1346 μηνύματα σε αυτό το θέμα

EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραιος πολυ καλο ποστ..

να πω ομως κατι;; εγω γνωριω πως η βαλβιδα εξαγωγης πρεπει να εχει λιγο μεγαλυτερο διακενο λογο μεγαλυτερης θερμοκρασιας σε εκεινπ το σημειο απο τα καυσαερια..

ετσι δεν ειναι;; πχ στο modenas kriss 125 το διακενο εξαγωσης ειναι 0.07 ενω στην εισαγωγη 0.05

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ωραιος πολυ καλο ποστ..

να πω ομως κατι;; εγω γνωριω πως η βαλβιδα εξαγωγης πρεπει να εχει λιγο μεγαλυτερο διακενο λογο μεγαλυτερης θερμοκρασιας σε εκεινπ το σημειο απο τα καυσαερια..

ετσι δεν ειναι;; πχ στο modenas kriss 125 το διακενο εξαγωσης ειναι 0.07 ενω στην εισαγωγη 0.05

Ναί, η θερμοκρασία είναι υψηλότερη, αλλά το διάκενο ορίζεται απο τον κατασκευαστή.

Αφού λοιπόν δίνει ίδιο και για τις 2, δεν το παραβαίνω ποτέ....

Η λογική όμως λέει ότι θα ''έπρεπε'' να ήταν μεγαλύτερο, αλλά η μηχανολογία και η μηχανουργία, δυστυχώς ή ευτυχώς, έχουν 1 απαράβατο κανόνα.

''Τα σίδερα ποτέ δεν λένε ψέματα'', οπότε ότι ταρζανιά κάνουμε ΕΚΤΟΣ προδιαγραφών, αργά ή γρήγορα θα την λουστούμε !

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναί, η θερμοκρασία είναι υψηλότερη, αλλά το διάκενο ορίζεται απο τον κατασκευαστή.

Αφού λοιπόν δίνει ίδιο και για τις 2, δεν το παραβαίνω ποτέ....

Η λογική όμως λέει ότι θα ''έπρεπε'' να ήταν μεγαλύτερο, αλλά η μηχανολογία και η μηχανουργία, δυστυχώς ή ευτυχώς, έχουν 1 απαράβατο κανόνα.

''Τα σίδερα ποτέ δεν λένε ψέματα'', οπότε ότι ταρζανιά κάνουμε ΕΚΤΟΣ προδιαγραφών, αργά ή γρήγορα θα την λουστούμε !

σιγουρα δεν λενε ψεματα εχεις δικιο..αλλωστε δεν γνωριζα πως το πηγες βαση manual

Υ.Γ. και σε μενα και τα δυο ειναι 0.05 τωρα το θυμηθικα με 0.08 βαρουσε παρα πολυ. στο δικο μου λεει 0.08 αλλα δεν ισχυει αυτο κατι πρεπει να εχουν γραψει λαθος...... γιατι λενε 0.08 και οως ειπα βαρανε οι βαλβιδες λογο μεγαλου διακενου_thumbsup.gif

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Supra HRC KTM Adventure 990 R (999cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραιος Θαναση αλλα δεν νομιζω να του βαλω ακομα χερι... Θελω να το δω στην πραξη για να το καταλαβω καλα...

Ποντακι! :_thumbsup:

Στο ψεκαστο το διακενο ειναι 0.1mm και στις 2 βαλβιδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ωραιος Θαναση αλλα δεν νομιζω να του βαλω ακομα χερι... Θελω να το δω στην πραξη για να το καταλαβω καλα...

Ποντακι! _thumbsup.gif

Στο ψεκαστο το διακενο ειναι 0.1mm και στις 2 βαλβιδες

Κατανοητό, η πρώτη είναι δύσκολη, μετά παίρνεις το καλάι, όπως γίνεται βέβαια παντού !

πάντως είναι πιο εύκολο, απ'οτι να διαβάζεις το κατεβατό !

θέλει όμως στην πράξη...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
(750cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο σου!

Πολύ καλό! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure S Arai RX-7 Corsair KTM Adventure S (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο φίλε, καλή προσπάθεια..!

Έναν πόντο κι απο εμένα..

:_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R850R Shoei XR 1100 ??

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος +1 και απο εμένα :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure S Arai RX-7 Corsair KTM Adventure S (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος +1 και απο εμένα :_thumbsup:

Ρε παιδιά, με τόσους πόντους που του βάλαμε θα πάρει και το Proficiency!

:mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδιά, με τόσους πόντους που του βάλαμε θα πάρει και το Proficiency!

mB_kalo_e.gif

Για πάμε, έχει και συνέχεια....whistling.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πολυ ωραιος! Αντε να μαθαινουμε και τιποτα οι αδαεις!

Αλλο ενα ποντακι! :clapping:

Τροποποιήθηκε από τον kalimera8764

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Supra HRC KTM Adventure 990 R (999cc)

Δημοσιεύτηκε

Γενικο σερβις του κανει ρε ψηλε???

ποντακι :_thumbsup:

Οσο για τα γραναζακια στην ιδια τιμη με το γνησιο honda παιζει το Tagekawa και στο 1/3 της τιμης το JT :_thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Γενικο σερβις του κανει ρε ψηλε???

ποντακι _thumbsup.gif

Οσο για τα γραναζακια στην ιδια τιμη με το γνησιο honda παιζει το Tagekawa και στο 1/3 της τιμης το JT _thumbsup.gif

μπά, απλά τα ανταλλακτικά πάντα τα φέρνω μαζί μου απο Αθήνα, γιατι αν πάς απο εδώ να ψωνίσεις, πληρώνεις και τα πετρέλαια του βαποριού που τα έφερε επι 5....Κλέφτες κοινώς...

Για την συγγραφή, απλά έχω όλες τις κινήσεις στο μυαλό μου...

Φωτό δεν έχω αρκετές, ψάχνω γιατί είναι και λίγο κουραστικό χωρίς αυτές να το κατανοήσεις εύκολα....

καλο αυτό για τα Takegawa, δεν το ήξερα, σίγουρα πάντως?

Το σέτ που βλέπεις είχε 9/2009, 28 ε, και έχει γρανάζια Sunstar + RK αλυσίδα. _thumbsup.gif

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Supra HRC KTM Adventure 990 R (999cc)

Δημοσιεύτηκε

Eγω το 14αρι το ειχα παρει 10€ και 20€ το 36 την αλυσιδα RK 17€ χρυση/ενυσχημενη και κατι σαν o-ring (η τοπ της RK για παπιες)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
(750cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπάβο με πόντο γι'άλλη μια φορά!

Το stage 1 :P για μεγαλύτερη τελική τί περιλαμβάνει; (από αλυσίδα-γρανάζια εννοώ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Explorer XC (1215cc) Schuberth C3 BMW R1200RT (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολύ χρήσιμα πράγματα φίλε μου, μπράβο!

+10 :respekt:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton X

Δημοσιεύτηκε

Πολύ χρήσιμα πράγματα φίλε μου, μπράβο!

+10 :respekt:

:_thumbsup::thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μπάβο με πόντο γι'άλλη μια φορά!

Το stage 1 tongue.gif για μεγαλύτερη τελική τί περιλαμβάνει; (από αλυσίδα-γρανάζια εννοώ)

ήδη με 14-35 είναι μακρύ...έχε υπόψην σου ότι και η κλιμάκωση του κιβωτίου μας έχει μακριές σχέσεις.

Αν θελεις τωρα να το μακρύνεις κι άλλο...

1. Σκέψου το, διότι θα σέρνεται στην πρώτη ανηφόρα που θα πάς να ανέβεις δικάβαλος..

2. Πόση παραπάνω τελική να βγάλει ? 135-140 ? είναι πολλά για το παπί....Δεν φρενάρεις απο εκεί με τίποτα..

3. Αν επιμένεις πάντως, ξεκίνα απο το πίσω γρανάζι θα σου έλεγα. Βρες ένα με λιγότερα δόντια πχ. 33-32

Το μπροστινό δεν ξέρω αν πάς σε 15άρι ΑΝ ΘΑ χωράει στην φωλιά...

4. Βέβαια αν μένεις Περιστέρι και δουλεύεις Οινόφυτα είναι ενδεδειγμένη λύση...Για πές._zeppelin.gif

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
(750cc)

Δημοσιεύτηκε

ήδη με 14-35 είναι μακρύ...έχε υπόψην σου ότι και η κλιμάκωση του κιβωτίου μας έχει μακριές σχέσεις.

Αν θελεις τωρα να το μακρύνεις κι άλλο...

1. Σκέψου το, διότι θα σέρνεται στην πρώτη ανηφόρα που θα πάς να ανέβεις δικάβαλος..

2. Πόση παραπάνω τελική να βγάλει ? 135-140 ? είναι πολλά για το παπί....Δεν φρενάρεις απο εκεί με τίποτα..

3. Αν επιμένεις πάντως, ξεκίνα απο το πίσω γρανάζι θα σου έλεγα. Βρες ένα με λιγότερα δόντια πχ. 33-32

Το μπροστινό δεν ξέρω αν πάς σε 15άρι ΑΝ ΘΑ χωράει στην φωλιά...

4. Βέβαια αν μένεις Περιστέρι και δουλεύεις Οινόφυτα είναι ενδεδειγμένη λύση...Για πές._zeppelin.gif

Φίλε Θανάση ευχαριστώ για την ολοκληρωμένη απάντησή σου!! :_thumbsup:

Βασικά έχεις δίκιο, αλλά η περιέργεια σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος της δοκιμής με τσιγκλάνε...

1) Επειδή το 2ο άτομο ανεβαίνει σπάνια, λέω πως με 1η θα κουτσοπηγαίνει σε ανηφόρα (ή όχι?)

2) Δεν με νοιάζει η τελική αλλά να πηγαίνει με πιο λίγες στροφές έξω απ'την πόλη (και λιγότερη κατανάλωση, πού το πάς αυτό ? )

3) Με 3 δόντια λιγότερα πετυχαίνω 3/35=8,57% μεγαλύτερη τελική, δηλ. θα ταξιδεύω με 86,9Km/h αντί με 80Km/h με τις ίδιες στροφές.

4) Κοντά έπεσες... :lipssealed:

(30άρι πίσω γρανάζι υπάρχει; :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φίλε Θανάση ευχαριστώ για την ολοκληρωμένη απάντησή σου!! _thumbsup.gif

Βασικά έχεις δίκιο, αλλά η περιέργεια σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος της δοκιμής με τσιγκλάνε...

1) Επειδή το 2ο άτομο ανεβαίνει σπάνια, λέω πως με 1η θα κουτσοπηγαίνει σε ανηφόρα (ή όχι?)

φυσικά θα πάει, αλλά θα κρεμάσει η 2α-ανάλογα την διάρκεια και την κλίση- πάντως δεν έχει θεμα, πάει.

2) Δεν με νοιάζει η τελική αλλά να πηγαίνει με πιο λίγες στροφές έξω απ'την πόλη (και λιγότερη κατανάλωση, πού το πάς αυτό ? )

Δεκτό το αίτημα . Η κατανάλωση θα πέσει ελάχιστα , αλλά θα πέσει.

3) Με 3 δόντια λιγότερα πετυχαίνω 3/35=8,57% μεγαλύτερη τελική, δηλ. θα ταξιδεύω με 86,9Km/h αντί με 80Km/h με τις ίδιες στροφές.

για να υπολογίσεις ακριβή χλμ, χρειαζόμαστε σχέσεις γραναζιών κιβωτίου...

Χοντρικά πάντως ο συντελεστής αυτην την στιγμή είναι 35/14=2.5

αν παμε σε 32/14=2.28

και αν πάμε 30/14=2.14 αυτά είναι ο λόγος γραναζιών.

Το δικό μου το κόντυνα και είναι 35/13= 2.69 και το έχω μετρήσει με άλλο Innova, στα 60 αυτουνού εγω είχα 68.... 11-12% σφάλμα θετικό. Κλέβει το κοντέρ προς τα πάνω, είναι συνδεδεμένο στην έξοδο του κιβωτίου και βλέπει περιστροφή εμπρόσθιου γραναζιού.

αν τώρα το μακρύνεις και πάς για 30 δόντια, ετοιμάσου για σφάλμα 20% και βάλε αρνητικό !

Πάντως ναι, θα ταξιδεύεις πιο άνετα, αλλά το κοντέρ σου θα πάει χοντρικά 80-85 και θα πηγαίνεις 100-104 !

Για να προσπεράσεις όμως θα πρέπει πλέον να έχεις κεκτημένη ορμή, οι ρεπρίζ θα σε προδίδουν, θα το καταλάβεις βέβαια αμέσως με την αλλαγή...

4) Κοντά έπεσες... lipssealed.gif

(30άρι πίσω γρανάζι υπάρχει; whistling.gif

Πάρα πολύ μακρύ θα έλεγα...άρχισε με 32.

έχε υπόψην και την αλυσίδα. Θα πάρουν οι ρυθμιστές τα μπόσικα ή πάς για κόψιμο ? Το δικό μου με το 13άρι εμπρός , πήγαν στα 2/3 περίπου...

Σε ολα αυτά συνυπολόγισε 2 καλά.

επειδή το παπί έχει κινητήρα διαμάντι, έχει ροπή αρκετά καλή, η Κυρά-Honda

κινήθηκε σε μακριές σχέσεις (ελέω και προδιαγραφών περιβαλλοντικών), και πάει μια χαρά το δημιούργημα της διότι το μοτέρ με την ροπή εξαλείφει τυχόν δυσκολία σε ανηφόρα, προσπέρασμα κλπ.

Το άλλο είναι ότι προσθέτεις στην μακροζωία του κινητήρα σου με αυτη την κίνηση.

.......+1 κακό. Θα ζητήσει δίσκους γρηγορότερα απο το σύνηθες, αλλά και πάλι είναι φθηνοί.

Κάντηνε πάντως, είναι εύκολη μόντα, φθηνή και αντιστρέψιμη ανα πάσα στιγμή ! thumbsup.gif

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
(750cc)

Δημοσιεύτηκε

Σ'ευχαριστώ παίδαρε!!! :respekt:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Φρένα

Προικισμένο με 1 δισκόφρενο 220 χλστ και δαγκάνα 2 εμβόλων της Nissin, δύσκολα θα βρεθεί

κάποιο αντίστοιχο παπί με τέτοια ισχύ πέδησης, απροβλημάτιστο στη συνεχή χρήση και κυρίως προοδευτικό....

Αν θυμάμαι καλά, είναι το ίδιο ‘’σετάκι’’ που φόραγαν τα ΑΧ-1, και όλα τα XR..._rock-on.gif

Όταν κάτι δουλεύει σωστά, δεν το αλλάζεις όσα χρόνια κι αν περάσουν. scooter.gif

Πίσω, υπάρχει το κλασσικό ταμπούρο, και με μία σωστή ματιά τακτικά, συνεπικουρεί στην ακινητοποίηση του Innova.

Επισημαίνω πριν ξεκινήσουμε, ότι οι εργασίες στα φρένα, απαιτούν πλήρη επίγνωση του τι κάνουμε...ότι λυθεί, θα δεθεί το ίδιο !

Αν δεν το'χουμε, καλύτερα να μην γίνει καθόλου, υπάρχουν και τα συνεργεία....

Καλό είναι να έχουμε πλύνει το παπί, από χθες.

Τα γνωστά πλέον, προμηθευόμαστε τακάκια, σιαγώνες, και υγρό φρένων DOT 4 250 ml.

pads.jpg

shoes.jpg

Διπλό στάντ, + θέλουμε σκαμπό χαμηλό για ευκολότερη εργασία, και καθαρίζουμε με πανί την επιφάνεια γύρω από την δαγκάνα και τις βίδες για να μπουν εύκολα τα κλειδιά.

Ομοίως καθαρίζουμε το δοχείο υγρών περιμετρικά από σκόνες κλπ.

Ιδιαίτερη προσοχή θέλουν οι 2 σταυρωτές βιδούλες στο καπάκι του δοχείου, διότι πρέπει να κάτσει σωστά το κατσαβίδι.

P5160002.jpg

Λασκάρουμε λίγο με ένα 8αράκι τον πείρο συγκράτησης τακακιών.

P5160007.jpg

Λύνουμε την δαγκάνα αφού σημαδέψουμε + δεν μπερδέψουμε τις 2 13άρες, είναι πολύ πιθανό να βρείτε ελαφριά μπλε κόλλα σπειρωμάτων από το εργοστάσιο. Καθαρίστε την καλά.

Με μια κίνηση προς τα πίσω αφαιρούμε την δαγκάνα, και από αυτό το σημείο δεν πρέπει για κανένα λόγο να πιέσουμε την μανέτα του φρένου...

Με την δαγκάνα στο χέρι, λύνουμε τον πείρο, και βάζουμε 1 χοντρό κατσαβίδι ανάμεσα στα παλιά τακάκια και τα ‘’ανοίγουμε’’, πιέζουμε ουσιαστικά τα έμβολα πίσω....

Κοιτάμε το τζαμάκι υγρών ότι ανεβαίνει η στάθμη και όσοι είχατε προσθέσει υγρά κάποια στιγμή θα πρέπει τώρα να βάλετε 1 καθαρό πανί για να λειτουργήσει ως σφουγγάρι και να βγάλετε μια μικροποσότητα ώστε να μην υπερχειλίσει..

P5140005-1.jpg

Οι υπόλοιποι συνεχίζουμε, και έχοντας πιέσει τα έμβολα πίσω, το κατσαβίδι έχει καταστρέψει τα τακάκια, αλλά έτσι κι αλλιώς για πέταμα πάνε.

Τα αφαιρούμε προσεκτικά να μην στραβώσουμε διάφορα λαμάκια που υπάρχουν και πλέον έχουμε θέα στα έμβολα.

Χρησιμοποιούμε 1 σπρέι καθαρισμού φρένων, και αυτοκινήτου κάνει ίδια είναι,

και με πανί καθαρίζουμε σχολαστικά όληηηηηηηη τη μαυρίλα.

Παντού ! Και τον πείρο συγκράτησης...

Όπου δεν χωράει το δάχτυλο μας, χρησιμοποιούμε παλιά οδοντόβουρτσα ή μπατονέτες για αυτιά....

Δεν χώνουμε αιχμηρά εργαλεία, κατσαβίδια, συρματόβουρτσες, κλπ.... mB_faskelo.gif

Ομοίως καθαρίζουμε και τον δίσκο, την περίμετρο του, και μετράμε (θέλει μικρόμετρο)

το πάχος του, το όριο είναι 3,5 χλστ. Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα και ανέξοδα σε 1 συνεργείο, ζητάτε μια χάρη να το μετρήσουν, διότι είναι λίγο ακριβό και εξειδικευμένο όργανο.

P5160008.jpg

Με 1 κομμάτι γυαλόχαρτο τρώμε γύρω-γύρω ελαφρά τα καινούργια τακάκια, διότι από το ψήσιμο και βάψιμο έχουν εξέχοντα σημεία τα οποία δεν τρώγονται με το φρενάρισμα και με ελαφρύ πάτημα φρένου, ακούγονται συρσίματα και απορούμε τι κάνει θόρυβο....

Φύσημα + τοποθέτηση σωστά, όπως βγάλαμε τα παλιά, και βιδώνουμε με το χέρι τον πείρο.

Περνάμε την δαγκάνα στον δίσκο + σφίγγουμε τις βίδες στήριξης μέχρι να βρούμε τα σημάδια μας. Κόλλα ? Η Honda συμβουλεύει να βάζουμε πάντα. Προσωπικά βάζω 1 στάλα, και πολύ είναι...

Σφίγγουμε και τον πείρο και περιστρέφουμε τον τροχό, πρέπει να γυρνάει απροβλημάτιστα.

Πατάμε 2-3 φορές την μανέτα, φρενάρει ? ωραία...

Ανοίγουμε τώρα το φρέσκο μπουκαλάκι υγρών φρένου.

Πάμε πάνω + λύνουμε τις 2 σταυρόβιδες, προσοχή κλωτσάνε εύκολα και η πρώτη φορά που θα λυθούν απαιτεί αρκετή δύναμη...

Αφαιρούμε το καπάκι, και τα πλαστικά από μέσα προσέχοντας να μην στάξει στάλα στα πλαστικά της μάσκας και τα πάμε προς καθαρισμό όλα με το σπρέι.

Πάμε κάτω και βάζουμε 1 σωληνάκι Φ6 ή Φ8 στην τάπα εξαέρωσης ή φτιάχνουμε 1 τέτοιο μαραφέτι για ευκολία...

P5160005.jpg

Βέβαια και 1 μπουκάλι την ίδια δουλειά κάνει, αλλά τουμπάρουν εύκολα, αυτό όχι!

Τοποθετούμε το 8αράκι στην βίδα εξαέρωσης και δεν λύνουμε.

P5160003.jpg

Πατάμε την μανέτα + λύνουμε. Την κρατάμε πατημένη, θα τερματίσει.

Ξαναπατάμε και κοιτάμε την στάθμη που κατεβαίνει....

Δεν το αφήνουμε να αδειάσει και συμπληρώνουμε, ώσπου να αρχίσει να βγαίνει καθαρό υγρό από το σωληνάκι...

Συμπληρώνουμε άλλη μία να πάει στο ΜΑΧ, την πάνω γραμμή στο τζαμάκι, και σφίγγουμε την βίδα εξαέρωσης. Αφαιρούμε το σωληνάκι, όχι τραβώντας απότομα, αλλά με μια κίνηση προς τα κάτω όπως κόβουμε 1 φύλλο από 1 μαρούλι, για να μην λερώσουμε τα πάντα με το περιεχόμενο του....

Κλείνουμε πάνω, μην παραγεμίσετε το δοχείο, διότι θα τα πετάξει όλα μόλις πάτε να κλείσετε, και σφίγγουμε τις 2 φρεζάτες βίδες.

Περιστρέφουμε τον τροχό και πατάμε την μανέτα, φρενάρει? Λαμπρά ! _thumbsup.gif

Πάμε στο ταμπούρο.

Λύσιμο βίδας φρένου, τροχού, όλα έξω, παίρνουμε την κιθάρα στο χέρι.

P5160010.jpg

Κουνήστε λίγο το μοχλό, να δείτε πως δουλεύει το σύστημα...

Με μυτοτσίμπιδο μεγάλο, τραβάμε τα ελατήρια επαναφοράς + τα αφαιρούμε + τις σιαγώνες.

Καθαρίζουμε τα πάντα με το σπρέι, και το ταμπούρο με 1 γυαλόχαρτο αγριεύουμε την

επιφάνεια του.

Φύσημα, στέγνωμα όλα, και με το γυαλόχαρτο ‘’στρογγυλεύουμε’’ γύρω-γύρω

τις καινούργιες σιαγόνες και τρώμε ελαφρά λίγο υλικό τριβής από πάνω....

όσοι έχουν γράσο υψηλών θερμοκρασιών, είναι φθηνό, αλείφουμε μια ιδέα το τετράγωνο κινητό μέρος και το στρόγγυλο ακίνητο όπου κάθονται οι σιαγόνες...

Τοποθετούμε τις σιαγόνες και περνάμε τα καινούργια ελατήρια, μη βάλετε τα παλιά.

Βάζουμε την κιθάρα στο ταμπούρο, δένουμε τροχό και φέρνουμε την βίδα της ντίζας

στο επιθυμητό σημείο, ίσα να μην βρίσκει όταν γυρνά ο τροχός.

Πάμε βόλτα, δοκιμάζοντας σε χαμηλή ταχύτητα, αρχικά το εμπρός και μετά το πίσω.

Ξαναρυθμίζουμε τη βίδα πίσω αν χρειαστεί.

P5160012.jpg

Τα πρώτα 100-150 χλμ δεν τα τηγανίζουμε τα φρένα, ήρεμα, απαλά φρεναρίσματα να πατήσουν σωστά.

Αν χρειαστεί να κάνουμε εξαέρωση, λύνουμε το δοχείο, και πατώντας τη μανέτα λασκάρουμε το 8αράκι της βίδας εξαέρωσης, και ξανασφίγγουμε, δεν αφήνουμε τη μανέτα κι ας τερματίσει, ούτε τρομπάρουμε 2 φορές !

Πάτημα – λύσιμο ( βγάζει υγρό+αέρα αν έχει..) – σφίξιμο ... 1,2,3.

Στο τέλος αν χρειαστεί συμπληρώνουμε έως το ΜΑΧ.

Το μπουκαλάκι ότι περίσσεψε, χαρίστε το σε φίλο, θα είναι άχρηστο σε 1 μήνα, τα υγρά φρένων είναι υγρόφιλα και απορροφούν υγρασία, άπαξ και ανοίχτηκε το δοχείο ο χρόνος μετράει....

Επίσης όπου στάξει διαβρώνει το χρώμα, ξεπλένουμε άμεσα με πολύ νερό, ΠΟΛΥ !!!

Λοιπόν, καλά endo όλοι ! lipssealed.gifpopcorn.gifpopcorn.gif

Αρέσει σε 10 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton X

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν, καλά endo όλοι !

:_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα