Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
makis_sk8er

D tracker vs xt600

7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ 18 ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΜΕΤΑΞΥ D-TACKER ΚΑΙ ΧΤ600.ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΙΖΟΥΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΤΡΑΚΕΡ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Μ ΛΕΓΑΝΕ ΜΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΡΑΨΚΕΡ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΓΙΑΤΙ ΤΗΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΡΕ ΧΤ600 ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΓΡΙΓΟΡΗ ΜΗΧΑΝΗ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda VFR800fi Yamaha MT-01 (1670cc)

Δημοσιεύτηκε

Πάρε ένα που να το οδηγάς νόμιμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Πάρε ένα που να το οδηγάς νόμιμα.

:_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ιδιων χρονων ειναι τα δυο μηχανακια , τα τελευταια αεροψυκτα ΧΤ βγηκαν απο το '95 μεχρι και το '03 και το D-tracker απο το '98 μεχρι και το '03-'04 που μετα σταματησαν να το φερνουν εδω .

Παρε οποιο σε καλυπτει απο διπλωμα .

Οποιο μηχανακι κι αν παρεις αν δε το προσεχε ο προηγουμενος ιδιοκτητης θα βγαλει προβλημα , δεν ειναι πιο αξιοπιστο ενα ΧΤ απο ενα D-tracker .

Τροποποιήθηκε από τον Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki D tracker (292cc) XR1100 Ducati 998 (998cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ως κάτοχος ενός tracker, θεωρώ μπορώ να εκφράσω γνώμη. Θα Συμφωνήσω πως η φροντίδα και η συντήρηση που έχει δεχτεί ένα μηχανάκι του δίνει μακροζωία. Είμαι στα 125.000 χλμ, το μηχανάκι δεν έχει βγάλει τίποτα. Στα 40.000 του έκανα μια αναβαθμιση, χωρίς όμως να μου είχε βγάλει καποιο πρόβλημα ως τότε. Το 248 έγινε 292 από το klx300, και διάφορα άλλα. Από 21.5 τροχό που βγαίνει μαμα, με πιο ανοιχτό φίλτρο και εξάτμιση και ρυθμιση πάει στα 24-25 το πολυ. Από εκει και πάνω χρειάζονται επεμβάσεις μέσα στο μοτέρ. 

Κάθε 3.000-3.500 αλλάζω λάδια, και κάθε περίπου 30.000 κάνω ένα μεγάλο που αλλάζω καδένα εκκεντροφόρων και τεντωτηρα. Αυτό ειναι ίσως το μοναδικό αδύνατο του σημειο που θέλει φροντίδα. Εδώ είναι όμως να σημειώσω πως ένα απλό τρακέρ δεν χρειάζεται τόσο συχνά αλλαγή καδενας και τεντωτηρα. Το δικό μου μοτέρ στηθεί και μετρηθεί στα 29 άλογα τροχό, οπότε η επιβάρυνση στα εν λόγω σημεία είναι πολύ αυξημένη. 

Τροποποιήθηκε από τον Μάνος Δουδουμης
Διορθωση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ΚLX -R (300cc) LASER-M2R Kawasaki KXF MONSTER (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Διαφορετικά πράγματα συγκρίνεις .............αλλο 600 ,αλλο 250..........

κ το 600 μπορεί να ειναι λιωμένο κ ασυντήρητο .............πάνε με κάποιον που ξέρει να βρεις κ να αγοράσεις .,......

Μάζεψε λεφτά για κάτι πιο σύγχρονο..........θα στα φάνε τα μαστόρια ........

Κοίτα κ κάνα DRZ 400 ..........

 

Πόσα χώνεις τελικά ? Επίσης δες κ ΧΤ 660 αμα σε παίρνει οικονομικά ............

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Arispeed έγραψε:

Διαφορετικά πράγματα συγκρίνεις .............αλλο 600 ,αλλο 250..........

κ το 600 μπορεί να ειναι λιωμένο κ ασυντήρητο .............πάνε με κάποιον που ξέρει να βρεις κ να αγοράσεις .,......

Μάζεψε λεφτά για κάτι πιο σύγχρονο..........θα στα φάνε τα μαστόρια ........

Κοίτα κ κάνα DRZ 400 ..........

 

Πόσα χώνεις τελικά ? Επίσης δες κ ΧΤ 660 αμα σε παίρνει οικονομικά ............

Αρη κοίτα λίγο τις ημερομηνίες! :tooth:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0