Παναγιώτης Κ.

Michelin Anakee 2

120 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Επί χρόνια στο Varadero φορούσα τα Pirelli Scorpio. Από την συμπεριφορά τους και την απόδοση ήμουν πολύ ικανοποιημένος, μέχρι ΤΟΤΕ που με έκανε να ξενερώσω χοντρά με την Πιρέλλι. Τα Bridgestone BW 501/502 που φόρεσα μετά δεν ήταν κακό λάστιχο, αλλά δεν μου άρεσε. Σκληρό για τα γούστα μου (χωρίς όμως αυτή η σκληρότητα να μεταφράζεται σε μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση) και μάλλον "αργό" στις αλλαγές κλίσης. Επίσης πολύ "φειδωλό" στην πληροφόρηση. Για να συνοψίσω με δυό κουβέντες, ούτε καλό ούτε κακό, απλά αδιάφορο.

Όταν, πέντε μήνες αργότερα το πίσω παρέδωσε το πνεύμα κάπου στην Αυστρία, πέρασα στα Michelin Anakee 2. Με μεγάλη επιφύλαξη για να είμαι ειλικρινής, καθόσον ο προκάτοχος τους, το πρώτο Anakee, είχε συγκεντώσει πολλές αρνητικές κριτικές στην Ελλάδα, τόσο απο τον "ειδικό τύπο", όσο και απο κατόχους μεγάλων ΟΝ-off. Μετά όμως απο μιά κουβέντα που είχα με τον παλιό συνάδελφο και φίλο, και υπεύθυνο ΜΟΤΟ της Michelin Ελλάδος, πείσθηκα να τα δοκιμάσω. Οι πρώτες εντυπώσεις επι Αυστριακού και Ιταλικού εδάφους ήταν όχι απλά θετικές, ήταν αποκαλυπτικές. Με πλήρες φορτίο (δύο άτομα + τριβάλιτσο + tank-bag) το Varadero έστριβε σαν τραίνο και πλάγιαζε απίστευτα. Το πόσο απίστευτα φαίνεται καθαρά εδώ :

DSC01624.jpg

(προσέξτε πώς έχει φυτιλιάσσει στον "ώμο", και πώς, από τις θερμοκρασίες που έπιασε, πάνω του κολλάνε τα πάντα). Το πρώτο και μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τα Bridgestone είναι η πληροφόρηση που σου δίνει για το τί ακριβώς συμβαίνει κάτω απο τις ρόδες σου, το δεύτερο η πολύ πιό γρήγορη απόκριση στις αλλαγές της κλήσης.

Επί Ελληνικής ασφάλτου οι θετικές εντυπώσεις συνεχίστηκαν. Στην καθημερινή μου μετακίνηση προς και απο την Καβάλα, που είναι 10 χιλιόμετρα κλασσικού Ελληνικού παραλιακού δρόμου με μεγάλη ποικιλία στροφών, ζεσταίνεται γρήγορα και σε "χαλαρούς" ρυθμούς ξύνω μπότα χωρίς να το καταλάβω. Επίσης δεν έχει το ξαφνικό πέσιμο της απόδοσης που είχαν παρουσιάσει και τα Πιρέλλι και τα Bridgestone μετά απο 3 - 4.000 χλμ. Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης αλλά και η αυξημένη άνεση, μάλλον απόρροια του μαλακού τους σκελετού. Μειονέκτημα όμως αυτού του μαλακού σκελετού είναι η "ευαισθησία" στις μη σωστές πιέσεις, πράγμα όχι κατ' ανάγκη κακό, μιας και καταλαβαίνεις άμεσα αν έχεις χάσει αέρα και ψάχνεις το γιατί.

Αποκαλυπτική επίσης η συμπεριφορά τους στη βροχή. Το περασμένο Σ/Κ είχαμε κοπή πίττας Varadro Forum στον Πλαταμώνα, 600 χιλιομερτάκια πήγαινε-έλα, τα πρώτα με χιονάκι, και ΟΛΑ τα υπόλοιπα με βροχή, απο δυνατή μέχρι κατακλυσμό. Οι ταχύτητες που κινηθήκαμε ήταν απο 140 μέχρι και 170 χαω (στα καλά κομμάτια της Εγνατίας), και δεν υπήρξε το παραμικρό γλύστρημα, η παραμικρή ασάφεια. Ενέπνεαν σιγουριά ακόμα και να αφήσεις το ένα χέρι απο το τιμόνι, όπως φαίνεται και στη φώτο που πρέπει να τραβήχτηκε με πάνω απο 150 χαω.

1fa08445.jpg

Το μέχρι στιγμής συμπέρασμα είναι πολύ θετικό, δύσκολα με βλέπω να αλλάζω λάστιχο για τα επόμενα χρόνια, εκτός πια και αν παρουσιαστεί κάτι το συνταρακτικά καινοτόμο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R 1200 GS BMW S1000 XR

Δημοσιεύτηκε

... ωραιος φιλε !!!...και ειμαι και στο ψαξιμο!...το βαζω στη λιστα με τα προσεχως!

...παρεμπιπτόντως αυτη η πρωτη εκδοση η χρυσαφι του βαρκαδερο ...ειναι η αγαπημενη μου !...να το χαίρεσαι παντα ετσι το κουκλι σου! :cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Χμμμ.. :think: Στα υπ'οψιν!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V-STROM 650

Δημοσιεύτηκε

anakee 2 φοράει το στρώμα μου εδώ και 6 μήνες και είμαι πολύ ικανοποιημένος απο την συμπεριφορά τους.

ζεσταίνονται έυκολα και έχουν κάλο κράτημα σε στεγνό ή βρεγμένο οδόστρωμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Κάτι στο οποίο ίσως δεν έδωσα αρκετή έμφαση στον σχολιασμό μου: Το 99% των χιλιομέτρων μου είναι εκτός πόλης. Αυτό αυτόματα σημαίνει πως και οι εντυπώσεις μου βασίζονται εκεί. Στην άθλια άσφαλτο-καθρέφτη που έχουν οι περισσότεροι δρόμοι-λαιμητόμοι των Ελληνικών πόλεων, μην περιμένετε θαύματα. Οι άνθρωποι λάστιχα φτιάχνουν, δεν μπορούν να επαναπροσδιορίσουν του Νόμους της Φυσικής.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Αυτο εννοειται βρε Πανο..Για ταξιδι συζηταμε..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Έχοντας κάνει περίπου 12.000 χλμ απο τότε που τα φόρεσα, μπορώ με ασφάλεια να μεταφέρω τις μέχρι τώρα εντυπώσεις.

Πρώτα λίγη ιστορία. Αφού πέταξα τα πρώτα "μαμά" TW και μέχρι πρίν απο ένα περίπου χρόνο, φορούσα συνεχώς και αδιαλείπτως τα Pirelli Scorpion, στην αρχή τα απλά και όταν βγήκαν, τα Sync. Πολύ καλά λάστιχα σε κράτημα, φρένο, πληροφόρηση κλπ, λίγο "φτωχά" σε χιλιομετρική απόδοση, αλλά ήμουν πολύ ευχαριστημένος, μέχρι που τον Φεβρουάριο του '09, συνέβει ΑΥΤΟ. Τα Bridgestone 501/502 που έβαλα τελείωσαν την ζωή τους κάπου στις Άλπεις και έφυγαν, άχρωμα, άγευστα και άοσμα, χωρίς να μου αφήσουν καμιά καλή, αλλά ούτε και κακή εντύπωση. Υποδεέστερα των Πιρέλλι παντού, ειδικά στην πληροφόρηση ήταν τελείως "μουγκά", όσο για χιλιόμετρα, στα ίδια επίπεδα με τα προηγούμενα. Δεν μου άρεσαν, τέρμα. Πήρα λοιπόν την απόφαση να βάλω τα Μichelin Anakee 2. Γνωρίζοντας την προϊστορία των πρώτων Anakee, και έχοντας ακούσει - διαβάσει για τις βελτιώσεις που είχαν κάνει ώστε τα λάστιχα να είναι ΚΑΙ για την Ελλάδα, τα φόρεσα με το σκεπτικό "το πολύ-πολύ την άνοιξη πάω για Metzeler". Αμ δε....... ΔΕΝ ΤΑ ΑΛΛΑΖΩ ΑΚΟΜΑ, και όταν έρθει η ώρα πάλι τα ίδια θα βάλω.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με την σειρά. Πρώτα-πρώτα το στύλ οδήγησης μου είναι σβέλτο προς γρήγορο (κάποιοι το χαρακτηρίζουν επιθετικό). Δεύτερον, απο τον Οκτώβριο που πήρα το VFR και μετά, όταν είμαι μονός παίρνω την Βέφα, το Ντέρο χρησιμοποιείται κυρίως δικάβαλο (άρα πιό επιβαρημένη χρήση των ελαστικών σε σχέση με πρίν). Τρίτον, τα πρώτα 2.000 χλμ των Μichelin έγιναν σε Αυστρία-Β.Ιταλία, δικάβαλος τριβάλιτσος+tankg bag, μέ ρυθμους (και πλαγιάσματα) που είχαν αυτό το αποτέλεσμα στα λάστιχα.

DSC01624.jpg

Αυτό βέβαια βοήθησε στον σωστό αρχικό πολυμερισμό των ελαστικών (+), αλλά σε επίπεδο φθοράς μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως αφήσαμε πολύ λάστιχο εκεί πάνω (-).

Πάμε τώρα στις εντυπώσεις. Ζέσταμα: πολύ γρήγορο σε αντίθεση με τα 501/502 που αργούσαν μέχρι αηδίας. Σε επίπεδο χιλιομετρικής απόδοσης και παρά την πιό "βεβαρημένη" πλέον χρήση είναι ήδη καλύτερα και απο τα Πιρέλλι και απο τα 501/502. Για να είμαι πιό σαφής, ενώ τα προηγούμενα στα 12 με 13 χιλιάδες χλμ ήταν για αλλαγή , τα Μισελέν, έχουν σήμερα ακόμα 3,5 χιλιοστά πέλμα στο κέντρο και 4 στην άκρη (απο τα αρχικά 8mm παντού). http://i657.photobuc....a/DSC01986.jpg. Μέ άλλα λόγια, μέχρι τα 2 mm που θα τα αλλάξω, έχω ακόμα 4.000 χλμ. Σε επίπεδο συμπεριφοράς τώρα, το λάστιχο είναι αλλού. Πολύ πιό "ομιλητικά" απο τα Πιρέλλι (για τα 501/502 δεν συζητάμε, είπαμε, τελείως "μουγκά"), σε πληροφορούν ανα πάσα στιγμή για το τί συμβαίνει εκει κάτω. Η αλλαγή κλίσεων γίνεται με την σκέψη, και εδώ βοηθάει το ότι ενώ σε αυτά τα χιλιόμετρα τα προηγούμενα είχαν τετραγωνίσει άσχημα, τα Μισελέν, όπως δείχνει και το βάθος πέλματος, είναι φαγωμένα σχεδόν ομοιόμορφα, διατηρώντας την κορώνα τους σχεδόν άθικτη. Επίσης, είναι τέτοιο το αίσθημα ασφάλειας που παρέχουν που, στην καθημερινή μου διαδρομή προς Καβάλα (10 χλμ παραλιακού, επαρχιακού δρόμου), ξύνω μπότα σε ούκ ολίγες στροφές, πηγαίνοντας απλά σβέλτα.

Το φρενάρισμα είναι στα ίδια πολύ καλά επιπεδα με τα Πιρέλλι και αισθητά καλύτερο των 501/502, ενώ στην βροχή πραγματικά ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ. Συγκεκριμένα στην "βαρκάδα" που κάναμε για "το κοπή τη πίττα" του varaderoforum στον Πλαταμώνα, η μέση ταχύτητα που κινηθήκαμε ήταν τα 150-160 χαω, με παρα πολύ νερό στους δρόμους (κάποια στιγμή στην Εγνατία πηγαίναμε και με 180, αλλά έκοψα γιατί το θεώρησα μλκία. Τα λάστιχα όμως εκεί, πατούσαν άφοβα). Δεν κουνήσανε και δεν γλυστρήσανε ΠΟΥΘΕΝΑ.

Ένα άλλο σημείο που μου έκανε εντύπωση είναι η άσπρες διαγραμμίσεις (όταν είναι στεγνα). Απλά σου λέει πώς είναι εκεί, ούτε κουναει ούτε λαλάει. Τα Πιρέλλι και τα 501/502 ήταν αρκετά πιο ευαίσθητα, ειδικά απο το μέσον της ζωής τους και μετά.

Συμπερασματικά, τα θεωρώ ΜΑΚΡΑΝ ό,τι καλύτερο έχω φορέσει στο Βαραντέρο στα 11 χρόνια που τό έχω.

Σημείωση: Οι πιέσεις στα λάστιχα είναι πάντα 32-40/42 (μονός/διπλός), μετρημένες τουλάχιστον κάθε εβδομάδα απο δικό μου, ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ πιεσόμετρο. Επίσης οι διαδρομές που κάνω είναι όσο γίνεται απο στριφτερούς δρόμους, αποφεύγοντας Εγνατία Π.Α.ΘΕ κλπ.

Τροποποιήθηκε από τον Παναγιώτης Κ.
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton X

Δημοσιεύτηκε

:popcorn::popcorn::popcorn:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR ΧΧ (1137cc) Honda CB (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Φοραμε ηδη τα Anakee με τον μπαμπα σε Στρωμα και Varadero σαν το δικο σου και ετοιμαζομασταν για τα Anakee 2. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia pegaso-caponord Aprilia caponord (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάλι ήθελα να βάλω τα Anakee και να αλλάξω τα πιρελι που φόραγα και ήθελαν αντικατάσταση αλλά ενάμισι μήνα με είχαν την τρίτη έρχονται την άλλη δευτέρα έρχονται έβαλα τα tourance πριν 15 μέρες και ησύχασα μου έκαναν τα νεύρα τσατάλια.

Πολύ εκνευριστικό να μην υπάρχει μια υπεύθυνη αντιπροσωπεία να κάνει σωστό προγραμματισμό και να μην μένει ακάλυπτη η αγορά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

........................

Σημείωση: Οι πιέσεις στα λάστιχα είναι πάντα 32-40/42 (μονός/διπλός), μετρημένες τουλάχιστον κάθε εβδομάδα απο δικό μου, ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ πιεσόμετρο. Επίσης οι διαδρομές που κάνω είναι όσο γίνεται απο στριφτερούς δρόμους, αποφεύγοντας Εγνατία Π.Α.ΘΕ κλπ.

Ουπς, τυπογραφικό λάθος: Εμπρός πίεση 36, ΟΧΙ 32.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάλι ήθελα να βάλω τα Anakee και να αλλάξω τα πιρελι που φόραγα και ήθελαν αντικατάσταση αλλά ενάμισι μήνα με είχαν την τρίτη έρχονται την άλλη δευτέρα έρχονται έβαλα τα tourance πριν 15 μέρες και ησύχασα μου έκαναν τα νεύρα τσατάλια.

Πολύ εκνευριστικό να μην υπάρχει μια υπεύθυνη αντιπροσωπεία να κάνει σωστό προγραμματισμό και να μην μένει ακάλυπτη η αγορά

Επειδή η ΜΙΣΕΛΕΝ είναι σοβαρή (ίσως η σοβαρότερη) εταιρεία και δεν έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα αλλά είναι η ίδια η ΜΙΣΕΛΕΝ ΕΛΛΑΣ ΑΕ, μάλλον θα πρέπει τις κατηγορίες για έλλειψη σοβαρότητας να τις απευθύνεις στον λαστιχά σου, που ή δεν συνεργάζεται απευθείας με την Μισελέν (είναι πολύ επιλεκτικοί στα μαγαζιά που επιλέγουν να συνεργαστούν και τα κριτήρια αυστηρά) και τα περίμενε ή απο χονδρέμπορα ή απο "παραεισαγωγή", ή απλά ήθελε να σου "σπρώξει" κάτι άλλο, όπερ και εγένετο.......:winking:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Triumph

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάλι ήθελα να βάλω τα Anakee και να αλλάξω τα πιρελι που φόραγα και ήθελαν αντικατάσταση αλλά ενάμισι μήνα με είχαν την τρίτη έρχονται την άλλη δευτέρα έρχονται έβαλα τα tourance πριν 15 μέρες και ησύχασα μου έκαναν τα νεύρα τσατάλια.

Πολύ εκνευριστικό να μην υπάρχει μια υπεύθυνη αντιπροσωπεία να κάνει σωστό προγραμματισμό και να μην μένει ακάλυπτη η αγορά

εκανες πολυ καλη επιλογη δεν θα το μετανιωσεις αυτα φοραω και εγω εδω και ενα χρονο.._thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW K1300GT Shark RSR2 BMW K (1600GTcc)

Δημοσιεύτηκε

Φιλος επαθε αυτο σε ΑΝΑΚΕΕ2 που τα φοραει 11μηνες και απο οτι φαινεται στις φωτογραφιες εχουν αρκετο πελμα ακομα.

img2645.jpg

img2640.jpg

Πως μπορει να γινει κατι τετοιο ?? (φοραω και εγω τα ιδια :sweatdrop: )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Επειδή στα λάστιχα δεν χωράει "τηλεϊατρική", και αν δεν το δώ απο κοντά, να το "διαβάσω", σαν πρώτη εντύπωση (και με κάθε επιφύλαξη) πές στον φίλο σου να κοιτάει τις πιέσεις του πιο συχνά απο μιά φορά στα τρία χρόνια...........

Ρίξε μια ματιά ΕΔΩ, θα αναγνωρίσεις μόνος σου το πρόβλημα και θα σου λυθούν αρκετές απορίες.

Για περισσότερα, ας πάει απο εκεί που τα πήρε και ας ζητήσει να του τα εξετάσει ο Τεχνικός Επιθεωρητής της ΜΙΣΕΛΕΝ.

Τροποποιήθηκε από τον Παναγιώτης Κ.
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW K1300GT Shark RSR2 BMW K (1600GTcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φιλε Παναγιωτη, ειχε δει τις πιεσεις πριν ξεκινησει για Αθηνα και μπορω να πω οτι με την μηχανη κινειται τις περισσοτερες ημερες τις βδομαδας.

Οπως εγραψα τα λαστιχα ειναι φορεμενα 11 μηνες και εχουν κανει 6000-7000 χλμ.

Εξαλλου το λαστιχο δεν εσκασε αλλα ξεκολλισε το πελμα και εμεινε με τα λινα.

Τροποποιήθηκε από τον vagos_bestman

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Φιλος επαθε αυτο σε ΑΝΑΚΕΕ2 που τα φοραει 11μηνες και απο οτι φαινεται στις φωτογραφιες εχουν αρκετο πελμα ακομα.

img2645.jpg

img2640.jpg

Πως μπορει να γινει κατι τετοιο ?? (φοραω και εγω τα ιδια :sweatdrop: )

Παναΐτσαμ... :pray:

Τι άλλο θα δούμε ακόμα! :lipssealed:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Φιλε Παναγιωτη, ειχε δει τις πιεσεις πριν ξεκινησει για Αθηνα και μπορω να πω οτι με την μηχανη κινειται τις περισσοτερες ημερες τις βδομαδας.

Οπως εγραψα τα λαστιχα ειναι φορεμενα 11 μηνες και εχουν κανει 6000-7000 χλμ.

Εξαλλου το λαστιχο δεν εσκασε αλλα ξεκολλισε το πελμα και εμεινε με τα λινα.

Βαγγέλη (μάλλον), το ότι είχε δεί τις πιέσεις πρίν φύγει απο Αθήνα δεν λέει τίποτα. Αν είδες στο λίνκ που σου έβαλα, αυτή η ζημιά (απο όσο μπορώ να καταλάβω απο τις φώτο, αλλά πίστεψε με την έχω δεί εκατοντάδες φορές σε όλων των ειδών τα λάστιχα) προέρχεται απο χρήση του ελαστικού με χαμηλή πίεση ή/και υπέρβαρο επι μεγάλο χρονικό διάστημα.

Δεν ωφελεί σε τίποτα να λέμε "είδα την πίεση μια μέρα πρίν σκάσει", αυτή η ζημιά είχε γίνει (ή μάλλον γινόταν καθημερινά) πολύ πρίν, απλά τότε εκδηλώθηκε. Πάντως, για απόλυτα σωστή διάγνωση, επιμένω πως πρέπει να ζητήσει απο τον λαστιχά του να το κοιτάξει τεχνικός της Michelin.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW K1300GT Shark RSR2 BMW K (1600GTcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ο φιλος πηγε για το λαστιχο και βρηκαν ένα μικρό καρφάκι οχι στο σημείο που έγινε η ζημιά αλλά 30-40 πόντους πιο πέρα.

Ο αντιπρόσωπος είπε οτι απο εκεί ξεκίνησε το πρόβλημα.

Επειδή δεν το είχε δει κ το είχε περπατήσει το λάστιχο,έφευγε αέρας απο εκεί κ δημιούργησε ενα <<φίλμ>>αέρα ανάμεσα στο τακούνι κ τα λινά με αποτέλεσμα να ξεκολλήσουν.

Με την υψηλή ταχύτητα κ θερμοκρασία όπου βρήκε αδύνατο σημείο έκανε τη ζημιά.Ετσι πρέπει να έγινε γιατί βάζοντας ένα λοστό απο το σημείο που ξεκόλλησε το κομμάτι προς το καρφάκι αυτός πέρναγε ανάμεσα στα λινά κ το ελαστικό!!!!

Σχεδόν το μισό ελαστικό είχε ξεκολλήσει απο το σκελετό!!!!!!!!!!

Του είπε οτι στα 28 χρόνια που κάνει αυτή τη δουλειά δεν το έχει δεί σε λάστιχο μηχανής αυτό.

Θεωρώ λοιπόν οτι το λάστιχο δεν έφυγε στά καλά καθούμενα αλλά πάλι το ότι αποκολλήθηκε το μισό απο ένα καρφάκι είναι κάτι που πρέπει να προβληματίζει! :help:

Τροποποιήθηκε από τον vagos_bestman

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Hayabusa k8 Shoei XR 1000 Kymco

Δημοσιεύτηκε

Φιλος επαθε αυτο σε ΑΝΑΚΕΕ2 που τα φοραει 11μηνες και απο οτι φαινεται στις φωτογραφιες εχουν αρκετο πελμα ακομα.

img2645.jpg

img2640.jpg

Πως μπορει να γινει κατι τετοιο ?? (φοραω και εγω τα ιδια :sweatdrop: )

ουπςςςςς....... :_zeppelin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Ο φιλος πηγε για το λαστιχο και βρηκαν ένα μικρό καρφάκι οχι στο σημείο που έγινε η ζημιά αλλά 30-40 πόντους πιο πέρα.

Ο αντιπρόσωπος είπε οτι απο εκεί ξεκίνησε το πρόβλημα.

Επειδή δεν το είχε δει κ το είχε περπατήσει το λάστιχο,έφευγε αέρας απο εκεί κ δημιούργησε ενα <<φίλμ>>αέρα ανάμεσα στο τακούνι κ τα λινά με αποτέλεσμα να ξεκολλήσουν.

Με την υψηλή ταχύτητα κ θερμοκρασία όπου βρήκε αδύνατο σημείο έκανε τη ζημιά.Ετσι πρέπει να έγινε γιατί βάζοντας ένα λοστό απο το σημείο που ξεκόλλησε το κομμάτι προς το καρφάκι αυτός πέρναγε ανάμεσα στα λινά κ το ελαστικό!!!!

Σχεδόν το μισό ελαστικό είχε ξεκολλήσει απο το σκελετό!!!!!!!!!!

Του είπε οτι στα 28 χρόνια που κάνει αυτή τη δουλειά δεν το έχει δεί σε λάστιχο μηχανής αυτό.

Θεωρώ λοιπόν οτι το λάστιχο δεν έφυγε στά καλά καθούμενα αλλά πάλι το ότι αποκολλήθηκε το μισό απο ένα καρφάκι είναι κάτι που πρέπει να προβληματίζει! :help:

Ακριβώς όπως λέγαμε. Αν το λάστιχο το "περπάτησε" αρκετά και με φορτίο, είναι αναμενόμενο.

Γι' αυτό λέμε πολύ συχνό έλεγχο στις πιέσεις, και αν δούμε αφύσικα χαμηλή δεν βάζουμε απλά αέρα, ψάχνουμε την αιτία........

Το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα λάστιχο, αυτό που καθορίζει αν θα συμπεριφερθεί όπως προβλέπεται, δεν είναι ούτε τα λινά, ούτε οι γόμες, ούτε το πέλμα, είναι ο αέρας.

Αυτός το κρατάει στη θέση και το σχήμα που πρέπει να έχει, αυτός καθορίζει το κράτημα και την άνεση.

Καλύτερα ένα μέτριο ελαστικό με σωστές πιέσεις, παρα ένα "σούπερ-ντούπερ-γουάου" με πιέσεις ό,τι νά 'ναι........

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ

Σημερα λοιπόν αλλάχτηκε το πισω λάστιχο, φυσικά με Michelin Anakee 2.

Έχοντας κάνει 15.000 χλμ (με δύο "λαστιχοφάγες" επισκέψεις στην Ιταλία), η σημερινή του εικόνα ήταν αυτή:

DSC02357.jpg

DSC02359.jpgDSC02360.jpg

Βάθος πέλματος 1mm στο κέντρο, 1.6 mm στις άκρες.

Οι εντυπώσεις που έχω αναφέρει παραπάνω ισχύουν στο ακέραιο, με μόνη διαφορά πως στα τελευταία 500 χιλιόμετρα της ζωής τους είχαν αρχίσει να "διαβάζουν" κάπως έντονα τις διαγραμμίσεις του δρόμου όταν ήμουν υπο κλίση. Όχι κουνήματα κλπ, απλά μια ελαφριά ασάφεια. Ίσως βέβαια να έφταιγε και το ότι απο τα πλαγιάσματα είχαν "σηκώσει αυτιά" στις άκρες των πλαϊνών χαράξεων, και η άσφαλτος μας δεν μπορούσε να τα "κατεβάσει".

Το καινούργιο πίσω που τοποθετήθηκε έιναι αυτό:

DSC02361.jpg

Μα καλά, λάστιχο 1,5 χρόνου έβαλες, θα ρωτήσετε.

Επειδή παλιότερα είχα αναφέρει πως το σημαντικό σε ένα λάστιχο δεν είναι το πότε κατασκευάστηκε, αλλά το πού και πώς ήταν αποθηκευμένο μέχρι που θα φορεθεί, και κάνοντας τα λόγια μου πράξη, το λαστιχάκι αυτό είχε έρθει σε μένα κατευθείαν απο τις αποθήκες της ΜΙΣΕΛΕΝ, και αφού κλείστηκε αεροστεγώς, μπήκε στην αποθήκη μου (μηδέν υγρασία και ήλιος) απο όπου βγήκε σήμερα.

Πιστεύω πως σε άλλες 15.000 χλμ θα το ξανααλλάξω πάλι με ίδιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Παναγιωτη αυτα κανουν για ΧΤ600; για χρηση πολης;

κατι αλλο ειδα οτι το λαστιχο εχει ψιλοξεραθει (ξερεις οι γνωστες ραγαδες) αυτο ειναι μεγαλο προβλημα;

μπορει να το εμφανισει ενα λαστιψο απο τον πρωτο κιολας χρονο; (παντα μιλαμε για τις σωστες πιεσεις)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Παναγιωτη αυτα κανουν για ΧΤ600; για χρηση πολης;

κατι αλλο ειδα οτι το λαστιχο εχει ψιλοξεραθει (ξερεις οι γνωστες ραγαδες) αυτο ειναι μεγαλο προβλημα;

μπορει να το εμφανισει ενα λαστιψο απο τον πρωτο κιολας χρονο; (παντα μιλαμε για τις σωστες πιεσεις)

Ηλία νομίζω πως το ΧΤ είναι πολύ ελαφρύ για τέτοια λάστιχα, δεν ξέρω αν βγαίνει και στις διαστάσεις σου. Πες μου τί διαστάσεις φοράς και το ψάχνουμε.

Όσο για το ξεραθεί, λογικό είναι, δύο καλοκαίρια έφαγαν στη μάπα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

μαλιστα ευχαριστω_thumbsup.gif

αυτες ειναι οι διαστασεις για το ΧΤ

Front Tyre 90/90-21

Rear Tyre 120/90-17

ρωταω και σε ενα αλλο θεμα για τα λαστιχα αυτο , αν θες μου απαντας εκει για να μην χαλασουμε αυτο το θεμα

οτι θεςcheers.gif

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα