125 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki Super Sherpa (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Επειδή πέρσι τέτοια εποχή άφησα το μοτόρι για να πάω διακοπές με τ'αμάξι και όταν γύρισα η μπαταρία ήταν για πέταμα, ρωτάω αν όλοι όσοι έχουν στη μοτό τους μπαταρία GEL έχουν το ίδιο πρόβλημα.

Σημειωτέον, υποτίθεται πως οι εν λόγω μπαταρίες έχουν ευαισθησία στο κρύο.

Δηλαδή, οι Αυστριακοί στις Άλπεις τις έχουν πάντα μέσα?

Υποτίθεται πως λειτουργούν πιο πολύ σαν μπαταρίες με κυψέλες και δε παθαίνουν και τίποτα αν τις αποφορτίσεις και επαναφορτίσεις, θα γλυτώσω τίποτα?

Αν βγάλω πόλους?

Τη κινώ κάθε μέρα, είναι το πρωταρχικό εργαλείο μετακίνησής μου και έχω βάλει διακόπτη για τα φώτα να μην μένουν συνεχώς αναμένα!

Ρωτάω πιο πολύ κανένα ηλεκτρονικό που ίσως ξέρει απ'αυτά.

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT660R Schuberth R1 Αυτό που έχω

Δημοσιεύτηκε

Φίλε Κούρκουλε, είχα αυτό το πρόβλημα για πολλά χρόνια, όταν ήμουν φοιτητής, έχω πετάξει σχεδόν 4 μπαταρίες, 3 μολύβδου και 1 τζέλ (πανάκριβη θυμάμαι). Τελικά η μόνη σωτηρία ήταν ένας ηλεκτρονικός φορτιστής-συντηρητής από το Lidl (Tectronic νομίζω), με μόνο 19 ευρώ και το θέμα λύθηκε τότε.....

Μη πετάς τα λεφτά σου με τις κωλομπαταρίες όπως έκανα εγώ, πάρε ένα τέτοιο μηχανηματάκι και θα βρείς την υγειά σου!

Επίσης, να ξέρετε πως αυτές οι μπαταρίες κλειστού τύπου, είναι μεν καλύτερες σε απόδοση από τις άλλες αλλά υποφέρουν από το λεγόμενο "Memory Effect", που σημαίνει ότι έστω μια φορά αν πέσει η τάση κάτω από κάποιο επίπεδο ,νομίζω τα 11,5 βόλτ αν δεν κάνω λάθος, δεν θυμάμαι κιόλας καλά τώρα, μετά δεν ξαναεπανέρχονται παρά μόνο με ειδικά μηχανήματα που κοστίζουν ένα σκασμό λεφτά και ούτως η άλλως οι μέρες τους μετά είναι πλέον μετρημένες.

Αυτά τα λίγα, φιλικά γιατί εγώ τα πέρασα στο πετσί μου που λένε....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW GS Honda VFR 1200X DCT (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Να ξερετε οτι τις πολυ κρυες μερες πριν βαλουμε μπροστα,ειτε να αναβουμε τα φωτα για ενα λεπτο,ειτε να περιμενουμε ενα λεπτο(αυτοι που ειναι τα φωτα μονιμα αναμενα).Με αυτον τον τροπο ζεστενονται τα υγρα της μπαταριας και η εκκινηση γινεται πιο ευκολη(για την μπαταρια).Τα μοντελα YAMAHA-KAWASAKI που εχουν μονιμα τα φωτα αναμενα,γυριζοντας τον διακοπτη αναβουν μονο τα φωτα θεσεως(τα πορειας αναβουν οταν παρει εμπρος η μηχανη).Σε αυτην την περιπτωση καλο ειναι να κραταμε αναμενο το σινιαλο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Super Sherpa (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Να ξερετε οτι τις πολυ κρυες μερες πριν βαλουμε μπροστα,ειτε να αναβουμε τα φωτα για ενα λεπτο,ειτε να περιμενουμε ενα λεπτο(αυτοι που ειναι τα φωτα μονιμα αναμενα).Με αυτον τον τροπο ζεστενονται τα υγρα της μπαταριας και η εκκινηση γινεται πιο ευκολη(για την μπαταρια).Τα μοντελα YAMAHA-KAWASAKI που εχουν μονιμα τα φωτα αναμενα,γυριζοντας τον διακοπτη αναβουν μονο τα φωτα θεσεως(τα πορειας αναβουν οταν παρει εμπρος η μηχανη).Σε αυτην την περιπτωση καλο ειναι να κραταμε αναμενο το σινιαλο.

Πάντως, όταν μερικές φορές γυρνάω το κλειδί και περνάει κανα δίλεπτο μέχρι να βάλω μπροστά δυσκολεύεται πιο πολύ στην εκκίνηση!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Συχνη φορτιση ειναι η λυση! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Οταν βγαινουμε για βολτα μετα απο πολυ καιρο ακινησιας καλο ειναι εχουμε τη μηχανη σε υψηλες σ.α.λ για να φορτιζει το κυκλωμα την μπαταρια , και οχι να ειμαστε στο σταματα ξεκινα στα φαναρια.πχ παμε μια διαδρομη με μια η και δυο σχεσεις κατω .

το παραπανω ισχυει πιο πολυ για τα πολυστροφα μοτερ γιατι πριν τις 4-5.000 σ.α.λ δεν παραγεται πολυ ταση απο το δυναμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW GS Honda VFR 1200X DCT (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Οταν βγαινουμε για βολτα μετα απο πολυ καιρο ακινησιας καλο ειναι εχουμε τη μηχανη σε υψηλες σ.α.λ για να φορτιζει το κυκλωμα την μπαταρια , και οχι να ειμαστε στο σταματα ξεκινα στα φαναρια.πχ παμε μια διαδρομη με μια η και δυο σχεσεις κατω .

το παραπανω ισχυει πιο πολυ για τα πολυστροφα μοτερ γιατι πριν τις 4-5.000 σ.α.λ δεν παραγεται πολυ ταση απο το δυναμο.

Αυτο ισχυε πιο παλια,οταν ειχαν οι μηχανες αλτενειτορ.Εδω και πολλα χρονια φορτιζουν τις μπαταριες ακομα και στο ρελαντι.Με λιγα λογια στο ρελαντι δινουν ταση 13,5V το οποιο ειναι το ελαχιστο για τη φορτιση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva SuperCity (125cc) Shark S500 Air Suzuki GSX-R (600 K5cc)

Δημοσιεύτηκε

Οταν ειναι να μεινει καιρο (το χειμωνα 5-6 μερες ειναι αρκετες) βγαλσιμο μπαταριας και φορτιση οπως ειπε καποιος φιλος. Με κανα 20ρικο ελυσες το προβλημα σου. Εαν η μπαταρια αποφορτιστει, για τεχνικους λογους, που ειναι ασκοπο να εξηγησω, χανει την μακροζωια της και συντομα θα ειναι για πεταμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αυτο ισχυε πιο παλια,οταν ειχαν οι μηχανες αλτενειτορ.Εδω και πολλα χρονια φορτιζουν τις μπαταριες ακομα και στο ρελαντι.Με λιγα λογια στο ρελαντι δινουν ταση 13,5V το οποιο ειναι το ελαχιστο για τη φορτιση

Παω πασο ! :_hi:

Για να μην ανοιγω νεο θεμα

Γνωριζει κανεις ποσο κοστιζει μπαταρια για fazer 600 06 ?γιατι δεν μας τα λεει και πολυ καλα τελευταια...

thnx

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW GS Honda VFR 1200X DCT (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Πάντως, όταν μερικές φορές γυρνάω το κλειδί και περνάει κανα δίλεπτο μέχρι να βάλω μπροστά δυσκολεύεται πιο πολύ στην εκκίνηση!

Ο λογος που αφηνουμε τα φωτα αναμενα,ειναι για να ξεπαγωσουν τα υγρα της μπαταριας(αν εχουν παγωσει).Μιλαμε ομως για υγιεις μπαταριες που θελουμε να τις κραταμε σε καλη κατασταση.Αυτη η μεθοδος δεν αντικαθιστα ουτε το,σχεδον απαραιτητο,καθημερινο δουλεμα,αλλα ουτε και τον συντηρητη-φορτιστη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Super Sherpa (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Οταν ειναι να μεινει καιρο (το χειμωνα 5-6 μερες ειναι αρκετες) βγαλσιμο μπαταριας και φορτιση οπως ειπε καποιος φιλος. Με κανα 20ρικο ελυσες το προβλημα σου. Εαν η μπαταρια αποφορτιστει, για τεχνικους λογους, που ειναι ασκοπο να εξηγησω, χανει την μακροζωια της και συντομα θα ειναι για πεταμα.

Επαναλαμβάνω ότι μιλάμε ΜΟΝΟ για Gel μπαταρίες!

Εργασία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Super Sherpa (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν πάρω ένα φορτιστή, θα ήταν καλύτερο να πάρω της μάνας του?

Έχετε να προτείνετε κάποιο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva SuperCity (125cc) Shark S500 Air Suzuki GSX-R (600 K5cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Επαναλαμβάνω ότι μιλάμε ΜΟΝΟ για Gel μπαταρίες!

Εργασία

Το ιδιο εγινε και με τη gel που ειχα στο fazer. Μολις τα επεξε τη φορτισα (στο συνεργειο με επαγγελματικο μηχανημα) και μετα 2 μηνες πεταμα...Αναγκαστηκα να αγορασω μια με υγρα yuasa που ειναι σκυλια. ΕΥτυχως το gsxr φοραει yuasa και μεχρι τωρα αντεχει

Τροποποιήθηκε από τον Messer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Super Sherpa (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Γίνεται δηλαδή να μη βάλω gel αλλά αντίστοιχη "συμβατική" με τα ίδια χαρακτηριστικά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva SuperCity (125cc) Shark S500 Air Suzuki GSX-R (600 K5cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν μπορω να σου απαντησω επ ακριβως. Εμενα παντως οταν τα ειχε παιξει η gel ο μηχανικος μου μου προτεινε να βαλω την yuasa με υγρα (γιατι ηθελα οπωσδηποτε να βαλω yuasa). Ηταν πιο φθηνη απο τη gel και δεν επεζε χρημα τοτε. Αποδειχθηκε μια χαρα. Μεχρι που το πουλησα (μετα 2 χρονια) ηταν αψογη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva SuperCity (125cc) Shark S500 Air Suzuki GSX-R (600 K5cc)

Δημοσιεύτηκε

yuasa

Δες εδω αν θελεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Super Sherpa (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Μετά από αδυναμία εκκίνησης ένα πολύ κρύο πρωινό, την έβαλα για φόρτιση για κανα τρίωρο και επανήλθε.

Μόλις, όμως, κρύσωσε και πάλι ο καιρός, πάλι έχω δυσκολία.

Την έβαλα πάλι για φόρτιση γνωρίζοντας ότι, μάλλον, είναι στα τελευταία της.

Υπάρχει περίπτωση από το κρύο να παγώνουν και τα της μίζας?

Αν βάλω αντίστοιχη μαπαταρία, αλλά όχι GEL, θα γλυτώσω από την τόσο μεγάλη ευαισθησία στο κρύο?

Αν την ξεφορτίσω πλήρως και την επαναφορτίσω πλήρως θα της κάνει καλό?

Υπάρχει περίπτωση να τη γλυτώσει η υπάρχουσα μπαταρία μου?

Η επόμενη που θα βάλω, αν τη φορτίζω φουλ συχνά (ανα τρίμηνο)θα έχω διαφορά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

ασε την gel και βαλε με κερι...tooth.giftooth.gif

αν παλι θες τζελ παρε το flipper αριστο και φθηνοtooth.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 990 Adventure Arai RX-7 Corsair KTM 990 Adv

Δημοσιεύτηκε

Μετά από αδυναμία εκκίνησης ένα πολύ κρύο πρωινό, την έβαλα για φόρτιση για κανα τρίωρο και επανήλθε.

Μόλις, όμως, κρύσωσε και πάλι ο καιρός, πάλι έχω δυσκολία.

Την έβαλα πάλι για φόρτιση γνωρίζοντας ότι, μάλλον, είναι στα τελευταία της.

Υπάρχει περίπτωση από το κρύο να παγώνουν και τα της μίζας?

Αν βάλω αντίστοιχη μαπαταρία, αλλά όχι GEL, θα γλυτώσω από την τόσο μεγάλη ευαισθησία στο κρύο?

Αν την ξεφορτίσω πλήρως και την επαναφορτίσω πλήρως θα της κάνει καλό?

Υπάρχει περίπτωση να τη γλυτώσει η υπάρχουσα μπαταρία μου?

Η επόμενη που θα βάλω, αν τη φορτίζω φουλ συχνά (ανα τρίμηνο)θα έχω διαφορά?

Εγώ πάντως όταν τα ΄φτυσε η μαμίσια στο 11αμηνο περίπου έβαλα μια 14αρα με υγρά 46euro εδώ και εδώ κανα τετράμηνο δουλεύει μια χαρά. Είπα να τη δοκιμάσω αφού και η Yasa εκτός του ότι είναι ακριβή δε δίνει και πάνω απο 6 μήνες εγγύηση. Πήρα και το φορτιστή από το Lidl που στάματά τη φόρτιση αυτόματα.. Πάντως για τις Gel δεν άκουσα και τα καλύτερα..Θα δείξει!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva SuperCity (125cc) Shark S500 Air Suzuki GSX-R (600 K5cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μετά από αδυναμία εκκίνησης ένα πολύ κρύο πρωινό, την έβαλα για φόρτιση για κανα τρίωρο και επανήλθε.

Μόλις, όμως, κρύσωσε και πάλι ο καιρός, πάλι έχω δυσκολία.

Ετσι γινεται δυστυχως. Και δυστυχως παροτι πολλοι φορτιστες λενε οτι αναβιωνουν την μπαταρια αυτο δεν ειναι αληθινο. Με τα δυνατα κρυα και ακινησια πανω απο 2 μερες θα εχεις προβλημα

Την έβαλα πάλι για φόρτιση γνωρίζοντας ότι, μάλλον, είναι στα τελευταία της.

Υπάρχει περίπτωση από το κρύο να παγώνουν και τα της μίζας?

Με τη μιζα δεν υπαρχει προβλημα η τουλαχιστον δεν ειναι το κυριοτερο. Το προβλημα ειναι οτι με το κρυο παγωνουν τα παντα μεσα στον κινητηρα και το κυριοτερο τα λαδια. Κρυο=συστολη ή/και πήξη

Αν βάλω αντίστοιχη μαπαταρία, αλλά όχι GEL, θα γλυτώσω από την τόσο μεγάλη ευαισθησία στο κρύο?

Οχι, θε πρεπει οποιαδηποτε μπαταρια εχεις να τη φορτιζεις συχνα. Ειτε με βολτα ειτε με φορτιστη. Το καλυτερο ειναι (αυτο που ακολουθω και εγω) οταν ξερεις οτι θα μεινει π.χ. 3,4,5,μερες σε ακινησια να την βγαλεις και καρφι στο φορτιστη

Αν την ξεφορτίσω πλήρως και την επαναφορτίσω πλήρως θα της κάνει καλό?

Αν την ξεφορτισεις πληρως θα καταστραφει εντελως. Δεν ειναι ιοντων λιθιου. Εαν η ταση της πεσει κατω απο 10 volts εχει ελαχιστες πιθανοτητες να ξαναζησει. Αν πεσει κατω απο 7 τον μπουλο χωρις αμφιβολια.

Υπάρχει περίπτωση να τη γλυτώσει η υπάρχουσα μπαταρία μου?

Μια στις 10 αν δεν εκτιθεται σε κρυο με χρονο ζωης αγνωστο. Συνηθως απο 1 βδομαδα μεχρι 6 μηνες

Η επόμενη που θα βάλω, αν τη φορτίζω φουλ συχνά (ανα τρίμηνο)θα έχω διαφορά?

Ναι αν δεν κινειται η μηχανη. Αν κινειται δεν εχει κανενα νοημα. Συχνα το χειμωνα εννοουμε καθε βδομαδα αν ειναι σε ακινησια

Τροποποιήθηκε από τον Messer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva SuperCity (125cc) Shark S500 Air Suzuki GSX-R (600 K5cc)

Δημοσιεύτηκε

Μια καλη ιδεα που εχω εφαρμοσει αλλα δυστυχως δεν πηρα φωτο για να δειξω, ειναι να τυλιξουμε την μπαταρια με καποιο μονωτικο υλικο. Σε πολλες μηχανες που εχουν εκτεθιμενη τη μπαταρια κανει πολλη δουλεια και αυτοι μπορουν να χρησιμοποιησουν και πιο χοντρο υλικο. Στο δικο μου λογω ελλειψης χωρου αναγκαστικα εκανα καλυμα με παχος περιπου 1mm. Το καλυτερο ειναι το υλικο που φτιαχνονται τα ισοθερμικα ποτηρια του καφε αλλα ειναι παχυ για εμενα. Οποτε επενδυση με λεπτο στρωμα υαλοβαμβακα, καλυψη με αλουμινοχαρτο και σταθεροποιηση με διαφανη ταινια. Εγινε και ωραια! Σα μπαταρια απο cyborg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 950 adv Arai Tour X-3 KTM 1200 adv ΚΤΜ (1190cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε Ορέστη,

Σε αντίστοιχο θεματάκι που είχα και εγώ τις προάλλες, αφου αρνιόταν πεισματικά να πάρει μπροστά η μηχανή, άλλαξα μετα από 4+ χρόνια τη μαμίσια Yuasa με μια Varta GEL. Κανένα πρόβλημα μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα, όπου γυρνώντας από ταξίδι 5-μερο, δεν έπερνε πάλι μπροστά. Αφού σιχτίρισα την ώρα και τη στιγμή, την έβαλα μπροστά με καλώδια, και την πάω συνεργείο όπου και αποδείχθηκε ότι είχα κάψει τον ανορθωτή (=95€)...Τώρα όλα δουλέυουν ρολόι. Για τσέκαρε το και αυτό :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Super Sherpa (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Είναι η δεύτερη φορά που θ'αλλάξω μπαταρία σε δυο χρόνια (μια φορά το χρόνο).

Σημειωτέον, τη κινώ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ τουλάχιστον για 15χλμ τη μέρα.

Έχω ξαν'ακούσει για προβλήματα και μ'άλλους με Adventure, δε ξέρω πως την έβγαλε καθαρή ο Κυριάκος (950Αdv) για 4 χρόνια με την ίδια?

@ nickmol: Όταν λες 14άρα, (Τύπος μπαταρίας YUASA: YTZ 14S) τί εννοείς? 12V? Κλειστού τύπου με υγρά?

Αν την αλλάξω με μια μεγαλύτερη (αν υπάρχει των ιδίων διαστάσεων), με παραπάνω Amper-ώρια, θα την αντέξει ο ανορθωτής?

Το τσέκαρα και ο ανορθωτής φορτίζει τη μπαταρία. Οποτε, μάλλον, ΟΚ ο ανορθωτής.

Όταν, όμως, πατάω μιζιά, πέφτουν τα Volts κάτω από 9! Άρα, μάλλον πάπαλα η μπαταρία!

Κι είναι κι ακριβή! Η πιο φτηνή Gel, YASA 130 euros, η ΚΤΜ τη δίνει 170!

Αξίζει να πάρω φορτιστή?

Τροποποιήθηκε από τον okourkoulos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 950 adv Arai Tour X-3 KTM 1200 adv ΚΤΜ (1190cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχω ξαν'ακούσει για προβλήματα και μ'άλλους με Adventure, δε ξέρω πως την έβγαλε καθαρή ο Κυριάκος (950Αdv) για 4 χρόνια με την ίδια?

.................................

Κι είναι κι ακριβή! Η πιο φτηνή Gel, YASA 130 euros, η ΚΤΜ τη δίνει 170!

Αξίζει να πάρω φορτιστή?

Να σου πω την αμαρτια μου Ορέστη, αν είχα μυριστεί ότι ίσως να έφταιγε ο ανορθωτής, θα κρατούσα ακόμη τη μαμίσια :_thumbsup: :_thumbsup: :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ποδαράτος (0cc) Shark RSF2i Aprilia Shiver GT

Δημοσιεύτηκε

@ nickmol: Όταν λες 14άρα, (Τύπος μπαταρίας YUASA: YTZ 14S) τί εννοείς? 12V? Κλειστού τύπου με υγρά?

Το νούμερο δείχνει την χωρητικότητα της, σε Ah. Όλες πλέον είναι 12V και πρακτικά όλες είναι κλειστού τύπου ("Maintenance free"). Υπάρχουν ακόμα οι "ανοιχτές" με τα καπάκια αλλά δεν κάνουν για μηχανές, ειδικά onoffια που ξαπλώνουν συχνά.

Αν την αλλάξω με μια μεγαλύτερη (αν υπάρχει των ιδίων διαστάσεων), με παραπάνω Amper-ώρια, θα την αντέξει ο ανορθωτής?

Ο ανορθωτής δεν έχει πρόβλημα. Η μπαταρία παίρνει όση ενέργεια της δίνει ο ανορθωτής, δεν "επιβάλλει" κάτι.

Όταν, όμως, πατάω μιζιά, πέφτουν τα Volts κάτω από 9! Άρα, μάλλον πάπαλα η μπαταρία!

Αυτό είναι φυσικό, όταν τραβάς φορτίο (ειδικά ημίζα που είναι το μεγάλο ζόρι) πέφτει η τάση στα άκρα της μπαταρίας λόγω της εσωτερικής αντίστασης της. Το θέμα είναι πόσο πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα