Antrikos7

Yamaha Z

234 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα. Εχω ενα astrea grad 53mm και σκεφτομαι να το πουλησω και να αγορασω ενα yamaha z ενος γνωστου μου... Το z ειναι 200 κυβικα wiseco..Πως σας φενεται η ιδεα μου? Αξιζει να δωσω το 4χρονο και να παρω το 2χρονο? Πειτε μου όλες τις γνώμες σας....Ευχαριστωωω..! :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx Aprilia Sx (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Πούλα το grant και παρε ενα wr125 αφου σου αρεσει η ταχύτητα.

200cc παπι δεν εχει τα κατάλυλα φρενα.

Αφτά απο εμενα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gilera Runner sp Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Πούλα το grant και παρε ενα wr125 αφου σου αρεσει η ταχύτητα.

200cc παπι δεν εχει τα κατάλυλα φρενα.

Αφτά απο εμενα...

+1 και πολλά άλλα που δεν έχουν γενικά τα παπιά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Θελω να ακουσω πολλες γνωμες παρακαλω...Γιατι δεν εχουν τα καταλυλα φρενα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR (200cc) Fox V3 Suzuki GSXR (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιατί είναι 80 κιλά μηχανάκι και 200κυβικά, τα φρένα του είναι υπολογισμένα για 125 κυβικά, όπως και σε όλα τα παπάκια, γιαυτό δεν έχει παπάκια 200 και 250 κυβικά.

Εγώ είναι το dinamik 56mm δηλαδή ούτε 150cc, απλά ήταν καλοφτιαγμένο σε καλό μάστορα και πήγα να σκοτωθώ 15 φορές επειδή δεν σταματούσε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μα δεν σας λεω οτι θα πιάνω 200χλμ/ωρα...Ξερω γω αμα πηγαινω με 130-140 εκτος πολεως και μεσα στην πολη κανονικα πιο θα ειναι το προβλημα? Εξαλλου το μηχανακι αυτο εχει 2 μεγαλες μαργαριτες μπρος-πισω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Επισης αμα κανω γυρω στα 20-25 χιλιομετρα την μερα πόσο θα κάει περιπου αμα πηγαινω χαλαρα το 200αρι με το 39 keihin?

ΠΑΡΑΚΑΛΩ τα φωτα σας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki versys Shoei XR 1000 Honda cb (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

εισαι σιγουρος πως θα πηγαινεις μεχρι 140 ενω θα πηγαινει περισοτερο?δεν νομιζω.

οι μαργαριτες νομιζω πως δεν προσφερουν και πολλα!ξερω απο το φχ του γιου μου.

γενικα δεν ειμαι αντίθετος αλλα θελει πολυ προσοχη.

οσο για καταναλωση δεν θα το προλαβαινεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki fx (200cc) Yamaha z (200cc)

Δημοσιεύτηκε

1ον οι μαργαριτες ειναι ΜΟΝΟ για ομορφια ! δεν προσφερουν καλητερα φρεναρισμα! ι δαγκανα τακακια φρεναρουν! και αφτο το μιχανακι δεν ειναι για τοσα χιλιομετρα τιν μερα!ουτε ειναι για καθημερινη βολτα! ασε που ειναι σκοτοστρα !εγω σου προτινω να παρεις ενα φχ ..αλλα αμα γουσταρεις τοσο τα ζ παρε ενα το πολυ 57μμ !με καλα κιλινδροπιστονα καιενα τηιριδομα μια εξατμηση και ενα 35 δελλορτο η kehin pwk 9α εχις τρελες ταχητητες!ενας φιλος μου ειχε ζ 77μμ! τηριριδομενο με 41 καρβιλατερ αγονιστικα βολαν και τετια το μιχανακι μαμαγε αλλα το εβγαζε μια φορα το μινα γιατι εκεγε σαν δυο αυτοκινιτα και δεν μπορουσε να το ανοιγοι σηνεχια γτ πανω απο 59 μιχανακια δεν κανει να τα ανιγις καθε μερα!αα και το βασικοτερο! οδηγης αστρα και δεν εχεις σινιτηιση το συμπλεχτη..και 9α πας τορα σε 200σσ κολοπιραγμενο διχρονο ζετακι! 9α σκοτο9εις !και εγω ενα 200αρακι ζετακι 9ελω να παρω αλλα εγω οδιγαω και τοσο καιρο φχ 200!τωρα ετσι και αλλιος δικια σου η επιλογη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας...Αλλα γιατι δεν εινια για 20-25 χιλιομετρα την μερα? Ενοοεις για την βενζινη???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RS (250cc) KBC VR 1X Yamaha TZ (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Βασικά 25 χιλιόμετρα τη μέρα αμα πηγαίνεις χαλαρά δέν ειναι και πολύ βενζίνη. Καμιά σχέση ομως και με ενα 4χρονο έτσι? η αλήθεια να λέγετε... π.χ. το 4χρονο θα σου φάει 1 ευρω, το Ζ θα σου φάει 3 + τα λάδια αρα γυρο στα 3.5 - 4 ολα μαζι.

Αμα ξερεις να οδηγάς με συμπλεκτη εισαι οκ,αν δεν ξέρεις πάρτο αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ μεχρι να του πάρεις τον αέρα και να το συνηθήσεις καλά... Για μεσα στην πολη τα φρενα του κτλπ ειναι οκ αλλα εκτος πολεως αμα πας οπως λες με 140 (Ασε που παραπανω απο τοσο θα σου βγει η πιστη πανω στο παπι) μην περιμενεις να σταματησει και τοσο γρηγορα αμα γινει κατι (Χτυπα ξυλο) γι αυτο εχε απλα το νου σου,δεν σου λεω να μην το παρεις...Στην τελικη παιρνεις και μια brembo δαγκανα 4πιστονη μεταχειρισμενη και εχεις το κεφαλι σου ποιο ησυχο.

Απο εκει και περα ειναι καθαρα το γιατι το θες.

Astrea = μηχανακι για να κανεις την δουλεια σου,και μακρινες αποστασεις αν αντεχεις εσυ (αυτο δεν νιωθει τιποτα,ειναι σκυλι) αλλα και οικονομια.

Zet = μηχανακι για να βγάζεις τις κ@υλε$ σου ΜΟΝΟ, και όχι για καθημερινη μετακινηση και μεγαλες αποστασεις....απο οικονομια ειναι τρυπιος κουμπαρας.

Ολα αυτα στα λεω αφου ολα τα μηχανακια μου ηταν 2χρονα (RS 50, DT 125x, WR 200 και RS 250 που έχω τώρα) και ετοιμαζομαι να παρω ενα 50αρακι για να μετακινουμε γιατι με το RS δεν γίνεται καθε μέρα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Γιατι με το z δεν μπορεις να μετακινησε καθυ=ημερινος? η γιατι δεν μπορεις να κανεις μεγαλες αποστασεις? πχ 40 χιλιομετρα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RS (250cc) KBC VR 1X Yamaha TZ (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιατι με το z δεν μπορεις να μετακινησε καθυ=ημερινος? η γιατι δεν μπορεις να κανεις μεγαλες αποστασεις? πχ 40 χιλιομετρα?

Μιά χαρά μπορείς αμα ξερεις να οδηγάς 2χρονο...δεν ειναι οπως το 4χρονο βαζουμε 4η και πηγαινουμε με κολλημενο γκαζι μονομιας ... θελει να παιζεις αναμεσα σε 5η και 6η και οχι σταθερα το γκαζι για πολυ ωρα...και επισης οχι υψηλες στροφες... θα βαζεις την 6η σου δηλαδη και θα πηγαινεις με χαλαρες στροφες,θα κατεβαζεις μια πεμπτη θα γεμιζεις λιγο και μετα ξανα 6η...

Αν τα κανεις ολα σωστα,μπορεις μια χαρα...το θεμα ειναι ομως στις βενζινες και στα λαδια...ποιο πολυ απο την οικονομικη αποψη,οχι οτι το μηχανακι δεν μπορει να κανει αυτες τις αποστασεις μην τρελαθουμε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Και κατι αλλο...Αμα κανω την μερα 20-25 χιλ ποση βενζηνη θα καει? περιπου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RS (250cc) KBC VR 1X Yamaha TZ (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Ε ρε φίλε που να ξέρω τώρα... εξαρτάται απο το κάθε μοτέρ αυτό...

Το 5ευρω παντος δεν το γλιτόνεις μαζί με τα λάδια (αν ειναι για μέσα στην πόλη) Πράμα δηλαδή που με το astrea το έκανες με 1 ευρώ αντε 1,5... ειδες που εχει μεγαλη διαφορα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WRF 07

Δημοσιεύτηκε

Βασικά 25 χιλιόμετρα τη μέρα αμα πηγαίνεις χαλαρά δέν ειναι και πολύ βενζίνη. Καμιά σχέση ομως και με ενα 4χρονο έτσι? η αλήθεια να λέγετε... π.χ. το 4χρονο θα σου φάει 1 ευρω, το Ζ θα σου φάει 3 + τα λάδια αρα γυρο στα 3.5 - 4 ολα μαζι.

Αμα ξερεις να οδηγάς με συμπλεκτη εισαι οκ,αν δεν ξέρεις πάρτο αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ μεχρι να του πάρεις τον αέρα και να το συνηθήσεις καλά... Για μεσα στην πολη τα φρενα του κτλπ ειναι οκ αλλα εκτος πολεως αμα πας οπως λες με 140 (Ασε που παραπανω απο τοσο θα σου βγει η πιστη πανω στο παπι) μην περιμενεις να σταματησει και τοσο γρηγορα αμα γινει κατι (Χτυπα ξυλο) γι αυτο εχε απλα το νου σου,δεν σου λεω να μην το παρεις...Στην τελικη παιρνεις και μια brembo δαγκανα 4πιστονη μεταχειρισμενη και εχεις το κεφαλι σου ποιο ησυχο.

Απο εκει και περα ειναι καθαρα το γιατι το θες.

Astrea = μηχανακι για να κανεις την δουλεια σου,και μακρινες αποστασεις αν αντεχεις εσυ (αυτο δεν νιωθει τιποτα,ειναι σκυλι) αλλα και οικονομια.

Zet = μηχανακι για να βγάζεις τις κ@υλε$ σου ΜΟΝΟ, και όχι για καθημερινη μετακινηση και μεγαλες αποστασεις....απο οικονομια ειναι τρυπιος κουμπαρας.

Ολα αυτα στα λεω αφου ολα τα μηχανακια μου ηταν 2χρονα (RS 50, DT 125x, WR 200 και RS 250 που έχω τώρα) και ετοιμαζομαι να παρω ενα 50αρακι για να μετακινουμε γιατι με το RS δεν γίνεται καθε μέρα.

Mε RS κυκλοφορεις μεσ τη θεσσαλονικη????? Ασε μας ρε φιλε, ολοι τουσ παπαδεσ κανετε.

Ζ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΡΕΛΑ ΡΕΕΕΕΕ!!!! ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RS (250cc) KBC VR 1X Yamaha TZ (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν είναι να πάρεις 2χρονο και να σκεύτεσαι την κατανάλωση,τότε ξεχνα το μην το πάρεις καν γιατι εχει αρκετα ποιο ακριβη συντηρηση απο το 4χρονο...

Οταν ειναι να παρεις 2χρονο δεν σκευτεσαι τιποτα απο αυτα... αυτα ειναι τα στανταρ του 2χρονου,οτι έχει εξοδα δηλαδη!

Mε RS κυκλοφορεις μεσ τη θεσσαλονικη????? Ασε μας ρε φιλε, ολοι τουσ παπαδεσ κανετε.

Ζ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΡΕΛΑ ΡΕΕΕΕΕ!!!! ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ!

Φιλε μου αμα θελεις να το δείς πολυ ευχαρίστος,ελα οποτε θελεις!

Οσο δεν ειναι το RS για καθημερινη χρηση,τοσο δεν ειναι και τα αρκετα πειραγμενα Z

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki fx (200cc) Yamaha z (200cc)

Δημοσιεύτηκε

ρε φιλε δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις ουτε για πολλες ωρες λειτουργιασ γιατι θα αναψει !ειδικα το καλοκαιρι!και 200cc δεν το βγαζεις καθε μερα γιατι εκτος απο τη βενζηνη φτιαγμενα μιχανακια τοσα κιβικα θελουν σηχνες επισκεψης με το μαστορα.. το wisseco to pistoni καθε 300 ωρες θελουν αλλαγι.επισεις με κατηιμερινη χρηση σε τοσα χιλιομετρα θα σου κοληση :thumbsdown:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ε ρε φίλε που να ξέρω τώρα... εξαρτάται απο το κάθε μοτέρ αυτό...

Το 5ευρω παντος δεν το γλιτόνεις μαζί με τα λάδια (αν ειναι για μέσα στην πόλη) Πράμα δηλαδή που με το astrea το έκανες με 1 ευρώ αντε 1,5... ειδες που εχει μεγαλη διαφορα?

Το αστρεα καει γυρω στα 2-2,5 εθρω την μερα γιατι ειναι 53μμ με 28αρι καρμπυρατερ..

ρε φιλε δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις ουτε για πολλες ωρες λειτουργιασ γιατι θα αναψει !ειδικα το καλοκαιρι!και 200cc δεν το βγαζεις καθε μερα γιατι εκτος απο τη βενζηνη φτιαγμενα μιχανακια τοσα κιβικα θελουν σηχνες επισκεψης με το μαστορα.. το wisseco to pistoni καθε 300 ωρες θελουν αλλαγι.επισεις με κατηιμερινη χρηση σε τοσα χιλιομετρα θα σου κοληση :thumbsdown:

:O Ρε φιλε τι μου λες τωρα? το wisseco καθε 300 ωρες αλλαγή? Θα μου κολλησει? Τι ειναι ολα αυτα? :O

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RS (250cc) KBC VR 1X Yamaha TZ (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Το αστρεα καει γυρω στα 2-2,5 εθρω την μερα γιατι ειναι 53μμ με 28αρι καρμπυρατερ..

:O Ρε φιλε τι μου λες τωρα? το wisseco καθε 300 ωρες αλλαγή? Θα μου κολλησει? Τι ειναι ολα αυτα? :O

Τί μαλακίες είναι αυτες που ακουω? σορρυ κιολας.

Στο dt ειχα wiseco πιστονι με χιτονιο κοιολας οχι nicasil κυλινδρο και του επινα το αιμα καθε μερα,ολη μερα και δεν επαθε το παραμικρο. Και το ειχα και στην τρομπα λαδιου!

Δεν θα σου κολλήσει,δεν χρειαζεται αλλαγη καθε 300 ωρες αυτα ολα ειναι πατατες.Μονο μετα απο 20.000 χλμ θεωρητηκα... Και αν εχεις μονο ελατηριο χρειαζεσε αλλαγη στο ελατηριο καθε 5,000 χλμ... αυτο μονο...

Αν εχεις λευτα για βενζινες και λαδια τοτε τσιμπα το τι να σε πω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Φιλε djnoizeteck με βοηθησες πολυ..!! Λεω και εγω τι ειναι ολα αυτα που εγραφε ο fx@kodres...ΑΑ και κατι αλλο...Ποσο κανει ένα πιστονι wisecco?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RS (250cc) KBC VR 1X Yamaha TZ (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Φιλε djnoizeteck με βοηθησες πολυ..!! Λεω και εγω τι ειναι ολα αυτα που εγραφε ο fx@kodres...ΑΑ και κατι αλλο...Ποσο κανει ένα πιστονι wisecco?

Γύρο στα 130 - 150 υπολόγιζε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Γύρο στα 130 - 150 υπολόγιζε...

Ευχαριστω πολυ.. Οποισδηποτε θελει ασ πει την γνωμη του..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NSR-250 (250cc) Ducati NSR-500 (500 2Tcc)

Δημοσιεύτηκε

ρε φιλε δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις ουτε για πολλες ωρες λειτουργιασ γιατι θα αναψει !ειδικα το καλοκαιρι!και 200cc δεν το βγαζεις καθε μερα γιατι εκτος απο τη βενζηνη φτιαγμενα μιχανακια τοσα κιβικα θελουν σηχνες επισκεψης με το μαστορα.. το wisseco to pistoni καθε 300 ωρες θελουν αλλαγι.επισεις με κατηιμερινη χρηση σε τοσα χιλιομετρα θα σου κοληση :thumbsdown:

εγω το καλοκαιρι εκανα 160χμ συνεχομενα με φτιαγμενο διχρονο.ασφαλτος,χωμα,βουνο. κοφτες και σκησιμο συνεχεια σε μεγαλο μερος της διαδρομης..και οταν ολοκληρωσα την διαδρομη ετσι οπως ηταν ζεστο του εκανα ενα μεγαλο ξεσκισμα τελικης σε μεγαλη ευθεια και μετα απειρα μπαντιλα σε χωματοδρομους.τπτ δεν επαθε.

το μηχανακι εκανε 35.000 χμ οταν εγω ημουν 16-18 χρονων.(καταλαβαινεις οτι δεν το πηγαινα σιγα)

και το πιστονι ηταν σχεδον καινουριο.

μερικα ατομα πρεπει να ξεκολισουν απο τις απαρχαιομενες αντιλιψεις για τα διχρονα.και να μην μιλανε οταν δεν ξερουν.

ο μυθος της λαδιλας ειναι απλα για τα σκουτερακια που καινε λαδια των 5 ευρο και πανε μπουκομενα με 4000rpm,τους κουλους οδηγους και τα κακοσυντιριμενα και παλια μηχανακια.αν ειναι σε καλη κατασταση με τρομπα λαδιου και ξεμπουκοτο οσο και να βαζεις την μουρι σου πισω απο την εξατμιση δεν θα βγαλει τπτ.

ο μυθος της καταναλωσης:

πρεπει καποιοι να καταλαβουν οτι δεν συγκρινετε ενα 125cc 2t με ενα 125cc 4t.το ενα εχει 2χρονους το αλλο 4.το ενα εχει 12 αλογα το αλλο 30.το ενα εχει τελικη 120 και το αλλο 160. δεν συγκρινονται.(συγκρινονται ενα 125 2τ με ενα 250 4τ)

το aprilia sx 50 με εξατμιση και με 7 λιτρα βενζηνη πηγαινοντας τερμα εβγαζε 200χμ (ειναι με καρμπ)

το crypton x 135 που ειναι και πανω απο τα διπλα κυβικα μαμα και με injection τι καταναλωση εχει?

ποιο συμφαιρει?

ο μυθος των συχνων βλαβων και του πεσιματος της αποδοσης μετα απο σκησιμο και πολλα χμ.

τα 35.000χμ που εκανα απο τα 16 μεχρι τα 18 μου χωρις καμια μηχανικη βλαβη και με την τελικη να αυξανετε τους τελευταιους 3 μηνες απο τα 98 στα 99χμ καταριπτετε και αυτος.

ο μυθος της συχνης και ακριβης συντιρισης.μερικοι λενε οτι κατηργησαν τα 2τ γιατι το σερβις τους περιοριζοταν στο μπουζι και στα λαδια..ενο η αλλαγη πιστονιου ειναι πανευκολη ετσι οι επισκεψεις στης αντιπροσοποιες μειωνονταν το ιδιο και τα εσωδα τους απο τα ελαχιστα σερβις..

οποτε τα εβγαλαν σιγα σιγα απο την αγορα και εφεραν τα 4τ με τα φιλτρα λαδιου,τις καδενες,τους εκεντροφορους,τα ραουλα και γληστρες καδενας,τις βαλβιδες,ελατιρια βαλβιδων,τους οδηγους βαλβιδων και τα περισσοτερα ρουλεμαν..ετσι ολα αυτα τα εξαρτιματα καποτε θα χαλασουν και καποτε θα χρειαστουν ρυθμισμα.οποτε τα συνεργεια θα εχουν δουλεια.

αλλα εσυ συνεχιζεις να νομιζεις οτι εχεις ενα αξιωπιστο και οικονομικο 4τ.που δεν θελει τπτ σε συντηριση..αν ομως περασουν τα χμ και ερθει η γενικη επισκευη τοτε θα θυμιθεις.

τελος γιατι εγινα mythbuster

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RS (250cc) KBC VR 1X Yamaha TZ (750cc)

Δημοσιεύτηκε

εγω το καλοκαιρι εκανα 160χμ συνεχομενα με φτιαγμενο διχρονο.ασφαλτος,χωμα,βουνο. κοφτες και σκησιμο συνεχεια σε μεγαλο μερος της διαδρομης..και οταν ολοκληρωσα την διαδρομη ετσι οπως ηταν ζεστο του εκανα ενα μεγαλο ξεσκισμα τελικης σε μεγαλη ευθεια και μετα απειρα μπαντιλα σε χωματοδρομους.τπτ δεν επαθε.

το μηχανακι εκανε 35.000 χμ οταν εγω ημουν 16-18 χρονων.(καταλαβαινεις οτι δεν το πηγαινα σιγα)

και το πιστονι ηταν σχεδον καινουριο.

μερικα ατομα πρεπει να ξεκολισουν απο τις απαρχαιομενες αντιλιψεις για τα διχρονα.και να μην μιλανε οταν δεν ξερουν.

ο μυθος της λαδιλας ειναι απλα για τα σκουτερακια που καινε λαδια των 5 ευρο και πανε μπουκομενα με 4000rpm,τους κουλους οδηγους και τα κακοσυντιριμενα και παλια μηχανακια.αν ειναι σε καλη κατασταση με τρομπα λαδιου και ξεμπουκοτο οσο και να βαζεις την μουρι σου πισω απο την εξατμιση δεν θα βγαλει τπτ.

ο μυθος της καταναλωσης:

πρεπει καποιοι να καταλαβουν οτι δεν συγκρινετε ενα 125cc 2t με ενα 125cc 4t.το ενα εχει 2χρονους το αλλο 4.το ενα εχει 12 αλογα το αλλο 30.το ενα εχει τελικη 120 και το αλλο 160. δεν συγκρινονται.(συγκρινονται ενα 125 2τ με ενα 250 4τ)

το aprilia sx 50 με εξατμιση και με 7 λιτρα βενζηνη πηγαινοντας τερμα εβγαζε 200χμ (ειναι με καρμπ)

το crypton x 135 που ειναι και πανω απο τα διπλα κυβικα μαμα και με injection τι καταναλωση εχει?

ποιο συμφαιρει?

ο μυθος των συχνων βλαβων και του πεσιματος της αποδοσης μετα απο σκησιμο και πολλα χμ.

τα 35.000χμ που εκανα απο τα 16 μεχρι τα 18 μου χωρις καμια μηχανικη βλαβη και με την τελικη να αυξανετε τους τελευταιους 3 μηνες απο τα 98 στα 99χμ καταριπτετε και αυτος.

ο μυθος της συχνης και ακριβης συντιρισης.μερικοι λενε οτι κατηργησαν τα 2τ γιατι το σερβις τους περιοριζοταν στο μπουζι και στα λαδια..ενο η αλλαγη πιστονιου ειναι πανευκολη ετσι οι επισκεψεις στης αντιπροσοποιες μειωνονταν το ιδιο και τα εσωδα τους απο τα ελαχιστα σερβις..

οποτε τα εβγαλαν σιγα σιγα απο την αγορα και εφεραν τα 4τ με τα φιλτρα λαδιου,τις καδενες,τους εκεντροφορους,τα ραουλα και γληστρες καδενας,τις βαλβιδες,ελατιρια βαλβιδων,τους οδηγους βαλβιδων και τα περισσοτερα ρουλεμαν..ετσι ολα αυτα τα εξαρτιματα καποτε θα χαλασουν και καποτε θα χρειαστουν ρυθμισμα.οποτε τα συνεργεια θα εχουν δουλεια.

αλλα εσυ συνεχιζεις να νομιζεις οτι εχεις ενα αξιωπιστο και οικονομικο 4τ.που δεν θελει τπτ σε συντηριση..αν ομως περασουν τα χμ και ερθει η γενικη επισκευη τοτε θα θυμιθεις.

τελος γιατι εγινα mythbuster

+1000000

Πές τα ρε φίλε γιατι οταν εγω τα λεω πεταγετε ο καθενας με ενα 4χρονο παπι που εχει στην κατοχη του και μου το παιζει γαμαω και δερνω και ειμαι αξιοπιστος και οτι εγω και καλα με το διχρονο μου ειμαι ολη μερα στο συνεργειο.... αισχος... ολα μου τα μηχανακια 2χρονα ηταν και δεν εχουν παθει τιποτα απολυτος :)

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα