16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Επειδη το εψαχνα και πηγα και ρωτησα στην αντιπροσωπια...τα διακενα για τις βαλβιδες ειναι 5-5

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda glx Suzuki gsxr (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

φίλε μου να γράφεις πιο συγκεκριμένα....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

το θεμα ειναι για sprinter 50 και 125.τι πιο συγκεκριμενο να γραψω? 5 η εισαγωγης 5 η εξαγωγης.αν τα θες πιο λιανα,0.05 και 0.05

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος sprinter (125cc) KTM duke (640cc)

Δημοσιεύτηκε

οι βαλβιδες καθε ποτε θελουν ρυθμιζμα; και αν δε το κανω τι παθαινω;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dynamik

Δημοσιεύτηκε

οι βαλβιδες καθε ποτε θελουν ρυθμιζμα; και αν δε το κανω τι παθαινω;

καλη ερωτηση!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fz6+daytona dy

Δημοσιεύτηκε

εγω επειδη διαβασα το θεμα για τη τελικη ταχυτητα που ειναι στο πρωτο ποστ και ειδα οτι γραφουν πως κλεβει 15 χιλιομετρα + ,θελω να πω τι εχω δει στο δικο μου που ειναι το daytona dy 50 και δε πιστευω πως εχουν και πολλες διαφορες εκτος απ την εμφανιση με το sprinter 50.

Λοιπον οταν το εινα 50cc μαμα τα παντα ειχα δει 70km/h χωρις δευτερο ατομο σε ευθεια και 80km/h μια φορα σε κατηφορικη ευθειαρα,με gps μετρημενο εκλεβε 5 με 6 χιλιομετρα

απο οταν το εκανα 72cc πιανει 85 km/h (περιπου,καθως το κοντερ γραφει μεχρι 80) και την ωρα που το κοντερ εγραφε 85km/h το gps εγραφε 78 km/h

οποτε μιλαμε για μια αποκλιση 5 με 8 χιλιομετρα το πολυ

βεβαια η τελικη στο παπι ποτε δεν ηταν ενα θεμα που με πολυ ενοιαξε,τι να πιανει 60,τι 75,για μες τη πολη ειναι το 50αρι,το θεμα ειναι να ροπιαζει και λιγο και να μην σου μενει σε ανηφορες,απλα οχι οτι κλεβει και 40%

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dynamik

Δημοσιεύτηκε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος

Δημοσιεύτηκε

να κανω την ερωτηση μου εδω,στο συγκεντρωτικο για να μην ανοιγω αλλο θεμα?

(εχω το 50cc και ειμαι στα 2000χλμ τωρα)

το εγχειριδιο χρησης μου λεει για πρωτο σερβις (σσ λαδια) στα 1000χλμ. εγω ειχα παρει τηλ λιγο πριν τα 500χλμ το πλησιον εξουσιοδοτημενο συνεργειο και μου ειπε να το φερω στα 500. του το πηγα και μου εκανε το πρωτο σερβις και μου ειπε να ρθω για το 2ο στα 3000 χλμ. φυσικα του ειπα τι λεει το εγχειριδιο χρησης και μου ειπε οτι αυτο ειναι για τα 125cc και απλα δινουν σε ολα τα ιδια.

δεδομενου οτι για λεφτα δεν το χει κανει (περισσοτερο τον βολευει να παω 3 φορες παρα 2 στα 3000χλμ),εχει δικιο ή αδικο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sprinter (125cc)

Δημοσιεύτηκε

1o μου ποστ, καλως σας βρηκα.

Προσφατα μου εμφανιστηκε προβλημα με το φλοτερ καθως οταν η βενζινη ειναι <50% η ενδειξη ειναι κολλημενη στο Ε (empty). Οταν το φουλαρω δειχνει κανονικα. Πηγα στο stelpet στη Καλλιθεα και μου εδωσαν ενα καινουριο φλοτερ της πλακας απο Supra και μου ειπε οτι φορανε το ιδιο.

Μετα απο 2 ωρες παιδεμα να βγαλω πλαστικα κλπ ανακαλυψα οτι το ιμιτασιον Supra που μου εδωσε με το αυθεντικο του Sprinter εχουν διαφορα στο καλωδιο που καταληγει στη φισα. Το αυθεντικο ειναι 25-30 ποντους πιο μακρυ.

Ξερει κανεις τι μπορω να κανω? Τους το επιστρεφω και αγοραζω καινουριο αυθεντικο φλοτερ ή γινεται να επιμηκυνω αυτο του Supra?

Και κατι τελευταιο, ντιζα κοντερ ξερει κανενας ποσο κοστιζει και που μπορω να βρω καποια να ταιριαζει?

Ευχαριστω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter Harley Davidson

Δημοσιεύτηκε

παιδια εχω ενα θεματακι με το μηχανακι, η πισω ροδα ειναι στραβη σε σχεση με τα πλαστικα, παρολλο που τα σημαδια στο ψαλιδι ειναι σωστα. Εχω την εντυπωση οτι πηγαινω πλαγιαστα και με ενοχλει απιστευτα!!!!Εχω δει ενα σωρο με το ιδιο προβλημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio beverly

Δημοσιεύτηκε

Ξέρει κανείς πως μαζεύονταιτα μποσικα της ντιζας του γκαζιού.?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
TCB Wind (125cc) Yamaha V50 TownMate (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Λογικά, πρέπει να έχει το ρεγουλατόρο αμέσως μετά τη γκαζιέρα στη ντίζα. Θα μοιάζει με κούφια βίδα που από μέσα της περνάει το συρματόσκινο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio beverly

Δημοσιεύτηκε

Λογικά, πρέπει να έχει το ρεγουλατόρο αμέσως μετά τη γκαζιέρα στη ντίζα. Θα μοιάζει με κούφια βίδα που από μέσα της περνάει το συρματόσκινο.

κατάλαβα ο άσχετος...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος daytona Αλλος yamaha (135cc)

Δημοσιεύτηκε

που μπορώ να βρω ένα σετ βίδες για τα πλαστικά του daytona sprinter και αν υπάρχουν σε τι τιμή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σκεφτομαι να παρω το daytona sprinter 50cc  ειναι καλο? Δεν θελω να το παρω και να μου βγαζει ζημιες τα μηχανικα του ειναι κινεζικα? Γτ αλλοι λενε κορεατικα κι άλλοι ιαπωνικά......αν ειναι μαμα τι τελικη βγαζει αν εχετε καμια προταση για ενα αλλο μηχανακι 50cc που να μην τρεχω στα συνεργεία συνεχεια κι να μην καιει πολυ αν μπορει ας απαντησει καπιος 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα