Metall

Service συχνότερα απ' όσο προτείνει ο κατασκευαστής

297 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Hayabusa K8

Δημοσιεύτηκε

Ας υποθεσουμε οτι εχουμε μια μηχανη 1300 κυβικων στην οποια ο κατασκευαστης προτεινει να αλλαζουμε λαδια καθε 6000 χλμ , μπουζι και φιλτρα καθε 12.000 χλμ κτλ...

και ας υποθεσουμε οτι εχουμε την οικονομικη δυνατοτητα καθε 3000 χλμ να αλλαζουμε λαδια,φιλτρα,ανα 6000 τα μπουζι και γενικα να της δειχνουμε την αγαπη μας πιο συχνα απ οσο πρεπει (χεχεχε) και ερωτωμαι...ειναι κακο???θα παθει κατι???θα χαλασει???γιατι οι περισσοτεροι μηχανικοι προτεινουν το αντιθετο ή οι γνωστοι οταν το ακουνε στραβομουτσουνιαζουν και λενε το κλασικο ''δε χρειαζεται...ισα ισα δεν κανει καλο''!!

Σε τι δεν κανει καλο???που δε κυκλοφορω την καλη μου με καταμαυρα λαδια ή με μπουκωμενα φιλτρα??Η πρεπει τα μπουζι να μαυρισουν και να κολλησουν τελειως στην ακιδα για να τα αλλαξω???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

Στο μονο που δεν κανει καλο ειναι στην τσεπη σου αλλα αν εκει δεν εχει θεμα τοτε προχωρα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xtx

Δημοσιεύτηκε

ακριβως

αλλωστε πολλες αντιπροσωπειες οπως η μοτοδυναμικη [της γιαμαχα]

προτεινει για τις ελληνικες συνθηκες οι αλλαγες σε λαδια, φιλτρα κλπ να γινονται στα μισα χιλιομετρα απο αυτα που γραφει το Manual.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zephyr (750cc)

Δημοσιεύτηκε

οταν τα κανεις μονο σου τα σερβις ξερεις και τι περιπου παιζει στον κινητηρα σου, πχ εγω αν ειναι να αλλαξω τριτη λαδια, και κυριακη εχω εντουραδα θα τα αλλαξω σαββατο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
LX-RS-R6-'fant Shark RSR2 Ducati

Δημοσιεύτηκε

ακριβως

αλλωστε πολλες αντιπροσωπειες οπως η μοτοδυναμικη [της γιαμαχα]

προτεινει για τις ελληνικες συνθηκες οι αλλαγες σε λαδια, φιλτρα κλπ να γινονται στα μισα χιλιομετρα απο αυτα που γραφει το Manual.

:kaaaala: :kaaaala: Γιατί δε μπορώ να πω πως το λένε από την καλή τους την καρδιά αυτά? :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Ας υποθεσουμε οτι εχουμε μια μηχανη 1300 κυβικων στην οποια ο κατασκευαστης προτεινει να αλλαζουμε λαδια καθε 6000 χλμ , μπουζι και φιλτρα καθε 12.000 χλμ κτλ...

και ας υποθεσουμε οτι εχουμε την οικονομικη δυνατοτητα καθε 3000 χλμ να αλλαζουμε λαδια,φιλτρα,ανα 6000 τα μπουζι και γενικα να της δειχνουμε την αγαπη μας πιο συχνα απ οσο πρεπει (χεχεχε) και ερωτωμαι...ειναι κακο???θα παθει κατι???θα χαλασει???γιατι οι περισσοτεροι μηχανικοι προτεινουν το αντιθετο ή οι γνωστοι οταν το ακουνε στραβομουτσουνιαζουν και λενε το κλασικο ''δε χρειαζεται...ισα ισα δεν κανει καλο''!!

Σε τι δεν κανει καλο???που δε κυκλοφορω την καλη μου με καταμαυρα λαδια ή με μπουκωμενα φιλτρα??Η πρεπει τα μπουζι να μαυρισουν και να κολλησουν τελειως στην ακιδα για να τα αλλαξω???

...καταρχήν όχι να υποθέσουμε πως έχουμε μια μηχανή 1300κε... την έχουμε θες να πεις.

Επίσης, όχι να υποθέσουμε πως έχουμε την οικονομική δυνατότητα... την έχουμε θες να πεις κι εδώ. :D

Πάμ'παρακάτ' τώρα.

Καταρχήν πρέπει να ξέρεις πως όταν αλλάζουμε τα λάδια πολύ πιο νωρίς απ όσο πρέπει, δεν είναι καλό. Γιατί τα λάδια, πέρα από την λίπανση, παίζουν κι έναν ακόμα σημαντικό ρόλο στον κινητήρα. Τον ρόλο του "απορρυπαντικού".

Τα λάδια πέρα από την λίπανση, καθαρίζουν ταυτόχρονα τον κινητήρα από τα κατάλοιπα της λειτουργίας και της καύσης.

Όταν εσύ λοιπόν, αλλάζεις τα λάδια κι είναι διάφανα ακόμα (ή τουλάχιστον δεν είναι μαύρα κατράμι που έτσι είναι το σωστό και υγιές για την μοτοσυκλέτα) το μόνο που καταφέρνεις είναι να μην αφήνεις τα λάδια να κάνουν την δουλειά τους! Δεν τα αφήνεις να σου "πλύνουν" τον κινητήρα πριν τα αλλάξεις, κι αυτό είναι κακό.

Αφού λοιπόν υποθέσαμε πως έχεις busa, το Busa παίρνει ημισυνθετικά λάδια. Η ζωή τους είναι χαλαρά 6000χιλ. Αν εσύ δουλεύεις την μοτοσυκλέτα σε συνθήκες πόλης συνεχώς, άντε να κατέβεις μέχρι τα 5000χιλ από αλλαγή σε αλλαγή. 3000χιλ όμως ρε φίλος, είναι υπερβολικά λίγα κι όπως είπα, δεν κερδίζεις τίποτα. Αντιθέτως χάνεις!

Στα 3000χιλ αλλάζεις τα απλά ορυκτέλαια, όχι τα ημί!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αμηχανία πλήρης KTM 990 SMT (999cc)

Δημοσιεύτηκε

:kaaaala: :kaaaala: Γιατί δε μπορώ να πω πως το λένε από την καλή τους την καρδιά αυτά? :whistling:

Ελα ρε αδερφε.....αφου οι Ελληνικες συνθηκες ειναι διαφορετικες, τα μοτερ που ερχονται εδω ιδιαιτερα,και οι μηχανικοι ειναι δυνατον να μην ξερουν τι λενε???? :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ Shoei Raid II KTM Adventure (690cc)

Δημοσιεύτηκε

...καταρχήν όχι να υποθέσουμε πως έχουμε μια μηχανή 1300κε... την έχουμε θες να πεις.

Επίσης, όχι να υποθέσουμε πως έχουμε την οικονομική δυνατότητα... την έχουμε θες να πεις κι εδώ. :D

Πάμ'παρακάτ' τώρα.

Καταρχήν πρέπει να ξέρεις πως όταν αλλάζουμε τα λάδια πολύ πιο νωρίς απ όσο πρέπει, δεν είναι καλό. Γιατί τα λάδια, πέρα από την λίπανση, παίζουν κι έναν ακόμα σημαντικό ρόλο στον κινητήρα. Τον ρόλο του "απορρυπαντικού".

Τα λάδια πέρα από την λίπανση, καθαρίζουν ταυτόχρονα τον κινητήρα από τα κατάλοιπα της λειτουργίας και της καύσης.

Όταν εσύ λοιπόν, αλλάζεις τα λάδια κι είναι διάφανα ακόμα (ή τουλάχιστον δεν είναι μαύρα κατράμι που έτσι είναι το σωστό και υγιές για την μοτοσυκλέτα) το μόνο που καταφέρνεις είναι να μην αφήνεις τα λάδια να κάνουν την δουλειά τους! Δεν τα αφήνεις να σου "πλύνουν" τον κινητήρα πριν τα αλλάξεις, κι αυτό είναι κακό.

Αφού λοιπόν υποθέσαμε πως έχεις busa, το Busa παίρνει ημισυνθετικά λάδια. Η ζωή τους είναι χαλαρά 6000χιλ. Αν εσύ δουλεύεις την μοτοσυκλέτα σε συνθήκες πόλης συνεχώς, άντε να κατέβεις μέχρι τα 5000χιλ από αλλαγή σε αλλαγή. 3000χιλ όμως ρε φίλος, είναι υπερβολικά λίγα κι όπως είπα, δεν κερδίζεις τίποτα. Αντιθέτως χάνεις!

Στα 3000χιλ αλλάζεις τα απλά ορυκτέλαια, όχι τα ημί!

Συμφωνώ!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Fz1-S (1000cc) Shark RSI

Δημοσιεύτηκε

επισης μπουζι στα 12000χλμ?κ εσυ σκεφτεσαι να τα αλλαζεις καθε 6000χλμ? :wacko::blink:

εδω στο fz1 τα αλλαζω στα 20000λχμ κ παλι ειναι σαν καινουρια :yes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Στο μονο που δεν κανει καλο ειναι στην τσεπη σου αλλα αν εκει δεν εχει θεμα τοτε προχωρα...

Αυτο ακριβως

ακριβως

αλλωστε πολλες αντιπροσωπειες οπως η μοτοδυναμικη [της γιαμαχα]

προτεινει για τις ελληνικες συνθηκες οι αλλαγες σε λαδια, φιλτρα κλπ να γινονται στα μισα χιλιομετρα απο αυτα που γραφει το Manual.

Τι βλακεια αυτο που κανουν.. και οι βλακες εμεις το τηρουμεclosedeyes.gif

:kaaaala: :kaaaala: Γιατί δε μπορώ να πω πως το λένε από την καλή τους την καρδιά αυτά? :whistling:

Ακριβως... Φαντασου για αυτο το θεμα εχω ψιλοαρπαχτει στο tdmhellas..

Δεν γινεται ο Ιαπωνας (ή οποιοσδηποτε) να λεει 10000 χλμ πχ αλλα γη λαδιωνν και εσυ ο Ελλην να μου λες καθε 5000...εινα τραγικο.

50% πιο νωρις; να μου ελεγες 20% να πω ναι αλλα οχι και στα μισαthumbsdown.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

Τα λάδια πέρα από την λίπανση, καθαρίζουν ταυτόχρονα τον κινητήρα από τα κατάλοιπα της λειτουργίας και της καύσης.

Όταν εσύ λοιπόν, αλλάζεις τα λάδια κι είναι διάφανα ακόμα (ή τουλάχιστον δεν είναι μαύρα κατράμι που έτσι είναι το σωστό και υγιές για την μοτοσυκλέτα) το μόνο που καταφέρνεις είναι να μην αφήνεις τα λάδια να κάνουν την δουλειά τους!

δεν ειναι ετσι τα πραγματα ,μην ειμαστε υπερβολικοι...

κακο δεν κανεις καθολου να αλλαζεις νωρις τα λαδια και μια χαρα κανουν και την δουλεια τους να καθαριζουν υον κινητηρα ,απλα δεν προλαβαινουν να μαζεψουν πολυ βρωμα ωστε να μαυρισουν αρκετα γιατι θα μεινουν λιγοτερο,την βρωμα παντως την μαζευουν.

αν πχ σε 5000 χλμ "χαλασεις" 4 λιτρα λαδι θα καθαρισουν τον κινητηρα και θα βγουν καταμαυρα,αν "χαλασεις" 20 λιτρα λαδι θα βγαινουν μεν με ανοιχτο σχετικα χρωμα αλλα παλι την ιδια βρωμα θα εχουν καθαρισει συνολικα,μην σου πω κ περισσοτερη...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda vtr (250cc) Shoei XR 1100

Δημοσιεύτηκε

Καταρχήν πρέπει να ξέρεις πως όταν αλλάζουμε τα λάδια πολύ πιο νωρίς απ όσο πρέπει, δεν είναι καλό. Γιατί τα λάδια, πέρα από την λίπανση, παίζουν κι έναν ακόμα σημαντικό ρόλο στον κινητήρα. Τον ρόλο του "απορρυπαντικού".

Τα λάδια πέρα από την λίπανση, καθαρίζουν ταυτόχρονα τον κινητήρα από τα κατάλοιπα της λειτουργίας και της καύσης.

Όταν εσύ λοιπόν, αλλάζεις τα λάδια κι είναι διάφανα ακόμα (ή τουλάχιστον δεν είναι μαύρα κατράμι που έτσι είναι το σωστό και υγιές για την μοτοσυκλέτα) το μόνο που καταφέρνεις είναι να μην αφήνεις τα λάδια να κάνουν την δουλειά τους! Δεν τα αφήνεις να σου "πλύνουν" τον κινητήρα πριν τα αλλάξεις, κι αυτό είναι κακό.

Αυτο δεν το καταλαβα..

Δηλαδη αν τ'αλλαξεις και τα καινουρια δεν θα κανουν την ιδια δουλεια;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

δεν ειναι ετσι τα πραγματα ,μην ειμαστε υπερβολικοι...

κακο δεν κανεις καθολου να αλλαζεις νωρις τα λαδια και μια χαρα κανουν και την δουλεια τους να καθαριζουν υον κινητηρα ,απλα δεν προλαβαινουν να μαζεψουν πολυ βρωμα ωστε να μαυρισουν αρκετα γιατι θα μεινουν λιγοτερο,την βρωμα παντως την μαζευουν.

αν πχ σε 5000 χλμ "χαλασεις" 4 λιτρα λαδι θα καθαρισουν τον κινητηρα και θα βγουν καταμαυρα,αν "χαλασεις" 20 λιτρα λαδι θα βγαινουν μεν με ανοιχτο σχετικα χρωμα αλλα παλι την ιδια βρωμα θα εχουν καθαρισει συνολικα,μην σου πω κ περισσοτερη...

Καθόλου υπερβολικός Γιώργο. Το λάδι πρέπει να μείνει πάνω από κάποιο διάστημα μέσα στο κινητήρα μέχρι να το βγάλεις. Ψάξτο λίγο. Έχω ψαχτεί πολύ με τα λάδια. Αν ήταν έτσι, γιατί να μην τα άλλαζες κάθε 1000χιλ αν είχες φράγκα? Κάθε 500χιλ επειδή έτσι γουστάρεις! Καμιά αντιπροσωπεία δεν θα σου το έκανε αυτό ακόμα κι αν το ζητούσες.

Μπουζί άλλαζε και κάθε μέρα αν θέλεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova 125i (125cc) Caberg Breeze Honda

Δημοσιεύτηκε

Οι ανοχές που δίνει ο κατασκευαστής είναι μελετημένες και κάτω απο σκληρές σηνθήκες.

Σίγουρα δεν θα πάθει τίποτε αν τις υπερβείς και 10-20% αλλά και ούτε θα πάθει και κάτι αν τα κάνεις και λίγο νωρίτερα.

Ναι σίγουρα όπως είπε και ο παραπάνω φίλος αυτά επηρεάζουν την τσέπη σου.

Αλλά αν θέλεις πράγματι να τα αλλάξεις όλα πολυ νωρίτερα γιατί δεν αλλάζεις και τα λάστιχα σου στα 5.000 χλμ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW GS 1200 ADV Ducati MULTISTRADA (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα!Μεχρι 3000 χιλ κ πανω αλλαζε τα,η 1 φορα τον χρονο,η 6 μηνες εαν ειναι ακινητοποιημενη,μπουζι οτι λεει ο κατασκευαστης η πως βλεπεις τις ακιδες,φιλτρο αερα συμφωνα με τον κατασκευαστη,φιλτρο λαδιου ανα 2 αλλαγες λαδιων εαν αλλαζεις συχνα λαδια,λαδωμα αλυσιδας ανα 500 χιλ,το ποιο βασικο=αφου την αγαπας κ την προσεχεις θα σε προσεχει κ εκεινη!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adv 990 Shoei XR 1000 Yamaha FJ (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Ας υποθεσουμε οτι εχουμε μια μηχανη 1300 κυβικων στην οποια ο κατασκευαστης προτεινει να αλλαζουμε λαδια καθε 6000 χλμ , μπουζι και φιλτρα καθε 12.000 χλμ κτλ...

και ας υποθεσουμε οτι εχουμε την οικονομικη δυνατοτητα καθε 3000 χλμ να αλλαζουμε λαδια,φιλτρα,ανα 6000 τα μπουζι και γενικα να της δειχνουμε την αγαπη μας πιο συχνα απ οσο πρεπει (χεχεχε) και ερωτωμαι...ειναι κακο???θα παθει κατι???θα χαλασει???γιατι οι περισσοτεροι μηχανικοι προτεινουν το αντιθετο ή οι γνωστοι οταν το ακουνε στραβομουτσουνιαζουν και λενε το κλασικο ''δε χρειαζεται...ισα ισα δεν κανει καλο''!!

Σε τι δεν κανει καλο???που δε κυκλοφορω την καλη μου με καταμαυρα λαδια ή με μπουκωμενα φιλτρα??Η πρεπει τα μπουζι να μαυρισουν και να κολλησουν τελειως στην ακιδα για να τα αλλαξω???

Δεν συμφωνώ.

Καταρχήν τσαμπουκαλεύεις το σπείρωμα του φίλτρου τις διπλάσιες φορές από ότι ορίζει ο κατασκευαστής σου.

Και κατά 2ον το ερώτημα: του «κάνω κάτι κακό αν τα αλλάζω συχνότερα?» είναι λάθος.

Το ερώτημα που θα έπρεπε να κάνεις είναι: «κάνω κάτι καλό αλλάζοντας τα συχνότερα?» η απάντηση είναι ΟΧΙ. Σε τίποτα δεν κάνεις καλό. Χαλάς λεφτά τσάμπα και βερεσέ χωρίς να κερδίζεις τίποτα απολύτως.

Ακόμα και αυτό που λένε ορισμένοι συνεργιατζίδες για αλλαγή στα 5 αντί στα 10 που λένε οι κατασκευαστές, γιατί είμαστε λέει ζεστή χώρα, ελέγχεται ως προς την εγκυρότητα του.

Πάντως κάποιο λάθος κάνεις αν πιστεύεις ότι έτσι εύκολα ροκανίζονται τα μέταλλα του busa σου (πέραν του αρχικού στρωσίματος).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα λάδια πέρα από την λίπανση, καθαρίζουν ταυτόχρονα τον κινητήρα από τα κατάλοιπα της λειτουργίας και της καύσης.

Όταν εσύ λοιπόν, αλλάζεις τα λάδια κι είναι διάφανα ακόμα (ή τουλάχιστον δεν είναι μαύρα κατράμι που έτσι είναι το σωστό και υγιές για την μοτοσυκλέτα) το μόνο που καταφέρνεις είναι να μην αφήνεις τα λάδια να κάνουν την δουλειά τους! Δεν τα αφήνεις να σου "πλύνουν" τον κινητήρα πριν τα αλλάξεις, κι αυτό είναι κακό.

Άλεξ το έχεις παρανοήσει το θέμα.

Τα λάδια σου καθαρίζουν τον κινητήρα από τη στιγμή που θα τα βάλεις! Δεν είναι ανάγκη να "μαυρίσουν" για να κάνουν δουλειά, και όποιος στο είπε αυτό κάνει μεγάλο λάθος!

Απλά όσο περισσότερο μένουν στο μοτέρ, τόσο περισσότερο "μαυρίζουν". Τώρα το μη φυσιολογικό είναι να είναι δουλεμένα αρκετά τα λάδια και να μη "μαυρίζουν".

Γιατί αν είναι έτσι που τα λες, για ένα διάστημα από την αλλαγή λαδιών, τα λάδια θα έκαναν "ζημιά" στο μοτέρ...

Δεν είναι έτσι φυσικά. ;)

Αυτό που ισχύει είναι ότι η συντήρηση που προτείνει ο κατασκευαστής, είναι ένας "μέσος όρος" για χρήση εκτός πίστας.

Δεν είναι χαζός ο κατασκευαστής...και να είσαι σίγουρος ότι τα χιλιόμετρα που προτείνει είναι αρκετά κάτω από τα "όρια" ζωής λιπαντικών, μπουζί κτλ...

Ανάλογα με το τι χρήση κάνεις στη μοτοσυκλέτα σου, ανάλογη θα ειναι και η συντήρηση...

Δεν μπορείς πχ να είσαι κάθε σκ πίστα και να τα αλλάζεις κάθε 15.000χλμ!

Αλλά σε καμία περίπτωση δεν κάνεις κακό στο μοτέρ σου, απεναντίας μόνο στην τσέπη σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xtx

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

:kaaaala: :kaaaala: Γιατί δε μπορώ να πω πως το λένε από την καλή τους την καρδιά αυτά? :whistling:

αλλαγη λαδιων η γιαμαχα αναφερει καθε 10.000 για το xt

κι η μοτοδυναμικη προτεινει καθε 5.000. δεν προτεινει κατι υπερβολικο νομιζω

φιλτρο αερα καθε 10.000 αντι καθε 20.000 κλπ

ειναι μεγαλοκαρδοι :tease:

Τροποποιήθηκε από τον yamahito

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton X Shark Speed R

Δημοσιεύτηκε

Ανάλογα με το τι χρήση κάνεις στη μοτοσυκλέτα σου, ανάλογη θα ειναι και η συντήρηση...

Δεν μπορείς πχ να είσαι κάθε σκ πίστα και να τα αλλάζεις κάθε 15.000χλμ!

Για 'μενα αυτη ειναι η σωστη απαντηση.

Πηγα να αλλαξω λαδια μετα απο 5000 χλμ στο Crypton X τελος καλοκαιριου και το λαδι ή καλτερα αυτο που καποτε ηταν λαδι, ηταν σαν πισσα, τερμα παχυρευστο. Ο μηχανικος κοντεψε να χασει τα μαλια του!

Με το σκισιμο που κανω στο μηχανακι, αλλαζω καθε 3-3,5 γιατι αν περιμενω τα 6 εκτος του οτι θα εχει γινει πισσα, απο ενα σημειο και μετα αρχιζει και το καιει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB600F4 HORNET Laverda 1000 JOTA (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εδώ είναι το πόστ που όλοι εμείς οι ειδικοί λέμε την τεκμηριωμένη γνώμη μας; Εδώ; Ας πώ και εγώ την σφυρηλατημένη μέσα από εκατομύρια συντηρήσεις γνώμη μου!

Λοιπόν κανένα κακό δεν κάνεις, αλλά δεν προσφέρεις και τίποτε στην "καλή" σου! Άλλαζε εκεί που λέει ο κατασκευαστής και θα είσαι μια χαρά! Πάλι, αν βίτσιο σου είναι να βγάζεις φρέσκα λάδια από μοτέρ, ποιός είμαι εγώ να σου κόψω την ευχαρίστηση;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εδώ είναι το πόστ που όλοι εμείς οι ειδικοί λέμε την τεκμηριωμένη γνώμη μας; Εδώ; Ας πώ και εγώ την σφυρηλατημένη μέσα από εκατομύρια συντηρήσεις γνώμη μου!

Λοιπόν κανένα κακό δεν κάνεις, αλλά δεν προσφέρεις και τίποτε στην "καλή" σου! Άλλαζε εκεί που λέει ο κατασκευαστής και θα είσαι μια χαρά! Πάλι, αν βίτσιο σου είναι να βγάζεις φρέσκα λάδια από μοτέρ, ποιός είμαι εγώ να σου κόψω την ευχαρίστηση;

+500 :thumbsup: Λογικα κι ο κατασκευαστης κατι θα ξερει! η απορια μου ειναι αν εδω που εχει ζεστη αλλαζουμε λαδια στο μισο χρονο, στην Αλασκα με -40 καθε ποτε;;;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εδω ερχεται το μεγαλο διλημα... πχ σε καθε manual ο κατασκευαστης σου δινει μια ''πληθορα'' λαδιων (σε ιξωδες) να επιλεξεις αναλογα με τις θερμοκρασιες που εχει η χωρα σου/περιοχη σου.

10w-30,10w-40,15w-50 κτλ κτλ... ΔΕΝ αναφερει ομως καπου οτι αναλογως το ιξωδες ή την χωρα θα κανεις πιο συχνα σερβις σωστα;

Γιατι λοιπον εμεις εδω και συγκεκριμενα στην ΥΑΜΑΗΑ (για τις αλλες εταιριες δεν γνωριζω) αλλαζουμε κατα 50% νωριτερα τα λαδια;

50% νωριτερα ειναι πολυ νωρις που τι σημαινει;

50% πιο συχνη επισκεψη στον μαστορα (ανευ λογου κανονικα)

50% πιο συχνο αδειασμα τσεπης ( το πιο σημαντικο) και αμα θελετε εχει και συνεχεια.

Θα μου πεις ετσι θελει η ΥΑΜΑΗΑ ελλαδας και αν δεν το κανεις εχασες την εγγυηση thumbsdown.gif αλλα αυτο ας μην το αναλυσουμε.

Τωρα ισως καποιος με ρωτησει εσυ τελικα τι κανεις;

Εγω λοιπον απο τοτε που διαβασα καλα το αγγλικο manual σταματησα να τα αλλαζω καθε 5000 και το γυρισα στις 7000 για να δω τι διαφορα θα δω...

με τα λαδια που φορουσα τοτε καταλαβα οτι ηταν μια χαρα.. πολυδουλεμενα μεν αλλα αντεχαν λιγο ακομα..

αρα;

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova 125i (125cc) Caberg Breeze Honda

Δημοσιεύτηκε

Ξέρετε τι τέστ αντοχής περνάνε πρίν βγούν στο εμπόριο?

Αυτά που κάνουμε εμείς δεν είναι τίποτε...

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ δεν χρειάζεται να τρέχουμε νωρίτερα του κανονικού στις αντ/πείες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Και εγω πιστευω οτι απο τη στιγμη που λειτουργεις σε κανονικες συνθηκες οδηγησης τη μοτοσυκλετα δε χρειαζετε να κανεις συχνοτερα τα προγραματισμενα σερβις που δινει ο κατασκευαστης. Αν τη λειτουργεις σε πιο extreme συνθηκες οπως οριακη οδηγηση σε πιστα ή στο δρομο με συνεχεις ανοιγματα στους κοφτες, τοτε χρειαζετε πιο εντατικος ελεχγος στα σημεια και αναλογα την φθορα να κρινει ο μηχανικος σου αν χρειαζετε να αντικαταστησεις κατι πιο συντομα αποτι προβλεποταν.

Αντιθετα θα σου προτεινα αντι για συχνοτερα σερβις να κανεις σωστοτερα τα σερβις. Τι εννοω?

Κατι που αρκετοι μαστορες δεν κανουν και ακομα περισσοτεροι ιδιοκτητες αποφευγουν λογω κοστους.

Αλαγη καθε 2 χρονια λαδια αναρτησεων.

Αλαγη υγρα φρενων καθε χρονο.

Ελεγχος και αν χρειαζετε ρυθμιση βαλβιδων στα χιλιομετρα που λεει ο κατασκαυαστης. (προσωπικη γνωμη ειναι να το κανεις νωριτερα αποτι λεει ο κατασκευαστης)

Αντικατασταση παραφλου στην ωρα τους και οταν γινει αντικατασταση παραφλου ψυγειου να σιγουρευτεις οτι θα σου βαλει ενα σωστο και οχι οποιοδηποτε παραφλου των 5-10 ευρω που θα σου κανει ζημια μακροχρονια.

Ελεχγος και καθαρισμος τρομπα βενζινης απο κατακαθια του ντεποζιτου.

Αυτες ειναι καποιες εργασιες που οι μαστορες αποφευγουν γιατι ειναι χρονοβορες.

Αν παλι θες να κανεις νωριτερα τα σερβις στρογγυλεψε το και καντα καθε 5000.

Τροποποιήθηκε από τον Mamatos
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Οποιος εχει χρηματα για πέταμα σε περιττα σερβις,παρακαλειτε να μου τα δωσει..... :closedeyes:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα