Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
micron_maik

Z750 vs CBR600 RR4

24 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki z750 Kawasaki zx10r (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Θέλω να πουλήσω το Ζ και να πάρω ένα CBRάκι…. (RR4)

Ένας λόγος για να πάρω το CBR είναι για μπαίνω στη πιστά των Σερρών,

Αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι δε θα είναι τόσο άνετο στα ταξίδια και μέσα στην πόλη όσο το Ζ…

Ζητώ τη πολύτιμη βοήθεια σας…..!!

Τροποποιήθηκε από τον micron_maik

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB1300 05' ABS

Δημοσιεύτηκε

Σίγουρα το RR ΔΕΝ θα είναι άνετο για ταξίδια. Ιδιαίτερα αν κουβαλάς και 2ο άτομο πίσω. Γι' αυτό και η Honda είχε βγάλει το cbr 600 F το οποίο "θεωρείται" πιο sport touring παρά supersport. Για περισσότερες πληροφορίες ρώτα τον thanos13 που έχει το F.

Απο την άλλη, δεν το 'ξερα ότι το Z είναι "ταξιδιάρικο".... :lol: :grin::grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R1150GS Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Αν το κάνεις μόνο για να μπαίνεις στην πίστα...........άστο καλύτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki z750 Kawasaki zx10r (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ρε καρντάση......!!!! εννοούσα ότι είναι πιο ταξιδιάρικο από το RR4 δεν εννοούσα ότι είναι κατεξοχήν ταξιδιάρικο..!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400SF

Δημοσιεύτηκε

στην πόλη το Ζ είναι σίγουρα πιο άνετο, αλλά στα ταξίδια... δεν το νομίζω καθόλου... για σένα που θα οδηγείς βέβαια, το δεύτερο άτομο μάλλον θα ζορίζεται με το CBR...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R1150GS Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Κανένα από τα δύο δεν είναι ταξιδιάρικο.

Και μάλιστα ΚΑΘΟΛΟΥ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400SF

Δημοσιεύτηκε

Δεδομένου ότι οδηγείς KLE και φιλοδοξείς να πάρεις Tiger, μάλλον τα κριτήρια που έχεις για ταξιδιάρικο μηχανάκι είναι διαμετρικά αντίθετα με την φιλοσοφία supersport...

Ρώτα κάποιον που έχει RR και θα δεις ότι η ιδέα του ταξιδιού δεν τους χαλάει καθόλου...

Μάλιστα θα δεις πολλών τα μάτια να γυαλίζουν στην ιδέα...

Αντίθετα δεν θα διανοούνταν να πάρουν tiger...

Πάντως το ζήτημα δεν είναι ποιο είναι ταξιδιάρικο, αλλά ποιό από τα δύο είναι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ταξιδιάρικο :bye:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R1150GS Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Αντικειμενικά όμως είναι πολύ κουραστικό να ταξιδεύεις οδηγώντας σε θέση "Τιμωρίας"

Δεν αμφιβάλω ότι πολλοί κάτοχοι Sport έχουν διάθεση για ταξίδια. Τα κάνουν όμως με μεγαλύτερη δυσκολία.

Αναμφίβολα πάντως το Ζ είναι περισσότερο ταξιδιάρικο από το Honda.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB600F HORNET Uvex Wing RS 745 Suzuki Hayabusa K8 (1340cccc)

Δημοσιεύτηκε

Προσωπικά θεωρώ ότι ένα 600ss αγοράζεται από τον χ ενδιαφερόμενο επειδή έχει πολύ καλύτερο στήσιμο και και μπορεί να σου προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στις στροφές! Το ερώτημα είναι <<συμφέρει να το αγοράσεις?>>! :think:

Το cbr600rr για παράδειγμα κοστιζει 11600ευρω περιπου! Και με τα ίδια λεφτά παίρνεις ένα cb1300 ή κάτι αλλό μεγαλύτερου κυβισμού! Το θέμα είναι εσύ για ποια χρήση θέλεις το μηχανάκι! :think:

Αν τα καταφέρνεις στην πίστα τότε τα λεφτά σου θα πιάσουν τόπο στο cbr! Αν θέλεις τη μηχανή πιο πολύ για πόλη και κανα ταξιδάκι τότε το z750! :cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400SF

Δημοσιεύτηκε

Αλέξανδρε, το Ζ είναι πιο ταξιδιάρικο μόνο αν οι ταχύτητες μένουν κάτω από τα 120-130

στις ταχύτητες αυτές ο αέρας δεν είναι ενοχλητικός στο Ζ

απο κει και πάνω, ο αέρας στο Ζ γίνεται πρόβλημα σε σχέση με το cbr, ενώ απο την άλλη στο cbr η ελαφριά πίεση του αέρα "σηκώνει" το σώμα με αποτέλεσμα να πέφτει λιγώτερο βάρος στα χέρια, και έτσι η οδήγηση γίνεται απόλαυση

με άλλα λόγια, ο φίλος μας θα βολευόταν μάλλον περισσότερο με το z750S

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Συγνώμη αλλά γιατί δεν μπαίνεις με το Z πίστα??? μια χαρά είναι και συνδυαζει

περισσότερα από το RR που είναι πιο hardcore-racer....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400SF

Δημοσιεύτηκε

το Ζ σίγουρα έχει υπερ-αρκετό γκάζι για πίστα, και κράτημα και στρίψιμο, αλλά προσωπικά πιστεύω πως

πίστα = σκυμμένος + clipons

και υποψιάζομαι πως και ο φίλος μας κάτι τέτοιο πιστεύει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSX-R1000 K8 (1000cc) Arai

Δημοσιεύτηκε

Θέλω να πουλήσω το Ζ και να πάρω ένα CBRάκι…. (RR4)

Ένας λόγος για να πάρω το CBR είναι για μπαίνω στη πιστά των Σερρών,

Αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι δε θα είναι τόσο άνετο στα ταξίδια και μέσα στην πόλη όσο το Ζ…

Ζητώ τη πολύτιμη βοήθεια σας…..!!

<{POST_SNAPBACK}>

Με το Ζ έχεις μπει πίστα;Το έχεις εξαντλήσει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F6 Honda CBR 1000 RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Eγω θα σταθώ στα άλλα που είπατε οτι τα ss μηχανάκια δεν είναι ταξιδιάρικα.

Τι έγινε λέει? :bye::_w00t:

Για όποιον δε ξέρει λοιπόν είναι και παραείναι ταξιδιάρικα ειδικά για μεγάλες διαδρομές.Σ αυτά τα μηχανάκια κουράζεσαι οταν πας σιγά και μπλέκεις μέσα στη κίνηση.Εχω πάει μια φορά Σέρρες και άλλη μια Καβάλα με ενα CBR400RR που το 600RR μπροστά του μοιάζει με βαραντέρο σε θέμα άνεσης.Προσωπικά όταν έφτασα στον προορισμό μου ήμουν ελαφρώς πιασμένος.Μόλις κάπνισα το πρώτο τσιγάρο είχα ηδη ξεχάσει οτι έκανα τόσο ταξίδι.Γι αυτό καλό είναι αν δε ξέρουμε κάτι να μη μιλάμε :rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki B-King AGV GP Tech Αλλος Non Existent (5000cc)

Δημοσιεύτηκε

Με το Ζ έχεις μπει πίστα;Το έχεις εξαντλήσει;

<{POST_SNAPBACK}>

Όντως το έχεις εξαντλήσει;

Ξέρεις τις δυνατότητες του;

Πρέπει να μιλήσεις με ένα παλικάρι που κυνηγιέται στις στροφές με 1000ss.

Όχι σε ανοιχτές αλλά σε κλειστές.

το μοτόρι πάει και πάει καλά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio Typhoon

Δημοσιεύτηκε

Eγω θα σταθώ στα άλλα που είπατε οτι τα ss μηχανάκια δεν είναι ταξιδιάρικα.

Τι έγινε λέει?

<{POST_SNAPBACK}>

:shock::shock::shock: εγω κάνω 150 χλμ με το Κ5 και για να ξεπιαστεί ο κ*λος μου και τα πόδια μου πρέπει να περάσει μισή ώρα :huh:

micron_maik έχεις οδηγησει to CBR???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F6 Honda CBR 1000 RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε Νέμεθον δε ξέρω.Εγω αυτά που είπα είναι πέρα ως πέρα αληθινά.Και πιστεύω συμφωνείς οτι αυτό που δε παλεύεται είναι η κίνηση εκεί ναι κουράζεσαι απίστευτα.Πιάνεται ο σβέρκος η μέση κτλ :cry:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Νεμεθον....το δικο σου ειναι SS :yes:

Θανος13...το δικο σου ειναι ST :rolleyes:

Eχουν μια ψιλοδιαφορα στην θεση οδηγησης :tease:

Στο θεμα μας τωρα.

Συγκρινεις ενα κουστουματο SS με ενα γυμνο Street all rounder.

Πρωτον...το ενα ειναι πιστιαρικη replica και το αλλο ενα καθημερινο μηχανακι.

Αρα σε ανεση-ευκολια κερδιζει το Z

Σε τελικες-απολυτες επιδοσεις-αναρτησεις-φρενα-προστασια απο αερα (οποια και να ναι αυτη) κερδιζει το CBR

Για τα δικα μας μετρα και σταθμα μπαινοντας στην πιστα,δεν νομιζω οτι θα δουμε καμμια διαφορα οδηγωντας το ενα ή το αλλο (απλα γιατι δεν μπορουμε να φτασουμε τα ορια κανενος απο τα δυο....κι ας το νομιζουμε οτι μπορουμε ή οτι τα εχουμε φτασει καποια φορα)

Αρα...με το Ζ κανεις υπεροχη πιστα (πιστευω) και το 'φχαριστιεσαι δεοντος.Με το CBR απλα θα εισαι ποιο πουλ μουρ και τιποτα περισσοτερο.

Αν εψαχνες τι μοτοσυκλετα να παρεις και δεν ειχες ηδη το Ζ θα σκεφτομασταν επι αλλης βασης.Τωρα ομως που εχεις το Ζ,νομιζεις πως ειναι "φρονιμο" να το σκοτωσεις και να παρεις μια αγωνιστικη replica για να μπαινεις μια φορα τον μηνα πιστα?(θα μπαινεις και μια φορα τον μηνα ή θα μπαινεις μια δυο φορες τον χρονο?)

Εν κατακλειδι....κανενα απο τα δυο δεν ειναι ταξιδιαρικο και ξεκουραστο μηχανακι.Το Ζ εχει ποιο ξεκουραστη θεση οδηγησης αλλα δεν εχει καμμια καλυψη απο αερα,που σημαινει πως μετα τα 130 δεν παλευεται πολυωρο ταξιδι.Ειναι ομως "μανα" για τα εντος εδρας "παιχνιδια" και μετακινησεις.

Το CBR στο ταξιδι εχει την καλυψη αερα ωστε να κραταει και μεγαλες μουαγιεν χωρις να σε κουραζει,αλλα οριοθετει την ανεση απο την ανυπαρκτη σελα και απο την πολυ σκυφτη σταση.Απλα ξεχνας ταξιδι με συνεπιβατη και φορτωματα.

Αξιζουν ολα αυτα για να μπαινεις πιστα μια φορα στο τοσο?Οταν την ιδια απολαυση στην πιστα θα σου την δωσει και το Ζ?

(Εκτος κι αν εισαι οδηγος τυπου Σινιωρη και Μπουστα και το Z σου φαινεται πατινι)

Για μενα η καλυτερη λυση θα ηταν να μεινεις με το Ζ και αν υπαρχει να του βαλεις εναν ανεμοθωρακα (μια μασκουλα να σου κοβει τον πολυ αερα στο στηθος) ο οποιος αν δεν τον θελεις για μονιμα,μπορεις να τον τοποθετεις μονο οταν ειναι να πας μακρυνο ταξιδι.

ALX μιλησε ΟΥΓΚ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio Typhoon

Δημοσιεύτηκε

Φίλε Νέμεθον δε ξέρω.Εγω αυτά που είπα είναι πέρα ως πέρα αληθινά.Και πιστεύω συμφωνείς οτι αυτό που δε παλεύεται είναι η κίνηση εκεί ναι κουράζεσαι απίστευτα.Πιάνεται ο σβέρκος η μέση κτλ :cry:

<{POST_SNAPBACK}>

ok ok δεν σε είπα και ψεύτη :grin: τα μηχανάκια μας είναι διαφορετικά οπως είπε και ο ALX ειδικά αν έχεις αυτο που έχει ενιαία σέλα οδηγού-συνοδηγού

μέσα στην πόλη το gsxr πολύ απλά δεν παλεύεται οταν απαιτείται για να αποσυμπλέξεις απο πρώτη (να αφήσεις τελείως το συμπλέκτη για να μη ρωτήσει η ktm-ισα :) ) η μηχανή πρέπει να έχει ξεπεράσει τα 20 χλμ/ω :(

Αρα...με το Ζ κανεις υπεροχη πιστα (πιστευω) και το 'φχαριστιεσαι δεοντος.Με το CBR απλα θα εισαι ποιο πουλ μουρ και τιποτα περισσοτερο.

Αξιζουν ολα αυτα για να μπαινεις πιστα μια φορα στο τοσο?Οταν την ιδια απολαυση στην πιστα θα σου την δωσει και το Ζ?

<{POST_SNAPBACK}>

πολυαγαπημένε ΑLX εδω διαφωνούμε :grin: ,κατα την αποψή μου ακομα και ο αδαής θα εκτιμήσει τα παραπάνω που του προσφέρει το cbr που είναι κλάσης ανώτερες αναρτήσεις, το σημαντικά πιο ενισχυμένο πλαίσιο,τα καλύτερα φρένα κτλ. αρα το cbr καθίσταται πιο ασφαλές για την πίστα σε σχέση με το Ζ, τα 4000 (νομίζω) χιλαρικα που έχουν διαφορά δεν είναι μονο τα φέρινγκ :winking:

απλά απο την άλλη προσωπικά αυτό που με ξενερώνει με το cbr είναι που παρόλο είναι πιο δυνατό απο το Ζ στα ψηλά στις μεσαίες και ειδικά στα χαμηλά είναι ψοφίμι πάντα σε συγκριση με το Ζ <_<

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW K1200R Shoei X-Eleven Kawasaki Ζ1400 (1400 cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αν κυνηγας το χρονόμετρο, πάρε το cbr.

Αν μπαίνεις πίστα για αν το απολαύσεις (και με αξιοπρεπεί εώς πολύ καλό χρόνο) το Ζ είναι ιδανικό. Αν εξαιρέσεις τις σφαλιάρες από τον αέρα είναι από τα ιδανικότερα street.

Και κάτι ακόμα: Αν απλά θες ένα ss μόνο για τη πίστα, σκέψου σοβαρά το ενδεχόμενο να πάρεις ένα πχ zxr 400 ή κάτι άλλο στα 400 cc παλιό μοντέλο και να το έχεις μόνο για τη πίστα. Προσωπικά θα το θεωρούσα το ιδανικό. Λάστιχα για πίστα, φαίρινγκ και αν "χτύπα ξύλο" πέσεις, δεν θα μείνεις χωρίς μηχανή ούτε θα σε πειράξει τόσο....

Τροποποιήθηκε από τον adam

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

πολυαγαπημένε ΑLX εδω διαφωνούμε :grin: ,κατα την αποψή μου ακομα και ο αδαής θα εκτιμήσει τα παραπάνω που του προσφέρει το cbr που είναι κλάσης ανώτερες αναρτήσεις, το σημαντικά πιο ενισχυμένο πλαίσιο,τα καλύτερα φρένα κτλ. αρα το cbr καθίσταται πιο ασφαλές για την πίστα σε σχέση με το Ζ, τα 4000 (νομίζω) χιλαρικα που έχουν διαφορά δεν είναι μονο τα φέρινγκ :winking:

απλά απο την άλλη προσωπικά αυτό που με ξενερώνει με το cbr είναι που παρόλο είναι πιο δυνατό απο το Ζ στα ψηλά στις μεσαίες και ειδικά στα χαμηλά είναι ψοφίμι πάντα σε συγκριση με το Ζ <_<

<{POST_SNAPBACK}>

Bρε συ...δεν ειπα πως το Ζ ειναι καλυτερο στην πιστα.Ξαναδιαβασε το ποστ μου.Απλα του λεω πως αν ειναι να μην μπαινει συχνα,καλυτερο θα ειναι να μεινει στο Ζ που ΚΑΙ αυτο παει καλα στην πιστα για εναν μεσο αναβατη.Αν ηταν πιστακιας τοτε ασυζητητει θα επρεπε να παει στο CBR για ολα αυτα που ανεφερες. :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tmax 500 Honda VFR 800 X

Δημοσιεύτηκε

ALX και NEMETHON, ο Θανος δεν αναφερθηκε στο "ST" του, αλλα στο SS του.

Εκτος απο το F, εχει και ενα 400RR. Με αυτο ειπε οτι εχει κανει τα ταξιδια του.

Οποτε NEMETHON, για να πιανεσαι τοσο μαλλον κατι δεν παει καλα ...

Μη τυχον ειναι καινουριο το μηχανακι, και πριν δεν ειχες αλλο SS; :unsure::huh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F6 Honda CBR 1000 RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο ρε Νικόλα έτοιμος ήμουν να διορθώσω τα παιδιά.Σε ευχαριστώ για τη παρέμβαση :_thumbsup:

Το 400RR είναι πολύ πιο άβολο απο το 600RR και με λαστιχένια σέλα :cry:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW r1200gs Arai Astro-Light HOREX REGINA (350cc)

Δημοσιεύτηκε

μεταφερθηκε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0