gkourmoul1

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

107 μηνύματα σε αυτό το θέμα

BMW R 1200 GS BMW S1000 XR

Δημοσιεύτηκε

...χαιρομαι να διαβαζω τετοια ποστακια!

....... παντα στο τελος νιωθεις οτι κατι ακομα καταλαβες!

keep on

........... ! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Παρ' ότι είναι ένας οδηγός φωτογραφίας που απευθύνεται σε αρχάριους, κρύβει πολλά μυστικά. Και το μυστικό για καλή φωτογραφία βρίσκεται εν τέλει στην απλότητα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Fazer S2 600 Πολλές!!!

Δημοσιεύτηκε

αυτό ήταν ότι χρειαζόμουνα!!! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Όποιος έχει κάποια απορία τεχνικού περιεχομένου, το παρόν τόπικ είναι κατάλληλο για να την συζητήσουμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Derbi mulhacen Morini corsaro 1200 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Απορία τεχνικού περιεχομένου:

Φωτογραφία με δύο διαφορετικές πηγές φωτός με τεράστια αντίθεση π.χ. ένα δωμάτιο σχεδόν σκοτεινό και ένα μεγάλο παράθυρο που έξω υπάρχει μέρα και απο το οποίο φαίνονται ένα κάρο πράγματα. Υποθέτοντας οτι θέλουμε να έχουμε αρκετή πληροφορία απο το δωμάτιο αλλά και τα περιεχόμενα του παραθύρου, απο που διάολο φωτομετράμε για να μην κάψουμε ή υποφωτίσουμε κάτι? Αν πάρουμε απλά το μέσο όρο βγαίνει μια σκοτεινά φωτισμένη αηδία.. Any technique/idea?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Δύο τρόπους φαντάζομαι χωρίς να είμαι ειδικός...

1. Φωτομετρούμε έξω και τραβάμε με ελαφρύ φλας ή άλλες πηγές τεχνητού φωτισμού για να δώσουμε φως μέσα.

2. Τραβάμε 3 λήψεις με διαφορετική έκθεση και στην επεξεργασία κρατάμε το φωτεινό δωμάτιο (όσο θέλουμε ρυθμίζουμε την φωτεινότητα) και το σκοτεινό (άρα και σωστά φωτισμένο παράθυρο) και τα κολλάμε.

Δεν ξέρω φίλε μου αν σε βοήθησα καθόλου.

Πάντως δεν νομίζω ότι με λήψη θα καταφέρεις τίποτα (εκτός και αν χρησιμοποιήσεις φλάς, όπου χάνεις σε σκιές κλπ).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Derbi mulhacen Morini corsaro 1200 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

1. Φωτομετρούμε έξω και τραβάμε με ελαφρύ φλας ή άλλες πηγές τεχνητού φωτισμού για να δώσουμε φως μέσα.

Οκ αλλά έψχνα για μια πιο πασπαρτού λύση, αυτό δεν θα λειτουργεί αν αντί για δωμάτιο έχουμε μια μεγάλη πεδιάδα με σκιά απο τεράστια δέντρα αλλά και έναν καταγάλανο και φωτισμένο ουρανό..

2. Τραβάμε 3 λήψεις με διαφορετική έκθεση και στην επεξεργασία κρατάμε το φωτεινό δωμάτιο (όσο θέλουμε ρυθμίζουμε την φωτεινότητα) και το σκοτεινό (άρα και σωστά φωτισμένο παράθυρο) και τα κολλάμε.

Σωστό αλλά εκεί είναι σε επίπεδο επεξεργασίας, plus οτι χρειάζεσαι τρίποδο για ίδιο κάδρο κλπ, εν τέλη όχι πολύ βολικό..

Πολύ καλές σκέψεις πάντως, ευχαριστώ για την προσπάθεια βοήθειας.. :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Ρεγουλάρησε την έκθεση και θα βρεις την χρυσή τομή, πιστεύω, ώστε να φαίνονται και τα δύο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R 1200 GS BMW S1000 XR

Δημοσιεύτηκε

B) ....ενα πραγμα που παντα με μπερδευε και ακομα το παλευω και με κουραζει μεχρι να το ξεκαθαρισω στο μυαλο μου αναλογος την κατασταση ....ειναι η ορολογια που χρησιμοποιουμε για το διαφραγμα!

βασικα οποιαδήποτε λεξη χρησιμοποιησει καποιος για να χαρακτηρίσει την κατασταση του διαφραγματος εμενα με στελνει σε 2 διαφορετικα μεγεθη!

... το κυριολεκτικο μεγεθος (περιμετρο) του διαφραγματος!...που μπορει να χαρακτηριστει σαν μεγαλο ή μικρο!

... το αριθμιτικο μεγεθος του αριθμου που συνοδευει το f πανω στη φωτογραφικη μηχανη που και αυτο μπορει να χαρακτηριστει σαν μεγαλο ή μικρο αλλα ειναι αντιστροφος αναλογο με το κυριολεκτικο μεγεθος του διαφραγματος ....

....δηλαδη οσο μεγαλυτερος σαν αριθμος ο παρονομαστης του f ... τοσο μικροτερη ειναι η περιφερια του διαφραγματος !

....σημερα διαβασα στο γραπτο σου και το χαρακτηρισμο γρηγορο διαφραγμα ! ...που και αυτος με πηγε παλι αλλου !...Μπορουμε να το πουμε και γρηγορο ? ή ειναι δικια σου ορολογια?

... έτσι ο συνδυασμός γρήγορου κλείστρου (αφήνει φως για λίγο χρόνο) με γρήγορο διάφραγμα (ανοικτό) μπορεί να επιφέρει το ίδιο αποτέλεσμα με το συνδυασμό αργού κλείστρου (αφήνει περισσότερο χρόνο στο φως για να περάσει) με αργό (κλειστό) διάφραγμα..

...κατι ακομα σαν συμπληρωματικο που εμενα με βοηθησε και ακομα βοηθαει να κατανοησω του αριθμους οταν μπερδευομαι ειναι το παρακατω σχεδιαγραμμα που εχει ποσταρει ο φιλος Θανασης σε αλλο ποστ παλιοτερο!

manual_photography_cheat_sheet.jpg

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Γιάννη, κατ' αρχήν πολύ καλή η εικόνα που παρέθεσες. Σαν την πλάκα με τις 10 εντολές του Μωυσή είναι!

Η ορολογία αυτή δεν είναι δικιά μου. Είναι από το original κείμενο. Βασικά δεν είναι ορολογία, αλλά χαρακτηρισμός όπως σωστά και εσύ ανάφερες. Διότι όταν έχουμε ανοικτό διάφραγμα, τότε περνάει μια δεδομένη ποσότητα φωτός σε λιγότερο χρονικό διάστημα. Άρα, είναι "γρηγορότερο". Είναι πιο κατανοητό έτσι νομίζω για εκείνον που δεν μπορεί να συλλάβει με την πρώτη το "ανοικτό" ή "κλειστό" διάφραγμα.

Όπως φαίνεται και στο πίνακά σου, μικρός αριθμός F (κατά πολλούς εμπειρικά "μικρό διάφραγμα") σημαίνει ανοικτό διάφραγμα, άρα περνάει πολύ φως σε λίγο χρονικό διάστημα. Ο φακός που μπορεί να πάρει τέτοιες χαμηλές τιμές λέγεται στην καθομιλουμένη και "γρήγορος" φακός διότι παίρνεις το ίδιο φως με μεγαλύτερες ταχύτητες κλείστρου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Δεν.. All of Them

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπερα και καλως σας βρηκα.

Βρηκα ενδιαφερουσα τη συζητηση και ειπα να ενεργοποιησω την εγγραφη μου στο site και να κανω το πρωτο μου ποστ εδω, για να βοηθησω τον φιλο.

Απορία τεχνικού περιεχομένου:

Φωτογραφία με δύο διαφορετικές πηγές φωτός με τεράστια αντίθεση π.χ. ένα δωμάτιο σχεδόν σκοτεινό και ένα μεγάλο παράθυρο που έξω υπάρχει μέρα και απο το οποίο φαίνονται ένα κάρο πράγματα. Υποθέτοντας οτι θέλουμε να έχουμε αρκετή πληροφορία απο το δωμάτιο αλλά και τα περιεχόμενα του παραθύρου, απο που διάολο φωτομετράμε για να μην κάψουμε ή υποφωτίσουμε κάτι? Αν πάρουμε απλά το μέσο όρο βγαίνει μια σκοτεινά φωτισμένη αηδία.. Any technique/idea?

Λοιπον, στο θεμα μας

Γιατι δεν δοκιμαζεις να κανεις φωτομετρηση κοντα στο φωτεινο παραθυρο? [ Edit: εννοω, έχοντας στραμενο τον φακο κοντα στο φωτεινο παραθυρο]

Στο λεω αυτο γιατι, αμα κανεις φωτομετρηση στο παραθυρο, τοτε η μηχανη θα "νομιζει" οτι εχει πολυ φως και ετσι θα ρυθμισει το κλειστρο και το διαφραγμα με τετοιο τροπο που να μπαινει λιγο φως. Οποτε, ναι μεν το παραθυρο μπορει να βγει σωστα φωτισμενο, αλλα το δωματιο μεσα θα βγει σκοτεινο και δεν θα φαινεται τιποτα.

Αν παλι, κανεις τη φωτομετρηση σε καποιο σκοτεινο σημειο του δωματιου, θα εχεις τα αντιθετα αποτελεσματα. Δηλαδη σωστα φωτισμενο δωματιο και υπερφωτισμενο (καμενο μη σου πω) παραθυρο.

Μπορεις βεβαια να βαλεις full χειροκινητες ρυθμισεις και να βρεις μονος σου τον σωστο συνδειασμο, αμα πειραματιστεις λιγο. Να υποθεσω εχεις dslr.

Τροποποιήθηκε από τον comrade

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα και καλως σας βρηκα.

Βρηκα ενδιαφερουσα τη συζητηση και ειπα να ενεργοποιησω την εγγραφη μου στο site και να κανω το πρωτο μου ποστ εδω, για να βοηθησω τον φιλο.

Τότε και εγώ να σε καλωσορίσω από εδώ!

Καλώς όρισες σύντροφε, καλές βόλτες με την μοτοσυκλέτα σου (εάν έχεις), και καλές λήψεις με την φωτογραφική σου μηχανή (φαντάζομαι θα έχεις)!

Βέβαια αυτό δεν είναι φωτογραφικό φόρουμ, γιαυτό θα ήταν καλό να συστηθείς και στους υπόλοιπους εδώ.

Τι μηχανή έχεις (φωτογραφική εννοώ)?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin Arai Tour X-3 KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Απορία τεχνικού περιεχομένου:

Φωτογραφία με δύο διαφορετικές πηγές φωτός με τεράστια αντίθεση π.χ. ένα δωμάτιο σχεδόν σκοτεινό και ένα μεγάλο παράθυρο που έξω υπάρχει μέρα και απο το οποίο φαίνονται ένα κάρο πράγματα. Υποθέτοντας οτι θέλουμε να έχουμε αρκετή πληροφορία απο το δωμάτιο αλλά και τα περιεχόμενα του παραθύρου, απο που διάολο φωτομετράμε για να μην κάψουμε ή υποφωτίσουμε κάτι? Αν πάρουμε απλά το μέσο όρο βγαίνει μια σκοτεινά φωτισμένη αηδία.. Any technique/idea?

Φωτομετρας παραθυρο και κανεις 3 ληψεις με 1 στοπ πανω την καθε μια.

Στην ευκολη περιπτωση, καποια απο αυτες θα σου αρεσει.

Στην δυσκολη, μπορεις να "παιξεις" με το photoshop

συνδιαζοντας τα "καλα" σημεια της καθε φωτο (αρκει να εχεις σταθερο χερι και μοντελο)

και να κανεις μια "υβριδικη" και απο τις τρεις (ή οσες ποζες εχεις)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Δεν.. All of Them

Δημοσιεύτηκε

...

....σημερα διαβασα στο γραπτο σου και το χαρακτηρισμο γρηγορο διαφραγμα ! ...που και αυτος με πηγε παλι αλλου !...Μπορουμε να το πουμε και γρηγορο ? ή ειναι δικια σου ορολογια?

Αν και δοθηκε απαντηση σ αυτο, να πω και μια καπως διαφορετικη "προσεγγιση"

Μπορει να λενε "γρηγορο" διαφραγμα επειδη επιτρεπει μεγαλες ταχυτητες κλειστρου. Οταν το διαφραγμα ειναι ανοικτο, επιτρεπει πιο πολυ φως μεσα, αρα μπορεις να εχεις πιο μεγαλη ταχυτητα κλειστρου.

Αν δεν κανω λαθος, υπαρχει και ο ορος γρηγορος φακος. Ειναι φακοι με πολυ ανοικτα διαφραγματα. f 2 πχ. Και παλι, αυτοι οι φακοι επιτρεπουν μεγαλες ταχυτητες κλειστρου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φωτομετρας παραθυρο και κανεις 3 ληψεις με 1 στοπ πανω την καθε μια.

Στην ευκολη περιπτωση, καποια απο αυτες θα σου αρεσει.

Στην δυσκολη, μπορεις να "παιξεις" με το photoshop

συνδιαζοντας τα "καλα" σημεια της καθε φωτο (αρκει να εχεις σταθερο χερι και μοντελο)

και να κανεις μια "υβριδικη" και απο τις τρεις (ή οσες ποζες εχεις)

Συμφωνώ!

Τροποποιήθηκε από τον gkourmoul1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Δεν.. All of Them

Δημοσιεύτηκε

Τότε και εγώ να σε καλωσορίσω από εδώ!

Καλώς όρισες σύντροφε, καλές βόλτες με την μοτοσυκλέτα σου (εάν έχεις), και καλές λήψεις με την φωτογραφική σου μηχανή (φαντάζομαι θα έχεις)!

Βέβαια αυτό δεν είναι φωτογραφικό φόρουμ, γιαυτό θα ήταν καλό να συστηθείς και στους υπόλοιπους εδώ.

Τι μηχανή έχεις (φωτογραφική εννοώ)?

Σ ευχαριστω :rolleyes:

Μηχανη δυστυχως δεν εχω (αυτος ειναι και ο λογος που, ενω σας παρακολουθω καιρο χεχε, γραφτηκα τωρα). Αλλα κανω πολλα "διτροχα ονειρα" :D

Φωτογραφικη εχω μια παλια (πλεον) και ταπεινη nikon d60

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι και τόσο παλιά...

Καλύτερες νομίζεις είναι οι φτηνές καινούργιες...?

Μπορείς να ποστάρεις ότι φωτογραφία έχεις τραβήξει και γουστάρεις εδώ.

Μην ξεχάσεις να πεις ένα γεια εκεί που σου είπα παραπάνω :winking: .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Δεν.. All of Them

Δημοσιεύτηκε

Μην ξεχάσεις να πεις ένα γεια εκεί που σου είπα παραπάνω :winking: .

Oh, yes I did :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Derbi mulhacen Morini corsaro 1200 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπορεις βεβαια να βαλεις full χειροκινητες ρυθμισεις και να βρεις μονος σου τον σωστο συνδειασμο, αμα πειραματιστεις λιγο. Να υποθεσω εχεις dslr.

Σαφώς και μιλάμε για slr με τελείως χειροκίνητες ρυθμίσεις, με τις οποίες είμαι αρκετά εξοικιωμένος. Αλλά και πάλι αυτό που ανέφερες είναι το πρόβλημα, μισή φωτογραφία καμένη μισή υποεκτεθημένη. Χρυσή τομή δεν βρίσκεις με τίποτα, τουλάχιστον για να είναι αξιοπρεπής η φωτογραφία. Απλά αναρωτιώμουν αν υπάρχει κάποιο τρίκ για να λύνεις τέτοιες καταστάσεις.. Thanx for answering anyway!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Απορία τεχνικού περιεχομένου:

Φωτογραφία με δύο διαφορετικές πηγές φωτός με τεράστια αντίθεση π.χ. ένα δωμάτιο σχεδόν σκοτεινό και ένα μεγάλο παράθυρο που έξω υπάρχει μέρα και απο το οποίο φαίνονται ένα κάρο πράγματα. Υποθέτοντας οτι θέλουμε να έχουμε αρκετή πληροφορία απο το δωμάτιο αλλά και τα περιεχόμενα του παραθύρου, απο που διάολο φωτομετράμε για να μην κάψουμε ή υποφωτίσουμε κάτι? Αν πάρουμε απλά το μέσο όρο βγαίνει μια σκοτεινά φωτισμένη αηδία.. Any technique/idea?

Βρήκες καμία λύση να μας την πεις και εμάς??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Πώς να τραβάτε καλές φωτογραφίες με το κινητό

Ο Henry Reichhold είναι ένας από τους διασημότερους Άγγλους φωτογράφους, ο οποίος τα τελευταία χρόνια δίνει έμφαση στην τέχνη της ψηφιακής φωτογραφίας. Χρησιμοποιεί συνήθως μία κάμερα των 35mm και κάνει επεξεργασία έπειτα στις εικόνες του μέσω προηγμένων υπολογιστικών προγραμμάτων, προκειμένου να πετύχει το πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

photomekinito225.jpgΤο τελευταίο έργο του, το οποίο εκτίθεται αυτές τις μέρες και μέχρι τις 5 Μαΐου στο Terminal 5 του αεροδρομίου Heathrow, στο Λονδίνο, αποτελείται από πανοραμικές φωτογραφίες δύο πόλεων του ανατολικού κόσμου: η Mumbai και το Dubai. Το ενδιαφέρον, ωστόσο, της έκθεσης είναι πως όλες οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί με ένα μικρό κινητό τηλέφωνο: το Nokia N86. Εξ’ου και ο τίτλος της έκθεσης: The Nokia N86 Explore exhibition. Εκεί που ο πλούτος του Dubai συναντά την φτώχεια της Mumbai, η απλούστερη σύγχρονη εκδοχή της τεχνολογίας συναντά το απεριόριστο ταλέντο και την φαντασία ενός καλλιτέχνη που σκοπό έχει να αποδείξει τις δυνατότητες των νέων πολυμέσων επικοινωνίας.

Σε σχετικό αφιέρωμα της βρετανικής ιστοσελίδας Times Online, ο Henry Reichhold δίνει χρήσιμα tips και συμβουλές για το πώς μπορεί ο καθένας μας να τραβήξει -παραπάνω από- καλές φωτογραφίες απλά με το κινητό του τηλέφωνο.

Τεχνικές λεπτομέρειες

  • Επιλέξτε στην κάμερα του κινητού σας την υψηλότερη δυνατή ανάλυση. Οι φωτογραφίες που θα τραβήξετε θα είναι μεν μεγαλύτερες σε μέγεθος αρχείου, αλλά θα έχουν την δυνατότητα, αν χρειαστεί, να μικρύνουν, ενώ οι μικρές φωτογραφίες χάνουν την ποιότητά τους αν τις μεγαλώσουμε.
  • Βεβαιωθείτε πως ο φακός είναι καθαρός –κόκκοι σκόνης και δαχτυλιές μπορούν να θολώσουν την φωτογραφία ή να της δημιουργήσουν γυαλάδα. Για να το αποφύγετε χρησιμοποιήστε ένα μαλακό ύφασμα και αφαιρέστε τους λεκέδες από τον φακό πριν φωτογραφίσετε, ενώ κλείνετε πάντα την κάμερα του κινητού σας με το προστατευτικό καπάκι -αν υπάρχει- όταν δεν την χρησιμοποιείτε.
  • Απενεργοποιήστε τον ήχο του κινητού σας πριν τραβήξετε την φωτογραφία, γιατί αν κάποιος σας καλέσει την στιγμή της φωτογράφησης, η εικόνα -λόγω των ραδιοκυμάτων της κλήσης και της δόνησης- μπορεί να βγει κουνημένη.
  • Αν θέλετε να φωτογραφίσετε νύχτα χρησιμοποιήστε ένα μικρό τρίποδο (θα βρείτε ειδικά τρίποδα για κινητά στα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας). Τα βραδινά φώτα μπορούν να θολώσουν την φωτογραφία σας αν το κινητό δεν βρίσκεται σε εντελώς σταθερή βάση. Αν δεν έχετε τρίποδο φροντίστε τουλάχιστον να ακουμπήσετε κάπου στέρεα το κινητό σας και τραβήξτε την φωτογραφία επιλέγοντας την λειτουργία self timer, η οποία έχει την δυνατότητα να μειώνει τα περισσότερα 'κουνήματα'.
  • Προσπαθήστε πάντα να αποφεύγετε τα πολλά ISO, καθώς τείνουν να δημιουργούν 'κόκκους' στο τελικό αποτέλεσμα. Η λειτουργία ISO μεταβάλλει την ευαισθησία του φακού στο φως –δείτε το μενού της φωτογραφικής μηχανής του κινητού σας για να προσαρμόσετε τις λειτουργίες ISO.

Συμβουλές φωτογράφησης

  • Μην το σκεφτείτε δεύτερη φορά: Βγάλτε την φωτογραφία, κι ας την διαγράψετε. Είναι προτιμότερο να έχετε πολλές φωτογραφίες και να 'πετάξετε' όσες δεν θέλετε, παρά να μετανιώσετε για φωτογραφίες που δεν βγάλατε. Τα σύγχρονα κινητά με φωτογραφική μηχανή έχουν μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο, ενώ είτε με κάποια επέκταση μνήμης είτε με την δυνατότητα να αποθηκεύετε άμεσα τις φωτογραφίες στον υπολογιστή σας είναι δύσκολο να ξεμείνετε γρήγορα από χώρο στη μνήμη του κινητού σας.
  • Κοιτάξτε μπροστά και τοποθετήστε τον εαυτό σας στην σωστή θέση. Αν θέλετε να φωτογραφίσετε ένα τοπίο και έχετε χρόνο, μην βιαστείτε να βγάλετε την φωτογραφία. Αφιερώστε λίγο χρόνο να δείτε καλά το τοπίο ή το αντικείμενο που θέλετε να φωτογραφίσετε, να βυθίσετε το βλέμμα σας σε αυτό. Μετά από λίγο θα ξέρετε ακριβώς τι πρέπει να φωτογραφίσετε, θα δείτε το αντικείμενο να 'έρχεται' προς το μέρος σας.
  • Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε ψηφιακό zoom και προτιμάτε να πλησιάσετε εσείς, αυτό που θέλετε να φωτογραφίσετε. Το ψηφιακό zoom έχει μεν την δυνατότητα να αυξάνει τεχνητά την εγγύτητα της εικόνας στην κάμερα, όμως έτσι, σχεδόν πάντα, χάνεται μέρος της ποιότητας της φωτογραφίας. Παρ’όλο που κυκλοφορούν κάποια στην αγορά, τα περισσότερα τηλέφωνα με φωτογραφική μηχανή είναι πολύ μικρά για να ενσωματώνουν οπτικό zoom –με το οποίο ο φακός κινείται φυσικά.
  • Οι άνθρωποι συνήθως νιώθουν πιο άνετα όταν τους φωτογραφίζει μία μικρή, compact συσκευή, παρά όταν στρέφεται πάνω τους μία μεγάλη DSLR με μακρύ φακό. Δύσκολα, λοιπόν, θα σας αντισταθεί κάποιος αν του ζητήσετε να τον φωτογραφίσετε με το κινητό σας –το πιο πιθανό είναι να σας κοροϊδέψει.
  • Σύνθεση. Δείτε το αντικείμενο της φωτογράφησής σας ως βασικό στοιχείο της φωτογραφίας και μετά προσθέστε κάποια ακόμα στοιχεία -π.χ. ένα άλλο αντικείμενο ή πρόσωπο στο προσκήνιο ή το φόντο- τα οποία θα δώσουν περισσότερο βάθος και νόημα στην τελική εικόνα. Σημαντικός κανόνας της φωτογραφίας είναι αυτός των τριγώνων: Σκεφτείτε τα τρία σημεία του τριγώνου ως τα στοιχεία της σύνθεσης του τελικού σας πλάνου και, όποτε αυτό είναι δυνατό, θέστε την νοητή βάση του τριγώνου στο χαμηλότερο σημείο της φωτογραφίας σας.
  • Χρησιμοποιήστε τις γωνίες: Τα κινητά τηλέφωνα και οι compact φωτογραφικές μηχανές δίνουν την δυνατότητα να πλησιάσει κανείς αρκετά το αντικείμενο της φωτογράφησης και λόγω του μικρού τους μεγέθους μπορούν να φωτογραφίσουν από διάφορες ασυνήθιστες γωνίες. Ενεργοποιήστε το χρονόμετρο της φωτογραφικής, πετάξτε το κινητό στο πάτωμα -όχι πολύ δυνατά!- και αρχίστε να χοροπηδάτε γύρω από την κάμερα για να δείτε το αποτέλεσμα –με άλλα λόγια, πειραματιστείτε!
  • Παίξτε με τα διαφορετικά επίπεδα όταν φωτογραφίζετε. Αν θέλετε, για παράδειγμα, να δώσετε έμφαση στο μέγεθος του αντικειμένου σας, τραβήξτε την φωτογραφία από πολύ χαμηλά, ακόμα και από το πάτωμα. Για αντίθετο αποτέλεσμα, τραβήξτε την φωτογραφία από πολύ ψηλά –είναι εντυπωσιακά τα εφέ που μπορείτε να δημιουργήσετε ανάλογα με το πού θα είναι τοποθετημένη η κάμερα.

πηγή

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Δείτε πως μια "άχρηστη" φωτογραφία, με ελάχιστη επεξεργασία μετατρέπεται σε κάτι όχι τόσο "άχρηστο".

πριν

img3720qo.jpg

μετά

img3720fhdrfhjh.jpg

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R 1200 GS BMW S1000 XR

Δημοσιεύτηκε

:_thumbsup: ...οντως ... την εδωσες ζωη!......καμια σχεση!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Γράφω εδώ,μην ανοίγω άλλο θρέντ:

1. Γίνεται να συνδέσω την Canon 1000D με PDA Mio DigiWalker που τρέχει Windows Mobile 6 ;

Με καλώδιο usb βγάζω άκρη,έχουν και οι 2 θύρα USB mini A.

2. Υπάρχει στο νετ κανένα προγραμματάκι ώστε να την ελέγχω μέσω του PDA. Live view,εστίαση,ταχύτητα,ISO κλπ.

Έχω για παράδειγμα το επίσημο EOS Utility της Canon,αλλά αυτό είναι για PC.

Υπάρχει και το Dslr controller αλλά αυτό είναι για Android.Εγώ ψάχνω για Win mobile.

Κανένας γνώστης; :idea:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα