Γιωργος Θερμ

Μετατροπη μοτοσυκλετας σε ηλεκτρικη.

27 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γεια σας μετα απο αρκετό ψάξιμο βίντεο ενημέρωσή κτλ κτλ και με δεδομένο οτι η βενζίνη ολοένα και ανεβαίνει και σταματημό δεν εχει ,

σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ξεκινήσω project μετατροπής βενζίνη σε ηλεκτρικό .

Το κόστος ουσιαστικά δεν είναι τοσο μεγάλο αν πεις οτι θα το φτιάξεις μόνος σου καθώς είναι σχετικά εύκολο.

Το θέμα είναι ότι ακόμα δεν υπάρχουν νόμοι για μετατροπή τόσο μοτοσικλέτας όσο και αυτοκίνητου , όμως ήδη πωλούνται καινούρια ηλεκτρικά auto και moto. Γνωρίζει κανείς τι κυρώσεις μπορεί να έχεις? αν μετατρέψεις ένα παπάκι 50 CC η αν κάνεις γενικότερα ενα project 3τροχο η ότι άλλο ?

Τροποποιήθηκε από τον Γιωργος Θερμ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM (sold) KTM 660 SMC

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

καλημέρα. δυστυχώς δεν γνωρίζω να σου πω για αυτά που ρωτάς, αλλά δες αυτό το ενδιαφέρον site και αυτό το project (αν δε τα γνωρίζεις ήδη). θα βρεις πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λέει, σχετικά με τη μετατροπή σε ηλεκτροκίνητο..

http://www.diyelectriccar.com/forums/showthread.php/suzuki-drz-sm-2005-electric-48239.html

Τροποποιήθηκε από τον zot

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco Πύραυλος Kawasaki GPZ900R (900 cccc)

Δημοσιεύτηκε

Φαντάζομαι ότι θα ισχύει ό,τι κι αν άλλαζες οποιονδήποτε άλλο κινητήρα στο μηχανάκι.

Ενδιαφέρον το λινκ πάντως, και στο youtube φαίνονται κι άλλα αντίστοιχα project. Από ό,τι λέει απογοητεύτηκε από το μεγάλο βάρος και την περιορισμένη αυτονομία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR (200cc) Fox V3 Suzuki GSXR (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Κορυφή το drz, και σκεφτόμουν μέχρι να δω τη τιμή της μετατροπής αν βγαίνει 1-1500ε να το ψάξω και γω :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

καταρχάς νομίζω οι σίγουρα θα έχουμε θέμα με τους μπάτσους γτ θα είναι παράνομη μετατροπή ακόμα δεν έχει βγει κανένας νομός αν και σε όλη σχεδόν την Ευρώπη έχουν ξεκινήσει να στρέφονται στα ηλεκτρικά (δεν γνωρίζω αν τους δίνουν άδειά η κάτι τέτοιο άλλα είναι ευρεία διαδεδομένο.)

Τώρα Phorever η αυτονομία έχει να κάνει με πολλά πράγματά ,, εγώ όμως θα σου σταθώ σε ένα ... αν κοιτάξεις ηλεκτρικές μηχανές είναι σχεδόν όλες χωρίς ταχύτητες σωστά? και σου λένε έχει τελική 40-60-80km h mhp περίπου . αν δεις κάποια project , στα χαρακτηρίστηκα βλέπεις πχ http://www.evalbum.com/4211 Range 45 Miles (72 Kilometers)

I can do the 18 miles down PCH to Laguna and back barely ~36 miles at 45-55 mph

συμπεράνεις οτι δεν πρέπει να στηριχτείς στον κινητήρα σου για τελική οπότε ψάχνεσαι με τον φίλο σου τον μηχανικό να προσαρμόσεις ενα σασμάν και κομπλέ και στην τελική και στην αυτονομία . από εκεί κ μετά έχει να κάνει και με το τι και πόσες μπαταριές θα χρησιμοποιήσεις.

Φευγάτε το κόστος εξαρτάτε από τι σύστημα θέλεις να φτιάξεις .τα πιο ακριβά κομμάτια είναι το μοτέρ και οι μπαταρίες.για να υπολογίσεις δηλ το κόστος ξεκίνα από κει .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ενα αρθρο το 4 τροχοι που βρήκα μολις μιλαει για αυτοκίνητά βεβαια αλλα εν μεσως πλην σαφως λεει οτι θα δημιουργηθούν κτεο που θα ελέγχουν την μετατροπή σε ηλεκτρικού και θα εισαι νόμιμος αρα κάτι αντίστοιχο θα συμβεί και στις μηχανές !

Τροποποιήθηκε από τον Γιωργος Θερμ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σε ερωτηση της ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο ( ειναι μια μη κερδοσκοπικη οργανωση που κανει ερευνα με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα σε συνεργασια με καποια πανεπιστιμια δειτε τι μ απαντησαν.. Θελουν να δωσουν πληρωφοριες Δεν .... Ο δε κυριος οπως βλεπετε με προετρεψε να φτιαξω ηλεκτρικο ποδήλατο αγνοωντας και τους νομους/ περιορισμους που υπαρχουν για το ποδηλατο (κινητηρας κατω των 250 W taxythta >25 km και βαρος >40/60 κιλα Σε επομενο μηνυμα μου με πιο ωμες και ξεκαθαρες ερωτησεις ακομα περιμενω να απαντησει ...Κύριε Θερμολιά,

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Το θέμα της μετατροπής υπαρχόντων και κυκλοφορούντων συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά φαίνεται να ελκύει τώρα τελευταία το ενδιαφέρον των χρηστών αλλά η αντιμετώπισή του απαιτεί ολοκληρωμένη προσέγγιση από πλευράς τεχνοοικονομικής όσο και δημόσιας ασφάλειας. Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. έχει τοποθετηθεί στο ζήτημα αυτό υποστηρίζοντας ότι μεμονωμένες μετατροπές μόνο σαν εκπαιδευτική / πειραματική δραστηριότητα έχουν νόημα. Τα μετασκευασμένα αυτοκίνητα πρέπει για να κυκλοφορήσουν στις δημόσιες οδούς να αποκτήσουν πιστοποίηση έγκρισης τύπου, διαδικασία δύσκολη και ασύμφορη για μια μεμονωμένη μετασκευή. Επιπλέον τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μετασκευασμένου αυτοκινήτου το πιθανότερο είναι να μην ικανοποιήσουν τον οδηγό - χρήστη γιατί ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο είναι κάτι πολύ περισσότερο από έναν ηλεκτροκινητήρα και μια συστοιχία συσσωρευτών. Μόνο μαζικές μετατροπές σε βιομηχανικό επίπεδο πλήρως μελετημένες και πιστοποιημένες σύμφωνα με το νόμο από πλευράς ασφαλείας μπορούν να οδηγήσουν σε ορθολογιστικά αποτελέσματα. Τώρα σε ότι αφορά την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στο ποδήλατό σας αυτό είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε ελεύθερα (κυκλοφορούν μάλιστα πολλά έτοιμα πακέτα μετατροπής στην αγορά) χωρίς να αντιμετωπίσετε κανένα πρόβλημα.

Για το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο

Γιάννης Φούτσης

Γενικός Γραμματέας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μάλλων εννοεί αυτά τα ηλεκτρικά ποδήλατα(όχι μοτοποδήλατα) που βοηθάνε στις ανηφόρες, και έχουν αυτονομία μέχρι 20 χιλιόμετρα. :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ-07 (698cc) AVG K3 SV Yamaha Tracer 700 (698cc)

Δημοσιεύτηκε

Καμια εξέλιξη, 2 χρονια μετά?

Μπορείς να πάρεις άδεια κυκλοφορίας για ηλεκτρικό όχημα? Μπορείς να το ασφαλίσεις νόμιμα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος ZEM Αλλος ZEM 2 (72Vcc)

Δημοσιεύτηκε

Χαιρέτω τους πάντες μιας και είμαι νέος στο forum.

Φίλε Sunblock ''οδήγησα'' κάπως της εξελίξεις.Μετέτρεψα μια Honda Hornet 250 σε πλήρως ηλεκτρική.Μοτερ 48v DC 15KW max,4 μπαταρίες 55ΑH AGM,controller Kelly KD72401 και διάφορα άλλα παρελκόμενα.Το αποτέλεσμα:Τελική ταχύτητα 75Km/h,αυτονομία max 35Km και κόστος φόρτισης ούτε 1 ευρώ για 100Km. :mB_kalo_e:

Η όλη μετατροπή έγινε με γνώμονα την δημιουργία ενός οικολογικού οχήματος για την μετακίνηση μέσα στην πόλη.

Μπορώ να σου στείλω και φωτο αν θες.

Κύριοι, το μέλλον είναι ηλέκτρικο!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR600RR Honda CBR1000RR HRC (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Χαιρέτω τους πάντες μιας και είμαι νέος στο forum.

Φίλε Sunblock ''οδήγησα'' κάπως της εξελίξεις.Μετέτρεψα μια Honda Hornet 250 σε πλήρως ηλεκτρική.Μοτερ 48v DC 15KW max,4 μπαταρίες 55ΑH AGM,controller Kelly KD72401 και διάφορα άλλα παρελκόμενα.Το αποτέλεσμα:Τελική ταχύτητα 75Km/h,αυτονομία max 35Km και κόστος φόρτισης ούτε 1 ευρώ για 100Km. :mB_kalo_e:

Η όλη μετατροπή έγινε με γνώμονα την δημιουργία ενός οικολογικού οχήματος για την μετακίνηση μέσα στην πόλη.

Μπορώ να σου στείλω και φωτο αν θες.

Κύριοι, το μέλλον είναι ηλέκτρικο!

1€ για 100 χλμ ; με τελική τα 75 ; που πουλάνε να παώ να πάρω :P

μπράβο σου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος ZEM Αλλος ZEM 2 (72Vcc)

Δημοσιεύτηκε

Το πουλάω για να φτιάξω καλύτερο :grin: Το ζήτημα είναι αν θα μπορέσω να βγάλω άδεια κυκλοφορίας(που δεν το βλέπω) :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR600RR Honda CBR1000RR HRC (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Το πουλάω για να φτιάξω καλύτερο :grin: Το ζήτημα είναι αν θα μπορέσω να βγάλω άδεια κυκλοφορίας(που δεν το βλέπω) :crazy:

δηλαδή αν σε σταματήσουν έχεις πρόβλημα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος ZEM Αλλος ZEM 2 (72Vcc)

Δημοσιεύτηκε

Θεωρώ πως ναι.Το μηχανάκι δεν έχει πινακίδες,κτέο,άδεια,ασφάλεια.Ούτε βενζίνη όμως :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Ο,τι κυκλοφορεί στους δρόμους πρέπει να έχει έγκριση τύπου, κάτι που αν δεν κάνω λάθος ειναι χρονοβόρο και κοστίζει αρκετά.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος ZEM Αλλος ZEM 2 (72Vcc)

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ.Το θέμα είναι ποιος θα κάνει τέτοιο έλεγχο στο Ελλαδιστάν?Δεν νομίζω να ψηφιστεί σχέδιο νόμου για την περίπτωση μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Πάντως μπράβο σου! Αν αντικαταστήσεις τις AGM (οτι πιο ακατάλληλο έβαλες!) με LiFePO4 θα απογειωθεί η απόδοση του κινητήρα και η αυτονομία (πολύ μικρότερο βάρος & μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα).

Δες τις κυλινδρικές ή τις πρισματικές της A123 Systems. Εννοείται θα χρειαστείς BMS το οποίο θα λαμβάνει υπόψη του και την θερμοκρασία των μπαταριών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος ZEM Αλλος ZEM 2 (72Vcc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου καλά τα λες....το κόστος είναι το θέμα.Θα ήθελα 72v100ah lifepo4 αλλά το κόστος ακόμη είναι απαγορευτικό.Ειδικά σαν πρώτη μετατροπή δεν θα ρίσκαρα τόσα χρήματα για μπαταρίες lifepo.Είμεθα εν αναμονή των εξελίξεων.Πέφτει μεγάλη έρευνα τελευταία πάνω στις μπαταρίες..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (250cc) Shark RSF3 Zipper

Δημοσιεύτηκε

Βάλτε φωτο ρε παιδιά :)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ.Το θέμα είναι ποιος θα κάνει τέτοιο έλεγχο στο Ελλαδιστάν?Δεν νομίζω να ψηφιστεί σχέδιο νόμου για την περίπτωση μου.

Δεν είναι λογική αυτή. Κάποια στιγμή θα σου κάτσει, και θα σε τσουρουφλίσει άσχημα.

Και εκτός αυτού δεν γίνεται να κυκλοφορεί οτιδήποτε στους δημόσιους δρόμους. Πρέπει να υπάρχει έλεγχος.

Σκέψου να γίνει κάτι στη μέση του δρόμου επειδή το έχεις αμελήσει ή δεν έχεις προβλέψει... Π.χ. μια θερμική ανατροφοδότηση των μπαταριών που θα καταλήξει σε πυροτεχνήματα ή δυσλειτουργία του ABS γιατί συνέβει κάτι με το ρεύμα...

Επικοινώνησε με το ΥΜΕ να σου πουν τι παίζει & πόσο κοστίζει. Σίγουρα δεν είναι καθόλου εύκολο αλλά ψάξτο.

Φίλε μου καλά τα λες....το κόστος είναι το θέμα.Θα ήθελα 72v100ah lifepo4 αλλά το κόστος ακόμη είναι απαγορευτικό.Ειδικά σαν πρώτη μετατροπή δεν θα ρίσκαρα τόσα χρήματα για μπαταρίες lifepo.Είμεθα εν αναμονή των εξελίξεων.Πέφτει μεγάλη έρευνα τελευταία πάνω στις μπαταρίες..

Αν κοιτάς τις έτοιμες π.χ. Shorai, Ballistic, κλπ ναι το κόστος ειναι υπερβολικό. Αν πάρεις όμως στοιχεία και φτιάξεις την μπαταρία μόνος σου το κόστος ειναι αρκετά μικρότερο.

Φίλε μου καλά τα λες....το κόστος είναι το θέμα.Θα ήθελα 72v100ah lifepo4 αλλά το κόστος ακόμη είναι απαγορευτικό.Ειδικά σαν πρώτη μετατροπή δεν θα ρίσκαρα τόσα χρήματα για μπαταρίες lifepo.Είμεθα εν αναμονή των εξελίξεων.Πέφτει μεγάλη έρευνα τελευταία πάνω στις μπαταρίες..

Εχεις δει τιμές στοιχείων; Όχι έτοιμων π.χ. Shorai (που δεν σου κάνουν σε καμία περίπτωση).

Φίλε μου καλά τα λες....το κόστος είναι το θέμα.Θα ήθελα 72v100ah lifepo4 αλλά το κόστος ακόμη είναι απαγορευτικό.Ειδικά σαν πρώτη μετατροπή δεν θα ρίσκαρα τόσα χρήματα για μπαταρίες lifepo.Είμεθα εν αναμονή των εξελίξεων.Πέφτει μεγάλη έρευνα τελευταία πάνω στις μπαταρίες..

Εχεις δει τιμές στοιχείων ή έτοιμων μπαταριών; Ένα φεγγάρι που το είχα ψάξει δεν ήταν καθόλου απαγορευτικό σε σχέση με τις έτοιμες, που ετσι και αλλιώς δεν σου κάνουν.

Οι LFP πιστεύω είναι ο μόνος δρόμος στο project σου. Οι υπόλοιπες της οικογένειας LiOn είναι πολύ δύσκολο να τις χειριστείς και πολύ επικίνδυνες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος ZEM Αλλος ZEM 2 (72Vcc)

Δημοσιεύτηκε

Λέγοντας έλεγχο στο Ελλαδισταν,εννοώ ποια υπηρεσία του κράτους,μπορεί να ελέγξει,να εγκρίνει και να αδειοδοτήσει ένα τέτοιο project.

Όσον αφορά τα lifepo cells,τα έχω ψάξει.Όντως βγαίνουν φθηνότερα, αλλά και πάλι το κόστος είναι μεγάλο....για την δική μου τσέπη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος ZEM Αλλος ZEM 2 (72Vcc)

Δημοσιεύτηκε

Πως μπορώ να ανεβάσω φωτος?Πατάω 'Τα Πολυμέσα Μου' , αλλά δεν ανοίγει κανά παραθυρό.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

(Sorry για τα κουλά posts, αλλά το Tapatalk μου έβγαζε σφάλμα, οπότε ξανάγραφα... Αν μπορεί κάποιος admin να κρατήσει μόνο το τελευταίο... Δεν μπορώ να κάνω διόρθωση πλέον.)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ.Το θέμα είναι ποιος θα κάνει τέτοιο έλεγχο στο Ελλαδιστάν?Δεν νομίζω να ψηφιστεί σχέδιο νόμου για την περίπτωση μου.

Για δες το άρθρο:

http://tvxs.gr/news/...%B5%CE%BC%CF%80

Ϊσως το ΕΜΠ να μπορεί να το πιστοποιήσει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ-07 (698cc) AVG K3 SV Yamaha Tracer 700 (698cc)

Δημοσιεύτηκε

Άλλα 3 χρόνια έχουν περάσει και ακόμα κανένα νομοθετικό πλαίσιο για μετατροπές οχημάτων σε ηλεκτρικά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα