Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
Vatos_locs

Kazer 115 και εξάτμηση

3 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki kaze-R Kawasaki Er-6n (650cccc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά καλημέρα σας πρώτα και μετά το ψητό :P

έχω ένα Kazer του 2001 και το έχω εργαλείο και μόνο δουλειά σπίτι και τέλος

τώρα τελευταία σκέφτομαι να του ρίξω λίγα λεφτά να τραβάει λίγο καλύτερα γιατί στην εθνική ζορίζετε πολύ από ότι νομίζω

τελική του 110 με το ζόρι και αυτό στο κοντέρ του που κλέβει μια 10αριά χαλαρά όταν το μετρήσαμε δίπλα δίπλα με ένα Yaris lol

με τα πολλά το παπί είναι όλο μαμά και σε 2-3 μηχανικούς που έχω ρωτήσει όλοι λένε οτι έιναι σε πολύ καλή κατάσταση

σκέφτομαι να του βάλω μία εξάτμιση για αρχή να δω αν θα κερδίσει τίποτα αλλά δεν θέλω ούτε να κάνει σαν τα πρι-πρι στο δρόμο ούτε να το κάνω χειρότερα και πάνω από όλα να μην χάσω την αξιοπιστία του

όσο καιρό το έχω λαδάκια και λάστιχα του άλλαξα δεν χρειάστηκε τίποτα άλλο

με τα πολλά μίλησα με το παιδί που το πηγαίνω και το κοιτάει ( συνεργείο ) ο οποίος κάνει και βελτιώσεις και μου είπε να ξεκινήσω με μία εξάτμιση Dragon χειροποίητη στα 130? μαζί με εργασίες κλπ και να το πάρω

και εδώ έρχεστε εσείς μιας και εγώ ξέρω μόνο να το οδηγάω ( ακόμα και για λάδια εκεί το πάω ) αν αξίζει σαν ιστορία όλο να του ρίξω λίγα λεφτά, αν αξίζει η συγκεκριμένη εξάτμιση η όχι ή αν έχετε καμιά καλύτερη πρόταση αλλά να μην πάει πιο ακριβά από όσο το πήρα :P είπαμε είναι για εργαλείο όχι για κόντρες

ελπίζω να καταλάβατε πάνω κάτω τι ψάχνω και ευχαριστώ όποιον κάτσει και ασχοληθεί λίγο να αποφασίσω και εγώ :) καλημέρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki kaze-R Kawasaki Er-6n (650cccc)

Δημοσιεύτηκε

κανένας δεν έχει καμία άποψη ? :P μπας και το έγραψα σε λάθος ενότητα ? αν ναι αν γίνετε να το πάει κάποιος mod κάπου σωστά και sorry

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FJR (1300cc) SHOEI GT AIR II YELLOW Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Να το αφησεις ετσι οπως ειναι δεν θα κερδισεις κατι παραπανω και ειδικα για την χρηση που το θελεις!!!

Αλλαζοντας εξατμιση για να αποδιδει κιολας θα πρεπει να του αλλαξεις και καρμπυρατερ οποτε ανεβαινεις και σε καταναλωση!!!

Απο ο,τι νομιζω βαζοντας εξατμιση θα ακους και το αναλογο πρι-πρι στον δρομο!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0