jbfyou

Συγκριτικό Michelin Anakee 2 vs Michelin Sirac. Συγκεκριμένες απορίες και σχόλια για συγκεκριμένα λάστιχα


123 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki KLE

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους,

Όπως αναγράφεται και στην επικεφαλίδα, έχω κάποιες ερωτήσεις και απορίες για τα συγκεκριμένα λάστιχα. Να επισημάνω ότι με ενδιαφέρει κύρια η χρήση στην πόλη. Ξεκινάω με το λόγο που αναφέρομαι στα 2 Michelin και είναι το:

Metzeler Tourance EXP: Αργεί πολύ να ζεσταθεί και είναι πολύ γρήγορο στις εναλλαγές κλίσης. Μάλιστα αργεί τόσο να ζεσταθεί που εγώ που κινούμε κατά 90% εντός Αθήνας, και ειδικά τώρα που έρχεται χειμώνας, (χρήση όλο το χρόνο) μέχρι να ζεσταθεί....έχω ήδη φτάσει στον προορισμό μου (ενίοτε με αρκετά γλυστρήματα).

Μόλις ζεσταθεί όμως (π.χ. ταξίδι) είναι κορυφαίο, με μια επιφύλαξη όσο αφορά την ευαισθησία που έχει να ακολουθεί τις διαμήκεις ανωμαλίες της ασφάλτου. Έχει πολύ γρήγορη κορώνα σε βαθμό που πλαγιάζει μόνο του και σε χαμηλές ταχύτητες κάνουν την μοτό πολύ νευρική.

Πάντως εκτός της νευρικότητας έχω παρατηρήσει και τρέμουλο στο τιμόνι αποκλειστικά στα 60-80χλμ/ωρα.

Πλεονέκτημα ότι δεν φθείρονται γρήγορα στην ελληνική άσφαλτο. (Στα τέστ ευρωπαικών περιοδικών η φθορά είναι το σημαντικότερό τους μειονέκτημα όπου δεν βγάζουν πάνω από 5-6000χλμ. Εγώ τα έχω ήδη 6000χλμ. και η φθορά είναι ελάχιστη).

Για αυτούς τους λόγους και αποκλείεται μελλοντικά και περνάμε στα:

Michelin Anakee 2

MICHELIN_ANAKEE-2.jpg.1239081.jpg:

Έχω διαβάσει πολλά διφορούμενα σχόλια, αλλά τελικά έχω καταλήξει (διαβάζοντας και τις γνώμες κάποιων εδώ στο το forum http://www.mybike.gr...helin-anakee-2/) ότι ίσως να είναι τα καταλληλότερα για την ελληνική άσφαλτο.

Η απορία μου είναι αν ζεσταίνονται γρήγορα και στην πόλη και αν συνιστώνται γενικά για χρήση στην πόλη-χειμώνα;

Michelin Sirac

sirac.jpg:

Ίσως το πιο διφορούμενο ελαστικό της Michelin, αφού έχει φανατικούς οπαδούς αλλά και μισητές, αλλά οι γνώμες αυτές είναι ελάχιστες και χωρίς τεκμηρίωση, αφού δεν φαίνεται να είναι λάστιχο ευρείας κυκλοφορίας και αποδοχής, όπως είναι π.χ. το Anakee. Ίσως βέβαια να μην το προωθούν οι έμποροι γιατί είναι φθηνότερο κατά 50-60€ σε σχέση με το Anakee.(καλύτερο κέρδος για τον έμπορο=καλύτερο λάστιχο :think:? )

Σε κάποια ξένα άρθρα διάβασα πάντως ότι ζεσταίνονται εξαιρετικά γρήγορα και είναι πολύ μαλακά με αποτέλεσμα να κρατούν σαν κόλλα, χειμώνα καλοκαίρι.

Σαν μειονέκτημα τους καταλογίζουν την εξαιρετικά γρήγορη φθορά τους, με όχι πάνω από 5000χλμ απόδοση.

Το ερώτημα είναι αν αυτά όντως ισχύουν και αν υπάρχουν κάποια μέλη που έχουν φορέσει το Sirac ώστε να ακουστούν οι απόψεις τους.

Όλες οι απόψεις βέβαια που αφορούν λάστιχα για χρήση πόλης-χειμώνα, είναι ευπρόσδεκτες στην συζήτηση αρκεί να μην είναι του τύπου: "Βάλε το τάδε και θα με θυμηθείς" αλλά να υπάρχει τεκμηριωμένη άποψη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Φιλε μου δεν θα σου μιλησω για τα michelin, αλλα για τα bridgestone trailwing που φοραω στο ΤΑ650. Ειναι 70-30 οπως και τα sirac και οντως ζεσταινονται παρα πολυ ευκολα. Εγω αγορασα την μηχανη τον ιουνιο και τα ειχε επανω καιρο. Εκανα 7000 χιλιομετρα και ακομα ναφαγωθουν ή να παρατηρησω μειωση σε αποδοση. Αρα εχουν βγαλει σιγουρα 15000 χμ εως τωρα. Και οδηγω 50% πολη σε μικρες αποστασεις στο ηρακλειο και 50% εθνικη.

Οταν αλλαξω ελαστικα το καλοκαιρι θα βαλω παλι τα ιδια, διοτι θελω να παταω λιγο χωμα, θελω να ζεσταινονται αμεσα, και θελω να ειναι φτηνα. Το βασικο μειον θεωρω οτι ειναι οι μονιμοι κραδασμοι που εχεις κατα την οδηγηση λογω των τακουνιων. Κατα τα αλλα θεωρω οτι και πλαγιαζει πολυ ανετα, αλλα κι φρεναρει υποδειγματικα. Επισης μου κανει εντυπωση το γεγονος οτι ενω ζεσταινεται πολυ ευκολα, δεν υπερθερμαινεται σε καυτο οδοστρωμα το καλοκαιρι.

Σορυ για την ελλειψη τονων αλλα γραφω απο το κουνιστο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp Shoei XR 1100 Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Metzeler Tourance EXP: Αργεί πολύ να ζεσταθεί και είναι πολύ γρήγορο στις εναλλαγές κλίσης. Μάλιστα αργεί τόσο να ζεσταθεί που εγώ που κινούμε κατά 90% εντός Αθήνας, και ειδικά τώρα που έρχεται χειμώνας, (χρήση όλο το χρόνο) μέχρι να ζεσταθεί....έχω ήδη φτάσει στον προορισμό μου (ενίοτε με αρκετά γλυστρήματα).

Μόλις ζεσταθεί όμως (π.χ. ταξίδι) είναι κορυφαίο, με μια επιφύλαξη όσο αφορά την ευαισθησία που έχει να ακολουθεί τις διαμήκεις ανωμαλίες της ασφάλτου. Έχει πολύ γρήγορη κορώνα σε βαθμό που πλαγιάζει μόνο του και σε χαμηλές ταχύτητες κάνουν την μοτό πολύ νευρική.

Πάντως εκτός της νευρικότητας έχω παρατηρήσει και τρέμουλο στο τιμόνι αποκλειστικά στα 60-80χλμ/ωρα.

Πλεονέκτημα ότι δεν φθείρονται γρήγορα στην ελληνική άσφαλτο. (Στα τέστ ευρωπαικών περιοδικών η φθορά είναι το σημαντικότερό τους μειονέκτημα όπου δεν βγάζουν πάνω από 5-6000χλμ. Εγώ τα έχω ήδη 6000χλμ. και η φθορά είναι ελάχιστη).

[

Το γνωρίζω ότι θες εντυπώσεις από τα Sirac τα οποια και, μάλλον θα καταλήξεις, αλλά δεν συμφωνώ με τις εντυπώσεις σου για τα Metzeler. Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι αργούν λίγο να ζεσταθούν, αλλά αυτό δεν επηρεάζει σε τόσο μεγάλο βαθμό την απόδοση τους. Θεωρώ το κράτημα τους πολύ καλό τόσο σε πολύ ζεστό καιρο, όπως και σε βροχή που κρατάνε πολύ καλά. Όσο για την κορώνα τους δεν την βρίσκω και τόσο γρήγορη και κυριότερο δεν έχουν κραδασμούς σε καμία ταχύτητα. Όσο για την αντοχή τους συμφώνω μαζί σου. Μήπως τα έχεις αδικήσει; Μαζί με τα Anakee αποτελούν τις δυο κορυφαίες επιλογές σε on-off λάστιχο. Επίσης θεωρώ ότι το Sirac ακόμα και αν είναι πιο μαλακο σαν ελαστικό (αν είναι δεν το γνωρίζω) δεν θα έχει την ίδια πρόσφυση στην άσφαλτο (όπου και κάνεις χρήση 90%) όπως τα Anakee και Tourance EXP, πολύ απλά γιατί έχει λιγότερο ελαστικό να έρχεται σε επαφή με το δρόμο (πιο off προσανατολισμος)... :rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin Arai Tour X-3 KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Κατ' αρχην καλως ηρθες.

To Tourance EXP ειναι αργο σαν slow motion στις εναλλαγες κλισης.

Το τρεμουλο που εχεις στα 60-80 ειναι μια παραδοση στα μπροστινα διαμετρου 21" και 19" της Metzeler.

Κακο λαστιχο και δεν εισαι ο μονος. Εγω ημουν τυχερος αυτη τη φορα. Την προηγουμενη οχι.

Για το θεμα με τις διαμηκεις ανωμαλιες συμφωνω.

Οσο για τα χιλιομετρα που βγαζεις παιζει ρολο το βαρος της μοτοσυκλετας σου.

Βαρυτερες μοτο βγαζουν πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.

Στην θεση σου Θα εβαζα Anakee. Το Sirac ηταν καλο...στην εποχη του.

Για περισοτερες πληροφοριες αναμενε τον Παναγιωτη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Φιλε μου δεν θα σου μιλησω για τα michelin, αλλα για τα bridgestone trailwing που φοραω στο ΤΑ650. Ειναι 70-30 οπως και τα sirac και οντως ζεσταινονται παρα πολυ ευκολα. Εγω αγορασα την μηχανη τον ιουνιο και τα ειχε επανω καιρο. Εκανα 7000 χιλιομετρα και ακομα ναφαγωθουν ή να παρατηρησω μειωση σε αποδοση. Αρα εχουν βγαλει σιγουρα 15000 χμ εως τωρα. Και οδηγω 50% πολη σε μικρες αποστασεις στο ηρακλειο και 50% εθνικη....................

Tα συγκεκριμένα λάστιχα είναι πολύ γνωστά και σαν deathwing λόγω της απίστευτης ακαταλληλότητας για τους Ελληνικούς δρόμους. Πίστεψέ με μόνο όταν τα αλλάξεις με κάτι καλύτερο θα καταλάβεις τί ακριβώς σου λέω. Τρία μηχανάκια μου τα είχαν από το εργοστάσιο, και τις τρείς φορές η ίδιες (άθλιες) εντυπώσεις, λες και τα έχουν φτιάξει από ανακυκλωμένα τάπερ............. Το ότι δεν τρώγονται δείχνει ακριβώς αυτό, δεν προσφέρουν πρόσφυση.

Τώρα στο θέμα για τα δύο λάστιχα της Μισελέν, δεν μπορώ να εκφέρω προσωπική άποψη γιατί δεν τα έχω οδηγήσει και τα δύο σε KLE, οπότε το να σου πω εγώ πως τα ΑΝΑΚΕΕ 2 είναι το μακράν καλύτερο λάστιχο που έχω φορέσει στο Βαραντέρο και την Άφρικα, δεν σου διασφαλίζει το ίδιο και για το μηχανάκι σου.

Εκείνο που πρέπει να επίσης να λάβεις υπ' όψη σου είναι πως για το μηχανάκι σου τα Sirac βγαίνουν με δείκτη ταχύτητας Τ: Εμπρός :90/90 - 21 M/C 54T TT F Πίσω :130/80 - 17 M/C 65T TT R, ενώ τα ΑΝΑΚΕΕ2 με S: Front :90/90 - 21 M/C 54S TL/TT F Rear :130/80 R 17 M/C 65S TL/TT R, κάτι που (θεωρητικά) σημαίνει πως στην ίδια μηχανή μάλλον θα ζεσταίνονται γρηγορότερα.

Επίσης να σου αναφέρω πως με την Άφρικα πάω και χώμα και τα λάστιχα είναι αξιοπρεπέστατα (εδώ).

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Χρήσιμες επίσης μπορεί να είναι και οι γνώμες αυτών που με ίδια μηχανή έχουν δοκιμάσει τα λάστιχα που σκεφτόμαστε να βάλουμε, αρκεί αν κάνουν παρόμοια χρήση με αυτήν που κάνουμε και εμείς (βλέπε παράγραφο 2).................

Από ΕΔΩ. Ρίξε μια ματιά ίσως σε βοηθήσει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Α-Μήχανος (Πεζό 2cc)

Δημοσιεύτηκε

Κατ'αρχήν καλως ήρθες. Καλές διαδυκτιακές βόλτες και όχι μόνο....

Metzeler Tourance EXP:

>>> Αργεί πολύ να ζεσταθεί και είναι πολύ γρήγορο στις εναλλαγές κλίσης. Μάλιστα αργεί τόσο να ζεσταθεί...... μέχρι να ζεσταθεί ....έχω ήδη φτάσει στον προορισμό μου (ενίοτε με αρκετά γλυστρήματα).

Αυτό το έχω παρατηρήσει και εγώ....

>>> ...με μια επιφύλαξη όσο αφορά την ευαισθησία που έχει να ακολουθεί τις διαμήκεις ανωμαλίες της ασφάλτου.

:think:Χμμμμμ κάτι έχω παρατηρήσει και σ'αυτό.

>>> Έχει πολύ γρήγορη κορώνα σε βαθμό που πλαγιάζει μόνο του και σε χαμηλές ταχύτητες κάνουν την μοτό πολύ νευρική.

Εδώ είμαι εκτός

>>> Πάντως εκτός της νευρικότητας έχω παρατηρήσει και τρέμουλο στο τιμόνι αποκλειστικά στα 60-80χλμ/ωρα.

Α, γεια σου, και έλεγα τι να φταίει...

Με βλέπω να τα πουλάω και να πηγαίνω για PIRELLI SCORPION TRAIL.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xtz tenere

Δημοσιεύτηκε

Μιλώντας προσωπικά και,μόνο έχω τα sirac τα οποία έχουν κάνει 11500χλμ μέχρι τώρα εκ των οποίων περίπου τα 2500 σε χωματόδρομο.Μέτα απο 3 χρόνια αποφάσισα να τα αλλάξω οχι γιατί παρατήρησα καμμια σημαντική διαφορά στην συμπεριφορά τους αλλά γιατί εχουν ηδη 3 χρόνια ζωής.Διαβάζοντας εδω μέσα συζητήσεις επι συζητήσεων πανω στα ελαστικά για on-off και οδηγώντας για αρκετά χλμ afrika twin φίλου που έχει τα tourance αποφάσισα ότι τα sirac μου ενέπνεαν μεγαλύτερη σιγουριά στα πάντα(κράτημα,φρενάρισμα,κτλ.).Για τα anake από την άλλη δεν έχω γνώμη αλλά πιστεύω οτι για κάποιον που θα μπει αρκέτα στο χώμα,ένα λίγο ποιό χωμάτινο ελαστικό θα ήταν καλύτερο.Τέλος θα ήθελα να αναφέρω οτι τα sirac δεν αναφερόντουσαν καν σαν επιλογή σε συζητήσεις που παρακολουθούσα.Μπορεί να θεωρήτε κατώτερο,δεν ξέρω,από πολλους.Έτσι λοιπόν αφού είχα σχηματίσει μια πολύ καλή άποψη για τα tourance (EXP για την ακρίβεια) όταν τα δοκίμασα είδα οτι δεν...Αποφάσισα λοιπόν να ξαναβάλω τα sirac έχοντας λάβει υπόψην τις απόψεις πολλών εδώ μέσα αλλά κυρίως

την δικία μου προσωπική αποψη.Στο κάτω κάτω ο καθένας οδηγά την δικία του μηχανή...ευχαριστώ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mg

Δημοσιεύτηκε

Έβαλα σήμερα στο Klr τα ΑΝΑΚΕΕ 2. Τα τελευταία λάστιχα μου ήτανε pirelli trail και πιο πριν pirelli mt90 (τα μαμά dunlop ήταν μάπα). Και τα 2 τα pirelli ήταν πολύ καλά. Όταν έβαλα τα trail έπαθα πλάκα με την ποιότητα κύλισης. Κυλούσε πολύ γλυκά το μηχανάκι σε σχέση με τα πρώην τακουνάτα. Επίσης για σχεδόν street λάστιχο ζεσταινότανε πολύ γρήγορα. Πρόσφυση απλά ικανοποιητική όπως και το Mt90. Σε 2 χρόνια πρέπει να έβγαλε γύρω στα 17.000 χιλιόμετρα με ελάχιστη φθορά στο πέλμα αλλά άρχισε να γλιστράει λόγω σκλήρυνσης (ξεράματος). Για το michelin δεν έχω να πω τίποτα 7 χιλιόμετρα έκανα σήμερα αλλά με το που έστριβα το τιμόνι μου έδινε μια αίσθηση λες και ήθελα ρουλεμάν λαιμού. Ας ελπίσουμε να είναι επειδή είναι καινούργιο αν και δεν θυμάμαι να ξαναέχω αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο. Με 1 σαμπρέλα τα έβαλα 220 ευρώ. Α δεν θεωρώ ότι έχει σημασία αλλά είναι made in Thailand. Παρεπιπτόντως και το klr Μου είναι made in Thailand οπότε ελπίζω να ταιριάξουν. Μόλις κάνω καμιά βόλτα θα ενημερώσω για εντυπώσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE

Δημοσιεύτηκε

Το γνωρίζω ότι θες εντυπώσεις από τα Sirac τα οποια και, μάλλον θα καταλήξεις, αλλά δεν συμφωνώ με τις εντυπώσεις σου για τα Metzeler. Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι αργούν λίγο να ζεσταθούν, αλλά αυτό δεν επηρεάζει σε τόσο μεγάλο βαθμό την απόδοση τους. Θεωρώ το κράτημα τους πολύ καλό τόσο σε πολύ ζεστό καιρο, όπως και σε βροχή που κρατάνε πολύ καλά. Όσο για την κορώνα τους δεν την βρίσκω και τόσο γρήγορη και κυριότερο δεν έχουν κραδασμούς σε καμία ταχύτητα. Όσο για την αντοχή τους συμφώνω μαζί σου. Μήπως τα έχεις αδικήσει; Μαζί με τα Anakee αποτελούν τις δυο κορυφαίες επιλογές σε on-off λάστιχο. Επίσης θεωρώ ότι το Sirac ακόμα και αν είναι πιο μαλακο σαν ελαστικό (αν είναι δεν το γνωρίζω) δεν θα έχει την ίδια πρόσφυση στην άσφαλτο (όπου και κάνεις χρήση 90%) όπως τα Anakee και Tourance EXP, πολύ απλά γιατί έχει λιγότερο ελαστικό να έρχεται σε επαφή με το δρόμο (πιο off προσανατολισμος)... :rolleyes:

Δεν διαφωνώ μαζί σου, εξάλλου ήδη έγραψα ότι όταν ζεσταθούν είναι όντως κορυφαία. Αλλά για χρήση στην πόλη -που είναι το ζητούμενο- αργούν πολύ να ζεσταθούν ώστε να έχεις καλή απόδοση. Σε ταξίδι που έκανα φέτος το καλοκαίρι δεν είχα κανένα πρόβλημα στο κράτημα, τα υπόλοιπα σχόλια είναι καθαρά προσωπικά (ευαισθησία και τρέμουλο) που από ότι είδα το αντιμετώπισαν και άλλα μέλη του φόρουμ.

Tα συγκεκριμένα λάστιχα είναι πολύ γνωστά και σαν deathwing λόγω της απίστευτης ακαταλληλότητας για τους Ελληνικούς δρόμους. Πίστεψέ με μόνο όταν τα αλλάξεις με κάτι καλύτερο θα καταλάβεις τί ακριβώς σου λέω. Τρία μηχανάκια μου τα είχαν από το εργοστάσιο, και τις τρείς φορές η ίδιες (άθλιες) εντυπώσεις, λες και τα έχουν φτιάξει από ανακυκλωμένα τάπερ............. Το ότι δεν τρώγονται δείχνει ακριβώς αυτό, δεν προσφέρουν πρόσφυση.

Τώρα στο θέμα για τα δύο λάστιχα της Μισελέν, δεν μπορώ να εκφέρω προσωπική άποψη γιατί δεν τα έχω οδηγήσει και τα δύο σε KLE, οπότε το να σου πω εγώ πως τα ΑΝΑΚΕΕ 2 είναι το μακράν καλύτερο λάστιχο που έχω φορέσει στο Βαραντέρο και την Άφρικα, δεν σου διασφαλίζει το ίδιο και για το μηχανάκι σου.

Εκείνο που πρέπει να επίσης να λάβεις υπ' όψη σου είναι πως για το μηχανάκι σου τα Sirac βγαίνουν με δείκτη ταχύτητας Τ: Εμπρός :90/90 - 21 M/C 54T TT F Πίσω :130/80 - 17 M/C 65T TT R, ενώ τα ΑΝΑΚΕΕ2 με S: Front :90/90 - 21 M/C 54S TL/TT F Rear :130/80 R 17 M/C 65S TL/TT R, κάτι που (θεωρητικά) σημαίνει πως στην ίδια μηχανή μάλλον θα ζεσταίνονται γρηγορότερα.

Επίσης να σου αναφέρω πως με την Άφρικα πάω και χώμα και τα λάστιχα είναι αξιοπρεπέστατα (εδώ).

Από ΕΔΩ. Ρίξε μια ματιά ίσως σε βοηθήσει.

Συμφωνώ για τα...DeathWing, αφού τα ίδια έχω διαβάσει και εγώ, οπότε και τα απέκλεισα.

Μιλώντας προσωπικά και,μόνο έχω τα sirac τα οποία έχουν κάνει 11500χλμ μέχρι τώρα εκ των οποίων περίπου τα 2500 σε χωματόδρομο.Μέτα απο 3 χρόνια αποφάσισα να τα αλλάξω οχι γιατί παρατήρησα καμμια σημαντική διαφορά στην συμπεριφορά τους αλλά γιατί εχουν ηδη 3 χρόνια ζωής.Διαβάζοντας εδω μέσα συζητήσεις επι συζητήσεων πανω στα ελαστικά για on-off και οδηγώντας για αρκετά χλμ afrika twin φίλου που έχει τα tourance αποφάσισα ότι τα sirac μου ενέπνεαν μεγαλύτερη σιγουριά στα πάντα(κράτημα,φρενάρισμα,κτλ.).Για τα anake από την άλλη δεν έχω γνώμη αλλά πιστεύω οτι για κάποιον που θα μπει αρκέτα στο χώμα,ένα λίγο ποιό χωμάτινο ελαστικό θα ήταν καλύτερο.Τέλος θα ήθελα να αναφέρω οτι τα sirac δεν αναφερόντουσαν καν σαν επιλογή σε συζητήσεις που παρακολουθούσα.Μπορεί να θεωρήτε κατώτερο,δεν ξέρω,από πολλους.Έτσι λοιπόν αφού είχα σχηματίσει μια πολύ καλή άποψη για τα tourance (EXP για την ακρίβεια) όταν τα δοκίμασα είδα οτι δεν...Αποφάσισα λοιπόν να ξαναβάλω τα sirac έχοντας λάβει υπόψην τις απόψεις πολλών εδώ μέσα αλλά κυρίως

την δικία μου προσωπική αποψη.Στο κάτω κάτω ο καθένας οδηγά την δικία του μηχανή...ευχαριστώ!

Μα ακριβώς αυτό είναι το ζητούμενο, προσωπικές απόψεις από προσωπική εμπειρία του καθενός,

και σας ευχαριστώ όλους για τις μέχρι τώρα απαντήσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Μια συμβουλή για τα Μισελέν: Λόγω του μαλακού τους σκελετού, για να "δουλέψουν" σωστά θέλουν σωστές πιέσεις. Τσεκάρισε τις συχνά σε αξιόπιστο πιεσόμετρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE

Δημοσιεύτηκε

Μια συμβουλή για τα Μισελέν: Λόγω του μαλακού τους σκελετού, για να "δουλέψουν" σωστά θέλουν σωστές πιέσεις. Τσεκάρισε τις συχνά σε αξιόπιστο πιεσόμετρο.

Αυτό το θεωρώ αυτονόητο και το κάνω σε όλα τα ελαστικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Έβαλα χθες τα SIRAC 180Ε μαζί με καινούργιες σαμπρέλες. Μαλακό ελαστικό, για μεσαίου κυβισμού on-off, ιδανικό κυρίως για αστική χρήση, σε δρόμους γυαλί.

Ακόμα δεν έχει δει στεγνό δρόμο, αλλά έχω να πω ότι στο βρεγμένο λειτουργεί απλά υποδειγματικά. Βεντουζάρει κάτω και δεν λέει να ξεκολλήσει από τα πρώτα μέτρα κιόλας. Με το γκάζι δεν ξεκολλάει το πισινό, και με έντονα φρεναρίσματα δεν γλυστράει ακόμα και κάποιους (βρεγμένους) πεζόδρομους με πλακάκι (κάτι σαν μάρμαρο) που οδήγησα σήμερα.

Περαιτέρω εντυπώσεις σε λίγες μέρες που θα πατήσει και στεγνό....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν...

Μetzeler Tourance για μεσαία on off και πόλη, δεν είναι και τόσο καλός συνδυασμός. (εμένα πάντως και με το πήγασο δεν με ενοχλούσαν τα Tourance. Κι ήταν και τα απλά (όχι τα ΕΧΡ) που ήταν και σκληρότερα.

Τα Tourance ΕΧΡ δουλεύουν καλά σε μεγάλες μοτοσυκλέτες λόγω βάρους.

Για μένα, όσοι θέλετε καλό κράτημα στην πόλη με μεσαίο ον οφ, βάλτε Metzeler Sahara. Ζεσταίνεται γρήγορα και κρατάει πολύ καλά. (τα Sirac δεν τα έχω βάλει ποτέ κι ας είναι στην παραγωγή από τον καιρό του Νώε)

Δεν ξέρω τι λένε για τα μεσαία ον οφ τα Anakee 2.

Πάντως αυτό που έχω καταλάβει εγώ, είναι ότι τα μεσαία ον οφ έχουν θέμα σχεδόν με όλα τα ελαστικά και απλά επιλέγεις αυτό που δεν έχει τόσο πολύ πρόβλημα γλιστρήματος (κυρίως μαλακό λάστιχο όπως το Sahara πχ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Ακριβώς! Τα μεσαία on-off, λόγω λίγων κυβικών και λιγότερων κιλών, χρειάζονται μαλακά ελαστικά, και όχι ελαστικά του τύπου METZELER TOURANCE, PIRELLI SCORPION, DUNLOP TR91 και λοιπά. Είναι όλα καλά ελαστικά, αλλά απλά ΔΕΝ κάνουν για ελαφριά μηχανάκια με λίγο γκάζι, και ειδικότερα όταν οδηγούνται σε δρόμους γυαλί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE

Δημοσιεύτηκε

Έβαλα χθες τα SIRAC 180Ε μαζί με καινούργιες σαμπρέλες. Μαλακό ελαστικό, για μεσαίου κυβισμού on-off, ιδανικό κυρίως για αστική χρήση, σε δρόμους γυαλί.

Ακόμα δεν έχει δει στεγνό δρόμο, αλλά έχω να πω ότι στο βρεγμένο λειτουργεί απλά υποδειγματικά. Βεντουζάρει κάτω και δεν λέει να ξεκολλήσει από τα πρώτα μέτρα κιόλας. Με το γκάζι δεν ξεκολλάει το πισινό, και με έντονα φρεναρίσματα δεν γλυστράει ακόμα και κάποιους (βρεγμένους) πεζόδρομους με πλακάκι (κάτι σαν μάρμαρο) που οδήγησα σήμερα.

Περαιτέρω εντυπώσεις σε λίγες μέρες που θα πατήσει και στεγνό....

Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες τις εντυπώσεις σου με τα νέα λάστιχα, και αναμένω εναγωνίως νεώτερη ενημέρωση.

Ουσιαστικά η άποψη σου συγκλίνει με αυτά που έχω διαβάσει στον ξένο τύπο περί βεντουζαρίσματος ακόμη και σε άσφαλτο γυαλί.

Λοιπόν...

Μetzeler Tourance για μεσαία on off και πόλη, δεν είναι και τόσο καλός συνδυασμός. (εμένα πάντως και με το πήγασο δεν με ενοχλούσαν τα Tourance. Κι ήταν και τα απλά (όχι τα ΕΧΡ) που ήταν και σκληρότερα.

Τα Tourance ΕΧΡ δουλεύουν καλά σε μεγάλες μοτοσυκλέτες λόγω βάρους.

Για μένα, όσοι θέλετε καλό κράτημα στην πόλη με μεσαίο ον οφ, βάλτε Metzeler Sahara. Ζεσταίνεται γρήγορα και κρατάει πολύ καλά. (τα Sirac δεν τα έχω βάλει ποτέ κι ας είναι στην παραγωγή από τον καιρό του Νώε)

Δεν ξέρω τι λένε για τα μεσαία ον οφ τα Anakee 2.

Πάντως αυτό που έχω καταλάβει εγώ, είναι ότι τα μεσαία ον οφ έχουν θέμα σχεδόν με όλα τα ελαστικά και απλά επιλέγεις αυτό που δεν έχει τόσο πολύ πρόβλημα γλιστρήματος (κυρίως μαλακό λάστιχο όπως το Sahara πχ)

Τα Sahara είναι σχεδιαστικά συνομήλικα με τα Sirac. (Τα Sahara είναι τουλάχιστον από το 1993 σε παραγωγή, σύμφωνα με κάποια ξένα forum, δεν ξέρω βέβαια πότε πρωτοβγήκαν στην αγορά, ενώ τα Sirac κυκλοφορούσαν από την εποχή του T66 παράλληλα με αυτά, και ενώ τα T66 αντικαταστάθηκαν από τα πρώτα Anakee τα Sirac συνεχίζουν να παράγονται)

Ακριβώς! Τα μεσαία on-off, λόγω λίγων κυβικών και λιγότερων κιλών, χρειάζονται μαλακά ελαστικά, και όχι ελαστικά του τύπου METZELER TOURANCE, PIRELLI SCORPION, DUNLOP TR91 και λοιπά. Είναι όλα καλά ελαστικά, αλλά απλά ΔΕΝ κάνουν για ελαφριά μηχανάκια με λίγο γκάζι, και ειδικότερα όταν οδηγούνται σε δρόμους γυαλί.

Τελικά μετά την εμπειρία μου με τα EXP και εγώ εκεί κατέληξα. Σε ελαφρύτερες μοτό δουλεύουν εντελώς διαφορετικά λάστιχα.

Για αυτό εξάλλου και άνοιξα το συγκεκριμένο thread, για ελαφριά On-off τύπου Transalp, KLE κλπ σε συνθήκες πόλης...

Περιμένω και άλλες γνώμες από χρήστες Anakee2 και Sirac σε αυτές τις συνθήκες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Θα έχεις νεότερες εντυπώσεις. Πάντως ο λαστιχάς μου με πήγε κατευθείαν σε anakee 2 και σε sirac. Μου λέει ξεκάθαρα, ότι αν θες για χρήση μέσα στην πόλη θα σε βολέψει καλύτερα το sirac, το οποίο είναι 85-15, και ζεσταίνεται γρηγορότερα.

Αν το θέλεις για περιαστική χρήση κυρίως, τότε μου λέει βάλε το anakee 2, που είναι 90-10.

Επίσης, το sirac δεν κάνει σαν τρακτέρ, όπως έκανε το πρώην 70-30 TW41/42.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mg

Δημοσιεύτηκε

Θα έχεις νεότερες εντυπώσεις. Πάντως ο λαστιχάς μου με πήγε κατευθείαν σε anakee 2 και σε sirac. Μου λέει ξεκάθαρα, ότι αν θες για χρήση μέσα στην πόλη θα σε βολέψει καλύτερα το sirac, το οποίο είναι 85-15, και ζεσταίνεται γρηγορότερα.

Αν το θέλεις για περιαστική χρήση κυρίως, τότε μου λέει βάλε το anakee 2, που είναι 90-10.

Επίσης, το sirac δεν κάνει σαν τρακτέρ, όπως έκανε το πρώην 70-30 TW41/42.

Να πεις στον λαστιχά σου ότι θέμα ζεστάματος δεν παίζει σε κανένα ελαστικό s στα μικρά On/off. Με το που φεύγω από το σπίτι έχω μια δεξιά και μετά μια αριστερή με κλασσική άσφαλτο πόλεως. Το μόνο που γλυστρούσε και αυτό μόνο στην πρώτη ήταν το pirellii trail. Στην επόμενη αριστερή πατούσε μια χαρά. Με το anakee 2 ακόμα δεν έχει σπινιάρει το κλρ ζεστό η κρύο και τα 37 του αλογάκια είναι συνέχεια στην άσφαλτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR XX (1100cc) HJC Kawasaki GTR (1400cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω φοραω τα Anakee 2 σε Transalp 650 και μπορω να πω οτι οι εντυπωσεις ειναι Θετικες. Πολυ καλο κρατημα, αριστη συμπεριφορα σε φρεναρισμα πανικου και η φθορα φυσιολογικη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Z 750s Honda FMX (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εβαλα τα SIRAC πριν το καλοκαιρι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Πηγαινα για τα ANAKEE 2 βασικα, αλλα δεν τα εβαλα γιατι μου φανηκαν αρκετα πιο ακριβα(SIRAC 160euro-ANAKEE 220euro) και επισης επειδη ηθελα κατι λιγο πιο χωματινο.

Δεν ξερω αν κρατανε καλα στο βρεγμενο, τωρα με τις πρωτες βροχες θα δειξει...

Τροποποιήθηκε από τον nikolas fmx

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μακη συμφωνω για τα S, αλλα στο σιρακ τριβεται λιγοτερη επιφανεια αρα ζεσταινεται γρηγοροτερα χωρις συζητηση...

Τροποποιήθηκε από τον gkourmoul1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mg

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μακη συμφωνω για τα S, αλλα στο σιρακ τριβεται λιγοτερη επιφανεια αρα ζεσταινεται γρηγοροτερα χωρις συζητηση...

Αυτό που λες τρίβεται λιγότερη επιφάνεια ζεσταίνεται γρηγορότερα μπορείς να μου το αναλύσεις. Δεν καταλαβαίνω ούτε γιατί τρίβεται λιγότερη επιφάνεια στο anakee που έχει πυκνότερο τακούνι και λογικά δεν έχει και μικρότερη κορόνα από το sirac αλλά και έτσι να είναι πάλι δεν το καταλαβαίνω.

Να σου ξαναπώ ότι σε αυτή την κατηγορία ελαστικών δεν παίζει θέμα με ζέσταμα.

Τεσπά δεν θα τρέξουμε και στο πρωτάθλημα.

Τι αέρα βάζετε? Εγώ σε όλες τις μότο 32-36. Ο λαστιχάς για το συγκεκριμένο μου είπε 29-32. Όταν έφυγα είχε βάλει για κάποιο λόγο 40-40 για αυτό πήγαινε σαν τρακαρισμένο το μπροστινό.

Τροποποιήθηκε από τον makisp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε

Μακη, μικροτερη επιφανεια ελαστικου με το ιδιο βαρος μηχανης σημαινει μεγαλυτερη πιεση στο οδοστρωμα, αρα και μεγαλυτερη θερμοκρασια εφοσον εχουμε σταθερο συντελεστη τριβης. Και οσο πιο χωματινο ειναι το λαστιχο, τοσο πιο μικρη ειναι η επιφανεια που παταει ασφαλτο.

Πιεσεις

Bmw 36-42 bt023

TA650 30-32 sirac

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

2η μερα

Τεστ στο στεγνο πλεον μεσα στη πολη και σε 100χμ επαρχιακου δρομου και εθνικου δικτυου.

Στην πολη ηταν οπως το περιμενα. Δεν χρειαζεται καν ζεσταμα και φρεναρει υποδειγματικα.

Στην εθνικη ακουνητο, χωρις θορυβο, χωρις κραδασμους, και χωρις κοσκινισματα.

Σε στροφιλικι παρατηρησα οτι οταν ξεκινω να παρω κλιση για να στριψω, πεφτει παρα πολυ αποτομα. Εχει πολυ γρηγορη κορωνα θα ελεγα, τοσο ωστε στην αρχη να με ξενισει λιγο. Του αρεσει πολυ να πλαγιαζει εν ολιγεις, σε αντιθεση με TW41/42. Και το κανει αποτομα.

Παρολ' αυτα, βεντουζαρε στον δρομο γυαλι προς Μοιρες. Επεφτε πολυ γρηγορα αλλα βεντουζα το λαστιχακι. Στην πορεια αρχισε να μου αρεσει με αποτελεσμα να το πλαγιαζω κιαλλο, οσο ποτε δεν εχω πλαγιασει το ΤΑ. Μια χαρα.

Φτανοντας στις Μοιρες κοιταξα το ελαστικο να δω μεχρι που φαγωθηκε. Λοιπον, τις ακριανες σειρες απο πελμα ουτε καν τις πατησα! Ειχε ακομα πολυ πολυ περιθωριο για πλαγιασμα...

Και δεν πολυπιεσα διοτι το στρωνω το λαστιχο και δεν γνωριζω και τα χουγια του...

Να προσθεσω οτι σε τσαΐλι, χωμα, λασπη και νερο που συναντησα πανω στην ασφαλτο και πατησα δεν το ενιωσε καν.

Συγνωμη για τους τονους αλλα γραφω απο κινητο...

Τροποποιήθηκε από τον gkourmoul1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Σε στροφιλικι παρατηρησα οτι οταν ξεκινω να παρω κλιση για να στριψω, πεφτει παρα πολυ αποτομα. Εχει πολυ γρηγορη κορωνα θα ελεγα, τοσο ωστε στην αρχη να με ξενισει λιγο.

Είναι φυσιολογικό να στο κάνει αυτό. Όλα τα καινούρια λάστιχα με το που θα τα φορέσεις, έχουν γρήγορη κορώνα επειδή απλά είναι καινούρια. Μετά τα πρώτα 500 χιλ θα δεις τι κορώνα έχει. Μόλις φαγωθούν στο κέντρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

2η μερα

Τεστ στο στεγνο πλεον μεσα στη πολη και σε 100χμ επαρχιακου δρομου και εθνικου δικτυου.

Μιλάς για τα Anakee2?

Τροποποιήθηκε από τον Αιγαιοπλόος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα