spinas

Fat bar, καβαλετα και χουφτες

33 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha XT500E SuMo Vemar TAI2K Suzuki GSX-R K6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Σημερα καναμε κατι εργασιες στα μηχανακια μας και πηγαμε στα μοτομαγαζα της Σαλονικης.Στα φθηνα μοτομαγαζα (οπου φθηνα=Βαρδαρης μεριαshades.gif)Εγω για μενα τσιμπησα φλασακια, αλλοι τακακια, μανετες κλπ. και λεω να παω να δω για κανα τιμονακι fat bar.Με δειχνει ο τυπας του μαγαζιου τιμονια της DOD.Ρωταω τιμη και με λεει τιμονι μαζι με καβαλετα 70€!!!Διπλα ειχε και ενα της Renthal αλλα με λεει αυτο κανει 90€ σκετο!Με λεει, αμα μπαινεις πιστα και τετοια αξιζει να βαλεις ενα καλο γιατι δεν θα στραβωνει τοσο ευκολα, δηλαδη Renthal, αν παλι οχι και εισαι μονο για δρομο και τσαρκες παρε της DOD που σαφως δεν ειναι τοσο ποιοτικα καλο σαν το Renthal αλλα ειναι 20€ κατω + μαζι καβαλετα. Σκεφτειτε το Renthal 90€+ξεχωριστα τα καβαλετα 60 περιπου €, φτασαμε το 1,5 κατοσταρικο... Το σκεφτομαι πολυ σοβαρα να τα τσιμπησω και να αλλαξω το λεπτο 22αρι της μαμας Yamaha..

Να ρωτησω κατι πανω σε αυτα τα τιμονια.Αμα αλλαξω τιμονι μετα θα χρειαστει να αλλαχτουν βασεις καθρεφτων, grips, switch on-off, φλασιερες κλπ ή παλι μπαινουν κουτι και στο after?Γιατι το παλικαρι νομιζω ειπε οτι χοντρα ειναι μονο στο κεντρο τους αλλα τα ακρα τους παραμενουν στις ιδιες διαστασεις για να μην κανεις τον κοπο να τα αλλαξεις ολα αυτα.Τι ξερουμε για αυτο?

Λιγο πιο περα ειχε και χουφτες..Απο τη μια λεω αμα βαλω fat bar αμαρτια θα ειναι να μην φαινεται η καραΝτιμοναρα, αλλα απο την αλλη ειναι και μαμω με τις χουφτες που παρεμπιπτοντως της DOD ειναι αυτο που ψανχω δηλαδη να ειναι κλειστη, εσωτερικα να εχει σιδερο, σκετη χουφτα χωρις πολλα ψιψιψινια και γωνιες και φυσικα χωρις το λογοτυπο της μαρκας..που στο τελος στα επωνυμα προιοντα ολοι μας αυτην πληρωνουμε..ααα και κατι ξεχασα.Τιμη 35€ μαζι με ανταπτορες αναλογα (λογικα) για κανονικο (22mm) ή για fat bar (28.6mm), που αν εγραφε "Acerbis" πανω θα τις επερνα 90€.

Τιμονι ετσι κι αλλιως θελω να αλλαξω εδω και αρκετο καιρο και τωρα που εκατσε αυτο, λεω να το παρω.Αυτο που με προβληματιζει ειναι αμα θα κρατησει στο χρονο.Δηλαδη με τα απο κανα μικρο πεσιματακι (φτου κακα), βροχες κλπ.Οι τιμες παντως ειναι πολυ δελεαστικες.

Γνωμες για την εν λογω μαρκα?Για τα συγκεκριμενα προιοντα της?Γιατι μεχρι τωρα DOD πανω στο μηχανακι εχω μονο γεφυρα καλαμιων που σε σχεση ποιοτητας/χρηματων ειναι το καλυτερο value for money_thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Να ρωτησω κατι πανω σε αυτα τα τιμονια.Αμα αλλαξω τιμονι μετα θα χρειαστει να αλλαχτουν βασεις καθρεφτων, grips, switch on-off, φλασιερες κλπ ή παλι μπαινουν κουτι και στο after?Γιατι το παλικαρι νομιζω ειπε οτι χοντρα ειναι μονο στο κεντρο τους αλλα τα ακρα τους παραμενουν στις ιδιες διαστασεις για να μην κανεις τον κοπο να τα αλλαξεις ολα αυτα.Τι ξερουμε για αυτο?

Στη μεση ειναι χοντρο μονο, δε χρειαζεται ν αλλαξεις τπτ οντως. Εγω προσωπικα δε θα το διακινδυνευα σε τοσο ζωτικο θεμα οσο το τιμονι. Υπαρχει παντα κι η λυση του ebay για πιο φθηνα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki drz sm Shoei XR 1000

Δημοσιεύτηκε

δεν την ξερω την μαρκα, η τιμη παντς ειναι πολυ καλη.

δεν αλλαζεις τιποτα απο γκριπ, βασεις καθρεπτων, φλασιερες κλπ, οπως ειπες ειναι μο στο κεντρο πιο χοτρο το τιμονι,

η μονη αλλαγη που θελει ειναι, αν εχεις χουφτες, τις βασεις τους που πιανουν στο χοντρο μερος.

α

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT500E SuMo Vemar TAI2K Suzuki GSX-R K6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Υπαρχει παντα κι η λυση του ebay για πιο φθηνα.

Χρηστο μη νομιζεις οτι εχει και τιποτα καλο.Και πιο ακριβα ειναι αμα βαλεις και τα μεταφορικα μαζι.Ασε που αμα γινει καμια στραβη και δεν κατσει καλα στο μηχανακι πρεπει να τα στειλεις πισω και αντε παλι περιμενε 2+βδομαδες.Για παραδειγμα σημερα το φιλαρακι μου που πηρε μανετες και τακακια για το μηχανακι του δεν του εκαναν τελικα.Μεσα σε 10 λεπτα ξανακατεβηκε Βαρδαρη και ξανανεβηκε με τα καινουργια και ΣΩΣΤΑ πραγματαwinking.gif

η μονη αλλαγη που θελει ειναι, αν εχεις χουφτες, τις βασεις τους που πιανουν στο χοντρο μερος.

Αυτο οκ ειναι το λιγοτερο για τις βασεις.Tο θεμα ειναι να γινει σωστη και καλη δουλεια αλλα να συμφερει και να μη μας ποιανουν τον lipssealed.gif

Τροποποιήθηκε από τον spinas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
οοοεοοο?! AGV RC5 Pro Αλλος TM 660 SMX (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Το τιμονακι δεν ξερω αν ειναι καλο.Παντως για τις συγκεκριμενες χουφτες δεν εχω ακουσει τα καλυτερα, καποιοι ειχανε θεματα αλλα οχι.

Μην ξεχνας,οτι πληρωνεις περνεις συνηθως. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT500E SuMo Vemar TAI2K Suzuki GSX-R K6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Παντως για τις συγκεκριμενες χουφτες δεν εχω ακουσει τα καλυτερα, καποιοι ειχανε θεματα αλλα οχι.

Μην ξεχνας,οτι πληρωνεις περνεις συνηθως. :_thumbsup:

Κατι εχει παρει το ματι μου εδω μεσα αλλα λεω μηπως τις βαλανε και αλλα ατομα και παρω κι' αλλες γνωμες.

Στο 90% των περιπτωσεων αυτο ισχυει παντα.

Και για φωτογραφιες πατηστε εδω.

Τροποποιήθηκε από τον spinas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMR Fox MX V3 ??? (???cc)

Δημοσιεύτηκε

Racetech χουφτες και ξερο ψωμι.

75-0706.H.D.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

ειχα βαλει εγω dod χουφτες ,μαπα εντελως ,αμα το ηξερα απο την αρχη δεν θα ξαναεβαζα

μεχρι και στον τορνο εφαγα ενα εξαρτημα που ειχαν για να ταιριαξουν με ενα αλλο εξαρτημα ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zxr400r Triumph daytona S.E. (675cc)

Δημοσιεύτηκε

Κατι εχει παρει το ματι μου εδω μεσα αλλα λεω μηπως τις βαλανε και αλλα ατομα και παρω κι' αλλες γνωμες.

Στο 90% των περιπτωσεων αυτο ισχυει παντα.

Και για φωτογραφιες πατηστε εδω.

Πολύ όμορφο τιμονάκι :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Το τιμόνι είναι το πιο βασικό χειριστήριο της μοτό. Μπορεί να αλλάξει τελείως την αίσθηση μίας μοτό αφού επηρεάζει τόσο την εργονομία όσο και την συμπεριφορά [όσο πιο χαμηλό τόσο πιο καλό το στρίψιμο].

Ξεκίνα λοιπόν με γνώμονα αυτά τα δύο και μετά επιλέγεις μάρκα.

Στην θέση σου θα επέλεγα μία γνωστή μάρκα, την DOD δεν την έχω ξανακούσει και απ΄ό,τι διαβάζω παραπάνω δεν ακούγεται και τόσο ποιοτική.

Ποιοτικά τιμόνια λίγο πιο φθηνά από τα Renthal, Pro Taper κλπ. είναι τα Reikon αλλά δεν ξέρω που θα τα βρεις εκεί πάνω.

ΥΓ. Τα fatbar τιμόνια δεν είναι πιο ισχυρά απλώς αποσβαίνουν τους κραδασμούς που φτάνουν στα χέρια καλύτερα. Αμα δεν μπαίνεις χώμα δεν νομίζω οτί θα δεις διαφορά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zxr400r Triumph daytona S.E. (675cc)

Δημοσιεύτηκε

Pro Taper έχει στον βαρδάρη αλλά δεν ξέρω τιμή :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR (200cc) Fox V3 Suzuki GSXR (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θαπερνα το dod, σε πιο μαγαζί το βρήκες φιλαράκι γιατί και γω ψάχνω εδώ θεσσαλονίκη για τιμόνι με καβαλέτα κομπλέ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT500E SuMo Vemar TAI2K Suzuki GSX-R K6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Racetech χουφτες και ξερο ψωμι.

75-0706.H.D.jpg

Θελω να εχει πιο πολυ πλαστικο εκει που καταληγει στο τιμονι.Ετσι φαινεται πιο πολυ σιδερο και με αρεσει και τοσο πολυ.

μεχρι και στον τορνο εφαγα ενα εξαρτημα που ειχαν για να ταιριαξουν με ενα αλλο εξαρτημα ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ

Εε αμα δεν κατσει και κατι καλα θα το παλεψω λιγο με το dremelακι και αμα δεν βγει ακρη ολο και καποια πατεντα θα βρω.

Ποιοτικά τιμόνια λίγο πιο φθηνά από τα Renthal, Pro Taper κλπ. είναι τα Reikon αλλά δεν ξέρω που θα τα βρεις εκεί πάνω.

Reikon εδω πανω σε αυτα τα μαγαζια βρηκα μονο ξεχωριστα καβαλετα γυρω στο 50αρικο.Απο τιμονι δεν..

ΥΓ. Τα fatbar τιμόνια δεν είναι πιο ισχυρά απλώς αποσβαίνουν τους κραδασμούς που φτάνουν στα χέρια καλύτερα. Αμα δεν μπαίνεις χώμα δεν νομίζω οτί θα δεις διαφορά.

Δεν το κανω για να αλλαξει η οδηγικη συμπεριφορα ή κατι τετοιο απλα για ομορφιαwinking.gif

Pro Taper έχει στον βαρδάρη αλλά δεν ξέρω τιμή :whistling:

75 ευρωπουλα σκετα, χωρις καβαλετα αμα θυμαμαι καλα.

Εγώ θαπερνα το dod, σε πιο μαγαζί το βρήκες φιλαράκι γιατί και γω ψάχνω εδώ θεσσαλονίκη για τιμόνι με καβαλέτα κομπλέ..

Μεξης αδερφε.Αλλα τωρα εχει μονο σε ασημι.Με λεει αμα θες αλλο χρωμα πες μου να παραγγειλω.

Αν μαζεφτει κανα € θα παρω τελικα της DOD.Και αμα δεν βγει καλο, νταξ δεν θα χαλασει και πανω στην βδομαδα που λεει ο λογος.Αμα κρατησει κανα χρονο μια χαρα ειναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR (200cc) Fox V3 Suzuki GSXR (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπα δεν παθένει τίποτα, τοχε ο ξάδερφος μου σε ttr ενούρο κιόλας 3 χρόνια και δεν έπαθε τίποτα, και τοχε πάρει και μεταχειρισμένο το τιμόνι, στο μέξης έχει όλο αυτό σαν σετ: http://www.car.gr/parts/photos/1452934/, πάντως σαν τιμούλα είναι πολύ καλό και εκεί θα καταλήξω, αλλιώς θέλω κάνα 40άρι στη καλύτερη για καβαλέτα μόνο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν το κανω για να αλλαξει η οδηγικη συμπεριφορα ή κατι τετοιο απλα για ομορφιαwinking.gif

Ο,τι και να βάλεις θα είναι μία αισθητική αναβάθμιση σε σχέση με το βαμμένο σίδερο που είναι το τιμόνι σου τώρα.

Απλώς είναι ευκαιρία να βελτιώσεις παράλληλα την θέση οδήγησης σου και ενδεχομένως την οδική συμπεριφορά της μοτό. Είναι κρίμα να την χάσεις αυτή την ευκαιρία, that's all!

Στην δική μου περίπτωση το DRZ μεταμορφώθηκε με το κατάλληλο τιμόνι και δεν υπερβάλλω καθόλου! Πίστεψε με αν βρεις το κατάλληλο για εσένα δεν θα κλάψεις ούτε ένα από τα ευρώπουλα που θα δώσεις, ακόμα και αν είναι λίγο περισσότερα απ΄ότι υπολογίζεις τώρα. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT500E SuMo Vemar TAI2K Suzuki GSX-R K6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Στην δική μου περίπτωση το DRZ μεταμορφώθηκε με το κατάλληλο τιμόνι και δεν υπερβάλλω καθόλου! Πίστεψε με αν βρεις το κατάλληλο για εσένα δεν θα κλάψεις ούτε ένα από τα ευρώπουλα που θα δώσεις, ακόμα και αν είναι λίγο περισσότερα απ΄ότι υπολογίζεις τώρα. :_thumbsup:

Δηλαδη ποια η διαφορα απο DOD (ή και η καθε μαρκα) απο ενα Renthal εκτος απο ποιοτητα?Μοιρες?Μηκος?Αυτα τα βλεπεις στο καθε τιμονι, οποτε διαλεγεις και παιρνεις αναλογα στο τι σου αρεσει.

Αιτιολογησε μου αμα μπορεις σε παρακαλω για πιο λογο να διαλεξω ενα της Renthal-Reikon κλπ και οχι ενα της DOD :think:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν σε προτρέπω να πάρεις Renthal αλλά να ψάξεις την εργονομία του τιμονιού. Αν η DOD έχει μεγάλη γκάμα με μήκη, ύψη και γωνίες όπως έχει η Renthal και υπάρχει μέσα σε αυτή ένα το οποίο σου κάθεται καλά στα χέρια go for it. Απλώς θα είναι κρίμα για 30 ευρώ να πάρεις τιμόνι που δεν είναι ιδανικό για εσένα.

Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις μερικά τιμόνια σε μηχανάκια φίλων σου ή ακόμα και αγνώστων [κάνε λίγο δημόσιες σχέσεις εν ανάγκη].

Δεν έχει μεγάλο νόημα σε αυτό το σημείο να βασιστείς στις εμεπιρίες άλλων γιατί η εργονομία είναι σε μεγάλο βαθμό προσωπικό ζήτημα κι εξαρτάται τόσο από την σωματομετρία όσο και από το στιλ οδήγησης. Εμένα με βολεύει χαμηλό και ίσιο MX τιμόνι, εσένα μπορεί να σου κόβει τα χέρια.

Οσον αφορά στην ποιότητα το μοναδικό που θα με απασχολούσε είναι η αντοχή στις πτώσεις [φτου μακριά μας αλλά υπάρχουν ακόμα και οι στατικές]. Εκεί βασίζεσαι στις εμπειρίες των άλλων. Η δική μου λέει οτί το Afam που είχε το DRZ και το Reikon που του έβαλα εγώ δεν έχουν στραβώσει ανεπανόρθωτα, παρόλες τις πολυάριθμες ξάπλες μου στα χώματα της Αττικής. Και τα δύο είναι με μπαράκι και όχι FatBar. Για ProTaper και DOD δεν έχω άποψη.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT500E SuMo Vemar TAI2K Suzuki GSX-R K6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραιος, τσιμπα και ενα ποντακι για την εξηγηση_thumbsup.gif

Εχω βρει και τιμονια της AFAM με 70€ απο εδω.Απο ποιοτητα τι λενε?Αλλα ρε γαμωτο ειναι και αυτο με τα καβαλετα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Βρισκεις παντως καβαλετα της Pro Taper(τετοια εχω κι εγω) απο Αμερικη με κατω απο 50e συνολο , κατι σαν 30-35 τα ειχα παρει πριν κανα χρονο .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT500E SuMo Vemar TAI2K Suzuki GSX-R K6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τωρα που εψαξα λιγο παλι απο eBay βρηκα αυτα σαν σετ

Τιμονι και καβαλετα.Λετε να κανουν για μενα?Το τιμονι οκ κανει σιγουρα γιατι ειναι universal αλλα τα καβαλετα?Διαμετρος βιδας που βιδωνει στην τιμονοπλακα?think.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μην πάρεις αυτό το τιμόνι, είναι για γουρούνα [ATV]!!!

Κατά τα άλλα το CR High σημαίνει οτί έχει τις γωνίες του CR της Honda και είναι ψηλό. Γενικά είναι αρκετά αγαπητό στους χωματερούς. Αυτοί οι τύποι είναι πάνω κάτω ίδιοι για όλες τις εταιρείες, CR High, CR Low, RM High, κλπ. κλπ.

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT500E SuMo Vemar TAI2K Suzuki GSX-R K6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Thanks για το tip_thumbsup.gif

Αλλα αυτο που με καιει πιο πολυ ειναι τα καβαλετα...Κανουν αυτα για μενα?Θα με πεις στειλε ενα mail να σε πει, αλλα μηπως ξερουμε με ποια μοντελα ειναι συμβατα τα καβαλετα του ΧΤ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Αλλα αυτο που με καιει πιο πολυ ειναι τα καβαλετα...Κανουν αυτα για μενα?Θα με πεις στειλε ενα mail να σε πει, αλλα μηπως ξερουμε με ποια μοντελα ειναι συμβατα τα καβαλετα του ΧΤ?

Μετρώντας τις διαστάσεις από την μεγάλη εικόνα που βρήκα εδώ η βίδα στήριξης μου βγαίνει στα 12 χιλιοστά [αφού η τρύπα για το τιμόνι είναι 1 1/8 ίντσες, δηλαδή 28,575 χιλιοστά]. Δεν είναι η πιο ακριβής μέθοδος αλλά μάλλον είναι κοντά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR (200cc) Fox V3 Suzuki GSXR (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα καβαλέτα είναι ψιλοuniversal, σε ttr και στο wr μου πουχω δει πέρνουν τα ίδια, νομίζω Μ12 αν δεν κάνω λάθος.

Ωραία αυτά που βρήκες και μια χαρά τιμούλα, τα πιο συνηθισμένο τιμόνι από ύψος και μήκος για ένα SM πιο μπορεί να είναι? Ξέρω θα μου πείτε να το δοκιμάσω, αλλά και να το πιάσω άμα δεν είναι πάνω στη μηχανή μου δεν μπορώ να καταλάβω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb125f (125cc) MT Honda cb 500x

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σε ολους, θελω και εγω να αλαξω τιμονι να βαλω ενα fatbar Στο hondaki streetaki ειναι ενα cb125 αλλα θελω κατι οικονομικο και καλο συναμα,  δεν θελω κινεζικο αλλα ουτε να δωσω και 150 μαζι με καβαλετα για ενα renthal η ενα nekken...καμια γνωμη σε μαρκα? ειδα ενα Apido 44eur μαζι με καβαλετα θα μου κανει τη δουλεια η θα πεταξω τα λεφτα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα