janabetis

Ο Bill Gates επενδύει σε δίχρονη τεχνολογία!

25 μηνύματα σε αυτό το θέμα

KTM 1190 RC8 Αλλος

Δημοσιεύτηκε

9527.jpg

Σύμφωνα με πηγές του visordown.com ο Gates ετοιμάζεται να επενδύσει σε εταιρεία, στόχος της οποίας είναι η επιστροφή σε οικονομικούς και αξιόπιστους δίχρονους κινητήρες.

9526.jpg

BILL GATES has joined the list of technology big hitters who are investing in green technology.

Gates and Sun Microsystems co-founder Vinod Khosla have jointly invested £23.5 million into Detroit-based firm EcoMotors who are developing a two-stroke engine called OPOC.

The engine technology uses a twin-opposed cylinder layout and claims to make vehicles up to 50% more efficient. The OPOC engine is also half the size and weight of a conventional engine.

The firm aims to produce a car later on in 2010 that will return over 100mpg. It's thought a design for a motorcycle is also in progress.

Gates said: “EcoMotors has developed a promising technology that could help reduce levels of greenhouse gas emissions in a low-cost, globally relevant way.”

Read more: http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/bill-gates-invests-in-2-stroke-engine-tech/12679.html#ixzz0tjK6ko00

9528.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Τι είναι αυτό? Εναλλακτικό δίχρονο boxer? :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Bandit SA (650cc) HJC R-PHA10 Kawasaki Z1000SX (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Και θα αντέξει η μπιέλα των απομακρυσμένων εμβόλων??? 4κύλινδρο δίχρονο??? (Αν και είναι δικύλινδρο-τετραπίστονο...!!!!)

Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι...! :uglystupid2: :uglystupid2:

Άσε τον εξωτερικό σύνδεσμο του έκκεντρου πείρου των απομακρυσμένων με τις μπιέλες... Η σκέψη πάντως της μίας έκρηξης για δύο έμβολα είναι μαμάτη...

Εδιτ: Άκυρο για τον πείρο. Βγάζουν δύο μπιέλες ανά έμβολο... Καλοοοοοοοο!

Τροποποιήθηκε από τον alexport

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Άσε ρε...........αυτός θα φτιάξει το μοτεράκι και ένα χρόνο αφού το αγοράσουμε θα "κλειδώσει" δεν θα παίρνει μπροστά και θα σου βγάζει στο καντράν του κοντερ ένδειξη "Τα Win7 που έχεις σπιτι σου δεν είναι genuique, Παρακαλώ κάντε Upgrade σε 2Τ 4cylinders για να προχωρήσετε"....και αφού το κάνεις και είσαι μέσα στη καύλα να το καβαλήσεις........σου πετάει μαύρη οθόνη και ένδειξη ¨"πέσατε θύμα πειρατείας (τα win7 στο σπίτι κουφάλα ακόμα να τα αγοράσεις original Και τρέχεις κόπιες?)".

Φώναζεις τεχνικό Η/Υ και δικτύων και αφού παλέψει με τα κύματα 40 ώρες του πετάει και μια blue screen κρασαρίσματος έτσι για να γουστάρει και σου λέει φίλε....ο εγκέφαλος τρέχει σε Motowindows version 2....είναι ΓΤΠ....θα πρέπει να του κάνω φορμάτ να τρέξει ΜοτοΜαc....

Το έχω δει το έργο.........είναι μεγάλη σουπιά ο Μπίλ!!!!_zeppelin.gif_zeppelin.gif_zeppelin.gif_zeppelin.gif_zeppelin.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 RC8 Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Χμμ.. "πράσινη τεχνολογία"...

Εμένα γιατί μου φαίνεται σαν ακόμη μία (μέσα σε άλλες) απεγνωσμένη προσπάθεια να κάνουμε πιο "ελκυστικό" ότι καταναλώνει καύσιμο;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR 200 Fox V2 Yamaha R6 2006+ (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπραβο ρε Bill!!! Βουρ για τα διχροναααα!!! :clapping2: :clapping2: :thumbsup: :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada (1100cc) Piaggio Beverly 350 ST

Δημοσιεύτηκε

...και που θα χωράει τέτοιο πλάτος μοτέρ εκτός απο ελικόπτερα και άρματα? ΟΕΟ? :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki vstrom (650cc)

Δημοσιεύτηκε

τεχνολογια του 1800

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R1200R Shoei XR 1000

Δημοσιεύτηκε

Ρε μην κολλάτε, με ένα από restart θα τρέχει μια χαρά.

Θα του αλλάζεις και μια κάρτα γραφικών για να γράφει καλύτερα στην άσφαλτο....

Πάντως μην εκπλαγείτε αν δείτε επεξεργαστή boxer στα καινούρια PC......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT600E Honda Αφρικάνα (750cc)

Δημοσιεύτηκε

και θα το χακάρουμε να ανεβάσουμε ίππους

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R1200R Shoei XR 1000

Δημοσιεύτηκε

Άσε που θα μπορείς να κατεβάζεις από torrent sites και ανταλλακτικά - αξεσουάρ χωρίς να πληρώνεις μια....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

αντιπροσωπία θα είναι το πλαίσιο και εξουσιοδοτημένο γκαράζι για σέρβισι το Multirama?

Xωρίς πλάκα πάντως................μπορεί να βγάλουν κανά τρελό μοτεράκι από την όλη ιστορία

Τροποποιήθηκε από τον lavazutra

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Μάστορας: Βάρεσε μπιέλα το μηχανάκι σου.

Ιδιοκτήτης: Ποια από τις 6;

Μάστορας: Για την νούμερο 3 το κόβω αλλά πρέπει να το ανοίξουμε για να δούμε. :whistling:

Για την θεωρία του συγκεκριμένου κινητήρα δεν ξέρω αλλά ενδέχεται οι εξελιγμένες μέθοδοι παραγωγής να επιτρέπουν πλέον την κατασκευή του.

Ενδιαφέρον έχει.

Να δω πως θα λύσουν το πρόβλημα της διχρονίλας στα ρούχα!!!

Για μοτό γιατί να μην γίνει V; Μηχανικά εφικτό μου φαίνεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT600E Honda Αφρικάνα (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα πρέπει να του βάλω και αντιβάιρους γιατί μπορεί να κολλήσω ιούς. :_innocent:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton X KTM

Δημοσιεύτηκε

Αυτος δεν εχει τι να κανει τα λεφτα του και ειπε να ασχοληθει και με διχρονα??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati 1198 R Corse Shoei X-Eleven Ducati d16 (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Και θα αντέξει η μπιέλα των απομακρυσμένων εμβόλων??? 4κύλινδρο δίχρονο??? (Αν και είναι δικύλινδρο-τετραπίστονο...!!!!)

Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι...! :uglystupid2: :uglystupid2:

Άσε τον εξωτερικό σύνδεσμο του έκκεντρου πείρου των απομακρυσμένων με τις μπιέλες... Η σκέψη πάντως της μίας έκρηξης για δύο έμβολα είναι μαμάτη...

Εδιτ: Άκυρο για τον πείρο. Βγάζουν δύο μπιέλες ανά έμβολο... Καλοοοοοοοο!

Τα πάντα είναι θέμα μελέτης αντοχής υλικών

...και που θα χωράει τέτοιο πλάτος μοτέρ εκτός απο ελικόπτερα και άρματα? ΟΕΟ? :whistling:

με διαμήκη τοποθέτηση το βλέπω.................. για εγκάρσια όπως BMW χλωμό το κόβω.......

τεχνολογια του 1800

ενώ ο κλασσικός μονοκύλινδρος είναι του 1801 και τον έχουμε για προχωρημένο εεεεεε ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τον βρήκα, Wiki Opposed Piston Engine .

Παίζει και σε μονοκύλινδρο και είναι φρέσκος ρε, 20ός αιώνας, μόλις το 1907!

Εισαγωγή στον στροφαλοθάλαμο με το ένα πιστόνι να αναλαμβάνει την εισαγωγή και το άλλο την εξαγωγή για βέλτιστη ροή.

Παράδειγμα μονοκύλινδρου :_zeppelin: με τούρμπο. Με δύο στροφάλους...

opposed_ICE_WIKI.jpg

Ενώ μπορώ να δεχτώ οτί εάν είναι υπερ-αποδοτικός [όσο να ΄ναι δίχρονο τούρμπο...], μπορεί να θεωρηθεί πιο πράσινος από άποψη κατανάλωσης αλλά με τα λάδια τι γίνεται;

Και μιας και λέμε για λάδια, οι 6 μπιέλες του σχεδίου Gates, όλες από το διχρονόλαδο δεν λιπαίνονται; :scared:

Ασε που αυτός ο σύνδεσμος έξω πιστονιού με έξω μπιέλα μου φαίνεται να ζορίζεται λίγο στην πράξη...

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

"Ο Gates και ο συνιδρυτής της Sun Microsystems Vinod Khosla έχουν επενδύσει από κοινού 28,2 εκατ. ευρώ στην εταιρεία του -Detroit EcoMotors η οποία εξελίσσει ένα δίχρονο κινητήρα με την κωδική ονομασία OPOC (oposed piston oposed cylinder).

Ο κινητήρας είναι επίπεδος δικύλινδρος και σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει 50% μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα καύσης. Είναι επίσης ο μισός σε μέγεθος και βάρος από έναν συμβατικό κινητήρα.

Στόχος είναι η δημιουργία ενός αυτοκινήτου που θα έχει κατανάλωση 3lt/100km. Όμως σε εξέλιξη βρίσκεται και η κατασκευή ενός αντίστοιχου διτρόχου.

Είπε ο Gates: "Η EcoMotors έχει εξελίξει μια τεχνολογία πολλά υποσχόμενη που θα μπορούσε να ενισχύσει τις προσπάθειες μείωσης των αερίων θερμοκηπίου, με χαμηλό κόστος και παγκόσμια εφαρμογή."

ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ OPOC (ΑΝΤΙΤΙΘΕΜΕΝΑ ΕΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ)

Ο κινητήρας κατασκευάστηκε υπό την αιγίδα της DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency). Οι εταιρείες FEV και Advanced Propulsion Technologies (APT) ανέλαβαν κατά απαίτηση του αμερικάνικου στρατού (U.S. Army Tank Automotive Research Development and Engineering Center -TARDEC) να τροποποιήσουν αυτόν τον κινητήρα ώστε να τοποθετηθεί σε βαρέα φορτηγά οχήματα.

Αναλύοντας τη δίχρονη λειτουργία, την πλευρική τροφοδοσία ψεκασμού και την κατασκευή των βασικών μερών, αποκαλύπτονται οι δυνατότητες του σχεδιασμού OPOC. Στην μορφή που τον ζήτησε ο αμερικάνικος στρατός θα αποδίδει 650hp.

Ο κινητήρας OPOC έχει σχεδιαστεί εξαρχής σαν modular δηλαδή να αποτελείται από αυτόνομα "αρθρώματα". Κάθε άρθρωμα αποδίδει 325 hp και συνδέονται μέσω του συμπλέκτη Modular Displacement Clutch, ο οποίος συγχρονίζει τη λειτουργία τους .

Με την αναπνοή - εκπνοή του κινητήρα βελτιστοποιημένη, ο OPOC αποτελεί ένα άλμα προς την υλοποίηση της θεωρητικής δυνατότητας του δίχρονου κινητήρα να αποδώσει τη διπλάσια ιπποδύναμη από έναν τετράχρονο κινητήρα.

Σε αυτό βοηθά ένα τούρμπο με ηλεκτρική υποβοήθη, ώστε τελικά ο κινητήρας να εκμεταλλεύεται το 90% των αερίων εξαγωγής. Ο κινητήρας δουλεύει με τις διπλάσιες στροφές (3.800rpm) από έναν απλού κινητήρα παρά τη μεγάλη διαδρομή του (167,53mm)"

(link)

http://www.youtube.com/watch?v=UesbkO3NvoY&feature=player_embedded

:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT600E Honda Αφρικάνα (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα έχει πάλι βρώμα και συχνή συντήρηση?:P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Nice stuff!

Oραματίζομαι δίχρονο μονοστρόφαλο μονοκύλινδρο, διπίστονο, τρίμπιελο, τούρμπο 175 cc Enduro On/Off :mB_kalo_e:

Η μήπως ένα δίχρονο μονοστρόφαλο δικύλινδρο V, τετραπίστονο, εξάμπιελο, τούρμπο 350 cc Adventure :tomato:

ΥΓ. Με χαμηλές εξατμίσεις α λα βέσπα για μην βρωμάμε διχρονίλα. :grin:

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Hypermotard (1100cc) Arai RX-7 Corsair Δεν Χωράνε

Δημοσιεύτηκε

Καλό και σίγουρα ενθαρρυντικό,ωστόσο έχω δει και καλύτερα από τον Μανούσο

http://www.pattakon.com/pattakonOPRE.htm

http://www.pattakon.com/pattakonOPRE2.htm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Bandit SA (650cc) HJC R-PHA10 Kawasaki Z1000SX (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Χμμμμ... Η παραγωγή του έργου δεν γίνεται από την έκρηξη του καυσίμου στο θάλαμο? Ναι... Αρα ποιο το όφελος να κινήσεις τα υπερδιπλάσια (+ μία μπιέλα) μηχανικά μέρη με το ΙΔΙΟ έργο? Λέω εγώ τωρα...

Όσο για το σχέδιο του 1900κάτι, σκέψου απώλειες κινητικής ενέργειας όταν δουλεύουν δύο στρόφαλοι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ποδαράτοι Honda CBR 954RR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν ξέρω παίδες πολλά μηχανικά μέρη άρα αρκετές απώλειες λόγω τριβών, δύο πιστόνια και δύο μπιέλες σε ένα κύλινδρο(παλιότερα κάτι αντίστοιχο εάν θυμάμαι καλά είχε κάνει και η Honda με το NSR στους αγώνες ένα πιστόνι δίπλα στο άλλο στον ίδιο κύλινδρο και είχε κυρώσεις, εάν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος). Θεωρητικά μπορεί να θεωρείται κορυφή όπως άλλωστε θεωρούνταν και ο Wankel κινητήρας ο οποίος πρακτικά είχε αρκετά προβληματάκια με μεγαλύτερο την κατανάλωση. Υπάρχουν αρκετοί κινητήρες πολύ πιο «πράσινοι» απ' τον δίχρονο που επέλεξε ο Gates μαζί με την άλλη εταιρία για να εξελίξουν, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επέλεξαν τον συγκεκριμένο τύπο κινητήρα, όπως π.χ έναν κινητήρα που είχε βγάλει ένας Ινδός που χρησιμοποιούσε «νερό» για καύση με μοναδικό ρύπο το οξυγόνο ή τους υδρογονοκινητήρες που κατά την προσωπική μου άποψη θεωρούνται ο καλύτερος τύπος κινητήρα (βλέπετε ήταν η πτυχιακή μου, εννοώντας ότι δεν είναι οι καλύτεροι επειδή ήταν η πτυχιακή μου αλλά επειδή ασχολήθηκα εκτεταμένα μ' αυτούς) όσον αφορά την απόδοση και τους ρύπους(καθαρό νερό) και θα έπρεπε όλοι να συμβάλουν στην εξέλιξη τους. Φυσικά κι αυτός έχει τα κατά του τα οποία είναι ο τρόπος αποθήκευσης του στο όχημα για να έχει αυτονομία και οι ακριβοί σταθμοί ανεφοδιασμού. Πολύς ντόρος γίνεται για τους ηλεκτροκινητήρες αλλά στα εκάστοτε περιοδικά κανείς δεν αναφέρει τους ρύπους που επιφέρουν έμμεσα κι όχι άμεσα μέσω των εργοστασίων ηλεκτρικού ρεύματος(φανταστείτε όλοι να είχαμε οχήματα με ηλεκτροκινητήρες και να τα φορτίζαμε τί ρύποι θα βγαίναν απ' αυτά τα εργοστάσια ή το μέγεθος του λογαριασμού που θα πρέπει να πληρώνεις αν φορτίζεις κάθε τόσο το όχημα σου στην πρίζα του σπιτιού σου!!!!!!!!!

Τροποποιήθηκε από τον koser
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

το μόνο που μπορώ να διακρίνω είναι οτι η θυρίδα εξαγωγής κλείνει νωρίτερα απο ένα συμβατικό δίχρονο (το μεγαλύτερο και ίσως το μοναδικό πρόβλημα που έχει )

κατά τα άλλα έχει πολλά κινούμενα μέρη που συνεπάγεται βάρος ,λιγότερη ευστροφία ,μεγαλύτερη καταπόνηση και βάρος ...αλήθεια γιατί δεν κάνουν ένα δίχρονο κινητήρα άμεσου ψεκασμού , με το μπεκ να ψεκάζει αφότου κλείσει η θυρίδα εξόδου , το μόνο που μένει να λύσουν είναι η λίπανση

ΥΓ. αν και το όλο θέμα μου φαίνεται παραπλανητικό

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

και μια που μιλάμε για κινητήρες να ένας καινούργιος κινητήρας (σχεδιάστηκε το 1996 απο έναν Αυστραλό μηχανικό , η πλάκα είναι οτι το σχέδιο το είδε στον ............ύπνο ) αρκετά οικονομικός και χωρίς στρόφαλο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα