπως στα Aprillia Μana που να άνοιγε μόνο το Luggage box.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC 700X DCT (670cc)

Δημοσιεύτηκε

Είχα ένα θέμα με το πρώτο σέρβις της μηχανής(όχι σοβαρό)το οποίο διευθετήθηκε.Μου είχαν δώσει όταν πήρα τη μηχανή το ενχειρίδιο της απλής έκδοσης ενώ θα έπρεπε να είχε αυτό με το αυτομ. κιβώτιο.Έτσι δέν αλλάχτηκε (όπως αναφέρει) το φίλτρο που υπάρχει στο αυτομ. κιβώτιο.Σε επικοινωνία με κεντρικά είπαν οτι δεν θα έχω κάποιο πρόβλημα αλλά θα πρέπει να το αντικαταστήσω.Θα μου στείλουν το σωστό ενχειρίδιο.

Αυτό που με χαλάει πολύ είναι ότι πρέπει να σβήσεις τη μηχανή να βγάλεις το κλειδί και να το βάλεις στην δεύτερη κλειδαριά που ανοίγει το Luggage box ( όπως το ονομάζει η Honda ) και το πίσω μέρος της σέλας. Εντάξει για να βάλεις βενζίνη να το κάνεις, αλλά θα ήταν πολύ πιο πρακτικό να υπήρχε και κάποιο κουμπάκι όπως στα Aprillia Μana που να άνοιγε μόνο το Luggage box.

+1000

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC 700X DCT (670cc)

Δημοσιεύτηκε

Nα ευχαριστήσω τον Whiteyez για την ενημέρωση!! :thumbsup1:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Moto Guzzi BREVA 750 IE Αλλος

Δημοσιεύτηκε

ευχαριστω. σορυ που σε ζαλιζω που ειναι κατασκευασμενο; ιαπωνια;

Ναι , ειναι made in JAPAN

Οχι , δεν με ζαλιζεις :D

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Moto Guzzi BREVA 750 IE Αλλος

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τελικά, ρε παιδιά, μέσα στη πόλη πόσο σας καίει?

Χρηση 80%+ πολη και 20% επαρχιακο μικτη χρηση σε 3500+ χιλ , εχω μετρησεις απο 3,6 - 4,1 lt/100 αναλογως τροπου οδηγησης . Πανω απο 4,1 δεν εχω μετρησει ποτε.

Τροποποιήθηκε από τον babis5570
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki σε νάρκη Shoei αραχνιασμένο εκπτούται

Δημοσιεύτηκε

Έτσι δέν αλλάχτηκε (όπως αναφέρει) το φίλτρο που υπάρχει στο αυτομ. κιβώτιο.

Επιπλέον φίλτρο από το μοτέρ? Εύκολα προσβάσιμο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290s Super Adv (1301cc) Nexx XD1

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Επιπλέον φίλτρο από το μοτέρ? Εύκολα προσβάσιμο?

Για το κιβώτιο είναι, πανεύκολα προσβάσιμο.

2ngrccz.jpg

Τροποποιήθηκε από τον Whiteyez
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC 700X DCT (670cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλτρο του αυτομ κιβωτίου.Άν δεν κάνω λάθος ξεβιδώνεις 2 βίδες απο καπάκι που υπάρχει κάτω δεξιά στο πλαστικό κάλυμμα του κιβωτίου(η κάτω δεξιά μεριά στο DCT είναι πλαστικό κάλυμμα του αυτόματου κιβωτίου.Άν προσέξεις προεξέχει λίγο παραπάνω σε σχέση με το κλασικό σαζμάν)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda PCX (125cc) AGV K3-SV Honda Africa Twin (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που με χαλάει πολύ είναι ότι πρέπει να σβήσεις τη μηχανή να βγάλεις το κλειδί και να το βάλεις στην δεύτερη κλειδαριά που ανοίγει το Luggage box ( όπως το ονομάζει η Honda ) και το πίσω μέρος της σέλας. Εντάξει για να βάλεις βενζίνη να το κάνεις, αλλά θα ήταν πολύ πιο πρακτικό να υπήρχε και κάποιο κουμπάκι όπως στα Aprillia Μana που να άνοιγε μόνο το Luggage box.

Προσωπικά αυτό είναι και λίγο safe... Σκέψου να είσαι με την πλάτη στην αντλία και να αρχίσει, για τον α-β λόγο, να πιτσιλάει... Δεν είναι σκούτερ που είναι ανάμεσα στα πόδια και όλα cool...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Μπάμπη, να μας πεις με την πρώτη ευκαιρία πως είναι η οδηγική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας? Έχεις εμπειρία με άλλες μηχανές και μπορείς να συγκρίνεις.

Πως είναι τα φρένα της, η ποιότητα κύλισης, οι δυνατότητές της στις στροφές και η αίσθηση ασφάλειας που σου δίδει?

Επιπλέον, τι λέει από τουριστικές ικανότητες? Ανεμοκάλυψη, άνεση, φόρτωμα, συνεπιβάτης?

Σου άνοιξα πολλά μέτωπα, αλλά θα ήταν καλό να αναφερθούμε και σε αυτά....

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290s Super Adv (1301cc) Nexx XD1

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λοιπόν αποφάσισα να κρατάω μέσο του fuelly.com τα γεμίσματα μου για να μπορέσουμε να βγάλουμε μερικά στατιστικά. Σήμερα μου άναψε ρεζέρβα και καταχώρισα το πρώτο μου γέμισμα, από το επόμενο θα αρχίσει να μου βγάζει στατιστικά.

Θα προσπαθώ να γράφω και μερικά σχόλια στο κάθε γέμισμα, όπως πχ κατά πόσο είχα και δεύτερο άτομο επάνω, τιμή βενζίνης, λίτρα, όπως και το πόσο % χρησιμοποιώ την μηχανή εντός η εκτός πόλης, έτσι ώστε να βγάζουμε περισσότερα συμπεράσματα.

Τροποποιήθηκε από τον Whiteyez
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Moto Guzzi BREVA 750 IE Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Μπάμπη, να μας πεις με την πρώτη ευκαιρία πως είναι η οδηγική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας? Έχεις εμπειρία με άλλες μηχανές και μπορείς να συγκρίνεις.

Πως είναι τα φρένα της, η ποιότητα κύλισης, οι δυνατότητές της στις στροφές και η αίσθηση ασφάλειας που σου δίδει?

Επιπλέον, τι λέει από τουριστικές ικανότητες? Ανεμοκάλυψη, άνεση, φόρτωμα, συνεπιβάτης?

Σου άνοιξα πολλά μέτωπα, αλλά θα ήταν καλό να αναφερθούμε και σε αυτά....

Φιλε μου κανενα προβλημα με τα πολλα μετωπα που ανοιξες γιαυτο ειναι τα forum να ενημερωνομαστε και θα προσπθησω να σου απαντησω σε ολα , αλλα απο αυριο το πρωι γιατι μολις ηρθα απο παραλια με καμια ντουζινα παγωμενς ALPHA μεσα μου :crazy: :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

καλη φαση ενα καθαρο thread για ττο Nc. καλη ευκαιρια να κλειδωθει το αλλο, γιατι δευο τρεχοντα θεματα γι αυτο το πραμα ειναι υπερβολη....way too much.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

καλη φαση ενα καθαρο thread για ττο Nc. καλη ευκαιρια να κλειδωθει το αλλο, γιατι δυο τρεχοντα θεματα γι αυτο το πραμα ειναι υπερβολη....way too much.

Φιδι κολοβο..................... :tooth:

Τροποποιήθηκε από τον manosamos
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν αποφάσισα να κρατάω μέσο του fuelly.com τα γεμίσματα μου για να μπορέσουμε να βγάλουμε μερικά στατιστικά. Σήμερα μου άναψε ρεζέρβα και καταχώρισα το πρώτο μου γέμισμα, από το επόμενο θα αρχίσει να μου βγάζει στατιστικά.

Θα προσπαθώ να γράφω και μερικά σχόλια στο κάθε γέμισμα, όπως πχ κατά πόσο είχα και δεύτερο άτομο επάνω, τιμή βενζίνης, λίτρα, όπως και το πόσο % χρησιμοποιώ την μηχανή εντός η εκτός πόλης, έτσι ώστε να βγάζουμε περισσότερα συμπεράσματα.

Για την αξιοπιστία του Fuely έχω πολλές ενστάσεις.....Μπαίνει τόσος κόσμος και γράφει μόνο τι βλέπει στο ντεπόζιτο. Ξεχνά όμως οτι η κατανάλωση εξαρτάται άμεσα από το βάρος του αναβάτη, από την διαφορετικότητα στο άνοιγμα του γκαζιού και από τις καιρικές συνθήκες.....

Αν έχουμε λοιπόν έναν αναβάτη στην Αγγλία (με θερμοκρασίες κοντά στους 20βαθμούς) που ζυγίζει 100κιλά και έχει νευρικό χέρι....δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα για την κατανάλωση της μηχανής με έναν αναβάτη στην Αθήνα με 30βαθμούς και που ζυγίζει 70κιλά και έχει απαλό χέρι....

Ας μην αναφερθώ και στο πόσο ανοίγει η ψαλίδα και μαγευρεύεται το αποτέλεσμα αν οι μηχανές έχουν και διαφορετική περιποίηση σε συντήρηση/σερβις.

Εγώ προσωπικά το fuely δε το εμπιστεύομαι και κοιτάζω μόνο τον συνάδελφο με το ίδιο όχημα και την ίδια συμπεριφορά στο γκάζι.....αν έχει και τα ίδια κιλά και ακολουθεί και την ίδια τακτική συντήρησης τότε πλησιάζω σε ένα συμπέρασμα......

για να το πιάσω ακόμα περισσότερο θα πρέπει να βάζουμε βενζίνη και την ίδια στιγμή και στο ίδιο βενζινάδικο.....γιατί δεν έχουν όλα τα βενζινάδικα την ίδια ποιότητα......ακόμα και το ίδιο βενζινάδικο παίρνει διαφορετική ποιότητα κάθε φορά που έρχεται το βυτιοφόρο και γεμίζε τη δεξαμενή.

(σαν πολλά δε σας φαίνονται?) :afro:

κι όμως.....όλα μαζι μπορούν να δείξουν τρελές διαφορές και συμπέρασμα να μην βγει.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290s Super Adv (1301cc) Nexx XD1

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γιαυτό και εγώ θα γράψω τα χαρακτηριστικά μου, και πώς τη πήγαινα την μηχανή ( νευρικό χέρι δεν έχω ποτέ ), τώρα για το service τι να πώ πόσο διαφορετική περιποίηση να έχει ειδικά στα πρώτα service.

Για την βενζίνη το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να βάζω από το ίδιο βενζινάδικο., εγώ πάντως συμπέρασμα πιστεύω ότι συμπέρασμα μπορεί να βγεί και ότι δεν θα υπάρχουν τρελές διαφορές, άποψη μου πάντα.

Τροποποιήθηκε από τον Whiteyez
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα