DemisXTX

Βελτιωση σε XTX660

36 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Ducati Multistrada Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σε ολα τα παιδια,

Εχω ενα xtx660 του 2006,γενικα το εχω βαρεθει το μηχανακι,του εχω βαλει διαφορα,φιλτρα,εχω αλλαξει το φως πισω σε R1,εξατμισεις ακραποβιτς αλλα χωρις χαρτογραφηση.....

θελω να του κανω καμια βελτιωση αλλα δεν εχω ιδεα τι,πως,που.

Κατι εχω ακουσει για power commander,dynojet etc....Μηπως ξερει κανεις κατι επι του θεματος,δηλαδη απο τιμες,που εγκαθιστανται,τι διαφορες θα δω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 RC8 Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Γιατί δεν σκέφτεσαι το στήσιμο του;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph S4

Δημοσιεύτηκε

Γιατί δεν σκέφτεσαι το στήσιμο του;

:_thumbsup:

Ξεκίνα με ένα set καλές αναρτήσεις.Οι μαμά είναι χάλια! :thumbsdown:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Και τίποτα σωληνάκια φρένων δεν θα βλάψουν.. :_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E Yamaha XTZ "tenere" (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Επίσης μπορείς να του κανεις και τιποτα στην εμφάνιση. Κανα αυτοκολιτακι, άλλαξε φλας, βαλε χουφτες κλπ :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Βαλε χερι στις αναρτησεις , θα δεις διαφορά :_thumbsup:

Εστω μια αλλαγη λαδιου λαδιου στο μπροστινο και θα δεις διαφορα ! ειναι συμβατικο το καλαμι οπωτε σα κοστος θα ειναι αστειο !

Μια ρυθμιση στο μειγμα δε θα του κανει κακο αφου του εχεις εξατμισεις , φανταζομαι ειναι μονο τελικα , με ταπα η χωρις ?

Αν τις εχεις ελευθερες τοτε κανε κατι με το μειγμα . Για λεπτομεριες ας πει καποιος κατοχος καλυτερα .

Σωληνακια φρενων απ'οσο ξερω τα Χ εχουν απ'τη μανα τους .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

FCR παίρνει; :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

FCR παίρνει; :whistling:

Aυτο θα ηταν θειο δωρο ! Λογικα ναι με μερικες μοντες..!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Aυτο θα ηταν θειο δωρο ! Λογικα ναι με μερικες μοντες..!

Βάρεσε FCR alert... Πάμε λοιπόν!

Αμα οι Ακράπες είναι ολόσωμες τότε ένα εκκεντροφόρι και είμαστε κομπλέ χωρίς να πειράξουμε κινητήρα [αφού θα έχουμε βάλει το FCR βεβαίως βεβαίως].

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος saxo VTS Suzuki RG500-Γ (500cc)

Δημοσιεύτηκε

αλλαξε μηχανη

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Με φίλτρο και εξατμίσεις θέλεις και μίγματα (=χαρτογράφηση ή Power Commander)

Εγώ θα ασχολούμουν με το στήσιμο, ξεκινώντας από τα λάστιχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ξεχασα να αναφερω οτι του εχω αλλαξει λαστιχα και εχω βαλει τα MT-60 pirelli,επισης οι εξατμισεις ειναι μονο τελικα χωρις τις ταπες.

Με ενδιαφερει κυριως το μειγμα,η χαρτογραφηση και το power commander γιατι θελω να δω κατι απο τη μηχανη,με κανει να πληττω.Αν και παλι δε δω καποια διαφορα θα παω να αγορασω το dorsoduro

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Scorpion EXO-400 Husqvarna WRE 125 (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Πηγαινε για Dorso..τσαμπα ευρωπουλα θα τις ριξεις εαν την εχεις βαρεθει δεν προκειται να αλλαξει κατι το τρελο..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 950 SMR MOTARD AGV GP Pro Yamaha Vmax compressor (1679cc)

Δημοσιεύτηκε

Βάρεσε FCR alert... Πάμε λοιπόν!

Αμα οι Ακράπες είναι ολόσωμες τότε ένα εκκεντροφόρι και είμαστε κομπλέ χωρίς να πειράξουμε κινητήρα [αφού θα έχουμε βάλει το FCR βεβαίως βεβαίως].

Τι καθεστε λετε το παληκαρι ρε παρταλια??Χα χα!!!Μετα 1η,2α για καπακια θα ειναι.Πλακα πλακα ουτε ενα τουμπανιασμενο XTX δεν εχω δει σε ολη τη Σαλονικη.Οι περισσοτεροι ειναι φιγουρατζηδες,κατι κωλοφαναρα,λωριδες στις ζαντες,σελες γυαλιστερες κτλ βαζουνε.Αντε φτιαξτε κανενα τετοιο κολπο με αλλαγμενα εντοσθια,εκτος απο εξατμισεις

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ήθελα να'ξερα, εσείς οι από πάνω που λέτε για FCR, πώς θα το βάλεις ρε σεις σε ψεκαστό ? Τέσπα. :uglystupid2:

Όπως είπαν ορισμένοι άλλοι προλαλήσαντες, κάνε κάτι για αρχή με το στήσιμό του. Λάδια-ελατήρια μπρος και ένα ελατήριο πίσω. Αυτά σίγουρα δεν είναι πεταμένα λεφτά. :_thumbsup:

Με την εξάτμιση θέλεις και power commander για να δεις διαφορά, αλλά και πάλι μην περιμένεις πολλά. Ψάξου να φτιάξεις και λαιμούς μπας και πάρεις κι από εκεί κάτι. Κοίτα για κανέναν πιο άγριο εκκεντροφόρο. Κοίτα και για quick shifter. Βάλε καμιά ζάντα Marchesini και καμιά σπαστή μανέτα. Βελτίωσε και τα φρένα του.

Κάτι είχα δει πριν κανά 6μηνο στο Technomoto, δίναν ένα κιτ βελτίωσης με περίπου 500 €. Κοίτα μπας και το βρεις κι αυτό.

Βάλε απαραίτητα αυτοκόλλητο Mybike.gr για 2-3 ίππους. :_zeppelin:

Τώρα αν με τα παραπάνω δεν δεις προκοπή, τράβα στο Power House και ζήτα να στο τουρμπίσουν. Το είχαν κάνει πιο παλιά σε ένα ΧΤ. ΠΑΡ'ΤΟ

Ή πήγαινε για το Dorsoduro κατ'ευθείαν. (ή ακόμα καλύτερα για Ducati Hypermotard 796 :bruce_h4h: )

Τροποποιήθηκε από τον M0t@rd@$
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Μαλλον με βλεπω για dorsoduro :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Την καλυτερη δουλεια θα κανεις, ειναι παρα πολυ γρηγορο.. Επισης πουλοντας καποια στιγμη το 660 με τα αξεσουαρ δεν θα εκτιμηθουν επειδη ετσι ειναι η αγορα... Επισης για να θες να φτιαξεις το ΧΤ θες μια ανανεωση και με το dorso θα κανεις πραγματικη ανανεωση σε ολους τους τομεις.

Αν το παρεις μεταχ ελεγξε το καλα σε 1-2 μηχανικους δικους σου εννοειται ωστε να εισαι σιγουρος!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 950 SMR MOTARD AGV GP Pro Yamaha Vmax compressor (1679cc)

Δημοσιεύτηκε

Ήθελα να'ξερα, εσείς οι από πάνω που λέτε για FCR, πώς θα το βάλεις ρε σεις σε ψεκαστό ? Τέσπα. :uglystupid2:

Όπως είπαν ορισμένοι άλλοι προλαλήσαντες, κάνε κάτι για αρχή με το στήσιμό του. Λάδια-ελατήρια μπρος και ένα ελατήριο πίσω. Αυτά σίγουρα δεν είναι πεταμένα λεφτά. :_thumbsup:

Με την εξάτμιση θέλεις και power commander για να δεις διαφορά, αλλά και πάλι μην περιμένεις πολλά. Ψάξου να φτιάξεις και λαιμούς μπας και πάρεις κι από εκεί κάτι. Κοίτα για κανέναν πιο άγριο εκκεντροφόρο. Κοίτα και για quick shifter. Βάλε καμιά ζάντα Marchesini και καμιά σπαστή μανέτα. Βελτίωσε και τα φρένα του.

Κάτι είχα δει πριν κανά 6μηνο στο Technomoto, δίναν ένα κιτ βελτίωσης με περίπου 500 €. Κοίτα μπας και το βρεις κι αυτό.

Βάλε απαραίτητα αυτοκόλλητο Mybike.gr για 2-3 ίππους. :_zeppelin:

Τώρα αν με τα παραπάνω δεν δεις προκοπή, τράβα στο Power House και ζήτα να στο τουρμπίσουν. Το είχαν κάνει πιο παλιά σε ένα ΧΤ. ΠΑΡ'ΤΟ

Ή πήγαινε για το Dorsoduro κατ'ευθείαν. (ή ακόμα καλύτερα για Ducati Hypermotard 796 :bruce_h4h: )

Φιλαρακι εμεις που λεμε για FCR δεν ξερουμε τιποτα,εσεις ομως που εισαι αρχιμηχανικος ομαδας motogp μου φαινεται παραξενο πως κ δεν ξερεις οτι υπαρχουνε FCR για να καταργηθει to injection στο ΚΤΜ 990 Αdventure.Επισης μου φαινεται παραξενο που δεν ξερεις οτι υπαρχουνε κ μηχανιkα καρμπυρατερ για hayabusa,παρε ενα τηλ τον Στοικοτιδη στην Ορεστιαδα να σε ενημερωσει.

Δευτερον,τι χρειαζεται το quick shifter ενα motard κυριε αρχημηχανικε???Προφανως,θα κανεις κοντρες κ δεν θα θες ουτε δεκατο(0,1 sec)χαμενο στις αλλαγες...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

To FCR δεν είναι και καμία hardcore μόντα. Στο Αμέρικα οπού το γουρούνι Raptor με το ίδιο μοτέρ είναι πολύ δημοφιλές, του βάζουν διπλά[!] 37άρια για 60+ αλογάκια τροχό:bye:.

Αλλωστε το κάρμπ, μαζί με την εξάτμιση, είναι ο 1ος τομέας που φιμώνεται βάναυσα, οπότε και από τα πρώτα που θα αλλάξεις.

Και είμαι σίγουρος οτί υπάρχει πολύ ακόμα υλικό γι' αυτόν τον κινητήρα.

Ο,τι και να του κάνεις βέβαια το μηχανάκι θα παραμείνει μονοκύλινδρο SM. Dorsoduro δεν θα γίνει, αλλά θα είναι ένα ντούπερ ΧΤΧ στα δικά σου μέτρα και Dorsoduro Killer στα δύσκολα.

Εάν θέλεις δικύλινδρο μην μπεις σε οποιαδήποτε διαδικασία με το ΧΤΧ.

Από τα προαναφερθέντα δικύλινδρα ψηφίζω Ducati δαγκωτό. [Είναι και κοντά στα κιλά του ΧΤΧ, σωστά;]

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 950 SMR MOTARD AGV GP Pro Yamaha Vmax compressor (1679cc)

Δημοσιεύτηκε

To FCR δεν είναι και καμία hardcore μόντα. Στο Αμέρικα οπού το γουρούνι Raptor με το ίδιο μοτέρ είναι πολύ δημοφιλές, του βάζουν διπλά[!] 37άρια για 60+ αλογάκια τροχό:bye:.

Αλλωστε το κάρμπ, μαζί με την εξάτμιση, είναι ο 1ος τομέας που φιμώνεται βάναυσα, οπότε και από τα πρώτα που θα αλλάξεις.

Και είμαι σίγουρος οτί υπάρχει πολύ ακόμα υλικό γι' αυτόν τον κινητήρα.

Ο,τι και να του κάνεις βέβαια το μηχανάκι θα παραμείνει μονοκύλινδρο SM. Dorsoduro δεν θα γίνει, αλλά θα είναι ένα ντούπερ ΧΤΧ στα δικά σου μέτρα και Dorsoduro Killer στα δύσκολα.

Εάν θέλεις δικύλινδρο μην μπεις σε οποιαδήποτε διαδικασία με το ΧΤΧ.

Από τα προαναφερθέντα δικύλινδρα ψηφίζω Ducati δαγκωτό. [Είναι και κοντά στα κιλά του ΧΤΧ, σωστά;]

Το καλυτερο δικυλινδρο motard ειναι τα ΚΤΜ 950 990 smr.Δεν το λεω επειδη ειμαι κατοχος,ψαξε το οπου θελεις.Μετα ερχεται ερχεται το Ducati υπολειπεται σε λεπτομερειες,μετα το Dorsoduro(βαρυ,χαλια στησιμο,βαρυ μπροστινο ετσι λενε τα περιοδικα,δεν εχω οδηγησει καποιο),κ τελευταια εχεται η τραγελαφικη προσπαθεια τις BMW με το μυθικο ΗΡ2 Megamoto.Τραγικο μηχανακι,δεν με εξεπληξαν οι μηδενικες του πωλησεις.

Δευτερο,ο αρχιμαστορας πιο πανω ειχε μιλησει για turbo ΧΤΧ.Αν εννοεις αυτο που ειχε φτιαξει ο Μαυροματης αυτο εσπασε μια φορα οταν το εφτιαχνε στην αρχη,κ μια πριν κανενα 6μηνο.

Τριτον,το XTX ειναι 185 κιλα γεματο,οσα αλογα κ να του φορτωσεις συσκολα εισαι.Ψαξου για αλουμινενιο ψαλιδι απο ΧΤΧ 2007+.

Τεταρτον,δωσε το 4,000 βαλε κ αλλα τοσα κ παρε ενα 950sm να ευχαριστηθεις σουζιδια.

Αυτα,ευζαριστω που με διαβασες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φιλαρακι εμεις που λεμε για FCR δεν ξερουμε τιποτα,εσεις ομως που εισαι αρχιμηχανικος ομαδας motogp μου φαινεται παραξενο πως κ δεν ξερεις οτι υπαρχουνε FCR για να καταργηθει to injection στο ΚΤΜ 990 Αdventure.Επισης μου φαινεται παραξενο που δεν ξερεις οτι υπαρχουνε κ μηχανιkα καρμπυρατερ για hayabusa,παρε ενα τηλ τον Στοικοτιδη στην Ορεστιαδα να σε ενημερωσει.

Δευτερον,τι χρειαζεται το quick shifter ενα motard κυριε αρχημηχανικε???Προφανως,θα κανεις κοντρες κ δεν θα θες ουτε δεκατο(0,1 sec)χαμενο στις αλλαγες...

Κύριε, με συγχωρείτε που δεν γνώριζα πως υπάρχουν FCR για ψεκαστά. Πάω αμέσως να μελετήσω μην τυχόν και με διώξουν από την ομάδα. Η Ορεστιάδα μου πέφτει κομματάκι μακριά, οπότε ενημερώστε με/μας εσείς. Βελτίωση της μηχανής θέλει ο Demis, οπότε πρότεινα ορισμένα πράγματα. Εξ΄ού κι η πρόταση για quick shifter.

Α... και κάτι τελευταίο το καλύτερο μονοκυλινδρο, δικύλινδρο, τρικύλινδρο και τετρακύλινδρο motard είναι το ΧΤ 600/660. Κι αυτό το λέω επειδή το έχω ψάξει. Όχι επειδή το έχω. :uglystupid2:

Τροποποιήθηκε από τον M0t@rd@$

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

To smr kai to hypermotard mou peftei poly akrivo...to dorso factory sta 9500 einai kai me mpoliko anthrakonima.Tou petao kai exatmiseis fia dorso akrapovic sta 970 euro kai tha iremiso gia kana xrono :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

To smr kai to hypermotard mou peftei poly akrivo...to dorso factory sta 9500 einai kai me mpoliko anthrakonima.Tou petao kai exatmiseis fia dorso akrapovic sta 970 euro kai tha iremiso gia kana xrono :D

Στα 9650 είναι το μικρό Hypermotard, που κατά την γνώμη μου είναι ανώτερο από το Dorsoduro. Μικρή η διαφορά στα φράγκα :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

To smr kai to hypermotard mou peftei poly akrivo...to dorso factory sta 9500 einai kai me mpoliko anthrakonima.Tou petao kai exatmiseis fia dorso akrapovic sta 970 euro kai tha iremiso gia kana xrono :D

Δεν ακούγεται και άσχημο το σενάριο :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Eιρηνη αδελφια!!!

Λοιπον Fcr σε ψεκαστο απ'οσο ξερω μπορει να μπει , π.χ τα 690 rally ειχαν Fcr αντι για ψεκασμο και σε αλλα εχουν μπει , το κοστος + η βαβουρα ομως για εναν μεσο ανθρωπο σα κι εμας ειναι καπως υψηλο οπωτε δε πολυ-αξιζει το κοπο .

Εγω δε θα εμπλεκα με τετοια μοντα .

Αν παντως ηταν με καρμπ. υποπιεσης το να μπει Fcr θα ηταν το καλυτερο δωρο !

Στην Αμερικη τα γουρουνια 660 ειναι με καρμπ. απο τη μανα τους , οπωτε εκει το να μπει Fcr ειναι οντως υποθεση βγαλε-βαλε .

Επισης απο καποια γουρουνια '660 μπορεις να βρεις εκκεντροφορο για ΧΤ660 , εχει διαφορα σταδια , απο καποιον λιγο πιο αγριο μεχρι πολυ αγριο που θελει κι αλλες βαλβιδες+ελατηρια .

Η Hot Cam βγαζει για τα '660 γουρουνια .

Το καλυτερο sm ειναι φυσικα το drz470sm , γιατι ετσι μ'αρεσει ρε.. :thumbsup:

:cheers:

Τροποποιήθηκε από τον Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα