janabetis

Crosstourer 1200 Honda Crosstourer 1200 (V4X)


530 μηνύματα σε αυτό το θέμα

KTM 1190 RC8 Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Δυνατές φήμες για τον αντικαταστάτη του Varadero, είχαν ξεκινήσει αρκετό καιρό πριν παρουσιαστεί καν το νέο VFR1200F. Σήμερα η Honda ρίχνει λάδι στην φωτιά κατοχυρώνοντας επίσημα τα δικαιώματα για την ονομασία "V4X"!

Ο V4 κινητήρας μπορεί να μην αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα για ένα mega-on/off.. όμως αυτό φαίνεται πως σκέφτεται η Honda για να επανέρθει στην αγορά αντιμέτωπη με το R1200GS και το Multistrada.

Πριν από ένα χρόνο περίπου η Honda είχε παραδεχτεί πως εργάζεται αργά αλλά σταθερά για τον αντικαταστάτη. Τότε, ανεπίσημες πηγές μέσα από το εργοστάσιο αναφέρθηκαν στο project σαν VFR1200X. Σήμερα η Honda κατοχυρώνει το "V4X"... δεν πιστεύω πως μπορεί να είναι άλλο..

Ας σημειωθεί παράλληλα, πως μαζί με το V4X κατοχύρωσε και την ονομασία "Crossrunner" για ακριβώς την ίδια περιγραφή προϊόντων.. :whistling:

Πάντως με αυτόν τον κινητήρα σαν βάση.. φαίνεται ξεκάθαρα πως η διάθεση της είναι ένα βαρύ, στιβαρό και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης μηχανάκι.. είδωμεν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Aντε επιτελους να δουμε.. Πολυ αργησαν!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati 800ss Shoei XR 1000 Ducati 1098r (1098cc)

Δημοσιεύτηκε

εν αναμονη αποτελεσματων...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Άντε καιρός ήταν...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

Η ΚΤΜ πότε θα βγάλει το 1190 Adventure??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 RC8 Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Η ΚΤΜ πότε θα βγάλει το 1190 Adventure??

Η ΚΤΜ πρέπει να βγάλει ένα 690 Adventure με 60 άλογα και 24 λίτρα ντεπόζιτο... αλλά αυτό είναι ολόκληρο άλλο τόπικ :P

Γμτ, έχω φάει όλο το διαδίκτυο μπας και βρω κανά draft από το v4x.. αλλά @@. Πηγές αριστερά δεξιά μιλάνε για 2012 γκρρ..

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Ήμουνα νιός και γέρασα....................

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 RC8 Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Σίγουρα μακριά από την πραγματικότητα μεν.. αλλά ας ρίξουμε λίγο λαδάκι στην φωτιά..

honda-varadero-v4-2011_1.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Κι εδώ άξονα βλέπω :2funny:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot Jet Force (125cc) Nolan N-Com Peugeot Jet-force (125cc)

Δημοσιεύτηκε

H τάση είναι για dowsize και αυτοί αυξάνουν κυβικά και κυλινδρους; :uglystupid2:

Που είσαι Μαθουσάλα να τους τα ψάλεις! (Μόνο κανένας ψάλτης μη πλακώσει!)

Μου θυμίζει την πορεία των εκδόσεων αυτοκινήτων περασμένης δεκαετίας που όλο μεγάλωναν...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 990 ADV Shoei XR 1000 KTM 1190 adv (1190cc)

Δημοσιεύτηκε

χλωμο να δουμε v4 στο νεο varadero,το βαρος που θα φτασει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xl1000v (1000cc) HJC HQ-1 Carbon MV Agusta f4750 (749cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτή η φώτο κυκλοφορεί τουλάχιστον 4 χρόνια τώρα.........

Εχει παλιώσει πια. Καμιά άλλη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

μονο εμενα μου φαινετε εντελως μαλακια η συγκεκριμενη επιλογη μοτερ, για αυτη την κατηγορια μοτοσυκλετων??

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW HP2 Sport (AX-1cc)

Δημοσιεύτηκε

Aντε επιτελους να δουμε.. Πολυ αργησαν!

Οπως παντα... :grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

το πάνε για 350 κιλά χωρίς υγρα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Οπως παντα... :grin:

...........τα τελευταία χρόνια...............

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Ολα τα μεγάλα on-off γίνονται σιγά σιγά 1200άρια. Για να μπορούν να δικαιολογήσουν την υψηλότερη τιμή στην οποία θα πωλούνται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati MTS Arai RX-7 Corsair Ducati DESMOSEDICI RR

Δημοσιεύτηκε

Ολα τα μεγάλα on-off γίνονται σιγά σιγά 1200άρια. Για να μπορούν να δικαιολογήσουν την υψηλότερη τιμή στην οποία θα πωλούνται.

..για να χτυπησουν το GS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

..για να χτυπησουν το GS

Μπαααααααααα, αυτό "χτυπιέται" απο μόνο του............ :lipssealed:

Σοβαρά τώρα, το ανέβασμα στα κυβικά είναι ο εύκολος (και ολιγοέξοδος) τρόπος. Δεν ξέρω αν αυτό το δρόμο ακολουθήσει και η Honda, πάντως η επιθυμία πολλών μοτοσυκλετιστών (και όχι ποζεράδων) είναι ο υπάρχων κινητήρας ανεβασμένος στα 110 - 115 άλογα, ελάφρωμα κατα είκοσι με εικοσιπέντε κιλά, σοβαρές αναρτήσεις απο μαμά και, το κυριώτερο, made in Japan. Όλα αυτά όμως κοστίζουν ίσως περισσότερο απο το να πετάξεις έναν έτοιμο detuned κινητήρα (του VFR 1200 εν προκειμένω) πάνω σε ένα μάτσο νεροσωλήμες, να το σκεπάσεις με όμορφα πλαστικά και άγρια χρώματα, να φτάσεις τα 300 κιλά πλήρης υγρών, και το αποτέλεσμα να το βαφτίσεις "νεα κατηγορία super duper - sport terrain - samaidi hrats".............

Βέβαια, ό,τι και να βγάλει, πολλοί "συντάκτες ειδικού τύπου" θα βγούν να το υμνήσουν και πολλοί επίσης θα τρέξουν να το πάρουν, το αν θα αξίζει όμως είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.

Προσωπικά εύχομαι για το πρώτο σενάριο .............................. δεν κρατάω όμως και την αναπνοή μου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zephyr (750cc)

Δημοσιεύτηκε

δυο κιλινδροι πιστευω φτανουν για ενα on off.

αυτοι τωρα ειδαν το multistrada που ειναι δυνατο και σου λεει αφου εχουμε το μοτερ του vfr 1200 δε το βαζουμε πανω..

περιπτωση αποτυχιας.. το μοτερ του vfr, 300 κιλα χωρις υγρα, γτπ αναρτησεις, περιφεριακα - ηλεκτρονικα περιττα συστηματα..

περιπτωση επιτυχιας.. 1200cc v2, μεγαλο τεποζιτο, μικρο βαρος, παραπανω αλογα εστω και 5 απο τα υπολοιπα της κατηγοριας gs κλπ. μαζεμενες διαστασεις να μην ξεπερασει δηλαδη το βαραντερο, και βεβαια made in japan :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp

Δημοσιεύτηκε

Εγώ παιδιά ελπίζω να το βγάλει με τον V4. Γιατί;

α. Ένα μοτέρ 1200 κ.εκ που βγάζει 170 άλογα και 12 κιλά ροπής από πολύ χαμηλές στροφες θα είναι αθάνατο σε on off με 120 άλογα και ροπάτο απο τις 1000 στροφές.

β. Ο V4 είναι πιο ελαφρύς από τον V2 του Varadero. Σε όλα είναι καλύτερος.

γ. Να υπαρξει ποικιλία στην κατηγορία. Θες μπόξερ παίρνεις bmw , θες εγκάρσιο V παίρνεις MotoGuzzi, θες δικύλινδρο σε σειρά Yamaha, θες V2 παιρνεις Suzuki, θές L2 παίρνεις Ducati, Θες τρικύλινδρο σε σειρά παιρνεις Triumph.Γιατί τότε η Honda να μην βάλει τον V4 να κάνει την διαφορα; Δεν λέμε όλοι ότι συνέχεια βγάζουν τα ίδια και τα ίδια; να η ευκαιρία της honda....

δ. θα βοηθήσει στην επίτευξη οικονομίας κλίμακας με την χρησιμοποίηση του σε περισσότερα μοντέλα εκτός του VFR.

Προσωπικά ελπίζω να κατασκευάσουν ένα κορυφάιο τεχνολογικά μηχανάκι(DCT,κτλ) που να αντιπροσωπέυει την Honda. Οι γερμανοί της bmw είναι καλύτεροι και πιο προηγμένοι τεχνολογικά από τους γιαπώνέζους; Μπά... Ούτως η άλλως η αγορά έχει επιβραυέυσει την bmw. H BMW έχει πουλήσει τοσα 1200gs όσα όλες οι προηγούμενες γενιές gs μαζί με τα varadero,vstrom ,990 advenure,tiger. Εκεί είναι το χρήμα....

Όσο για το βάρος φυσικά και δεν πρέπει να είναι πολύ ελαφρύ. Μα καλά ποιος πάει στο χώμα για enduro με μηχανάκι 1200 κ.εκ.; Στο dakar τρέχουν με 1200; Τα μηχανάκια αυτά έχουν φτιαχτεί για τουρισμο περιπετειώδες στην άσφαλτο.(παρατηρείστε τις διαφημίσεις των εταιριών).Όποιος θέλει ον οφ με περισσότερο οφ να πάρει 800άρι. Η υποδύναμη τους φτάνει για ότιδήποτε αλλιώς αν δεν του φτάνει να παει για δοκιμαστης στην KTM. Ένα μηχανάκι με την φιλοσοφία της KTM δεν γινεται να έχει πωλήσεις σε ένα γενικό κατασκευαστή και αυτο που ενδιαφέρει τουλάχιστον την Honda και κάθε Honda είναι να πουλήσει τα μηχανάκια σε όσους περισσότερους αναβάτες μπορεί και όχι μόνο στους χεράδες. Η μαγκιά της honda θα είναι να κάνει χωμάτινο και ελαφρύ το transalp και οχι το varadero. Οταν θες το μηχανάκι να είναι καλό σε τουριστική χρήση πρέπει να είναι βαρύ( βλέπε vfr800,1150 gs , varadero ktl.). Οι κατοχοι 1150 gs διαμαρτύρονται ότι το 1200 είναι νευρικό λόγω βάρους σε ταξίδι σε σχέση με το 1150.Να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία που έχουν όυτως ώστε να εκμεταλευτουν τα πλεονεκτήματα του βάρους και να μειώσουν όσο το δυνατόν τα μειονεκτήματα του ,όπως έγινε στο super tenere. Τελος πάντων ελπίζω να παρουσιαστεί στην eicma ούτως ώστε να υπάρξει ανταγωνισμός στην κατηγορία των mega on-off.

ΥΓ. Το KTM 990 adventure είναι 240 κιλά πλήρης υγρών....

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ παιδιά ελπίζω να το βγάλει με τον V4. Γιατί;

α. Ένα μοτέρ 1200 κ.εκ που βγάζει 170 άλογα και 12 κιλά ροπής από πολύ χαμηλές στροφες θα είναι αθάνατο σε on off με 120 άλογα και ροπάτο απο τις 1000 στροφές.

β. Ο V4 είναι πιο ελαφρύς από τον V2 του Varadero. Σε όλα είναι καλύτερος.

γ. Να υπαρξει ποικιλία στην κατηγορία. Θες μπόξερ παίρνεις bmw , θες εγκάρσιο V παίρνεις MotoGuzzi, θες δικύλινδρο σε σειρά Yamaha, θες V2 παιρνεις Suzuki, θές L2 παίρνεις Ducati, Θες τρικύλινδρο σε σειρά παιρνεις Triumph.Γιατί τότε η Honda να μην βάλει τον V4 να κάνει την διαφορα; Δεν λέμε όλοι ότι συνέχεια βγάζουν τα ίδια και τα ίδια; να η ευκαιρία της honda....

δ. θα βοηθήσει στην επίτευξη οικονομίας κλίμακας με την χρησιμοποίηση του σε περισσότερα μοντέλα εκτός του VFR.

Προσωπικά ελπίζω να κατασκευάσουν ένα κορυφάιο τεχνολογικά μηχανάκι(DCT,κτλ) που να αντιπροσωπέυει την Honda. Οι γερμανοί της bmw είναι καλύτεροι και πιο προηγμένοι τεχνολογικά από τους γιαπώνέζους; Μπά... Ούτως η άλλως η αγορά έχει επιβραυέυσει την bmw. H BMW έχει πουλήσει τοσα 1200gs όσα όλες οι προηγούμενες γενιές gs μαζί με τα varadero,vstrom ,990 advenure,tiger. Εκεί είναι το χρήμα....

Όσο για το βάρος φυσικά και δεν πρέπει να είναι πολύ ελαφρύ. Μα καλά ποιος πάει στο χώμα για enduro με μηχανάκι 1200 κ.εκ.; Στο dakar τρέχουν με 1200; Τα μηχανάκια αυτά έχουν φτιαχτεί για τουρισμο περιπετειώδες στην άσφαλτο.(παρατηρείστε τις διαφημίσεις των εταιριών).Όποιος θέλει ον οφ με περισσότερο οφ να πάρει 800άρι. Η υποδύναμη τους φτάνει για ότιδήποτε αλλιώς αν δεν του φτάνει να παει για δοκιμαστης στην KTM. Ένα μηχανάκι με την φιλοσοφία της KTM δεν γινεται να έχει πωλήσεις σε ένα γενικό κατασκευαστή και αυτο που ενδιαφέρει τουλάχιστον την Honda και κάθε Honda είναι να πουλήσει τα μηχανάκια σε όσους περισσότερους αναβάτες μπορεί και όχι μόνο στους χεράδες. Η μαγκιά της honda θα είναι να κάνει χωμάτινο και ελαφρύ το transalp και οχι το varadero. Οταν θες το μηχανάκι να είναι καλό σε τουριστική χρήση πρέπει να είναι βαρύ( βλέπε vfr800,1150 gs , varadero ktl.). Οι κατοχοι 1150 gs διαμαρτύρονται ότι το 1200 είναι νευρικό λόγω βάρους σε ταξίδι σε σχέση με το 1150.Να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία που έχουν όυτως ώστε να εκμεταλευτουν τα πλεονεκτήματα του βάρους και να μειώσουν όσο το δυνατόν τα μειονεκτήματα του ,όπως έγινε στο super tenere. Τελος πάντων ελπίζω να παρουσιαστεί στην eicma ούτως ώστε να υπάρξει ανταγωνισμός στην κατηγορία των mega on-off.

ΥΓ. Το KTM 990 adventure είναι 240 κιλά πλήρης υγρών....

Καλως ηρθες φιλε και συγχαρητηρια, ακουσαμε και μια λογικη αποψη για την κατηγορια γιατι μεχρι τωρα οι πιο πολλοι ψαχνουν πολλα αλογα και λιγα κιλα (μαλλον ειναι κρυφοπιστιαρηδες) :P

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada (1100cc) Piaggio Beverly 350 ST

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σοβαρά τώρα, το ανέβασμα στα κυβικά είναι ο εύκολος (και ολιγοέξοδος) τρόπος. Δεν ξέρω αν αυτό το δρόμο ακολουθήσει και η Honda, πάντως η επιθυμία πολλών μοτοσυκλετιστών (και όχι ποζεράδων) είναι ο υπάρχων κινητήρας ανεβασμένος στα 110 - 115 άλογα, ελάφρωμα κατα είκοσι με εικοσιπέντε κιλά, σοβαρές αναρτήσεις απο μαμά και, το κυριώτερο, made in Japan. Όλα αυτά όμως κοστίζουν ίσως περισσότερο απο το να πετάξεις έναν έτοιμο detuned κινητήρα (του VFR 1200 εν προκειμένω) πάνω σε ένα μάτσο νεροσωλήμες, να το σκεπάσεις με όμορφα πλαστικά και άγρια χρώματα, να φτάσεις τα 300 κιλά πλήρης υγρών, και το αποτέλεσμα να το βαφτίσεις "νεα κατηγορία super duper - sport terrain - samaidi hrats".............

Βέβαια, ό,τι και να βγάλει, πολλοί "συντάκτες ειδικού τύπου" θα βγούν να το υμνήσουν και πολλοί επίσης θα τρέξουν να το πάρουν, το αν θα αξίζει όμως είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.

Προσωπικά εύχομαι για το πρώτο σενάριο .............................. δεν κρατάω όμως και την αναπνοή μου.

:yes: :yes: :yes:

Τροποποιήθηκε από τον vittorio

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μπαααααααααα, αυτό "χτυπιέται" απο μόνο του............ :lipssealed:

Σοβαρά τώρα, το ανέβασμα στα κυβικά είναι ο εύκολος (και ολιγοέξοδος) τρόπος. Δεν ξέρω αν αυτό το δρόμο ακολουθήσει και η Honda, πάντως η επιθυμία πολλών μοτοσυκλετιστών (και όχι ποζεράδων) είναι ο υπάρχων κινητήρας ανεβασμένος στα 110 - 115 άλογα, ελάφρωμα κατα είκοσι με εικοσιπέντε κιλά, σοβαρές αναρτήσεις απο μαμά και, το κυριώτερο, made in Japan. Όλα αυτά όμως κοστίζουν ίσως περισσότερο απο το να πετάξεις έναν έτοιμο detuned κινητήρα (του VFR 1200 εν προκειμένω) πάνω σε ένα μάτσο νεροσωλήμες, να το σκεπάσεις με όμορφα πλαστικά και άγρια χρώματα, να φτάσεις τα 300 κιλά πλήρης υγρών, και το αποτέλεσμα να το βαφτίσεις "νεα κατηγορία super duper - sport terrain - samaidi hrats".............

Βέβαια, ό,τι και να βγάλει, πολλοί "συντάκτες ειδικού τύπου" θα βγούν να το υμνήσουν και πολλοί επίσης θα τρέξουν να το πάρουν, το αν θα αξίζει όμως είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.

Προσωπικά εύχομαι για το πρώτο σενάριο .............................. δεν κρατάω όμως και την αναπνοή μου.

Σωστος! :clapping2::thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον yamahakias666

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati MTS Arai RX-7 Corsair Ducati DESMOSEDICI RR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οταν θες το μηχανάκι να είναι καλό σε τουριστική χρήση πρέπει να είναι βαρύ( βλέπε vfr800,1150 gs , varadero ktl.). Οι κατοχοι 1150 gs διαμαρτύρονται ότι το 1200 είναι νευρικό λόγω βάρους σε ταξίδι σε σχέση με το 1150.Να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία που έχουν όυτως ώστε να εκμεταλευτουν τα πλεονεκτήματα του βάρους και να μειώσουν όσο το δυνατόν τα μειονεκτήματα του ,όπως έγινε στο super tenere

αν δεν σου κανει κοπο κανεις μια τεχνικη μικροαναλυση γιατι δεν γνωριζω τα αγαθα του βαρους

Τροποποιήθηκε από τον DESMOLUPO
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα