noka

cbf500

19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda cbf500 (500cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

καλησπέρα! θα θελα να ρωτησω αν ξερει κανείς να μου πει αν υπαρχει περιπτωση να μπορεσω να βρω καινούργιο το cbf 500 απο στοκ της honda,ευχαριστω..(ευχαριστω για την προηγούμενη απαντηση φιλε!

Τροποποιήθηκε από τον noka

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν εχω ιδεα. Ισως ομως, γιατι δεν ηταν και καποιο εμπορικο μοντελο. Κανε εντιτ-επεξεργασια το μηνυμα σου και ξαναγραψτο στα Ελληνικα και κανε ενα κοπο να διαβασεις τους κανονες λειτουργιας ΕΔΩ. Το θεμα σου μπορει να διαγραφει... :_thumbsup:

Καλως ηρθες κιολας!

Τροποποιήθηκε από τον kalimera8764

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbf500 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν εχω ιδεα. Ισως ομως, γιατι δεν ηταν και καποιο εμπορικο μοντελο. Κανε εντιτ-επεξεργασια το μηνυμα σου και ξαναγραψτο στα Ελληνικα και κανε ενα κοπο να διαβασεις τους κανονες λειτουργιας ΕΔΩ. Το θεμα σου μπορει να διαγραφει... :_thumbsup:

Καλως ηρθες κιολας!

..και καλώς σας βρηκα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Παντως στο car.gr, που συνιθως βαζουνε τα στοκ απο διαφορα μαγαζια, δεν ειχε ουτε για honda cb 500, Ουτε kawasaki er-5, ουτε suzuki gs500 καινουρια. Το λεωμιας και ειναι στην ιδια κατηγορια...

Αφου εισαι διατεθημενος να δωσεις χρηματα για καινουριο cb, γιατι δεν κοιτας κανενα kawasaki er-6, που ειναι πιο συγχρονο, 2κυλινδρο με λιγα παραπανω κυβικα και χαμηλοτερη καταναλωση; Εκτος αν εχεις φετιχ το στρογγυλο φαναρι, σαν και εμενα :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ6 FAZER Yamaha FZ1 FAZER

Δημοσιεύτηκε

Δες κ εδώ Ο σύνδεσμός μου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Παιδες καλησπερα μεχρι ποσα θα λεγατε αξιζει να δωσει καποιος για ενα CBF500 05'-06' εν ετει 2019?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple (675cc) Ducati Monster (620cc)

Δημοσιεύτηκε

ABS?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σε πολύ καλή μηχανική και εμφανισιακή κατάσταση, το πολύ ένα 1500ρι το έδινα αν με ενδιέφερε μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Κρατάει αξία γιατί είναι μοντέλο εργάτης με μεγάλο εύρος εφαρμογών.

Ακριβώς όμως για την χρήση του εργάτη, ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θα προτιμούσα να βρω ένα φθαρμένο εμφανισιακά, και να γλύτωνα κανά 500ρι από την τιμή. Για εργάτη δεν με νοιάζει να γυαλίζει, οπότε για αυτό το λόγο δεν θα πλήρωνα το παραπάνω της καλής εμφάνισης.

Σε αυτά τα λεφτά, και λίγο ακόμα βέβαια, θα προτιμούσα το CBR600Fi της ίδιας εποχής (από 2001 μέχρι 2005), που είναι πολύ καλύτερη μοτοσυκλέτα σε όλα, πιο δημοφιλής, και με μπόλικες αγγελίες στο car.gr για να διαλέξω, οπότε δεν βλέπω τον λόγο γιατί να επιλέξω το cbf500 σε παρόμοια ή έστω λίγο μικρότερη τιμή.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος jim83 έγραψε:

Παιδες καλησπερα μεχρι ποσα θα λεγατε αξιζει να δωσει καποιος για ενα CBF500 05'-06' εν ετει 2019?

το εύρος είναι 2000---3000 έχει να κάνει με την χρήση, συντήρηση και εργοστασιακή κατάσταση του στο πέρας των χρόνων  

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Τι χρήση θέλεις να κανείς, τι δίπλωμα έχεις και τι ποσό μπορείς να φτάσεις ταβάνι?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καινούργιος οδηγός, ABS οχι απαραίτητο αλλά καλοδεχούμενο (αξίζει τα παραπάνω χρήματα), 2500-2700 περίπου, δίπλωμα Α, χαλαρό commuting επαρχία (Καβάλα που έχει κ ζόρικες ανηφόρες) και για καμιά εκδρομούλα του Σαββατοκύριακου. Άσε που με αρέσει πολυ εμφανισιακά το λουκ γιατί κατι τέτοιο ψαχνω. Μου αρέσει κ το VTR 250 (το οποιο ειναι κ αυτο 2κύλινδρο) αλλά είναι πιο value for money το CBF νομίζω αν και το VTR είναι ψεκαστό οπότε εκεί υπερτερεί κάπως. Και το CB400SF πολύ όμορφο αλλά τώρα να ψάχνεις στα σαράβαλα που υπάρχουν ούτε πολύς χρόνος ούτε γνώσεις μηχανικές οπότε το αποφεύγω. 1500 ευρώ που αναφέρθηκε πιο πάνω νομίζω είναι πιο πολυ ευσεβής πόθος παρά κάτι το ρεαλιστικό καθώς δε νομίζω οτι έχω δει το εν λόγω μηχανάκι κάτω από 2000 τουλάχιστον όχι κάποιο σε πολυ καλή κατάσταση κ χωρίς 100.000+ χιλλιόμετρα φορτωμένο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple (675cc) Ducati Monster (620cc)

Δημοσιεύτηκε

άρα ψάχνεις ένα στρογγυλοφάναρο από αισθητικής άποψης;

αν ισχύει, είμαστε στην ίδια όμαδα 

Το CBF500A το είχα, γι αυτό θα ρωτήσω, πόσο καιρό σκοπεύεις να το κρατήσεις;

(είχα και το CBF250) 

Η  μηχανή είναι εργάτης, την είχα νομιζω ένα χρόνο ή δύο. Είχε ζητήσει μόνο καρβουνάρια. Εμένα μου άρεσε πολύ, και διπλός είχα κάνει μίνι ταξίδι μεχρι την Κύθνο, και την γυρίσαμε, και σε χώμα πατησαμε, και σε κροκάλες πατήσαμε. 

Καθε μέρα πηγαινα δουλειά κλπ κλπ κλπ.

Σε μια σχολή οδήγησης την έδωσα, για να καταλάβεις για τι μηχανάκι μιλάμε. 

Ξαναρωτάω όμως, πόσο καιρό σκοπευεις να την κρατήσεις - γιατί βάζεις στην συνάρτηση και το 250 - που είναι μικρότερο, με ότι αυτό σημαίνει.

Βάζεις και το CB400SF που είναι 4Κ και άλλη φαση με το VTR (ηχος, περιφεριακά, κόστος)

 

Καλημέρα από Ολλανδία φίλε :)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Nαι ναι αυτο το παλιακό στυλ ειναι το αγαπημένο μου με τον στρογγυλό προβολέα. Για να εξηγούμαι, άμα η μηχανή μου αρέσει (και είναι εύκολη στην οδήγηση πολύ βασικό), κ είναι σε πολύ καλη κατάσταση (+ABS) δε με πειράζει ούτε να δώσω κανα φράγκο παραπάνω ούτε να το παντρευτώ, γενικά είμαι κατά του να πάρεις κάτι με σκοπό να το στείλεις γιατί ποτέ δε ξέρεις πως θα ειναι τα οικονομικά σου την εκάστοτε στιγμή κ μπορεί να πρέπει να μείνεις με αυτό. Το VTR το ανεφερα καθαρα για το εμφανισιακο κομματι αν και μοιαζει με παλιο monster/sv650 περισσοτερο αλλα ειναι ακριβουτσικο κ ισως λιγο αδυναμο, (ειμαι 1,80κατι με 80 κιλα.) , πιο all arounder το cbf500. Ιδανικά θα έπαιρνα το καινούργιο SV650 αλλά βγαίνουν πολλά τα λεφτά κ λέω να δω κάτι σε οικονομικό μεταχειρισμένο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Πιο πριν σου εγραψα, 1500 το πολυ θα εδινα εγω. Αν το πουλανε παραπανω, δεν τα αξιζει, 15 ετων μηχανη χαμηλων επιδοσεων, ας τα κρατησουν να τα κοιτανε.

Οχι επειδη ειναι εργατης, και λογω κρισης ολοι εργατες ψαχνουνε, να παιρνει αξια τεχνητη, που δεν την αξιζει, οπως εγινε με τα 1000ρια yaris, που εβλεπες κατι σουργελα 20ετων με 220.000 χλμ και ζηταγανε 4000 ευρω...

ψαξε για sv650 ψεκαστο με το τετραγωνο αλουμινενιο πλαισιο, στην γυμνη εκδοση ή παρε με fairing  που ας ειναι κ σπασμενο και βαλτου εσυ (ή καποιος ανθρωπος σου που να ξερει)στρογγυλο φαναρι.

Και καλυτερη μοτοσυκλετα, και παιζει να ερθει πιο φτηνα απο το 500.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 35 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Πιο πριν σου εγραψα, 1500 το πολυ θα εδινα εγω. Αν το πουλανε παραπανω, δεν τα αξιζει, 15 ετων μηχανη χαμηλων επιδοσεων, ας τα κρατησουν να τα κοιτανε.

Οχι επειδη ειναι εργατης, και λογω κρισης ολοι εργατες ψαχνουνε, να παιρνει αξια τεχνητη, που δεν την αξιζει, οπως εγινε με τα 1000ρια yaris, που εβλεπες κατι σουργελα 20ετων με 220.000 χλμ και ζηταγανε 4000 ευρω...

ψαξε για sv650 ψεκαστο με το τετραγωνο αλουμινενιο πλαισιο, στην γυμνη εκδοση ή παρε με fairing  που ας ειναι κ σπασμενο και βαλτου εσυ (ή καποιος ανθρωπος σου που να ξερει)στρογγυλο φαναρι.

Και καλυτερη μοτοσυκλετα, και παιζει να ερθει πιο φτηνα απο το 500.

Δεκτό, δυστυχώς η καταραμένη κρίση έχει προκαλέσει έναν Α κορεσμό στην αγορά του μεταχειρισμένου αλλιώς θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το ιδανικοτερο θα ηταν να εβρισκες ενα CBF600N με ABS, ο Χριστοφορος ξερει! Εκεινο ηταν καλη περιπτωση, ακομα το εχω στο μυαλο μου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το ιδανικοτερο θα ηταν να εβρισκες ενα CBF600N με ABS, ο Χριστοφορος ξερει! Εκεινο ηταν καλη περιπτωση, ακομα το εχω στο μυαλο μου.

Δεν γνωρίζω αμα η naked version του έχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλάδα, έχω πετύχει μερικά πάντως αλλά λένε ότι από κατανάλωση είναι άστα να πάνε κ επίσης πολύ βαριά μηχανάκια. Ωραίο όμως δεν αντιλέγω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 34 λεπτά, το μέλος jim83 έγραψε:

Δεν γνωρίζω αμα η naked version του έχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλάδα, έχω πετύχει μερικά πάντως αλλά λένε ότι από κατανάλωση είναι άστα να πάνε κ επίσης πολύ βαριά μηχανάκια. Ωραίο όμως δεν αντιλέγω.

Αν έχει εισαχθεί επίσημα δεν το γνωρίζω, αλλά επειδή είχα το Hornet του 98 και έτυχε να οδηγήσω και CBF600N δεν μπορώ να πω ότι μου φάνηκε βαρυ, ο τετρακύλινδρο που φοράει είναι αρκετά ελαστικός και γραμμικός, δεν έχει το ξέσπασμα του Hornet αλλά η ροπή του έρχεται λίγο πιο νωρίς, δεν θα το χαρακτήριζα ως κουραστικό μηχανάκι για μέσα στην πόλη, το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκεις.

Επισης έχω πετύχει κατανάλωση κάτω από 5/100 με το Hornet, οπώτε να ξέρεις ότι η κατανάλωση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο που το δουλεύεις.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

καβαλα(πόλη) λέει το παλικάρι, έχει ανηφόρες ως και 50%, κάπου μπορει και παραπάνω. Πάντα έλεγα οτι η καβάλα είναι η ιδανικότερη πολη για souper-motard.  

Συνεπώς σε τέτοιο τερέν τα τετρακύλινδρα είναι αρκετά πιο δυσκίνητα σε σχεση με μονοκύλινδρα ή δικύλινδρα.

Το πόσο θα κοστολογούσε κάποιος σε ένα καφενείο το cbf500 καμία σημασία δεν έχει, σημασία έχει η πραγματικότητα της αγοράς όπου προσωπικά θεωρώ ότι είναι τίμιο το εύρος τιμής γιατί παρά τα καρμπς είναι οικονομικό σε μέση τιμή όσο τα σημερινά, γκάζι έχει περισσότερο απο τα σημερινά 500ρια και σαν σχήμα είναι διαχρονικό λόγο της μακροχρόνιας σειράς της οικογένειας CB/CBF: cbf500/cb600f/cb900/cbf600n&s/cbf1000 

θα το έπαιρνα και θα πήγαινα χωρίς περιορισμούς σε αυτό που θα ήταν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση  

υ.σ. φυσικά και έχει εισαχθεί επίσημα το 500ρι όπως και όλα τα προαναφερόμενα 

Τροποποιήθηκε από τον doctoras9
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα