funk

Bandit 650 vs Versys 650


42 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

Και εκεί που είχα αποφασίσει πως στα λεφτά που διαθέτω μέχρι 7.000 max και για τις ανάγκες μου (κύριο μεταφορικό μέσο, ταξιδάκια στην άσφαλτο, οικονομία συντήρησης) η καλύτερη επιλογή είναι το Bandit 650 με ABS στα 6400 πάω το Σάββατο στη Kawasaki και μαθαίνω πως το Versys του '08 με ABS είναι σε προσφορα στα 6900 και έτσι πάλι μπήκα σε διλλήματα......

Να ξεκαθαρίσω πως πρόκειται για την 1η μου μεγάλη μοτο και πως παίζει σημαντικό ρολο το κόστος συντήρησης μιας και ως μεταπτυχιακός φοιτητής δεν ειμαι και για πολλά πολλά.

Τα συν του Bandit είναι πως:

- Είναι value for money

- Μου αρέσει ο κινητήρας του

- Είναι ταξιδιάρικο

Τα πλην:

- Βαρύ για 1η μηχανή

- Πίνει κάμποση βενζινούλα

- Κοστος service ως 4κύλινδρο

- Μεταπώληση

Για το Versys τα θετικά:

- Ελαφρύ και ευέλικτο για 1η μοτό

- Ωραίο μοτέρ

- Καλή τιμή για το '08

- Οικονομικό στην κατανάλωση και στη βενζίνη

- Καλά περιφερειακά (ψαλίδι, πιρούνι)

- Πωλείται πιο εύκολα μετά

Τα αρνητικά:

- Λιγότερο ταξιδιάρικο από το Bandit

- Θεση συνεπιβάτη

- 400 ευρώ πιο ακριβό απο το Bandit

Οδηγικά μου αρέσει καλύτερα το Versys αλλά μακροπρόθεσμα?

Εσείς πιο θα διαλέγατε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Z (125cc) Nolan N61 Ducati 1198s (1198cc)

Δημοσιεύτηκε

Versys..Αφου σου αρεσει και ποιο πολυ οδηγικα,μου φενεται ειναι και ποιο παιχνιδιαρικο απο το bandit..πιστευω θα σε βολεψει περισσοτερο..:)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter AGV Air Tech Harley Davidson street (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Εαν μου έπαιρνε εκείνη την εποχή το cagiva η Kawasaki τώρα μάλλον θα είχα versys.

To bandit είναι βαρύ! Πράγμα θετικό όταν πρόκειται για κάλυψη αποστάσεων! Πολύ καλή σέλα, αλλά λόγω μήκους πονάνε οι καρποί μετά από πολύ ώρα στην κίνηση! Εθνική δεν έχεις κανένα θέμα!

Kawasaki θα σου πώ!

Το bandit είναι αγνώστου προελεύσεως! Ψάχνωντας το δεν βρήκα πουθενά made in japan εκτός από κάποια περιφερειακά όπως τα ηλεκτρονικά της denso, και τον απότομο ψεκασμό. Και στο manual γράφει για τα πολλά εργοστάσια της suzuki ανα τον κόσμο...

To versys είναι made in akashi! θα το χαρείς πολύ περισσότερο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1 NAKED (1000cc) Ducati DIABLO 666 (TURBOcc)

Δημοσιεύτηκε

Verys 650 ABS '08. Φρέσκο μηχανάκι που θα το σπρώξεις και πιό εύκολα όταν το βαρεθείς! Αλαφρύ , ροπάτο και μιά χαρά για ταξιδάκι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

Επίσης στα θετικά του Versys το ότι η Kawasaki δινει δυνατότητα επέκτασης εγγύησης επιπλέον δύο ετών (σύνολο 4 έτη) αρκεί κάποιος να την κάνει εντός ενός έτους από την αγορά της μοτο με ότι αυτό συνεπάγεται και για την ξεγνιασιά του κατόχου αλλά και τη μεταπωλητική αξία της μοτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650s AGV S-4 Triumph Daytona 675 (675cc)

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ versys ψηφίζω... Και μάλιστα έχω την εντύπωση ότι τα service του θα είναι αρκετά πιο φθηνά από το bandit...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter AGV Air Tech Harley Davidson street (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Επίσης στα θετικά του Versys το ότι η Kawasaki δινει δυνατότητα επέκτασης εγγύησης επιπλέον δύο ετών (σύνολο 4 έτη) αρκεί κάποιος να την κάνει εντός ενός έτους από την αγορά της μοτο με ότι αυτό συνεπάγεται και για την ξεγνιασιά του κατόχου αλλά και τη μεταπωλητική αξία της μοτό.

:_thumbsup:

Κι εγώ versys ψηφίζω... Και μάλιστα έχω την εντύπωση ότι τα service του θα είναι αρκετά πιο φθηνά από το bandit...

Δεν θα το έλεγα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
xjr

Δημοσιεύτηκε

Το bandit είναι αγνώστου προελεύσεως! Ψάχνωντας το δεν βρήκα πουθενά made in japan εκτός από κάποια περιφερειακά όπως τα ηλεκτρονικά της denso, και τον απότομο ψεκασμό. Και στο manual γράφει για τα πολλά εργοστάσια της suzuki ανα τον κόσμο...

To versys είναι made in akashi! θα το χαρείς πολύ περισσότερο!

ανακρίβεια αυτό φίλε Δημητρη...

αντι να κοιτάμε στο internet και να βγάζουμε μη ασφαλή/παραπλανητικά συμπεράσματα

θα μπορούσαμε με μια μάτια στο "λαιμό" να δούμε ότι έχει μια ταμπέλα MADE IN JAPAN...NA! :D και φυσικά ανάλογη ποιότητα συναρμολόγησης.

κατά τα άλλα και εγω ψηφίζω versys. :_thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda VFR 800 VTEC (800cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

+650 στο Versys

Το ER που εχω εγω φοραει το ιδιο μοτερ με το versys και προσωπικα μου ταιριαξε γαντι αυτο το μοτερ. Φιλικο για τον αρχαριο,οικονομικο,αξιοπιστο και δυνατο για τον απαιτητικο. Στο Versys ζηλευω πολυ το USD του, λιγα μηχανακια μεσαιου κυβισμου φορανε USD απο το μαμα εργοστασιο τους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Sprinter AGV Air Tech Harley Davidson street (500cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ανακρίβεια αυτό φίλε Δημητρη...

αντι να κοιτάμε στο internet και να βγάζουμε μη ασφαλή/παραπλανητικά συμπεράσματα

θα μπορούσαμε με μια μάτια στο "λαιμό" να δούμε ότι έχει μια ταμπέλα MADE IN JAPAN...NA! :D και φυσικά ανάλογη ποιότητα συναρμολόγησης.

κατά τα άλλα και εγω ψηφίζω versys. :_thumbsup:

To δικό μου δεν είχε!

Και πίστεψε με, ειχα την δηνατότητα να δω πολύ πιο βαθεια από τον λαιμό...

PICT1123.JPG

Τροποποιήθηκε από τον dimitrishndsm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

Πάντως η κόντρα καλά κρατεί :lol:

Όμως κανένας δεν εχει πάρει επίσημα θέση υπέρ του Bandit.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki dr 125 sm (125cc) Caberg Graphic Suzuki gsr (600cc)

Δημοσιεύτηκε

παντος για ταξιδι το bandit υπερεχει λογο του τετρακυλινδρου,εχει και + 21 αλογατα

στην συντηρηση δεν νομιζω οτι εχουν και πολυ διαφορα,οπως και στην καταναλωση.

εκει που κερδιζει το versys ειναι τα περιφερειακα και το βαρος,αλλα και η πολη

δες τις αναγκες σου και κρινεις αναλογα.

καλες αγορες :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSF650SΑ Bandit Caberg Rhyno Moto Guzzi Stelvio (1152cc)

Δημοσιεύτηκε

Οταν ήταν να παρω και εγω μηχανη ειδα το versys.Ωραιο, νεο μοντελο, kawasaki.

Τι με χαλασε και πήρα το bandit (προσωπικα)

1. Η τιμή (Τοτε αρκετα ακριβοτερο)

2. Η εμφανιση, περιεργo φως μπροστα, ανεμοθωρακα μικρο, εξατμιση...λες και δεν εχει.

Σε αυτην την κατηγορια η μηχανες εχουν παρομοια χαρακτηριστικα.

Δες και τι σε αρεσει εμφανισιακα.

Η αγορα κρινεται στην λεπτομερεια που θα σε κανει εσενα το κλικ.Εσυ θα εισαι αυτος που θα το καβαλας.Αλλωστε τα + και τα - τα ανεφερες μόνος σου.

Για να μην μεινει παραπονεμενο το bandit ενα ψηφο υπέρ του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
xjr

Δημοσιεύτηκε

To δικό μου δεν είχε!

Και πίστεψε με, ειχα την δηνατότητα να δω πολύ πιο βαθεια από τον λαιμό...

PICT1123.JPG

α...δλδ εκει που λέει τον αριθμο πλαισίου, δεν έλεγε made in japan? η made in κατι τέλος πάντων?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

@dimitrishndsm

Το Ζ έχει κάπου ετικέτα made in japan?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki bandit 650 s AGV Stealth BMW r1200rt (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

τον ληστή αν κύριο μέλημα είναι το ταξίδι. το versys αν κύριο μέλημα είναι η πόλη. Από θέμα καυσίμων μην φανταστείς και καμμια τεράστια διαφορά...λίγο παραπάνω. Ξεχάσαμε τα καλύτερα φρένα του ληστή την καλύτερη προστασία του ληστή στα πόδια ειδικά....οσο για τα 21 άλογα ε δεν είναι και λίγα...στηνεθνική βεβαια φαινονται γιατί εντος πόλης αλλάζει το θέμα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GSF650-XR250 990R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Κάτοχος εδώ και λίγων ημερών του Versys δεν έχω ακόμη ασφαλή συμπεράσματα, όμως ήμουν ΑΚΡΙΒΩΣ σε αυτό το δίλημμα και η επιλογή μου ήταν Vesys.

Το BANDIT έχει τα καλά του σίγουρα. Είναι 4κύλινδρο με ομαλή λειτουργία κινητήρα, είναι γεμάτο στα ψηλά, είναι άνετο σε ταξίδι και έχει μάλλον καλύτερη θέση για τον συνεπιβάτη. Αλλά μέχρι εκεί..

Το Versys είναι μια μηχανή φτιαγμένη για την Ελλάδα. Θα τα κάνει όλα εκτός απο χώμα.

-Θα ταξιδέψει δικάβαλος άνετα.

-Θα περάσει αέρα πάνω απο λακούβες, καμία σχέση με Street

-Θα στρίψει ΠΟΛΥ καλά. Ειδικά το μπροστινό του είναι άριστο και χωρίς να χάνει σε άνεση

-Θα σε βάλει σε άνετη θέση οδήγησης με καλές γωνίες στα πόδια, ξεκούραστες

-Είσαι ψηλότερα, έχεις καλύτερη ορατότητα, περνάς πάνω απο τους καθρέπτες των αυτοκινήτων

-Φρενάρει άψογα και ντριφτάρει για χαβαλέ

-Θα κάψει ελάχιστη βενζίνη

-Είναι πολύ ευέλικτο και παιχνιδιάρικο (40 κιλά ελαφρύτερο του BANDIT)

-Έχει έξυπνη εξάτμιση και δεν χρειάζεται αλλαγή σε σχέση με την κουμούτσα του BANDIT

-Δυνατότητα για εγγύηση ως 4 χρόνια

Και πέρα απο όλα αυτά τα πεζά απλά οδήγησε το, έχει τρελή πλάκα το εργαλείο, καμία σχέση με βαριά Street.

Είναι σαν κάπως ταξιδιάρικο καγκουρο-μοτάρντ.. :devil:

Έχει πολύ ροπή απο χαμηλά , η πρώτη σε φέρνει καπάκι με ξερογκαζιά εύκολα άμα δεν προσέξεις.

Με λίγα λόγια έχει πλάκα. Άμα είσαι τύπος για χαλαρή οδήγηση και ταξιδάκια πάρε BANDIT. ¨Αμα ζει ένα καραφλοδαιμωνάκι μέσα σου πάρε το Versys και θα γουστάρεις.. :vampire:

Τροποποιήθηκε από τον TC-drift
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda VFR 800 VTEC (800cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

Βαγγελη καποια στιγμη που θα εχεις χρονο γραψε μας τις διαφορες, κυριως στο μοτερ, μεταξυ er-6n και versys. σαν κατοχος και των δυο και αντικειμενικος χρηστης, θα εχει ενδιαφερον να διαβασουμε ενα τετοιο συγκριτικο. Εγω απλα γνωριζω οτι εχουν διαφορετικες ρυθμισεις στα μοτερ τους....

Sorry για το spam....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GSF650-XR250 990R

Δημοσιεύτηκε

Βαγγελη καποια στιγμη που θα εχεις χρονο γραψε μας τις διαφορες, κυριως στο μοτερ, μεταξυ er-6n και versys. σαν κατοχος και των δυο και αντικειμενικος χρηστης, θα εχει ενδιαφερον να διαβασουμε ενα τετοιο συγκριτικο. Εγω απλα γνωριζω οτι εχουν διαφορετικες ρυθμισεις στα μοτερ τους....

Sorry για το spam....

Μεγάλες διαφορές, μόλις έχω συνολική εικόνα θα τις αναφέρω πιο αναλυτικά.

Ενδεικτικά μόνο θα πω πως το Versys είναι καθαρά ρυθμισμένο για χαμηλομεσαίες και το ER για μεσαίες-ψηλές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε

@TC-drift

Καλοτάξιδο το εργαλείο και πάντα όρθιος! ;)

Πραγματικά με παραξενεύει η νέα σου μοτό! :D

Πόσο πήγε το μαλλ :baby: ί?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

τον ληστή αν κύριο μέλημα είναι το ταξίδι. το versys αν κύριο μέλημα είναι η πόλη. Από θέμα καυσίμων μην φανταστείς και καμμια τεράστια διαφορά...λίγο παραπάνω. Ξεχάσαμε τα καλύτερα φρένα του ληστή την καλύτερη προστασία του ληστή στα πόδια ειδικά....οσο για τα 21 άλογα ε δεν είναι και λίγα...στηνεθνική βεβαια φαινονται γιατί εντος πόλης αλλάζει το θέμα...

:_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τσάκο την άποψή μου για το Versys:

Kawasaki Versys 650. Προσοχή: Οχι Versus που το λένε μερικοί.

Test Ride από τον Αιγαιοπλόο.

w544h408_0000034049BDDDDF.jpg

Οταν αποφάσισα πέρσι να δώσω το μονοκύλινδρο Yamaha XT660R είχα στο μυαλό μου 3 μηχανάκια που μου άρεσαν. Το BMW F650GS twin, το Honda XL700V Transalp και το Kawasaki Versys 650. Το μηχανάκι αυτό λοιπόν εξαρχής μου έκανε κλικ. Και στην πρώτη ευκαιρία το τέσταρα. Δε χρειάστηκε μάλιστα να ... ξενιτευτώ. Το είχε εδώ στη Σύρο ο αντιπρόσωπος (και γνωστός παράλληλα) και το "τσίμπησα" για μια δοκιμαστική βόλτα.

Πάμε λοιπόν. Ξεκινάμε πρώτα από τα "απέξω". Γιατί το μηχανάκι πρέπει και να γουστάρεις να το βλέπεις (δεν αρκεί μόνο αυτό όμως). Αλλά όταν πίνεις τη φραπεδιά σου θέλεις και να απολαμβάνουν τα μάτια σου τη δίτροχη "συμβία" σου. Ομορφο για όλους σίγουρα δεν είναι. Πρωτότυπο, ναι. Ξεχωριστό, βεβαίως. Αλλά το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα θα διχάσει τον κόσμο, νομίζω. Αλλοι θα το βρουν όμορφο και άλλοι άσχημο. Μέτριο λίγοι θα το πουν. Καλό είναι αυτό, για μένα. Το προτιμώ από ένα αδιάφορο αισθητικά μηχανάκι. Αν πάντως το έπαιρνα, θα επέλεγα το μπλέ χρώμα που κυκλοφορεί τώρα.

Παρατηρώντας το μηχανάκι προσεκτικά, το μάτι σου πέφτει με τη μία πάνω στο ανάποδο πιρούνι (θα πώ παρακάτω για τη λειτουργία του), του οποίου η βαφή δείχνει ποιοτική. Ακόμη καλύτερης ποιότητας (στο μάτι) δείχνει το "τρελό" ψαλίδι. Από τη μία πλευρά είναι "μπανάνα" ενώ από την άλλη έχει δύο δοκούς. Αισθητικά πάντως είναι άψογο (λειτουργικά θα πω επίσης πιο κάτω). Τέλος, το καλύτερο από όλα, ως προς την εμφάνιση είναι η τοποθέτηση του τελικού της εξάτμισης κάτω από τον κινητήτα. Θεωρώ αυτή την επιλογή της Kawasaki ιδιαίτερα σοφή και σωστή. Διότι αφήνει το πολύ όμορφο και μυώδες ψαλίδι να φαίνεται αλλά και διότι μπορείς άνετα να βάλεις σαμάρια στο μηχανάκι χωρίς κίνδυνο να πάρουνε φωτιά. Ασε που δεν υπάρχει και περίπτωση να κάψει η γυναίκα τα μπούτια της . Τα σέβη μου λοιπόν στην ιαπωνική εταιρία για την επιλογή αυτή.

Και μια και είπα "ιαπωνική εταιρία", να πώ ότι το Versys είναι γνήσιο παιδί του Akashi. Το ταμπελάκι το λέει υπερήφανα στο πλάι: "Made in Japan". Και η εικόνα που εισέπραξα σε πείθει για την ιαπωνική ποιότητα και προσοχή αλλά όχι στο 100%. Το μηχανάκι που οδήγησα εγώ ήταν λίγων μηνών και είχε ήδη πάνω του κάποιες μικροσκουριές αλλά σε γενικές γραμμές η ποιότητά του είναι αρκετά καλή. Σε άμεση σύγκριση πάντως με το επίσης ιαπωνικής κατασκευής Suzuki V-Strom 650 θα έλεγα ότι το δικύλινδρο της Suzuki είναι ένα κλικ πιο πάνω. Πάντως, με τη φτήνια των υλικών να κυριαρχεί σε όλες σχεδόν τις μοτοσυκλέτες, το Versys είναι μια χαρά. Ας μην είμαστε και ψείρες.

Γυρίζω το κλειδί, ακούω το "βββζζζίννν" του ψεκασμού και πατάω μετά τη μίζα.

Ο ήχος που ακούω μοιάζει λίγο με ... μονοκύλινδρο . Οι κραδασμοί στο δούλεμα του νεοσχεδιασμένου 2κύλινδρου σε σειρά κινητήρα είναι υπαρκτοί αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ενοχλητικοί. Η ομοιότητα με μονοκύλινδρο κινητήρα είναι καθαρά ηχητική. Στην πράξη ο δικύλινδρος κινητήρας είναι, για μένα, έτη φωτός μπροστά από έναν αντίστοιχο μονοκύλινδρο. Ας δούμε λίγο και τα χαρακτηριστικά του. 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (2ΕΕΚ) κινούν 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Διάμετρος επί διαδρομή: 83Χ60. Μιλάμε δηλ. για υπερτετράγωνο κινητήρα που ανεβάζει στροφές ... "για πλάκα". Από ευστροφία λοιπόν καλά πάμε. Το "γκάζι" είναι μπόλικο και οι 64 ίπποι που ανακοινώνει η Kawasaki φαίνονται στο δρόμο. Εκείνο όμως που εμένα με ενδιαφέρει δεν είναι, όπως ξέρετε, η ισχύς. Αλλά η ΡΟΠΗ. 6,2 χιλιογραμμόμετρα στις 6.800 σ.α.λ. δεν είναι κακή τιμούλα αλλά μένει να το δούμε στην πράξη. Και η πράξη λέει ότι ο κινητήρας είναι αρκετά ελαστικός, δε σκορτσάρει και δε δυσανασχετεί με μέγάλη σχέση στο κιβώτιο. Και ευτυχώς, εδώ που τα λέμε, διότι το κιβώτιο του Versys είναι κάπως σκληρό. Ιδίως αν το συγκρίνω με το Transalp που έχω τώρα, το βρίσκω πολύ κατώτερο. Ροπάτο δούλεμα λοιπόν, δύναμη από χαμηλά, γεμάτες μεσαίες (βασικό για το στροφιλίκι) και δύναμη στις ψηλές στροφές. Μια χαρά λοιπόν είναι το μηχανικό συνολάκι. Κι αν σκεφτεί κανείς ότι ο ψεκασμός του είναι της Keihin, τότε είναι ακόμη καλύτερα τα πράγματα. Και έχει σημασία να είναι καλός ο ψεκασμός, διότι δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε και ακούμε για "κομπιάσματα" και "σβησίματα" σε ψεκαστά μηχανάκια και αναπολούμε τις παλιές καλές μέρες των καρμπυρατέρ.

"Οδηγώ", για μένα. σημαίνει "στρίβω". Και για να πεις ότι το μηχανάκι στρίβει, πρέπει να είναι καλοστημένο και με καλές αναρτήσεις. Ξεκαθαρίζω εδώ τα πράγματα: Το πιρούνι του Versys μου άρεσε. Απόλυτα. "Διάβαζε" το δρόμο και δεν κοπανούσε. Με πληροφορούσε καλά για την πρόσφυση. Αλλά το αμορτισέρ δεν ήταν ανάλογης λειτουργικής τελειότητας, για τα δικά μου οδηγικά γούστα πάντα. Και πιστεύω ότι δε φταίει το ίδιο το αμορτισέρ (που μάλιστα είναι και πλήρως ρυθμιζόμενο) αλλά η διάταξή του. Ετσι "ξαπλωτό" που το έχουνε βάλει (για λόγους αισθητικής πιστεύω), θεωρώ ότι δεν είναι εύκολο να κάνει άψογα τη δουλειά του. Αν σκεφτεί κανείς ότι δεν έχει και μοχλικό, τότε βρίσκει την εξήγηση για το θέμα. Πάντως, το καλό είναι ότι δεν αφήνει το μηχανάκι να "πλέει" αλλά εγώ θα το ήθελα να "διαβάζει" πιο καλά τις ανωμαλίες και τις λακούβες. Σίγουρα σε καλή άσφαλτο θα είναι μια χαρά αλλά για τους ελληνικούς καρόδρομους κάτι του λείπει.

Και μια και είπα για "καρόδρομους", αν πω ότι το Versys είναι ένα καθαρά street μηχανάκι. Ψηλό μεν αλλά street. Με εντελώς ασφάλτινα λάστιχα (Dunlop νομίζω), χωρίς φυσικά αεροθάλαμο και με εντελώς ασφάλτινο προφίλ. Στην καλή άσφαλτο είναι μια χαρά αλλά σε λακούβες, καπάκια υπονόμων και μπαλώματα θέλουν προσοχή. Το μηχανάκι δεν είναι On-Off.

Να πω και δυο κουβέντες για την άνεση. Ολοκήρωσα το τεστ περνώντας από το σπίτι για να ανέβει και η γυναίκα μου, μιας και υπήρχε πιθανότητα να το αγοράσω και ήθελα να μου πει κι εκείνη πώς το βρίσκει. Εδώ τα πράγματα ελαφρώς σκουραίνουν. Η μεγάλη υψομετρική διαφορά της σέλας αναβάτη - συνεπιβάτη δεν της άρεσε. Ούτε κι εμένα άλλωστε, αφού νιώθεις τον συνεπιβάτη ψηλά "στον αέρα" και σε δυσκολεύει. Αλλά και η σέλα του αναβάτη δε με ικανοποίησε απόλυτα, λόγω της κατηφορικής σχεδίασής της που σε σπρώχνει προς το ρεζερβουάρ. Ισως να βολεύει αυτή η "κατηφόρα" στη σπορ οδήγηση (όπου το Versys είναι πολύ καλό) αλλά σε ρυθμούς βόλτας ή σε ταξίδι μάλλον θα κουράσει.

Τελειώνω με τα φρένα του που εγώ τα βρήκα επαρκή. Δυνατά αλλά όχι υπερβολικά. Και η αίσθησή τους ήταν μια χαρά. Η έκδοση που οδήγησα ήταν η απλή (χωρίς το ABS) αλλά θεωρώ ότι αν είναι να το πάρει σήμερα κάποιος, καλό είναι να το πάρει με το ABS.

Αυτά λοιπόν από την αίσθηση που αποκόμισα από το Kawasaki Versys. Ελπίζω να βοήθησα όσους ενδιαφέρονται να το αγοράσουν αλλά θυμηθείτε: Η γνώμη του καθενός είναι προσωπική. Αν σου αρέσει ένα μηχανάκι, οδήγησέ το ο ίδιος.

Για περισσότερα περί test εδώ

Το bandit δεν το έχω οδηγήσει και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Τροποποιήθηκε από τον Αιγαιοπλόος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 '08 HJC FG-ST Bolt MC10 Ducati Hypermotard (796cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ο παράγοντας "πρώτη μηχανή" νομίζεται πως γέρνει την πλάστιγγα προς τη μεριά του Versys? Σημειώνω πως δεν έχω άγριες διαθέσεις... Τώρα αν μου τις βγάλει η μοτό είναι άλλο θέμα. Αλλά γενικά αυτό που θέλω είναι ένα δίκυκλο οικονομικό, αξιόπιστο, όχι απαιτητικό (αλλιώς θα πήγαινα σε κανα Ducati 800 SS που μου αρέσει και από παντα :D) που να ταξιδεύει εμένα και την κοπέλα μου όπου αποφασίσουμε ότι θέλουμε να πάμε (on road)

Τροποποιήθηκε από τον funk

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Eγω το Bandit θα επαιρνα...πιο μοτοσυκλετα-για μενα- :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki bandit 650 s AGV Stealth BMW r1200rt (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

ο αδερφός μου έχει το versys και ίσα που έκανα καμμιά 50 χιλιόμετρα...η πρώτη εντύπωση σε σχέση με τον ληστή είναι η εξής. πολύ πιο ψηλό, σε σημείο που λόγω του μικρού μου αναστήματος (1,75) με δυσκολέυει. ο ληστής αντίθετα είναι χαμηλός. αρκετά ελαφρύτερο στα επιτόπια που μέσα στην πόλη μετράει....ο κινητήρας είναι σαφέστατα πιο τραχύς λόγω δικύλινδρου ενώ του ληστή είναι και πιο αθόρυβος. ξεκινώντας είναι αυτονόητο ότι σκορτσάρει λίγο πιο εύκολα αν οι στροφές του είναι πολύ χαμηλές. από την στιγμή που θα ξεκινήσει η ροπή του κάβα είναι καλύτερη παρόλο την στρωτή και ροπάτη λειτουργία του ληστή. Κοινώς πιο γρήγορο σε χαμηλές - μεσαίες. Τα φρένα του ληστή ενώ στην αρχή ξενίζουν αργότερα πειθουν περισσότερο από του κάβα. όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν ο ληστής δείχνει πιο στιβαρός και ομοιογενής. τα κιλά, που του περισσεύουν, αν και στην πόλη σε ταλαιπωρούν στην εθνική εξαφανίζονται και αντί αυτών εμφανίζεται μια πολύ καλή σταθερότητα. τα κιλά φαίνονται μόνο στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης. το κάβα πάνω από τα 150 αρχίζει και επηρεάζεται από τους στροβιλισμούς αυτοκινήτων φορτηγών ή πλαγίων ανέμων. στην αλλαγή κατεύθυνσης στα πολλά ο ληστής δείχνει πιο σταθερός αλλά θέλει χέρια και κιλά....μέχρι τις 8500 το κάβα ταπώνει τον ληστή. από εκεί και πάνω ο ληστής αρχίζει και δίνει καλύτερα σαν γνήσιο 4κύλινδρο. Από κατανάλωση ο ληστής καίει λίγο παραπάν αν και το κάβα ήταν με λίγα χλμ (2000). πιστεύω όσοι τα έχουν οδηγήσει και τα δυο να σμφωνουν μαζί μου.

Α και ποιότητα στο μάτι τουλάχιστον το κάβα φαίνεται ένα κλικ μπροστά...βέβαια υπάρχει και ενας χρόνος διαφορά οπότε είναι λίγο υποκειμενικό...

σαν πρώτη μηχανή μάλλον το κάβα είναι πιο εύκολο. ο ληστής θα σε ταλαιπωρήσει λιγάκι στην πόλη. από συντήρηση τα ίδια σκατά είναι πάνω κάτω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα