innova 04

στο χοντρό κρύο, τι νιώθουμε πραγματικά?

86 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

όλοι μας, έχουμε οδηγήσει σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος, όπου ο υδράργυρος φλερτάρει το 5 ή ακόμη και το 0.

''ντύσου'' ακούμε πριν βγούμε απο το σπίτι, και βέβαια χωρις γάντια παγώνουν τα δάχτυλα στα 200 μ....

 

Πόσο όμως είναι το πραγματικό νούμερο που ''αισθανόμαστε'' στη διαδρομή, με διάφορες ταχύτητες?

 

Πόσες φορές έχουμε πεί, ''ας το πατήσω για να φτάσω κι ας γίνω κόκκαλο απ'το κρύο''...

 

 

 

http://en.wikipedia....chill_chart.GIF

 

 

ο πίνακας αν δεν φαίνεται, υπάρχει το λίνκ....

Windchill_chart.GIF

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW F650 twin Shoei XR 1000 ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ :)

Δημοσιεύτηκε

Το έχω παρατηρήσει ότι το κρύο το κάνει ο κρύος αέρας, αλλά αυτό το διαγραμμα πάει μέχρι το -60! Απαπα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ξερω πως για καθε 100 χλμ που δειχνει το κοντερ νιωθουμε -10 βαθμους απο την θερμοκρασια που εχει το περιβαλλον...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Supra HRC KTM Adventure 990 R (999cc)

Δημοσιεύτηκε

Θερμοκρασια ψυχους...

Οσοι κανουν σκι/snowboard το γνωριζουν αρκετα καλα! :wallbash:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YBR (125cc) Aprilia multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

θα το δειξω στους φιλους μου που δεν με πιστευουν οταν τους λεω οτι κανει πιο πολυ κρυο εξω με το μηχανακι.........

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Hayabusa K8

Δημοσιεύτηκε

Λογικό μιά και όσο περισσοτερος αέρας χτυπα το σώμα μας τόσο περισσότερη ενεργεια (θερμοτητα) διαρέει προς το περιβάλλον. Το ιδιο και με το τρεχούμενο νερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Λογικό μιά και όσο περισσοτερος αέρας χτυπα το σώμα μας τόσο περισσότερη ενεργεια (θερμοτητα) διαρέει προς το περιβάλλον. Το ιδιο και με το τρεχούμενο νερο.

στο νερό είναι πολλαπλάσια η απώλεια, όταν βραχείς καθ'οδόν αυξάνεται ο ρυθμός απώλειας θερμότητας

κατα πολύ.

ο πίνακας είναι για εκτεθειμένο ανθρώπινο σώμα / μέρος αυτού χωρίς να έχει βραχεί...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-01 Yamaha MT-0S

Δημοσιεύτηκε

το πινακακι δειχνει τη θερμοκρασία περιβάλλοντος και την ταχύτητα του αέρα.

πως όμως βγάζεις συμπέρασμα με την ταχύτητα του οχήματος κόντρα στην ταχύτητα του αέρα που δεν μπορείς να ξέρεις? :what:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR AGV GP Pro Ducati Hypermotard (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Και αν ειδη φυσαει και πασ με 100 τοτε δεν αλαζουν τα νουμερα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona Triumph Daytona (1000+cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εγω τωρα μου λες γιατι οταν οδηγω γρηγορα δεν καταλαβαινω καθολου κρυο.. ενω οταν πηγαινω αργα ξεπαγιαζω??

Μαλλον η αδρεναλινη ανεβαινει στις μεγαλες ταχυτητες, και οι παλμοι της καρδιας, οποτε αισθανεσαι λιγοτερο κρυο παρολο που εχει περισσοτερο?... χμμμ ετσι λεω!

Τροποποιήθηκε από τον kazanakius
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Supra HRC KTM Adventure 990 R (999cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λογικά οι μετρήσεις έχουν γίνει βάση ενός σταθερού σημείου με ροή αέρα 100χαω.

Αν όμως πας κόντρα στον αέρα τα χιλιόμετρα σου συμψηφίζονται με την ταχύτητα του αέρα.

Βασικά στη θερμοκρασία ψύχους παίζει ρόλο το πόσο γρήγορα ένα σώμα μπορεί να χάσει θερμότητα.

π.χ. αν είσαι βρεγμένος όταν φυσάει θα αρχίσεις να νιώθεις το ψύχος στο μισό χρόνο σε σχέση αν ήσουν στεγνός, γιατί το νερό είναι κάλος αγωγός της θερμότητας.

Για αυτό όταν οδηγούμαι σε χαμηλές θερμοκρασίες και ας μην βρέχει αν ο αέρας που βρίσκεται ανάμεσα στο δέρμα και στις ίνες των ρούχων μας ανανεώνεται συνεχώς δεν προλαβαίνει να πάρει θερμοκρασία σώματος και έτσι κρυώνουμε.

Τέλος μια φυσική άμυνα του οργανισμού είναι όταν κρυώνουμε να σηκώνει τις τρίχες "κάγκελο", με αυτόν το τρόπο εγλώβιζει κάποιο ποσοστό αέρα ανάμεσα στις τρίχες και το δέρμα με αποτέλεσμα η ποσότητα του αέρα να παίρνει περίπου τις ίδιες τιμές θερμοκρασίας με το δέρμα και να λειτουργεί σαν μονωτικό υλικό (μιας και ο αέρας είναι ο καλύτερος μονωτής).

Τροποποιήθηκε από τον BlackmanGR
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

το πινακακι δειχνει τη θερμοκρασία περιβάλλοντος και την ταχύτητα του αέρα.

πως όμως βγάζεις συμπέρασμα με την ταχύτητα του οχήματος κόντρα στην ταχύτητα του αέρα που δεν μπορείς να ξέρεις? what.gif

σωστή η απορία...

χειρότερα πάντως θα είναι, έχω την αίσθηση ότι λογικά θα πρέπει να προστίθενται και τα χλμ/ωρα του κόντρα αέρα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδιά, μην πάτε μακρυά. Βάλτε ένα θερμόμετρο με τον αισθητήρα του σε σημείο που να τον χτυπάει ο αέρας, και δείτε τις διαφορές.

Εγώ έχω θερμόμετρο με αυτόν τον τρόπο, κι αυτά που λέει το πινακάκι...συγχωρέστε με, αλλά είναι λαμακίες!

Παρκαρισμένη η μοτό στην πυλωτή και δείχνει το θερμόμετρο 10°C. Παίρνω την μοτό και ξεκινάω. Το πολύ να πέσει 2 βαθμούς. Συνήθως πέφτει έναν, με όσα χιλιόμετρα και αν πάω.

Στην ουσία δηλαδή, η θερμοκρασία δεν αλλάζει ιδιαίτερα. Αυτό που αλλάζει είναι αυτό που είπε ο black man. Ότι δηλαδή ο αέρας γύρω από το σώμα μας, δεν προλαβαίνει να θερμανθεί από αυτό γιατί αλλάζει με μεγάλη ταχύτητα και γι'αυτό νιώθουμε ότι κρυώνουμε πιο πολύ.

Ένα απλό τεστ, είναι να οδηγήσουμε με ελαφρά ρούχα μια απόσταση ενός χιλιομέτρου. Νιώθουμε ένα Α κρύο μέσα σε αυτό το χιλιόμετρο.

Στην συνέχεια σταματάμε και φοράμε πάνω από τα ρούχα μας, ένα σετ αδιάβροχα και επιστρέφουμε πίσω για ένα χιλιόμετρο. Θα νιώσουμε ένα κρύο Β. Το κρύο Α με το κρύο Β δεν έχουν καμία σχέση διότι βάζοντας τα αδιάβροχα, μονώσαμε το σώμα μας πολύ καλά από τον αέρα, κι έτσι αυτός δεν μπορούσε να αλλάξει με μεγάλη ταχύτητα. Έτσι προλάβαινε να θερμανθεί από το σώμα μας και δεν νιώθαμε το κρύο της Α περίπτωσης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM

Δημοσιεύτηκε

Το wind chill αναφέρεται ΟΧΙ στην πραγματική θερμοκρασία αλλά στην "αισθητή θερμοκρασία". Αυτή δηλαδή που αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο σώμα αν συνυπολογίσουμε την πραγματική θερμοκρασία, την ταχύτητα του αέρα αλλά και την υγρασία.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Α οκ... δεν το κατάλαβα. Πάσο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R1100GS (1100cc) Shoei X-Eleven

Δημοσιεύτηκε

Το πρόβλημα εντοπίζεται στην διαρροή της θερμοκρασίας από το σώμα μας.Και στην συνεχή προσπάθεια να αναπληρώσει την χαμένη ενέργεια.Όσο περισότερο φυσάει τόσο και η διαρροή μεγαλώνει.Λύνουμε το πρόβλημα φορώντας ανάλογα ρούχα.

Το θερμόμετρο δεν παράγει,για να χάσει αντίστοιχα,ενέργεια.Εξ'ου και το όνομα μιας από τις καλύτερες εταιρείες του χώρου,windstopper.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW K1300s (1300cc) Shoei XR 1100 ++ Zundapp Any (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Όπως έχει ήδη αναφερθεί παραπάνω, το wind chill δεν αντιστιχεί σε πραγματική θερμοκρασία αλλά στη θερμοκρασία η οποία γίνεται αισθητή από τον άνθρωπο υπό ορισμένες συνθήκες. Καθώς το ανθρώπινο σώμα παράγει ενέργεια, θερμαίνει ένα λεπτό στρώμα αέρα γύρω του, το οποίο λειτουργεί ως θερμικός μονωτής. Εάν λόγω περιβαλλοντικών συνθηκών (πραγματική θερμοκρασία, υγρασία και προπαντώς ρεύμα αέρα) μέρος ή όλο από το στρώμα αυτό απομακρυνθεί, η φαινόμενη θερμοκρασία διαφοροποιείται από την πραγματική. Η τιμή αυτής, όπως σωστά ήδη αναφέρθηκε δεν μπορεί να προσδιοριστεί απλά από θερμοκρασιακές μετρήσεις αλλά είναι ένα σύνθετο μέγεθος το οποίο υπολογίζεται. Οι περισσότεροι (σοβαροί) μετεωρολογικοί σταθμοί χρησιμοποιούν μια μέση τιμή ανά 10λεπτο για την ταχύτητα του άερα για τον προσδιορισμό του wind chill και όχι τις ριπές αέρα ανά δεδομένη στιγμή.

Για την περίπτωση των μοτοσυκλετιστών το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο καθώς είμαστε τουλάχιστον μερικώς ή και ολόκληροι εκτεθειμένοι σε ροή αέρα μεγάλης ( :lipssealed: ) ταχύτητας συνέχεια. Προφανώς, η σημαντική ταχύτητα είναι η σχετική ταχύτητα αέρα ως προς το σώμα μας (άρα αν πνέει ήδη αέρα με ή ενάντια στη φορά κίνησης της μηχανής θα κάνει διαφορά). Η περίπτωση βροχής και προπαντώς βρεγμένης ένδυσης επιδυνώνει κατά πολύ το όλο φαινόμενο. Με τα κατάλληλα ρούχα, η θερμική μόνωση του σώματος αυξάνεται κατακόρυφα και φυσικά ο πλέον αποτελεσματικός εξοπλισμός είναι αυτός που χαρακτηρίζεται από αντιανεμικές ιδιότητες. Ως πρακτική συμβουλή αξίζει να αναφερθεί πως ένα αδιάβροχο πάνω από τον τυπικό μας εξοπλισμό, πέρα από την προφανή του χρήση για βροχή κάνει και μεγάλη διαφορά στο θέμα της θερμότητας καθώς είναι - κατά βάση - και αντιανεμικό και παγιδεύει στο εσωτερικό του θερμότερο αέρα (λόγω της δράσης του σώματος) από τον εξωτερικό.

Σόρυ, καθώς αρκετά από αυτά που έγραψα έχουν ήδη αναφθερθεί από τους συμφορουμίτες στο παρών τόπικ.

:cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Για την περίπτωση των μοτοσυκλετιστών το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο καθώς είμαστε τουλάχιστον μερικώς ή και ολόκληροι εκτεθειμένοι σε ροή αέρα μεγάλης ( lipssealed.gif ) ταχύτητας συνέχεια. Προφανώς, η σημαντική ταχύτητα είναι η σχετική ταχύτητα αέρα ως προς το σώμα μας (άρα αν πνέει ήδη αέρα με ή ενάντια στη φορά κίνησης της μηχανής θα κάνει διαφορά). Η περίπτωση βροχής και προπαντώς βρεγμένης ένδυσης επιδυνώνει κατά πολύ το όλο φαινόμενο. Με τα κατάλληλα ρούχα, η θερμική μόνωση του σώματος αυξάνεται κατακόρυφα και φυσικά ο πλέον αποτελεσματικός εξοπλισμός είναι αυτός που χαρακτηρίζεται από αντιανεμικές ιδιότητες. Ως πρακτική συμβουλή αξίζει να αναφερθεί πως ένα αδιάβροχο πάνω από τον τυπικό μας εξοπλισμό, πέρα από την προφανή του χρήση για βροχή κάνει και μεγάλη διαφορά στο θέμα της θερμότητας καθώς είναι - κατά βάση - και αντιανεμικό και παγιδεύει στο εσωτερικό του θερμότερο αέρα (λόγω της δράσης του σώματος) από τον εξωτερικό.

Σόρυ, καθώς αρκετά από αυτά που έγραψα έχουν ήδη αναφθερθεί από τους συμφορουμίτες στο παρών τόπικ.

cheers.gif

ακόμη χειρότερο είναι όταν ορειβατείς....

εκεί όπου παράγεται θερμότητα πρέπει να εξατμιστεί κιόλας μέσω των πόρων του σώματος.

με αδιάβροχο παγιδεύεται και τότε είναι 2 φορές πιο ζόρικα τα πραγματα.

τα ορειβατικά ρούχα είναι ακόμη καλύτερα για εμάς, αλλά και πιο ακριβά..hunter.gif .

καλά τα αδιάβροχα, αλλά μόνο για την βροχή, οποιαδήποτε άλλη χρήση τους, σύντομα θα μας κάνει να αισθανόμαστε άβολα, είναι η ύστατη λύση αν δεν έχουμε σωστό μπουφάν μοτοσυκλέτας._hi.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Supra HRC KTM Adventure 990 R (999cc)

Δημοσιεύτηκε

Ρε κουμπαρε με το innova τι λες?

Το αδιαβροχο κανει τρομερη δουλεια!

Ο αερας που παγιδευεται μεσα ειναι ΖΕΣΤΟΣ και δεν ανανεωνεται συνεχως ετσι δεν αισθανομαστε το ψυχος.

Τωρα οσο για τα ορειβατικα ρουχα δεν ξερω και πολλα αλλα αν θες την γνωμη μου για το μπουφαν και τα γαντια του σκι, δεν καταλαβαινεις απολυτως τιποτα! Ουτε κρυο αλλα δυστιχος ουτε την αισθηση του χειριστηριου της μηχανης (γκαζιερα + μανετα = 1)...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

σωστα μπλάκ, ομως το σωμα μας πάντα ''αναπνέει''.

οι νιτσεραδες, τα αδιαβροχα, παγιδευουν και κατακρατουν την εξατμιση του σωματος μας.

εννοω ειναι καταλληλες μονο για τη βροχη, στο κρυο θελει μπουφαν...

φορα 1 αδιαβροχο και περπατα 10 λεπτα, μολις το βγαλεις σταζει ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ.

ολο αυτο το υγρό ειναι απο το σωμα.

βεβαια στη μοτό δεν περπατάς, αλλά το σωμα παντα αναπνεει, άλλοτε λιγο, αλλοτε πολύ.

αν όμως οδηγησεις και πέσεις σε κινηση με τη νιτσεραδα φορεμενη και δεν βρεχει, έλιωσες...

ασε που οδεύεις για πνευμονία.

απο την αλλη πολύς κοσμος τις βολευεται, γιατί κοβουν χοντρο κρυο, αυτο όμως δεν σημαίνει ότι είναι η καταλληλη ενδυση._thumbsup.gif

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Supra HRC KTM Adventure 990 R (999cc)

Δημοσιεύτηκε

σωστα μπλάκ, ομως το σωμα μας πάντα ''αναπνέει''.

οι νιτσεραδες, τα αδιαβροχα, παγιδευουν και κατακρατουν την εξατμιση του σωματος μας.

εννοω ειναι καταλληλες μονο για τη βροχη, στο κρυο θελει μπουφαν...

φορα 1 αδιαβροχο και περπατα 10 λεπτα, μολις το βγαλεις σταζει ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ.

ολο αυτο το υγρό ειναι απο το σωμα.

βεβαια στη μοτό δεν περπατάς, αλλά το σωμα παντα αναπνεει, άλλοτε λιγο, αλλοτε πολύ.

αν όμως οδηγησεις και πέσεις σε κινηση με τη νιτσεραδα φορεμενη και δεν βρεχει, έλιωσες...

ασε που οδεύεις για πνευμονία.

απο την αλλη πολύς κοσμος τις βολευεται, γιατί κοβουν χοντρο κρυο, αυτο όμως δεν σημαίνει ότι είναι η καταλληλη ενδυση._thumbsup.gif

προτιμω να υδρωσω παρα να φαω ολο το κρυο και να μην μπορω να κουνησω το σωμα μου σε μια στροφη ή οταν κατεβω να θελω κανα τεταρτο να συνελθω απο το ξεπαγιασμα ή να μην μπορω να βρω την μανετα του φρενου κτλπ

εδω στις προπονησεις φοραγαμε πολυεστερικο κολαν για το κρυο τον χειμωνα εκανα περιπου (συνολο) 14χιλιομετρα φουλ τρέξιμο σε μια προπονηση και με τα πολλα τα κρυα δεν υδρωνα κ'ολας

τι να πω γουστα ειναι αυτα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW K1300s (1300cc) Shoei XR 1100 ++ Zundapp Any (50cc)

Δημοσιεύτηκε

.....

καλά τα αδιάβροχα, αλλά μόνο για την βροχή, οποιαδήποτε άλλη χρήση τους, σύντομα θα μας κάνει να αισθανόμαστε άβολα, είναι η ύστατη λύση αν δεν έχουμε σωστό μπουφάν μοτοσυκλέτας._hi.gif

Ο τίτλος του θέματος αναφέρει "χοντρό κρύο" και προφανώς κίνηση με ταχύτητα με τη μοτοσυκλέτα, αλλιώς το wind chill δεν έχει ιδιαίτερη (έως καθόλου) εφαρμογή για τους μοτοσυκλετιστές.

Οπότε το κολημένος στην κίνηση ή πολύ περισσότερο η ορειβασία όπου παράγεις επιπλέον θερμότητα λόγω της προσπάθειάς σου δεν έχουν και πολύ σχέση με το θέμα μας.

Αναφερόμαστε λοιπόν σε ταξίδι με μηχανή υπό συνθήκες σφοδρού ψύχους (πιστεύω πως τώρα είναι ξεκάθαρο) όπου η χρήση λεπτού αδιάβροχου πάνω από τον εξοπλισμό μηχανής (το λέω άλλωστε και στο αρχικό μου ποστ έτσι) κοβει σημαντικά την ψυχραντική επίδραση του αέρα. Αυτό όποιος το έχει δοκιμάσει ξέρει ότι δουλεύει, δεν χρειάζεται θεωρία σχετικά. Συμπερασματικά δεν συμφωνώ με την παραπάνω σου παρατήρηση.

Τα ρούχα που χρησιμοποιούνται στην ορειβασία, ειδικά ως υπόστρωμα το οποίο αναπνέει είναι μια χαρά για θέματα ζέστης και εξάτμησης του ιδρώτα δεν προσφέρουν όμως μηχανική προστασία σε πτώση οπότε μόνο ως συμπλήρωμα σε μοτό ένδυση - όπως και τα αδιάβροχα άλλωστε.

:cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TRACER (900cc) Arai RX-7 Corsair Αλλος ? (?cc)

Δημοσιεύτηκε

Και μιας και λετε για το κρυο,ισχυει και για τον ηλιο αραγε αυτο?:_unsure:

Βλακεια μπορει να ακουγεται αλλα δεν μπορω να δικαιολογησω να καθεσαι 5 ωρες παραλια ηλιο και να μην καιγεσαι και με το που γυρνας με το κοντομανικο και βερμουδα να εχεις κανει το καψιμο του ταριφα.:2funny:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW K1300s (1300cc) Shoei XR 1100 ++ Zundapp Any (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Και μιας και λετε για το κρυο,ισχυει και για τον ηλιο αραγε αυτο?:_unsure:

Βλακεια μπορει να ακουγεται αλλα δεν μπορω να δικαιολογησω να καθεσαι 5 ωρες παραλια ηλιο και να μην καιγεσαι και με το που γυρνας με το κοντομανικο και βερμουδα να εχεις κανει το καψιμο του ταριφα.:2funny:

Φυσικά και ισχύει. Ανάλογα με τις συνθήκες περιβάλλοντος υπάρχουν διάφοροι τρόποι οι οποίοι ποσοτικοποιούν τη αισθητή δυσφορία από τη ζέστη όπως για παράδειγμα το Heat Index. Το πόσο καίει ο ήλιος το καλοκαίρι (για μαύρισμα) επίσης ποσοτικοποιείται βάσει ορισμένων μοντέλων τα οποία λαμβάνουν υπόψη και τον τύπο δέρματος. Η φυσική μέτρηση ξεκινά από την ποσότητα ακτινοβολίας σε υπεριώδη μήκη κύματος (τα οποία προκαλούν το μαύρισμα αλλά και άλλες λιγότερο θεμιτές επιδράσεις) και συνήθως αναφέρεται ως UV index. Αν σε ενδιαφέρει το θέμα (για να μην το παραχέσουμε σε offtopic εδώ :winking: ) ψάξε στο δίκτυο σχετικά με τις παραπάνω ποσότητες.

Για την περίπτωσή μας με ντάλα ήλιο και εξοπλισμό μηχανής, δεν έχουμε την άμεση επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας στο δέρμα μας αλλά έχουμε μπόλικη έμμεση με μορφή υπέρυθρης ακτινοβολίας (γίνεται αισθητή ως θερμότητα) και από την έλλειψη της δυνατότητας αποβολής θερμότητας από το σώμα μας προς το περιβάλλον.

:cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ο τίτλος του θέματος αναφέρει "χοντρό κρύο" και προφανώς κίνηση με ταχύτητα με τη μοτοσυκλέτα, αλλιώς το wind chill δεν έχει ιδιαίτερη (έως καθόλου) εφαρμογή για τους μοτοσυκλετιστές.

Οπότε το κολημένος στην κίνηση ή πολύ περισσότερο η ορειβασία όπου παράγεις επιπλέον θερμότητα λόγω της προσπάθειάς σου δεν έχουν και πολύ σχέση με το θέμα μας.

Το Wind Chill Factor δημιουργήθηκε απο τους Αμερικάνους ,δεκαετία 40, για την επίδραση του ψυχρού αέρα σε αποστολές Β + Ν Πόλο, και τους ψαράδες .Κατόπιν χρησιμοποιήθηκε και απο τους ορειβάτες και πάει λέγοντας..

Δυστυχώς ανήκουμε σε σχετική κατηγορία σαν μοτοσυκλετιστές, γι'αυτό εξάλλου, έγραψα το τόπικ...

Αναφερόμαστε λοιπόν σε ταξίδι με μηχανή υπό συνθήκες σφοδρού ψύχους (πιστεύω πως τώρα είναι ξεκάθαρο) όπου η χρήση λεπτού αδιάβροχου πάνω από τον εξοπλισμό μηχανής (το λέω άλλωστε και στο αρχικό μου ποστ έτσι) κοβει σημαντικά την ψυχραντική επίδραση του αέρα. Αυτό όποιος το έχει δοκιμάσει ξέρει ότι δουλεύει, δεν χρειάζεται θεωρία σχετικά. Συμπερασματικά δεν συμφωνώ με την παραπάνω σου παρατήρηση.

Πάσο...

Χώμα-χώμα έχεις προσπαθήσει να κάνεις?

Θα λιώσεις με το αδιάβροχο...

Ουσιαστικά συμφωνώ με τα γραφόμενα σου, απλά λέω ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΩΝ έτσι κι αλλιώς μπουφάν.

Τα ρούχα που χρησιμοποιούνται στην ορειβασία, ειδικά ως υπόστρωμα το οποίο αναπνέει είναι μια χαρά για θέματα ζέστης και εξάτμησης του ιδρώτα δεν προσφέρουν όμως μηχανική προστασία σε πτώση οπότε μόνο ως συμπλήρωμα σε μοτό ένδυση - όπως και τα αδιάβροχα άλλωστε.

Σωστά, έτσι.

cheers.gif

thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα