Smias

Drz400 tips & tricks

93 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha xt660z Tenere AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

Εχεις 'S/'SM ? Ξερω , θα ηθελες λιγη δυναμη ακομα...

Η πιο καλη "μοντα" για δυναμη ακουει στο μηχανικο καρμυρατερ fcr39mm + 3X3 mod στο φιλτροκουτι , σαν αυτο που φοραει το καλο 'Ε . 3 αλογακια περιπου πανω και πολυ καλυτερη αποκριση ! Ακομα και με μαμα εξατμιση βλεπεις

Ενα τελικο εξατμισης μονο θορυβο και μια απωλεια βαρους θα δωσει , δε θα δωσει τιποτα σε δυναμη . Οποιος ισχυριστει οτι ενα τελικο μονο χωρις τιποτα αλλο δινει παντου κτλ. τοτε μαλλον ζει σ' ενα ομορφο παραμυθι...

Ενα συστημα απο λαιμο + 3Χ3+ρυθμισμα καρμπ. μπορει να δωσει μεχρι και 3 αλογα με καλη ρυθμιση .

Με Fcr πιο πολυ .

Οσο πιο ανοιχτο ειναι ενα συστημα εξατμισης τοσο το καλυτερο για την αποδωση , δυστυχος οσο πιο ανοιχτο = θορυβος...

Η καλυτερες εξατμισεις ( με δυναμομετρησεις οχι επειδη ετσι το 'πε καποιος ) ειναι με τη σειρα :

1) Yoshimura TRS/TRC και η SSW/MRD racing.

Ειναι οι πιο ανοιχτες απο το λαιμο . Απλα η TRS/TRC εχουν κοπει απο τη παραγωγη οπωτε η ψαξιμο πολυ 'η αλλιως την SSW/MRD που φτιαχτηκε με πολυ μελετη απο τον γκουρου των drz Ε.Sisneros σε συνεργασια με την MRD racing .

2) MuzysAkrapovic / yoshi RS2/3 κι ολες οι ολοσωμες .

Oχι οτι οι αλλες ειναι για πεταμα αλλα οι παραπανω ειναι με λαιμους που ανοιγει η διατομη τους , ειδικα οι Yoshi TRS/TRC και η Ssw/MRD ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με τις υπολοιπες , οι λαιμοι τους και τα ενδιαμεσα τους ειναι εμφανεστατα πιο ανοιχτα .

Μετα ακολουθουν οι υπολοιπες .

Παντως ακομα και ενα τελικο+λαιμος απο 'Ε κανουν καποια δουλεια στα 'S/'SM .

Το 3X3 mod ειναι ανοιγμα στο φιλτροκουτι μιας τρυπας στη θεση που υπαρχει το "snorkel"/"παπας"/"αναπνευστηρας" διαστασεων 3Χ3 ιντσων . Ομως οταν γινει αυτη η τρυπα ΠΡΕΠΕΙ να γινει και ρυθμιση του καρμπυρατερ αλλιως θα τραβαει πολυ παραπανω αερα και με λιγα λογια ουτε καλα θα πηγαινει αλλα και ενδεχεται να κανει πολυ κακο στις βαλβιδες... Για αυτο λοιπον 3Χ3+ρυθμισμα του καρμπ. αλλιως ασ'το οπως ειναι .

Εχεις κανει κατι απο τα παραπανω αλλα θελεις κατι ακομα...? Ενας εκκεντροφορος εισαγωγης ειναι οτι πρεπει ! Απο 'Ε αν βρεθει 'η αλλιως HotCam . Αλλαζοντας μονο τον εισαγωγης κερδιζεις χωρις να χασεις απο τις χαμηλες αν αλλαζες και τον εξαγωης .

Αν δεν σκεφτεσαι να βαλεις χερι στη συμπιεση ( 'S/"SM 11,3/1 -'E 12,2/1 ) 'η να κανεις υπερκυβισμο πηγαινε μονο για τον εισαγωγης και δε χασεις !

Υπερκυβισμοι κτλ.

Η πιο σιγουρη και απλη λυση για εξτρα δυναμη παντου ειναι ο υπερκυβισμος . Το DRZ ερχεται με κυλινδρο αλλουμινιου ο οποιος εχει ηλεκτροχημικη σκληρινση αρα δεν επιδεχεται ρεκτιφιε αλλιως θα πρεπει να αποκατασταθει η επιστρωση .

Τα πιο αξιοπιστα κιτ υπερκυβισμου ειναι αυτα που εχουν διαμετρο κυλ/πιστονιου τα 94mm ( 90mm "μαμα" ) , ο κυβισμος παει στα 435cc με εμφανη δυναμη παντου και ιδιεταιρα στις χαμηλο-μεσαιες .

Τετοια κιτακια υπαρχουν παντου , εχουν κυλινδρο + πιστονι+ φλατζες .

Τα 94mm ειναι το μαξ που αντεχει να ανοιχτει ο κυλινδρος και η αξιοπιστια να συνεχιζει να σου κανει παρεα !

Ανοιγει κι αλλο αλλα τοτε η αξιοπιστια τη κανει ζγα ζγα και ερχεται με μικρα βηματακια το δακρυ στις φλατζες , οχι ντε καλα αλλα εχουν αναφερθει μερικα 94.5mm με δακρυσμενες φλατζες.. Οχι ντε και καλα αλλα απο τα 94mm και πανω καλο ειναι να χρησιμοποιηθει σπρεϊ χαλκου στη φλατζα κεφαλης .

Ασε που τα "440"(94mm) κιτ υπαρχουν και ετοιμα και ειναι και πιο φθηνα :winking:

Παιζει και υπερκυβισμος στα 470 ( 465 πραματικα ) με τη χρηση κυλ/πιστονου 94mm + στροφαλομπιελα με +5mm διαδρομη , εκει γινεται φονεας γιγαντων και φτανει απο 55 εως 60αλογα αναλογα με τα εξτρα που θα μπουν κυριος στην κεφαλη .

Υπαρχει τωρα πια και στροφαλομπιελα +4mm , σε αντιθεση με την (καταργημενη τωρα πια..) +5mm η +4mm μπαινει χωρις καμια τροποποιηση στο πιστονι και δε χρειαζεται το "πλακακι" για την αυξηση υψους του κυλινδρου . Κατεβαινει το μοτερ , ανοιγει στα δυο , μπαινει το καλο πραγμα μεσα του , κλεινει και ολα τ'αλλα μπαινουν οπως ηταν πριν !

Για τον υπερκυβισμο σε διαδρομη (stroker) + διαμετρο(big bore) υπαρχουν δυο πακετα :

Πακετο Α) Στροφαλομπιελα +4mm + κυλινδρος-πιστονι στα 92mm = 449cc . Εκει χρησιμοποιουνται οποιοι εκκεντροφοροι θελεις , μαμα 'S/'SM - 'E , HotCams .

Πακετο Β) Στροφαλομπιελα +4mm + κυλινδρος-πιστονι στα 94mm = 460κατι..! Εκει για να εχει δυναμη παντου χρειαζονται εκκεντροφοροι web 'η RHC , δουλευουν και οι αλλοι αλλα αν δε μπουν καποιοι απο τους δυο παραπανω θα εχει δυναμη στις χαμηλες + μεσαιες αλλα ψηλα θα "πνιγεται" .

Σε τετοιους υπερκυβισμους το πιο σοφο ειναι ν'αλλαχτουν οι βαλβιδες+τα ελατηρια με πιο ποιοτικα .

Οσο για ηλεκτρονικη μη σε απασχολει , δεν θα δωσει τιποτα σε ενα μαμα/σχεδον μαμα μηχανακι οπως εχω ξαναγραψει . Ειναι ενα κερασακι ( πολυ-πολυ μικρο ) στη τουρτα . 500 στροφες πανω χωρις καμια αλλη αλλαγη στο τροπο αποδωσης . Μια ηλεκτρονικη με λιγα λογια δεν θα κανει καποια διαφορά στον τροπο αποδοσης ή δε θα δωσει καποια εξτρα αλογα , αλλες ειναι οι μοντες για να ερθουν τα αλογα .

Βαλβιδες .

Οι βαλβιδες των DRZ400 εχουν ενα κακο , ειναι φτιαγμενες απο δυο κοματια συγκολημενα μεταξυ τους , καλο θα ηταν αν γινει καποια μοντα τυπου υπερκυβισμου σε μηχανακι με αρκετα χλμ 'η απλα για να 'χεις το κεφαλι σου ησυχο σιγουρα να αλλαχτουν με καποιες ενιαιες και καλυτερης ποιοτητας.

Καλη επιλογη ειναι οι Ferrea και οι RHC , η RHC βγαζει επισης και σετ ελατηριων .

Επισης το drz400 εχει γινει "δότης" κινητηρα σε αρκετα μηχανακια και atv . Αυτα ειναι : Το Kawasaki klx400 , klx400SR=drz400S , klx400R= drz400E και CCM404 . To CCM ξερω+εχω δει οτι εχουν το Fcr39 του 'Ε , σε ολα τα περιοδικα ελεγαν οτι εχει και τη συμπιεση+τους εκκεντροφορους του 'Ε αλλα ενας τεχνικος στα ανταλακτηκα σε Suzukι αλλα μου ειπε γι εκκεντροφορους+συμπιεση... icon_scratch Αυτο για τη συμπιεση φαινεται ευκολα , αν στη κατω φλατζα-φλατζα βασης του κυλινδρου εχει στις ακρες της πριτσινια τοτε η συμπιεση ειναι 11.3:1 , δηλαδη οπως των 'S/'SM .

ATV: Τα Suzuki ltz400(z400) , Kawasaki kfx400 και Arctic Cat dvx400 εχουν το "ιδιο" μοτερ , εχουν ιδια-ολοϊδια : Κυλινδρο+πιστονι , φλατζες κεφαλης (top end gaskets) και στροφαλομπιελα . Δυστυχος εχουν τους ιδιους εκκεντροφορους με τα 'S/'SM...

Το κιβωτιο-καρτερ δεν ειναι ιδια με των drz400+klx400 οπως και η κεφαλη

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki drz sm Shoei XR 1000

Δημοσιεύτηκε

γιατρε εγραψες παλι!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh300i abs Gilera Runner 50 DD

Δημοσιεύτηκε

DRZολόγος πράγματι :respekt:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DR-Z sm Shoei X-Eleven

Δημοσιεύτηκε

Ωραία η ΒΙΒΛΟΣ μου !! Κάτσε να κάνω bookmark !! Μπράβο bill !! Με τον καίρο θέλουμε και ένα "κάντο μόνος σου" με φώτο. Ζητάω πολλά εεε ???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

Ωραία η ΒΙΒΛΟΣ μου !! Κάτσε να κάνω bookmark !! Μπράβο bill !! Με τον καίρο θέλουμε και ένα "κάντο μόνος σου" με φώτο. Ζητάω πολλά εεε ???

Κοιτα δεν ειναι απιθανο... απλα δυστυχος και 'γω δεν ειμαι μηχανικος 'η κατι τετοιο οπωτε δε προκηται ποτε να ρυθμισω/τσεκαρω βαλβιδες , αλλα για το πως μπαινει π.χ ενα fcr κατι θα κανουμε !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DR-Z sm Shoei X-Eleven

Δημοσιεύτηκε

Κοιτα δεν ειναι απιθανο... απλα δυστυχος και 'γω δεν ειμαι μηχανικος 'η κατι τετοιο οπωτε δε προκηται ποτε να ρυθμισω/τσεκαρω βαλβιδες , αλλα για το πως μπαινει π.χ ενα fcr κατι θα κανουμε !

Στο ρύθμισμα βαλβίδων δεν κολλάμε :P

.

.

.

.

10 ώρες κάθησα για να βάλω το λεντάκι της UFO που λέγαμε !!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

Στο ρύθμισμα βαλβίδων δεν κολλάμε :P

.

.

.

.

10 ώρες κάθησα για να βάλω το λεντάκι της UFO που λέγαμε !!!

Ναι και 'μενα μου εσπασε λιγο τα νευρα αλλα μπηκε , ειναι ωραιο ομως και φεγγει πολυ το ατιμο !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki drz sm Shoei XR 1000

Δημοσιεύτηκε

Ναι και 'μενα μου εσπασε λιγο τα νευρα αλλα μπηκε , ειναι ωραιο ομως και φεγγει πολυ το ατιμο !

ασχετοι τι τα θελετε αφου δεν το κατεχετε!!!! :lol: :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

ασχετοι τι τα θελετε αφου δεν το κατεχετε!!!! :lol: :lol:

Αντε ρε , εσεις με τα ηλεκτρονικα σας..! :P :P :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki drz sm Shoei XR 1000

Δημοσιεύτηκε

τι θα κανουμε με τα σκασιματα?

δεν παει αλλο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

Πριν λιγο καιρο κυκλοφορησε στροφαλομπιελα +4mm απο την HotRods !

Με το κιτ 94mm('440)+ την στροφαλομπιελα +4mm παει στα 465 αν θυμαμαι καλα , το θεμα ειναι οτι με την +5mm αν ηθελε καποιος να κρατησει το πιστονι με τ 3 ελατηρια επρεπε να μπει ενα "πλακακι"-αποστατης αναμεσα στον κυλινδρο και τα καρτερ για να μη βρει το πιστονι στις βαλβιδες , το "πλακακι" ειχει $100 περιπου οπωτε ανεβαζε κι αλλο το κοστος .

Με την +4mm δε χρειαζεται τιποτα , απλα μπαινει και χρεισιμοποιει το οποδοιποτε νορμαλ πιστονι με τρια ελατηρια!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FMX Caberg Rhyno Buell SM (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχεις κανει κατι απο τα παραπανω αλλα θελεις κατι ακομα...? Ενας εκκεντροφορος εισαγωγης ειναι οτι πρεπει ! Απο 'Ε αν βρεθει 'η αλλιως HotCam . Αλλαζοντας μονο τον εισαγωγης κερδιζεις χωρις να χασεις απο τις χαμηλες αν αλλαζες και τον εξαγωης .

Αν δεν σκεφτεσαι να βαλεις χερι στη συμπιεση ( 'S/"SM 11,3/1 -'E 12,2/1 ) 'η να κανεις υπερκυβισμο πηγαινε μονο για τον εισαγωγης και δε χασεις .

Ωραιος αλλα αυτο με το εισαγωγης , εξαγωγης , δεν το επιασα.

Βασικα αλλαξα εκκεντροφορο στο φμχ {ασχετο} αλλα δεν μου ειπαν κατι για εισαγωγης εξαγωγης........

Για πες γιατρε.......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xtx Shark S650

Δημοσιεύτηκε

κ λογικα μετα απο ολες αυτες τις μετατροπες θα αλλαζουν κ οι απαιτησεις σε καυσιμο ε?? :drunk:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

κ λογικα μετα απο ολες αυτες τις μετατροπες θα αλλαζουν κ οι απαιτησεις σε καυσιμο ε?? :drunk:

Με FCR, Κ&Ν και ολόσωμη από 130-135 χλμ που έκαιγε μέχρι να γυρίσω ρεζέρβα καίει τώρα.....125 χλμ.......slow the vegetables.....μιλάμε για μία διαφορά της τάξεως των 5-10 χλμ απόσταση.

ΚΑ ιείμαι ακόμα πλούσιος μέχρι αηδίας....από βδομάδα που θα σεττάρω το FCR καλύτερα θα παίξει στις ίδιες τιμές με το μαμά.

BTW......μήπως το Thumpertalk λέει πίπες σχετικά με το σεττάρισμα του FCR σε σχέση με Jet needle, ζιγκλέρ και σία, γιατί όταν έβαλα τα προτεινόμενα το μηχανάκι στην κυριολεξία πνίγηκε και χρειάστηκε να παίξω με δικές μου ρυθμίσεις για να λειτουργήσει ομαλά!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

Εχεις κανει κατι απο τα παραπανω αλλα θελεις κατι ακομα...? Ενας εκκεντροφορος εισαγωγης ειναι οτι πρεπει ! Απο 'Ε αν βρεθει 'η αλλιως HotCam . Αλλαζοντας μονο τον εισαγωγης κερδιζεις χωρις να χασεις απο τις χαμηλες αν αλλαζες και τον εξαγωης .

Αν δεν σκεφτεσαι να βαλεις χερι στη συμπιεση ( 'S/"SM 11,3/1 -'E 12,2/1 ) 'η να κανεις υπερκυβισμο πηγαινε μονο για τον εισαγωγης και δε χασεις .

Ωραιος αλλα αυτο με το εισαγωγης , εξαγωγης , δεν το επιασα.

Βασικα αλλαξα εκκεντροφορο στο φμχ {ασχετο} αλλα δεν μου ειπαν κατι για εισαγωγης εξαγωγης........

Για πες γιατρε.......

Αν βαλεις στο DRZ 'S/'SM και τους δυο εκκεντροφορους HotCams ή απο το 'Ε τοτε χανεις στα χαμηλα και κερδιζεις στις μεσαιες και ψηλα , εχει σχεσει η συμπιεση σ'αυτο . Αν μπει σε 'S/'SM μονο ο εισαγωγης τοτε δε χανει στις χαμηλες .

Εγω εχω και τους δυο και ειδικα οταν ηταν μαμα κυβισμος ειχε πεσει τσεκουρι χαμηλα , ψηλα ηταν Duracell !

Τωρα με τον υπερκυβισμο εστρωσε αλλα τη συμπιεση την αφησαμε οπως στα 'S/'SM 11.3:1 και οχι σα του 'Ε 12.2:1 .

To FMX εχει εναν εκκεντροφορο!

BTW......μήπως το Thumpertalk λέει πίπες σχετικά με το σεττάρισμα του FCR σε σχέση με Jet needle, ζιγκλέρ και σία, γιατί όταν έβαλα τα προτεινόμενα το μηχανάκι στην κυριολεξία πνίγηκε και χρειάστηκε να παίξω με δικές μου ρυθμίσεις για να λειτουργήσει ομαλά!

Οι πιο πολλες ρυθμισεις στο Thumpertalk ειναι για μηχανακια με το 3Χ3 , εσυ δεν το'χεις κανει...

Αυτο που λενε και εκει ειναι οτι μερος με μερος και μηχανακι με μηχανακι διαφερουν , αλλο κλιμα εδω που ειμαστε εμεις αλλο στη Νεα γη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC Rpha 10+ MV Agusta Veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Οι πιο πολλες ρυθμισεις στο Thumpertalk ειναι για μηχανακια με το 3Χ3 , εσυ δεν το'χεις κανει...

Αυτο που λενε και εκει ειναι οτι μερος με μερος και μηχανακι με μηχανακι διαφερουν , αλλο κλιμα εδω που ειμαστε εμεις αλλο στη Νεα γη!

Έχω βγάλει τον παπά και έχω το πιο ανοιχτό φίλτρο αέρα, το ΤΤ λέει μόνο 3χ3 με μαμά φίλτρο, πάνω κάτω στα ίδια ποσοστά αέρα 'ερχεται, δεν είναι και η τρελή διαφορά....και συν της άλλης με την προτεινόμενη βελόνα δεν είδα βελτίωσή, αλλά παρακμή στην επίδοση....την βελόνα του Γιώργου χρησιμοποιώ(που είναι πιο φτωχή από την EMN) και αυτό στην 2η σκάλα (ΤΤ έλεγε 4η!) και είμαι ακόμα πλούσιος! ΘΑ τραβήξω τα βυζιά μου χιαστή!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki drz sm Shoei XR 1000

Δημοσιεύτηκε

ανδρεα μια καυσαεριοαναλυση θα μας σωσει.

πρεπει να το βαλουμε στο προγραμμα. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ 400SM AGV Blade Suzuki DRZ 400SM (400cc)

Δημοσιεύτηκε

γεια σασ παιδια θελω βοηθεια.εβαλα fcr στο drz.αλλα θελει μαλλον ζιγκλερ μικροτερα ειναι απο ccm404,ιδιο μοτερ με drz.βγαζει πολυ καυσαεριο κ μαυρο καπνο.85-90 χλμ κ με πιανει ρεζερβα.τα φωτα σασ παρακαλω :dribble: βαγγελησ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

γεια σασ παιδια θελω βοηθεια.εβαλα fcr στο drz.αλλα θελει μαλλον ζιγκλερ μικροτερα ειναι απο ccm404,ιδιο μοτερ με drz.βγαζει πολυ καυσαεριο κ μαυρο καπνο.85-90 χλμ κ με πιανει ρεζερβα.τα φωτα σασ παρακαλω :dribble: βαγγελησ

Με μια πρωτη και απλη εκτιμιση πολυ πλουσιο , πιο πολυ βενζινη απ'οτι αερας . Ξερεις τι ζιγκλερ+βελονα φοραει???

Τι αλλες μοντες(εξατμιση-φιλτροκουτι κτλ..) εχει το μηχανακι σου ?

Τα 85-90 χλμ ειναι λιγα για να γυριζει ρεζερβα...

Τροποποιήθηκε από τον Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMR Fox MX V3 ??? (???cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα παιδες.

Εχω φαει τον κοσμο να βρω tidy tail για την moto ρε γ@μωτη.

Ψαχνω κατι σαν αυτο (το σαν ηταν υπερβολη. Τετοιο ακριβως θελω. :P )

4189864203_d71e5b226a_o.png

Που να κοιταξω? Εχετε δει κατι παρομοιο εστω?

Αθηνα ειμαι οποτε θα ελεγξω καθε πιθανη επιλογη που θα μου δωσετε.

Fingers crossed :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αυτο ειναι το edge της drc , το βρισκεις στον Τζωρτζοπουλο(to universal kit αν θυμαμαι καλα) αλλα και στο eBay.co.uk για drz .

Το εχει ο Αντρεας/Lavazutra και ο Χαρης/Angus στο μοτορι τους!

Ο Γιωργος/giorgos drz +'γω εχουμε αυτο εδω της ufo .

Τροποποιήθηκε από τον Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMR Fox MX V3 ??? (???cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πωωωω... και ημουν στην fox shmera (krd).

To universal θα με παιδεψει στην τοποθετηση αραγε? :/

Αιντε, να καθαρισει λιγο ο πωπος, γιατι περιμενω εξατμιση και τιμονακι, να εχω κατι να ασχοληθω μεχρι να ρθουνε...

Δε βοηθαει και ο καιρος για βολτες :/

Τροποποιήθηκε από τον KeikenHate

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

Πωωωω... και ημουν στην fox shmera (krd).

To universal θα με παιδεψει στην τοποθετηση αραγε? :/

/τσεκαρε παντως κια ποσο παει απο το eBay Αγγλιας ποσο παει αυτο που μπαιενει κατ'ευθειαν , απο εδω υπολογιζε κανα 50ρικο . Ποσο δυσκολο να ειναι πια..?!?!!

Αιντε, να καθαρισει λιγο ο πωπος, γιατι περιμενω εξατμιση και τιμονακι, να εχω κατι να ασχοληθω μεχρι να ρθουνε...

Δε βοηθαει και ο καιρος για βολτες :/

Για πες-για πες???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMR Fox MX V3 ??? (???cc)

Δημοσιεύτηκε

Σημερα (μπηκε το δωρο), αποφασισα να αντικαταστησω το παλιο μου κρανος. Ηταν ενα Shot. Συμπαθητικο σαν κρανος.

Καμια σχεση με τον αντικαταστατη του ομως. ΜΧ κρανος ηθελα παλι.

Κατεληξα σε FOX V3. Το κρανος κουμπωνει στο κεφαλι, πολυ καλη αισθηση, ελαφρυ, full αεραγωγοι (13).

helmets-fox-racing-offroad-2008-men-v3-encore-ii.jpg

Aυτα που περιμενω ειναι τα εξης (γκχμ...γκχμχ)

1. Yoshimura RS-2 Stainless/Aluminum Full System

3250.jpg

2.Renthal fatbar handlebar

IMG89.jpg

Προς το παρον με αυτα θα ειμαι ικανοποιημενος για λιγο καιρο :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

Σε καλο δρομο σε βρισκω! Αντε και για Fcr μετα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα