dEvilKinG

D-Tracker: Ποσο ζωη εχει εν τελη;

27 μηνύματα σε αυτό το θέμα

KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Βλεπω ολες οι αγγελιες των D-Tracker να εχουν πανω απο 50.000 χιλιομετρα στην πλατη τους, ποσο ζωη εχουν εν τελη αυτα τα μοντελα; Συγκεκριμενα φτανουν να τα πουλανε και με 90.000. Τι γινεται σε περιπτωση που αγορασω ενα τετοιο και μου ψοφησει; Στην περιπτωση που επιλεγω ανακατασκευη τι χρειαζεται να αλλαξω;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Συνηθως ενα μονοκυλινδρο στα +/-50.000χλμ θα χρειαστει ενα προληπτικο rebuild , εναν ελεγχο , σε κεφαλι , κυλινδρο/πιστονι , μπιελα κ.α ,αλλιως ειναι να εχει ενα κυλινδρο/πιστονι για 10.000χλμ κι αλλιως να εχει το ιδιο για 80.000χλμ , η αποδοση θα ειναι εντελως διαφορετικη .

Γενικα σε μια ανακατασκευη μετριεται και αλλαζετε οτι χρειαστει .

Μπορει απο τα καρτερ και κατω να ειναι οκ αλλα μπορει να χρειαστουν να ανοιξουν κι αυτα για να αλλαχθει π.χ καποιο γραναζι , μια μπιελα , ρουλεμαν στροφαλου , κατι..

Υπ'οψειν οτι για klx/d-tracker 250 / 300 οτι μπορει να πουλησε μια χαρα στην Αμερικη αλλα δυστυχως απο αφτερμαρκετ πραγματα παιζουν ελαχιστα , π.χ κυλινδρο & πιστονι βρισκεις απο την Kawasaki ή αλλιως απο κατι βιοτεχνιες που κανουν κιτ υπερκυβισμου .

Επισης το μεγαλο κακο των klx/d-tracker 250 / 300 ειναι οτι η μπιελα δεν υπαρχει ως ανταλακτηκο μονη της...

Στροφαλομπιελα δινει η Kawasaki και δυστυχως καμια εταιρια με αφτερμαρκετ πραγματα δεν βγαζει μπιελα , μονο απο τη Kawasaki...

Για 'μενα μονοκυλινδρο με πανω απο 50.000χλμ η αξια του πρεπει να ειναι η αναλογη...

Π.χ βλεπεις κατι αγγελιες με D-tracker των 60-80.000χλμ να τα δινουν 1μιση-2χιλιαρικα... τρατζικ..!

Τροποποιήθηκε από τον Smias
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Με εναν τυπικο ελεγχο απο εναν μηχανικο, θα καταλαβει εκεινος αν εχει καποιο θεμα η πρεπει να ανοιχτει το μοτερ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Ενας μηχανικος μπορει να πει μια γνωμη , αλλο το αυτι του επαγγελματια κι αλλο ενος απλου χρηστη .

Βεβαια κι ενας μηχανικος δε μπορει να σου εγγυηθει 100% οτι ενα μηχανακι κομπλε, ειναι λιγο Τζοκερ η αγορα

ενος μεταχειρισμενου οπως και να το δει κανεις..!

Εγω παντως θα απεφευγα ενα μονοκυλινδρο με απο 50.000++++χλμ με τα ιδια σωθικα , εκτως αν ηταν ξεφτιλα τιμη

οπωτε θα τα εχωνα σε ανταλακτηκα για την οποια ανασταση του .

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mg

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ρε συ smias, δεν μιλάς για 400αρι με 50 άλογα αλλά για 250 με 30 άλογα, χαμηλόστροφο και πολιτικό μοτερ. Αυτά τα πολιτικά 250άρια και άλλα ακόμα παλαιότερα και αερόψυκτα τα 100.000 τα περνάνε για την πλάκα τους, αν είναι συντηρημένα. Τα xt 500/600 είναι γνωστή ποιότητα στην ελλάδα και μπες και advrider να δεις πόσα χιλιόμετρα βγάζουν τα Klr. Τα ίδια ισχύουν για τα rotax aprilia/bmw. 100.000 χιλιόμετρα χαλαρότατα.

Όταν ανοίγεις μονοκίλυνδρο συνήθως αλλάζεις πιστόνι και κάνεις και ένα ρεκτιφιέ και όλα τα ρουλεμάν/κουζινέτα. Από εκεί και πέρα μετράς όρια και ανοχές και αλλάζεις ότι χρειάζεται. Τρίβεις και βαλβίδες-θυρίδες. Αλλά για τόσο παλαιά μοτοσυκλέτα δεν ανοίγεις αλλά βρίσκεις άλλο μοτέρ γιατί άνοιγμα σημαίνει

300-400 εργασία

100 φλάντζες

πιστόνι και ρεκτιφιε 200

λάδια-ψυκτικά-φιλτρα 60

Γενικά ανακατασκευή κοστίζει 1000-1500 ευρώ

Αλλά μην κοιτάτε μόνο το μοτερ γιατί τα περιφερεικά στοιχίζουν πιο πολύ από μια παλιά μοτοσυκλέτα.

Δισκόφρενα-αμορτισερ-ρουλεμαν-αλυσίδα-γρανάζια-τσιμούχες-δίσκοι συμπλέκτη Στα 80.000 ο κινητήρας μπορεί να έχει άλλα τόσα αλλά αυτά όλα θα θέλουν άλλαγμα.

Τροποποιήθηκε από τον makisp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Στο συγκεκριμενο που κοιταζω εχει αλλαχτει στροφαλομπιελα, πιστονι, φλατζες, ρουλεμαν καδενα κτλπ πριν 4 μηνες και πριν 2 βδομαδες αλυσιδογραναζα, αλλαχτηκαν τα ζαντολαστιχα και οι δισκοπλακες πριν 3 μηνες. Η τιμουλα του στα 1200.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mg

Δημοσιεύτηκε

Καλά και άμα έδωσε τόσα χρήματα για να το φτιάξει τότε γιατί το πουλάει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Εκλεισε τα 22 και θελει ss τωρα :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mg

Δημοσιεύτηκε

Και δεν το ήξερε, 4 μήνες πριν όταν το έφτιαχνε? Άμα κάνεις τέτοια ανακατασκευή την κάνεις για να το κρατήσεις. Όπως και να έχει για τόσο παλιά μοτοσυκλέτα είναι πολλά τα χρήματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχεις να προτινεις κανα SM σε αυτα τα λεφτα περιπου; Για αμεση αγορα γιατι χρειαζομαι μηχανακι μεσα στην επομενη βδομαδα και δεν θελω να παρω παπι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mg

Δημοσιεύτηκε

Τι δίπλωμα έχεις? Τεσπά αν έχεις περιορισμένο το d-tracker γενικά είναι καλή μοτοσυκλέτα αλλά παλαιά, έλεγξε την και όχι σε τέτοια τιμή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι περιορισμενο εχω, το ξερω οτι ειναι παλια αλλα δεν παιζουν καλυτερες τιμουλες γενικοτερα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR-250R Marushin

Δημοσιεύτηκε

ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΟΟΟΟΣ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mg

Δημοσιεύτηκε

Ναι περιορισμενο εχω, το ξερω οτι ειναι παλια αλλα δεν παιζουν καλυτερες τιμουλες γενικοτερα..

Ναι κοίταξα στο >car.gr, κρατάει τιμή το dtracker και γενικά τα 250αρια. Θα βρίσκεις και xt500 σε αυτά τα χρήματα που πιθανόν να είναι πιο ξεκούραστο το μοτέρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι κοίταξα στο >car.gr, κρατάει τιμή το dtracker και γενικά τα 250αρια. Θα βρίσκεις και xt500 σε αυτά τα χρήματα που πιθανόν να είναι πιο ξεκούραστο το μοτέρ.

Βραστα, ειναι η κατηγορια που κραταει την τιμη.. Αλλα βολευει πολυ, μικρη καταναλωση καλες επιδωσεις για πολη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Τα 1200 ειναι λιγα για ανακατασκευασμενο 250αρι.. απο την αλλη ειναι λαχειο, μπορει να μην αντιμετωπισεις κανενα προβλημα, Ο βροχιδης με το XR250 γυρισε ολη την Ασια και ηταν μεταχειρο και το δικο του, εκανε 75000 χιλιομετρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mg

Δημοσιεύτηκε

Ά. Τα χρήματα της ανακατασκευής δεν τα βγάζεις στην πώληση. Γι αυτό και το κάνεις μόνο αν θες να κρατήσεις χρόνια την μοτοσυκλέτα

Β. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να ελέγξει ο φίλος ούτε την ποιότητα της δουλειάς ούτε τι έχει αλλαχτεί. Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να μπήκε καινούργια στροφομπιέλα.

Όπως και να έχει ας το ελέγξει και ας προχωρήσει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Η αγγελια ειναι αυτη: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2465783/ με το παλικαρι που μιλησα μου ειπε αυτα που σας ειπα και παραπανω. Δεν αμφιβαλω για το αν εχει αλλαξει αυτα που ειπε αλλα επιβαλεται να τα ελεγξω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Toυ ηπιε το αιμα ο πιστιρικας και λεει οτι αλλαξε παπαδες για να το σπρωξει.

Κλασσικα πραγματα, πας γι'αλλα, αποψη μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Toυ ηπιε το αιμα ο πιστιρικας και λεει οτι αλλαξε παπαδες για να το σπρωξει.

Κλασσικα πραγματα, πας γι'αλλα, αποψη μου.

Οπως φενεται σε ολα εχουν πιει το αιμα, αρα παω για αλλο μοντελο γενικοτερα..

Τωρα στα 1200 ευρω δεν παιζει κατι αξιολογο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio Zip R Yamaha T MAX

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μη κρίνετε τον πωλητή γιατί απλά ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΕΤΕ

Τι πάει να πει του έπινε το αίμα? Δηλαδή αν το είχε κανένας γερο ξεκούτης και του είχε αλλάξει λάδια 2 φορές σε 10 χρόνια θα ήταν καλύτερα?

Φαίνεται ομορφούλικο το συγκεκριμένο, χωρίς τρελές μετατροπές και στη τελευταία photo βλέπω και χρυσή ζάντα...

Όσο για το ότι το έφτιαξε και το πουλάει, δεν πάει να πει κάτι.

Όταν έβγαλα πρώτη φορά το δικό μου tracker αγγελία είχα κάνει τη κεφαλή σαν καινούργια, είχα σκάσει ένα κάρο λεφτά.

Μετά όμως σε μια βδομάδα πέσανε 10 τηλέφωνα και για κάποιο λόγο είπα να μην το δώσω ακόμη :wub:

Edit: Φυσικά είναι σχεδόν απίθανο να βρεις motard που να μην το έχουν πιει έστω και λίγο το αίμα.

Τροποποιήθηκε από τον g.papas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Αντε να δουμε, πιανω δουλεια σε 1 βδομαδα και εχω 2 επιλογες για μοτο.

1) Πηγαινω στην δουλεια με τα ποδια και μαζευω λεφτα για κατι πιο αξιολογο(6 χλμ χωρις συγκινωνιες)

2) Αγοραζω κατι value for money καπου στα 1200 για κανα 6μηνο μεχρι να μαζεφτουν αρκετα για κατι αλλο.

Δυσκολο το 1ο, προτιμω το 2ο, αλλα δεν θελω να παρω κατι που δεν θα το γουσταρω καθολου. π.χ. παπι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Νομιζω οτι αν κανεις ενα μηνα υπομονη και διαθεσεις κανα 2000Ε βρισκεις ΧΤ500 σε καλη κατασταση και κανεις μια χαρα την δουλεια σου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Νομιζω οτι αν κανεις ενα μηνα υπομονη και διαθεσεις κανα 2000Ε βρισκεις ΧΤ500 σε καλη κατασταση και κανεις μια χαρα την δουλεια σου

Ειναι το θεματακι με την δουλεια στην μεση και με πιεζει ομως..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki D tracker (292cc) XR1100 Ducati 998 (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχω τρακέρ και είναι σκυλί το άτιμο.... Λίγη προσοχή θέλει στην καδένα εκκεντροφόρων και τον τεντωτηρα, και τακτικές αλλαγές στα λάδια...στο κάτω κάτω, ούτε ενάμιση λίτρο δεν παίρνει μέσα.... Είμαι στα 125.000 χλμ...και συνεχιζω σταθερά...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα