Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
teo_gr

Νέος οδηγός

36 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα παίδες ! Είμαι ο θοδωτής απο Θεσσαλονίκη και είμαι 24 χρονών.

Είμαι καινούργιος στο φόρουμ αλλά και στο άθλημα. Βρίσκομαι στη διαδικασία έκδοσης του διπλώματος .

Δεν έχω ΚΑΜΙΑ εμπειρία απο μηχανές (το τονίζω για να ξέρετε οτι είμαι τελείως άσχετος) , κάτι που έκανε τον δάσκαλο οδήγησης να γουρλώσει τα μάτια όταν του είπα οτι πάω για δίπλωμα μεγάλης μηχανής.

Καβάλησα λοιπόν για πρώτη φορά την εκπαιδευτική CBF125 , τελευταίο μοντέλο , κούκλα και μπορώ να πω οτι ακόμα και εγω εντυπωσιάστηκα με την οδήγηση μου. Έτσι λοιπόν το επόμενο μάθημα θα είναι με μια CB 400 super four ..

Ερώτηση πρώτη : Είναι πράγματι τόσο κουραστικός ο συμπλέκτης για μέσα στην πόλη . Γιατι να σας πω την αλήθεια κοιτούσα για σκούτερ αλλα όταν άλλαζα τις ταχύτητες στο CBF πως να το πω ... μου σηκώθηκε λίγο και αρχίζω να το σκέφτομαι σοβαρά για μηχανή με ταχύτητες .

Ερώτηση δεύτερη : Έχετε κάτι να μου προτείνεται για πρώτη μηχανή ; Θα κινούμαι εντός πόλης περισσότερο και με νοιάζει να πέρνει και καμια βαλιτσούλα πίσω. Για τα πρακτικά να τονίσω οτι είμαι 1,90 100κιλά

Ερώτηση τρίτη : Γνωρίζετε αμα βγαίνει η CBF 250 με την μάσκα της τελευταίας CBF125 ; Αφενός μου άρεσε πολύ περισσότερο η εμφάνιση της 125 αλλά τα 250cc είναι πιο γλυκά ..

Το βασικό σκεπτικό μου είναι το εξής : Χρειάζομαι μια μηχανή για ευκολότερη μετακίνηση , γούσταρα συμπλέκτη σαν αίσθηση , η CBF125 μου άρεσε πολύ αλλά νομίζω οτι είναι πολύ μικρή . Απ' την άλλη είναι πολύ φθηνή και όσο να ναι δε θα έχω πολλές τύψεις για τις όποιες ζημιές της προκαλέσω ως αρχάριος .

Οποιεςδήποτε άλλες συμβουλές και υποδείξεις , καλοδεχούμενες . Καλώς σας βρήκα !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc) NSXT-R (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου, ότι και να πάρεις τώρα, μεταβατικό θα είναι.

Αλλά....(χεχε αυτά τα αλλά...)