Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
kwstasxt

Να το κανω?

10 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kymco nexxon Caberg V2R Ducati Hypermotard (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Σκευτομαι να βαλω 2 δοντια μικροτερο γραναζι στο πισω στο 50αρι μου το παπακι

Προκειμενου να κανει τα χιλιομετρα ξεκουραστα και ποιο οικονομικα ετσι?

να το κανω? η δεν θα τραβαει το μχν? :huh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda GLX - Cbr F4i (710cc) AGV K-4 Honda cbr 600rr (599cc)

Δημοσιεύτηκε

τι γραναζια εχει τωρα ??? αν θες τραβιγματα και τελικες βαλε 36 πισω και μπροστα ασε το μαμα ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zx (250cc) Shoei XR 1000 Honda cbr c-abs (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Δε ξέρω να σου πώ, έχω όμως την εξής απορία. Για πιό ακριβώς λόγο το κάνεις αυτό? Διότι δε κατάλαβα, νομίζω ότι κάτι λες για οικονομία.... ΣΤΟ ΠΑΠΙ???!!! :lol:

Δε τρώει που δε τρώει τίποτα, θες να το λιμοκτονήσει τελείως? :lol: :rolleyes: :P

Υ.Γ. φιλικά... :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco nexxon Caberg V2R Ducati Hypermotard (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

τι γραναζια εχει τωρα ??? αν θες τραβιγματα και τελικες βαλε 36 πισω και μπροστα ασε το μαμα ..

του εργοστασιου εχει , θελω περισσοτερο τελικη

Φαντασμα και ποιον δν το χαλαει η παραπανω οικονομια ? :D

οταν με 2ευρω φουλαρο το ρεζερβουαρ και εχω κανει του κοσμου τα χιλιομετρα χαχα :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki B-King AGV GP Tech Αλλος Non Existent (5000cc)

Δημοσιεύτηκε

Πιστεύεις πως θα ξεκινάει μετά την αλλαγή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zephyr (750cc)

Δημοσιεύτηκε

βαλε ενα δοντι γιατι θα πεσει πολυ.

μικρη η διαφορα αλλα αν ειναι για αλαγμα βαλε ενα δοντι μικροτερο. 50αρι ειναι ενα φτανει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Z (125cc) Nolan N61 Ducati 1198s (1198cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Κωστα αστο ετσι οπως ειναι γιατι δεν θα σε σκουνταω για να ξεκινησεις :lol: :lol: :lol:

Τροποποιήθηκε από τον ChriC

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco nexxon Caberg V2R Ducati Hypermotard (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Πιστεύεις πως θα ξεκινάει μετά την αλλαγή;

Δεν θα ξεκιναει ουτε με πρωτη θες να μου πεις? :(

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki dr Arai Chaser

Δημοσιεύτηκε

εγω παλια ειχα ενα glx 50αρι και του ειχα βαλει απο 14αρι που ειχε,15.η διαφορα ηταν οτι ειχαν μεγαλωσει οι ταχυτητητες πχ στην πρωτη που θυμαμαι απο 20χλμ πηγαινε 25,αλλα και τελικη πηγαινε 10 χλμ παραπανω και δεν εσπαγε το πιο σημαντικο απο τραβηγμα σε ανηφορα και δικαβαλο δεν ειχε προβλημα,πηγαινε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco nexxon Caberg V2R Ducati Hypermotard (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

εγω παλια ειχα ενα glx 50αρι και του ειχα βαλει απο 14αρι που ειχε,15.η διαφορα ηταν οτι ειχαν μεγαλωσει οι ταχυτητητες πχ στην πρωτη που θυμαμαι απο 20χλμ πηγαινε 25,αλλα και τελικη πηγαινε 10 χλμ παραπανω και δεν εσπαγε το πιο σημαντικο απο τραβηγμα σε ανηφορα και δικαβαλο δεν ειχε προβλημα,πηγαινε.

εσυ μιλας για το μπροστα που ισουται με 3 δοντια πισω ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0