Alarm

Μεγαρα CSS , και ειμαι ακομα ζωντανος !!! :)

201 μηνύματα σε αυτό το θέμα

KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η μερα μου ξεκινησε το Σαββατο στις 5 το πρωι, οταν με χιλια ζωρια καταφερα να ξυπνησω.

Το πρωινο γευμα ηταν πλουσιο σε ενεργεια και με αρκετα υγρα ωστε να αντεξω τις πρωτες ωρες μεχρι την επομενη

ωρα που θα εβαζα παλι κατι στο στομα μου να φαω.

Απο το πρωηγουμενο βραδυ, ειχα καθαρησει το κρανος μου, μποτες , και ειχα ετοιμασει τα παντα για να ειμαι μαχημος για την επομενη ημερα που θα ερχοταν. Και ετσι εγινε. Εβαλα τα την στολη, μποτες κλπ, και ξεκινησα σιγα σιγα και ηρεμα εως τα διοδια που ηταν να συναντησο κατι παιδια. Σταματωντας στα διοδια η αναγκη για ενα "download" ηταν μεγαλη... Το αγχος που ειχα για το υπολοιπο της ημερας ηταν μεγαλο, και η απολυα μιας τουαλετας τα εκανε ολα λιγο δυσκολα εκεινη την στιγμη, αλλα το επεζησα και αυτο...

Φτασαμε λοιπον στα μεγαρα, σχεδον απο τους πρωτους εκει. Ο ηλιος ειχε ανατελει μολις πριν λιγη ωρα, αλλα ηδη αρχησες να ζεστενεσε και να νιωθεις οτι θα ειναι μια ζεστη ημερα, και οτι θα εχανες πολλα λιτρα υδροτα...Μπροστα στην χαρα ομως πως θα εκανα κατι ξεχωριστο εκεινη την ημερα αυτο ηταν το λιγοτερο. Σαν νεοπας , καταταχθηκα στην πρασινη ομαδα τον σαλιγκαριων.

Μας φωναξανε μετα απο λιγο για να γινει ελεγχος του εξοπλισμου μας. Σαν προβατακια, σταθηκαμε σε μια σειρα , και λαβαμε την "σφραγιδα" εγκρισης πως ολα ειναι ενταξει .

Πρωτο μερος ηταν να μας μαζεψουν στην αιθουσα και να μας πουνε μερικα πραγματα για τις σημαιες , κανονισμους κλπ.

Αμεσως ακολουθησε το θεωρητικο μαθημα:

Μαθημα 1ο: Οδηγηση στην πιστα με 4 σχεση χωρις φρενα.

Σηζητησαμε θεματα που επιρεαζουν μια μιχανη στην στροφη, πως στριβει μια μηχανη , και πως η ταχυτητα ειναι η βαση σε ολα , και το που κοιταμε η κορυφη σε αυτη την πυραμιδα. Στην πιστα, καναμε 2 αναγνωριστικους γυρους. Πραγματικα μεσα σε δυο γυρους δεν καταφερα να μαθω την πιστα, πια στροφη ερχεται κλπ. Ειχα μελετησει την πιστα αρκετες φορες στα χαρτια ωστε να ειμαι προετημασμενος, αλλα οδηγωντας μεσα στην πιστα μου φανηκε σαν να ηταν μια εντελως διαφορετικη πιστα.

Αν και οι πρωτη δυο γυροι ηταν απλα αναγνωριστικοι, μας επιτρεπονταν φρενα. Για δοκιμη και μονο δεν τα χρησιμοποιησα. Η ταχυτητες ηταν ευλογα χαμηλες και το οτι ημασταν σε μια σειρα ο ενας πισω απο τον αλλον εκανε απλα τα φρενα αχρηστα, και μια 4η σχεση ηταν αρκετα καλη για να πας σε ολη την πιστα ομορφα. Πιστευα πως θα ημουν πιο πολυ τρομοκρατιμενος. Τελικα το πειρα το θεμα σαν μια απλη βολτα σε εναν κανονικο δρομο . Οπου πιγενα χαλαρα και ακολουθουσα τα φιλαρακια απο πισω.

Μετα οι γυροι με 4η σχεση μονο, ηταν εξησου ανετοι καθως δεν επρεπε να δοκιμασουμε κατι αλλο παρα να οδηγησουμε ομαλα και να συνηθισουμε στην οδηγηση χωρις φρενα και να κανουμε ελεγχο του γκαζιου οπως μας ειπαν στην αιθουσα. Στην πιστα, ο δασκαλος σου εδειχνε μεσα στην στροφη ποτε και που να αρχησεις να ανοιγεις σιγα σιγα το γκαζι. Το αισθημα? ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ !!! Εκει που στους κανονικους δρομους απο φοβο και μονο εκανα παντα το αντιθετο, η ασφαλεια που ενοιωθα

πατωντας μεσα στην στροφη το γκαζι, και η ΑΝΑΓΚΗ να πατησω το γκαζι μεσα στην στροφη για να κρατηθω καλυτερα , ηταν ενα πραγματικα νεο και ομορφο

πραγμα για εμενα. Καθε φορα που επερνα μια στροφη και δεν πατουσα το γκαζι , ενοιωθα πιο ανασφαλης. Ηταν μια ασκηση που γρηγορα της πηρα τον

τσαμπουκα και την βρηκα σχετικα ευκολη με της υπολοιπες, καθως οπως ειπα , η αναγκη και η βεβαιωτητα που μου εδινε, με εκανε να την ενστερνιστω αμεσως.

Ενδιαμεσο μαθημα: Counter steering εκτος πιστας. Φωναζαν ενα ενα ατομο να δοκιμασει στο παρκινγκ την τεχνικη του αναποδου τιμονιου.

Ομολογω πως ηταν οτι πιο δυσκολο ειχα κανει εως τοτε με την μηχανη, και ισως το πιο δυσκολο πραγμα προς εφαρμογη κατα ολη την διαρκεια της ημερας προς

εφαρμογη. 1η και 2η σχεση μεσα με 10-30χλμ επρεπε να στριψουμε το τιμονι στην αντιθετη κατευθυνση απο εκει που θελουμε να παμε, για να νοιωσουμε την μηχανη

να πεφτει προς την στροφη που θελουμε να παμε. Τα χαλικια, και λιγο ο ανομαλος δρομος σε εκεινο το σημειο με εκανε λιγο ανασφαλη. Δεν ξερω ποσο καλα τα

πιγα , παντως ειμαι σιγουρος οτι τα πηγενα σαν παπια... αργαααααααα.... Η μαλακια στο σημειο αυτο, ηταν οτι οσο εγω προσπαθουσα αυτο, ενας εξηπνως της ομαδας

CSS ειχε την ομορφη ιδεα, να ξεδιπλωσει ενα τεραστιο πανω της ΚΤΜ που επιανε πραγματικα την μιση πιστα δοκιμης για το counter steering , αποσποντας μου

τρομερα την προσοχη να μην το πατησω και μη αφηνοντας με να κινηθω σωστα στον ανομιομορφο χωρο που ειχε απομηνει, πραγματικα αυτο δεν το καταλαβα.

Ας το απλωνε για τα καλα μεσα στην πιστα.... Το θεωρησα χαζο και ανευθυνο και λιγο ασεβες προς τον μαθητευομενο...

Μαθημα 2ο: Μετα απο ενα διαλειμα, το μαθημα συνεχιστικε και παλι στην αιθουσα. Αυτη την φορα, το θεμα ηταν τα σημεια εισοδου. Πως μια λαθος εισοδος μπορει να μας βγαλει σε ενα εντελος λαθος σημειο, την ωρατοτητα που εχουμε σε καθε σημειο πριν και μεσα στην στροφη. Μπενοντας στην πιστα , σταυροι ειχαν τοποθετηθει

σε καθε εισοδο στροφων. Πραγμα που σου εδεινε μια αρκετα μεγαλη βοηθεια να ακολουθησεις μια γραμμη. Καθως ολοι ημασταν με σχετικα χαμηλες ταχυτητες

και λιγο ψαρια ακομα, ακολουθωντας τους σταυρους , τις περισσοτερες φορες μας επερνε οριακα στις στροφες. Φυσικα αυτο σου εδεινε μια ασφαλεια οτι

μπενεις στο σωστο σημειο και οτι απλα πρεπει να βελτιωσεις τον τροπο που στρηβεις, και πως αν εκανες μια αλλη εισοδο τα πραγματα θα ηταν χειροτερα.

Δοκιμασα λιγο το counter steering μολις 1-2 φορες. Ενοιωσα πραγματικα αβολα και φοβιθηκα λιγακι , και μαλλον μου απεσπασε την προσοχη περισσοτερο παρα να

με βοηθησει. Εκανα το λαθος τοτε να ριχνω την μηχανη μεσα στην στροφη, να την σικωνω παλι, και μετα να πεφτω με τον τροπο που εγω ηξερα και ενοιωθα πιο ανετα.

Μαθημα 3ο: Γρηγορη αλλαγη κλισης (quick turning) .

Μας εξηγησαν την ζωτικη σημασια αυτου του θεματος, εντος και εκτος πιστας. Το πως μπορουμε να αποφυγουμε καποιο εμποδιο τελευταια στιγμη και να

σωσουμε το τομαρι μας, αντι να πεσουμε πανω στο αντικειμενο. Ειτε ταξι λεγεται αυτο, ειτα να μπουμε ποιο γρηγορα στην στροφη. Θεωριτικα το

μαθημα αυτο μου ηταν λιγο ασαφες. Το οτι θα εκοβες πιο γρηγορα και αποτομα στην αρχη της στροφης θα σε εκανε στο υπολοιπο τις στροφης

να εχεις μικροτερη κλιση απο οτι αν κανεις μια αργη στροφη, δεν το ειχα καταλαβει, και ομολογω πως κατι τετοιο δεν ειδα ουτε στην πιστα.

Η κλιση μου ηταν σχετικα η ιδια με πριν, με την διαφορα οτι απλα επεφτα ποιο αποτομα μεσα στην στροφη. Ασχετα με την κλιση, αυτο που εβλεπα

ειναι πως αυτος ο τροπος με ερειχνε ποιο βαθεια μεσα στην στροφη , και ειχα καλυτερη εξοδο. Σε αυτο τον γυρο ειχα αρχισει να δοκιμαζω περισσοτερο

το counter steering , το οποιο συνεχισα πια να το κανω μεχρι το τελος της ημερας. Αλλες φορες λαθος αλλες φορας σωστα, ρειχνοντας μου την μηχανη

ομορφα στο πλαι χωρις να χριαζεται να κοπιασω πολυ.

Μαθημα 4ο. Επιδραση του αναβατη στην μηχανη.

Γνωριμο σε ολους του ποσο σκληρη ειμαστε με την μηχανη μας, του πως ειμαστε πανω στο τιμονι σαν κρεμανταλαδες. Γνωριζα πως κατι τετοιο ηταν λαθος

πολυ πιο πριν παω στην πιστα, αλλα λιγες φορες ειχα καταφερει να ειμαι χαλαρος, ειδικα σε καταστασεις που με φοβιζαν. Σκοπος λοιπον της θεωριας,

ηταν να μας εξιγησει οτι ο φοβος ειναι ο μεγαλυτερος παραγοντας που θα μπορεσει να μας χαλασει την ημερα. Η συμμαντικοτερη φραση για εμενα σε αυτο το

μαθημα ηταν "Η μηχανη μπορει να κανει περισσοτερα πραγματα μονη της, απο οτι μπορειτε να την βαλετε εσεις να τα κανει. Αφηστε την λοιπον να πραξει

οπως αυτη ξερει" Στοχος του μαθηματος αυτου ηταν να χαλαροσουμε τα χερια απο το τιμονι, να αφησουμε την αναρτηση να διαχειριστει της ανομαλιες του δρομου

και η μηχανη να κανει την δουλεια μονη της και να κανει της διορθωσεις που χρειαζονται. Πιεζοντας το τιμονο απλα δεν αφηναμε την μηχανη να κινηθει οπως

πρεπει, εχοντας σαν αποτελεσμα να χανεται η γραμμη σε μια στροφη , η μην αφηνοντας την αναρτηση να δουλεψει σωστα.

Στην πιστα, αυτο το μερος ηταν οχι το πιο δυσκολο, σιγουρα ομως το ποιο επιπονο. Το οτι επρεπε να σφηξω τα ποδια σφηχτα, το οτι ηθελα να δοκιμασω μια σωστη

θεση πανω στην μηχανη μου, με κουρασε τρομακτικα. Καταφερα να εχω τα χερια μου σε μια καλη θεση, και ισα ισα αγκιζοντας απλα το το γκριπ του γκαζιου.

Τα υπολοιπα εγιναν... ως δια μαγειας...

Μαθημα 5ο: Twi-step turning.

Το τελαιταιο μαθημα αυτο. Στην αιθουσα μας εξηγησαν να κοιταζουμε που θελουμε να παμε, και οχι το σημειο στο οποιο θα στρηψουμε. Ο "κανονισμος" ηταν πια

να μην κοιταμε τον σταυρο που θα πατησουμε για να στρηψουμε, αλλα λιγο πριν το φτασουμε, να κοιταξουμε το σημειο της στροφης που θελουμε να προσεγκισουμε.

Αυτο ηταν το μαθημα ετσι απλα. Στην πιστα... οι τοσες ωρες οδηγησης, το φαγητο, ο ηλιος, τα τοσα πραγματα που επρεπε να δοκιμασεις πια στο τελος της ημερας,

και μεγαλυτερη εξικοιωση που ειχες με την πιστα, ηταν ο χειροτερος συνδιασμος για κατι κακο...Επιτρεπονταν πια φρενα, ολες η ταχητυτες.

Οδηγωντας ακολουθησα της οδηγιες, αλλες φορες αυτο με εκανε να στρηβω πριν φτασω στον σταυρο και κατευθυνομουν στο κεντρο της στροφης, κανοντας με να βγαινω λιγο ποιο εξω απο οτι επρεπε απο την γραμμη μου. Σιγουρα ομως καταλαβα το μαθημα και αρκετες φορες ασυνεσθητα πια το μυαλο μου ειχε αφεραισει τους σταυρους

και ακολουθουσα ομορφα την στροφη. Βγηκαμε ολοι απο την πιστα χωρις την παραμικρη απολεια αφου ειχαμε δοκιμασε οτι μας ειχαν μαθει. Φυσικα αρκετσικα στην

3η , 4η και 5η σχεση, δεν βρικα λογο να βαλω αλλες ταχυτητες. Εκτος απο μια φορα που δοκιμασα λιγο τον εαυτο μου να μπω σε 3-4 στροφες με 2α μεσα και

μετα κυριως με 4η και 3η σχεση.

Τελικα...

Θετικα: Ανακαληψα του ποσα πολλα, μα παρα πολλα πραγματα εκανα λαθος. Στον τελευταιο γυρο πια . ειδα ποσο ειχα βελτιωθει σε σχεση με τους πρωτους γυρους.

Ποσο ανετα εμπενα στις περισσοτερες στροφες και ποσο ομαλα πατουσα το γκαζι μεσα σε αυτες. Τις γραμμες μου ποσο ειχαν βελτιωθει Εκει που στην αρχη

εβγαινα απο την στροφη οριακα, τωρα πια εβγαινα σχεδον στο κεντρο της ευθειας...

1 πραγμα το οποιο πραγματικα με εξεπληξε ηταν σε μια στροφη (ιδικα στην Κ2) οτι 2-3 φορες που με επερνε οριακα, ο τρομος του οτι θα βγω εξω ενεργοποιησε αυτα

που ειχα μαθη και πιεζοντας το μυαλο μου λιγο, γυρισα το βλεμμα μου σε ενα σημειο εντος πιστας , εκει που θα ηταν ασφαλες να παω. Ξαφνικα η μηχανη οχι μονο δεν βγηκε εξω, αλλα ηθελα και αλο μισο μετρο απο το να αγγιξω στο χωμα. Πραγματικα την πρωτη φορα επαθα την πλακα μου. Αφου απο την εκπληξη μου του πως εγινε αυτο

οχι μονο ειπα στον εαυτο μου , αλλα φωναξα μεσα απο το κρανος "Ε οχι ρε πουστη μου , δεν ειναι δυνατον, πως στον π***ο εγινε αυτο !!!" Ηταν το σημειο

για 2-3 φορες που επεσα στην ιδια περιπτωση και καθε φορα παθενα την πλακα μου.

Ακομα εμαθα ποσο ομορφο ειναι να πατας το γκαζι μεσα στην στροφη και ποση περισσοτερη σιγουρια σου δινει κατι τετοιο οτι καθεσε πιο ομορφα μεσα σε αυτην.

Το αναποδο τιμονι, κατι πρωτογνορο για εμενα, αρχισε να ειναι κατι που μου αρεσει, αν και αρκετες φορες το εκανα με λαθος τροπο, παρολα αυτα πιστευω

οτι λιγακι το βελτιωσα κατα το τελος. Εμαθα και διωρθωσα 1002 πραγματα...

Αρνητικα: Πραγματικα ηταν λιγα αυτα.

1)Ενα ηταν αυτο που σας ειπα στην αρχη με το πανο της ΚΤΜ που ξεδιπλωσαν στον χωρο που εκανα εγω της δοκιμες.

2)Το φαγητο... Πιστευω οτι με 300 ευρω θα μπορουσαν να ειχαν ενα πιο αξιοπρεπες και οχι βαρυ για το στομαχι γευμα... 1 club sandwitch για μεσιμεριανο

και μια μικρη σαλατα , ηταν απλα απογοητευση... Σε αεροπλανω ταξιδευεις με 50-70 ευρω και τρως κατι πιο ομορφο... Το μονο καλο στην υποθεση αυτη

ηταν οτι υπηργε μπουφε με πολλα φρουτα, νερο και αναψηκτικα για να περνεις την ενεργεια που χριαζεσε.

3)Λιγο χαζο αυτο, αλλα ειναι για εμενα μια μικρη λεπτομερια που θα εκανε τον καθενα πιο χαρουμενο. Ενα αναμνηστικο. εκτος απο το χαρτι που σου δεινουν

θα μπορουσαν να δεινουν ενα καπελο, η ενα μπλουζακι στον καθενα, και οχι ενα μπρελοκ αξιας 20-30 λεπτων... Μικρο το κακο, απλα θα ηταν κατι που θα

με ευχαριστουσε , και θα μου θυμιζε πως "Ημουν και εγω εκει..."

4)Μερικα ατομα που προφανως ηχαν μπει σε πιστα ξανα και κανανε το λεβελ 1, ωρες ωρες πεταγονταν απο το πουθενα μπροστα σου αναγκαζοντας σε λιγο πριν την στροφη να πατησεις τα φρενα. Ενταξει ρε φιλε, ξερεις και οδηγας καλυτερα απο εμενα, εγω που παω σαν χελωνα τι σου φταιω? 4-5 φορες που προσπερασα, εκανα υπομονη σε ολες τις στροφες και απλα προσπερασα στην μεγαλη ευθεια. Πιστευω αυτη την υπομονη θα μπορουσε να την κανει ο καθενας μας. Σεβασμος λεγεται αυτο, μαλακια λεγεται το να περνας τον αλλων στην προσπαθεια του πανω στην στροφη , που πραγματικα ηδη εχει ενα σορο πραγματα στο μυαλο του εκεινη την στιμγη, και δεν χριαζεται ενα παραπανω, εσενα τον μαλακα που θα τον επιρεασεις με την ξαφνικη παρουσια σου. Δεν εγινε πολες φορες, αλλα εγινε...

5)Ασχετο με την διωργανωση ισως, αλλα θα μπορουσε πιστευω οτι κατι θα μπορουσε να κανει η διοργανωση για αυτο. Αυτο που θελουμε ολοι μας στο τελος

της ημερας, Η φωοτογραφιες μας. Το ποσο τον 30 ευρω , για 10-20 φωτογραφιες που δεν ειναι καν τυπομενες, αλλα σου τις δεινουν σε μορφη αρχειων σε ενα CD

ειναι τρομακτικα μεγαλο ποσο. 10 ατομα να αγορασουν φωτογραφιες, εχουν βγαλει 300 ευρω. Προσωπικα , οπως και αρκετα αλλα παιδια με τα οποια μιλησα

εχασαν την ευκαιρια να παρουν εστω μια φωτογραφια απο αυτη την ομορφη εμπειρια τους για τον οικονομικο λογο. Για εμενα, αλλος ενας τροπος μαθησης, ειναι

να κοιτας εσυ τον εαυτο σου σαν ατομο απο εξω του πως οδηγεις, και θα σε κανει να διορθωσεις και αλλα πραγματακια που οσο εισαι στην μηχανη δεν τα βλεπεις.

Για αυτο και μονο τον λογο το ποσο θα επρεπε να ειναι πιο προσητο... αλλοστε δεν πληρωσαν ουτε φιλμ ουτε τιποτα. το ποσο ειναι αδικαιολογητο.

Και μην αναφερει κανεις για μπουζουκια οτι κανουν 5-10 ευρω η μια φωτογραφια. Στα μπουζουκια πας πιο συχνα και μπορει να σε βγαλει ενας φιλος απο

απεναντι, στην πιστα ο φιλος σου δεν μπορει να μπει στην πιστα και να σε βγαλει φωτογραφιες απο καλες οπτικες γωνιες. Σε αυτο το θεμα η αποψη μου ειναι

μια. ΕΣΧΟΣ !

Απροοπτα: Φυσικα υπηρχαν και αυτα. Η χεροτερες μου στροφες Κ2, Κ9. Την Κ2 πολλες φορες με εβγαζε οριακα, η ακομα πολλες αντι να ειμαι κοντα στο κεντρο της στροφης την επερνα πολυ εξωτερικα. Σε μια προσπαθεια να παρω μεγαλυτερη κλιση και να σωσω το τομαρι μου, εγινε κατι που για πρωτη φορα που μου ειχε συμβει.

Ευτυχως πηρα το μαθημα μου αμεσως χωρις κακες συνεπειες και το διωρθωσα αμεσως. Λογο λαθος θεσης της μποτας στον μαρσπιε, στην στροφη (Κ2) , που ημουν ηδη αγχομενος

αν θα με παρει η στροφη , προσθεθηκε και ενα αλλο προβλημα, ενοιωσα ενα χτυπημα στην μποτα, και ακουσα την μποτα να ξινει κατω. Κοινος χεστικα πανω μου, το

σκατο εφτασε στην καλσα, πως το λεμε... Ο μεγαλος τρομος μου, με εκανε να αντιδρασω αρκετα λαθως. Τραβιξα λιγο το ποδι αλλα το θεμα πια δεν ηταν η μποτα

αλλα οτι δεν καταφερα να συγκεντρωθω στην στροφη μου . Εγινα ενα με το τιμονι, και αφησα το γκαζι...Τελικα, την εβγαλα καθαρη και δεν ξανααγκιξε η μποτα κατω.

Για καλυ μου τυχη καθως η μποτα ειναι ρασινγκ στο μπροστινο μερος εχει μεταλικο προστατευτικο, το οποιο γλυστρισε ομορφα στην ασφαλτο. ΑΝ ηταν αλλη μποτα

χωρις αυτο και ηταν με καουτσουκ ισως τα πραγματα να ηταν χειρτερα και να μου κολουσε το ποδι περισσοτερο κατω με χειροτερες συνεπιες...

Κ9, δεν θα το ελεγα απροοπτω, αλλα ηταν η δισκολοτερη για εμενα στροφη, οχι στο να μεινω μεσα σε αυτην, αλλα να βρω την σωστη γραμμη της. Πιστευω οσες φορες την πειρα, ολλες τις φορες ειχα διαφορετικη γραμμη. Περιεργη στροφη :)

3.jpg

Αυτα εν ολιγης... Οπως ελεγε και μια διαφημιση. Μαθματα CSS 300 ευρω, χαρα και εκμαθηση priceless !!!

Οπως επισης οτι χρησιμοποιησα για πρωτη φορα ολο το προφιλ των ελαστικων, ηταν ενα ομορφο γεγονος για εμενα

ΥΓ: φωτογραφιες δεν υπαρχουν , τα παραπονα σας στον φωτογραφο και τις τιμες του....

Τροποποιήθηκε από τον Alarm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GS500 Nolan X-Lite X-801r Honda xr250r

Δημοσιεύτηκε

Μην αφήνεις τα άσχημα να σε παίρνουν απο κάτω. Έμαθες πολλά και τώρα χρειάζεται εξάσκηση! :_thumbsup:

Φωτογραφίες δεν παίρνεις απο εκεί.

Συμπληρώνεις μια αίτηση πως θέλεις ή στέλνεις e-mail ΕΔΩ όταν τις ανεβάσει στο site.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε

Μην αφήνεις τα άσχημα να σε παίρνουν απο κάτω. Έμαθες πολλά και τώρα χρειάζεται εξάσκηση! :_thumbsup:

Φωτογραφίες δεν παίρνεις απο εκεί.

Συμπληρώνεις μια αίτηση πως θέλεις ή στέλνεις e-mail ΕΔΩ όταν τις ανεβάσει στο site.

Οπα τι σιτε ειναι αυτο ? :) Αν και δεν καταλαβα πως περνεις φωτογραφιες απο εκει, ποσο ειναι η χρεωση.

Ειναι ο ιδιος φωτογραφος που ηταν στην πιστα εκεινη την ημερα η αλλος ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GS500 Nolan X-Lite X-801r Honda xr250r

Δημοσιεύτηκε

Οπα τι σιτε ειναι αυτο ? :) Αν και δεν καταλαβα πως περνεις φωτογραφιες απο εκει, ποσο ειναι η χρεωση.

Ειναι ο ιδιος φωτογραφος που ηταν στην πιστα εκεινη την ημερα η αλλος ?

Ναι είναι το site του φωτογράφου.

Βάζει preview των φωτογραφιών απο τα σχολεία και τα trackdays και μπορείς να διαλέξεις εσύ ποιες θέλεις. (άν και με 7-8 βγαίνει στα ίδια λεφτά για όλες)

Άν θέλεις φωτό του στέλνεις mail, σου στέλνει ένα paypal money request, των πληρώνεις και σου στέλνει ένα link για να τις κατεβάσεις.

(Η με αντικαταβολή βέβαια και ταχυδρομείο σου στέλνει το CD)

Το οικονομικό κομμάτι είναι ΕΔΩ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR K8 (1000cc) Arai RX-7 Corsair Zundapp Zundapp 50 (50cccc)

Δημοσιεύτηκε

Μπραβο φιλε μου.Αν δεν ειχα παρει σβαρνα τη γιαγια και ειχα μηχανη θα ημουν και εγω στο σχολειο μαζι σου.Ειχα κανονισει να παω αλλα ετσι οπως ηρθαν τα πραγματα δεν μπορεσα.Πρωτα ο Θεος θα το περασω και εγω καποτε.Ειμαι σιγουρος οτι βγηκες πολυ καλυτερος απο κει μεσα.Καλα και χρυσα τα εργαλεια που εχουμε αλλα δυστυχως ειναι λιγοι αυτοι που μπορουν να βγαλουν προς τα εξω τον πραγματικο χαρακτηρα της μηχανης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε

Υπομονη φιλαρακι. Και εγω εκανα 2 μηνες μεχρι να καταφερω να μπω. Τωρα ετοιμαζομαι για το επομενο track day :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc) NSXT-R (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτό ήταν το level 1?

Πάντως απ΄όσα είπες, βλέπω ότι οι τύποι κάνουν όλα όσα λέω εγώ στα παιδιά που κάνουμε παρέα, μείον κάποια ακόμη που εγώ τα θεωρώ απολύτως βασικά.

χχμμμ...όποιος ζορίζεται με τα 300 γιούρια, προσφέρομαι εγώ με 100 ανα άτομο και με τάξεις των 6 ατόμων το πολύ :D

Αlarm, σχετικά με το σημείο που λες ότι δεν κατάλαβες....

Εκεί που σου έλεγαν ότι ρίχνωντας πιό γρήγορα την μηχανλη στην στροφή, την παίρνεις με μικρότερη κλίση...

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να πάρεις την μέγιστη κλίση στην, στροφή αν θες αλλά ότι εάν ρίξεις γρήγορα την μηχανή, τότε η μηχανή θα βρίσκεται σε ενδιάμεση κλίση για μικρότερο διάστημα, άρα θα έχει και ανοιχτή γωνία στροφής για μικρότερο διάστημα, άρα μπορείς να πας το ίδιο γρήγορα με πριν, έχωντας μικρότερη κλίση από πριν.

Η μπότα πως σου βρήκε κάτω? Δεν πάταγες στις μύτες???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε

Αυτό ήταν το level 1?

Πάντως απ΄όσα είπες, βλέπω ότι οι τύποι κάνουν όλα όσα λέω εγώ στα παιδιά που κάνουμε παρέα, μείον κάποια ακόμη που εγώ τα θεωρώ απολύτως βασικά.

χχμμμ...όποιος ζορίζεται με τα 300 γιούρια, προσφέρομαι εγώ με 100 ανα άτομο και με τάξεις των 6 ατόμων το πολύ :D

Αlarm, σχετικά με το σημείο που λες ότι δεν κατάλαβες....

Εκεί που σου έλεγαν ότι ρίχνωντας πιό γρήγορα την μηχανλη στην στροφή, την παίρνεις με μικρότερη κλίση...

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να πάρεις την μέγιστη κλίση στην, στροφή αν θες αλλά ότι εάν ρίξεις γρήγορα την μηχανή, τότε η μηχανή θα βρίσκεται σε ενδιάμεση κλίση για μικρότερο διάστημα, άρα θα έχει και ανοιχτή γωνία στροφής για μικρότερο διάστημα, άρα μπορείς να πας το ίδιο γρήγορα με πριν, έχωντας μικρότερη κλίση από πριν.

Η μπότα πως σου βρήκε κάτω? Δεν πάταγες στις μύτες???

Μαλιστα, καπως κατανοητο αυτο που λες.

Οχι , λογο κακου συνηθιου απο τον δρομο, δεν παταγα στις μυτες. πηρα ομως το μαθημα μου γρηγορα και δεν τα ξαναεβαλα σε αυτη τη θεση :)

Οσο για τα μαθηματα, δραχμη δεν σου δεινω :) Θα χαρω ομως να παμε στις επομενες ημερες σε κανενα τρακ day που εχει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc) NSXT-R (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ουτως ή αλλως, δραχμές δεν παίρνω...μόνο γιούρια :D

Πάντως αυτό με το πάτημα του ποδιού και την κίνηση του σώματος πιστεύω ότι έπρεπε να είναι το νούμερο ένα μάθημα.

Εγώ πρώτα απ'όλα αυτό λέω σε όποιον ενδιαφέρεται να μάθει να στρίβει σωστά. Όπως εννοείται και το γιατί.

Σε Track day δεν πάω. Το θεωρώ παντελώς άχρηστο το να μπείς μέσα για δύο εικοσάλεπτα.

Οι πρώτοι 5 γύροι μετράνε μόνο. Στους επόμενους δεν μπορείς να διορθώσεις τίποτα. Πρέπει να βγείς έξω, να χαλαρώσεις, να τα ξαναπαίξεις όλα στο μυαλό σου και μετά να ξαναμπείς.

Θα κοιτάξω να δω πότε και αν έχει ελεύθερη προπόνηση για ιδιώτες και θα πάω τότε αν εχει. Αλλιώς θα αναγκασρτώ να ανανεώσω την αγωνιστική άδεια, μόνο και μόνο για να μπω σαν υποτίθεται αγωνιζόμενος σε προπόνηση

Τροποποιήθηκε από τον helonaracer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε

Ουτως ή αλλως, δραχμές δεν παίρνω...μόνο γιούρια :D

Πάντως αυτό με το πάτημα του ποδιού και την κίνηση του σώματος πιστεύω ότι έπρεπε να είναι το νούμερο ένα μάθημα.

Εγώ πρώτα απ'όλα αυτό λέω σε όποιον ενδιαφέρεται να μάθει να στρίβει σωστά. Όπως εννοείται και το γιατί.

Σε Track day δεν πάω. Το θεωρώ παντελώς άχρηστο το να μπείς μέσα για δύο εικοσάλεπτα.

Οι πρώτοι 5 γύροι μετράνε μόνο. Στους επόμενους δεν μπορείς να διορθώσεις τίποτα. Πρέπει να βγείς έξω, να χαλαρώσεις, να τα ξαναπαίξεις όλα στο μυαλό σου και μετά να ξαναμπείς.

Θα κοιτάξω να δω πότε και αν έχει ελεύθερη προπόνηση για ιδιώτες και θα πάω τότε αν εχει. Αλλιώς θα αναγκασρτώ να ανανεώσω την αγωνιστική άδεια, μόνο και μόνο για να μπω σαν υποτίθεται αγωνιζόμενος σε προπόνηση

Ομολογο πως σε αυτο εχεις δικαιο, θα επρεπε να μας πουνε μεσα στα πρωτα πραγματα πως να καθομαστε στην μηχανη, και να ημαστε χαλαροι, παρα στο προ τελευταιο μαθημα . Οσο για τα ποδια, σιγουρα δικο μου λαθος, ισως ομως θα επρεπε να με ειχε διορθωσει καποιος δασκαλος ? λεω εγω τωρα...

Καταλαβα αυτο που ειπες 5 γυροι και εξω. Ναι οντως αν ειναι να κανεις 5 γυρους και να χασεις τους υπολοιπους για να βγεις εξω να κουβεντιασεις για λαθη ειναι τζαπα χρηματα. Φυσικα δεν σου εννοουσα να ερθεις για τρακ νται για μαθηματα , αλλα για παρεα .

Τωρα αυτο για ελευθερη προπονηση, ιδιωτες , αγωνιστικη αδεια... δεν επιασα τιποτα :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc) NSXT-R (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στα track day, εκτος απο το να πας για μαθημα, μπορεις να πας απλα για να τρεξεις στην πιστα, (Οπως αυτοι που σε περνουσαν)

Μονο που ολος ο χρονος που εχεις ειναι 2 εικοσαλεπτα.

Ενω στην ελευθερη προπονηση, δινεις 50 ή 60 ευρω και εισαι ολη μερα εκει και μπαινεις οποτε θελεις.

Μονο που κατι άκουσα ότι τα Μέγαρα δεν εχουν ελευθερη προπονηση για ερασιτεχνες (για την πλακα μας δηλαδη) αλλα εχουν ομως για αγωνιζομενους. Οποτε ανανεωνω την αγωνιστικη αδεια και παω ως και καλα αγωνιζομενος :D

Σχετικα με την μποτα οπως και με το σωμα, ειναι καθαρα δικη τους ευθηνη. Εσυ πας εκει επειδη δεν ξέρεις. Ακομη κι αν σου το ειχαν πει κι εσυ απο συνηθειο παταγες τουρισταδικα, εκεινοι επρεπε να σε βγαλουν εξω να στο πουν και να σε ξαναστειλουν.

Σκέψου επίσης ότι ένας τόσο νέος οδηγός όπως εσύ, θα μπορούσε να αιφνιδιαστεί και να σαβουριαστεί εξαιτίας του ξυσιματος της μπόταςί

Τροποποιήθηκε από τον helonaracer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στα track day, εκτος απο το να πας για μαθημα, μπορεις να πας απλα για να τρεξεις στην πιστα, (Οπως αυτοι που σε περνουσαν)

Μονο που ολος ο χρονος που εχεις ειναι 2 εικοσαλεπτα.

Ενω στην ελευθερη προπονηση, δινεις 50 ή 60 ευρω και εισαι ολη μερα εκει και μπαινεις οποτε θελεις.

Μονο που κατι άκουσα ότι τα Μέγαρα δεν εχουν ελευθερη προπονηση για ερασιτεχνες (για την πλακα μας δηλαδη) αλλα εχουν ομως για αγωνιζομενους. Οποτε ανανεωνω την αγωνιστικη αδεια και παω ως και καλα αγωνιζομενος :D

Σχετικα με την μποτα οπως και με το σωμα, ειναι καθαρα δικη τους ευθηνη. Εσυ πας εκει επειδη δεν ξέρεις. Ακομη κι αν σου το ειχαν πει κι εσυ απο συνηθειο παταγες τουρισταδικα, εκεινοι επρεπε να σε βγαλουν εξω να στο πουν και να σε ξαναστειλουν.

Σκέψου επίσης ότι ένας τόσο νέος οδηγός όπως εσύ, θα μπορούσε να αιφνιδιαστεί και να σαβουριαστεί εξαιτίας του ξυσιματος της μπόταςί

Να σου κανω μια μικρη διορθωση με μια μικρη επιφυλαξη , ο χρονος που εχεις ειναι 20 λεπτα με 15 ευραιους...

Track day απο οσο ξερω εχει 26/6 , 2/7 , 9/7 . Aν οχι 2 φορες, μια φορα θα παω σιγουρα παντως .

ΥΓ. δεν εκαναν την παρατηρηση για την μποτα. Το καλο σε αυτο ειναι οτι την εβγαλα καθαρη χωρις προβληματα και μετα αφου ειπα στον δασκαλο για την μποτα μου ειπε πως να εχω τα ποδια ακριβως.

Πιστεψε με εφνιδιαστηκα αρκετα... τοσο ωστε να ξεχασω οτι ειχα μαθει εκεινη την στιγμη και να παλευω με το μυαλο τι να κανω. Πρωτη φορα μου ειχε τυχει οποτε ψαρωσα :)

Τροποποιήθηκε από τον Alarm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc) NSXT-R (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξερω σιγουρα και θετικά. Αυτά που λέω τα έχω ακούσει από φίλο παλιό αγωνιζόμενο που μπήκε με Track day έτσι απλά για να ξεσκουριασει μετα από τόσα χρόνια. Ίσως να εξαρταται κι απο την εταιρεία που διοργανώνει το Track day.

Εγώ θα κοιτάξω πρώτα να δω τι παίζει επίσημα με την διεύθηνση της πίστας και μετα βλέπω.

Πάντως αυτό με το εικοσάλεπτο, δεν το μπορώ. Το έζησα στην Τρίπολη όταν έτρεχα και θυμάμαι ακόμη το πόσο σίχαμα ήταν να έχεις μόνο 20+20 λεπτά μονοκόματα για να ξαναμάθεις την πίστα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc) NSXT-R (750cc)

Δημοσιεύτηκε

χαχαχαχα

Το ξέρω...Τι νομίζεις, δεν μου έχει τύχει? πως νομιζεις ότι έχω μάθει εγω?

Για αυτό σου λέω είναι δική τους ευθήνη. Εάν είναι να μάθεις μόνος σου όπως έμαθα εγώ, τότε γιατί να πας εκεί και να σκάσεις 300 γιούρια???

Να μην πω για το σώμα, να μη πω για μάθημα καρφώματος φρένων μέσα στην στροφή ή για το τι κάνουμε, πως και γιατί όταν μπούμε πολύ καθυστερημένα και με πολλά...

Από που πηγάζει το μαθήματα "ασφαλούς" οδήγησης δεν έχω καταλάβει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε

Ξερω οτι 30 ευρω για 2 , 20λεπτα ειναι αρκετα χρηματα. Αλλα για εμενα που ειναι κατι που δεν το κανω καθε μερα, θα τα εδεινα. 1000 φορες να τα δωσω εκει , παρα να παω χαλκιδα να πιω καφε και να γυρισω και να μου φυγουν 20 ευρω.

Και σιγουρα ειναι ευκαιρια για εμενα να μπω στην πιστα αυτες τις φορες, γιατι μετα παω ροδο, και δεν θα εχω πια την "πολυτελεια" να μπω σε μια πιστα , εστω και αν αυτη λεγεται μεγαρα, που για εμενα για να μαθω καποια πραγματα ειναι αρκετη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GS500 Nolan X-Lite X-801r Honda xr250r

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

50? για 4-5 20λεπτα, ίσως και περισσότερα λόγω καλοκαιριού (Δύση ηλίου?? ) ΕΔΩ (Μέγαρα)

160? για δύο μέρες, απο το πρωί μέχρι τη δύση του ηλίου, ενώ κυκλοφορούν και δίνουν συμβουλές εκπαιδευτές του CSS ΕΔΩ (Σέρρες)

Υπάρχουν τα trackdays του 0300, που είναι μάλλον και τα ασφαλέστερα (Πάλι οι εκπαιδευτές είναι παρόν). Νομίζω μόνο μέγαρα.

Άν δε κάνω λάθος υπάρχει ακόμα ένας διοργανωτής για τα Μέγαρα.

Επίσης στις Σέρρες με 45? γυρίζεις όλη την ημέρα, χωρίς γκρούπ κλπ, αυτό που ψάχνει ο helonaracer δλδ.

Track day απο οσο ξερω εχει 26/6 , 2/7 , 9/7 . Aν οχι 2 φορες, μια φορα θα παω σιγουρα παντως .

Μάλλον μιλάς για του 0300 άν κρίνω από τις ημερομηνίες.

Track Day (Όλα στα Μέγαρα)

12 Μαρτίου

19 Μαρτίου

25 Μαρτίου

09 Απριλίου

16 Απριλίου

14 Μαΐου

28 Μαΐου

04 Ιουνίου

11 Ιουνίου

26 Ιουνίου

02 Ιουλίου

09 Ιουλίου

17 Σεπτεμβρίου

08 Οκτωβρίου

15 Οκτωβρίου

22 Οκτωβρίου

05 Νοεμβρίου

12 Νοεμβρίου

Τροποποιήθηκε από τον lamoun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε

Υπαρχουν track days που κανεις 1-2 20λεπτα πχ , και εχει μεσα εκπαιδευτες και σε κοιταζουν και τους ρωτα? , αυτο δεν το ηξερα ομολογο.

Οσο για τα track day που ξερω ειναι αυτα τα 3 που ειπα πριν, δεν ξερω αν υπαρχουν και αλλες διοργανωσεις ενδιαμεσα και που τις βρισκουμε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε

Υπαρχει ακομα μια ημερομινια 25 Ιουνιου Μεγαρα

http://www.extremetrackdays.gr/site.asp?id=873

Κοστος συμμετοχης 50 ευρω, δεν λεει για ποσα 20 λεπτα ομως...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc) NSXT-R (750cc)

Δημοσιεύτηκε

50? για 4-5 20λεπτα, ίσως και περισσότερα λόγω καλοκαιριού (Δύση ηλίου?? ) ΕΔΩ (Μέγαρα)

Άμα παίζει μέχρι τις 7-8, τότε είναι μιά χαρά.

Μήπως ξέρεις και αν νοικιάζουν φόρμες και πόσο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε

helonaracer για το παρανω site δεν ξερω. στο 0300 ξερω πως ενοιξιαζουν, αν δεν κανω λαθως παει καπου στα 40 ευρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc) NSXT-R (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Αρα γυρω στα 90 + βενζινες....ουχχχχχ σε δυσκολες εποχες...αλλά έστω και ματώνοντας, μάλλον θα το κάνω...μου 'χει λε'ιψει ρε γαμώτο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

να το κανεις να το κανεις, να ερθω και εγω. αν και θα ειμαστε σε διαφορετικο γκρουπ :)

Επειδη με ενδιαφερει και εμενα αυτο με τα 50 ευρω για ολη μερα, θα χτυπησω αυριο ενα τηλεφωνο να ρωτησω τι ακριβως παιζει, ποσες φορες βγαινει περιπου ανα ομαδα . Και αν υπαρχουν εκπαιδευτες εκει για μερικες συμβουλες

Τροποποιήθηκε από τον Alarm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc) NSXT-R (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτο με όλη μερα οταν γινεται, γινεται απ ευθειας απο την πιστα και δεν παρεχει αλλες υπηρεσιες. Αρα μάλλον θα πρέπει να ρωτήσεις στην διευθηνση της πιστας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM Yamaha TDM

Δημοσιεύτηκε

Το σημαντικο ειναι οτι βελτιωθηκες καλυτερα σαν οδηγος, λογικο να εισαι δυσαρεστημενος απο την αντιμετωπιση αλλα δυστυχως ειμαστε στην χωρα της "αρπαχτης".

Το θετικο ειναι οτι εγινες καλυτερος οδηγος και αυτα που εμαθες θα σου χρησιμευσουν εκει εξω και μπορει να σου σωσουν και την ζωη σε μια δυσκολη στιγμη.

:_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GS500 Nolan X-Lite X-801r Honda xr250r

Δημοσιεύτηκε

Επειδη με ενδιαφερει και εμενα αυτο με τα 50 ευρω για ολη μερα, θα χτυπησω αυριο ενα τηλεφωνο να ρωτησω τι ακριβως παιζει, ποσες φορες βγαινει περιπου ανα ομαδα . Και αν υπαρχουν εκπαιδευτες εκει για μερικες συμβουλες

Σε αυτό δυστυχώς δε νομίζω να υπάρχουν εκπαιδευτές, αλλά σίγουρα υπάρχουν παιδιά που είναι πρόθημα να πουν δυο πράγματα, a.k.a. helonaracer :D

Μήπως ξέρεις και αν νοικιάζουν φόρμες και πόσο?

Δε ξέρω, ας κάνει την παλικαριά να ρωτήσει ο Alarm άν πάρει τηλέφωνο αύριο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα