raven21gr

Super car made in Greece by korres

15 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda cbf 600 s abs AGV Air Tech Ducati monster (1100cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

νέο πρωτοποριακό αυτοκίνητομε το όνομα 'YASSOU' που πάει παντού με αξιώσεις κατασκεύασε ο Δημήτρης Κορρές χρησιμοποιόντας πλαισιο απο citroen 2cv κινητήρα hayabusa και ένα πρωτοποριακό σύστημα αναρρτήσεων που μπορεί να δράσει σε κάθε τροχό ξεχωριστά

ενδεικτικά αναφέρω αυτό το σύνδεσμο

και αυτό το

Τροποποιήθηκε από τον ALX

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Νομιζω οτι ειναι παλαιοτερη η εκδοση αυτη που αναφερεται, το περιοδικο Ignition ειχε αναλυτικη παρουσιαση ολης της σειρας εξελιξης του οχηματος. Τελικα το busa ηταν.. πολυ αδυναμο για το αυτοκινητο που εξελιξαν και οι αναρτησεις ειναι απλα εμπνευσμενες απο 2CV, το πλαισιο ουδεμια σχεση.Το βιντεο με τα λαστιχα ειναι απλα απιστευτοο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR-250R Marushin

Δημοσιεύτηκε

Με έχει κάνει βόλτα ο τρελός με ένα προηγούμενο concept του, στις χαράδρες της Πεντέλης. Τότε φορούσε έναν κινητήρα suzuki 600 (δεν θυμάμαι από ποιο μοντέλο).

Εντάξει... ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΖΩΗΣ. Τίποτ'άλλο! Ο άνθρωπος είναι για αλλού...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 690

Δημοσιεύτηκε

Απλα εντυπωσιακο.. :respekt:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Καταπληκτικό!!!!! Δεν το είχα ξαναδεί!!! Μπράβο στο παλικάρι! :worshippy::respekt:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha tdm 900 Shoei XR 1100 Triumph tigerrr.. (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

MMm..Να πω την αληθεια πριν μερικες μερες που πηγα Λαυριο σε αγωνες drift, είδα αυτοκινητο διαγωνιζομενου ελληνικης κατασκευης, πολυ πιο εντυπωσιακο.Παρ΄ολα αυτα , τα εφτυσε στη μεση του αγωνα.Ηταν παντως τουρμπο-τσαρτζντ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξερω τι ειδες, αλλα το συγκεκριμενο ανεβαινει κατακορυφους τοιχους σχεδον και ταυτοχρονα ειναι σταθερο στα 200 :surrender: Αν δεις την αναλυση αναρτησεων στα τευχη που ειπα θα μεινεις, πολυ πρωτοποριακο :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

εχει κανει απιστευτα πραγματα ο ανθρωπος

αυτο που δεν μπορω με τιποτα να καταλαβω ειναι γιατι στον διαολο δεν εχει παει "μπροστα"?γιατι δεν εχει κανει κατι να κανει το μπαμ?γιατι δεν τον εχουν παρει απο καποια αυτοκινητοβιομηχανια η απο καπου τελος παντων?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

εχει κανει απιστευτα πραγματα ο ανθρωπος

αυτο που δεν μπορω με τιποτα να καταλαβω ειναι γιατι στον διαολο δεν εχει παει "μπροστα"?γιατι δεν εχει κανει κατι να κανει το μπαμ?γιατι δεν τον εχουν παρει απο καποια αυτοκινητοβιομηχανια η απο καπου τελος παντων?

Δε θελει πολυ σκεψη...he lives in fuckin Greexe,,,Τι να παει μπροστα...Οπως πηγε και το πρωτο ηλεκτρικο αυτοκινητο, δεκαετιας 60 στο Νεωριο της Συρου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

ετσι ακριβως οπως εμεινε και ο Λεφας ανεκμεταλλευτος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

τι ωραίο θέμα ................και πόσο πονάει να βλέπεις ένα διαμάντι πεταγμένο στα σκουπίδια

θυμάμαι σαν χθες που πρωτοδιάβασα γι' αυτό (και ας περασαν χρόνια) , και έκανα όνειρα .........

και δυο λόγια για αυτό το πανέμορφο , πανέξυπνο όχημα

Το yassoy -όπως ονομάστηκε αργότερα- δεν έχει καμιά σχέση με το ντεσεβό , και ούτε έχει χτιστεί πάνω στο πλαίσιο του , έχει πλαίσιο απο χωροδικτύωμα κινητήρα στο κέντρο (ο πρωτος απο χαγιαμπούσα και στη συνέχεια απο μπε μ βε σειράς Κ) (στη συνέχεια και απ' όσο μπορώ να ξέρω κατασκευάστηκε και άλλο πιο μεγάλο σε μέγεθος και με κινητήρα απο νισάν 340Ζ)

για τα πρώτα δύο λοιπόν υπήρχαν δύο σασμάν ένα αυτό της μηχανής -σειριακό 6- και ένα ακόμη με 4 ταχύτητες +όπισθεν -το σύνολο 24 +6-

αυτό όμως που έκανε τη διαφορά απο κάθε άλλο αυτοκίνητο ήταν οι αναρτήσεις σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να κινηθεί σε όλα τα εδάφη , απο πίστα ταχύτητας -απέχοντας λίγα εκατοστά απο την άσφαλτο- εως τις πλαγιές των βουνών εκεί που μόνο 4χ4 κι' αυτά με ειδικές αναρτήσεις -αφού με ένα μηχανισμό μπορούσε να σηκωθεί ψηλά απ' το έδαφος χωρίς όμως να χάσει την ενδοτικότητα η ανάρτηση- το "μυστικό" ήταν -περα απο το μηχανισμό ανύψωσης- ήταν η διαγώνια αντιστήριξη των τροχών υπήρχαν δλδ δύο ράβδοι που ένωναν κατα κάποιο τρόπο διαγώνια τους τροχούς , με τέτοιο τρόπο ώστε όταν ο μπροστά εξωτερικός τροχός σε μια στροφή συμπιεζόταν "τραβούσε" και τον πίσω εσωτερικό -τον διαγώνια απέναντι- περιορίζοντας έτσι τη μεταφορά μάζας , όπως και στο φρενάρισμα αντι να γείρει μπροστά αυτό "καθόταν" κάτω

στο βίντεο μάλιστα μέσα στη χωμάτινη πίστα φαίνεται ο τρόπος που περνά πάνω απ' τα λάστιχα

χίλιες φορές κρίμα ...............

Με έχει κάνει βόλτα ο τρελός με ένα προηγούμενο concept του, στις χαράδρες της Πεντέλης. Τότε φορούσε έναν κινητήρα suzuki 600 (δεν θυμάμαι από ποιο μοντέλο).

Εντάξει... ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΖΩΗΣ. Τίποτ'άλλο! Ο άνθρωπος είναι για αλλού...

τώρα ΖΗΛΕΨΑ !!! :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

εχει κανει απιστευτα πραγματα ο ανθρωπος

αυτο που δεν μπορω με τιποτα να καταλαβω ειναι γιατι στον διαολο δεν εχει παει "μπροστα"?γιατι δεν εχει κανει κατι να κανει το μπαμ?γιατι δεν τον εχουν παρει απο καποια αυτοκινητοβιομηχανια η απο καπου τελος παντων?

ένας απ' τους λόγους είναι οτι οι εταιρίες μπορούν να περιμένουν αυτά τα 20 χρόνια που χρειάζονται ώστε να λήξει η πατέντα (κάτι τέτοιο άλλωστε δεν έκανε και μπε εμ βε με το τηλελεβερ ; )

για την ιστορία πάντως κάτι πήρε τ' αυτί μου οτι τον πλησίασαν απο ξένο κράτος για κατασκευή ελαφρού στρατιωτικού οχήματος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Ισχυει αυτο που λες περι ξενου κρατους.

Εκτος των της πατεντας, σε ευρεια κλιμακα ποτε δεν θα μπορουσε να υιοθετηθει η ιδεα του Κορρε, οχι γιατι δεν ειναι αποδοτικη, αλλα επειδη δεν ειναι cost effective. Πλεον, μετα απο τοσα χρονια εξελιξης, στον κατασκευαστη δεν κοστιζει παρα ψιχουλα να 'πεταξει ενα McPherson' στο νεο του μοντελο.

Ωστοσο, θεωρω πως η περιορισμενη παραγωγη του οχηματος του απευθυνομενη στους λιγους εχοντες θα ηταν επιτυχημενη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fazer s2 Suzuki /GSX-S/BusaGen2

Δημοσιεύτηκε

Εφτασε η ωρα για τον Δημητρη να δει το παιδι του να ζωντανευει!  

http://epitrohon.gr/korres-p4-in-production-2019/

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα