DimitrisK72

GSF 1250 SA vs FJR 1300

67 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Ducati Multistrada (1200cc) Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Αγόρασα το καλοκαίρι ένα Bandit 1250 SA από το οποίο είμαι αρκετά ευχαριστημένος, πολύ μηχανάκι για τα λεφτά του. Προχθές μετά από μία γρήγορη βόλτα διπλός στη Χαλκιδική, φάνηκαν κάποιες αδυναμίες που με προβλημάτισαν:

Τα φρένα ειδικά με το επιπλέον βάρος δεν......

Έχω βάλει τη ΜRA αρχικά και στη συνέχεια τη ZG touring. Με πάνω από 150 είχα κάτι τρελές αναταράξεις λόγω συνεπιβάτη σε σημείο να μου πετά το κράνος δεξιά-αριστερά απρόβλεπτα και να μου πιαστεί ο σβέρκος (μονός no problem). Θα δοκιμάσω και με την MRA διπλός αλλά έτσι δεν...

Το πίσω αμορτισέρ ήταν μαλακό και δεν ένιωθα άνετα. Ίσως θέλει απλώς σφίξιμο προφόρτιση/απόσβεση, αλλά μάλλον Wilbers...

Κατά τα άλλα όλα καλά.

Και λέω τώρα:

Mήπως θα ήμουν καλύτερα με ένα FJR 1300 >07 δίνοντας το bandit και 3-5 χιλιάρικα? Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αλλά πάντα το έβλεπα θετικά (αν υπάρχει κανένα εδώ βόρεια δέχομαι να το κάνω test ride :crazy: ). Το βάρος του δεν είναι πολύ μεγαλύτερο, γκάζι έχει, χώρους έχει, ταξιδεύει φαντάζομαι σε άλλο επίπεδο, έχουμε και τους Δολομίτες με τη γυναίκα το καλοκαίρι...

Τη μηχανή την έχω μόνο για βόλτες, κατανάλωση δεν με ενδιαφέρει, σκούτερ υπάρχει, ο μόνος ενδοιασμός είναι ότι δεν θα είναι τόσο παιχνιδιάρικο στο κυνηγητό με τους βορειοκάγκουρες. Αλλά ρε παιδί και το bandit είναι - 10 kg νομίζω μόνο. Δεν θέλω να καταλήξω όμως με μια μαούνα γιατί άντε να πιάσεις τους άλλους γλήγορους.

Εσείς τι λέτε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH (150cc) HJC RPHA 70 KTM SUPER ADVENTURE (1290cc)

Δημοσιεύτηκε

δωσε μου το bandit και 15000 και το τρενο R 1200 GS ΤΟΥ ΧΑΜΠΟΥ θα γινει δικο σου :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Αμμορτισερ θα αλλαζα στην θεση σου αφου δεν σε καλυπτει,θεμα απο στροβιλισμους αερα απο την ζελατινα σε αυτα τα χλμ εχω και εγω με το Βαραντερο,

Τωρα για τα φρενα τι να σου πω......ψαξου για αλλες δαγκανες.

Εγω την τραμπα που σκεφτεσε δεν θα την εκανα,αλλα αν την εκανα θα κοιταζα για το απολυτο τουριστικο εργαλαιο,την BMW R 1200RT.

Αυτην και το Kawasaki GTR 1400

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πολλές....!!!

Δημοσιεύτηκε

αν σε ενδιαφερει ενα πραγματικο τουριστικο μοτο τοτε αναμεσα στα δυο το fjr ειναι μονοδρομος.το bandit ΔΕΝ ειναι καθαρο τουριστικο.ειναι ενα commuter μεγαλου κυβισμου με τουριστικες ικανοτητες.αφου εχεις και σκουτερ και δεν σε πειραζει το οικονομικο τοτε βουρ.

ταξιδι διπλος + αποσκευες + κυνηγητο με καγκουρες= :nono:

για το r1200rt θα συμφωνησω απολυτα , ειναι απιστευτο και αν ημουν σε τετοια φαση εκει θα πηγαινα , με μονο μειον οτι απο τους καθρεπτες του δεν βλεπεις πισω , αλλα τους αγκωνες σου.

το gtr1400 το οδηγησα με ενθουσιασμο και με απογοητευσε.οδηγησε το να δεις αν σου ταιριαζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZS 1000 Fazer (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Mη ζητάς απο το μηχανάκι σου, πράματα που είναι αφύσικο να ζητάς. Παίζεις με tokico δαγκάνες, έχεις ένα all rounder διαμάντι και του ζητάς το κάτι παραπάνω(γρήγορη βόλτα και διπλός κιολλας!). Αν πάρεις το FJR δηλαδή, δε θα του ζητήσεις κάποια στιγμή το καλύτερο φρενάρισμα και το πιο ''ανετο κράτημα'' όπως το χαρακτήρισες(στα δικά μου αυτιά αυτό σημαίνει ΚΑΛΥΤΕΡΟ κράτημα)?! Πάλι στην ίδια φάση θα είσαι. Να μου πείς οτι θέλεις απλά να το αλλάξεις έτσι γιατί γουστάρεις, κάντο. Αλλά μη νομίζεις οτι το μοντέλο που αναφέρεσαι θα σου δώσει κάτι ιδιαίτερα παραπάνω απο ότι έχεις ήδη.

Μέγιστο λάθος κριτίριο κατ'εμε είναι κι αυτό που λές με την παρέα. Αν σε καίει τόσο το ''θέμα'' απλά επένδυσε ΧΡΟΝΟ και βενζίνες στο bandit. Σε επίπεδο δρόμου, όσο γρήγορη και να είναι η παρέα, ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 400 ΚΥΒΙΚΏΝ πάνε. Μην ψαρώνεις οτι ''φταιει το μηχανάκι''. :_thumbsup:

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada (1200cc) Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν με βλέπω για μαστόδοντα τέτοιου είδους. Το FJR το σκέφτομαι επειδή είναι μι αενδιάμεση κατάσταση. Το Varadero (επειδή είχα το καρμπυτεράτο) ταξιδεύει πιο άνετα μέχρι τα 150-160 αλλά μετά τα πράγματα αλλάζουν δραματικά, κοινώς πλέει ακόμα και με WP, γι'αυτό και δεν θα ξαναπάρω on-off (πλην MTS μην μας ακούνε κάποιοι), δεν νιώθω ασφαλής στα πολλά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva SuperCity (125cc) Shark S500 Air Suzuki GSX-R (600 K5cc)

Δημοσιεύτηκε

Το fjr είναι ένα εξαιρετικό τουριστκό μηχάνημα, που ακόμα και τα πρώτα μοντέλα του δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από πιό σύγχρονες τουριστκές μηχανές. Προσφέρει εξαιρετική ποιότητα, εξαιρετικό ¨περπάτημα¨ και άνεση, υπεραρκετό γκάζι και πάνω απ όλα αξιοπιστία, αντίθετα με κάτι άλλα. Φορτώνεται (φυσικά...) σα μουλάρι, ταξιδεύει και στρίβει με μεγάλες ταχύτητες. Είναι μοιραία βαρύ. Το bandit είναι πιο sport-touring σε σχέση με το fjr που κλίνει σαφώς προς το touring. Αμφότερα είναι εξαιρετικά μηχανήματα για αυτό που σχεδιάστηκαν

Μέγιστο λάθος κριτίριο κατ'εμε είναι κι αυτό που λές με την παρέα. Αν σε καίει τόσο το ''θέμα'' απλά επένδυσε ΧΡΟΝΟ και βενζίνες στο bandit. Σε επίπεδο δρόμου, όσο γρήγορη και να είναι η παρέα, ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 400 ΚΥΒΙΚΏΝ πάνε. Μην ψαρώνεις οτι ''φταιει το μηχανάκι''. :_thumbsup:

:_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Bandit S+zx130 Αλλος

Δημοσιεύτηκε

MHN ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΒΑNDIT

ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ

Φιλικά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000-2009 (998cccc) SHOEI XR1100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ημουν και εγω σε τετοιον προβληματισμο ,αλλα λογο κρισης σταματησα να προβληματιζομαι ...

Το μονο που θυμαμαι ομως , ειναι οτι ειχα βρει ενα test στο internet σχετικα με τα φρενα που εδειχνε το fjr να μην τα καταφερνει και τοσο καλα.

Για το θεμα των στροβιλισμων πανω στο κρανος το ειχα και εγω και τελικα ειδα σημαντικοτατη βελτιωση με το shoei xr1100 .

Την ιδια βελτιωση ειδε και η γυναικα μου ως συνεπιβατης με το qwest .

Το αξιοσημειωτο ειναι οτι η βελτιωση ηρθε με την ζελατινα της mra με το φρυδακι τερμα κατω ή τερμα πανω..

Πλεον μεχρι τα 160 τουλαχιστον που το εχω δοκιμασει εχω ελαχιστοτατο κουνημα στο κεφαλι.

Δεν ξερω το υψος σου ,αλλα δοκιμασε με την χαμηλοτερη ζελατινα.

Παντως εχω διαβασει ατομα που ακομη και με την μεγαλυτερη ζελατινα στο fjr εχουν προβληματα με στροβιλισμους.

Οσο για τα φρενα , απο την αρχη και παρα τις 4πιστονες δαγκανες , εχουν μια αισθηση οτι δεν φρεναρει οπως θα επρεπε.

Απο την αλλη ολα τα τεστ λενε καλα λογια για τα φρενα .

Ισως ειναι το ABS που δινει αυτη την αισθηση ισως η φυση της μηχανης που θελει μια τετοια αισθηση στο φρεναρισμα, δεν σημαινει ομως οτι δεν ειναι αποτελεσματικα.

Τροποποιήθηκε από τον Panag

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLR 250 Baja (250cc) Honda VFR400Z

Δημοσιεύτηκε

Αμα έχεις ικανά ταμειακά αποθέματα,πας για αυτο :crazy:

2011-BMW-K1600-red.jpg

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada (1200cc) Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Προς Multijohn,

Τζώνυ, πέρα από τη πλάκα που κάνουμε στη παρέα, το θέμα ταχύτητα το έχω ξεπεράσει από καιρό (δεν νομίζω να το είχα και ποτέ), δεν θέλω μηχανή για να πατάω τους άλλους αλλιώς θα κοιτούσα για GSXR. Πάω με όσα και όποτε (όλες οι μέρες δεν είναι ίδιες) νιώθω άνετα, έχουμε και δυο παιδάκια πίσω μας, άσε τα τραίνα να φεύγουν... Απλά θέλω ο μηχανάκι να μου κάνει τα κέφια, πολλά ζητάω? Στην ουσία ζητάω ειδικότερα όταν είμαι διπλός, λίγο καλύτερη άνεση, και φρένα με λιγότερη πίεση στη μανέτα, γιατί απλά κουράζομαι.

Το μικρόβιο της αλλαγής πάντα υπάρχει στο καθένα μας, και πάντα βρίσκονται οι αφορμές για να εξελιχθεί σε βαρύτατη ίωση.

Προς ΝIPPON DENSO:

Κάποια ισχνά ταμειακά αποθέματα υπάρχουν, αλλά εδώ μιλάς για καταθέσεις στην Ελβετία σε χρυσό :_w00t: :_w00t: :_w00t: (Δεν θα το έπαιρνα anyway)

Φίλτατοι, Giorgopap/Panag

Έχω το Qwest και μονός δεν έχω κανένα πρόβλημα ως τη τελική, ειδικά με τη ZG touring ταξιδεύω με 180 χωρίς κούραση με λίγο σκύψιμο.

Το topic το σήκωσα περισσότερο για να ακούσω και κάποιον που είχε εμπειρία και από τα δύο (Scottyjfr ίσως?)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GSF650-XR250 990R

Δημοσιεύτηκε

Το Bandit είναι stret και το FJR είναι touring

O.K. αυτά προς τα μαρκετίστικα κόλπα. Παλιά ταξίδευαν με ότι είχαν και φτάσαμε να μην μας φτάνει ένα BANDIT 1250!!

Δεν λέω για σένα, είναι γενικό το κακό που μας έχει πιάσει. Πάντα κάτι μας φταίει!! Απλά σκέψου αυτό λιγάκι πριν αλλάξεις μηχανή.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πολλά σχαροτήγανο Kawasaki H2 MACH IV (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πολλα τα κυβικα παιδια......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Fazer S2 600 Πολλές!!!

Δημοσιεύτηκε

Να πω και εγώ την γνώμη μου, έχεις μια πάρα πολύ ωραία μηχανή και καλή, το καλύτερο που είναι να κάνεις είναι να επενδύσεις σε μία ανάρτηση πίσω και γιατί όχι σε ένα μπροστινο μπροστά (τότε θα δεις και θα έχεις άλλη μηχανή), για τα φρένα γιατί δεν δοκιμάζεις μια αλλαγή υγρών φρένων, σε περίπτωση που τα έχεις καμιά 2 χρονάκια, γιατί εγώ που τα αλλαξα στα 2μιση χρόνια, πάρα πολύ καλύτερη αίσθηση και γενικά τα νιώθω πιο δυνατά τα φρένα. Εάν πάλι είναι έρωτας το FJR πας εκεί, και δεν νιώθεις καλά και θέλεις να κρατήσεις την μηχανή που ήδη έχεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Z750 Αλλος NRV (????cc)

Δημοσιεύτηκε

Να κανω εγω μια ερωτηση??????

Στο 2καβαλο σφηγκεις καθολου την πισω αναρτηση?

Ειναι πολυ σημαντικη προσθηκη βαρους για αυτο και η αλλαγη στη συμπεριφορα της μοτοσυκλετας σου!!!

Για τα φρενα πρωτα απο ολα καλα τακακια,αλλαγη με καλα υγρα (5.1) και στο τελος σωληνακια υψηλης!!!!!!

Παμε βημα βημα για να δουμε τι φταιει!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αμηχανία πλήρης KTM 990 SMT (999cc)

Δημοσιεύτηκε

Με αυτο το σκεπτικο αδερφε-μη με παρεξηγεις σε παρακαλω,δεν σε ''κρινω''- μπορει να αργησεις πολυ να βρεις αυτο που θελεις πραγματικα.

Δεν εισαι ο μονος,προσωπικα εχω γνωρισει βαρια 2-3 ατομα,που ηξεραν τι ηθελαν,το πηρανε,και τελος.Ολοι οι υπολοιποι ξυνομαστε οσο μπορουμε...

Καθε μοτοσυκλετα-οχημα που παιρνουμε,ειναι ενα συνολο συμβιβασμων παντα.

Και το FJR να παρεις,πιστεψε με καπου θα σκαλωσεις παλι.

Με λιγα λογια συμφωνω με τον Μουλτιτζοννυ παραπανω,που εθεσε το θεμα με ψυχρη λογικη και ωριμοτητα.

Μονο στο θεμα ανεση-δικαβαλο-στροβιλισμοι εχεις δικαιο να προβληματιζεσαι,αν ειναι η πρωτη προτεραιοτητα.

Στα υπολοιπα περι γρηγορων και κυνηγητων,εχω δει 650 ληστη,δικαβαλο,να σκορπαει τρομο και πονο,σε πολυ ανωτερες,βασει προδιαγραφων μοτοσυκλετες,οποτε..... :winking:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW GS Honda VFR 1200X DCT (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Αγόρασα το καλοκαίρι ένα Bandit 1250 SA από το οποίο είμαι αρκετά ευχαριστημένος, πολύ μηχανάκι για τα λεφτά του. Προχθές μετά από μία γρήγορη βόλτα διπλός στη Χαλκιδική, φάνηκαν κάποιες αδυναμίες που με προβλημάτισαν:

Τα φρένα ειδικά με το επιπλέον βάρος δεν......

Έχω βάλει τη ΜRA αρχικά και στη συνέχεια τη ZG touring. Με πάνω από 150 είχα κάτι τρελές αναταράξεις λόγω συνεπιβάτη σε σημείο να μου πετά το κράνος δεξιά-αριστερά απρόβλεπτα και να μου πιαστεί ο σβέρκος (μονός no problem). Θα δοκιμάσω και με την MRA διπλός αλλά έτσι δεν...

Το πίσω αμορτισέρ ήταν μαλακό και δεν ένιωθα άνετα. Ίσως θέλει απλώς σφίξιμο προφόρτιση/απόσβεση, αλλά μάλλον Wilbers...

Κατά τα άλλα όλα καλά.

Και λέω τώρα:

Mήπως θα ήμουν καλύτερα με ένα FJR 1300 >07 δίνοντας το bandit και 3-5 χιλιάρικα? Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αλλά πάντα το έβλεπα θετικά (αν υπάρχει κανένα εδώ βόρεια δέχομαι να το κάνω test ride :crazy: ). Το βάρος του δεν είναι πολύ μεγαλύτερο, γκάζι έχει, χώρους έχει, ταξιδεύει φαντάζομαι σε άλλο επίπεδο, έχουμε και τους Δολομίτες με τη γυναίκα το καλοκαίρι...

Τη μηχανή την έχω μόνο για βόλτες, κατανάλωση δεν με ενδιαφέρει, σκούτερ υπάρχει, ο μόνος ενδοιασμός είναι ότι δεν θα είναι τόσο παιχνιδιάρικο στο κυνηγητό με τους βορειοκάγκουρες. Αλλά ρε παιδί και το bandit είναι - 10 kg νομίζω μόνο. Δεν θέλω να καταλήξω όμως με μια μαούνα γιατί άντε να πιάσεις τους άλλους γλήγορους.

Εσείς τι λέτε?

Αν δεν το καταλαβες,την εδωσες μονος σου την απαντηση μεσω των προβληματισμων σου.Το bandit ειναι μια φθηνη κατασκευη που εχει λιγο απ'ολα.Λιγα φρενα,λιγη αναρτηση και καθολου πλαισιο(το βασικοτερο).Αν αλλαξεις αναρτησεις και ''σφιξει'' το μηχανακι,θα αρχισουν μετα οι ελαστικοτητες(ειπαμε το μηχανακι δεν εχει περιμετρικο πλαισιο).Με λιγα λογια ζητας κατι αλλο.Το μονο που εχει αξιολογο,ειναι το ροπατο του μοτερ.

Το FJR ειναι αυτο που ζητας.Φρεναρες,περιμετρικο πλαισιο,μοτερ με τρομερη ροπη αλλα και αρκετη δυναμη,αξονας(μηδενικη συντηρηση,κορυφαια αξιοπιστια και συμπεριφορα).Να προτιμησεις το ανανεωμενο μοντελο,δηλαδη 2006 και μετα,το οποιο ειναι βελτιωμενο παντου.Μακρυτερη 5η(το μονο μελανο του σημειο οι 5 σχεσεις)αλλο φαιρινγκ,βελτιωση στις εδρες των βαλβιδων,αλλες δαγκανες εμπρος φρενων(nissin).Αν προτιμησεις τα μοντελα 2006 και 2007 να τσεκαρεις να ειναι επισημης εισαγωγης γιατι τα συγκεκριμενα μοντελα ειχαν ενα θεμα με τον αισθητηρα του υψομετρου(με χαμηλη περιεκτικοτητα οξυγονου το μηχανακι δουλευει σαν τρικυλινδρο).Μονο με αλλαγη εγκεφαλου βελτιωνεται.Αν ειναι επισημη εισαγωγη στον αλλαζουν αμεσως,ασχετως ληξης εγγυησης.Αν ειναι παραεισαγωγης απλα δεν στο αλλαζουν.Ετσι απλα.Το μοντελο 2008 δεν εχει αυτο το θεμα και ακομα εχει αλλη μοναδα ABS.

Ειναι το πιο ολοκληρωμενο μηχανακι σε αυτη την κατηγορια.Ακομα δε και απο το GTR-1400(το οποιο τελικα ειναι πιο σπορ).

Ακομα φορτωνεται σαν γαιδουρι και ταξιδευει τερμα γκαζι ολη μερα.

Ριξε μια ματια και στο PANEUROPEAN,ειναι πολυ αξιολογο.

Το BANDIT μπορεις να το συγκρινεις με CBF 1000.

Το FJR ειναι αλλο πραγμα.Θελουμε δε θελουμε...

Μαλλον ψηνομαι κι εγω...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys Kawasaki versys (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ πως αν ρίξεις μερικά ευρουλάκια πάνω στο bandit θα γίνει αστέρι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R nineT Ducati MONSTER 1100

Δημοσιεύτηκε

τελοίως διαφορετικές μηχανές τα 2 που συζητάμε (RT-FJR)

καταρχήν το RT

απίθανα ευκολοοδήγητο

χαμηλή κατανάλωση

μεγάλος όγκος και περιορισμένη ιπποδύναμη (105 hp) η σέλα του εμένα μου φαίνεται σκληρή

FJR λίγο πιό βαρειά αίσθηση ,

πιό άνετο σύμφωνα με εμένα απο το RT και πιό δυνατό (150hp)

νομίζω ταξιδεύει με πιο υψηλές μουαγέν αλλά καταναλώνει και πιό πολύ

νομίζω οτι ορθώς διάλεξες το fjr το οποίο κατα την αποψή μου αποτελεί την φυσική συνέχεια αυτού που έχεις

το RT θα το έπαιρνα εγω μετά τα 50 είναι μηχανή για πιό ήρεμο τρόπο ζωής γενικά και όχι για να κυνηγιέσαι με άλλες μηχανές

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν εχεις τα φραγκα για το FJR τσιμπα το το μηχανακι ειναι διαμαντι, και η κυρα θα το λατρεψει (και δε θα το αποκαλει με διαφορα κοσμητικα)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

εγω θα ελεγα να βελτιωσεις το Ληστη στα σημεια που σε ενοχλουν ,ετσι θα πετυχεις το τελειο για σενα μηχανακι. Και το FJR εχει ισως παραπανω συμβιβασμους για αυτο που θες να κανεις αν καταλαβα καλα,οποτε και εκει θα θες αρκετες βελτιωσεις.

Μια μπροστινη τρομπα απο καποιο αλλο μηχανακι θα σου εκανε καλη δουλεια ,οπως επισης και μια ολοκληρη aftermarket πισω αναρτηση.

Εχουμε και κριση τωρα,μην κανεις τετοια, τουλαχιστον φαε τα λευτα σε βενζινες και ταξιδια, ο Λησταρχος ειναι γαμω τις μηχαναρες μην ξενερωνεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsx1250fa

Δημοσιεύτηκε

fjr=τουριστικο εργαλειο .....bandit=τα κανω ολα (οχι κ τελεια) κ συμφερει.τωρα με καμια εξτρα αναρτηση κ καμια σωληνακια υψηλης αλλαζει πολυ προς το καλυτερο+κοστος συντηρησης λες κ εχεις κανα 600αρι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

το bandit το αγόρασες καινουργιο? εάν ναι, το δίνεις για μεταχειρισμένο?εγώ δε θα το έκανα. Τώρα εάν το αγόρασες μεταχειρισμένο όμως και μπορεί να πιάσει τα λεφτά που λές προχώρα..

βάσικα όπως σου είπαν και οι υπόλοιποι κάνε έρευνα αγορας δες το κόστος βελτίωσεις πόσο είναι και πόσο της αντικατάστασης με τουριστικό...

υ.σ.να σου και κάτι άλλο σε προηγούμενο τεύχος του "moto" είχε αναφορά σε ταξιδιωτικά σε μέσες ανατολές-ασίες 2000-2008 να γράφουν χιλιόμετρα στο εξωτερικό με κάτι F650 fanduro '95!! :crazy: και εμείς βγάζουμε άγχος εάν ο συναπιβάτης αισθανεται όμορφα εκεί πανω ή για το πόσο "κόβει" η ζελατίνα.. :wallbash:

υ.σ.2γενικώς συνεχίζουμε να σκεφτόμαστε καπιταλιστικά χωρίς λόγο εξήγησης

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH (150cc) HJC RPHA 70 KTM SUPER ADVENTURE (1290cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ε ρε παντοφλα που εχει πεσει απ την κυρια Ευδοκια :knuppel2::knuppel2::knuppel2:

το χει το ονομα φαινεται :lipssealed:

:tooth: :tooth:

εγω σκεφτομαι να παρω κανα πιστας 1000 αρι μονοσελο να μην ανεβαινει κανενας , κανε το ιδιο Θειο Μητσο :lipssealed::mB_kalo_e: :vv:

Τροποποιήθηκε από τον xampos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda VISION

Δημοσιεύτηκε

Κοιτα να αλλαξεις φρενα και αναρτησεις αμεσα στον Ληστη !!

Εαν δεν ικανοποιηθεις κοιτα να βαλεις μερικα κιλα για να καθεται καλυτερα το μηχανακι !!! :P :P

Εαν και παλι δεν................ Θα σου νοικιαζω το δικο μου στις βολτες να γουσταρεις !!! :blink: :blink:

Ποσο πιο γρηγορα να πας ρε Μεγαλε - Εδω ιδρωνουμε να σε φτασουμε !! (Ειδες πως σε καλοπιανω ??)

Περα απο την πλακα κανε αυτο που γουσταρεις εσυ αρκει να σε παιρνει γιατι ειναι και περιεργες εποχες

Στην εκδρομη παντως δεν παιζουν μεγαλες ταχυτητες

Με καλα φρενα και σφιχτη αναρτηση θα εισαι οκ πιστευω :thumbsup1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα