μάθο...

mega On-Off

Ποιο θα επελεγες ως καλυτερο;   60 ψήφοι

  1. 1. Για μενα καλυτερο απο τα δυο ειναι το:

    • BMW R1150GS
      41
    • DL1000 Vstrom
      14

Please sign in or register to vote in this poll.

28 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Φιλαρακι ψαχνεται για κανα mega On-Off και ειναι σε σκεψη για τα δυο αυτα...BMW R1150GS ή το μεγαλο Vstrom DL1000...Περαν οσων γνωριζω και προσωπικα,θα ηθελα να ακουσω γνωμες.Ισως κατι να μην γνωριζω,ισως καποιοι σαφως και ειστε πιο αρμοδιοι ως κατοχοι.Αναμεσα στα δυο αυτα μοτο,ποιο ειναι καλυτερη επιλογη;Λαμβανοντας υποψη απο το "πακετο"που θα αγορασεις εως συντηρηση αξιοπιστια και ολα οσα ειναι στο καθημερινο προγραμμα μιας μοτοσυκλετας :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsx 650 F Kawasaki Z1000SX (1043cc)

Δημοσιεύτηκε

Κατά την άποψή μου η ζυγαριά γέρνει προς τη μπέμπα, παρά τα τσιμπημένα ανταλλακτικά και σέρβις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6-N Aprilia Shiver GT (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Η μπεμπα -φυσικα το ξερεις καλυτερα- ειναι περισσοτερο all rounder. Μπαινει πιο ευκολα χωμα και ειναι το ιδιο ανετηη στην ασφαλτο και αν ειναι καλοσυντηρημενη δεν θα εχει προβλημα. Αν παλι ο φιλος δεν ενδιαφερεται τοσο για χωμα αλλα για ταξιδια τοτε ισως του ερθει καλυτερα η stromαταρα. Εγω παντως αν ημουν στην θεση θα κοιταγα και κανα ιταλικο :whistling:

Ο σύνδεσμός μου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Είναι κι αυτή η έλλειψη ABS στο DL1000. Και σε αυτήν την κατηγορία των μοτοσυκλετών, Κώστα, παίζει μεγάλο ρόλο η ύπαρξη ABS. Βάρος, μπούγιο, βαλίτσες, άντε να τα μαζέψεις σε ένα χάσιμο μπροστινού. Απορώ με τη Suzuki, ρε παίδες, που έβαλε το ABS στάνταρ στο 650 και δεν το δίνει στο 1000 ούτε καν ως έξτρα :doh:

Κατά τα άλλα το DL 1000 είναι ένα αξιόπιστο μηχανάκι και πολύ ικανό στο ταξίδι αλλά ανάλογα αξιόπιστο και ταξιδιάρικο είναι και το 1150 GS αλλά με μια σημαντική διαφορά: Το GS είναι πολύ πιο διαχρονικό. Σκέψου τα δίπλα δίπλα και τα δύο. Ποιό φχαριστιέται το μάτι σου περισσότερο;

Εγώ το GS θα έπαιρνα, πάντως. Χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Τροποποιήθηκε από τον Αιγαιοπλόος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εγω παντως αν ημουν στην θεση θα κοιταγα και κανα ιταλικο :whistling:Ο σύνδεσμός μου

Mπααα...το μπατζετ ειναι μεχρι 5.000 ουτε cents παραπανω:_thumbsup:

Είναι κι αυτή η έλλειψη ABS στο DL1000.Απορώ με τη Suzuki, ρε παίδες, που έβαλε το ABS στάνταρ στο 650 και δεν το δίνει στο 1000 ούτε καν ως έξτρα :doh:

Κι εγω το εχω αυτο το ερωτημα...:lac:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αμηχανία πλήρης KTM 990 SMT (999cc)

Δημοσιεύτηκε

Η ψυχρη λογικη,και οι συνηδητοποιημενοι ιδιοκτητες, λενε ΒΜW.Η ζυγαρια γερνει αρκετα,αρκει να βρεθει καλο κομματι.Το στρωμα το 1000,ποτε δεν καταλαβα γιατι το εισηγαγαν,(αφου το 650 ειναι best value for money)και μαλιστα χωρις ΑΒS....... :lipssealed:

Τωρα τι λεει το μερακι του καθενος,ειναι αλλη ιστορια,και απολυτα σεβαστη παντα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger 800 (800cc) Shoei XR-1100

Δημοσιεύτηκε

Μεταξύ των 2 το BMW αλλά την έκδοση χωρίς το servo στα φρένα... γιατί ΑΝ σου βγάλει πρόβλημα θα πέσει πολύ κλάμα... Θα κοιτούσα άνετα πάντως και το Caponord με ABS, but that's just me ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zephyr (750cc)

Δημοσιεύτηκε

εγω παλι θα επαιρνα ενα afrika 750 :mellow:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

το γκάζι του DL δεν το'χει δει ουτε στα ονειρα του του bmw.

όμως, το suzuki δεν εχει abs (σημαντικο)

κατα τα άλλα δεν νομίζω ότι διαφερουν πολυ. και τα δυο ταξιδευουν ανετα

εχουν χωρους για φορτωμα και σχετικα καλη προστασια απο τον αερα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

απο την μικρη εμπειρια που εχω απο ενα gs1200 και ενα v-strom 650 ψηφιζω bmw λογο πολυ καλυτερης ενεργητικης ασφαλειας παροτι δεν μου αρεσει τραχια του λειτουργια

επισης στο σρωμαοφορουμ εχω ακουσει οτι κουβεντιαζεται αρκετα οτι ειναι προβληματικο το 1000

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Είναι κι αυτή η έλλειψη ABS στο DL1000. Και σε αυτήν την κατηγορία των μοτοσυκλετών, Κώστα, παίζει μεγάλο ρόλο η ύπαρξη ABS. Βάρος, μπούγιο, βαλίτσες, άντε να τα μαζέψεις σε ένα χάσιμο μπροστινού. Απορώ με τη Suzuki, ρε παίδες, που έβαλε το ABS στάνταρ στο 650 και δεν το δίνει στο 1000 ούτε καν ως έξτρα :doh:

Κατά τα άλλα το DL 1000 είναι ένα αξιόπιστο μηχανάκι και πολύ ικανό στο ταξίδι αλλά ανάλογα αξιόπιστο και ταξιδιάρικο είναι και το 1150 GS αλλά με μια σημαντική διαφορά: Το GS είναι πολύ πιο διαχρονικό. Σκέψου τα δίπλα δίπλα και τα δύο. Ποιό φχαριστιέται το μάτι σου περισσότερο;

Εγώ το GS θα έπαιρνα, πάντως. Χωρίς δεύτερη κουβέντα.

:_thumbsup: :_thumbsup:

(Bεβαια, στα συν του V-Strom η ιπποδυναμη του, αλλα μονον αυτο..)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Το GS.

Έχοντας εμπειρία....250 χλμ με 1 DL 1000, - μια κατεβασιά Αθήνα-Πάτρα, προσωπικό μοτό φίλου - , το μόνο που με τράβηξε σε αυτό το μοτό, ήταν η δύναμη του μοτέρ του.

Απο την άλλη, άδειασε 1 τεπόζιτο στα 200 χλμ...:thumbsdown:

Του αρέσει όμως + το έχει ακόμη. Γούστα !:_rock-on:

Ον-οφφ ? Το Suzuki ? Μόνο κατ'όνομα....:whistling: :whistling:

GS + πάλι GS ! :clapping2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

εχω ακουσει οτι κουβεντιαζεται αρκετα οτι ειναι προβληματικο το 1000

Βαραει καμπάνα......... :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki dl 650 κ5

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

To suzuki ειναι πιο καλο all-rounder οσον αφορα την σχεση τιμης-αξιοπιστιας-χρησιμοτητας αλλα on-off ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ και το ξερεις..

Αν θελει και off παει στην μπεμπα..

Τροποποιήθηκε από τον John The Son

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σε τι καταναλωσεις παιζουν τα δυο;Οι κατοχοι μπορουν να επιβεβαιωσουν;Διαβαζω για μεσο ορο καταναλωσης +3lt/100km το Vstrom παραπανω...αληθευει;;; :waycon1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DL K7 ABS Nolan N61 Suzuki DL 1000 V4!!!

Δημοσιεύτηκε

Το 650 μου βγαζει γυρω στα 300+ χλμ το ντεποζιτο (22 lt) με οδηγηση μεχρι 6000 - 6500 σαλ. Λογικα εκει κυμαινεται και το 1000, ισως λιγο παραπανω.

Πάντως όταν συζηταγα με το μαστορα για το ενδεχομενο του 1000 με απετρεψε μακραν. Επισης, φιλος που εχει το ΒΜW μου εχει ριξει τρελο δουλεμμα για το στρομα καθως θεωρει οτι ειναι πολυ δαπανηρο στη συντηρηση . Μαλλον για ΒΜW το κοβω οποτε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Κώστα, δεν νομίζω πως υπάρχει δίλημα. Μπέμπα με τα μπούνια. Για όλους τους λόγους που είπαν οι παραπάνω σύν την πολύ περισσότερη προσωπικότητα......... Το άλλο βγήκε και με τα σήματα της Καβασάκι, αν έχουν τον Θεό τους.......

kawasaki_klv_1000.jpg

puke.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Το άλλο βγήκε και με τα σήματα της Καβασάκι, αν έχουν τον Θεό τους.......

kawasaki_klv_1000.jpg

puke.gif

Καλά αυτό το KLV 1000 ήταν πραγματικά ακατανόητη κίνηση. Μιλάμε για ένα Suzuki V-Strom 1000 με τα χρώματα και τα γραφικά της Kawasaki. Σκεφτείτε ότι στο σημείο του αλουμινένιου πλαισίου που η Suzuki είχε υπερήφανα βάλει (με πριτσίνια) το ταμπελάκι "Suzuki Motor Co, made in Japan", στο Kawasaki έχουν μείνει οι τρύπες από τα πριτσίνια, μετά την αφαίρεση της ταμπελίτσας :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR 11 NC29 C50 Bieffe RT Kawasaki H2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

BMW ψηφιζω και εγω. :yes: Το θεωρω καλυτερο συνολικα.Το SUZUKI σε 1000 δεν πρεπει να πουλησε και πολυ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 950 SMR MOTARD AGV GP Pro Yamaha Vmax compressor (1679cc)

Δημοσιεύτηκε

Lete na gyrisw ellada me auto???????????????????????????

Vareto einai mwre to aeroplano...

SAM_3023.jpg

Tin agapi mou apo Vrixeles,san to Velgio den exei...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Kαλο Πασχα ρε ομορφοπαιδο :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 950 SMR MOTARD AGV GP Pro Yamaha Vmax compressor (1679cc)

Δημοσιεύτηκε

Kαλο Πασχα ρε ομορφοπαιδο :)

Kalo Pasxa sti patrida re!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eeee????Den mou paei poli??????????

Kai oi 2 mazi miso tono eimaste!!!!!!!!!!!!Tha me trakarei kanena aytokinito k tha trexei lamarina!!!!!!!!!!!!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αντε,καβάλα το και κατεβα Γκρετσια...:thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 950 SMR MOTARD AGV GP Pro Yamaha Vmax compressor (1679cc)

Δημοσιεύτηκε

Tha xalasei ayto mexri na ftasw!

3.000 xlk makria eimai!!!!

Mono ta KTM einai gia tetoia taksidia!!!!

Kapou edw ksekinaei to flamewars KTMadwn vs Mpempedwn

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Στο Βελγιο τι λενε για τα ΚΤΜ;Τα ξερουν;:thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα