Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
Torakusu Yamaha

Triumph Tiger 955i 2004-2006

5 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Ενδιαφερεται ενα φιλαρακι γι αυτο το μοντελο, αλλα εγω δε το χω ψαξει πολυ με τα παλιοτερα Triumph και δε θελω να του πω μπουρδες. Τον ενδιαφερουν κυριως

Α) καταναλωση

Β) αν βγαζει ιδιαιτερα προβληματα

Γ) Αν εχει αλλες αδυναμιες περα απο το αθλιο μπροστινο (απ οσο ξερω φοραει το ιδιο με τον ταφο μου)

Θενκς ε λοτ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Το κοιτουσα οταν εψαχνα για μηχανη.. Ρωτησα και στο triumph ελλας και ηθελα να πλακωσω εναν αλλα εχε χαρη...

Αυτο που καταλαβα ειναι οτι σαν κυρια ζημια ειναι η διαρροες απο τις φλατζες κλπ...

δεν ξερω κατι παραπανω και δεν θυμαμαι να σου πω την αληθεια.. ρωτα στο φορουμ τους..

Α και μπες χαλαρα και μην πεις οτι εχεις ΥΑΜΑΗΑ γιατι δεν θα σου απαντησουν...... :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mg

Δημοσιεύτηκε

Ενδιαφερεται ενα φιλαρακι γι αυτο το μοντελο, αλλα εγω δε το χω ψαξει πολυ με τα παλιοτερα Triumph και δε θελω να του πω μπουρδες. Τον ενδιαφερουν κυριως

Α) καταναλωση

Β) αν βγαζει ιδιαιτερα προβληματα

Γ) Αν εχει αλλες αδυναμιες περα απο το αθλιο μπροστινο (απ οσο ξερω φοραει το ιδιο με τον ταφο μου)

Θενκς ε λοτ!

Γιαμαχάκιας αστέρι το μηχανάκι. Το 2004 που λες δέχτηκε αρκετές βελτιώσεις όπως:

κοντύτερο και ενισχυμένο ψαλίδι

μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων και πιο σφιχτές ρυθμίσεις

χυτές ζάντες

στάνταρ εξοπλισμός πλαινές βαλίτσες και θερμαινόμενα γκριπ

Πιο μαζεμένο σε όγκο μηχανάκι σε σχέση με ενα varadero, 245 κιλά γεμάτο 88 άλογα τροχό.

Πριν το 2004 είχε πολύ μαλακές αναρτήσεις οπότε έπασχε στον δρόμο.

Με τις αλλαγές έγινε σαν μεγάλο μοταρδ (όχι βέβαια σαν τον αντικαταστάτη του) με κάπως ψηλό κέντρο βάρους αλλά εξαιρετικής σταθερότητας.

Ικανοποιητική προστασία αέρα αλλά όχι κορυφαία, εξαιρετική σέλα και θέση οδήγησης.

Το μοτερ ήταν πιο οικονομικό από το 1050 χωρίς να χάνει πολύ σε επιδόσεις (στην τελευταία έκδοση το είχε βελτιώσει η lotus)

Πολύ αξιόπιστη μοτοσυκλέτα. Κάποιοι παραπανιόντουσταν ότι καίει λάδια αλλά τελικά ήταν από την εξαέρωση που έχει στο κάρτερ και λυνόταν πανεύκολα.

Διαμάντι κινητήρας όπως σε όλα τα σύγχρονα triumph. Φρένα επίσης όλα τα triumph έχουν κορυφαία (nissin).

To βρίσκεις με γύρω στα 4.000 που για εμένα είναι τσάμπα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger 955i (955cc) Caberg Duke II Triumph Tiger 800 (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 4/1/2012 at 1:01 ΠΜ, το μέλος makisp έγραψε:

...

Πολύ αξιόπιστη μοτοσυκλέτα. Κάποιοι παραπανιόντουσταν ότι καίει λάδια αλλά τελικά ήταν από την εξαέρωση που έχει στο κάρτερ και λυνόταν πανεύκολα.

...

Ξέρει κανείς περισσότερες λεπτομέρειες γι αυτό το πρόβλημα και τη λύση του?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καταναλωση περιπου στα 5 λιτρα στα 100.Το τελευταιο,αυτο με τις ζαντες αλουμινιου δεν βγαζει ζημιες.Η μαμα εξατμιση δεν ειναι οτι καλυτερο.

Κατα τ αλλα εχει φοβερη ροπη,γκαζια που θα τα ζηλευαν μεγαλυτερα μηχανακια,στριβει ομορφα παρα το σχετικα ψηλο κεντρο βαρους του και η απουσια του abs δεν προβληματιζει ιδιαιτερα γιατι εχει πολυ καλα φρενα.Μια απο τις καλυτερες ταξιδιαρικες μηχανες της εποχης της. 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον pan(dvs)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0