HLIAS

Belray vs Castrol vs Torco chain lubes

   92 ψήφοι

  1. 1. Ποιο spray για γρασαρισμα αλυσιδας χρησιμοποιεις

    • Belray
    • Castrol
    • Torco
    • Αλλο ( πες ποιο να μαθουμε και εμεις)

Please sign in or register to vote in this poll.

101 μηνύματα σε αυτό το θέμα

EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Ποιο λιπαντικο αλυσιδας χρησιμοποιειτε;

brchainlube.jpg

chainluberacing.jpg

060913090739powerslidec.jpg

Εισαστε ευχαριστημενοι; Εισαστε ικανοποιημενοι απο την λιπανση και διαρκεια του spay;

Εγω χρησιμοποιουσα παντα το Castrol. Την τελευταια φορα που αγορασα ομως λιπαντικο ειπα να δοκιμασω το περιφημο belray να δω γιατι ολοι λενε οτι ειναι το καλυτερο

Το πηρα, δεν εμεινα ομως ευχαριστημενος....

Ναι οκ στεγνωνει σχεδον αμεσως και δεν λερωνει καθολου την ζαντα αλλα ρε παιδια... στεγνωνει/φευγει συντομα απο οτι καταλαβα...

Και πιο πολυ το βλεπω στο παπι που γραφω πολλα χλμ σε λιγες μερες... Αλλα και στο tdm πρεπει να ξαναβαλω αν και εχω κανει λιγα χλμ και σε στεγνο δρομο ΟΛΑ

Με το castrol ναι μεν λερωνα την ζαντα αλλα γενικα ημουν πιο πολυ ευχαριστημενος ασε που δεν ηταν ασπρη σαν το γαλα η αλυσιδαtooth.gif

Την επομενη φορα θα δοκιμασω το Torco για να δω ελπιζω να αξιζει περισσοτερο

Το belray και το πληρωνω πιο ακριβα και εχει και λιγοτερη ποσοτητα μεσα ( σε σχεση με το castrol) και τελικα βλεπω πως δεν αξιζει

Ποια η γνωμη σας; για πειτε_thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSR ABS BMW F800GS (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ χρησιμοποιώ αυτό: motorex_chain_lube_622_racing.jpg Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δεν έχω δοκιμάσει και άλλα όμως είναι η αλήθεια. Απλά με αυτό ούτε χτυπάει η αλυσίδα ούτε τίποτα. Στεγνώνει γρήγορα και φαίνεται γενικότερα να κάνει καλή δουλειά; οπότε γιατί να αλλάξω κάτι που δουλεύει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva SuperCity (125cc) Shark S500 Air Suzuki GSX-R (600 K5cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εδω και 5 χρονια χρησιμοποιω bel ray. Μεχρι τωρα αυτο που αφηνε ασπρο χρωμα στην αλυσιδα. Δεν ειχα ποτε προβλημα. Τωρα πηρα ενα καινουργιο(?) της belray που η οψη του, η μυρωδια του και η υφη του ειναι ομοια με αυτη λαδιου μεγαλου ιξωδους (80W). Η αλυσιδα δειχνει (και ειναι προφανως) λαδωμενη ακομα και μετα απο πολλα χιλιομετρα. Φυσικα πεταει το κατιτις του οπως και ολα που εχω χρησιμοποιησει (τουλαχιστον 5-6) παροτι τη λαδωνω σχετικα ζεστη και την αφηνω ολη νυχτα

Τροποποιήθηκε από τον Messer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SuperDuke KTM SMC (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ BelRay χρησιμοποιώ αλλά το ποιό ενοχλητικό κατ εμέ είναι ότι δεν ξεκολλάει με τπτ από την αλυσίδα και δεν φεύγει εύκολα στο πλύσιμο. Δεν έφευγε γρήγορα πάντως (για το άσπρο λέω).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Τι σκ@τα ρε γμτο μου... αυτα που ακουω απο εσας ειναι τ αακρως αντιθετα απο αυτα που βλεπω εγω....surrender.gif

Και οχι δεν πηρα μαιμου σπρευlaugh.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSR ABS BMW F800GS (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Τι σκ@τα ρε γμτο μου... αυτα που ακουω απο εσας ειναι τ αακρως αντιθετα απο αυτα που βλεπω εγω....surrender.gif

Και οχι δεν πηρα μαιμου σπρευlaugh.gif

Έλα πες την αλήθεια... από μαύρο το πήρες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Scorpion EXO-400 Husqvarna WRE 125 (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Valvoline White Synthetic

Το χρησιμοποιω λιγο καιρο τωρα αλλα γενικα ειναι πολυ καλο.Δεν λερωνει τη ζαντα και κραταει αρκετα χλμ.. μαλιστα μετα απο τις προσφατες βροχες δεν δειχνει να εχει φυγει απο την αλυσιδα

Τροποποιήθηκε από τον Moulos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha yzf Honda crm (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

εχω ακουσει οτι το καλύτερο οσον αφορα τη διαρκεια της ζωης της+ οχι μονο, ειναι το απλο γρασο

(οχι σε σπρέι)

επιβεβαιωνει κανεις?

χρησιμοποιω Fuchs Silkolene titanium

δεν εχω γνωμη ακομα..

Τροποποιήθηκε από τον LLucky24

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

...ψαχτείτε με το ιξώδες. Κοντα στα 200 cst είναι καλά. :_thumbsup: Παρατηρήστε στους 400 C έχει ιξώδες...4032 cst! :whistling:

Υπάρχει προιον + υπάρχει στη Σαλονίκη.

Προτιμήστε Optimol KL 300

1 μπουκάλι απο την 12άδα μου'χει μείνει πλέον....:angel_not:

ήταν ακριβά συγκριτικά με όλα τ'άλλα..:closedeyes:

P6070001.jpg

Τροποποιήθηκε από τον innova 04

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSX-R1000 K8 (1000cc) Arai

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

τωρα τελευταια παιζει πολυ αυτο http://www.wurth.gr/gr/products/?MG=2&Cid=52&Sid=06_21&sub1=1&sub2=1&group_key=06&sc=ps&proid=12789

αλλα...χιλιοειπωμενο:

-Βαλβολινη 90 και πινελακι...5-6 ευρω για 2 χρονια

-σπρει....150-200 ευρω στα 2 χρονια

Τροποποιήθηκε από τον Xlitos
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτο:

anal_lube.jpg:lipssealed:

Συνηθως χρησιμοποιω απλο γρασο ή Wd40. Αρκει; Μεχρι στιγμης δεν εχω κανενα προβλημα ουτε με αλυσιδα ουτε με τα γραναζια. Μηπως φταιει που ειναι παπι και δεν ζοριζονται;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys Triumph

Δημοσιεύτηκε

Εγώ βάζω αυτό της Μotul

Motul-Chain-Lube-Road-plus-170x170.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (125cc) Scorpion EXO-400 Ducati Street Fighter

Δημοσιεύτηκε

Και εγω χρησιμοποιω ενα της motul, αλλα ο πιο σωστος τροπος ειναι η βαλβολινη με ενα πινελακι οπως ειπε ο φιλος παραπανω . Βεβαια, η βαλβολινη θελει περασμα ανα 150 περιπου χλμ και το σπρευ ανα 400~ οποτε ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NT 700 VA MV Agusta Turismo Veloce (798cc)

Δημοσιεύτηκε

Αλυσίδα;...

Αυτή για τους κλέφτες εννοείτε;...

Θέλει και γράσο;...

:tease:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ το σπρέι της Belray χρησιμοποιώ. Δένει καλά στην αλυσίδα, δεν πιτσιλιέται καθόλου και κρατάει σχετικά καλά (ούτως ή άλλως τη λιπαίνω κάθε 500 χλμ.).

Οσον αφορά το άσπρο χρώμα, ναι μεν είναι αντιαισθητικό, όπως λες Ηλία, αλλά έχει το λόγο του, καθώς βλέπεις σε ποιά σημεία έχεις ψεκάσει, ώστε να μην αφήσεις κανένα σημείο χωρίς λίπανση.

Είχα πάρει κι ένα φεγγάρι το σπρέι της Motul αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

εγω χρησιμοποιω αυτο:

41pVFkDJfHL._SL500_AA300_.jpg

αλλα μετριες εντυπωσεις και μολις τελειωσει θ'αλλαξω και θα παρω bel ray ή motorex.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

...ψαχτείτε με το ιξώδες. Κοντα στα 200 cst είναι καλά. :_thumbsup: Παρατηρήστε στους 400 C έχει ιξώδες...4032 cst! :whistling:

Υπάρχει προιον + υπάρχει στη Σαλονίκη.

Και που βλέπεις την ρευστότητά του; Το γράφει στο μπουκάλι πάνω;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Shoei XR 1000 BMW s1000rr

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εγω παντως μετα απο πολυ ψαξιμο κ κατι τρελες τιμες 12 15 ευρω το μπουκαλι εχω καταληξει σε ενα φτηνο UCARE white lithium grease 300ml με το οποιο εχω μεινει κ ευχαριστημενος απο τιμη 5ευρα κ δεν πεταει-λερωνει κ η αλυσιδα μου κραταει μια χαρα.

Βαζω βεβαια καθε 300 χλμ....

Σημειωση: 20.000χλμ ακομα αλυσιδα δεν εχω τεντωσει :waycon1:

logo%20UCARE.jpg

Τροποποιήθηκε από τον patapios

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

βαλβολίνη για μένα, πιτσιλάει λίγο αλλά δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα,

πέρασμα σε ζεστή αλυσίδα με πινελάκι, την αφήνω κάμποση ώρα και την σκουπίζω με ένα πανάκι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda VTR (250cc) ARAI REBEL Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πήρα πρόσφατα το castrol που έχει φώτο στην πρώτη σελίδα του post.

Το πέρασα σε ζεστή αλυσίδα αλλά μου φάνηκε ότι ξεράθηκε αμέσως και είναι σαν να μην έχει λιπάνει καθόλου την αλυσίδα. :think:

Βέβαια δεν ξέρω αν έκανα εγώ κάτι λάθος, αφού είναι και η πρώτη φορά που ασχολήθηκα με το άθλημα. :baby::blush2:

Επίσης μου την δίνει αυτό το άσπρο χρώμα που αφήνει στην αλυσίδα και φαίνεται αηδία. :ranting3:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Βαλβολίνη :tooth:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Super Sherpa (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Όλα τα ίδια είναι.

Παίρνω της Motorex γιατί αυτό βρίσκω μπροστά μου κι επιπλέον μπορώ να γεμίζω την αντίστοιχη κιρή συσκευασία που παίρνω στα ταξίδια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εγω χρησιμοποιω το motul chain lube road.Δεν πιτσιλαει,οταν το ψεκαζεις ειναι υγρο αλα μετα γινεται σαν κολλα και δεν βγαινει με τιποτα,ειναι αδιαβροχο και για να καθαρισω την αλυσιδα βαζω κηροζινη με πινελο.Κραταει τουλαχιστων 500 χιλιομετρα.Παλια εβαζα βαλβολινη αλα στεγνωνε γρηγορα και πιτσιλουσε,ασε που δεν ειναι αδιαβροχη.Τον χειμωνα που εβρεχε εφυγε η βαλβολινη με αποτελεσμα να δω την αλυσιδα μου καφε,απο τοτε πηρα το motul.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Shoei XR 1000 BMW s1000rr

Δημοσιεύτηκε

Οποτε 20 post με 15 επιλογες... (εκτος απο τους "αξοναδες" που μας κοροιδευουν :bruce_h4h: )

Κοινως παρε να εχεις.

Παντως καποιος ειχε γραψει (Malalishi νομιζω?) πως ψιλοτζαμπα ασχολουμαστε ΠΟΛΥ με τα γρασσα γιατι για 30-40-50.000 χιλιομετρα που κραταμε μια αλυσιδα με οτι και να την γρασσαρουμε αυτη θα αντεξει να τα "βγαλει" αυτα τα χιλιομετρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Fz1-S (1000cc) Shark RSI

Δημοσιεύτηκε

Οποτε 20 post με 15 επιλογες... (εκτος απο τους "αξοναδες" που μας κοροιδευουν :bruce_h4h: )

Κοινως παρε να εχεις.

Παντως καποιος ειχε γραψει (Malalishi νομιζω?) πως ψιλοτζαμπα ασχολουμαστε ΠΟΛΥ με τα γρασσα γιατι για 30-40-50.000 χιλιομετρα που κραταμε μια αλυσιδα με οτι και να την γρασσαρουμε αυτη θα αντεξει να τα "βγαλει" αυτα τα χιλιομετρα.

+μφωνω.....κ συνεχιζω....επισης καπου ειχα διαβασει σε καποιο αρθρο που ανεβασε ο hlias? οτι οσο καλο κ να ειναι το γρασσο

κ οσο καλα κ να την καθαριζουμε/λιπαινουμε την αλυσιδα αυτη εχει ουτως ή αλλως γρασσο μεσα στα o-ring x-ring οποτε στην ουσια το καθαρισμα/γρασσαρισμα που της κανουμε ειναι μονο οπτικο....μεσα της ειναι κ θα ειναι καθαρη/γρασσαρισμενη (μιλαμε παντα για την αλυσιδα φανταζομαι,εεεε? :uglystupid2: ) για πολλα πολλα χλμ......

για το θεαθηναι παντως εδω κ λιγο καιρο την καθαριζω με wd 40 απο την μεσα μερια την αφηνω 1-2 λεπτα την περναω με ενα καθαρο πανι να φυγουν τα πολλα βολτα 3-4 χλμ να φυγουν τα πολλα που δεν φαινονται κ να ζεσταθει κ γρασσαρισμα με CASTROL RACING LUBE

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα