gkourmoul1

Νέο «Battlax S20» από τη Bridgestone

267 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Νέο «Battlax S20» από τη Bridgestone

2011110703_03.jpg

R22011112915280003.jpg

s20p-670.jpg

Η Bridgestone παρουσίασε το κορυφαίο supersport ελαστικό Battlax S20 σε μία μεγάλη εκδήλωση δοκιμών για τον Τύπο στην πίστα του Portimão στην Πορτογαλία, από τις 14 έως τις 20 Μαρτίου 2012. Περισσότεροι από 100 δημοσιογράφοι από τον Ευρωπαϊκό και Διεθνή Τύπο Μοτοσικλέτας παρευρέθηκαν την παρουσίαση του νέου Supersport ελαστικού. Δοκίμασαν προσωπικά οι ίδιοι το ελαστικό στην απαιτητική πίστα των 4.7 χιλιομέτρων Autódromo Internacional do Algarve, η οποία φιλοξενεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike και τις δοκιμές της FIA Formula One. Τη δεύτερη ημέρα, οι δημοσιογράφοι δοκίμασαν το S20 στο δρόμο στα περίχωρα του Algarve. Αργότερα μέσα στην εβδομάδα, η Bridgestone προσκάλεσε πελάτες από όλη την Ευρώπη για μία παρόμοια παρουσίαση και δοκιμή στο Portimão.

Σχεδιασμένο με την τεχνολογία MotoGP της Bridgestone

Χρησιμοποιώντας το σύμβολο «S» (= Sport) για πρώτη φορά σε ελαστικό Battlax, το S20 συμπληρώνει το διαστασιολόγιο Hyper Sport ελαστικών της Bridgestone, το οποίο περιλαμβάνει το Battlax BT-016 PRO και το BT-016 μεταξύ άλλων εξειδικευμένων σπορ ελαστικών για δρόμο και για πίστα.

Μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής σε όλες τις γωνίες

Σε σύγκριση με το BT-016 PRO, το S20 προσφέρει κορυφαίο χειρισμό στο βρεγμένο και το στεγνό, διατηρώντας άριστες επιδόσεις στον τομέα της διάρκειας ζωής. Η δοκιμασμένη κατασκευή της Bridgestone με τις τεχνολογίες Mono-Spiral Belt (MSB) και High Tensile Super Penetrated Cord (HTSPC) βελτιστοποιήθηκε ώστε να δημιουργείται μεγαλύτερο αποτύπωμα επιφάνειας επαφής σε όλες τις γωνίες κλίσης, παρέχοντας μεγαλύτερη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Στις κλίσεις μικρότερου camber, αυτή η μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής βελτιώνει την αίσθηση επαφής και προσθέτει αναπαυτικότητα στην οδήγηση. Στις μεσαίες και μεγαλύτερες γωνίες, οι αναβάτες απολαμβάνουν μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές.

Το ελαστικό S20 έχει σχεδιαστεί με αυλακώσεις, οι οποίες εκτείνονται προς το κέντρο του πέλματος, βελτιώνοντας τις επιδόσεις στις στροφές όταν η γωνία κλίσης είναι μικρή, ιδίως στις εσωτερικές στροφές. Στο εμπρόσθιο, οι πλαϊνές αυλακώσεις εκτείνονται προς την περιοχή των ώμων, παρέχοντας καλύτερη αίσθηση επαφής στις μεγάλες κλίσεις και ισχυρότερη πρόσφυση στο στεγνό και το βρεγμένο. Στο οπίσθιο, οι φαρδύτερες αυλακώσεις προσφέρουν αξιόπιστη πρόσφυση στο βρεγμένο.

Άμεση πρόσφυση

Η νέα σύνθεση γόμας με Silica Rich και η τεχνολογία πολυμερών NanoPro-TechTM, που ανήκει στην ιδιοκτησία της Bridgestone και μειώνει την ανάπτυξη θερμότητας κατά τη διάρκεια της κύλισης του ελαστικού, παρέχει βελτιωμένη πρόσφυση στο βρεγμένο και στις χαμηλές θερμοκρασίες. Αυτό προσφέρει, επίσης, αξιόπιστη πρόσφυση από την αρχή και κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης, χωρίς να περιορίζονται οι χιλιομετρικές επιδόσεις στο εμπρόσθιο και το οπίσθιο.

Η σύνθεση γόμας τριών τμημάτων (3LC) με τη βέλτιστη τμηματοποίηση από μαλακή μέχρι σκληρότερη σύνθεση εφαρμόστηκε στο εμπρόσθιο και το οπίσθιο, βελτιώνοντας την πρόσφυση στο στεγνό καθώς προσφέρει υψηλή σταθερότητα στις στροφές και καλή χιλιομετρική απόδοση.

Νέο σημείο αναφοράς στην πρόσφυση στο βρεγμένο

Οι δοκιμές των ελαστικών σε σχέση με το Bridgestone BT-016 PRO δείχνουν ότι το νέο S20 έχει βελτιωμένη πρόσφυση στο στεγνό, προσφέροντας μεγάλη αυτοπεποίθηση στις στροφές και σπορ χειρισμούς υψηλού επιπέδου. Στην πίστα, οι αναβάτες μπορούν να αναμένουν υψηλή σταθερότητα στις στροφές και γρηγορότερους γύρους πίστας μέσω καλύτερης και πιο ισορροπημένης πρόσφυσης στο εμπρόσθιο και το οπίσθιο.

Το νέο κορυφαίο Battlax Hyper Sport S20 διατίθεται στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο του 2012 σε 4 διαστάσεις εμπρός και 7 διαστάσεις πίσω.

Εμπρός

110/70 ZR17 S20F (54W) TL

120/60 ZR17 S20F (55W) TL

120/70 ZR17 S20F (58W) TL

130/70 ZR16 S20F (61W) TL

Πίσω

150/60 ZR17 S20R (66W) TL

160/60 ZR17 S20R (69W) TL

170/60 ZR17 S20R (72W) TL

180/55 ZR17 S20R (73W) TL

190/50 ZR17 S20R (73W) TL

190/55 ZR17 S20R (75W) TL

200/50 ZR17 S20R (75W) TL

mototriti

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Bandit 1255cc

Δημοσιεύτηκε

Τα βλέπω και σκανδαλίζομαι ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε

Ομορφα αλλα μονο να κρατανε περιπου 8000χλμ; Για μενα ειναι λιγα!

Το ξερω δεν ειναι touring λαστιχο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Bandit 1255cc

Δημοσιεύτηκε

Άλλο ανάλογο σπόρ ελαστικό που να βγάζει λίγα παραπάνω χλμ. Υπάρχει ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Πάντως μετά από 4000km και 6 μήνες φορεμένα πάνω στην μηχανή η απόδοση τους έχει μειωθεί αισθητά και δεν θυμίζει τπτ από

την εντυπωσιακά καλή πρώτη εντύπωση που μου είχαν δώσει. Από φθορά σχεδόν σίγουρα θα βγάλει άλλα 4000κμ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τα 150 και 160 πίσω, μπας και είναι Η και όχι W και αντέγραψε λάθος ο δημοσιογράφος;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Shiver AGV GP Pro Ducati Streetfighter S

Δημοσιεύτηκε

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα..

Ή απόδοση θα έχεις οπότε και κρατήματα ή χιλιόμετρα....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Shiver AGV GP Pro Ducati Streetfighter S

Δημοσιεύτηκε

Φίλε ΟΙΚΟΠΕΔΟΦΑΓΕ

Δηλαδή δεν θα τα συνιστούσες σε κάποιον να τα βάλει ή όχι .....

Γιατί αν είναι να δώσει κάποιος 300 ευρώ για να έχει μόνο 4-6 μήνες απόδοση τότε καλύτερα να βάλεις κάποιο Pirelli supercorsa...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν θέλω να σε πάρω και στο λαιμό μου, αλλά ενώ όταν τα έβαλα τα λάστιχα κράταγαν από την πρώτη στιγμή,

πολύ καλά, πια τρώω κάτι γλυστρίματα εντελώς απροειδοποίητα και από το πίσω και από το μπροστά.

Για τα supercorsa δεν έχω άποψη γιατί πολύ απλά όταν έβαζα γόμες τις έβαζα μόνο για πίστα οπότε δεν ζούσαν ποτέ παραπάνω

από ένα σκ για να ξέρω μακροχρόνια τι γίνεται.

Αν έβαζα τώρα λάστιχα για πολιτική χρήση θα έβαζα τα sportsmart, τα οποία σαν πρώτη εντύπωση μου άρεσαν λιγότερο από τα s20 αλλά

δεν παρατήρησα κάποια πτώση στην απόδοση μέχρι να τα αλλάξω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Shiver AGV GP Pro Ducati Streetfighter S

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το κακό είναι ότι μου έχουν καρφωθεί στο μυαλό τα συγκεκριμένα και δεν μπορώ να ξεκολλήσω...

Είμαι στην διαδικασία να αλλάξω λάστιχα και δεν ξέρω τι να επιλέξω...

Βασικά θέλω να κρατήσει πάρα πολύ καλά....αλλά αν κρατάνε μόνο για κανα 4 μηνο τότε καλύτερα να βρώ κάποιο άλλο λάστιχο....

Κάποια είναι η λίστα σου με τα 3 καλύτερα για χρήση δρόμου αλλά με καλά κρατήματα???

Τροποποιήθηκε από τον ksexilas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Fazer S2 600 Πολλές!!!

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδή ανάμεσα στα δύο θα έβαζες Dunlop Sportsmart σωστά; Εγώ σκεφτoμαι να πάω στα S20 από Sportsmart, αλλά πραγματικά δεν ξέρω. Είναι αλήθεια όμως ότι τα Sportsmart αν και τα έχω 2 χρόνια και 2 μήνες αλλά συμπεριφέρονται σχεδόν όπως την αρχή, αν όχι το ίδιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Bandit 1255cc

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ksexilas

είμαι στην ίδια φάση απλά θέλω να κρατάνε καλά 10.000 χλμ και να είναι σπόρ να ζεστάνονται γρήγορα

γι αυτό και ε'ιμαι σε δίλημμα τελικής επιλογής και εγώ

giwrgos2012 αν είσαι ευχαριστημένος με τα dunlop sportsmart γιατί να αλλάξεις ;;;

Τροποποιήθηκε από τον Jeronimo.G

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Shiver AGV GP Pro Ducati Streetfighter S

Δημοσιεύτηκε

Τα 10.000 χλμ είναι τα ιδανικά χλμ για να σου κρατήσουν τα λάστιχα.

Απλά αν αυτά τα χλμ τα κάνεις σε 2 χρόνια και απλά τα εμπιστεύεσαι μόνο του 4 πρώτους μήνες τότε κλάφτα χαράλαμπε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Fazer S2 600 Πολλές!!!

Δημοσιεύτηκε

giwrgos2012 αν είσαι ευχαριστημένος με τα dunlop sportsmart γιατί να αλλάξεις ;;;

Αμα σε πω με τρώει η περιέργεια να δοκιμάσω κανένα άλλο. Δεν ξέρω. Βέβαια με περνάει και από το μυαλό να βάλω τα Dunlop D211 αλλά θα δω δεν ξέρω.

Τέλος πάντων επειδή το θέμα είναι για άλλα λάστιχα, ας μείνουμε σε αυτά..

Περιμένω πάντως να ακούσω και άλλες απόψεις και από άλλους

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Z750 Αλλος NRV (????cc)

Δημοσιεύτηκε

Πραγματικα πιστευτε οτι υπαρχει λαστιχο που να το φοραει SS1000 και να αντεχει πανω απο 5000-6000 χλμ???

Η δυναμη τους τα ξεφτιλιζει,κι αμα λιγο το εχεις το αθλημα, τοτε σε 5-6 μηνες το φαγες.........

Αναζητηστε τι ακριβως θελετε απο ενα λαστιχο και μετα ψαξτε αναλογα με την μοτοσυκλετα σας.......

Υ.Γ Το φοραει ο κολλητος στο Βερσυς, Πριν φοραγε Μ5..

εχει να πει και για τα 2 τα καλυτερα...... (το Μ5 στο Βερσυς εβγαλε κοντα 8000 ;) )

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα φοραω απο Δεκεμβρη και εχω κανει σχεδον 7000χλμ.

Απο φθορα,πιστευω θα μου βγαλουν αλλα τοσα ανετα.

απο κρατημα δεν εχω δει διαφορα απο οταν τα προτοφορεσα.

πολυ καλο λαστιχο,ζεσταινεται ευκολα και κραταει.

αν συνεχισουν ετσι μεχρι το τελος,θα τα ξαναφορεσω.εγω το προτεινω...

και στο βρεγμενο καλα τα παει παντως...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fjr 1300 Shark RSX

Δημοσιεύτηκε

Εχω κοντα 6000 χιλ.με το s20. Οι εντυπωσεις στο θεμα του κρατηματος ειναι οι καλυτερες.Σε ενα μηχανακι σαν το δικο μου με 290 κιλα βαρος και με 13 κιλα ροπη ειναι επόμενο να μην βγαλει πολλα χιλιομετρα.Οποτε θα χρειαστω δυο λαστιχα πισω και ενα μπροστα για να βγαλω 15000 χιλ που μπορει να μου βγαλει ενα τουρινγκ λαστιχο.

Σιγουρα και ο τροπος οδηγησης ειναι πολυ σημαντικος για την επιλογη του ελαστικου.Ενας οδηγος που κινειται σε μετριους ρυθμους δεν νομιζω οτι χρειαζεται να δαπανησει τοσα χρηματα για ελαστικα Αντιθετα ενας οδηγος που κινειται σε πολυ γρηγορους ρυθμους νομιζω οτι ειναι μονοδρομος να βαλει το s20 (το οποιο και προτεινω )η καποιο αλλο σπορ ελαστικο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Yamaha Tracer

Δημοσιεύτηκε

Τα θελω.... απο χθες μαλιστα!

Το ελαστικο που φοραω τωρα δεν εχει ουτε 2.000km και σκεφτομαι να τα δωσω. Ειναι αρκετα touring για τη χρηση που το θελω. Δεν εχω βρει καποιον με τα S20 στο FZ1 για να εχω εντυπωσεις αλλα απο οσα εχω διαβασει , ειναι καλα λαστιχα για τη χρηση που τα σκεφτομαι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Κωστή, να περιμένεις λίγο, γιατί σε 1.5 μήνα (χοντρικά) θα κυκλοφορήσει το S20-EVO (βελτιωμένη έκδοση των S20).

Αφενός θα έχεις την πολυτέλεια να επιλέξεις το φρέσκο μοντέλο, αφετέρου θα μπορείς να βρεις το υπάρχων σε χαμηλότερη τιμή!!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Yamaha Tracer

Δημοσιεύτηκε

Σε ευχαριστω Γιαννη για την επισημανση. Θα περιμενω λοιπον :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Τι βελτιωση θα εχουν ξερουμε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Bandit 1255cc

Δημοσιεύτηκε

Αναμονή για κριτικές από τα S20 Evo λοιπόν ★

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR k6 (1000cc) Suzuki Hayabusa (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Πως ξεχωρίζει οπτικά το S20 από το S20 EVO ξέρουμε; Τα EVO τα έχει βάλει κανένας;

Σε λίγο θα πρέπει να αλλάξω λάστιχο γιαυτό ρωτώ :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Είναι τόσο καλό το S20 ρε παιδιά; Δεν μιλάω από τουριστική χρήση αλλά από άποψη κρατήματος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ναι.

Μενα σε στροφη εχει γλυστρισει μονο οταν ηταν ξερυθμιστη η αναρτηση.

κατα τα αλλα τρενο.οπως μπαινεις βγαινεις.

ισως λιγο καλυτερη πληροφορηση να ηθελα αλλα ειναι αψογο κατα τα αλλα.

Τροποποιήθηκε από τον Dant3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα